Файл қосу
Білім берудегі практикалық психология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.79 | | | |/01-2014 | |ПОӘК |18.09.2014ж. басылым №1 | | |«Білім берудегі | | | |практикалық психология» | | | |Оқытушыға арналған пәннің| | | |бағдарламасы | | | «БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПРАКТИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “_05_____” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында «_05_»___09_____ 2014 жылғы хаттама №_1_____ Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды «_09_»____09____ 2014 жылғы хаттама №_1_____ ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды «_11_»___09_____ 2014 жылғы хаттама №_1_____ ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Білім берудегі практикалық психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы «5В050300»- «Психология» мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Білім берудегі практикалық психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В0503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.033-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В0503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Адам және қоғам өмірінің барлық салаларын қамтитын және адам өміріне әртүрлі маңызды өзгерістер туғызатын маңызды динамикалықи процесстер қазіргі кезде өте көп. Психологтардың адамдармен жүргізілетін жұмыстарына байланысты нәтижелі кәсіби әрекетінде психологиялық ғылым мен практиканың инновациялық әдістер мен технологияларын үнемі интеграциялау мен синтездеудің қажеттігін ескеру қажет. Психология ғылымының дамуы, қолданбалу салаларының кеңеюі модельдеу, жобалау, болжамдау және адамның топтық ұйымдардың, қоғамның психологиялық ерекшеліктерін қайта өңдеу міндеттеріне бағытталған әдістерге ерекше көңіл аударуға әкеледі. 3.2 Пәннің мақсаты Болашақ мамандардың топтық психокоррекция, психологиялық кеңес беру және психодиагностика саласындағы кәсіби білім, дағды, іскерліктерді болашақ мамандардың терең меңгеруі. Мамандану практикумы психологиясы саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - объективті психодиагностикалық амалдың шеңберінде құрастырылған негізгі әдістерді қолдана білу дағдыларын студенттерде қалыптастыру; - коррекциялық жұмыстың және психодиагностикалық зерттеудің жоспарын құрастыру дағдыларын студенттерде қалыптастыру; - қарым-қатынас, топ, тұлға психологиясы саласында білімдерді студенттердің меңгеруі; - психокорекциялық және психодиагностикалық инструментарийды пайдалану нормаларын,ережелерін студенттердің меңгеруі. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Практикалық психологияның ғылымдар жүйесіндегі орны, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы туралы білуі керек; Практикалық психологияның зерттеу әдістерін меңгеру керек; Практикалық психология ғылымның категориялық құрылымын; Психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; Практикалық психологияның басқа ғылымдармен байланысын түсіну; Психологиялық білімін меңгеріп, кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 Жас ерекшелік және әлеуметтік психология 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Әскери психология 3.6.2 Тәжірибелік психологияның методологиялық мәселелері 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 Модуль Практикалық психология психология ғылымының бір саласы ретінде | |1 |Практикалық психология және психологиялық ақпарат туралы |2 | | |түсінік | | |2 |Практик-психологтың кәсіби іс-әрекетінің моделі |2 | |3 |Психологиялық міндет пен психологиялық көмек туралы |2 | | |түсінік | | |2 модуль Психолог жұмысының бағыттары. Психодиагностика және психокоррекция | |4 |Психодиагностикалық берілулерді алудың әдістемелік негізі|2 | |5 |Психологиялық көмек көрсетуде психодиагностикалық |2 | | |берілулерді қолданудың ерекшеліктері | | |6 |Психологиялық коррекцияны ұйымдастырудың әдістемелік |2 | | |негізі | | |7 |Практик-психолог қызметінде психологиялық коррекцияны |2 | | |қолданудың ерекшеліктері | | |8 |Практи-психолог қызметіндегі психокоррекцияның тиімділігі| | | |мәселелері | | |3 модуль Психологиялық кеңес беруге кіріспе | |9 |Психологиялық кеңес беру дегеніміз не? |2 | |10 |Интервью-психологиялық кеңес берудің негізгі әдісі |2 | | |ретінде | | |11 |Жекелей және топтық кеңес беру |2 | |4 модуль Психотерапия | |12 |Пихотерапияпсихологтың кәсіби мамандығы ретінде |2 | |13 |Психотерапиялық әсер етудің негізгі әдістері |2 | |14 |Жекелей психотерапиядағы психолог пен клиенттің өзара |2 | | |әрекеттерінің ерекшеліктері | | |15 |Топтық психотерапия |2 | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 Модуль Практикалық психология психология ғылымының бір саласы ретінде | |1 |Практикалық психология және психологиялық ақпарат туралы |1 | | |түсінік | | |2 |Практик-психологтың кәсіби іс-әрекетінің моделі |1 | |3 |Психологиялық міндет пен психологиялық көмек туралы |1 | | |түсінік | | |2 модуль Психолог жұмысының бағыттары. Психодиагностика және психокоррекция | |4 |Психодиагностикалық берілулерді алудың әдістемелік негізі|1 | |5 |Психологиялық көмек көрсетуде психодиагностикалық |1 | | |берілулерді қолданудың ерекшеліктері | | |6 |Психологиялық коррекцияны ұйымдастырудың әдістемелік |1 | | |негізі | | |7 |Практик-психолог қызметінде психологиялық коррекцияны |1 | | |қолданудың ерекшеліктері | | |8 |Практи-психолог қызметіндегі психокоррекцияның тиімділігі| | | |мәселелері | | |3 модуль Психологиялық кеңес беруге кіріспе | |9 |Психологиялық кеңес беру дегеніміз не? |1 | |10 |Интервью-психологиялық кеңес берудің негізгі әдісі |1 | | |ретінде | | |11 |Жекелей және топтық кеңес беру |1 | |4 модуль Психотерапия | |12 |Пихотерапияпсихологтың кәсіби мамандығы ретінде |1 | |13 |Психотерапиялық әсер етудің негізгі әдістері |1 | |14 |Жекелей психотерапиядағы психолог пен клиенттің өзара |1 | | |әрекеттерінің ерекшеліктері | | |15 |Топтық психотерапия |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1.1 Психодиагностқа қойылатын талаптар. 5.1.2 Психокоррекция түрлері. 5.1.3 Кеңес беру түрлері. 5.1.4 Ойын терапиясы. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Практикалық психология|Практикалық |оқулықтар |Психологиялы|Конспект | |және психологиялық |психология және | |қ ақпарат | | |ақпарат туралы түсінік|психологиялық | |туралы | | | |ақпарат туралы | |түсінік | | | |түсінік | | | | |Практик-психологтың |Практик-психологт|сызба | |сызба | |кәсіби іс-әрекетінің |ың кәсіби | |Практик-псих| | |моделі |іс-әрекетінің | |ологтың | | | |моделі | |кәсіби | | | | | |іс-әрекетіні| | | | | |ң моделі | | |Психологиялық міндет |Психологиялық |конспект |психологиялы|конспект | |пен психологиялық |міндет пен | |қ көмек | | |көмек туралы түсінік |психологиялық | |туралы | | | |көмек туралы | |түсінік | | | |түсінік | | | | |Психодиагностикалық |Психодиагностикал|«Миға шабуыл» |Психодиагнос|әңгіме | |берілулерді алудың |ық берілулерді |әдістемесі |тикалық | | |әдістемелік негізі |алудың | |берілулер | | | |әдістемелік | |туралы | | | |негізі | |түсінік | | |Психологиялық көмек |Психологиялық |«БББ» |Психологиялы|«БББ» | |көрсетуде |көмек көрсетуде |әдістемесі. |қ көмек |әдістемесі | |психодиагностикалық |психодиагностикал| |көрсетуде |бойынша | |берілулерді |ық берілулерді | |психодиагнос|сызба жұмысы| |қолданудың |қолданудың | |тикалық | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | |берілулерді | | | | | |қолданудың | | | | | |ерекшеліктер| | | | | |і | | |Психологиялық |Психологиялық |Психокоррекция|Психологиялы|конспект | |коррекцияны |коррекцияны |ға байланысты |қ коррекция | | |ұйымдастырудың |ұйымдастырудың |оқулықтар. |деген не? | | |әдістемелік негізі |әдістемелік | | | | | |негізі | | | | |Практик-психолог |Практик-психолог |Психокоррекция|Практик-псих|баяндама | |қызметінде |қызметінде |ға байланысты |олог | | |психологиялық |психологиялық |оқулықтар. |қызметіндегі| | |коррекцияны қолданудың|коррекцияны | |психологиялы| | |ерекшеліктері |қолданудың | |қ коррекция | | | |ерекшеліктері | | | | |Практи-психолог |Практи-психолог |Психокоррекция|Практи-психо|Реферат | |қызметіндегі |қызметіндегі |ға байланысты |лог | | |психокоррекцияның |психокоррекцияның|оқулықтар. |қызметіндегі| | |тиімділігі мәселелері |тиімділігі | |психокоррекц| | | |мәселелері | |ияның | | | | | |тиімділігі | | |Психологиялық кеңес |Психологиялық |Психологиялық |Психологиялы|конспект | |беру дегеніміз не? |кеңес беру |кеңес беруге |қ кеңес беру| | | |дегеніміз не? |байланысты |дегеніміз | | | | |оқулықтар. |не? | | |Интервью-психологиялық|Интервью-психолог|«Қос жазба |Анкета мен |Салыстырмалы| |кеңес берудің негізгі |иялық кеңес |күнделігі» |интервью |анализ | |әдісі ретінде |берудің негізгі |әдісі. |әдістерінің | | | |әдісі ретінде | |ерекшеліктер| | | | | |і | | |Жекелей және топтық |Жекелей және |Психологиялық |Топтық және |сараптама | |кеңес беру |топтық кеңес беру|кеңес беруге |жекелей | | | | |байланысты |кеңес беру | | | | |оқулықтар. |жайлы | | | | | |сараптама | | |Пихотерапия |Пихотерапия |Психотерапияға|Пихотерапия |Баяндама | |психологтың кәсіби |психологтың |байланысты |психологтың | | |мамандығы ретінде |кәсіби мамандығы |оқулықтар |кәсіби | | | |ретінде | |мамандығы | | | | | |ретінде | | |Психотерапиялық әсер |Психотерапиялық |Психотерапияға|Психотерапия| Реферат | |етудің негізгі |әсер етудің |байланысты |лық әсер | | |әдістері |негізгі әдістері |оқулықтар |етудің | | | | | |негізгі | | | | | |әдістері | | |Жекелей |Жекелей |Рольдік |Ойын |Рольдік | |психотерапиядағы |психотерапиядағы |ойындар. |терапиясы |ойындар | |психолог пен клиенттің|психолог пен | | | | |өзара әрекеттерінің |клиенттің өзара | | | | |ерекшеліктері |әрекеттерінің | | | | | |ерекшеліктері | | | | |Топтық психотерапия |Топтық |Таблица. |Топтық және | сараптама | | |психотерапия | |жекелей | | | | | |психотерапия| | | | | |ға сараптама| | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Оқулықтар |Студенттер |Қамтамасыз | |құралдар атауы |саны |саны |ету пайызы | | | | | | |1 |2 |3 |4 | |Психологическая служба в |1 |25 |5 % | |современном образовании. | | | | |Под ред. Дубровиной И. В. | | | | |М., 2009 | | | | |Психолог: введение в |1 |25 |5 % | |профессию. Под ред. Е.А. | | | | |Климова. М., 2007. | | | | |Абрамова Г.С. Практическая |1 |25 |5 % | |психология. М., 2005 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Абрамова Г.С. Практическая психология. М., 2005 8.1.2 Гриншпун И.Б. Введение в психологию. М. 1994 8.1.3 Гипенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. М. 1988 8.1.4 Психологическая служба в современном образовании. Под ред. Дубровиной И. В. М., 2009 8.1.5 Психолог. Введение в профессию./Под ред. профессора Е.А. Климова. М., 2007 8.1.67 Минигалиева М.Р. Практическая подготовка психосоциального работника. Р.на- Дону. 2008 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. словарь-справочник по психодиагностике. Киев, 1990. 8.2.2 Годфура Ж. Что такое психология. М. 1992 8.2.3 Рудестам К. Групповая психотерапия. М. 1990 8.2.4 Молдабеков Ж., Маханбетова А., Оралбекова А. Кәсіби этика. Астана. 2012 8.2.5 Литвак М. Е. Профессия — психолог. — Ростов н/Д: изд-во «Феникс», 1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz