Файл қосу
Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | |ПОӘК |____2013 жылғы |УМКД 042-18.30-2013 | |«Педагогиканы оқыту |№ 4 басылым | | |әдістемесі» пәнінің | | | |оқытушыға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Педагогика және психология» мамандығына арналған «Педагогиканы оқыту әдістемесі» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 п.ғ.м., аға оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В 010300 «педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: Қазақстан Республикасының МЖМБС 3. 08. 275- 2006 - 050103 – «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу бағдарламасы - 2007 - ДП 042-1.07.-2012 Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Әдістеме ғылым және оқу пәні ретінде оқытылатын пәнмен және дидактикамен тығыз байланысты. Болашақ мұғалімдерді, педагогтарды өзінің мамандығы бойынша кәсіптік даярлау мақсат болатын. Педагогиканың және білім берудің тарихынан ұзақ уақыт бойынша кәсіби даярлықтың негізі болашақ мұғалімдер, педагогтарды өз мамандықтарының пәні бойынша білімдерімен қаруландыру деп есептеліп келгені белгілі. «Педагогиканы оқытудың әдістемесі» әлі тұтас жүйе ретінде берілмей отыр, себебі әдстеме жүйесін қалыптастырудың барысы, педагогиканы оқыту пәні ретінде қалыптасуымен бірге жүреді. Педагогика бойынша оқу кітаптары мен оқу құралдарының көртігі педагогиканың өзінің оқу пәні ретінде педагогика ғылымы ауқымындағы білімдердің және педагогиканы оқу пәні ретінде қатынасын қарастырудың бастапқы сатысындағы дәлелі болып отыр. Бұл бағдарлама екі бөлімнен тұрады(жалпы және дербес):Жалпы бөлімінде педагогиканы оқытудың жалпы теориялық мәселелері қарастырылады. Екінші бөлімде педагогиканың негізгі бөлімдерінің әдістемесіне баса назар аударылады.Бағдарламаның жалпы бөлімінен алынатын білімдер педагогиканы оқу пәні ретінде оқытудың ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді, себебі «педагогиканы оқыту әдістемесі» курсын меңгеру барысында лекциялық, практикалық сабақтар, сонымен қатар студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыстары және студенттерің өзіндік жұмыстарының түрлі формалары қарастырылған. 3.2 Курстың мақсаты мен міндеттері: • Педагогиканы колледждерде оқытудың әдіснамалық және жалпытеориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру; • Орта оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті тәжірибелік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру; 3.4 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: • Педагогика принциптерін құру оқу пәні ретінде және педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастырудың тәсілдері ретінде елестете білуі; • Педагогиканы оқу пәні ретінде құрудың және қазіргі оқыту технологияларының ғылыми негіздерін білуі; • Педагогиканы оқытудың тәжірибесінде теориялық білімдерді жүзеге асыра білу біліктілігі болуы керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: педагогика 1.7 Пәннің постреквизиттері: педагогика, психология, әлеуметтік педагогика, педагогикалық шеберлік, мектептегі және балабақшадағы тәрбие жұмысының әдістемесі. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1-кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | | | 1-модуль. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен | | |міндеттері | | |Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері | 2 | |Ғылым және оқу пәні, олардың өзара байаныстары мен | | |ерекшеліктері. Педагогика ғылым және оқу пәні ретінде. | | |Оқу пәні ретінде педагогика дамуының негізгі кезеңдері. | | |Педагогикалық білімдерді меңгерудің ерекшеліктері. | | |Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні. Педагогиканың | | |әдіснамалық және жалпы педагогикалық мәселелері оқыту | | |әдістемесінің жалпы бөліктерінің құрамалары. | | |Педагогика курсының құрылымы мен мазмұны |2 | |Оқу пәнінің мазмұны ретінде ғылымның | | |бейнеленуі.Педагогика ғылымының дамуының оқу пәнінің | | |мазмұнына ықпал. Педагогика курсы мазмұнын құру, оның | | |негізгі өлшеуіштері: ғылымның даму деңгейі;курсты | | |оқушылардың жастық құрамы; тыңдаушылардың жалпы | | |даярлығынынң деңгейі;оқушылардың болашақ кәсіби іс | | |–әрекетінің сипаты; педагогикалық білім беру | | |мәселелерінің теориялық жасалу деңгейлері. Педагогиканың | | |ғылымдар жүйесінің кең көлемдегі түрі ретінде. Педагогика| | |курс мазмұнының жалпы сипаты. Курстың мазмұнын педагогика| | |бойынша құрастырылған бағдарламаларда, оқулықтар мен оқу | | |құралдарында ашып көрсету. Педагогика ғылымын дамыту және| | |қоғамның әлеуметтік тапсырысына сәйкес оқу пәні ретінде | | |педагогика курсының мазмұнын жетілдіру | | |Педагогиканы оқытудағы технологиялар | 2 | |Педагогиканы оқыту процесі және оныі ерекшеліктері. | | |Болашақ педагогтарда танымдық қажеттіліктер мен | | |педагогикалық білімдерге қызығушылылғын қалыптастырудағы | | |педагогика оқытушысының шешуші ролі. Оқудағы оқушылардың | | |белсенділігі мен өзбетінділігінің танымдық қажеттіліктері| | |мен қызығушылықтарының байланысы.Педагогикадағы оқыту | | |принциптері, олардың сипаттамасы. Педагогиканы оқытуда | | |дидактикалық принциптерді пайдалану. Педагогиканы | | |оқытудағы концептуалдық идеяларды жасау технологиясы. | | |педагогикалық пәндердің ықпалдастырылуы. Педагогикалық | | |пәндерді ықпалдастыру процесінің типтері мен варианты. | | |Педагогикада оқытуды қарқындату процесі. Қарқындатудың | | |әртүрлі жолдары. Педагогиканы оқытудың диагностикалық | | |негізі. | | |Колледждерде жоғары оқу орынында педагогиканы оқытудың |2 | |формалары мен әдістері | | |Форма, оқыту формасы, әдіс, оқыту әдісі, тәсіл,ұғымдар . | | |Оқыту формасының әртүрлілігі, оның дамуы. Аудиториялық | | |және аудиториядан тыс сабақ түрлері. Жеке, топтық, топ | | |аралық, ұжымдық оқыту формалар. Сынып- сабақтық оқыту | | |жүйесі. | | |Педагогика мамандығына кіріспе. |2 | |Педагогиканың жалпы негіздері. Педагогика мамандығына | | |кіріспе курсының мақсат, міндеттері. Педагогика | | |мамандығына кіріспе пәні бойынша университеттерге | | |арналған типтік бағдарлама. Болашақ педагогтарды | | |даярлаудағы курстың мазмұны. | | |«Педагогиканың жалпы негіздері» бөлімінің әдістемелік |2 | |ерекшеліктері. | | |Бөлімнің мәні. Курстың мақсат, мәндеттері. Пән бойынша | | |университеттерге арналған типтік және оқу жұмыс | | |бағдарламалары. Тақырыптарға әдістемелік сипаттама: | | |«педагогика пәнін», «Жеке тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және | | |қалыптастыру», «Педагогикадағы мақсатын анықтау». Курс | | |бойынша практикалық тапсырмалардың өзгешелігі. | | |«Дидактика» бөліміне әдістемелік сипаттама |2 | |Болашақ мұғалімдерді жалпы педагогикалық дайындаудағы | | |бөлімнің маңызы.Бөлімнің мақсат, міндеттері.Стандартта | | |көрсетілген кәсіби жоғары білім берудің аз ғана мазмұны.| | |Тақырыптарға әдістемелік сипаттама: «Білім беру | | |мазмұнының», «Оқыту процесінің заңдылықтары, | | |принциптері». Лабораториялық –практикалық сабақтардың | | |ерекшеліктері. Студенттердің дидактика бойынша білім,білі| | |дағдыларын бақылау және есепке алу ерекшеліктері. | | |«Тәрбие теориясы » бөліміне әдістемелік сипаттама |1 | |Болашақ мұғалімдердіжалпы педагогикалық дайындаудағы | | |бөлімінің маңызы. Бөлімнің мақсат, міндеттері. | | |Мемлекеттік стндартта көрсетілген кәсіптік жоғары білім | | |берудің аз ғана мазмұны. Тәрбие теориясы мен әдістерінің | | |мәселелері. Ұжымды қалыптастыру, оның әлеуметтік, | | |педагогикалық теориясын зерттеу проблемелары. | | | Барлығы: |15 сағат | | Тәжірбиелік сабақтар | | |Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері |2 | |Педагогика курсының мазмұнына жалпы сипаттама |2 | |Педагогиканы оқытудағы технологиялар, оның компоненттері |2 | |Іскер ойын педагогикадағы белсенді оқыту әдісі ретінде |2 | |Модульдік оқыту |2 | |Педагогика бойынша оқулықтар мен оқу құралдарын талдау |2 | |Педагогикадағы оқытудың көрнекі құралдары |2 | |Педагогика бойынша лекцияларды дайындау мен өткізудің |2 | |әдістемесі | | |Педагогика бойынша семинар сабақтарын дайындау мен |2 | |өткізудің әдістемесі | | |Педагогика бойынша практикалық сабақтарды дайындау мен |2 | |өткізудің әдістемесі | | |Тесттік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу |2 | |«Педагогиканың жалпы негіздері» бөлімін оқытудың |2 | |әдістемесі | | |«Дидактика» бөлімін оқыту әдістемесі |2 | |«Тәрбие теориясы» бөлімін оқытудың әдістемесі |2 | |Педагогика курсында білім беру жүйесін басқару |2 | |мәселелерін зерттеу әдістемесі | | |Барлығы: |30 сағат | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.2.1Ғылым және оқу пәні, олардың өзара байланыстары мен ерекшеліктері 5.2.2Педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогика оқу пәні ретінде 5.2.3 Педагогика педагогикалық ғылымдардың кең жүйесі ретінде 5.2.4 Педагогикадағы оқыту принциптері, олардың сипаттамасы 5.2.5 «Оқыту әдісі» және «оқыту тәсілдері» ұғымдары 5.2.6 оқыту тәсілдері оқыту әдістерінің құрамдас бөлігі ретінде 5.2.7 Педагогика кабинеті 5.2.8 Педагогиканы оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану 5.2.9 Оқытудың топтық,жекелік және ұжымдық формалары, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары 5.2.10 Педагогика бойынша студенттердің ғылыми – зерттеу жұмысы 5.2.11Педагогикалық үйірме 5.2.12 Оқытуды диагностикалаудың тұлғаға бағытталған сипаты 5.2.13 «Педагогика мақсат қою» тақырыбының әдістемелік сипаты 5.2.14 «Тұлғаның дамуы, тәрбиесі мен әлеуметтенуі» тақырыбының әдістемелік сипаты 5.2.15 педагогиканы оқытудағы техникалық құралдарды қолдану 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Тәжірбиелік сабақтар |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Педагогиканы оқыту |Педагогиканы оқыту |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен|Жазбаша,| |әдістемесінің пәні |әдістемесінің пәні мен |сызба нұсқа |жұмыс |ауызша | |мен міндеттері |міндеттері | | | | | | | | | | | | | | | | |Педагогика курсының |Педагогика курсының |Дәріс тезисі, |Диалектологи|Жазбаша,| |құрылымы мен мазмұны |мазмұнына жалпы сипаттама |сызба нұсқа |я-лық |ауызша | | | | |сөздікпен | | | | | |жұмыс | | | |Педагогиканы оқытудағы |Дәріс тезисі, |Фразеология-|Жазбаша,| |Педагогиканы |технологиялар, оның |сызба нұсқа, |лық |ауызша | |оқытудағы |компоненттері |кесте |сөздікпен | | |технологиялар | | |жұмыс | | | |Іскер ойын педагогикадағы |Дәріс тезисі, |Тілдік |Жазбаша,| |Колледждерде жоғары |белсенді оқыту әдісі |кесте |белгілерді |ауызша | |оқу орынынд |ретінде | |ажырату. | | |педагогиканы оқытудың| | | | | |формалары мен | | | | | |әдістері | | | | | | |Модульдік оқыту |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша,| |Педагогика | |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | |мамандығына кіріспе. | |үлестірмелі |жұмыс | | | | |карточка | | | |«Педагогиканың жалпы |Педагогика бойынша |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша | |негіздері» бөлімінің |оқулықтар мен оқу |бақылау |тапсырмалары| | |әдістемелік |құралдарын талдау |тапсырмалары |-мен жұмыс | | |ерекшеліктері. