Файл қосу
Шығармашылық ойлау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-05.1.60/01-2014 | |ПОӘК |№ __ басылым | | |Оқушыға арналған |«__» ________ 2014 ж. | | |«Шығармашылық ойлау | | | |психологиясы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУ ПСИХОЛОГИЯСЫ» «6M050300» – «Психология» мамандығының магистранттарына арналған ОҚУШЫҒА арналған пән бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған ________ «28» тамыз 2014 ж. “Психология” кафедрасының профессоры,психология және педагогика ғылымдарының кандидаты Б.Қ.Жарықбаев 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында. Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ профессор,психология ғылымдарының кандидаты Ш.С.Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «09» 09. 2014 ж. Төрайымы ___________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09. 2014 ж. ОӘК төрайымы,оқу әдістеме жөніндегі проректор ___________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ 4 1.1 Мұғалім және пән бойынша жалпы мәлімет 4 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны 4 1.3 Пәнді оқудың мақсаты 4 1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат 4 1.5 Оқу нәтижесі 4 1.6 Курс пререквизиттері 5 1.7 Курс постреквизиттері 5 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 5 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 7 4 курс форматы 7 5 курс саясаты 8 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 8 7 Әдебиет 9 7.1 Негізгі әдебиет 9 7.2 Қосымша әдебиет 9 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ 12 Мұғалім және пән бойынша жалпы мәлімет “ Психология” кафедрасының профессоры Б.Қ.Жарықбаев Байланыс телефоны – тел.: 35-93-89, № 1 оқу корпусы, кабинет № 1212. Сабақ өткізу аудиториясы –№____аудитория. Берілген пән бойынша кредит саны – 2. 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны Шығармашылық ойлау психологиясы - педагогикалық технология, ол студенттердің мәтінімен жұмыс істеу дағдылары мен ауызша және жазбаша сөйлеу мен қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол білім беру стандартында, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. Шығармашылық ойлау психологиясы магистранттардың бірінші курс студенттеріне арналған. Бұл курс бойынша студенттер мәселелерді шешу кезінде критикалық ойлау жаңа идеялар мен жаңа мүмкіндіктер көруге қабілеттілігі дамып, алдына қойылатын маңызды тапсырма болып олардың меңгеріп отырған ғылыми материалды ақиқатқа, обьективті маңыздылығына сәйкес меңгеріп, ақиқатқа жете алу қабілетін тәрбиелейді. Шығармашылық ойлау психологиясы пәнін жүргізудің негізгі мақсаты студенттерге өз ойымен қатар басқалардың ойын логикалы түрде ескеріп, өз қате түсініктерінен қалай арылу жолының өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру оны меңгеру. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты «Шығармашылық ойлау психологиясы» курсын оқытудың мақсаты – магистранттарға кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат Болашақ мамандардың шығармашылық ойлау психологиясы саласын оқып- зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 1.5 Оқу нәтижесі Пәнді оқу нәтижесінде студент: білуі керек: - шығармашылық ойлау психологиясы пәніне байланысты ұғымдар, мазмұнын; ие болуы керек: - шығармашылық ойлау психологиясы методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздеріне; игеруі керек: - шығармашылық ойлау психологиясының технологиялық негізгі модельдерін; істей білуі керек: - «Шығармашылық ойлау психологиясы» пәнінде алынған білімді мамандығында қолдануды; Түсінуі керек: - психологиялық-педагогикалық әсер ету спецификасы мен мазмұнын; білуі керек: - педагогикалық шеберліктің теориялық жэне практикалық негіздерін; практикалық тұрғыда машықтану керек: - әр түрлі өздік жұмыстарды орындау; 1.6 Курс пререквизиттері - Жалпы психология. - Психология мамандығына кіріспе. - Психодиагностика негіздері. 1.7 Курс постреквизиттері - Жеке адам психологиясы - Психологиялық практикум - Психологиялық тренинг 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 1 кесте көрсетілген. 1 кесте – Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |әдебиет | | | |ЛК |СПЗ |ЛБ |ОӨЖО |ОӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1. | |1 |Шығармашылық ойлау |1 |2 | |6 |12 | | | |психологиясы пәніне кіріспе. | | | | | | | |2 |«Сын тұрғысынан ойлауды оқу |1 |2 | |6 |12 | | | |мен жазу арқылы дамыту» | | | | | | | | |технологиясы. | | | | | | | |3 |Сыни ойлауды дамыту |1 |2 | |6 |12 | | | |технологиясының базалық | | | | | | | | |үлгісі. | | | | | | | |4 | Құрылымдық-мазмұндық үлгі. |1 |2 | |6 |12 | | |Модуль 2. | |5 |Сыни ойлаудың стратегиялары |1 |2 | |6 |12 | | |6 |Ойлауды ойластыру форма |1 |2 | |6 |12 | | | |ретінде кластер қолдану | | | | | | | |7 |Ақыл-ой және жалпы қабілеттер|1 |2 | |6 |12 | | | |дамуының диагностикасы. | | | | | | | |8 |Ақыл-ой және жалпы қабілеттер|1 |2 | |6 |12 | | | |диагностикасы. | | | | | | | |9 |Жетістік деңгейінің |1 |2 | |6 |12 | | | |диагностикасы. | | | | | | | |10 |Адамның табиғи |1 |2 | |6 |12 | | | |психофизиологиялық | | | | | | | | |ерекшеліктерінің | | | | | | | | |диагностикасы. | | | | | | | |11 |Қабілеттер диагностикасы |1 |2 | |6 |12 | | |12 |Жеке тұлғаның кейбір |1 |2 | |6 |12 | | | |параметрлерін өлшеудің | | | | | | | | |психодиагностикасы | | | | | | | |13 |Жетістік деңгейінің |1 |2 | |6 |12 | | | |диагностикасы. | | | | | | | |14 |Жеке тұлғаның кейбір |1 |2 | |6 |12 | | | |параметрлерін өлшеудің | | | | | | | | |психодиагностикасы | | | | | | | |15 |Жетістіктер деңгейінің |1 |2 | |6 |12 | | | |диагностикасы. | | | | | | | | |Барлығы: |15 |30 | |90 |180 | | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар Бұл курс психологиялық факультет магистранттарына арналған. Білім беру реформасын жүзеге асыру бағытында көзделген басты шаралардын бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі жақсарта түсу мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада атқарылған шаралар аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың сатыларының білім беру мазмұны айқындалған Шығармашылық ойлау психологиясы курсының әр түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға алынып келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған осындай еңбектер аз. Магистранттарға ұсынылып отырған осынау құрал оқу бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін тәжірибе жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен. Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: МӨЖО (студенттің оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы ), және МӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген. Жұмыстар студенттердің өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше пәнге қатысты толық қамтуды көздедік. 4 курс форматы Аудиториялық сабақтарға келесі түрлер жатады: лекциялар (ЛК), практикалық (СПЗ) және СМӨЖ. Кейбір тақырыптар сабақта,ал кейбір тақырыптар өз бетінше оқылады. Әр тақырыпты оқу кезінде (5÷7) негізгі анықтамаларды түсініп алу қажет. Орындалатын рефераттар көлемі 5бетке дейін болуы керек. 5 курс саясаты Сабаққа қатысу міндетті. Егер оқушы белглі бір себептермен сабақты босататын болса, онда ол қарастырылмаған тақырып бойынша барлық жауапкершілікті өз мойнына алады. Тәртіпті бұзғандығы үшін аудиториядан шығарылады немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген баға алады. Бақылау тапсырмалары міндетті және бекітілген уақытта тапсырылуы қажет. Белгіленген уақыттан кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы автоматтық түрде төмендетіледі. Аралық аттестация нәтижесі сабаққа қатысумен, бақылау жұмыстарын орындауымен, сабақта жауап беруімен, студеттің өздік жұмыстарымен бірге есептелінеді. Әр түрлі көшірулер немесе плагиат (өзге оқушының дайын тапсырмаларын көшіріп, қолдану) аудиториядан шығарылу немесе «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. Ұялы телефондарды сабақ уақытында өшіру. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Кредит санына қармастан әрбір пәнге бір академиялық периодқа 600 балл бөлінеді(1-8 апта - 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін; 9-15 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін). Бақылаулар түріне қарай және апталар бойынша баллдар үлестірілуі 2 кестеде көрсетілген. 2 кесте. – «Шығармашылық ойлау психологиясы» пәні бойынша баллдар үлестірілуі |Апта |Бақылау түрі |барлығы |Ескерту | | |1-8 апталар аралығында сабаққа |30 | | | |қатысу және оған дайындық | | | |3 |СМӨЖ 2 |30 | | |3 |ПС 2. |20 | | |4 |СМӨЖ 3 |30 | | |4 |ПС 3. |20 | | |5 |СМӨЖ 4 |30 | | |5 |ПС 4 |20 | | |6 |СМӨЖ 5 |30 | | |6 |ПС 5 |20 | | |7 |1 Аралық бақылау. |70 | | | |1 ден 8-нші аптаға дейін оқудың |300 |Жеке тапсырманың | | |қорытынды баллдары | |орындалуы | | |9-15 апталар аралығында лекциондық |30 | | | |сабақтарға қатысу және оғандайындық | | | |8 |СМӨЖ 6 |20 | | |8 |ПС 6 |10 | | |9 |СМӨЖ 7 |20 | | |9 |ПС 7 |10 | | |10 |СМӨЖ 8 |20 | | |10 |ПС 8 |10 | | |11 |СМӨЖ 9 |20 | | |11 |ПС 9 |10 | | |12 |СМӨЖ 10 |20 | | |12 |ПС 10 |10 | | |13 |СМӨЖ 11 |20 | | |13 |ПС 11 |10 | | |14 |СМӨЖ 12 |20 | | |14 |ПС 12 |20 | | |15 |Аралық бақылау 2 (қорытынды). |50 | | | |9 және 15 апталар бойынша қорытынды |300 |Жеке тапсырманы | | |баллдар | |орындау | 7 Әдебиет 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Чернилевский Д.В. Креативные аспекты становления образовательной системы. - М., 2006. 7.1.2 Шевченко Л.Л. Педагогическое творчество. - М., 2006. 7.1.3 Рахимов А.З. Психология творчества. - Уфа, 2005. 7.1.4 Гнатко Н.М. Проблема креативности и явления подражания. - М., 2004. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1. ан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество. - М., 2008. 7.2.2 Калмыкова З.И. Продуктивное мышление как основа обучаемости.- М., 2008. 7.2.3 Козырева Л.А. Лекции по педагогике и психологии творчества. - Пенза, 2004. 7.2.4 Морозов А.В. Диагностика креативности //Монография. - М., 2007.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz