Файл қосу

Пәнді оқытудың мақсаты. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                            |
|3 деңгейлі СМЖ  құжаты      |ПОӘК                   |                         |
|                            |                       |УМКД                     |
|                            |                       |042-18-3.1.15/02-2013    |
|ПОӘК                        |                       |                         |
|Студенттер үшін «Аудит»     |Басылым №2  _________  |                         |
|пәнінің жұмыс оқу           |                       |                         |
|бағдарламасы                |                       |                         |












                                   «АУДИТ»


                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                  5В050800 «ЕСЕП ЖӘНЕ АУДИТ» МАМАНДЫҒЫ ҮШІН



                  СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ







































                                    Семей


                                     2013





                                   Алғысөз


    1 ӘЗІРЛЕНДІ
    Әзірлеуші ______________ Ахунова  Динара  Зиятқызы,  Семей  қ.  Шәкәрім
атындағы мемлекеттік университетінің  «Есеп  және  аудит»  кафедрасының  аға
оқытушысы


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1 Семей  қаласындағы  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Есеп және аудит» кафедрасының мәжілісінде.
    Хаттама № 1  «28» тамыз  2013 жыл.


    Кафедра меңгерушісі ___________ А.Зейнуллина


    2.2   Қаржы-экономикалық   факультеттің    оқу-әдістемелік    бюросының
мәжілісінде.
    Хаттама № 1  «5» қыркүйек 2013 жыл.


    ОӘБ төрағасы ______________ С.Тойкин


    3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау  алды  және
басып шығаруға ұсынылды
    Хаттама № 1  «18» қыркүйек 2013 жыл.


    ОӘК төрағасы _____________  Г.Искакова


    4 ЕНГІЗІЛДІ
    Оқу-әдістемелік кешен  2009 жылғы 30-қыркүйекте шығарылған  №1  басылым
орнына қайта өңделіп, шығаруға ұсынылды.










































                                   МАЗМҰНЫ


|1   |Жалпы ережелер                                                       |4                                                                |       |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу            |5                                                                |       |
|3   |Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар                             |6                                                                |       |
|4   |Курс форматы                                                         |6                                                                |       |
|5   |Курс саясаты                                                         |6                                                                |       |
|6   |Баға қою саясаты                                                     |7                                                                |       |
|7   |Әдебиеттер                                                           |9                                                                |       |




      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
  • Ахунова Д.З., «Есеп және аудит» кафедрасының аға оқытушысы;
  • Кафедра «Есеп және аудит»
  • Байланыстық ақпарат – Тел. 53-03-73,   Шугаев  көшесі  149,  корпус  8,
    аудитория 204;
  • Сабақты өткізу орны – аудитория № 307;
  • Пәннің аты – «Аудит»;
• Кредиттер саны – 3.

      1.2  Пәннің  мазмұнының қысқаша сипаты
       Аудиттің  негізгі  қағидаларын,   аудиттің   негізгі   анықтамаларын
қарастырады.  Аудиттің  стандарттарын,  аудиторлардың   мамандық   этикасын,
аудиторлық қорытынды есепті  оқытады.


      1.3   Пәнді оқытудың мақсаты
      Бұл курстың мақсаты - студенттерге  аудиттің  негізгі  қағидалары  мен
әдістемесін меңгерту.
    «Аудит» пәнін оқытудың мақсаты -  аудиттің стандарттарын, принциптерін,
аудиттің әдістері мен тәсілдерін, аудитті  жүргізу  тәртібі  мен  аудиторлық
қорытынды жасауды  үйрету.


       1.4  Пәнді оқытудың негізгі міндеттері
      «Аудит» пәнін оқытудың міндеттері – студенттерге аудиторлық тексерудің
әдістерін меңгертіп, ұйымның мүлкі  мен  олардың  қайнар  көздеріне  тексеру
жүргізуді үйрету.


      1.5 Оқытудың нәтижелері
    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:
            • Аудиттің әдістері мен тәсілдерін білуі;
            • Аудит стандарттарына ие болуы;
            • Аудитордың жұмыс құжаттарын  және  аудиторлық  дәлелдемелерді
              игеруі;
            • Аудитті жоспарлауды істей білуі;
            • ҚР «Аудиторлық қызмет туралы» Заңды түсінуі;
            • Аудит туралы түсініктері болуы;
            • Аудиторлық қорытынды жасауды үйренуі  тиіс.


      1.6  Курстың пререквизиттері:
              • 1.6.1 Статистика;
              • 1.6.2 Бухгалтерлік есеп принциптері;
              • 1.6.3 Қаржылық есеп І, ІІ;
              • 1.6.4 Экономикалық талдау.


       7. Курстың постреквизиттері:
               • Тәжірибелік аудит;
               • Банктік аудит.


      2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


Кесте  1 – Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|№   |Тақырыптар     |Сағаттар                         |Әдебиеттер          |
|    |аттары         |                                 |                    |
|   |                                                       |Дәріст|Тәжіриб|
|   |                                                       |ер    |елік   |
|   |                                                       |      |сабақта|
|   |                                                       |      |р      |
|1  |1-7 апталарда аудиториялық сабақтардың барлық түрлеріне|10    |30     |
|   |қатысу                                                 |      |       |
|2  |Тәжірибелік сабақтарда ауызша жауап беру және есептер  |34    |100    |
|   |шығару, тест жазу                                      |      |       |
|3  |Оқытушының қатысуымен студенттердің өздік жұмыстары    |10    |30     |
|4  |Студенттердің өздік жұмыстары (үй жұмысы)              |23    |70     |
|5  |Компьютерлік тест (тезаурустық тәсілмен) МБ1           |23    |70     |
|1-7 апталардағы оқытудың нәтижелері бойынша баллдар жиыны  |100   |300    |
|6  |8-15 апталарда аудиториялық сабақтардың барлық         |10    |30     |
|   |түрлеріне қатысу                                       |      |       |
|7  |Тәжірибелік сабақтарда ауызша жауап беру және есептер  |34    |100    |
|   |шығару, тест жазу                                      |      |       |
|8  |Оқытушының қатысуымен студенттердің өздік жұмыстары    |10    |30     |
|9  |Студенттердің өздік жұмыстары (үй жұмысы)              |23    |70     |
|10 |Компьютерлік тест (тезаурустық тәсілмен) МБ2           |23    |70     |
|8-15 апталардағы оқытудың нәтижелері бойынша баллдар жиыны |100   |300    |
|Емтихан үшін баллдар жиыны                                 |      |400    |
|Академиялық уақыт үшін баллдар жиыны                       |      |1000   |

Кесте 3 – Студенттің рейтингін есептеу
|Студент          |Д                   |ТС              |ОСӨЖ              |
|A                |4,0                 |95-100          |өте жақсы         |
|A-               |3,67                |90-94           |                  |
|B+               |3,33                |85-89           |                  |
|                 |                    |                |жақсы             |
|B                |3,0                 |80-84           |                  |
|B-               |2,67                |75-79           |                  |
|C+               |2,33                |70-74           |                  |
|                 |                    |                |                  |
|                 |                    |                |қанағаттанарлық   |
|C                |2,0                 |65-69           |                  |
|C-               |1,67                |60-64           |                  |
|D+               |1,33                |55-59           |                  |
|D                |1,0                 |50-54           |                  |
|F                |0                   |0-49            |қанағаттанарлықсыз|
|I                |NA                  |-               |аяқталмаған       |
|P                |-                   |өтті            |пәнді өтті        |


      7 ӘДЕБИЕТТЕР


      7.1 Негізгі әдебиеттер
      7.1.1 «Қазақстан Республикасындағы аудиторлық қызмет туралы» ҚР
Президентінің заң күші бар Жарлығы 2005 ж.
       7.1.2  «Бухгалтерлік  есеп  және  қаржылық   есептілік   туралы»   ҚР
Президентінің заң күші бар Жарлығы 2007 ж.
      7.1.3 «Аудиторлық қызмет туралы» ҚР заңына өзгертулер  мен  қосымшалар
2001 ж.
      7.1.4 Аудит бойынша Қазақстандық стандарттар.
      7.1.5 Ажибаева З.Н. Аудит. Алматы 2006 ж.
      7.1.6 Ержанов М.С. Аудит 1. Алматы 2004 г.
      7.1.7 Абленов Д.О. Аудит негіздері Алматы 2005 ж.
      7.1.8 Дюсембаев К.Ш. Теория аудита. Алматы 2006 г.
      7.1.9 Андреев Б.Д.  Практический  аудит  (Справочное  пособие)  Москва
2005 г.
      7.1.10 Ержанов М.С. Теория и практика аудита .Алматы 1999 г.
      7.1.11  Дюсембаев  К.Ш.,  Егембердиева  С.К.Дюсембаева  З.К.  Аудит  и
анализ финансовой отчетности. Алматы 2004 г.
 
      7.2 Қосымша әдебиеттер
      7.2.1 Сатмурзаев А.А., Укашев Б.Е. Аудит негіздері. Алматы 2002 ж.
      7.2.2 Әбдіқалықов Т.Ә. Аудит жөне бухгалтерлік есеп . Алматы 2000 ж.
      7.2.3   Барышников   Н.П.   В   помощь    бухгалтеру    и    аудитору:
Справочное методическое пособие. Т1 – изд. 5-е, - М.: ФИЛИНЬ, 2005
Пәндер