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Педагогикадағы оқытудың |Дәріс тезисі, |Картотека |Жазбаша,| |«Дидактика» бөліміне |көрнекі құралдары |сызба нұсқа |теру |ауызша | |әдістемелік сипаттама| | | | | | |Педагогика бойынша |Дәріс тезисі, |Оқулықпен |Жазбаша,| |«Тәрбие теориясы » |лекцияларды дайындау мен |кесте, сызба |жұмыс |ауызша | |бөліміне әдістемелік |өткізудің әдістемесі |нұсқа | | | |сипаттама | | | | | | |Педагогика бойынша семинар| |Үлестірме |Жазбаша,| | |сабақтарын дайындау мен | |карточкамен |ауызша | | |өткізудің әдістемесі | |жұмыс | | | |Педагогика бойынша | |Кестені |Жазбаша,| | |практикалық сабақтарды | |толтыру |ауызша | | |дайындау мен өткізудің | | | | | |әдістемесі | | | | | |Тесттік бақылауды | |Сөздікпен |Жазбаша,| | |ұйымдастыру және жүргізу | |жұмыс |ауызша | | |«Педагогиканың жалпы | |Сөздікпен |Жазбаша,| | |негіздері» бөлімін | |жұмыс |ауызша | | |оқытудың әдістемесі | | | | | |«Дидактика» бөлімін оқыту | |Сөздікпен |Жазбаша,| | |әдістемесі | |жұмыс |ауызша | | |«Тәрбие теориясы» бөлімін | |Сөздікпен |Жазбаша,| | |оқытудың әдістемесі | |жұмыс |ауызша | | |Педагогика курсында білім | | | | | |беру жүйесін басқару | | | | | |мәселелерін зерттеу | | | | | |әдістемесі | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Савин И.В.методика |1 |20 |0,05% | |преподавания | | | | |педагогики. Москва. | | | | |Просвещение, 1987 | | | | | |1 |20 |0,05% | |Г.Н. Губайдуллина | | | | |Педагогиканы оқыту | | | | |әдістемесі: оқу құралы.| | | | |Қоянбаев Ж.Б. |1 |20 |0,05% | |Педагогика: оқу құралы | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Автухов И.Г., Огородников И.Т., Хант И.Т. Организация и методика работы в высшей школе: монография /И.Г Автухов и др. - М.:АПН СССР, 1933. - 175с. 8.2.Губайдуллина Г.Н. Теория и методика реализации системообразующих функций педагогического процесса: учебно-метод. пособие /Г.Н. Губайдуллина. – Усть-Каменогорск.: Изд-во ВКГУ им. С. Аманжолова, 2009. – 70с. 8.3. Г.Н. Губайдуллина Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. -Өскемен: С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 бет. 8.4. Тәжібаев Т.Т. ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы ағартушылық пен педагогикалық ойдың дамуы /Т.Т. Тәжибаев. - Алматы.: Мектеп, 1958. – 97 бет 8.5. Қоянбаев Ж.Б. Педагогика: оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев. – Алматы.: Раун, 1992. – 240 бет. 8.6.Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаева Р.М. Педагогика: университеттер студенттеріне арналған оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев, Р.М. Қоянбаев. - Алматы, 2000. – 384 бет. 8.7. Мұқанов М.М. Ақыл-ой өрісі /М.М. Мұқанов. Алматы.: Рауан, 1980. – 180 бет. 8.8.Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие. – М.: Академия, 1999. – 224с. 8.9. Педагогика: оқу құралы /Ред. бақ. Н.Д. Хмель. – Алматы.: Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, 2003. – 367 бет. 8.10. Якиманская И.С. Технологии личностно ориентированного обучения в современной школе: монография /И.С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 2000 – 307с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz