Файл қосу
Неміс тілі пәніінің оқу - әдістемелік кешені
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі ОӘК құжат |Басылым №1 27.09.09 -дан|ОӘК | | | |042-14.7.05.71/02-2009 | |«Неміс тілі» пәніінің | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | Неміс тілі пәні 5В120100,5В120200 - мамандықтарына СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті, шетел филологиясы кафедрасының аға оқытушысы Қабдрахманова У.Б. 2. КЕЛІСІЛДІ 2.1 Шетел филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 «03» қыркүйек 2008жыл. Кафедра меңгерушісі: _______________Исмаилова.Г.К. 2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 «05» қыркүйек 2008 жыл. Төрайымы_________________Колмогорова Г.Б. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік Кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 «18» қыркүйек 2008 жыл. Бірінші проректор_________________Молдажанова Ә.А. МАЗМҰНЫ 1. Жалпы ережелер.................................................................... ...........................4 2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары............................................... 5 3. Курс саясаты мен форматы..................................................................... ........6 4. Бағалау саясаты..................................................................... ..........................6 5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу..................................7 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ......9 7. Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі........................................12 8. Әдебиеттер.................................................................. ....................................12 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: аға оқытушы Қабдрахманова.Г.К. Кафедра: Шетел филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Шугаева 154; 321 - бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 51-56-12 Кафедрада болатын уақыты: дүй.:8.00-17.00; сей.:8.00-17.00; сәр.:8.00-1700; бей.:8.00-17.00; жұм.8.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 314 аудитория Кредит саны: 1 1. Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1. Мәтінмен жұмыс (жоспар құру, оқу, аударма, мазмұнын айту). |4балла-10%| |2. Лексикалық материалдарды меңгеруі. |4б-10% | |3. Грамматикалық материалдарды менгеру |4б-10% | |4. Жазбаша сөйлеу |4б-5% | |5. Ауызша сөйлеу |4б-10% | |6. Тыңдап – түсіну дағдысы. |4б-5% | |7. Аоалық бақылау жұмысы. |4б-10% | |Барлығы: |28б-60% | Әріптік және пайыздық бағалау | Әріп |Ұпайдың |Пайыздық |Дәстүрлі | 1 |Студенттерд| |бойынша |санды |баға |жүйе |аттестация |ің | |баға |баламасы | |бойынша | |жинайтын | |жүйесі. | | |баға. | |ұпайы | | | | | | | | |А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 | |В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 | |В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 | |С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 | |С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 | |Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 | |Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 | |Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 | 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ |№ | Die Themen | | | | | | | PU |SadSbLdL | SadS | |1. |Einfürungskontroll | 1 | 1 | 1 | |2. |Lexik : Mein Lebenslauf. Gramm .: Die | 2 | 2 | 2 | | |Wortfolge im Aussagesatz, im Fragesatz. | | | | | |Der Imperativ | | | | |3. |Lexik : Die Familie. Gramm. : Präsens | | | | | |haben , sein werden | | | | | |Der Artikel. Deklination der |12 |12 |12 | | |Substantive. | | | | | |Die Zeitformen der Verben im Aktiv | | | | | |Die Steigerungsstufen der Adjektive und | | | | | |Adverbien | | | | | |Die Verneinung nicht und kein | | | | |4. |Kontrollaufgaben zu Themen 1-3 | 1 | 1 | 1 | |5. |Lexik : Die Hochschule. Gramm. : | | | | | |Die Personalpronomen | | | | | |Die Possessivpronomen |8 |8 |8 | | |Präteritum und Perfekt Aktiv | | | | | |Präpositionen mit Dativ und Akkusativ | | | | |6. |Lexik : Die Semipalatinsker Schakarim | | | | | |–Universität.Gramm. : | | | | | |Die Deklination der Adjektive im | | | | | |Nominativ und Akkusativ nach dem |5 |5 |5 | | |unbestimmten Artikel | | | | | |und nach den Possessivpronomen. | | | | | |Das Zahlwort : Grundzahlwörter und | | | | | |Ordnungszahlwörter | | | | |7. |Lexik : Mein Studium. Gramm. : | | | | | |Die Wortbildung : Die Substantive der |5 |5 |5 | | |Maskulina. | | | | | |Verben mit trennbaren und untrennbaren | | | | | |Präfixen | | | | |8. |Lexik : Das Studium in Kasachstan. | | | | | |Gramm. : Plusquamperfekt der Verben | | | | | |Die Pluralbildung der Substantive |4 |4 |4 | | |Präpositionen mit Dativ | | | | | |Die starke Deklination der Adjektive | | | | |9. |Lexik : Das Studium in Deutschland. | | | | | |Gramm. : Die Infinitivgruppen |4 |4 |4 | | |Die Wortfolge im Nebensatz | | | | | |Nebensätze mit „ nachdem“ | | | | |10. |Lexik : Technische Universität Dresden. | | | | | |Gramm. : Reflexivverben |2 |2 |2 | | |Pronomen „man“ | | | | | |Die Wortbildung : Die Substantive der | | | | | |Feminina | | | | |11. |Kontrollarbeit | 1 | 1 | 1| |12. |Lexik : Deutschland : geographischer | | | | | |Überblick und Geschichte. | | | | | |Gramm. : Unbestimmte Pronomen „ es“ | | | | | |Die Modalverben |6 |6 |6 | | |Deklination der Possessivpronomen | | | | | |Die schwache Deklination der Adjektive | | | | | |Wortbildung : Die Substantive der Neutra| | | | |13. |Lexik : Die Bundesrepublik Deutschland :| | | | | |Der Staatsaufbau | | | | | |Gramm. : Passiv. Präsens und Präteritum |10 |10 |10 | | |Passiv.Präpositionen mit Genitiv. | | | | | |Verben mit trennbaren und untrennbaren | | | | | |Vorsilben. | | | | | |Infinitivgruppen und | | | | | |–wendungen.Kausalsätze. | | | | |14. |Lexik : Kasachstan : geographischer | | | | | |Überblick und Geschichte |10 |10 |10 | | |Gramm: Präpositionen mit Akkusativ. | | | | | |Perfekt, Plusquamperfekt, Futurum Passiv| | | | |15. |Lexik : Kasachstan : der Staatsaufbau | | | | | |Gramm: Paarkonjunktionen . Wortbildung :|4 |4 |4 | | |Adjektive und Adverbien mit dem Suffix | | | | | |–isch | | | | |16. |Lexik :Umweltschutz. Umweltkrise. | | | | | |Gramm: Partizip I, II. Satzreihe. |10 |10 |10 | | |Satzgefüge. | | | | |17. |Lexik : Semipalatinsker Testgelände. | 4 | 4 | 4 | | |Gramm: Rektion der Verben. | | | | |18. |Kontollarbeit | 1 | 1 | 1 | |19. |Wiederholung der Grammatik | | | | | |Partizip I, II |5 |5 |5 | | |Arbeit am speziellen Text | | | | |20. |Praktische Arbeit am grammatischen Thema| | | | | |: Arten der Nebensätze. |8 |8 |8 | | |Arbeit am speziellen Text | | | | |21. |Kontrollarbeit | 2 | 2 | 2 | |22. |Widerholung der Grammatik und der Lexik | | | | | |Passiv – formen | | | | | |Infinitivgruppen |8 |8 |8 | |23. |Erweiterte Attribut | 5 | 5 | 5 | |24. |Kontrollarbeit | 2 | 2 | 2 | 6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ |№ |Аудиториялық ОСӨЖ |Аудиториядан тыс ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 | |1. |1.Мәтін «Die Post», |1.Аударма жұмыстары.№ |1. «Пошта» тақырыбына | | |мәтіннің мазмұнын айту. |8,10, 12, 17,20,24, |әңгіме дайындау. | | |2.Диалог : « Auf dem |б.102-106 |2. Präsens модальды | | |Postamt» ; « Olaf ruft |2. Оқу және аудару: |етістік | | |seinem Freund an», оқу |«Die Telefonistin „ |3. Сан есімдер | | |және аудару |Keine Sorge“». |4. Тақырыпқа бақылау | | |3.Арнайы жаңа сөздер,108 | |жұмыстары. | | |б. | | | |2. |1. Тақырыбына әңгіме |1. № 11, 14, 21., | «Дүкенде» тақырыбына | | |дайындау: «Im Warenhaus», |стр.122-125- жаттығу |әңгіме дайындау. | | |мәтіннің мазмұнын айту, |жұмыстары | | | |113 б. |2. Оқу және аудару: |1. Сын есімдер. | | |2.Диалог: « |«Die Parade der |2. Сұраулы сөздер. | | |Damenkonfektion», « In |Mannequins». |3. Бейнефильмдер | | |der Abteilung „ Schuhe“», | |(түсіну, сұраққа жауап | | |оқу және аудару. | |беру) | |3. |1. Мәтін: «Weihnachten», |1.№ 11, 13, 20, 23, |1. «Kasachstan»- ауызша| | |мазмұнын айту. |стр.137-140 жаттығу |тақырып | | | |жұмыстары |2. Genetiv-септігінің | | |2.Диалог «Zu Besuch», оқу |2. Оқу және аудару: |жалғаулары | | |және аудару |«Herberge für Maria und|3. Күрделі зат | | |3.Жаттығу жұмыстары |Josef» |есімдердің жасалу | | |4.Неміс халқының | |жолдары | | |мейрамдары туралы айту | | | |4. |Рубеждік бақылау жұмысы. |Өткен грамматикалық |Бақылау жұмысына | | | |тақырыптарды қайталау: |студенттерді дайындау | | | |1.Модальді етістіктер. |1.Модальді етістіктер. | | | |2.Сұраулы сөздер. |2.Сұраулы сөздер. | | | |3.Сын есім. |3.Сын есім. | | | |4. Күрделі зат |4. Күрделі зат | | | |есімдердің жасалу |есімдердің жасалу | | | |жолдары |жолдары | |5. |1.Мәтін «In der |1.№ 6, 10, 14, 21, |1. «Кітапханада» | | |Buchhandlung», мазмұнын |стр.154-158 жатты |тақырыбына ауызша | | |айту 147 б. |2.Мәтінді оқу және |әңгіме құрастыру | | |2.Диалог «In der |сөздікпен аудару « In |2. Диалог «In der | | |Bibliothek», оқу, аудару, |einer Buchhandlung», |Bibliothek» | | |диалогты ролдері бойынша |158 б. |3.Күрделі құрмалас | | |көрсету 149-150 б. | |сөйлем. | | |3. « Das Angebot». | | | |6. |1.Мәтін: «Die Mahlzeiten»,|1.Жаттығуды орыс |1.Ас туралы әңімелей | | |мазмұнын айту, 161 б. |тілінен немістіліне |білу: таңғы ас, түскі | | |2.Диалог: «Im Restaurant»,|аудару:№ 5, 8, 11, 19, |ас, кешкі ас. | | |оқу, аудару, диалогты |24, 27, 164-167 б. |2. Белгісіз етістік. | | |ролдері бойынша |2. Оқу және аудару: «Im|3. қысқартылған | | |көрсету,163 б. |Restaurant», 176 б. |жалғаулар: -chen; | | |3.Мәтіннің мазмұнын орыс | |-lein. | | |тілінде айту : «Wie | | | | |schreibt man einen Brief?»| | | |7. |1. Мәтін: «Die |1. Жаттығуды орыс |1. Жыл мезгілдері | | |Jahreszeiten», мазмұнын |тілінен немістіліне |туралы әңгімелей білу. | | |айту, 180-182 б. |аудару: № 5, 8, 16,15, |2. Етістіктің келер | | |2.Диалог: « Das Wetter ist|17, 18, 29, 184-190 б. |шағы. | | |schön», аудару, диалогты |2. Оқу және аудару: |3. Салыстыру | | |ролдері бойынша көрсету. |«Herrlicher Baikal | | | |3. «Bearbeitung von |,vereist», 191 б. | | | |Bestellungen», 192 б. | | | |8. |1. Мәтін: «Eine Reise |1. Жаттығуды орыс |1. Германия туралы | | |nach Deutschland», |тілінен немістіліне |әңгімелей білу | | |пересказ, 196 б. |аудару № 15, 17,18, 19,|2. Берлин туралы | | |2.Диалогтар: «Auskunft auf|20, 29, стр.202-209. |әңімелеу. | | |der Straße», « In der U- |2. Оқу және аудару: |3. derseble. | | |Bahn», 198-199 б, аудару, |«Der Milizmann», 206 б.|5. Затесім жұрнақтары | | |диалогты ролдері бойынша | |–er, -erin.–er. | | |көрсету. | | | | |3. «Proforma- Rechnung», | | | | |210 б. | | | |9. |Рубеждік бақылау жұмысы |Төмендегі грамматикалық|Төмендегі грамматикалық| | |1.Грамматикалық |материлдармен жұмыс |материалдарды өз | | |жаттығуларды грамматиканы |жасау: |бетінше орындау және | | |қорытындылаукарточкасы мен|1.Модальді етістіктер. |бақылау жұмысына | | |орындау. |2.Сұраулы сөздер. |дайындалу: | | |2.Лексиканы өткен |3.Сын есім. |1.Модальді етістіктер. | | |тақырыптар мен |4. Күрделі зат |2.Сұраулы сөздер. | | |қорытындылау. |есімдердің жасалу |3.Сын есім. | | |3.Барлық өткен ауызша |жолдары |4. Күрделі зат | | |тақырыптарды қайталау.. | |есімдердің жасалу | | |4.Емтиханға дайындалу. | |жолдары | Қосымша тақырыптар 1 Mein Lebenslauf. Der erste Tag an der Universität. 2 Mein zukunftiger Beruf . Wie schreibt man eine Resümee? 3 Meine Familienangehörigen. Alltag in meiner Familie. 4 Die Wohnung meines Freundes. Wie richte ich meine neue Wohnung ein? Fantasiereise in ein fremdes Haus. 5. Im Lebensmittelgeschäft Nationalgerichte. 6 In der Mensa . Servierung des Tisches 7 Ein ungewöhnliches Rezept. Lieblingsspeisen und Lieblingsgetränke 8 Mode von heute. In der Butique. 9 Im Kaufhaus. Einkaufsgewohnheiten. 10 Meine Lieblingsjahreszeit Klima und Wette 11 Mein Hobby.Schreiben Sie einen Wochenplan. Spaß am Wochenende. Der Ferienjob. 12. eine Heimatstadt Alte und neue Hauptstadt. Die Stadt der Zukunft. 13.ie feiern wir den Tag des Sieges? Unsere Lieblingsfamilienfeste. 14.eine Universität .Unsere Bibliothek. 15. Meine Wissenschaftsarbeit 16. Was erwarte ich vom Leben 7. «Неміс тілі» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі |Апталар |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz