Файл қосу

Пән бойынша мәліметтер













                      «КӘСІБИ ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    5В010300-«Педагогика және психология»
                 мамандығының 3 курс студенттеріне арналған

              СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ






















                               Семей – 2014ж.

      1. ӨҢДЕЛДІ
      Құрастырушы__________ Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік
университетінің  “Педагогикалық  психология”  кафедрасының   аға   оқытушысы
Абишева Ш.Ш.
       «25» маусым  2014  ж.


      2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1. «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында
       Хаттама №1  «03» қыркүйек  2014   жыл


      Кафедра меңгерушісі: _____ Г.К. Джумажанова


      2.2. Педагогикалық факультеттің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №1  «05» қыркүйек  2014 жыл


      Төрайымы _______ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.


      3. БЕКІТІЛДІ
      3.1. Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
және баспаға ұсынылды
      Хаттама №1  «11»  2014  жыл


      ОӘК төрағасы _______саясат. ғ.д. Искакова Г.К.


      4 Баспа орнына №1 05.09.2013ж.

























                                   Мазмұны

1. Жалпы ережелер
2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
3.  Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
4.  Курс форматы
5.  Курс саясаты
6.  Бағалау саясаты
7.  Әдебиеттер



































1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
Абишева Ш.Ш., психология кафедрасының аға оқытушысы
Кафедрада болу уақыты: кесте бойынша
1.2 Пән бойынша мәліметтер
Атауы: «кәсіби қазақ тілі»
2014-2015 оқу жылы, 5 семестр, кредит саны - 2
Сабақ өтетін орын: 2 ғимарат,  №311 аудитория

|Кур|Семестр                       |Кредиттер                     |Дәріс   |
|с  |                              |                              |сағаты  |
|   |                              |Дәріс  |Тәжіри|ОБӨЖ   |БӨЖ    |        |
|   |                              |       |бе    |       |       |        |
|   |                              |       |лік   |       |       |        |
| 1 |Кәсіби қазақ тілі - оқу пәні  |       |6     |       |№1     |        |
|2  |Тілдік қатынасты  ( айтылым,  |       |8     |       |№2     |        |
|   |жазылым, оқылым, тыңдалым,    |       |      |       |       |        |
|   |тілдесім) сөйлеу әрекеттері   |       |      |       |       |        |
|   |арқылы жүзеге асыру           |       |      |       |       |        |
|3  |Кәсіби қазақ тілінде          |       |8     |       |№3, №4 |        |
|   |педагогика және психология    |       |      |       |       |        |
|   |мамандықтарына қатысты        |       |      |       |       |        |
|   |ғылыми-танымдық ақпараттарды  |       |      |       |       |        |
|   |қабылдау, оны ғылыми стильде  |       |      |       |       |        |
|   |өідеуге, қолдануға бағыттау   |       |      |       |       |        |
|4  |Қазақ тіліндегі кәсіби        |       |8     |       |№5,    |        |
|   |педагогикалық-психологиялық   |       |      |       |№6     |        |
|   |терминдер және оны қолдану.   |       |      |       |       |        |

    3. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
Студент  аталған   курс   бойынша   мынадай   теориялық   және   практикалық
мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр
сабақ түрлері сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмүны,  мақсаттары  мен
міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай
келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер   тізімі   бар.   Оқушылар   мен
студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған  жүмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жүмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  ОӨЖ  және  ООӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің  білімін  бағалау  әдістемесі  бар.Өткен  дәріс   материалдары
бойынша үнемі, жүйелі жұмыс  жасау  қажет,соңғы  материалдарды  түсіну  үшін
міндеттті  түрде  алдыңғы  дәрістерді  меңгеру   қажет.Әдістемелік   кешенде
берілген материалды зер  салыпоқуларыңызды  ұсынамыз  және  тақырып  бойынша
берілген сұрақтарға жауа берулеріңізді сұраймыз.Тақырыппен жұмыс  оны  нақта
түсініп, меңгергенге дейін жүргізілуі қажет, егер тақырыппен жұмыстан  кейін
сұрақтар туындаса, оқытушымен келесі дәрісте талқылау керек.
      ОӨЖ тапсырмасы дәріске дейін орындалуы керек.  Дәрісте  алынған  өздік
білім тереңдетіліп, кеңінен оқытылады.
 Семинар сабағындағы келтірілетін сұрақтар көлемі тақырыптың толық  мазмұнын
аша алмайды.Сондықтан да  студенттің  ары  қарайғы  тереңдету  және  кеңейту
жұмысыООӨЖ барысында жүзеге асады.Сонымен  қатар  ООӨЖ-на  қосымша  сұрақтар
кіреді,  яғни  студентке  түсінуге  қиындық  тудырған   тақырыптар   мазмұны
қарастырылады.  Конспект,  кесте,  схема  құру  білімді  бекітудің   негізгі
формалары болып табылады.
 Берілген тақырыпты конспектілеу.
                       Негізгі талаптар:
 - Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну.
 - Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу.
 - Міндетті түрде жоспар болуы  және  тақырып  мазмұнын  жоспарға  сай  рет-
   ретімен жүйелі баяндауы қажет.
 - Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс.
 - Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.

                             Реферат жазуда не ескеріледі?
 - Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент  кішігірім  зерттеулер
   жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты  мәселелерге  орай
   қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды.
 - Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал.
 - Реферат жазуда студент негізгі мәселені  ажыратуға,  тақырыптардың  өзара
   сабақтастығын тануға дағдыланады.
 -  Фактілер,  фактілік  материалдарды  іріктеу  және   жинақтау   негізінде
   таблицалар, графиктер, схемалар жасалады.
 - Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан  алғанын
   (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет.
 - Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады.  Ең  алдымен  оқытушы
   қысқаша реферат тақырыбымен,  негізгі  идеясымен  таныстырады.  Тақырыпты
   зерттеуші студент  реферат  мазмұнын  аудиторияда  баяндайды,  сұрақтарға
   жауап береді.
 - Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық
   белсенділігін   арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады.
Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір  көрінісі,  яғни  білімділік,
қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны  зор  әрекет,  жұмыс.  Бұл
кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты,  тұжырымды  ой  айтуға
көңіл бөлуі тиіс.
Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор  жауапты  сәт,  белгілі
бір тақырып төңірегінде ғылыми  дәйекті  тұжырымдар  жасап  үйрену.  Соңында
оқытушы реферат жазған студенттің,  пікір  айтушылардың  сөздерін  жинақтап,
қажетті  толықтырулар  енгізеді,  мәселенің  түсініксіз  тұстарын   анықтап,
түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді.

4. КУРС ФОРМАТЫ
    Семинарға дайындық кезінде  студент  мұғалімнің  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. ОӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша  және
ауызша жұмыс түрінде орындалады.  ОӨЖ-ді  конспект  түрінде  дәптерге  жазып
өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің  теориялық   білімі,  белсенділігі,
ынтасы  және  шығармашылық  шешім  таба  білу  дағдысы  бағаланады.  Бірігіп
талқылау   және   демонстрациялық    эксперименттерді    пайдалана    отырып
дискуссиялармен, бейнежазбаларды пайдаланумен байланысты  оқытудың  белсенді
формалары ұсынылады.

5  КУРС САЯСАТЫ
1. Курс компоненттеріне және оны оқытудағы негізгі талаптар:
 - Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу;
 - Студент сабақты босатпау керек, семинар сабақтарында және топта ОӨЖ
   орындауда белсенділік көсетуі қажет.
 - Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау;
 - Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу;
 - ОСӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау;
 - Практикалық сабақты өзі айтып қана қоймай, басқаларды тыңдап,олардың
   жауабын бағалап, жаңа ақпараттарды жазып отыруы керек
 - Берілген тапсырманы уақытында орындау.
2. Сабақтағы тәртіп ережесі:
-  Сабаққа кешікпеу;
- Негізгі және қосымша әдебиеттерді оқып, сабаққа үнемі дайындалып келу.
- Сырт киімді гардеробқа өткізу;
- Столда сабаққа қажетті заттар ғана тұруы қажет, сумка, артық нәрселерді
алып тастау керек;
- Мобильдік телефондарды өшіру;
- Сабақ уақытында сұрануға және аудиториядан шығуға рұқсат етілмейді.
-  Сабаққа екі рет  кешігу  бір  рет  сабақ  босатылғанға  теңгеріледі.  Оқу
үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет.




6. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
                     Бақылау түрі бойынша ұпайларды бөлу

|Бақылау түрі                                    |            |Ұпайлар      |
|Барлық ұпайлар                                  |100         |300          |
|Аудиториялық сабақтарға даярлық және қатысу-бұл |10          |30           |
|ұпайлар электрондық журналға енгізілмейді,      |            |             |
|оқытушы оқытылуышының тек сабақта болмағанын    |            |             |
|ғана көрсетеді                                  |            |             |
|Практикалық (семинар) зертханалық сабақтардағы  |26-33       |80-100       |
|білімін тексеру-ауызша, жазбаша, тест-бақылау,  |            |             |
|дискуссия және т.б.                             |            |             |
|Оқытылушының өздік жұмысы (ОӨЖ) –үй             |27-47       |80-140       |
|тапсырмаларын орындау, (курстық жұмыс, жоба)    |            |             |
|есептік-графикалық жұмыс, реферат және т.б.     |            |             |
|Компьютерлік тестілеу бақылау әдісін жүргізу    |17-30       |50-90        |
|жағдайындағы рубеждік бақылаудағы бөлінген      |            |             |
|бағалар оқытушы көмегімен «Компьютерлік         |            |             |
|тестілеу» бағанасына енгізіледі                 |            |             |

Академиялық кезеңде ұпайлардың жалпы саны 1000 ұпайды құрайды.
Аудиториялық сабақтардың барлық түрлеріне қатысуға  (дәрістік,  практикалық,
зертханалық)   30  ұпай  беріледі.Оқытушы  электрондық  журналға  босатылған
сабақтарды  ғана  енгізеді,  ал  жүйе  сабаққа  қатынасқан   ұпайлар   санын
автоматты түрде өзі есептейді.
      Оқытушы оқытылушының пәнді оқу барысындағы орындаған  жұмыс  түрлеріне
байланысты  қалған 270 ұпайды өзі бөледі, ол 6 кестеде көрсетілген.
      Бірінші рубеждік бақылау 7 аптада, екінші рубеждік бақылау  15  аптада
жүргізіледі.

               «Кәсіби қазақ тілі» пәні бойынша ұпай бөлінісі

|Апта  |Бақылау түрі                         |Ұпай жиыны      |Ескерту     |
|1     |2                                    |3               |4           |
|      |1-8 апта бойы                        |30              |            |
|      |дәріске қатысу                       |                |            |
|4     |Семинар                              |30              |            |
|      |БӨЖ №1                               |30              |            |
|5     |Семинар                              |40              |            |
|      |БӨЖ №2                               |25              |            |
|6     |Семинар                              |30              |            |
|      |БӨЖ №3                               |25              |            |
|7     |1 Рубеждік бақылау                   |90              |            |
|1-7 апта бойынша барлық ұпай саны          |300             |            |
|      |8-15 апта бойы дәріске қатысу        |30              |            |
|8     |-                                    |                |            |
|10    |Семинар                              |30              |            |
|      |БӨЖ №4                               |30              |            |
|11    | Семинар                             |40              |            |
|      |БӨЖ №5                               |                |            |
|      |                                     |25              |            |
|13    |Семинар                              |30              |            |
|      |БӨЖ №6                               |25              |            |
|15    |2 рубеждік бақылау                   |90              |            |
|8-15 апта бойынша барлық ұпай саны         |300             |            |
|Емтихан ұпайы                              |400             |            |
|Академиялық мерзімге жиынтық ұпай          |1000            |            |

      7 Список литературы:
      Негізгі әдебиеттер:
   1. Қазақстан Республикасында білім беруді  дамытудың  2011-2020  жылдарға
      арналған мемлекеттік бағдарламасы. - Астана, Ақорда, 2010.
   2. Шалабай Б. Қазақ тілінің стилистикасы. -Алматы, 2006ж. - 303б.
   3. Әмір Р. Ауызекі сөйлеу тілінің синтаксистік ерекшеліктері.  -  Алматы:
      Мектеп, 1977. -192б.
   4. Оразбаева  Ф.Ш.  т.б.  Тілдік  қатынас:  теориясы  мен  әдістемесі.  -
      Алматы:РБК,2000.-208.
   5.  Салқынбай  А.Б.,  Абақан  Е.М.  Лингвистикалық   түсіндірме   сөздік.
      Алматы,2003. «Сөздік».
   6. Оралбай Н., Құрманәлиев Қ.А. Қазақ тілі. - Алматы,2007
   7. Оразбаева Ф.Ш. Тілдік қатынас негіздері. -Алматы. Print-S. 2005-147б.
   8. Қазақ грамматикасы. Ред. Жанпейісов Е.,  Құсайын  К.,  т.б.  Фонетика,
      сөзжасам, морфология, синтаксис. - Астана, 2002. - 784б.
   9. Нұғалиева М., Құлмағамбетова Б. Қазақ тілі. -Алматы, 1995ж.
  10. Сүлейменова Э, Қадашева Қ.,  Аханова  Д.  Қазақ  тілі.  Уч.  Комплекс.
      Алматы,1996ж.
  11. Манкеева Ж. Қазақ тіліндегі этномәдени атаулардың танымдық  негіздері.
      - Алматы, «Жібек жолы», 2008. 256б.
  12. Жарықбаев Қ. Психология. -Алматы: Білім,1993.-272б.
  13. Елеусізова С. Қарым-қатынас психологиясы. Алматы. Рауан. - 1995
  14. Уәлиев Н. Сөз мәдениеті.- Алматы, Мектеп, 1984.
  15. Тәжібаев Т. Жалпы психология. Алматы. Қазақ университеті. 1997
  16. Аймауытов Ж. //  Бес  томдық  шығармалар  жинағы.Психология.  -Алматы:
      Ғылым,1998. -Т.4. - 448б
  17.  Жарықбаев Қ., Озғанбаев Ө.Жантануға кіріспе. -Алматы, 2000.-187б
  18.  Балақаев М., Жанпейісов Е., Томанов М., Манасбаев  Б.  Қазақ  тілінің
      стилистикасы. - Алматы,2005.-255б
  19. Құрман Н.Ж., Құрманова Б.Ж.,   Қасбаева  Г.С.  Қазақ  тілін  жеделдете
      деңгейлік оқытудың адаптивтік технологиясы және  ресми  стильді  оқыту
      бағдарламасы. -Астана,2008.
  20. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі / жалпы  ред.  Басқ.  Т.  Жанұзақов.-
      Алматы: Дайк Пресс,2008.-968б.
  21. Қалиев Ғ. Тіл білімі терминдерінің түсіндірме сөздігі. -Алматы: Сөздік
      словарь, 2005.-440б.
  22.   Құрманбайұлы  Ш.Терминқор  қалыптастыру   көздері   мен   терминжсам
      тәсілдері. -Алматы: Сөздік словарь,2005.-240б.
  23. Леонтьев А.А. Основы психолингвистики. -М.: Смысл, 1997.-288с.
  24. Талызина Н.Ф. Педагогическая психология.М.,1999.
  25. Залевская А.А. Введение в психолингвистику. -М.: Рос.Гос.  Гуман.2000-
      382
  26. АлдашеваА., Ахметжанова З., Қадашева  Қ.,  Сүлейменова  Э.  Ресми  іс-
      қағаздары. - Астан,2000.-21
  27. Оразбаева Ф.Ш. т.б. Қазіргі қазақ тілі. -Алматы: Prin-S, 2005. - 580.
  28. Қосымова Г. Шешендік өнердің негіздері. -Алматы: Баянжүрек, 2007.-296.
  29.  Даулетбекова  Ж.Т.  Сөз  мәдениеті  –  тілдік   білім   нәтижесі.   -
      Алматы:ҚБТУ, 2010.-240.
  30. Даупаев Қ. Тіл  мәдениеті  және  статистика:  Оқу  құралы.  -  Астана:
      фолиант, 2008.-72
  31. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы.-Алматы: Ана тілі, 1992.448
  32. Байтұрсынұлы А. Әдебиет танытқыш.-Алматы: Санат,1989.-348
  33.  Балақаев  М.  Тіл  мәдениетіжәне  қазақ  тілін   оқыту.   -   Алматы:
      Мектеп,1989.-96
      Қосымша әдебиеттер:
      1.  Қазақ  тілі  терминдерінің  салалық  ғылыми  түсіндірме   сөздігі:
Педагогика  және  психология  /ред.  Басқарған   Құсайынов   А.Қ.,   Алматы:
«Мектеп», 2002.
      2. Аймауытов Ж., Психология (оқу құралы) алматы,1994.
      3.  Бабаев  С.Б.,  Оңалбек  Ж.К.  Жалпы  педагогика:   Оқулық.-Алматы:
«NURPRESS” баспасы,2011.-228
      4.  Алдамұратов  Ә.,  М.Мұқанов.  Психология  пәнінен  лабораториялық-
практикалық сабақтар. Алматы, 1999.
      5. Жалпы психология. В.В.Богословскийдің реакциясымен. Алматы, 1980.
      6. Жарықбаев Қ. Жантану негізі. Алматы, 1999.
      7. Шалабай Б. Қазақ тілінің стиистикасы. -Алматы,2006ж.-303б.
      8.  Веккер  Л.М.  Психика  реальность:  единная   теория   психических
процессов. М., -1998.
      9. Гальперин П.Я. Введение в психологию. М.,  1999.
      10. Годфра Ж. Что такое психология. В2т. М., 1992
      11. Ким А.М. Современная   психология  понимания А., 2000
      12. Алдамұратов Ә., т.б. Жалпы психология. «Мектеп» Алматы, 2006.
      13. Жарықбаев Қ. Б. Психология. Алматы, 2004
      14. Набазбаева Ж.И. Психология. Алматы,2006
      15. Кукушин В.С. Дидактика  (теория  обучения):  учебное  пособие/В.С.
Кукушин. -2-е изд. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2010.  -366  с.-(Педагогическое
образование).
      16.  Бордовская  Н.  В.,  Реан   А.   Педагогика.   Учебное   пособие.
Спб.:Питер,2011.-304с.
      17. Божович Е. Психология личности. -М.,2003.





















Пәндер