Файл қосу
Телерадиодағы мамандықтар
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Телерадиожурналистика теориясы мен әдістемесі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ Хибадуллина Айжан Сапаровна, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 2010 жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 4 БАСЫЛЫМЫ МАЗМҰНЫ 1. Жалпы ережелер.................................................................... ...........................4-5 2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары...................................................5 3. Курс саясаты мен форматы..................................................................... ............6 4. Бағалау саясаты..................................................................... ...............................6 5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу..................................7-9 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... .....9-10 7. Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.....................................10-11 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибигуль Жумашқызы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон :44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 801 аудитория Кредит саны: 3 1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |ОСӨЖ | | | | | | |(сағ) | |А |4,00 |95-100 |Үздік |55-60 |130-120 | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |50-55 |100-110 | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |45-50 |90-100 | |В |3,00 |80-84 |Жақсы |40-45 |80-90 | |В- |2,67 |75-79 |Жақсы |35-40 |70-80 | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарл|30-35 |60-70 | | | | |ық | | | |С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарл|25-30 |50-60 | | | | |ық | | | |С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарл|20-25 |40-50 | | | | |ық | | | |Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |15-20 |30-40 | |Д | 1,00| 50-54 | өту |10-15 | 20-30 | | | | |ұпайы | | | |Ғ | 0,00| 0-49 | өту |1-10 | 1-20 | | | | |ұпайы | | | 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу |Тақырыптың атауы |Сабақ түрі | | |ДС |СПС |ОСӨЖ |Жинайтын | | | | | |ұпай саны | |1 |2 |3 |4 |5 | | 1.Телерадио хабар жасау |1 | |1 |3 | |технологиясы. | | | | | |2. Телерадиохабарларын жасаудың | |1 |1 |4 | |негізгі әдістері | | | | | |3. Тікелей эфирді жүзеге асыру | |1 |1 |4 | |тәртібі | | | | | |4. Телестудиялық комплекс |1 | |1 |3 | |5. Сценарийлік жобаға жан бітіру | |1 |1 |4 | |әдістері | | | | | |6. Микрофон және оны меңгеру | |1 |1 |4 | |тәсілдері | | | | | |7. Телепублицистиканың зерттелуі |1 |1 |2 |7 | |8. Алғашқы ұлттық хабарлар | |1 |1 |4 | |9. Теледидар құрылымы |1 | |1 |3 | |10. 70-80 жылдардағы | |1 |1 |4 | |телепублицистика | | | | | |11. Қайта құру жылдарындағы | |1 |1 |4 | |телепублицистика | | | | | |12. Телевидениядағы жоспарлау |1 | |1 |3 | |13. Телехабарлардағы ұлттық бояулар | |1 |1 |4 | |14. Мәдени жобалар | |1 |1 |4 | |15.Теледидар және кино өнері |1 | |1 |3 | |16.Телерадиодағы тәуелсіздік идеясы | |1 |1 |4 | |17.Эфирдегі ұлттық нышандар мен соны| |1 |1 |4 | |пішіндер | | | | | |18.Теледидардың ағартушылық |1 | |1 |3 | |функциясы | | | | | |19. Теледидар мен радиодағы | |1 |1 |4 | |музыканың рөлі | | | | | |20. Телерадиодағы ұлттық идеология | |1 |1 |4 | |21. Телерадиодағы тікелей эфир |1 | |1 |3 | |22. Эфирлік материалдарды сақтау | |1 |1 |4 | |және оны адамзат игілігіне жарату | | | | | |23. Телерадиодағы мамандықтар | |1 |1 |4 | |24.Теледидардағы сценарий ұғымы |1 | |1 |3 | |25. Телерадиожурналистке қойылатын | |1 |1 |4 | |талаптар | | | | | |26. Теледидардағы сценарий ұғымы | |1 |1 |4 | |27. Қоғамдық телевизияның |1 | |1 |3 | |қажеттілігі мен мүмкіншіліктері | | | | | |28. Бейне режиссерлік аппараттық | |1 |1 |4 | |бөлме. | | | | | |29. Оқулық және ағартушылық | |1 |1 |4 | |бағдарламалар | | | | | |30. Отандық телеарналардағы тікелей |1 |1 |2 |7 | |эфир ерекшеліктері | | | | | |31. Интерактивтік телевидение | |1 |1 |4 | |32. Телерадиожурналистиканың даму |1 | |1 |3 | |процесінде пайда болған жанрлар мен | | | | | |пішіндердің әдістемелік сипаты | | | | | |33. Телеочерк | |1 |1 |4 | |34. Телерадио репортаж | |1 |1 |4 | |35. Теледидардың басқа БАҚ-нан |1 | |1 |3 | |айырмашылығы мен ұқсастығы | | | | | |36. Радиодағы интерактивтілік | |1 |1 |4 | |байланыс | | | | | |37. Жанр эволюциясы | |1 |1 |4 | |38. Теледидардағы жастар хабары |1 | |1 |3 | |39. Теледидардағы жастар хабары, | |1 |1 |4 | |даму кезеңдері | | | | | |40. Диалогтық және монологтық | |1 |1 |4 | |жанрлар | | | | | |41. Телерадиодағы хабарларды |1 | |1 |3 | |мазмұн-мағынасына, жанрлық | | | | | |ерекшеліктеріне, берілу пішініне | | | | | |қарай топтастыру | | | | | |42. Телевизиялық журналистиканың | |1 |1 |4 | |құрылымдық сипаты мен бейнелеуші | | | | | |құралдары | | | | | |43. Әлемдік телевизия. Қазіргі үздік| |1 |1 |4 | |үрдістер | | | | | |Барлығы |15 |30 |45 |130 | 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |1. Қазақ киносындағы|1. «Хабар» арнасындағы |1. Радиохабар жасау – | |Шәкен Аймановтың |пресс-конференция |дәстүрлі шығармашылық | |актерлік шеберлігі | |процесс | |2. Сұхбат қою |2. Хабар» және Ресейдің |2. Тікелей эфирді жүзеге | |кезінде жүргізушінің|«Первый канал» арнасындағы|асыру – күрделі | |сұрақ қою шеберлігі |танымал журналистерінің |шығармашылық-техникалық, | | |шеберлігін салыстыру |әрі психологиялық құбылыс | |3. Видеомәтін және |3. «Хабар» арнасындағы |3.Радиожурналистикадағы | |телемәтін |«Бетпе-бет» |фактілерді іріктеу | | |бағдарламасының |тәсілдері | | |журналистері олардың | | | |жүргізушілік шеберлігі | | |4. ТД-ғы ауызекі |4. Жанр түрлері оның |4. Дыбыстық дерек – | |сөйлеу |формалары |радиожурналистика өнімі | |5. Тікелей эфир және|5. ТД-дың қоғамдағы орны |5. Ақпарат ғасыры және | |студияда хабар жазу | |радиодағы жедеғабыл | | | |жаңалықтар желісі | |6. «Қазақстан» |6. «Қазақстан» |6. Телерепортаж | |теледидарындағы |арнасындағы сөз еркіндігі | | |құрылымдық және |және жариялылық | | |мазмұндық |проблемалары | | |өзгерілімдер | | | |7. Сценарилік |7. Республикаға хабар |7. Эфирлік материалдарды | |жобаға жан бітіру |таратудың бүгінгі |өңдеу тәсілдері | |әдістері |кезеңдегі жаңа әдісі | | |8. Эфир этикасы |8. Факт және дыбыстық |8. Байтұрсыновтың тіл | | |дерек |қисыны туралы қағидаларын | | | |эфир тілінің ережесі | | | |ретінде қолдану | |9. Эфирлік |9. Ақпарат әлемі және |9. Радиоөнер және әуе | |материалдарды өңдеу |жедеғабыл жаңалықтар |толқынындағы әрбір сөздің | | | |салмағы | |10. Тікелей эфир |10.Телерадиожурналистика |10. Микрофон және оны | |мәтінін жазбаша |жанрлары мен пішіндері |меңгеру тәсілдері | |әзірлеу | | | |11. Теледидар мен |11. Радиожурналистика |11. Шоумен, модератор – | |радиодағы музыканың |және радиоөнер |жаңа мамандық | |рөлі | | | |12. Сөйлеу өнерін |12. Аудитория қабылдайтын |12. Тікелей эфирдің | |шешендік өнер |дыбыстық ақпараттың |психологиялық аспектілері | |дәстүрімен байыту |ерекшеліктері | | |әдістері | | | |13. Бейне |13. Эфирлік материалдарды |13. . Шешендік өнерді | |режиссерлік аппар-қ |сақтау және оны адамзат |меңгерудің кәсіби әдістері| |бөлме. |игілігіне жарату | | |14. Радиодағы |14. Интерактивтік |14. Интернет жүйесіндегі | |интерактивтілік |телевидение |мәліметтер | |байланыс | | | |15. Диалогтық және |15. Теле және радио |15.Теледидардағы жанрлар | |монологтық жанрлар |репортаж |формасының эволюциясы | 7 «Телерадиожурналистика теориясы мен әдістемесі» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4-Кесте «Телерадиожурналистика теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі Апталар123456789101112131415Бақылау түріД С СД С СД С СД С СД С СД С СД С АБ1Д С СД С СД С СД С СД С СД С СД С СД С АБ2Балдар1 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 21 2 2
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz