Файл қосу
Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 32/ | | | |01-2014 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |16.06. 2014 ж. | | |«Мектеп жанындағы | | | |участок жұмысын | | | |ұйымдастыру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру» 5В011300 – «Биология» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., аға оқытушы Жилкыбаева С.Д.. «Биология» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4. 05.09.2013 ж. №1 БАСПАНЫҢ ОРНЫНА КІРГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ: 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 6. Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі 7. Әдебиет және қорлар 1.ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру» пәнінің оқу- әдістемелік кешені «5В011300» - «Биология» мамандығының студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үрдісінде қандай дағдылар мен іскерлікті қалыптастыратындығымен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру» пәнінің оқу- әдістемелік кешені (ПОӘК) берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»; - 5В011300 «Биология» мамандығының элективті пәндердің каталогі; - «Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру» 5В011300 «Биология» білім бакалавр дайындауына арналған оқу бағдарламасы; - 5В011300 «Биология» мамандығының оқу жұмыс жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша сипаттамасы: Мектеп маңындағы үлескі, биология кабинетімен қатар, және де табиғат бұрышы жалпы білім беретін мектептерде биология пәнін оқытуда – материалдық базаны құрайды. Биология пәнінің практикалық сабақтарын оқытуда сектеп маңындағы учаскенің маңызы зор, өйткені оқушылар өсімадіктерді күту және өсіру жөніндегі білімдерді мен дағдаыларын игереді, сондай-ақ осы пәннен алған білімдерін тереңдетеді, кеңейтеді және бекітеді, өсімдіктердің өсу және даму әдістерін басқаруды игереді, өсімждіктердің техникалық, декоративтік, бау-бақшалық, зиякесті түрлоерімен танысады. Мектеп маңындағы оқу тәжірибелік учаскесі – биология пәнінің үлестерімен және демонстрациялық материалдарды дайындауда маңызды орын алады. 3.2 Курстың мақсаты – студентердің мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік үчаскесінде әртүрлі жұмыстар өткізуінде оңтайлы ұйымдастыру жайлы білім алуы, профессионалды қызмет үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. 3.3 Курстың міндеттері: • биологиялық білім мен дағдыны жетілдіру және оны практикада пайдалану; • агротехникалық есебі бойынша өсімдік дақылдарын өсіру жөнінде білімдері мен дағдыларын қалыптастыру; • биологиялық ғылымға негізделген, басты ауыл-шаруашылық процестері жөнінде түсінік беру; • өсімдіктерді өсіру, оларды күту және тәжірибе үлестірмелі материалдар мен қамтамасыз ету; • оқу үрдісін көрнекілік құралдар және үлестрілмелі материалдар мен қамтамасыз ету. 3.4 Курсты оқыту нәтижесінде студенттер білу керек: - жер ауданының учакесін ұйымдастыру принциптерін; - учаскені жоспарлауды; - учаскенің аумақтарын, бөлімдерін бөлуді; - оқыту бағдарламасының есебі бойынша өсімдіктер мен жануарлардың талдау принциптері; - мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскенің ұйымдастыру түрлерін; - учаскесіндегі өткізілетін сабақтардың ұйымдастыру әдістерін; - тәжірибе өткізетін жағдайлары. Студент істей білу керек: - биологиялық құбылыстарды бақылау; - фенологиялық фазаны анықтау және суреттеу; - бақылауды анықтап және бақылауды нәтижесін қорытындылау; - бақылау және тәжірибелік нұсқауларды салыстыру; - тәжірибенің есебі негізінде дәлелді қортындыларды құрастыру; - жұмысты жоспарлау, жер аумағының жоспарын құрастыру; - көкеніс дақылдарының аурулары мен зиякестерін анықтау, және орламен күресу шараларын ұйымдастыру. 3.5 Курс пререквизиттері: өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы, өсімдіктер систематикасы. 3.6 Курс постреквизиттері: қолданбалы биология топырақтану негіздерімен, педагогикалық практика. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Модуль 1. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінің жұмысын ұйымдастыру. | |Кіріспе. |2 | |Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу. |2 | |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын |2 | |жерлерді ұйымдастыру. | | |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін |2 | |ұйымдастыру. | | |Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен |2 | |тұқымның қажетті мөлшерін анықтау. | | |Модуль 2. Оқу-тәжірибе учаскесінің бөлімдерінің жұмыстарын ұйымдастыр | |Фенологиялық бақылау. |2 | |Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу. |2 | |Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының |2 | |тақырыптық жоспарын құру. | | |Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру. |2 | |Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |2 | |Модуль 3. Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. | |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |2 | |Көкөніс дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |2 | |Жеміс жидек дақылдары бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |2 | |Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. |2 | |Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру. |2 | |Барлығы: |30 | |Зертханалық сабақтар | |Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу. |2 | |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын |1 | |жерлерді ұйымдастыру. | | |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін |1 | |ұйымдастыру. | | |Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен |1 | |тұқымның қажетті мөлшерін анықтау. | | |Фенологиялық бақылау. |1 | |Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу. |1 | |Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының |1 | |тақырыптық жоспарын құру. | | |Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру. |1 | |Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |1 | |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |1 | |Көкөніс дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |1 | |Жеміс жидек дақылдары бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру |1 | |Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. |1 | |Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру. |1 | |Барлығы: |15 | 5. ОҚУШЫНЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ: 1. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру. 2. Егістік дақылдар өсімдіктер бөлімін ұйымдастыру. 3. Гүлді өсімдіктер туралы анықтамалар. 4. Тыңайтқыштар құрамындағы қоректік элементтер мөлшері. 6. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ 4 кесте |№ |Оқулықтар және оқу-әдістемелердің |Әдебиеттер саны|Студент |Пайызы | | |атаулары | |саны | | |1 |Жумадилова Р.Ж., Болшынова Ү.Ж., |10 |21 |50 | | |Төлеубаева Г.Т., Ахметжанова Г.Ж. | | | | | |Оқу-тәжірибе учаскесі (оқу | | | | | |әдістемелік құрал). Семей 2012. | | | | 7. ӘДЕБИЕТ ЖӘНЕ ҚОРЛАР 7.1 Негізгі әдебиеттер. 7.1.1 Жумадилова Р.Ж., Болшынова Ү.Ж., Төлеубаева Г.Т., Ахметжанова Г.Ж. Оқу-тәжірибе учаскесі (оқу әдістемелік құрал). Семей 2012. 7.2 Қосымша әдебиеттер. 7.2.1 Верзилин Н.М., Корсунская В.М. Общая методика преподавания биологии. М., Просвещение, 1976. 7.2.2 Папорков М.А., Клинковская Н.И., Милованова Е.С. Учебно-опытная работа на пришкольном участке. 1987. 7.2.3 Дубинин Н.П. и Глембоцкий Я.Л. Генетика популяций и селекция. М., Наука, 1967. 7.2.4 Корсунская В.М. и др. Уроки общей биологии. М., Просвещение, 1977. 7.2.5 Лобашев М.Е. Генетика с основами селекции. М., Просвещение, 1979. 7.2.5 Мендель Г. Опыты с растительными гибридами. М., Наука, 1967. 7.2.6 Мягкова А.Н., Комиссаров Б.Д. Методика обучения общей биологии. М., Просвещение, 1979.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz