Файл қосу
Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары. Ұлтаралық қақтығыс
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | |ПОӘК |2010 жылғы | | |«БАҚ-ғы қарулы |№3 басылым | | |шиеленістердің көрінісі» |орнына_______ |ПОӘК 042-18.15-1.28/02.2013 | |пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыс бағдарламасы | | | 5В050504 «Журналистика» мамандығына арналған «БАҚ-ғы қарулы шиеленістердің көрінісі» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: _______ Тілеубердиев Дәулетхан Рамазанұлы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «1» ________2013 жыл 2. КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 «06» 09. 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: _______________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 «17» 09.2013 жыл. Төрайымы_________________ Кеңесбаева Ш.С. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №1 «18» 09. 2013 жыл. Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Искакова Г.К. 4. 2010 жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 4 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Тілеубердиев Дәулетхан Рамазанұлы- аға оқытушы «Қазақ филологиясы» кафедрасы Ақпараттық қатынас- телефон: 35-45-58, №1 оқу ғимараты, №905 бөлме Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Пән бойынша кредит саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Шешім қабылдау үрдістері және оларды саяси жетекшілер мен сыртқысаяси мекеме басшыларының жүзеге асыруын қарастыру да аса маңызды болып табылады. Сонымен бірге жиналған нақтылы деректерге теоретикалық тұрғыдан талдауға аса мән беріледі. Материалды беруде жүйелік, хронологиялық, жағрапиялық және маңызды мәселелік қағидалар пайдаланылған. Көрсетілген мамандықтың типтік оқу жоспарының мақсаты мен міндеттерін ескере отырып, бұл бағдарлама студенттердің халықаралық қатынастар жүйесін және қазіргі сыртқы саяси мәселелерді толықтай түсінуін дамытуға көңіл бөледі. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: 5В050504 «Журналистика» мамандығының студенттерін қазіргі замаңғы қақтығыстардың тұжырымдары және теорияларымен таныстыру; қақтығыстардың тарихи негізі мен себептерін талдау; бұл мәселелерді түрлі теориялар мен методолгиялар шеңберінде талқылау; концепциялардың тарихи дамуын бағалау; «қырғи қабақ соғыс» кезеңінен кейінгі жылдардағы қақтығыстарды шешу, реттеудің соның ішінде этникалық және қлттық қақтығыстардың механизмі мен түрлерін талқылау. пәнді оқу барысында студенттер бұған дейін «Еуропа және Америка елдерінің тарихы», «Азия және Африка елдерінің тарихы», «Дипломатиялық және консулдық қызмет» пәнінен алған білімдеріне сүйенеді. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: − Халықаралық қатынастар және конфликтология саласындағы қазіргі замаңғы зерттеулердің категориалдық аппаратын игеру; − Қазіргі кезеңдегі қақтығыстар мәселесі бойынша халықаралық қатынастар теориялары мен концепцияларын білу; − Қазіргі замаңғы саяси жағдай талдай білу; − Қазіргі замаңғы қақтығыстар дамуына болжа және талдау жасай білу; − ҚР халықаралық статусы мен қлттық мүдделерін түсіну. 1.5 Оқыту нәтижелері: Студенттер халықаралық қатынастар және конфликтология саласындағы қазіргі замаңғы зерттеулердің категориалдық аппаратын білулері керек. Нәтижесінде студенттердің теориялық білімдерін тәжірибемен орнықтыру. Яғни пәнді өту барысында студенттер түрлі хрестоматиялық мәні бар әдебиеттерді міндетті түрде оқып, конспектілеумен қоса, өздері де бүгінгі күннің көкейкесті мәселелері бойынша туындылар жазып, оны талдауға тартылатын болады. Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі. Теория мен практикада байланыс болмаса істің нәтижесіне нұқсан. Отандық және шетел журналистерінің озық тәжірибелерін, газет-журнал материалдарын талдай отырып, студентгер өз бетінше ізденіп, арнайы тапсырма алады. Пәннің табиғатына сай материал жасауға пайдаланады 1.6 Курстың пререквизиттері 1.6.1 Қазіргі газет жанрлары; 1.6.2Журналистика маркетингі мен менеджменті 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Ғылыми танымдық журналистика 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте 2 |№ |Тақырыптың атауы | | | |р/с| | |Әдебиеттер | | | |ДС |СПС |ЛБ |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |Конфликтология ғылымы |1 |2 | | | |1, 105-128 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |2, 82-99 б. | | | | | | | | |3, 95-98 б. | | | | | | | | |4, 91-106 б.| | | | | | | | |5, 85-96 б. | | | | | | | | |6, 98-109 б.| |2 |Әскери қақтығыс | |1 | | | |1, 108-135 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |2, 103-110 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |3, 99-118 б.| | | | | | | | |4, 91-106 б.| | | | | | | | |5, 97-106б. | | | | | | | | |6, 110-129 | | | | | | | | |б. | |3 |Ақпараттық соғыс |1 |1 | | | |1, 21-45 б. | | | | | | | | |2, 10-26 б. | | | | | | | | |3, 13-20 б. | | | | | | | | |4, 15-19 б. | | | | | | | | |5, 18-23 б. | | | | | | | | |6, 11-17 б. | |4 |Ақпараттық қауіпсіздік |1 |1 | | | |1, 45-55 б. | | | | | | | | |2, 27-35 б. | | | | | | | | |3, 20-25 б. | | | | | | | | |4, 20-25 б. | | | | | | | | |5, 24-39 б. | | | | | | | | |6, 12-20 б. | |5 |Ұлттық қауіпсіздік |1 |1 | | | |1, 55-65 б. | | |ұғымының мазмұны | | | | | |2, 36-45 б. | | | | | | | | |3, 25-33 б. | | | | | | | | |4, 26-35 б. | | | | | | | | |5, 40-49 б. | | | | | | | | |6, 21-32 б. | |6 |Экстремизм, терроризм |1 |1 | | | |1, 66-75 б. | | |және радикализм туралы | | | | | |2, 46-58 б. | | |пайымдау | | | | | |3, 34-56 б. | | | | | | | | |4, 36-48 б. | | | | | | | | |5, 50-61 б. | | | | | | | | |6, 62-73 б. | |7 |Қазақстандағы терроризм|1 |1 | | | |1, 76-85 б. | | |қауіп-қатері | | | | | |2, 59-66 б. | | | | | | | | |3, 55-73 б. | | | | | | | | |4, 49-60 б. | | | | | | | | |5, 58-71 б. | | | | | | | | |6, 74-79 б. | |8 |Ұлтаралық қақтығыс. |1 |1 | | | |1, 80-96 б. | | | | | | | | |2, 67-70 б. | | | | | | | | |3, 74-81 б. | | | | | | | | |4, 61-64 б. | | | | | | | | |5, 68-76 б. | | | | | | | | |6, 75-85 б. | |9 |Этностық шиеленістерді |1 |1 | | | |1, 85-102 б.| | |жіктеу мен типтеу | | | | | |2, 72-85 б. | | |мәселелері | | | | | |3, 83-96 б. | | | | | | | | |4, 65-90 б. | | | | | | | | |5, 74-88 б. | | | | | | | | |6, 91-105 б.| |10 |Саяси жанжалдар |1 |1 | | | |1, 105-128 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |2, 82-99 б. | | | | | | | | |3, 95-98 б. | | | | | | | | |4, 91-106 б.| | | | | | | | |5, 85-96 б. | | | | | | | | |6, 98-109 б.| |11 |Ұйымдасқан қылмысқа |1 |1 | | | |1, 108-135 | | |қарсы күрес және | | | | | |б. | | |журналист өмір | | | | | |2, 103-110 | | |қауіпсіздігінің | | | | | |б. | | |қорғалу мәселелері | | | | | |3, 99-118 б.| | | | | | | | |4, 91-106 б.| | | | | | | | |5, 97-106б. | | | | | | | | |6, 110-129 | | | | | | | | |б. | |12 |Халықаралық Қызыл крест|1 |1 | | | |1, 21-45 б. | | |комитеті | | | | | |2, 10-26 б. | | | | | | | | |3, 13-20 б. | | | | | | | | |4, 15-19 б. | | | | | | | | |5, 18-23 б. | | | | | | | | |6, 11-17 б. | |13 |Дискриминация |1 |1 | | | |1, 45-55 б. | | | | | | | | |2, 27-35 б. | | | | | | | | |3, 20-25 б. | | | | | | | | |4, 20-25 б. | | | | | | | | |5, 24-39 б. | | | | | | | | |6, 12-20 б. | |14 |Журналистің |1 |1 | | | |1, 55-65 б. | | |қауіпсіздігі | | | | | |2, 36-45 б. | | | | | | | | |3, 25-33 б. | | | | | | | | |4, 26-35 б. | | | | | | | | |5, 40-49 б. | | | | | | | | |6, 21-32 б. | |15 |Ақпарат жинау. |1 |1 | | | |1, 66-75 б. | | | | | | | | |2, 46-58 б. | | | | | | | | |3, 34-56 б. | | | | | | | | |4, 36-48 б. | | | | | | | | |5, 50-61 б. | | | | | | | | |6, 62-73 б. | | |Барлығы |15 |15 | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Семинар тақырыптары, онда қарастырылатын сұрақтар қазіргі замаңғы қақтығыстардың тұжырымдары және теориялары, қақтығыстардың тарихи негізі мен себептерін кеңінен қамтиды. Студенттің білімді өз бетімен алуға ұмтылушылығын, ізденімпаздық қабілетін арттыру мақсат етіледі. Студенттен әр семинардың берілген сұрақтарына тыңғылықты әзірленуі талап етіледі. Ол үшін студент көрсетілген әдебиеттер бойынша әрбір сұрақтың мәнін ашатындай конспект әзірлеуі қажет. Бұл біріншіден, білімінің жүйелілігін, үздіксіздігін қамтамасыз етеді. Екіншіден, дайын конспектінің өздік жұмысты орындау, коллоквиум, кезеңдік және қорытынды бақылауға дайындалу барысында пайдасы зор. Семинардың тақырыбымен танысып алған соң, қажетті әдебиеттерді іріктеп алу керек. Бір сұрақтың айналасында айтылған түрлі авторлардың пікірлеріне іштей салыстырулар жасап, түйінді жерлерін қағаз бетіне түсіру керек. Осы мәселе төңірегіндегі өз ойыңыз қандай, соны дәйектеңіз. Бұдан соң белгілі бір тұжырымды дәлелдеу үшін өзіңіз оқыған көркем туындылардан, сын мақалалардан мысалдар келтіріңіз. Келесі семинарларда алдыңғы өткен сабақтарда дайындаған материалдарыңызды, алған біліміңізді дұрыс пайдалана біліп, жаңа тақырыпппен байланыстырып отырыңыз. Әр тақырыпты өткен кезде ұсынылып отырған көркем мәтіндермен мұқият танысып, көрсетілген үзінділерін жатқа оқу қажет. Семинар барысында теориялық мәселелерді меңгерумен қатар мәтінді жатқа білу талап етіледі. Емтихан алдында мәтіндік тест алынады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді.Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – әдеби шығарманың бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |15 | | |2 |Семинар |32 | | |3 |Семинар |32 | | |4 |Семинар |32 | | | |ОЖСӨЖ |7 | | | |СӨЖ |7 | | |5 |Семинар |32 | | |6 |Семинар |32 | | |7 |Семинар |32 | | | |ОЖСӨЖ |7 | | | |СӨЖ |7 | | |8 |Семинар |10 | | | |Межелік бақылау |25 | | |1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |9-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |9 |Семинар |32 | | |10 |Семинар | | | |11 |Семинар |32 | | | |ОЖСӨЖ |7 | | | |СӨЖ |7 | | |12 |Семинар |32 | | |13 |Семинар |32 | | |14 |Семинар |32 | | | |ОЖСӨЖ |7 | | | |СӨЖ |7 | | |15 |Семинар |25 | | | |Межелік бақылау |25 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.2 Назарбаев Н.Ә. Қазақстан-2030. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы. – Алматы: Білім,2000.- 7.1. 3 Внешняя политика Казахстана. Сборник статей. - Алматы, 2000.-264б. 7.1. 4 Пирогов А.И. Политическая конфликтология. Учеб. пособие для студентов вузов. – М.: Ижица, 2002.-320б. 7.1. 5 Токаев К.К. Преодоление. Дипломатические очерки. – Алматы, 2003.- 564б. 7.1.6 Елемесов Р., Жатқанбаев Е. Государство и рынок. Алматы: Қазақ университеті,2004.-284б. 7.1.7 Приоритеты казахстанской дипломатии. - Астана, 2000.-326б. 7.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.2 Кулагин В.М. Международная безопасность. - М.: 2006.-380б. 7.2.3 Нарочинская Е.А. Этнонациональные конфликты и их разрешение: политические теории и опыт Запада. - М., 2000.-294б. 7.2.4 Этнополитические конфликты на Востоке. – М., 2006.-262б. 7.2.5 Питер Ф. Друкер. Нарық: топ жарып, алға шығу.–Алматы,Білім, 220б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz