Файл қосу
2013 көлік құралдары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ОӘК |ОӘК 042-18-12.1.93/01-2013 | |«Жол қозғалысын ұйымдастырудың |18.09.2013 | | |көлік құралдары» |Баспа №1 | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Бакиева А.Б., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы 2. Талқыланды 2.1. «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 09 » 09 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ С.Смағұлов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » 09 2013 ж. Төрағасы __________ Бекбаева Р.С. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » 09 2013 ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР МАЗМҰНЫ |Қолданылу облысы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы жағдайлар | | |Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары | | |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы | | |Әдебиеттер | | 1. ҚОЛДАНЫЛУ ОБЛЫСЫ «Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары» пәні бойынша Оқыту- әдістемелік кешен 5В090100 «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті қолдану» мамандығының студенттеріне арналған. Кешен студенттерді пәннің мазмұнымен, пәннің көкейкестілігі мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу барысында үйренетін машықтармен таныстырады. Оқыту- әдістемелік кешен пәнді оқыту үшін негізгі бағдар болып табылады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Бұл «Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары» пәні бойынша Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және реттейді: 5В090100 - «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті қолдану» мамандығы үшін Білім жүйесінің мемлекеттік стандарты, ҚР МЖМБС 3,08.102, Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2004ж. 7 тамыздағы №671 бұйрығымен бекітілген және оқу жүйесіне енгізілген. 3. Жалпы жағдайлар 3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны «Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары» курс бағыты тасымалдауды ұйымдастыру мамандарына арналған териялық инженерлік негізде ұсынылады. Қазіргі заманғы өндіріс мамандардан автомобильдің эксплуатациясы және құрылғысы облысында терең білімді талап етеді. Инженер машинаның осы немесе басқа сәйкес қозғалыс қауіпсіздігі талаптарын басқаруды білуге міндетті емес, сонымен қатар осы облыстағы ғылымның соңғы жетістіктермен, оларды жоғарғы техникалық деңгейде тиімді қамтамасыз етуі керек. Осы қойылған мақсаттарға жету үшін маман әртүрлі инженерлік есептерді шеше білуі керек. 3.2. Пәннің мақсаты Студент өзінің автокөлік эксплуатациясы және құрылғы облысында алған білімін алдағы мамандығы бойынша жұмысында практикалық тұрғыдан пайдалана білуінде көрінеді. 3.3. Пән міндеті Оқытылып отырған пәннің негізгі міндеті – студенттерді автокөліктің эксплуатациясы мен құрылғысы негізін оқыту, қажетті: • тасымалдауды ұйымдастыру облысында білім алуына арналған; • көлік құралдарын есебі және эксплуатация әдістарін меңгеруге арналған; • автомобильдің конструкциясын зерттеуге арналған. Сонымен қатар, осы курстың бағыты студенттерге белгілі мәліметтерді хабарлау ғана емес(анықтамалар, заңдылықтар, есептерді шешу әдістері), сонымен қатар олардың қолданысын оқытуда. «Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары» тәжірибелік бағыт болып табылады. Сондықтан бақылаудың негізгі түрін құрайтын берілген барлық тәжірибелік және жеке тапсырмаларды орындау міндетті шарт болып саналады. 3.4. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің білуі керек: • «Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары» курсының негізгі (базалық) заңдарын білуі; • алған білімін теориялық және тәжірибе жүзінде іске асыру білуі; • көліктік құралдар қанауын орындай білу; • көліктік құралдар есебін және қанауын қолдаудағы негізгі әдістердің мәнін ұғыну; • көлік құралдырының қану қазіргі мәселелері туралы ұсынулар; • басқа оқу пәндірін оқу кезінде көлік құралдарының есебі және эксплуатациясы туралы білімдерін жеткілікті іскерлікпен қолдана білуі; • курстың типік жобалық мақсаттарын шешуге дағдылану. 3.5. Пән пререквизиттары: • Көліктік құралдардың аппараты және процесі; 3.6. Пән постреквизиттары: болмайды 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семест| | |р | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Бірыңғай көліктік жүйе туралы жалпы түсінік. ТМД елдерінің |1 | |бірыңғай көліктік жүйесін анықтайтын факторлар | | |Көліктің ел экономикасында және қоғамдық өмірдегі маңызы |1 | |Бірыңғай көліктік жүйе және көліктік әртүрлі түрлерінің қызмет сферасы.|1 | |Көлік жұмысына экономикалық нарық шарттарының ықпал жасауы. Көлік | | |логистикасы. Көліктегі бәсекелестік, үйлестік және әрекеттестік | | |Көліктік процестерді техникалық жабдықтау. Көліктік процестерді |1 | |ұйымдастыру және технология туралы жалпы түсінік | | |Темір жол көлігі |1 | |Автомобиль көлігі |1 | |Өзен (ішкі су) көлігі |1 | |Теңіз көлігі |1 | |Әуе көлігі |1 | |Құбыр көлігі |1 | |Пневматикалық көлік |1 | |Өнеркәсіптік көлік. |1 | |Карьерлік көлік. |1 | |Көтергіш кран. |1 | |Көтергіш крандардың негізгі түйіндері. |1 | |Практиқалық сабақтар | |Жүк вагондары паркін пайдалану көрсеткіштерін анықтау |2 | |Тасымалдауды орындау сапасын бағалау |2 | |Әуе көлігі кәсіпорны жұмыс көрсеткіштерін анықтау |2 | |Магистральді құбыр өткізгіш жұмыс көрсеткіштерін анықтау |2 | |Аудандағы көлік балансын есептеу |2 | |Жол бөлімдері негізгі құралдарының қор қайтаруын анықтау |2 | |Темір жолдың негізгі құралдарын пайдалану тиімділігін анықтау |2 | |Автокөлік кәсіпорны өнімділігі бойынша жоспарды орындауды есептеу |2 | |Әуе көлігі кәсіпорнының тікұшақтар паркін бағалау |2 | |Теңіз пароходы кеме жұмыстарының көрсеткіштерін есептеу |2 | |Ішкі су көлігінің кәсіпорны, еңбек өнімділігінің деңгейін есептеу |2 | |Жолды басқару бойынша көлік жұмыстарының өзіндік құнының өзгеріс |2 | |динамикасын есептеу | | |Теңіз пароходы бойынша тасымалдау табысының өзгерісін есептеу |2 | |Порт жүк айналымының өзгерісін анықтау |2 | |Порттағы жүк телімінің механизациялау коэффициентін есептеу |2 | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 5.1 Студенттің оқытушы басқаруымен орындайтын өздік жұмыстарының тақырыптары: СОӨЖ № 1. 1. Бірыңғай көліктік жүйенің негізгі даму бағыттары. 2. Қазақстан Республикасының көліктік жүйесі. СОӨЖ № 2. 1. Көліктің техникалық тасымалдауының кешенді теориясының сұрақтары. 2. Көліктің негізгі көрсеткіштері және техникалық құралдардың қолданылуын өлшеу. СОӨЖ № 3. 1. Жүк айналымы, тасымалдау ұзақтығы және жеткізу жылдамдығы. 2. Көліктің техникалық деңгейі мен қуаттылығының әдістері және көрсеткіштері. СОӨЖ № 4. 1. Көліктің шаруашылық салаларымен байланысы. 2. Көлік түрлері бойынша қозғалмалы құрамның санын анықтау. СОӨЖ № 5. 1. Тасымалдаудың өзіндік құнының экономикалық көрсеткіштері мен әдістері. 2. Жанармай шығыны, мазмұны, тарифтері, кіріс. 3. Сатып алушыға жүкті жеткізу уақытын және қозғалмалы құрамның айналым уақытын анықтау. СОӨЖ № 6. 1. Автомобиль көлігінің даму перспективалары. 2. Тікелей тасымалдаудың эффективтілігі және өз мақсатында қолдану деңгейлерін анықтау. СОӨЖ № 7. 1. Су көлігі. 2. Техникалы - эксплуатациялық ерекшеліктері. 3. Порттардың мінездемесі және кемелердің параметрлері. 4. Су көлігінің даму перспективалары. СОӨЖ № 8. 1. Магистралды құбыр көлігі. 2. Магистралды мұнай және газ құбырларының техникалы – эксплуатациялық мінездемесі. СОӨЖ № 9. 1. Әуе көлігі. 2. Ұшу аппараттары мен аэродромдардың техникалы – эксплуатациялық ерекшеліктері. 3. Басқару ұйымдары және даму перспективалары. СОӨЖ № 10. 1. Өндірістік көлік. 2. Кең және тар тораптардағы жолдың бойлылығы туралы жалпы мәліметтер. СОӨЖ № 11. 1. Теміржол көлігі. 2. Көлік түрлерінің байланысын қамтамасыз ететін техникалық құралдар. 3. Өндірістік түйіндерді жоспарлау және басқару туралы мәліметтер. СОӨЖ № 12. 1. Жалпы көлік мінездемесі және байланыс формалары. 2. Жалпы көлік мінездемесі және байланыс формалары. СОӨЖ № 13. 1. Үлкен түйіндердегі әртүрлі көлік түрлерінің байланысы. 2. Жолдардың, қозғалысты басқарудың және өткізу ерекшеліктерінің мінездемесі. СОӨЖ № 14. 1. Көтеру крандары. 2. Көтеру крандары қолданылатын облыстар. 3. Кран құрылысының даму перспективалары. СОӨЖ № 15. 1. Көлікті – жүктік кешендер. 2. Жүктік қақпалар, порттар, мұнай базалары. 5.2 Студенттердің өздік жұмыстары: 1. Тасымалдаудың өзіндік құнының экономикалық көрсеткіштері мен әдістері (жанармай шығыны, мазмұны, тарифтері, кіріс). 2. Су көлігі. Техникалы - эксплуатациялық ерекшеліктері. Порттардың мінездемесі және кемелердің параметрлері. Су көлігінің даму перспективалары. 3. Магистралды құбыр көлігі. Магистралды мұнай және газ құбырларының техникалы – эксплуатациялық мінездемесі. 4. Әуе көлігі. Ұшу аппараттары мен аэродромдардың техникалы – эксплуатациялық ерекшеліктері. Басқару ұйымдары және даму перспективалары. 5. Өндірістік көлік. 6. Қалалық көлік. 7. Темір жол көлігі. 8. Көлік түрлерінің байланысын қамтамасыз ететін техникалық құралдар. Өндірістік түйіндерді жоспарлау және басқару туралы мәліметтер. 9. Көлікті – жүктік кешендер. Жүктік қақпалар, порттар, мұнай базалары. 10. Тасымалдау процесіне жалпы түсініктеме, пакетизация жіне контейнеризация. 11. Теміржолдың әуе және құрлық көліктерімен байланыстығы. 12. Жалпыкөліктік түсінік және әрекеттестік түрлері. Оларды реттеуші өзара қатынастың негізгі құжаттары. 13. Жолдардың қозғалыс деңгейі және жіберу қабілеттілігіне түсініктеме. Үлкен түйіндердегі әртүрлі көлік түрлерінің әрекеттестігі. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3-кесте. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптар |Көрнекілік |Өзбетімен оқуға |Бақылау түрі| | |құрал, |сұрақтар | | | |плакаттар, | | | | |техникалық | | | | |жабдық | | | |Дәріс сабақтары |Машықтану сабақтар| | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. Бірыңғай| | |ТМД елдерінің |ауызша | |көліктік жүйе | | |бірыңғай көліктік | | |туралы жалпы | | |жүйесін анықтайтын | | |түсінік. | | |факторлар. | | |Көліктің ел | |Проектор |Көліктің ел |Жазбаша | |экономикасында | | |экономикасында және| | |және қоғамдық | | |қоғамдық өмірдегі | | |өмірдегі маңызы. | | |маңызы. | | |Бірыңғай көліктік| | |Көлік жұмысына |ауызша | |жүйе және | | |экономикалық нарық | | |көліктік әртүрлі | | |шарттарының ықпал | | |түрлерінің қызмет| | |жасауы. Көлік | | |сферасы. | | |логистикасы. | | |Көліктік | |Проектор |Көліктік |Жазбаша | |процестерді | | |процестерді | | |техникалық | | |ұйымдастыру және | | |жабдықтау. | | |технология туралы | | | | | |жалпы түсінік. | | | | | |Қозғалмалы құрылым | | | | | |санын анықтау. | | |Темір жол көлігі.| |Проектор |Темір жолдың шығу |ауызша | | | | |және даму тарихы. | | | | | |Темір жолды басқару| | | | | |және ұйымдастыру, | | | | | |техникалық | | | | | |элементтердің | | | | | |негізгі | | | | | |түсініктері. | | |Автомобиль | |Проектор |Автомобиль |ауызша | |көлігі. | | |көлігінің шығуы | | | | | |туралы. Автомобиль | | | | | |көлігін басқару | | | | | |және ұйымдастыру, | | | | | |техникалық | | | | | |элементтердің | | | | | |негізгі | | | | | |түсініктері. | | |Өзен-су көлігі. | |Проектор |Өзен көлігінің |Жазбаша | | | | |шығуы және дамуы | | | | | |тарихы.Өзен көлігін| | | | | |басқару және | | | | | |ұйымдастыру, | | | | | |ткхника, технология| | | | | |ерекшеліктері. | | |Теңіз көлігі. | |Проектор |Теңіз көлігінің |ауызша | | | | |шығуы және дамуы | | | | | |тарихы. Теңіз | | | | | |көлігін басқару | | | | | |және ұйымдастыру, | | | | | |техникалық | | | | | |элементтердің | | | | | |негізгі | | | | | |түсініктері. | | |Әуе көлігі. | |Проектор |Әуе көлігін басқару|ауызша | | | | |және ұйымдастыру, | | | | | |техникалық | | | | | |элементтердің | | | | | |негізгі | | | | | |түсініктері. | | |Құбыр көлігі. | |Дәріс |Құбыр көлігінің |ауызша | | | |конспектісі|шығуы туралы. Құбыр| | | | | |көлігінің болашақта| | | | | |одан ары дамуы. | | |Пневматикалық | |Проектор |Пневматикалық |ауызша | |көлік. | | |көлік. | | | | | |Пневматикалық | | | | | |почта. | | |Өнеркәсіптік | |Дәріс |Өнеркәсіптік |Жазбаша | |көлік. | |конспектісі|көліктің қысқышы | | | | | |түсінік және | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | |Өнеркәсіптік | | | | | |көліктің жағдайы | | | | | |және дамуы. | | |Карьерлік көлік. | |Дәріс |Карьерлік көлік. |ауызша | | | |конспектісі|Тағайындауы, | | | | | |қолданылуы. | | |Көтергіш кран. | |Проектор |Көтергіш кран. |Жазбаша | | | | |Тарихи анықтама. | | | | | |Жалпы түсініктеме. | | | | | |Қолданылу облысы. | | |Көтергіш | |Дәріс |Көтергіш крандардың|ауызша | |крандардың | |конспектісі|негізгі түйіндері. | | |негізгі | | |Болашақтағы дамуы. | | |түйіндері. | | | | | | |Көлік жұмысының | |Тасымалдау жұмыс |Жазбаша | | |негізгі | |көрсеткіштері. | | | |көрсеткіштері. | |Көліктегі | | | |Тасымалдау жұмыс | |шаруашылық | | | |көрсеткіштері. | |есеп-қисап | | | | | |принциптері. | | | |Көліктің | |Көліктің техникалық|Жазбаша | | |техникалық | |құралдарының | | | |құралдарының | |негізгі | | | |негізгі | |көрсеткіштері және | | | |көрсеткіштері және| |өлшеуіштерін | | | |өлшеуіштерін | |қолдану. | | | |қолдану. | | | | | |Көлікті жабдықтау | |Көлікті жабдықтау |Жазбаша | | |қуаттылығы және | |қуаттылығы. | | | |техникалық | | | | | |деңгейін бағалау | | | | | |көрсеткіштері және| | | | | |әдістері. | | | | | |Көлік түрлері | |Көлік түрлері |Жазбаша | | |бойынша қозғалмалы| |бойынша қозғалмалы | | | |құрам санын | |құрам санын | | | |анықтау. | |анықтау. | | | |Клиентура жүк | |Клиентура жүк |Жазбаша | | |жеткізу мезгілін | |жеткізу мезгілін | | | |анықтау және | |анықтау және | | | |қозғалмалы құрам | |қозғалмалы құрам | | | |айналым уақыты. | |айналым уақыты. | | | |Шамадан артық | |Шамадан артық жүкті|Жазбаша | | |жүкті тиеудің | |тиеудің дұрыс | | | |дұрыс нәтижелік | |нәтижелік нұсқасын | | | |нұсқасын анықтау | |анықтау және оны | | | |және оны | |қолданудың мақсатқа| | | |қолданудың | |лайықтық дәрежесі. | | | |мақсатқа лайықтық | | | | | |дәрежесі. | | | | | |Экономикалық | |Экономикалық |Жазбаша | | |мақсатқа лайықты | |мақсатқа лайықты | | | |есеп –қисап үшін | |есеп –қисап үшін | | | |контейнерлердің | |контейнерлердің | | | |қоймасына қосымша | |қоймасына қосымша | | | |сыйымдылықтарды | |сыйымдылықтарды | | | |жасауға арналған | |жасауға арналған | | | |вагондар мен | |вагондар мен | | | |судалардың | |судалардың | | | |тегістеуін жүйесіз| |тегістеуін жүйесіз | | | |беруге арналған. | |беруге арналған. | | | |Вагондардың | |Вагондардың |Жазбаша | | |станцияға және | |станцияға және | | | |судалардың портқа | |судалардың портқа | | | |келіп жету | |келіп жету графигін| | | |графигін | |құрастыру. | | | |құрастыру. | | | | | |Автомобильдердің | |Автомобильдердің |Жазбаша | | |жеткізіп | |жеткізіп салулардың| | | |салулардың жөнге | |жөнге салуда | | | |салуда | |экономикалық | | | |экономикалық | |нәтижелілік | | | |нәтижелілік | |бағалауы. | | | |бағалауы. | | | | | |Жүк станциясынан | |Жүк станциясынан |Жазбаша | | |жүк тасумен | |жүк тасумен | | | |айналысатын | |айналысатын әртүрлі| | | |әртүрлі маркалы | |маркалы | | | |автомобильдерге | |автомобильдерге | | | |қажетті парк | |қажетті парк керек.| | | |керек. | | | | | |Контейнерлік | |Контейнерлік пункте|Жазбаша | | |пункте вагондар | |вагондар мен | | | |мен | |автомобильдерді | | | |автомобильдерді | |бірге жөндеудің | | | |бірге жөндеудің | |тиімді ұзақтығы. | | | |тиімді ұзақтығы. | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРДІҢ ЖАБДЫҚТАЛУ КАРТАСЫ 4-кесте. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың |Экз. саны |Студенттер саны|Жабдықталу| |аттары | | |% | |1 |2 |3 |4 | |Аксенов И.Я. Единая транспортная система. |1 |16 |6% | |М.: Транспорт, 1980. | | | | |Основы взаимодействия железных дорог с |3 |16 |18% | |другими видами транспорта. Под ред. В.В. | | | | |Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: Транспорт, | | | | |1986. | | | | |Правдин Н.В., Негрей В.Я. Взаимодействие |2 |16 |12% | |различных видов транспорта в узлах. Минск: | | | | |Высшая школа, 1983. | | | | |Правдин Н.В., Негрей В.Я. Взаимодействие |1 |16 |6% | |различных видов транспорта . Примеры и | | | | |расчеты. Минск: Высшая школа, 1989. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1.1. Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Аксенов И.Я. Единая транспортная система. М.: Высшая школа, 1991 г. – 382 с. 8.1.2. Аксенов И.Я. Единая транспортная система. М.: Транспорт, 1980. 8.1.3. Основы взаимодействия железных дорог с другими видами транспорта. Под ред. В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: Транспорт, 1986. 8.2.1. Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Правдин Н.В., Негрей В.Я. Взаимодействие различных видов транспорта в узлах. Минск: Высшая школа, 1983. 8.2.1. Правдин Н.В., Негрей В.Я. Взаимодействие различных видов транспорта. Примеры и расчеты. Минск. Высшая школа, 1989.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz