Файл қосу

Туристік сабақта дайындалудың әдістері



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-34.1.12     |
|                        |                        |/01-2014                |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Студенттерге арналған   |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің бағдарламасы     |11.09.2014 ж..          |                        |
|«Туризм және өлкетану   |                        |                        |
|негіздері»              |                        |                        |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                      «Туризм және өлкетану негіздері»
                    5В011600 – «География»мамандығы үшін

                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                 Семей 2014

                                  Алғы сөз
1. ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы:  «02»  09.  2014ж  Сералиев  Ә.Б.,  аға  оқытушы,  химия   және
география кафедрасы

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Химия және география» кафедрасы отырысында


«02»   09. 2014ж., №1 хаттама

Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к.                                   Д.Р.
Онтагарова

2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында

«03» 09. 2014 г., №1  хаттама

Төрайымы
З.В.Абдишева

3. БЕКІТІЛДІ
Университететің  Оқу-әдістемелік   Кеңесінің   отырысында   басып   шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«11» 09. 2014 г., №1 хаттама
ОӘК төрайымы                                                       Г.К.
Искакова

4 18.09.13ж №1 БАСЫЛЫМҒА ӨЗГЕРІС ЕНГІЗІЛДІ















      Мазмұны


|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу    |
|3.    |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға қоюдың саясаты                                          |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |

































ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

   1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Сералиев Ә.Б., аға оқытушы
Химия және география кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел: , оқу ғимараты №, кабинет №
Сабақ өткізу орны – дәрісхана    № 401а
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2

1.2 Пәннің  қысқаша мазмұны:
      «Туризм және өлкетану  негіздері»  пәні  бакалавр  дайындау  барысында
маңызды орын алады және  «География»  мамандығында  оқитын  студенттер  үшін
негізгі  пәндер   блогының   міндетті   бөлігі   болып   табылады,   өйткені
студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп  нәрсені  біліп,  істей  алу
тиіс.

   2. Пәнді оқып-білудің мақсаты:
      Аталған пәннің негізгі мақсаты - бұл  пән  келешекті  гид-инструкторға
өте  маңызды.  Курс  шеберліктің  әр  түрлі   техникалық   және   тактикалық
амалдарымен таныстырады. Пәнді оқыту кезінде студенттер  спорттық  туризмнің
тек теориялық  негізімен  ғана  емес,  бір  қатар  тәжірибелік  тренингтерді
өтеді. Тәжірибелік және өздік сабақтардың сағаттардың  көпшілігі,  әр  түрлі
тақырыптар бойынша өтеді.
    – туризмнің даму тарихын оқу;
    – тактикалық жұмыстар мен бағдарларды құрастыру;
    – арнайы туристік  дағдыға ие болу;
    – саяхаттардың қауіпсіздігін   қамтамасыз  ету,  жорықтарда  медициналық
      қызмет көрсету;
    – алынған білімдерді тәжірибеде пайдалануды таба білу;
    – әр түрлі болжанбаған жағдайларда  дұрыс және тез шешім қабылдай  білу.



1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
    – Туризмнің даму тарихын қарастыру;
    – Тактикалық маршруттар мен дайындықтар құрастыру;
    – Туристік салаға тән әдіс-тәсілдерді жетілдіру;
    –  Саяхатты  қауіпсіз  ету,  саяхат   барысында   медициналық   көмекпен
      қамтамасыз ету, алған тәжірибелерді іске асыра білу
1.5Оқып-білудің нәтижелелері:
Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
    – туристік шараларды қауіпсіз өткізуді қамтамасыз ету;
    – қатысушылардың жастық, физикалық және басқа  ерекшеліктерін  ескерумен
      әр түрлі  күрделілік санатты  бағдарларында табиғи орта  жағдайларында
      топпен жұмыс істеу;
    – экстремалды жағдайларда адамның аман қалуын дайындау;
    – спорттық дайындықтың негізгі дағдыларына ие болу;
    – салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін қажетті  білімдерді,  дағдылар
      мен шеберліктерді студенттерге  беруден тұрады.
1.6 Курстың пререквизиттері:
1.6.1 Экономикалық теорияның негіздері
1.7 Курстың постреквизиттері:
1.7.1 Дүниежүзінің әлеуметтік және экономикалық географиясы
        Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы

2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырып атауы         |Сағаттар                      |Әдебиет            |
|т/б |                      |                              |                   |
|       |                              |Дәріс            |ПС             |
|1-7    |Аудиториялық сабақтарына      |15               |Оқытушы        |
|       |қатысу және даярлық           |                 |электрондық    |
|       |                              |                 |журналда       |
|       |                              |                 |оқушының тек   |
|       |                              |                 |сабаққа        |
|       |                              |                 |қатыспау       |
|       |                              |                 |фактісін       |
|       |                              |                 |көрсетеді      |
|Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау)                            |
|1      |Туризмдегі негізгі ұғымдар.   |15               |Практикалық    |
|       |Туризмнің типтері, тұрлері,   |                 |сабақта        |
|       |формалары.                    |                 |               |
|2      |Тактикалық өңдеулерді құру    |15               |Практикалық    |
|       |әдістемесі. Топографиялық     |                 |сабақта        |
|       |белгілер.                     |                 |               |
|3      |Туризмнің және демалыстың     |15               |Практикалық    |
|       |белсенді түрлері. Демалыстың  |                 |сабақта        |
|       |экстремалді түрлері.          |                 |               |
|4      |Туристтер-спортсмендерді      |15               |Практикалық    |
|       |дайындау. Туристік            |                 |сабақта        |
|       |дайындалудың әдістері.        |                 |               |
|5      |Туристік дайындалудың мазмұны.|15               |Практикалық    |
|       |Туристтердің интегралді       |                 |сабақта        |
|       |дайындылығы.                  |                 |               |
|6      |Туристтерді жорықтарға        |15               |Практикалық    |
|       |дайындалуды жоспарлау және    |                 |сабақта        |
|       |ұйымдастыру. Спорттық         |                 |               |
|       |жоғарлатуының кезеңдері.      |                 |               |
|7      |Таулы туризмде мен альпинизмде|15               |Практикалық    |
|       |адам ағзасына әсер ететін     |                 |сабақта        |
|       |факторлар. Туристтердің       |                 |               |
|       |акклиматизациясы.             |                 |               |
|Студенттің өздік жұмысы                                                  |
|1-2    |Велосипедтік саяхаттар.       |25               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|   3-4 |Судағы туристік саяхаттар.    |25               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|5-6    |Таулы туризмдегі арнайы       |25               |Сабақ кестесіне|
|       |дайындылық.                   |                 |сәйкес         |
|Оқытушымен студенттің өздік жұмысы                                       |
|1-2    |Спорттық туризмнің техникасы. |10               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|3-4    |Белсенді туризм түрлерінің    |10               |Сабақ кестесіне|
|       |тактикасы.                    |                 |сәйкес         |
|5-6    |Шаңғы жорықтар мен            |10               |Сабақ кестесіне|
|       |саяхаттардың ұйымдастыру мен  |                 |сәйкес         |
|       |өткізуі.                      |                 |               |
|7      |Межелік бақылау 1- 1-7 апта   |60               |Сабақ кестесіне|
|       |дәріс материалдары бойынша    |                 |сәйкес         |
|       |кешендік тестілеу             |                 |               |
|1 апта мен 7 апта аралығында оқу      |30+270           |Сабақ кестесіне|
|нәтижелері бойынша балдардың барлығы  |                 |сәйкес         |
|8-15   |Аудиториялық сабақтарына      |15               |Оқытушы        |
|       |қатысу және даярлық           |                 |электрондық    |
|       |                              |                 |журналда       |
|       |                              |                 |оқушының тек   |
|       |                              |                 |сабаққа        |
|       |                              |                 |қатыспау       |
|       |                              |                 |фактісін       |
|       |                              |                 |көрсетеді      |
|Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау)                            |
|8      |Туристтердің режимі мен       |15               |Практикалық    |
|       |гигиенасы. Туристтердің жеке  |                 |сабақта        |
|       |өзіндік және дәрігерлік       |                 |               |
|       |бақылаулары.                  |                 |               |
|9      |Белсенді туристік саяхаттарына|15               |Практикалық    |
|       |арналған құрал-жабдықтарының  |                 |сабақта        |
|       |жалпы сипаттамасы. Туризмдегі |                 |               |
|       |арнайы құрал-жабдықтар.       |                 |               |
|10     |Спорттық туризмнің техникасы. |15               |Практикалық    |
|       |Туризмде пайдаланылатын       |                 |сабақта        |
|       |арқандар мен түйіндер.        |                 |               |
|11     |Белсенді туризм түрлерінің    |15               |Практикалық    |
|       |тактикасы. Белсенді           |                 |сабақта        |
|       |жорықтардың тактикасының      |                 |               |
|       |негізгі құрам бөліктері.      |                 |               |
|12     |Шаңғы жорықтар мен            |15               |Практикалық    |
|       |саяхаттардың ұйымдастыру мен  |                 |сабақта        |
|       |өткізуі. Шаңғы саяхаттардың   |                 |               |
|       |техникасының элементтері.     |                 |               |
|13     |Велосипедтік саяхаттар.       |15               |Практикалық    |
|       |Велосипедті жөндеу және оған  |                 |сабақта        |
|       |қарау.                        |                 |               |
|14     |Судағы туристік саяхаттар.    |15               |Практикалық    |
|       |Судағы негізгі табиғи және    |                 |сабақта        |
|       |жасанды кедергілер            |                 |               |
|15     |Таулы туризмдегі арнайы       |15               |Практикалық    |
|       |дайындылық. Биіктікке ұшар    |                 |сабақта        |
|       |басына шығуына арналған       |                 |               |
|       |жаттықтырулар.                |                 |               |
|Студенттің өздік жұмысы                                                  |
|8-9    |Белсенді туризм түрлерінің    |25               |Сабақ кестесіне|
|       |тактикасы.                    |                 |сәйкес         |
|10-11  |Шаңғы жорықтар мен            |25               |Сабақ кестесіне|
|       |саяхаттардың ұйымдастыру мен  |                 |сәйкес         |
|       |өткізуі.                      |                 |               |
|12-15  |Таулы туризмде мен альпинизмде|25               |Сабақ кестесіне|
|       |адам ағзасына әсер ететін     |                 |сәйкес         |
|       |факторлар.                    |                 |               |
|Оқытушымен студенттің өздік жұмысы                                       |
|8-9    |Белсенді туризм түрлерінің    |10               |Сабақ кестесіне|
|       |тактикасы.                    |                 |сәйкес         |
|10-11  |Шаңғы жорықтар мен            |10               |Сабақ кестесіне|
|       |саяхаттардың ұйымдастыру мен  |                 |сәйкес         |
|       |өткізуі.                      |                 |               |
|12-14  |Таулы туризмде мен альпинизмде|10               |               |
|       |адам ағзасына әсер ететін     |                 |               |
|       |факторлар.                    |                 |               |
|15     |Межелік бақылау2- 9-15 апта   |60 б.            |Сабақ кестесіне|
|       |дәріс материалдары бойынша    |                 |сәйкес         |
|       |кешендік тестілеу             |                 |               |
|9 апта мен 15 апта аралығында оқу     |30+270           |Сабақ кестесіне|
|нәтижелері бойынша балдардың барлығы  |                 |сәйкес         |
|Емтихан балдарының барлығы            |400              |               |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы|1000             |               |


                    Студенттердің білім бағалау шкаласы:
|Әріптік жүйе   |Балдардың     |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша баға   |сандық        |                   |бойынша баға        |
|               |эквиваленті   |                   |                    |
|А              |4,0           |95-100             |Өте жақсы           |
|А-             |3,67          |90-94              |-«-                 |
|В+             |3,33          |85-89              |Жақсы               |
|В              |3.00          |80-84              |-«-                 |
|               |              |75-79              |                    |
|В-             |2,67          |                   |-«-                 |
|С+             |2,33          |70-74              |Қанағаттанарлық     |
|С              |2,00          |65-69              |-«-                 |
|С-             |1,67          |60-64              |-«-                 |
|Д+             |1,33          |55-59              |-«-                 |
|Д              |1,00          |50-54              |-«-                 |
|Ғ              |0,00          |0-49               |Қанағаттанарлықсыз  |


   8. ӘДЕБИЕТ
Негізгі әдебиеттер:
   1. Актуальные вопросы туристской деятельности: сб. метод.  материалов.  –
      СПб.: Недра, 2006.
   2. Бгатов А.П. Бойко Т.В., Зубрева М.В.  Туристские  формальности:  учеб.
      пособие для студ. высш. учеб. заведений.  -  2-е  изд.,  испр.  –  М.:
      Академия, 2006.
   3. Биржаков М.Б. Введение в туризм. - 8-е изд., перераб. и доп.  -  СПб.:
      Невский фонд, 2006.
   4. Быстров С.А., Воронцова М.Г. Туризм: макроэкономика и  микроэкономика.
      — СПб.: Герда, 2007.
   5. Быстров С.А. Финансовый менеджмент в туризме. - СПб.: Герда, 2007.
   6. Воскресенский В.Ю. Международный туризм. – М.: Юнити, 2006.
Қосымша әдебиеттер:
 1. Долженко Г.П. Экскурсионное дело. – М.: Март, 2006.
 2. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: организация деятельности. -  М.:  Финансы  и
    статистика, 2007.
 3. Каурова А.Д. Организация сферы туризма: учеб. пособие. -  СПб.:  Герда,
    2006.
 4. Козырева Т.В. Бухгалтерский учет в туризме. – М.: Финансы и статистика,
    2006.
Пәндер