Файл қосу

Табиғатты қорғау



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                  |
|ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ                                              |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы                                                  |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК               |Е ПОӘК 042-14-4-05.           |
|                        |                   |1.20.24/01- 2013 ж.           |
|ПOӘК                    |№ 2 басылым        |                              |
|««Ерекше қорғалатын     |                   |                              |
|табиғи аумақтар»        |                   |                              |
|пәннінің оқытушыға      |                   |                              |
|арналған оқу жұмыс      |                   |                              |
|бағдарламасы            |                   |                              |




                     «ЕРЕКШЕ ҚОРҒАЛАТЫН ТАБИҒИ АУМАҚТАР»



                       ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                             5В060800 – Экология


  5В073100 – Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау»
                            мамандығына арналған



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ












                                    Семей
                                    2012




                                  Алғы  сөз


      1. ҚҰРАСТЫРҒАН
      Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім  атындағы
Семей мемлекеттік университетінің «Экология  және  қоршаған  ортаны  қоргау»
кафедрасының профессор м.а.
        Сарсембенова О.Ж.                             ____________  «  _  »
        2013 ж.


      2  ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті   «Экология  және
қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында


      «  4   »       09                2013  ж.           №     1    хаттама



Кафедра меңгерушісі, доцент м.а.             ____________  Кабышева Ж.К.


      2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында

      «  18   »       09              2013  ж.           №    1      хаттама



АФ  ОӘБ   төрағасы       _________                             доцент   м.а.
Тлеубаева А.В.


      3  БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады


Хаттама №  1  «_19__» _____ 2013ж.

Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
оқу-әдістемелік  жұмысы  бойынша  проректор                        профессор
Искакова Г.К.


      4  №2 басылым 30.09.2009 ж. ауыстыруға  кіргізілді.   Кешен  Қазақстан
республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім  стандарты  МЖБС  негізінде
жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат.



















                                   Мазмұны


      |1|Қолдану саласы .                                                     |  |
|2|Нормативтік сілтемелер                                               |  |
|3|Жалпы ережелер                                                       |  |
|4|оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы мазмұны             |  |
|5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі           |  |
|6|Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                                    |  |
|7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы                 |  |
|8|Әдебиет                                                              |  |




























      1  ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ



      «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар»   пәнінің  оқу-әдістемелік  кешені
050731  «Тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздігі  және  қоршаған  ортаны  қорғау»
мамандығының  студенттеріне  арналған.  Бұл  студенттерді  курс  мазмұнымен,
курстың политикасымен, оқу-әдістемелік кешен пәнді оқытудың  негізгі  құжаты
болып есептеледі





      2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР



      «Ерекше қорғалатын  табиғи  аумақтар»  осы  пәндердің  оқу-әдістемелік
кешені келесі құжаттардың ұсынымдарынымен және талаптарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:
-5В073100 - «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған  ортаны  қорғау»
мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты  ҚР  МЖБС  3.08.357-
2006  Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2006  жылғы,
 23.12.2005 ж. № 779 бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді
-  5В060800   «Экология» мамандығы бойынша   жалпы  білім  беру  мемлекеттік
стандарты
-СГУ  042-РГКП-8-2007-01  Университет  стандарты   «Пәннің   оқу-әдістемелік
кешенін әзірлеу және рәсімдеудің жалпы талаптары»
-ДП 042-14-6-02.1.20.17-2008 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы  мен
мазмұны»


       3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


3.1  «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәннің мақсаты мен даму сатылары.
«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәннің мақсаты мен даму сатылары.
    «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәні базалық пәндер циклына  жатады.
050731  “Тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздігі  және  қоршаған  ортаны  қорғау”
мамандығын таңдау бойынша және студенттердің қоршаған ортаны  қорғау  туралы
білімдерін қалыптастыруды қарастырады.

3.2 Пәннің мақсаты:
      Берілген  пәннің  мақсаты  ерекше   қорғалатын   табиғи   аумақтарының
экожүйелерін  қорғау,  оларды  өсімдік  және  жануарлар  әлемі   мәселелерін
меңгеру болып табылады.
      Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар – ерекше құқықтық қорғау режимі  бар
не мемлекеттік табиғи-қорық қорын сақтау мен  қалпына  келтіруді  қамтамасыз
ететін шаруашылық  қызметі  режимімен  реттелетінжер,  су,  орман  және  жер
қойнауы учаскелері.



 3. Пәннің міндеті:
    «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәнін меңгеру тапсырмаларының маңызы
су және құрлық  экожүйелерін  қорғау  туралы  негізгі  мәліметтерді  меңгеру
болып  табылады  және  де  бұл  тапсырмалар  5В073100  “Тіршілік  әрекетінің
қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау” бакалавр мамандығы бойынша  оқитын
болашақ мамандардың білімі мен қабілетінің мемлекеттік стандарт  талаптарына
сәйкес келуінен шығады.
      Студент білу керек:
      -ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды, олардың түрлерін.
      - экожүйелер функциясы мен құрылымының бұзылуын жою  бойынша,  негізгі
локальді,  регионалды  (аймақтық)  экологиялық  мәселелер  және   рационалды
өлшемдер.
      Студент жасай білу керек:
      -  табиғат  катоклизмалары  мен  антропогенді  әсерлермен  байланысты
        өтетін экологиялық процестерді анализдеу;
      - қоршаған ортаның жағдайын анализдеу және бақылау;
      - су және құрлық экожүйелерінің ластануы мен тозуын алдын ала ескерту
        қабілеттілігінің болуы.



3.4 Курстың пререквизиттері:
         • Экология

3.5 Курстың постреквизиттері:
 ▪ Қоршаған ортаны қорғау
 ▪ Радияциялық қауіпсіздігінің негіздері

    Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме



    |Курс |Семестр  |Кредитер  |Дәріс |ПС    |ОСӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы  |Қорытынды   |
|     |         |          |(сағ.)|(сағ.)|(сағ.) |(сағ.)|(сағ.)   |бақылау     |
|     |         |          |      |      |       |      |         |формасы     |
| 3   |5        |3         |30    |15    |45     |45    |135      |емтихан     |












        4  ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘНІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ


    Кесте 2 -  Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу.
|Тақырыптың атауы                                |Сағат саны                |
|                                                |ДС    |ПС    |ОСӨЖ  |СӨЖ  |
|1                                               |2     |3     |4     |5    |
|Кіріспе. Негізгі түсініктер: биоценоз, биотоп,  |3     |1     |2     |2    |
|биогеценоз және экожүйе. Экожүйенің табиғаттық  |      |      |      |     |
|жіктелуі: Түсініктердің негізі: табиғат ортасы, |      |      |      |     |
|қоршаған орта, табиғатты қорғау, қоршаған ортаны|      |      |      |     |
|қорғау.                                         |      |      |      |     |
|Пәннің мақсаты мен міндеті: Қазақстанда         |      |      |      |     |
|табиғатты қорғау ғылым аспектілерінің орнығуы.  |      |      |      |     |
|Табиғатты қорғау іс-әрекетінің заң шығарушы және|4     |2     |3     |3    |
|нормативтік құқықтық базасы. «Ерекше қорғалатын |      |      |      |     |
|табиғи аумақтар туралы» Қазақстан               |      |      |      |     |
|Республикасының  Заңы                           |      |      |      |     |
|Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар-тіршілік      |3     |      |3     |3    |
|етуінің негізі. Негізгі түсініктер мен          |      |      |      |     |
|анықтамалар. Ерекше қорғалатын табиғи           |      |      |      |     |
|аумақтардың негізгі категориялары.              |      |      |      |     |
|ТМД елдерінің ерекше қорғалатын табиғи          |3     |2     |5     |5    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Европа елдерінің ерекше қорғалатын табиғи       |3     |2     |5     |5    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Азия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи         |3     |2     |5     |5    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.|8     |2     |5     |5    |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлкемі.                  |      |      |      |     |
|Солтүстік Америка елдерінің ерекше қорғалатын   |      |1     |3     |3    |
|табиғи аумақтары.                               |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Орталық және Оңтүстік Америка елдерінің ерекше  |      |1     |3     |3    |
|қорғалатын табиғи аумақтары.                    |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Австралия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи    |      |1     |3     |3    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Қазақстандағы өсімдіктер  әлемі. Олардың        |1     |      |3     |3    |
|экологиялық мәселелері.                         |      |      |      |     |
|Қазақстандағы жануарлар әлемі. Олардың          |1     |      |3     |3    |
|экологиялық мәселелері.                         |      |      |      |     |
|Қорықтар желісінің даму перспективасы           |      |1     |2     |2    |
|Коллоквиум                                      |1     |      |      |     |
|Барлығы                                         |30    |15    |45    |45   |


















































