Файл қосу
СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«12 жылдық мектепте | | | |физика бойынша | | | |оқушылардың өзбетінше | | | |жұмыстарын | | | |ұйымдастырудың | | | |ерекшеліктері» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 307,306 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттерге мектеп физика курсы мазмұнынының жүйелі түрде өзгеруінің обьективті қажеттілігін түсіндіру; жалпы білім беретін мектеп реформасының мәнін және физиканы оқытуда оны жүзеге асырудың жолдарын көрсету; оның ғылыми-техникалық прогреспен байланысын көрсету; жалпы білім беретін мектептер мен кәсіптік-техникалық оқу орындары үшін физика курсының негізгі мазмұны мен құрылымын және жан- жақты талантты, білімді де білгір мамандармен қамттамасыз ету үшін оқу- тәрбие процесін жетілдірудің жолдарын талдау, физиканы оқыту процесінде оқушыладың өз беттерінше жұмыс жасау дағыдысын қалыптастыру. Курсты меңгеру процесінде студенттерді оқу жұмысының жаңа формаларымен, сабақ құрылымындағы өзгерістермен, жоспралаудың әртүрімен және т.б. таныстыру. Оқыту әдістерін қарастыра отырып, оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа қазіргі заманғы техникалық құралдарын тиімді пайдалануға, оқушылардың танымдық белсенділігін артыруға көңіл бөлу, оқыту әдістерімен таным әдістерінің арасындағы байланысты көрсету; студенттерді оқушыларға әдіснамалық білімдердің элементтерін қалыптастыру әдістемесін, өз беттерінше жұмыс жасау әдістемесін үйрету. Физиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелерін қарастырған кезде ғылыми- әдістемелік талдауға және негізгі физикалық ұғымдарды қалыптастыруға, мектеп физика курсындағы теориялар мен заңдарды меңгертуге көңіл бөлу керек. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: тұжырымдау; - жалпы орта білім беретін мекемелердегі физика курсының құрылымын және қысқаша мазмұнын беру және талдау; - оқыту әдістерінің теориялық негіздерін, физиканы оқытудың тәсілдерін қарастыру; - физиканы оқыту барысында оқушылардың өзбеттерінше жұмыс жасау әдістемесін қарастыру; - физика бойынша оқу процесін ұйымдастырудың формаларын талдау; физиканы оқыту технологиясының теориялық негіздерін, физиканы оқыту кезінде оқушылардың оқу іскерлігін ұйымдастыру технологиясын талдау; мектептегі физика курсының жекелеген бөлімдерін меңгерту әдістемесін талдау; физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді қоюдың техникалық және әдістемелік талаптарын талдау; физика есептерін шығарудың әдістемелік негіздерін талдау; - мектеп физика кабинетін жабдықтау жүйесімен және ұйымдастыру негіздерімен таныстыру. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс; • оқушылардың өзбеттерінше жұмыс жасай алу дағдысын меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс; • оқыту әдістерін тиімді ұйымдастыруды; • оқушылардың шығармиашылық белсенділігін жоғарылатуды. 1.6Курстың пререквизиттері: 1.6.1 «математика», «физика» (орта мектеп бағдарламасы көлеміндегі) 1.6.2 «жалпы физика» 1.6.3 «теориялық физика» 1.6.4 «педагогика» 1.6.5 «психология» 1.6.6 «философия» 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 физиканы оқыту әдістемесі. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. |Оқушының өзіндік |1 |1 |1 |1 |2,5 |8.1.1-8.1.4 | | |жұмысын ұйымдастыруына| | | | | |С. 5-16. | | |жағдай жасау | | | | | | | |2. |Кәсіптік бейімдеп |1 |1 |2 |2 |5 |8.1.1-8.1.4 | | |оқыту әдістемесі (12 | | | | | |С. 17-38. | | |жылдық мектеп) | | | | | | | |3. |Оқушының өзіндік жұмыс|1 |2 |2 |2 |10 |8.1.1-8.1.4 | | |жүргізу қабілетін | | | | | | | | |дамыту жолдары | | | | | | | |4. |Өзіндік жұмыстарды |2 |2 |2 |4 |10 |8.1.1-8.1.4 | | |жүргізудің маңызы | | | | | | | |5. |Оқыту жұмысын |1 |2 |2 |3 |10 |8.1.1-8.1.4 | | |ұйымдастырудың | | | | | | | | |сабақтан басқа түрлері| | | | | | | |6. |Физиканы оқытуда |1 |3 |2 |5 |10 |8.1.1-8.1.4 | | |өзіндік жұмысты | | | | | | | | |ұйымдастырудың | | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | |7. |Оқушылардың өздік |2 |2 |2 |3 |10 |8.1.1-8.1.4 | | |жұмыстарын | | | | | | | | |ұйымдастырудың | | | | | | | | |әдіс-тәсілдері | | | | | | | |8. |Оқушылардың өздік |3 |2 |2 |2,5 |10 |8.1.1-8.1.4 | | |жұмыстарын | | | | | | | | |ұйымдастыруда тірек | | | | | | | | |сызбаларды пайдалану | | | | | | | |9. |Оқушылардың өздік |3 | | | | |8.1.1-8.1.4 | | |жұмыстарын | | | | | | | | |ұйымдастыруда тірек | | | | | | | | |сызбаларды пайдалану | | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |15 |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» курсын оқыту өзара байланысты бес форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, зертханалық сабақ, ОСӨЖ- оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, карточкалар, сабақ жоспарларын, күнтізбелік жоспар жасау; зертханалық сабақта студенттер берілген тақырып бойынша демострациялар мен зертханалық жұмыстарды орындаулары керек. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық және зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» – 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ, 50 минуттық зертханалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа және зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық сабақ (есеп, қорғау) | |1 |Өздік жұмысқа қойылатын | |Практикалық | | |талаптар; өздік жұмыстың | |сабақта | | |тәрбиелік мәні | | | |2 |Оқушылардың сабақтағы өздік |5 |Практикалық | | |іскерлігінің әдістері және | |сабақта | | |тәсілері, формалары | | | |3 |Физика есептерін шығару бойынша |10 |Практикалық | | |оқушылардың өздік жұмыстары | |сабақта | |4 |Физикадан сапалық және графиктік|10 |Практикалық | | |есептерді шығару бойынша | |сабақта | | |оқушылардың өздік жұмыстары | | | |5 |Зертханалық сабақ кезіндегі |10 |Практикалық | | |оқушылардың өздік жұмыстары | |сабақта | |6 |Оқушылардың таратпа |5 |Практикалық | | |материалармен орындайтын өздік | |сабақта | | |жұмыстары | | | |7 |Оқушылардың үйде орындайтын |5 |Практикалық | | |өздік жұмыстары | |сабақта | |Зертханалық сабақ | |1-3 |7 сынып физика курсы бойынша |20 |Зертханалық | | |демонстарциялық тәжірибелерді | |сабақта | | |таңдау, орындау және өңдеу | | | |4-6 |8 сынып физика курсы бойынша |30 |Зертханалық | | |демонстарциялық тәжірибелерді | |сабақта | | |таңдау, орындау және өңдеу | | | |7 |9 сынып физика курсы бойынша |10 |Зертханалық | | |демонстарциялық тәжірибелерді | |сабақта | | |таңдау, орындау және өңдеу | | | |Студенттің өздік жұмысы | |3 |Физика есептерін шығаруда өздік |50 |Сабақ кестесіне | | |жұмыстары ұйымдастыру әдістемесі| |сәйкес | |5 |Оқулықпен және оқу-әдістемелік |25 |Сабақ кестесіне | | |құралдармен өз беттерінде жұмыс | |сәйкес | | |жасауды ұйымдастыру | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |2 |Механика бөлімі бойынша есептер |20 |Сабақ кестесіне | | |шығаруда оқушылардың өздік | |сәйкес | | |жұмыстарын ұйымдастыру | | | | |әдістемесі | | | |4 |Молекулалық физика бойынша |10 |Сабақ кестесіне | | |есептер шығаруда оқушылардың | |сәйкес | | |өздік жұмыстарын ұйымдастыру | | | | |әдістемесі | | | | |Аралық бақылау |60 | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) | |8 |Техникалық моделдеу және |5 |Практикалық | | |конструкциялау бойынша | |сабақта | | |оқушылардың өздік жұмыстары | | | |9 |Физика оқулығымен оқушылардың |5 |Практикалық | | |өздік жұмыстары | |сабақта | |10 |Оқушылардың оқу әдебиетімен |5 |Практикалық | | |өзбетінше жұмыс жасауының | |сабақта | | |спецификациясы | | | |11 |Физикадан оқушылардың өздік |5 |Практикалық | | |жұмыстарын ұйымдастыру | |сабақта | | |процесінде компьютерлік | | | | |моделдерді қолдану | | | |12 |Компьютерлік моделдеу |5 |Практикалық | | |оқушылардың оқу белсенділігін | |сабақта | | |арттыру тәсілі ретінде | | | |13 |физика сабақтарында оқушылардың |5 |Практикалық | | |компьютерлік бағдарламалармен | |сабақта | | |өздік жұмыстарын ұйымдастыру | | | | |әдістемесі | | | |14 |Физикадан 7-9 оқушыларының өздік|5 |Практикалық | | |жұмыстарын ұйымдастыру | |сабақта | |15 |Физикадан 10-11 оқушыларының |5 |Практикалық | | |өздік жұмыстарын ұйымдастыру | |сабақта | |Зертханалық сабақ | |8-9 |9 сынып физика курсы бойынша |10 |Зертханалық | | |демонстарциялық тәжірибелерді | |сабақта | | |таңдау, орындау және өңдеу | | | |10-12 |10 сынып физика курсы бойынша |15 |Зертханалық | | |демонстарциялық тәжірибелерді | |сабақта | | |таңдау, орындау және өңдеу | | | |13-15 |11 сынып физика курсы бойынша |15 |Зертханалық | | |демонстарциялық тәжірибелерді | |сабақта | | |таңдау, орындау және өңдеу | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9 |Оқулықпен және оқу-әдістемелік |25 |Сабақ кестесіне | | |құралдармен өз беттерінде жұмыс | |сәйкес | | |жасауды ұйымдастыру | | | |11 |Оқушылардың өздік жұмыстарын |50 |Сабақ кестесіне | | |ұйымдастыруда жалпыланған | |сәйкес | | |сипаттағы жоспарды пайдалану | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |8 |Молекулалық физика бойынша |10 |Сабақ кестесіне | | |есептер шығаруда оқушылардың | |сәйкес | | |өздік жұмыстарын ұйымдастыру | | | | |әдістемесі | | | |10 |Электродинамика бойынша есептер |20 |Сабақ кестесіне | | |шығаруда оқушылардың өздік | |сәйкес | | |жұмыстарын ұйымдастыру | | | | |әдістемесі | | | |12 |Оптика бойынша есептер шығаруда |10 |Сабақ кестесіне | | |оқушылардың өздік жұмыстарын | |сәйкес | | |ұйымдастыру әдістемесі | | | | |Аралық бақылау |75 | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 1. Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 2. Теория и методика обучения физике в школе: частные вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 3. Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981 4. Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.- мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с. 5. Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987 6.Учебное оборудование по физике в средней школе//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1973 7.Демонстрационный эксперимент по физике. Ч.1,2.//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1968 8. Фронтальные лабораторные работы по физике в 7-11 классах общеобразовательных учреждений //под ред. В.А.Бурова, -М.,1996 9. Физический практикум для классов с углубленным изучением физики: дидактический материал: 9-10кл. //под ред. Ю.И.Дик, О.Ф.Кабардина.- М.: Просвещение, 1993 10. Методика факультативных занятий по физике: пособие для учителей //под ред. О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: Просвещение, 1988 11. Усова А.В., Бобров А.А. Формирование учебных умений и навыков учащихся на уроке физики. – М.: Просвещение, 1988 12. Бурсиан Э.М. Задачи по физике для компьютера. – М.: Просвещение, 1991 13. Методика преподавания физики ч.1,2 //под ред.В.П.Орехова. А.В.Усовой.- М.: Просв.,1980 14. Смирнов А.В. Методика применения информационных технологий в обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с 15. Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.- мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева М.: Просвещение, 2001, - 206с. 16. Симакин М.В. Методика решения задач по физике для 10 класса естественно- математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. 17. Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп нұсқасының редакциясын басқарған В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978. 18. М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998. 19. Физикадан факультатив сабақтар методикасы. Түп нұсқасының редакциясын басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985. Қосымша әдебиет: 1. Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.: Дрофа, 2000. 2. Оценка качества подготовки выпускников средней (полной) школы по физике. М.: Дрофа, 2001. 3. Кассандрова О.Н., Матвеев А.Н. Методика решения задач по молекулярной физике. М.: Изд-во Моск.унив-та, 1982 4. Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики.М.: Просвещение, 1985 5. Л.А.Сена Сборник вопросов и задач по физике. Учебн.пособие. М.:Высшая школа, 1986 6. Бурсиан Э.В. Физические приборы. Учебн.пособие. М.: Просвещение, 1984 7. ж. Физика в школе.- мерзімдік басылым 8. ж. ФМИ – мерзімдік басылым 9. Газета «Первое сентября», приложение Физика - периодическое издание 10. 7-11 кластарға арналған физика оқулықтары
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz