Файл қосу
Физикадағы компьютерлік
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-38.57/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студентке арналған пәннің |№ 1 басылым | | |бағдарламасы |25.06.2014 ж. | | |«Физикалық процестер мен | | | |құбылыстарды моделдеу» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеу» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы: «25» 06 2014 Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында «25 » 06 2014ж., № 10 хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « 26 » 06 2014 ж., № 6 хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы_____________________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер |4 | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар |6 | |4. |Курс форматы |7 | |5. |Курс саясаты |7 | |6. |Баға қоюдың саясаты |7 | |7. |Әдебиет тізімі |10 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – жұмыс телефоны: 77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 201 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеу» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: Ұсынылып отырған «Физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеу» курсы физика пәнінің заңды жалғасы болып табылады. Жалпы циклдағы (физика және информатика) курстардан айырмашылығы студенттердің физика мен инфлорматикадан қажетіне қарай есептеу техникасын қолдана білу аумағын кеңейтуде базалық даярлығы жан-жақты қалыптасқан маман етіп шығаруға арналған. Оқытылатын курс базасында физика пәні ретінде физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеуді оқытуда студенттің мотивін қамтамасыз ететін көмекші факторын да атқарады. Негізінен алғанда курс студенттердің физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеуде, физика есептерін шығаруда компьютердің көмегіне сүйене отырып онымен жұмыс жасау, физиканың әртүрлі бөлімдерінен күрделі есептерді шығараған кезде тәжірибе алу арқылы түрлі құралдарды пайдалану дағдысы қалыптасады. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: физика есептерін шығарғанда, физикалық процестерді моделдегенде, ақпараттарды өңдеген кезде компьютерлік әдістерді, компьютерлік техниканы, бағдарламалар тілдерін қолдана білу. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • қарапайым компьютерлік графика және анимация әдістерін білуі тиіс; • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді игеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін меңгеруі тиіс; • компьютерлік техникамен жұмыс жасай білуді, анимацияларды қолдана алуды керек; • Компьютерлік техниканың тілін, әртүрлі құбылыстарды моделдеуді түсінуі тиіс; • Компьютерлік техниканың көмегімен әртүрлі сызбаларды орындау, графиктерді тұрғызу дағдысына ие болуы керек; • Эксперименттік тапсырмаларды орындау, эксперименттік тапсырмаларды өңдеу дағдысын алуы керек; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 информатика 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Физиканы оқыту әдістемесі 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ЗС |ОБӨЖ |БӨЖ | | |1. |Кіріспе. Есептеу |1 |1 |1 |2 |6 |5, Б. 5-7.| | |техникасының даму тарихы. | | | | | | | | |Физикадағы компьютерлік | | | | | | | | |эксперимент. | | | | | | | | |Операциялық жүйелер. | | | | | | | |2. |Моделдер. Компьютерлік |1 |1 |1 |2 |6 |5, Б. | | |моделдеу. Ақпараттық | | | | | |17-38. | | |модель. | | | | | | | |3. |Физиканың компьютерлік |1 |1 |1 |2 |6 |1, Б. 8-9 | | |технологиямен өзара | | | | | | | | |байланысы. | | | | | | | |4. |Зертханадағы компьютер. |2 |2 |2 |2 |6 |1, 11-14, | | | | | | | | |5, Б. 21 | |5. |Моделдер класы және |1 |1 |1 |2 |6 |5, Б.38-41| | |классификациясы.Модел-дер | | | | | | | | |классификациясының түрлері.| | | | | | | |6. |Есептеу физикасы. Есептеу |2 |2 |2 |2 |7 |3, Б.19-21| | |физикасы пәні. Компьютерлік| | | | | | | | |эксперимент әдістеріне | | | | | | | | |кіріспе. | | | | | | | |7. |Компьютерлік моделдер |1 |1 |1 |2 |6,5 |5, Б-42-43| | |тұрғызу. Моделдеу | | | | | | | |8. |Физикалық есептерді |2 |2 |2 |2 |6 |2, Б.34-35| | |компьютер арқылы шешу | | | | | | | | |әдістері. | | | | | | | |9. |Физикадағы компьютерлік |2 |2 |2 |2 |6 |5, Б.33 | | |моделдеу. | | | | | | | |10 |Компьютерлік моделдеуші |1 |1 |1 |2 |6 |2, Б. | | |бағдарламалар жасау | | | | | |23-26 | |11. |Теориялық физикадағы |1 |1 |1 |2,5 |6 |1, Б.35-37| | |компьютерлік эксперимент | | | | | | | | |әдістері. | | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |15 |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеу» курсын оқыту өзара байланысты бес форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) сабақ, зертханалық сабақ, ОБӨЖ-оқытушының білім алушымен өздік жұмысы, және БӨЖ – білім алушының өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, карточкалар, сабақ жоспарларын, күнтізбелік жоспар жасау; зертханалық сабақта студенттер берілген тақырып бойынша демострациялар мен зертханалық жұмыстарды орындаулары керек. ОБӨЖ және БӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық және зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеу» – 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 100 минуттық зертханалық сабақ, 50 минуттық ОБӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ОБӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа және зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Физикалық процестер мен құбылыстарды моделдеу» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық сабақ | |4 | |30 | | |6 | |20 | | |Зертханалық сабақ | |4 | |30 | | |6 | |20 | | |Білім алушының өздік жұмысы | |6 |Формула редакторы |90 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |7 |Аралық бақылау |80 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |1 апта мен 7 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық сабақ | |11 | |30 | | |14 | |20 | | |Зертханалық сабақ | |11 | |30 | | |14 | |20 | | |Білім алушының өздік жұмысы | |14 |Программалау тілдері (Turbo |90 |Сабақ кестесіне | | |Pascal Qbasic). | |сәйкес | |15 |Аралық бақылау |80 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |8 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 1. Д.В.Хеерман. методы компьютерного эксперимента в теоретической физике (пер. С анг.).-М.:Наука, 1990 2. К.Биндер, Д.В. Хеерман Моделирование методом Монте-Карло статистической физике (пер с анг).-М.:Наука, 1995. 3. Д.Каханер, К.Моулер, С.Нэш. Численные методы в физике (пер с анг).-М.: Мир, 1998. 4. Д.Поттер. Вычислительные методы в физике (пер с анг).-М.:Мир,1975. 5. Х.Гулд, Я.Тоболчик. Компьютерное моделирование в физике. В 2-х частях (пер с анг).-М.:Мир,1990.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz