Файл қосу
Психология пәнінің оқытушысы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.05 | | | |/02-2014 | |ПОӘК |18.09.2013ж. басылым №1 | | |«Мамандыққа кіріспе» |орнына 05.09.2014ж. | | |студентке арналған пәннің|басылым № 2 | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мамандыққа кіріспе» «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “__05____” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында «_05_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды «_09_»____09____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды «_11_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова 4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына 05.09.2014ж. басылым № 2 Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс форматы 4. Курс саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Бураханова Айгуль Турарбековна, аға оқытушы, психология магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1203 Берілген пән бойынша кредиттер саны-3 2. Пәннің қысқаша мазмұны Бұл курстың негізгі мақсаты психология негіздерін игеруге, қойылған мақсатқа жетуде психологиялық факторлардың маңыздылығын, нарықтық қатынаста тұлғаның өзін ұстауға және ұмтылысқа икемдеуге жоғарғы санатты мамандарды дайындау. Сонымен қатар, бұл курс отандық және әлемдік психологияны қамти отырып, қазіргі жаңа әдістемемен қамтылған. 1.3 Пәннің мақсаты «Психология мамандығына кіріспе» пәнінің мақсаты – студенттерге кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - Психология және оның категориялық аппараты туралы ұғым беру; - Психологиялық пәндердің мазмұнын ашып көрсету; - Психологияның басқа ғылымдармен байланысын көрсету; - Психологияны және психологиялық пәндердің әдістемесінің мәнін ашып көрсету. 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Психологиялық ғылымдар жүйесі, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы туралы білуі керек; Психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру керек; Психологиялық ғылымның категориялық құрылымын; Психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; Психологияны басқа ғылымдармен байланысын түсіну; Психологиялық білімін меңгеріп, кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1Философия 1.6.2 Жалпы психология 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Жеке адам писхологиясы 1.7.2 Зоопсихология 1.7.3 Психология тарихы 1.7.4 Психологиялық практикум 2. ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ Кесте1 |№ |Тақырып атауы |Тақырып мазмұны | Сағат саны |Әдебиетт| | | | | |ер | | | | |Д |СПС |Сөж |Сөжо | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |1 Модуль Психолог мамандығына кіріспе | |1 |Жалпы ғылым |Жалпы ғылым сферасы. |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |туралы |Оның негізгі | | | | |7.1.2; | | |сипаттама. |қызметі-тіршілік туралы| | | | |7.1.3; | | | |білімді қалыптастыру, | | | | |7.1.4; | | | |соның негізінде | | | | |7.1.5; | | | |тіршіліктің бейнесін | | | | |7.1.6; | | | |құрастыру. | | | | |7.1.7. | |2 |Психология |Психология пәні және |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |ғылымының пәні |міндеттері. Психиканың | | | | |7.1.2; | | |мен обьектісі. |рефлекторлық сипаты. | | | | |7.1.3; | | | |Қазіргі заман | | | | |7.1.4; | | | |психологиясының | | | | |7.1.5; | | | |міндеттері. Ғылымдар | | | | |7.1.6; | | | |жүйесіндегі орны. | | | | |7.1.7. | |3 |Практикалық |Психоолгиялық қызметтің|2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |психологтың |жұмысын ұйымдастыру. | | | | |7.1.2; | | |кәсіби қызмет |Мектептегі | | | | |7.1.3; | | |үлгісі. |психологиялық қызметтің| | | | |7.1.4; | | | |жұмыс кезеңдері. | | | | |7.1.5; | | | |Жұмыстың негізгі | | | | |7.1.6; | | | |бағыттары. | | | | |7.1.7. | |2 модуль Психологтың әр-түрлі жастағы балалармен жұмысы | |4 |Мектепке даярлық |Мектепке даярлықтың |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |жасындағы |психологиялық | | | | |7.1.2; | | |балаларды зерттеу|ерекшеліктері. | | | | |7.1.3; | | |мақсаты. |Мектепке даярлықты | | | | |7.1.4; | | | |анықтайтын | | | | |7.1.5; | | | |әдістемелермен | | | | |7.1.6; | | | |таныстыру. | | | | |7.1.7. | |5 |Бастауыш сынып |Бірінші сынып |2 |1 |3 |3 | | | |оқушыларына |оқушыларына кездесетін| | | | | | | |психологиялық |қиыншылық түрлері. | | | | | | | |көмек көрсету |Мектепке бейімделу | | | | | | | | |мәселесі. | | | | | | |6 |Жеткіншектерге |Жеткіншек кезеңге |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |психологиялық |психологиялық | | | | |7.1.2; | | |көмек көрсету |сипаттама. өтпелі жас | | | | |7.1.3; | | | |кризисі. Кеңес берудің| | | | |7.1.4; | | | |ерекшеліктері | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6; | | | | | | | | |7.1.7. | |7 |Жасөспірімдерге |Жасөспірімдік шақ |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |психологиялық |психологиясының | | | | |7.1.2; | | |көмек көрсету |сипаттамасы. Кәсіби | | | | |7.1.3; | | | |бағдалану мәселесі. | | | | |7.1.4; | | | |Мамандық таңдау. | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6; | | | | | | | | |7.1.7. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 модуль Психологтың басқа мамандармен өзара байланысы | |8 |Психологтың басқа|Мұғалім, педагог және |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |мамандармен өзара|оқытушы ұғымдарына | | | | |7.1.2; | | |байланысы: |психологиялық тұрғыдан| | | | |7.1.3; | | |мұғалім (педагог)|сипаттама беру. Осы | | | | |7.1.4; | | |және психолог. |ұғымдардың бір-бірінен| | | | |7.1.5; | | | |айырмашылығы | | | | |7.1.6; | | | | | | | | |7.1.7. | |9 |Психолог және |Заң тәжірибесінде әр |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |құқықтық |түрлі қызмет түрлері | | | | |7.1.2; | | |практика. |бар. Психологиялық | | | | |7.1.3; | | | |ақпараттар | | | | |7.1.4; | | | |параметрлері. Тергеу | | | | |7.1.5; | | | |және адвокаттық | | | | |7.1.6; | | | |тәжірибе. Осыған | | | | |7.1.7. | | | |байланысты психолог | | | | | | | | |мінез-құлықтың түрлі | | | | | | | | |модельдерін жасайды. | | | | | | |10 |Дәрігер және |Психологтың да, |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |психолог |дәрігердің де зерттеу | | | | |7.1.2; | | | |обьектісі – клиент | | | | |7.1.3; | | | |және оның | | | | |7.1.4; | | | |қоршағандары. Олардың | | | | |7.1.5; | | | |екеуі де клиенттің | | | | |7.1.6; | | | |ішкі денсаулығын | | | | |7.1.7. | | | |зерттеумен айналысады.| | | | | | |11 |Әлеуметтік |әлеуметтік қызметкер |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |қызметкер және |дегеніміз кім? Ол | | | | |7.1.2; | | |психолог |қандай қызмет | | | | |7.1.3; | | | |атқарады. әлеуметтік | | | | |7.1.4; | | | |қызметкер және | | | | |7.1.5; | | | |психолог. | | | | |7.1.6; | | | | | | | | |7.1.7. | |4 модуль Психолог қызметінің негізгі бағыттары | |12 |Психолог |Әдіс және әдістеменің |2 | |2 |2 |7.1.1; | | |қызметінің |айырмашылығы. | | | | |7.1.2; | | |негізгі |Психологиялық диагноз.| | | | |7.1.3; | | |бағыттары: |Психолгиялық | | | | |7.1.4; | | |психологиялық |диагностикалық | | | | |7.1.5; | | |диагностика |зерттеудің үш негізгі | | | | |7.1.6; | | |туралы түсінік |этапы. | | | | |7.1.7. | |13 |Білім саласындағы|Тұлғаға білім беру, | |1 |1 |1 |7.1.1; | | |психолог |тәрбиелеу, дамыту | | | | |7.1.2; | | |қызметінің |іс-әрекеттері. Мектеп | | | | |7.1.3; | | |ерекшеліктері |психологы. Бала бақша | | | | |7.1.4; | | | |психологы. Балалар | | | | |7.1.5; | | | |үйіндегі психолог | | | | |7.1.6; | | | |қызметінің | | | | |7.1.7. | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | | |Психология пәнінің | | | | | | | | |оқытушысы.Отбасы | | | | | | | | |психологы. | | | | | | |14 |Психологиялық |Психологиялық |2 | |2 |2 |7.1.1; | | |коррекцияға |коррекцияға | | | | |7.1.2; | | |кіріспе |маман-психологтың | | | | |7.1.3; | | | |түзету жұмыстарының | | | | |7.1.4; | | | |мазмұны жатады. | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6; | | | | | | | | |7.1.7. | |15 |Өндірістік |Эргономика түсінігі. | |1 |1 |1 |7.1.1; | | |саладағы психолог|Әскери салалардағы | | | | |7.1.2; | | |қызметі |психолог қызметі. | | | | |7.1.3; | | | |Басқару саласындағы | | | | |7.1.4; | | | |психолог. | | | | |7.1.5; | | | |Тренинг-менеджер. | | | | |7.1.6; | | | |Ұйымдастырушы | | | | |7.1.7. | | | |психолог. Кеңес беруші| | | | | | | | |психолог. | | | | | | | | |Саясаттанушы-психолог.| | | | | | |16 |Психотерапияға |Психотерапия – |2 | |2 |2 |7.1.1; | | |жалпы сипаттама |психикалық және | | | | |7.1.2; | | | |психосоматикалық | | | | |7.1.3; | | | |ауруларды | | | | |7.1.4; | | | |психологиялық | | | | |7.1.5; | | | |құралдармен емдеу. | | | | |7.1.6; | | | | | | | | |7.1.7. | |17 |Денсаулық сақтау |Тұрғындардың | |1 |1 |1 |7.1.1; | | |саласындағы |психологиялық | | | | |7.1.2; | | |психолог қызметі |жағдайларының жағымды | | | | |7.1.3; | | | |деңгейлері. | | | | |7.1.4; | | | |Психологиялық | | | | |7.1.5; | | | |денсаулық сақтау. | | | | |7.1.6; | | | |Медицина саласындағы | | | | |7.1.7. | | | |психолог мамандардың | | | | | | | | |түрлері. | | | | | | |18 |Психологиялық |Кеңес беру дегеніміз |2 | |2 |2 |7.1.1; | | |кеңес беру |не? Кеңес берудің | | | | |7.1.2; | | |түсінігі |стадиялары. Интервью | | | | |7.1.3; | | | |–кеңес берудің негізгі| | | | |7.1.4; | | | |әдісі ретінде. | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6; | | | | | | | | |7.1.7. | |19 |Психолог |Мамандықтағы этикалық | |1 |1 |1 |7.1.1; | | |қызметінің |проблемалар. Психолог | | | | |7.1.2; | | |этикалық |қызметіне қойылатын | | | | |7.1.3; | | |нормалары |негізгі этикалық | | | | |7.1.4; | | | |талаптар.Кәсіби | | | | |7.1.5; | | | |қарым-қатынас | | | | |7.1.6; | | | |этикасы.Психологтардың| | | | |7.1.7. | | | |этикалық кодекстерді | | | | | | | | |қолдану кезінде | | | | | | | | |болатын қиындықтары. | | | | | | | | | |30 |15 |45 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Психология мамандығына кіріспе» пәні бойынша 30сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. Реферат жазуда не ескеріледі? 1. Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. 2. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. 3. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. 4. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. 5. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. 6. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; 2. Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. 3. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; 4. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; 5. Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; 6. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: 1. Сабаққа кешікпеу. 2. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. 3. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. 4. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. 5. СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Психология мамандығына кіріспе» пәні бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта бойы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | |2 |Семинар- 0; СОӨЖ-0;СӨЖ-0 . |0 | | |3 |Семинар-15 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |40 | | |4 |Семинар-20 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10 . |35 | | |5 |Семинар- 20; СОӨЖ-5;СӨЖ- 15. |40 | | |6 |Семинар-20 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |45 | | |7 |Семинар-25 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |110 | | | |Рубеждік бақылау-1-60. | | | |1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |8 |8-15-ші апта бойы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтар түрлеріне | | | | |қатысу | | | |9 |Семинар- 15; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |25 | | |10 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |20 | | |11 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |25 | | |12 |Семинар-15; СОӨЖ-5;СӨЖ- 10. |30 | | |13 |Семинар-15 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |30 | | |14 |Семинар-15;СОӨЖ-5;СӨЖ-15. |35 | | |15 |Семинар-20;СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |105 | | | |Рубеждік бақылау-2-60. | | | |8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |Емтиханға берілетін барлық ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Абрамова Г.С. Практическая психология. Екатеринбураг, 1998 7.1.2 Гриншпун И.Б. Введение в психологию. М. 1994 7.1.3 Гипенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. М. 1988 7.1.4 Дубровина И. В. Практическая психология образования. М., 2006 7.1.5 Психолог. Введение в профессию./Под ред. профессора Е.А. Климова. М., 2007 7.1.6 Минигалиева М.Р. Практическая подготовка психосоциального работника. Р.на- Дону. 2008 7.1.7 Психологическая служба в современном образований. Рабочая книга. /Под ред. И.В. Дубровиной. М., 2009 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. Киев, 1990 7.2.2 Годфура Ж. Что такое психология. М. 1992 7.2.3 Рудестам К. Групповая психотерапия. М. 1990 7.2.4 Молдабеков Ж., Маханбетова А., Оралбекова А. Кәсіби этика. Астана. 2012 7.2.5 Литвак М. Е. Профессия — психолог. — Ростов н/Д: изд-во «Феникс», 1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz