Файл қосу
Кәсіби педагогика
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | |УМКД 042-18.19/016-2013 | |«Кәсіби педагогика» | | | |пәнінің оқу-әдістемелік |№ 1-басылым | | |кешені (студенттер үшін) | | | «Кәсіби педагогика» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В012000 Кәсіптік білім беру МАМАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРІ ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1. Құрастырған Құрастырған: ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Карипбаева Ш.Т. «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы ережелер 1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер – п.ғ.м., аға оқытушы Карипбаева Шынар Токтаровна – Байланыс ақпараты – тел. 42-25-33, Таңірбергенов 2 ғимарат, Сабақ өткізу орны – №2,№8,№3 – Пән аты – «Кәсіби педагогика» – Кредит саны - 2 1.2. Курстың қысқаша мазмұны: «Кәсіби педагогика» курсы 5В012000 «Кәсіптік білім» мамандарын даярлайтын оқу жоспарына сәйкес жасалынады. Кәсіптік педагогика – жалпы педагогиканың бір тармағы ретінде енді өркендкп, дамып келе жатқан жас ғылым. Жалпы педагогика атауы ескі грек сөзінен «пайдос» - бала және «аго»- жетелеу ұғымын береді. 1.3. Курстың мақсаты : Жоғары оқу орындарында болашақ кәсіптік оқыту мұғалімдерін дайындаудағы орындалатын ғылыми-зерттеу жұмыстары барысында дидактикалық зерттеу әдістері, жалпы ғылыми таным мен шығармашылық әдіснамасы жөніндегі мағұлматттар негізінде педагогикалық зерттеу бағыты мен оны таңдау, зерттеу логикасын түзу педагогикалық эксперименттерді жүргізу әдістері,зерттеу нәтижелерін өңдеудің математикалық тәсілдерімен таныстыру. 4. Пәннің негізгі міндеті • Ғылыми таным мен шығармашылық негіздерін; • Педагогикалық зерттеулердің бағытын таңдау; • Ғылыми ақпаратттарды іздестіру,жинақтау және өңдеу; • Педагогикалық эксперимент мазмұнын,логикасын түзу; • Зерттеу жұмыстарының айқындаушы және қалыптастырушы эксперименттері мазмұнын жасау,оларды жүргізу; • Зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындауды қарастырады. «Кәсіби педагогика» педагогиканың жалпы негіздерін, ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін оқып-үйрету, озық тәжірибелерді меңгерту. Кәсіби педагогика курсын оқу нәтижесінде студент міндетті: • педагогикалық негізгі ұғымдарды, • педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін; • педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; • мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; • теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; • оқу-тәрбие процесінің технологиясын. 1.5. Пәнді оқу барысында студент білу керек: • студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек. • СОӨЖ тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау, • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу, • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына келтіру • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру 1.6 Пререквизиттер: «Кәсіптік педагогика» курысын меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: -социология -философия -психология -мәдениет тану 1.7 Постреквизиттер: Пәні туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет: -жалпы педагогиканы; -педагогика тарихы; -этнопедагогиканы; -әлеуметтік педагогиканы; -дидактиканы; -мектеп педагогикасы; Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1. |№ |Тақырыптары |Аудиториялық сағаттардың | | | |бөліну | | | |Дәріс |Сарама|СӨОЖ |СӨЖ | | | | |н | | | |1 |Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық |2 |2 |2 |10 | | |негіздері | | | | | |2 |Кәсіпке баулу мазмұны |2 |2 |2 | | |3 |Кәсіпке баулу формалары мен әдістері |2 |2 |2 |10 | |4 |Кәсіпке баулудың қағидалары мен |2 |2 |2 | | | |жүйелері | | | | | |5 |Кәсіптік білім берудегі инновациялық |2 |2 |2 |10 | | |технологиялар | | | | | |6 |Кәсіптік білім берудегі педагогикалық |2 |2 |2 | | | |менеджмент | | | | | |7 |Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы |2 |2 |2 |15 | | |тәрбие жұмыстарының теориясы мен | | | | | | |практикасы | | | | | |8 |Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу |1 |1 |1 | | | |мұғалімдерін даярлау және қайта | | | | | | |даярлау | | | | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 | Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары Дәрісті тыңдап, жазуға әдістемлік нұсқау. Мақсаты: студенттерді курс бойынша тиісті теориялық біліммен қаруландыру. Міндеттері: әр тақырыпты меңгеру мақсатымен жүйелі білім беру; пәнге қызығушылығын тудыру және өздігінен жұмыс істей білуге үйрету; Жоғарғы оқу орындарындағы оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы – дәріс болып табылады. Дәріс студенттерге пәнге деген қызығушылығын тудырады. Дәріс – студенттерде өздігінен терең білім алуға ізденіс туғызады. Лекция сабағын тыңдау және жазуға даялық: сабаққа кешікпеңіз; дәріс дәптеріңізді және қаламыңызды ұмытпаңыз; дәріс барысында мәтінді қалмай жазып отыруға талпыныңыз. Семинарлық сабақтың мақсаты: • теориялық материалдарды тереңдетіп зерттеу; • ғылыми мәтіндерді сұрыптау, материалды жалпылау дағдысын қалыптастыру, ойлау сынын дамыту және т.б.; • білімді меңгеруде өзбеттілік, шығармашылық инициатива, шығармашылық қабілеттерін дамыту; • көпшіліктің алдында сөйлеу, пікірін білдіру және өз көзқарасын қорғау дағдысын қалыптастыру. Мақсаты: пән бойынша лекцияда алған білімдерін бекіту, тереңдету және кеңейту. Міндеттері: - Пән бойынша алған теориялық материалдарын тереңдету және жүйелеу; - Библиографиямен өздігінен жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру; - Аудиторияда өз ойын білдіруге, басқаны тыңдай білуге,өз пікірін қорғай білуге және талқылауға қатысуға үйрету. Курс форматы Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер (Д), практикалық (Пр) сабақтардан, СОӨЖ , СӨЖ тұрады. Тақырыптардың барлығы дәрістік, практикалық сабақтарда берілген, қалғаны өздiгiнен орындалады. Дәрiстiк, практикалық сабақтарды орындау мiндеттi. Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын, өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын, сабақ үстiнде жауап беруiн, аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады. Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады. Студенттердiң бiр-бiрiнен көшiргенi немесе плагиат (дайын тапсырманы көшiру) үшiн оған курс бойынша “қанағаттандырарлықсыз” деген баға қойылады. 2. Курс саясаты. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Оқулық материалдары бойынша өз бетімен практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6. Баға қою саясаты «Этнопедагогика» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады: • Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады: • дәріс сабағы – 0 баллға тең. • Тәжірибелік сабақтың жауабы – 5,6,7 аптада 20 баллмен бағаланады, ал қалған апталарда 15 баллмен бағаланада. • ОСӨЖ бірінші және екінші аттестацияда үш реттен тапсырылады – 10 баллдан. • СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда үшке бөліп тапсырылады – 25 баллдан. Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады. Кесте 2. |Оқу |Апта |Бар| |сағатының| |лығ| |түрі | |ы | | | |1 |өте жақсы бағасын қою барысында тәлімгер тақырып бойыншы берілген ауысша,| | |жазбаша, тәжірибелік жұмысты толығымен орындаған жағдай ескеріледі; егер | | |нақтылау үшін берілген сұраққа жауап берілмеген жағдайда бір кемшілігі | | |ескеріліп 1-4% алынып койылады | |2 |жақсы бағасы ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс, оның нәтижелері жалпы | | |түрде оқу жоспарына сай, бірақ бір немесе екі өрескел қатесі немесе үш | | |кемшілігі жалпы пайыздан 1 шегеріліп отырылады (дұрыс, бірақ жетілген дәл| | |жауап емес). | |3 |қанағаттанарлық бағасы егер де ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс оның | | |нәтижелері негізінен бағдарламаның талаптарына сай келіп, бірақ 1 өрескел| | |қатесі және 2 кемшілігі болса, немесе 1 өрескел қатесі және 1 өрескел | | |емес қатесі, немесе 2 – 3 өрескел қатесі, немесе 1 өрескел емес және 3 | | |кемшілігі болса, немесе 4 – 5 кемшілігі болса қойылады. | |4 |Негізінен қанағаттанарлықсыз бағасы жұмыстың жоқтығын көрсетеді, және | | |оқушыға оны қайта жасауды ұсынуға болады. | Дәріс тақырыптары: 1 Тақытып. Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық негіздері Мақсаты: Кәсіби педагогика ұғымына анықтама беру, түсіндіру. Ғылыми зерттеулерді басқару. Жоспар: 1. Кәсіптік білім беру педагогикасының философиялық әдіснамалық негіздері. 2. Ғылыми зерттеулерді басқару.Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері. 3. Кәсіптік білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары. Шет елдердегі кәсіптік білім беру. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 2. Тақытып. Кәсіпке баулу мазмұны Мақсаты: Кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандартымен, бағдарламамен таныстыру. Жоспар: 1.Кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандарты. Кәсіпке баулу бағдарламаларын түзудің ғылыми теориялық негіздері. 2.Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі жалпы тәсілдер. Оқыту мазмұнын макро және микро деңгейде құрылымдау. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 3 Тақытып. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері Мақсаты: Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік беру. Жоспар: 1. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік 2. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына байланысты оқыту формалары мен әдістерін таңдау. 3.Кәсіпке баулуды ұйымдастырудың формалары мен әдістерін оңтайландыру. 4.Оқушылардың білімін ептілігі мен дағдысын бақылаудың ерекшеліктері. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 4.Тақытып. Кәсіпке баулудың қағидалары мен жүйелері Мақсаты: Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу- тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру. Жоспар: 1. Педагогикалық процестердің маңызы, құрылымы мен жобалануы 2. Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу-тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері. 3.Кәсіпке баулудың жүйелері туралы түсінік және олардың элементтері. Оқушыларды кәсіпке баулудың негізгі жүйелерінің сипаттамасы. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 5.Тақытып. Кәсіптік білім берудегі инновациялық технологиялар. Этнопедагогика курсы бойынша тәрбие жұмысының әдістемесі. (1 сағат. 9 апта) Мақсаты: Педагогикалық технологиялардың түрлеріне түсінік беру. Жоспар: 1.Педагогикалық технологияны жобалаудың әдіснамасы. Оқыту технологиясын ұйымдастырудағы инновациялық тәсілдер. 2. Педагогикалық технологияларды жіктеу. Педагогикалық технологияны жобалау. 3.Оқытудағы қазіргі ақпараттық және коммуникативтік технологиялар. Оқыту процесін компьютермен қамтамасыз ету. 4.Кәсіптік білім берудегі модульдік және тұлғаға бағдарлы білім беру технологиялары. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 6.Тақытып. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент Мақсаты: педагогикалық менеджменттің негізгі мақсаты және міндеттерін түсіндіру. Жоспар: 1. Кәсіптік білім беру аймағындағы педагогикалық менеджменттің негізгі мақсаты және міндеттері 2. Білім беру аймағындағы менеджер қызметінің қағидалары мен әдістері 3. Педагогикалық жүйе қызметінің тиімділігін арттыруда менеджер тұлғасының рөлі Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 7.Тақытып. Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы тәрбие жұмыстарының теориясы мен практикасы Мақсаты: Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру. Жоспар: 1. Адамгершілік (гуманистік) тәрбие заңдылықтары мен қағидалары 2. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие. Еңбек, жеке тұлғаның негізгі сапаларын қалыптастыру құралы ретінде 3. Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың ерекшеліктері Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 8. Тақытып. Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу мұғалімдерін даярлау және қайта даярлау Мақсаты: Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы туралы түсінік беру. Жоспар: 1.Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) әдістемелік және арнайы дайындығына қойылатын талаптар. Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы. 2.Еңбекке және кәсіпке баулу бойынша (мектепте,ауданда,қалада,облыста) әдістемелік жұмыстар жүйесі. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) даярлығы және олардың біліктілігін жетілдіру. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. Практикалық сабақ: 1 Тақытып. Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық негіздері Мақсаты: Кәсіби педагогика ұғымына анықтама беру, түсіндіру. Ғылыми зерттеулерді басқару. Жоспар: 1. Кәсіптік білім беру педагогикасының философиялық әдіснамалық негіздері. 2. Ғылыми зерттеулерді басқару.Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері. 3. Кәсіптік білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары. Шет елдердегі кәсіптік білім беру. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 2. Тақытып. Кәсіпке баулу мазмұны Мақсаты: Кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандартымен, бағдарламамен таныстыру. Жоспар: 1.Кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандарты. Кәсіпке баулу бағдарламаларын түзудің ғылыми теориялық негіздері. 2.Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі жалпы тәсілдер. Оқыту мазмұнын макро және микро деңгейде құрылымдау. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 3 Тақытып. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері Мақсаты: Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік беру. Жоспар: 1. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік 2. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына байланысты оқыту формалары мен әдістерін таңдау. 3.Кәсіпке баулуды ұйымдастырудың формалары мен әдістерін оңтайландыру. 4.Оқушылардың білімін ептілігі мен дағдысын бақылаудың ерекшеліктері. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 4.Тақытып. Кәсіпке баулудың қағидалары мен жүйелері Мақсаты: Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу- тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру. Жоспар: 1. Педагогикалық процестердің маңызы, құрылымы мен жобалануы 2. Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу-тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері. 3.Кәсіпке баулудың жүйелері туралы түсінік және олардың элементтері. Оқушыларды кәсіпке баулудың негізгі жүйелерінің сипаттамасы. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 5.Тақытып. Кәсіптік білім берудегі инновациялық технологиялар. Этнопедагогика курсы бойынша тәрбие жұмысының әдістемесі. (1 сағат. 9 апта) Мақсаты: Педагогикалық технологиялардың түрлеріне түсінік беру. Жоспар: 1.Педагогикалық технологияны жобалаудың әдіснамасы. Оқыту технологиясын ұйымдастырудағы инновациялық тәсілдер. 2. Педагогикалық технологияларды жіктеу. Педагогикалық технологияны жобалау. 3.Оқытудағы қазіргі ақпараттық және коммуникативтік технологиялар. Оқыту процесін компьютермен қамтамасыз ету. 4.Кәсіптік білім берудегі модульдік және тұлғаға бағдарлы білім беру технологиялары. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 6.Тақытып. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент Мақсаты: педагогикалық менеджменттің негізгі мақсаты және міндеттерін түсіндіру. Жоспар: 1. Кәсіптік білім беру аймағындағы педагогикалық менеджменттің негізгі мақсаты және міндеттері 2. Білім беру аймағындағы менеджер қызметінің қағидалары мен әдістері 3. Педагогикалық жүйе қызметінің тиімділігін арттыруда менеджер тұлғасының рөлі Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 7.Тақытып. Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы тәрбие жұмыстарының теориясы мен практикасы Мақсаты: Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру. Жоспар: 1. Адамгершілік (гуманистік) тәрбие заңдылықтары мен қағидалары 2. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие. Еңбек, жеке тұлғаның негізгі сапаларын қалыптастыру құралы ретінде 3. Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың ерекшеліктері Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 8. Тақытып. Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу мұғалімдерін даярлау және қайта даярлау Мақсаты: Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы туралы түсінік беру. Жоспар: 1.Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) әдістемелік және арнайы дайындығына қойылатын талаптар. Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы. 2.Еңбекке және кәсіпке баулу бойынша (мектепте,ауданда,қалада,облыста) әдістемелік жұмыстар жүйесі. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) даярлығы және олардың біліктілігін жетілдіру. Әдебиеттері: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. Кесте 4. |Апта |СӨЖ тапсырмаларының кестесі |Ұпай |Формасы | | |Тапсырма мазмұны |саны | | |1 |2 |3 |4 | |7 апта|Кәсіптік оқыту педагогы қызметінің жеке-дара |75 |Ақпараттық | | |стилі. | |жоба (топқа | | | | |бөлініп | | | | |буклет | | | | |жасаңыз) | |12 |Кәсіпке баулу мұғалімдерінің даярлығы және |75 |презентация | |апта |олардың біліктілігін жетілдіру. | | | Кесте 5 |Апта |СОӨЖ тапсырмаларының кестесі |Ұпай |Формасы | | |Тапсырма мазмұны |саны | | |1 |2 |3 |4 | |4 апта|Тақырыбы- Кәсіптік оқытудың қазіргі заманғы |10 | (Слайд | | |педагогикалық технологиялары. | |жасау) | |7 апта|Тақырыбы-Кәсіптік оқыту педагогының кәсіби білім |10 |Мақала жазу | | |беру ұстазының кәсіби қалыптасуының педагогикалық| | | | |негізі | | | |10-апт|Жастарды кәсіпке баулу үрдісінің негізгі |10 |(Слайд жасау)| |а |құраушылары. | | | Әдебиеттер: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 5. Батышев С.Я. «Энциклопедия профессионального образования» М.: АПО, 1999- Т2.-П-44ос. 6.Сейтешев А.П. Профессиональная направленность личности. Алматы, Наука.- 1990г. 7.Кыверляг А.А. Метды исследования в профессиональной педагогике. Талин, 1980г. 8.Устемиров К., Шаметов А., Василев И. Профессиональная педагогика.- Алматы,2005.-432с. 9.Симонов В.П. Педагогический менеджмент:50 нау-хау в области управления образовательным процессм учебное пособие.-М., 1997г. Қосымша әдебиеттер: 1.Беспалько В.П. Слогаемые педагогической технологий. –М «Педагогика», 1989г. 2.Кузьмина Н.В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера пройзводственного обучения профтехучилище.-М.: Высшая школа,1989г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz