Файл қосу
Курстың міндеті. Курс форматы
|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі | |Cемей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14-5-03.01.20.12 | | | |/02-2012 | |ПОӘК |Басылым №1 | | |Студентке арналған | | | |«Ел тану» пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені | | | 5B020700 «Аударма ісі» мамандығына арналған «Ел тану» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: _______________ « 1 » 09 2013ж. Aударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға оқытушысы _______________ Кусаинова Г.С. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында Хаттама № 1 « 2 » 09 2013 ж. Кафедра меңгерушісі_______________ Ж.У. Калимова 2.2. Гуманитарлық-зан факультетінің оқу- әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «17 » 09 2013 ж. Оқу- әдістемелік бюро бастығы ___________________ Ш. С. Кенесбекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және басылымға ұсынылды. Хаттама № 1 « 18 » 09 2013 ж. оқу- әдістемелік кеңестің бастығы, бірінші проректор Г. К. Искакова 4. АЛМАСТЫРЫЛДЫ № 2013 ж. Мазмұны 1. Жалпы мәліметтер 2. Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу 3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиет 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР 1. Оқытушы мен пән туралы жалпы мәліметтер Лектордың аты-жөні Кусаинова Г.С. аға оқытушы Кафедра – Аударма теориясы және практикасы Байланыс мәліметтері: 33-60-72 Мекен-жайы: Глинки көшесі, 20 ауд.903 Сабақ өткізетін орны- кестеге сай Пән бойынша кредит саны – 1 1.2 Курстың қысқаша мінездемесі Елтану курсы шет тілінде оқылады және студенттердің дүниетанымын дамытуға өз үлесін қосады, тілдік бірліктердің ұлттық-мәдени семантикасы туралы мағлұмат беріп, осы семантикада өз көрінісін табатын адамдардың тарихы жағдайы, салт-дәстүрі, олардың бір-біріне, дүниеге көзқарасы туралы хабардар етеді. 1.3 Курстың мақсаты: Аударма процесі кезінде кәсіби деңгейде қатынас құралы ретінде қолданылатын шет тілін меңгеру үшін қажет мәдениаралық және танымдық біліктерін қалыптастыру. 1.4 Курстың міндеті: Танымдық біліктілік тілін оқитын елдің тарихы, экономикасы, мәдениеті, қоғамдық-саяси құрылымы туралы білімді жетілдіріп қана қоймай, алған білімді кәсіби-практикалық қызметте де қолдануды қарасырады. 1.5 Курстың мазмұны: Елтану курсын аяқтағанда студенттер білулері керек: - тілін оқитын елдің саяси, экономикалық және әлеуметтік, мәдени процестеріне талдай жасай алуы; - Қазақстан Республикасында жүріп жатқан процестерді ақиқатты және құбылыстарды салыстыра отырып, жалпы және ерекше оқиғаларды көрсете алуы; - нақты мәдениаралық жағдайларға байланысты туындайтын мәселелерде лингвоелтану курсы бойынша алған білімін пайдалана алуы; - сөздік қорын елтануға байланысты қолданылатын фразеологиялық сөз тіркестерімен, ағылшын тілі лексикалық- семантикалық айырмашылығын көрсететін варианттармен толтыра алу; - қарама-қайшы келетін пікір қалыптасқан уақытта өз пікірін дәлелдей алатын болуы керек. 1.6 Пәннің пререквизиттері: 1.7.1«Шет тілі», «Тіл біліміне кіріспе», «Мамандыққа кіріспе», «Тіл теориясының негіздері». 1.7 Пәннің постреквизиттері: 1.7.1 «Лингвоелтану», «Арнайы кәсіби тіл», «Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері», «Стилистика». 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 2 кесте – Пәннің мазмұны. Сабақ түріне қарай сағат бөлу. | | |Лек|СӨЖ|ОСӨ| |Тақырып |Мазмұны |ция| |Ж | |атауы | | | | | |1. The United|The Geographical position of the United Kingdom |1 |1 |1 | |Kingdom of |and Northern Ireland, its component parts, | | | | |Great Britain|territory and population. The climate. Inland | | | | |and Northern |waters. Mineral resources of GB. | | | | |Ireland. | | | | | |2. Economy of|Economic activity. The leading industries of GB |1 |1 |1 | |Great Britain|and their location. Manufacturing. Mining. Power.| | | | |and Northern|Transportation. Other industries. | | | | |Ireland. | | | | | |3. The |Monarchy as the oldest secular institution in the|1 |1 |1 | |British |United Kingdom. | | | | |monarchy. |The principle of the adage “the Queen reigns but | | | | | |does not rule”. The Royal Prerogatives. | | | | |4. The UK |Parliamentary Monarchy. The Structure of UK |1 |1 |1 | |Parliament. |Parliament. Work of Parliament. The principles of| | | | | |the British parliamentary system. The main | | | | | |functions of Parliament. | | | | |5. The Houses|The House of Commons. The House of Lords. The |1 |1 |1 | |of |arrangement of both chambers. Members of the | | | | |Parliament. |House of Commons and The House of Lords. The main| | | | | |work of the two chambers. | | | | |6. The |Uncodified Constitution of England and Wales. |1 |1 |1 | |British |Basic Documents of the British Constitution. The | | | | |Constitution.|leading principles to the British Constitution. | | | | |7. The |The modern Government. The Prime Minister and his|1 |1 |1 | |British |(her) unique position. The Cabinet. Types of | | | | |Government. |Ministers. The main government departments. Ways | | | | | |of Restriction of Government’s power. | | | | |8. Elections |General Rules of Elections. The Election |1 |1 |1 | |and the |Procedure. How Elections Work. | | | | |Election |Constituencies, franchise and suffrage. Types of | | | | |Procedure. |parliamentary election. The two-party system as a| | | | | |product of the electoral system. | | | | |9. Local |A system of Local Government, its organization |1 |1 |1 | |Government. |and functions. The major types of local | | | | | |authority, the history of their development. The | | | | | |major services of local councils. System of local| | | | | |governments in separate areas. Councilors and | | | | | |their functions. | | | | |10. British |Main principles of British law. Legal |1 |1 |1 | |Judicial |professionals – solicitors and barristers. | | | | |System. |Types of courts and legal proceedings (civil and | | | | | |criminal courts, tribunals). | | | | |11. The |The Conservative party, right wing. The Labour |1 |1 |1 | |System of |party, left wing. The Liberal party, a center. | | | | |Political |Other parties – the Green party, the Scottish | | | | |Parties. |Nationalist party, Plaid Cymru, Sinn Fein, the | | | | | |Ulster Democratic Unionist party, the Social | | | | | |Democratic Labour party. Think-tanks. | | | | |12. Religion |Religious freedom. The Established churches of |1 |1 |1 | |in Great |GB. Other churches and other religions and | | | | |Britain. |religious groups in GB. | | | | |13. The |The national newspapers. Press tycoon Rupert |1 |1 |1 | |Media: The |Murdoch, the Mirror Group, News International. | | | | |Press, Radio |Regional papers. News agency Reuters. Radio and | | | | |and |Television. The British Broadcasting Corporation | | | | |Television. |(BBC). Government and the media. | | | | |14. Education|System of Primary and Secondary education. |1 |1 |1 | |in Great |Examinations: The General Certificate of | | | | |Britain. |Secondary Education (GCSE), Advanced | | | | | |Supplementary (AS), the General National | | | | | |Vocational Qualification (GNVQ). Academic | | | | | |Calendar. Further and Higher education. | | | | | |Oxford and Cambridge. Bachelor of Arts, or of | | | | | |Science (BA or BSc), Master of Arts or of Science| | | | | |(MA or MSc), Doctor of Philosophy (PhD). | | | | | |Specialist higher education institutions. | | | | |15. The |The British Class System today. The Upper Class. |1 |1 |1 | |British |The Middle Class (Upper middle class, Middle | | | | |Social Class |middle class, Lower middle class).Working Class | | | | |System. |(Skilled working class, Unskilled and | | | | | |semi-skilled working class). Underclass. | | | | | |Immigrants from Europe. Immigrants from outside | | | | | |Europe. | | | | 3 ПӘНДІ ҮЙРЕНУГЕ ҚАЖЕТ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Елтану пәні университеттің аударма бөлімдерінде оқытудың алғашқы сатысында (бакалавриат) оқытылатын елтану курсының бөлігі болып табылады. Елтану курсы шет тілінде оқылады және студенттердің дүниетанымын дамытуға өз үлесін қосады, тілдік бірліктердің ұлттық-мәдени семантикасы туралы мағлұмат беріп, осы семантикада өз көрінісін табатын адамдардың тарихы жағдайы, салт-дәстүрі, олардың бір-біріне, дүниеге көзқарасы туралы хабардар етеді. Курсқа түрлі елдердегі саяси процестердің қарқынды дамуымен, мәдени-тарихи жағдайдың күрделілігімен және әлеуметтік өзгерістердің жаhандылығымен байланысты көлемді, жан- жақты материал кіреді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Студенттердің тілдік дайындығы сабақтардың келесі формаларында болады: - Оқытушымен бірге аудиториялық сабақтар, аудиториялық уақыттан тыс студенттердің өздік жұмысы, оқытушының қарауымен бірге өтетін студенттердің өздік жұмысы. 5 КУРС САЯСАТЫ 1. Машықтану сабақтарына міндетті түрде қатысу. Егер де бір себептермен сабаққа қатыса алмасаңыз онда меңгерілмеген материалдарға жауап бересіз. Қатарынан үш рет себепсіз сабақ босатсаңыз межелік аттестациядан 10 пайыз алынып тасталынады. 2. Бақылау тапсырмалары белгіленген уақытта орындалып тапсырылуы тиіс. Уақытынан кешігіп тапсырылған жұмыстар бірден төмен бағаланады. 3. Межелік аттестацияның қорытындысы студенттің сабаққа қатысуы, СӨЖ жұмыстарын уақытында орындауы, машықтану сабақтарына белсенді қатысуы және межелік бақылаудың қорытындысы бойынша қойылады. 5. Пән бойынша емтихан компьютерлік тестілеу түрінде өткізіледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ |Жұмыс |1 апта |2 апта |3 апта | |түрі | | | | |1 |2 |3 |4 | | |1 апта мен 7 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу | | | |2 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |20 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | |3 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |15 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | | |Specific location of the islands and the |15 |ОСӨЖ | | |North Sea. | | | |4 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |25 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | | |“Years of depression and its impact on |30 |СӨЖ | | |British industry” | | | |5 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |15 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий |15 |ОСӨЖ | | |Main income sources of the royal family. | | | | |Main ceremonies and traditions related to| | | | |monarchy. | | | |6 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |15 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | | |History of the foundation of the |30 |СӨЖ | | |Parliament. | | | |7 |Межелік бақылау 1 |75 | | | |Major principles of reform of the House |15 |ОСӨЖ | | |of Lords. | | | | |8 апта мен 15 апта аралығындағы | | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу | | | |8 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |10 | | | |ауызша ақпарат | | | |9 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге | | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | | |The possible ways of reform of unwritten |15 |ОСӨЖ | | |constitution and its perception in modern| | | | |society. | | | |10 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |15 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | | |The Prime Minister and the Shadow |15 |ОСӨЖ | | |Cabinet. | | | |11 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |10 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | | |“Alternative systems of elections and |30 |СӨЖ | | |current discussions on the problem”. | | | |12 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |15 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Шығармашылық тапсырма | | | | |Глоссарий | | | |13 |Тақырып бойынша талдау жасаумен бірге |15 | | | |ауызша ақпарат | | | | |Comparative analysis of the bodies of |15 |ОСӨЖ | | |local government in Great Britain and the| | | | |Republic of Kazakhstan. | | | |14 |Тақырып бойынша ауызша ақпарат |10 | | | |Глоссарий | | | | |Pre-school institutions, their types and |30 |СӨЖ | | |differences. School examinations and | | | | |certificates. | | | |15 |Этнические меньшинства и эммигранты. |15 |ОСӨЖ | | |Межелік бақылау 2 |75 | | |8-9 апта аралығындағы балл жиынтығы |300 | | |Емтихан баллы |400 | | |Академиялық мерзімдегі балл жиынтығы |1000 | | 7 Әдебиет 7.1. Негізгі әдбиет: 1. David McDowall. Britain in Close-Up. Longman. ISBN: 0582328268. 208 pages. - 2008. 2. Михайлов Н.Н. Лингвострановедение Англии. / English Cultural Studies. ISBN 5-7695-3548-2. Учеб. пособие для студ. филол. фак. и фак. ин. яз. высш. учеб. заведений. — 2-е изд., стер. - М.: Издательский центр «Академия », 2006. — 208 с. 3. The history of Britain and Ireland. ISBN: 9780199112517. Oxford : Oxford University Press, 416 pages. – 2005. 7.2 Қосымша әдебиет:: 1. Contemporary Britain. McCormick, John. ISBN: 9780333964200. Basingstoke : Palgrave Macmillan, 242 pages. - 2003. 2. G.D. Tomakhin: Great Britain, Cities and Counties (2001). 3. G.D. Tomakhin: : Great Britain, London (2000). 4. Peter Bromhead. Life in Modern Britain. ISBN: 9780582749191. – 1998. 5. The official website of the British Monarchy. 6. The official website of the UK Parliament . 7. Голицынский Ю.Б. Great Britain (2006). 8. Yerokhina L. Palette of Five Countries (2005). 9. Томахин Г.Д. Образование в Британии. Education in Britain: Лингвострановед. справ. / Г.Д. Томахин. - Москва : Просвещение, 2002. - 80 с. - ISBN 5-09-010835-8. 10. Томахин Г. Д. Дом англичанина - его крепость. An Englishman's home is his castle : Лингвострановед. справ. / Сост. Г.Д.Томахин. - Москва : Просвещение, 2002. - 126 с. - ISBN 5-09-009881-6. 11. Томахин Г.Д. Будни и отдых британцев. Everyday life and leisure: Лингвострановед. справ. / Г.Д. Томахин; Сост. Г. Д. Томахин. - Москва: Просвещение, 2002. - 128 с. - ISBN 5-09-009959-6. 12. G.D. Tomakhin: Across The Countries of the English Language (1998). 13. Bogdanor, Vernon. The Monarchy and the Constitution (1996). 14. Britain. O'Driscoll, James. ISBN: 9780194324298. Oxford : Oxford University Press, 224 pages. - 1995. 15. Bell, Michael, Childerley: The Moral Landscape of a Country Village (1994). 16. Champion, A.G., and Townsend, A.R. Contemporary Britain: A Geographical Perspective (1991). 17. Kearney, Hugh, The British Isles: A History of Four Nations (1989). 18. Elbaum, Bernard the Decline of the British Economy (1985). 19. Khimunina Т., Konon N., Welsh I. Customs, Traditions and festivals of Great Britain. M., Prosveschenie, 1984. 20. Томахин Г.Д. Страноведение Великобритании. // Иностранные языки в школе.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz