Файл қосу

Қосалқы тарихи пәндер



|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                     |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                  |
|3 деңгейлі ОӘК құжат      |ПОӘК                     |ПОӘК                   |
|                          |                         |042-16-02.1.           |
|                          |                         |21/02-2013             |
|«Қосалқы тарихи пәндер»   |№1   Басылым             |                       |
|пәнінің оқу- әдістемелік  |30.09-2013               |                       |
|кешені                    |                         |                       |












                           «Қосалқы тарихи пәндер»

                       ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    050203- «тарих» мамандығына арналған


                               СТУДЕНТТЕР ҮШІН
                           ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2013


1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырған Семей қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының   аға  оқытушысы,  т.ғ.к.  Бақытжанова  Анар
Бақытжанқызы

2 ТАЛҚЫЛАҒАН

2.1   Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында талқыланды.
«»   ж. №1 хаттама

Кафедра меңгерушісі ________ Мұхаметжанова Н.А.

2.2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік  бюросының  отырысында
талқыланды.
«» қыркүйек 2013ж. №1  хаттама

Төрайым ________ Кеңесбаева Ш.С.

2.3.  Гуманитарлық  –   заң   факультеттің   ғылыми   кеңесінің   отырысында
талқыланды.
«» қыркүйек 2013ж. №1  хаттама

Ғылыми кеңес төрағасы____________Мамырбеков А.М.


3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және  ұсынылған.

«» қыркүйек 2013 ж. № 1 хаттама

ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______ Искакова Г.К.












                                   Мазмұны


1 Жалпы ереже
2 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқау
3 Пәннің саясаты және форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне сәйкес сағаттарды бөлу
6 СӨЖ және СОӨЖ – ның мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі






































































1  Жалпы ереже
    - Оқытушының аты-жөні – Бақытжанова Анар Бақытжанқызы
    - Кафедра – Қазақстан тарихы
    - Байланыс ақпараты –оқу корпусы № 1, кабинет 1006
    - Дәрістерді өткізу орны – 1207 аудитория
    - Пән атауы – «Қосалқы тарихи пәндер».
    - Кредиттер саны – 3




   1.2 Оқу жоспарынан шығарым:


    |Курс           |Семестр                        |Кредит        |Дәріс     |
|A              |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-             |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+             |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B              |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-             |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+             |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C              |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-             |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+             |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D              |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F              |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I              |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W              |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW             |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|               |шығарылған                     |              |          |
|P              |Өтті (қорытынды тест)          |NA            |0         |


Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері            кесте-3
|Жұмыс түрі                                                  |баллдар   |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру                              |0,35      |
|Аннотация (әрбір жұмысқа)                                   |0,3       |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа)                               |0,2       |
|Реферат (әрбір жұмысқа)                                     |0,3       |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа)                          |0,3       |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа)        |0,4       |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа)                             |5         |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа)                       |5         |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс)                              |4,75      |
|Емтихан                                                     |60        |
|Барлығы                                                     |100       |


5 Пәннің мазмұны және сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу
Пәннің     мазмұны.     Сабақ     түрі     бойынша      сағаттарды      бөлу
кесте-4

|№ |Тақырып      |Қысқаша мазмұны                                |Сағат саны        |
|    |                        |                    |Лекция             |
|1   |Деректану және қосалқы  |Қосалқы тарихи      |Деректану және     |
|    |пәндер арсындағы        |пәндерді іс жүзінде |қосалқы пәндер     |
|    |байланысты              |қолдану             |арсындағы          |
|    |                        |                    |байланысты         |
|2   |Қосалқы тарихи          |Эралар және олардың |Қосалқы тарихи     |
|    |пәндерінің даму тарихы  |түрлеріне сипаттама |пәндерінің даму    |
|    |                        |                    |тарихы             |
|3   |Уақыт есептеудің негізгі|Нумизматиканың      |Уақыт есептеудің   |
|    |жүйелері                |негзгі түсініктері  |негізгі жүйелері   |
|    |                        |мен категориялары   |                   |
|4   |Қазіргі кедегі уақыт    |Алғашқы монеталардың|Қазіргі кедегі     |
|    |есептеудің халықаралық  |ерекшеліктері       |уақыт есептеудің   |
|    |жүйесі                  |                    |халықаралық жүйесі |
|5   |Нумизматиканың пайда    |Ақша реформалары    |Нумизматиканың     |
|    |болуы мен дамуы         |                    |пайда болуы мен    |
|    |                        |                    |дамуы              |
|6   |Ақшаның пайда болуы және|Өлшемдердің шығу    |Ақшаның пайда болуы|
|    |түрлерінің тарихи дамуы |ерекшеліктері мен   |және түрлерінің    |
|    |                        |олардың дәлдік      |тарихи дамуы       |
|    |                        |ережесі             |                   |
|7   |Ресейдегі ақша жүйесінің|Ежелгі шығыс  елдері|Ресейдегі ақша     |
|    |тарихы                  |халықтарының        |жүйесінің тарихы   |
|    |                        |метрологиясы        |                   |
|8   |Қазіргі кездегі құнды   |Батыс Европа        |Қазіргі кездегі    |
|    |қағаздардың мәні        |елдерінің өлшем     |құнды қағаздардың  |
|    |                        |бірліктері          |мәні               |
|9   |Метрология деректері    |Геральдиканы зерттеу|Метрология         |
|    |                        |әдістері мен        |деректері          |
|    |                        |зерттелу деңгейі    |                   |
|10  |Қазіргі кездегі өлшем   |Орыс Геральдикасы   |Қазіргі кездегі    |
|    |бірліктерге сипаттама   |                    |өлшем бірліктерге  |
|    |                        |                    |сипаттама          |
|11  |Геральдиканы зерттеу    |Қазіргі Батыс       |Геральдиканы       |
|    |әдістері                |Европадағы          |зерттеу әдістері   |
|    |                        |гербтердің тарихына |                   |
|12  |Геральдиканың қалыптасу |Қазақ шежіресі мен  |Геральдиканың      |
|    |тарихы                  |Хандар              |қалыптасу тарихы   |
|13  |Герб ісінің дамуы       |Генеология          |Герб ісінің дамуы  |
|    |                        |деректерінің        |                   |
|    |                        |түрлері.            |                   |
|14  |Қазақстан               |Батыс Европа        |Қазақстан          |
|    |Республикасының         |елдеріндегі         |Республикасының    |
|    |елтаңбасының мәні мен   |ономастика          |елтаңбасының мәні  |
|    |мазмұны                 |                    |мен мазмұны        |
|15  |Генеологияның қалыптасуы|Генеологияның       |Генеологияның      |
|    |мен даму тарихы         |практикалық         |қалыптасуы мен даму|
|    |                        |маңыздылығы         |тарихы             |



     7 «Қосалқы тарихи  пәндер»   пәні  бойынша  оқу  үрдісінің  күнтізбелік
кестесі
«Қосалқы тарихи пәндер»  пәні  бойынша  оқу  үрдісінің  күнтізбелік  сызбасы
   кесте - 6
№ |Апта |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |1 |Бақылау
Түрі |Б |Х |К |Т1 |Х |К |б/ж
 |Х |К |Т2 |К |Р |К |К |б/ж | |2 |Балл
Көрсеткіштері |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |
Р-реферат
Х-хабарлама
К-конспект
б/ж-бақылау жұмысы
Б-библиография
Т1-термин
Т2-тест құрастыр



















Пәндер