      5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ





    Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен  жұмыс iстеуге, сонымен
қатар үй жұмысын орындауда  бiлiм сапасын жетiлдiредi.
    Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу  формасының
бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп  жасайтын  жұмыс
жоспары   4 кестеде көрсетiлген.


                            СОӨЖ және СӨЖ жоспары
4 - кесте
|СОӨЖ                                                      |СӨЖ                 |
|Аудиторлық              |Аудиторлықтан тыс                |                    |
|Кіріспе.                |Кіріспе. Негізгі түсініктер:     |Конспект            |
|Пәннің мақсаты мен      |биоценоз, биотоп, биогеценоз және|                    |
|міндеті: Қазақстанда    |экожүйе. Экожүйенің табиғаттық   |                    |
|табиғатты қорғау ғылым  |жіктелуі: Түсініктердің негізі:  |                    |
|аспектілерінің орнығуы. |табиғат ортасы, қоршаған орта,   |                    |
|                        |табиғатты қорғау, қоршаған ортаны|                    |
|                        |қорғау.                          |                    |
|Табиғатты қорғау        |«Ерекше қорғалатын табиғи        |Конспект            |
|іс-әрекетінің заң       |аумақтар туралы» Қазақстан       |                    |
|шығарушы және           |Республикасының  Заңы            |                    |
|нормативтік құқықтық    |                                 |                    |
|базасы. «Ерекше         |                                 |                    |
|қорғалатын табиғи       |                                 |                    |
|аумақтар туралы»        |                                 |                    |
|Қазақстан               |                                 |                    |
|Республикасының  Заңы   |                                 |                    |
|Ерекше қорғалатын табиғи|Ерекше қорғалатын табиғи         |Реферат             |
|аумақтар. Негізгі       |аумақтардың негізгі              |                    |
|түсініктер мен          |категориялары.                   |                    |
|анықтамалар. Ерекше     |                                 |                    |
|қорғалатын табиғи       |                                 |                    |
|аумақтардың негізгі     |                                 |                    |
|категориялары.          |                                 |                    |
|                        |                                 |                    |
|ТМД елдерінің ерекше    |ТМД елдерінің ерекше қорғалатын  |Реферат             |
|қорғалатын табиғи       |табиғи аумақтары.                |                    |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Европа елдерінің ерекше |Европа елдерінің ерекше          |Реферат             |
|қорғалатын табиғи       |қорғалатын табиғи аумақтары.     |                    |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Өсімдік және жануарлар  |                                 |                    |
|әлемі.                  |                                 |                    |
|Азия елдерінің ерекше   |Азия елдерінің ерекше қорғалатын |Реферат             |
|қорғалатын табиғи       |табиғи аумақтары.                |                    |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Қазақстанның ерекше     |Қазақстанның ерекше қорғалатын   |Реферат             |
|қорғалатын табиғи       |табиғи аумақтары.                |                    |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлкемі.   |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Солтүстік, Орталық және |Америка елдерінің ерекше         |Реферат             |
|Оңтүстік Америка        |қорғалатын табиғи аумақтары.     |                    |
|елдерінің ерекше        |Зоналардың географиялық орналасуы|                    |
|қорғалатын табиғи       |және олардың табиғи климаттық    |                    |
|аумақтары.              |ерекшелігі.                      |                    |
|Зоналардың географиялық |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Австралия елдерінің     |Австралия елдерінің ерекше       |Реферат             |
|ерекше қорғалатын табиғи|қорғалатын табиғи аумақтары.     |                    |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Қазақстандағы өсімдіктер|Қазақстандағы өсімдіктер  әлемі. |Реферат             |
|әлемі. Олардың          |Олардың экологиялық мәселелері.  |                    |
|экологиялық мәселелері. |                                 |                    |
|Қазақстандағы жануарлар |Қазақстандағы жануарлар әлемі.   |Реферат             |
|әлемі. Олардың          |Олардың экологиялық мәселелері.  |                    |
|экологиялық мәселелері. |                                 |                    |
|Қорықтар желісінің даму |Қорықтар желісінің даму          |Реферат             |
|перспективасы           |перспективасы                    |                    |












      6  ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА


      Кесте 3 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта


      |Тақырыбы                                 |Көрнекі       |Өз бетімен|Бақылау|
|                                         |құралдар, ОТҚ,|оқып      |нысаны |
|                                         |плакаттар,    |үйренуге  |       |
|                                         |зертханалық   |арналған  |       |
|                                         |тақталар      |сұрақтар  |       |
|дәріс             |Практи-калық|Зертхана-|              |          |       |
|сабақтар          |сабақтар    |лық      |              |          |       |
|                  |            |сабақтар |              |          |       |
|1                 |2           |3        |4             |5         |6      |
|Кіріспе.          |Кіріспе.    |         |плакаттар     |          |ауызша |
|Пәннің мақсаты мен|Пәннің      |         |              |          |сұрау  |
|міндеті:          |мақсаты мен |         |              |          |       |
|Қазақстанда       |міндеті.Қорш|         |              |          |       |
|табиғатты қорғау  |аған ортаны |         |              |          |       |
|ғылым             |қорғау      |         |              |          |       |
|аспектілерінің    |            |         |              |          |       |
|орнығуы.          |            |         |              |          |       |
|Табиғатты қорғау  |Табиғатты   |         |Әдістемелік   |          |ауызша |
|іс-әрекетінің заң |қорғау      |         |нұсқау,       |          |сұрау  |
|шығарушы және     |іс-әрекетіні|         |плакаттар     |          |       |
|нормативтік       |ң заң       |         |              |          |       |
|құқықтық базасы.  |шығарушы    |         |              |          |       |
|«Ерекше қорғалатын|және        |         |              |          |       |
|табиғи аумақтар   |нормативтік |         |              |          |       |
|туралы» Қазақстан |құқықтық    |         |              |          |       |
|Республикасының   |базасы.     |         |              |          |       |
|Заңы              |            |         |              |          |       |
|Ерекше қорғалатын |            |         |              |          |уызша  |
|табиғи аумақтар.  |            |         |              |          |сұрау  |
|Негізгі түсініктер|            |         |              |          |       |
|мен анықтамалар.  |            |         |              |          |       |
|Ерекше қорғалатын |            |         |              |          |       |
|табиғи аумақтардың|            |         |              |          |       |
|негізгі           |            |         |              |          |       |
|категориялары.    |            |         |              |          |       |
|Қазақстанның      |Қазақстанның|         |Әдістемелік   |Қазақстанд|уызша  |
|ерекше қорғалатын |ерекше      |         |нұсқау,       |ағы       |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |қорғалатын  |         |плакаттар,    |өсімдіктер|       |
|                  |табиғи      |         |слайдтар      |және      |       |
|                  |қорықтары   |         |              |жануарлар |       |
|                  |            |         |              |әлемі.Олар|       |
|                  |            |         |              |дың       |       |
|                  |            |         |              |экологиялы|       |
|                  |            |         |              |қ         |       |
|                  |            |         |              |мәселелері|       |
|                  |            |         |              |.         |       |
|ТМД елдерінің     |ТМД         |         |Әдістемелік   |ТМД       |ауызша |
|ерекше қорғалатын |елдерінің   |         |нұсқау,       |елдерінің |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |ерекше      |         |плакаттар,    |өсімдіктер|       |
|                  |қорғалатын  |         |слайдтар      |және      |       |
|                  |табиғи      |         |              |жануарлар |       |
|                  |қорықтары   |         |              |әлемі.Олар|       |
|                  |            |         |              |дың       |       |
|                  |            |         |              |экологиялы|       |
|                  |            |         |              |қ         |       |
|                  |            |         |              |мәселелері|       |
|                  |            |         |              |.         |       |
|Европа елдерінің  |Европа мен  |         |Әдістемелік   |Европа    |ауызша |
|ерекше қорғалатын |Азия        |         |нұсқау,       |елдерінің |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |елдерінің   |         |плакаттар,    |өсімдіктер|       |
|                  |ерекше      |         |слайдтар      |және      |       |
|                  |қорғалатын  |         |              |жануарлар |       |
|                  |табиғи      |         |              |әлемі.Олар|       |
|                  |қорықтары   |         |              |дың       |       |
|                  |            |         |              |экологиялы|       |
|                  |            |         |              |қ         |       |
|                  |            |         |              |мәселелері|       |
|                  |            |         |              |.         |       |
|Азия елдерінің    |            |         |Әдістемелік   |Азия      |ауызша |
|ерекше қорғалатын |            |         |нұсқау,       |елдерінің |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |            |         |плакаттар,    |өсімдіктер|       |
|                  |            |         |слайдтар      |және      |       |
|                  |            |         |              |жануарлар |       |
|                  |            |         |              |әлемі.Олар|       |
|                  |            |         |              |дың       |       |
|                  |            |         |              |экологиялы|       |
|                  |            |         |              |қ         |       |
|                  |            |         |              |мәселелері|       |
|                  |            |         |              |.         |       |
|Солтүстік Америка |Солтүстік,  |         |Әдістемелік   |Солтүстік |ауызша |
|елдерінің ерекше  |Орталық және|         |нұсқау,       |Америка   |сұрау  |
|қорғалатын табиғи |Оңтүстік    |         |плакаттар,    |елдерінің |       |
|аумақтары.        |Америка     |         |слайдтар      |өсімдіктер|       |
|                  |елдерінің   |         |              |және      |       |
|                  |ерекше      |         |              |жануарлар |       |
|                  |қорғалатын  |         |              |әлемі.Олар|       |
|                  |табиғи      |         |              |дың       |       |
|                  |қорықтары   |         |              |экологиялы|       |
|                  |            |         |              |қ         |       |
|                  |            |         |              |мәселелері|       |
|                  |            |         |              |.         |       |
|Орталық және      |            |         |              |Орталық   |       |
|Оңтүстік Америка  |            |         |              |және      |       |
|елдерінің ерекше  |            |         |              |Оңтүстік  |       |
|қорғалатын табиғи |            |         |              |Америка   |       |
|аумақтары.        |            |         |              |елдерінің |       |
|                  |            |         |              |өсімдіктер|       |
|                  |            |         |              |және      |       |
|                  |            |         |              |жануарлар |       |
|                  |            |         |              |әлемі.Олар|       |
|                  |            |         |              |дың       |       |
|                  |            |         |              |экологиялы|       |
|                  |            |         |              |қ         |       |
|                  |            |         |              |мәселелері|       |
|                  |            |         |              |.         |       |
|Австралия         |            |         |Әдістемелік   |Австралия |ауызша |
|елдерінің ерекше  |            |         |нұсқау,       |елдерінің |сұрау  |
|қорғалатын табиғи |            |         |плакаттар,    |өсімдіктер|       |
|аумақтары.        |            |         |слайдтар      |және      |       |
|Өсімдік және      |            |         |              |жануарлар |       |
|жануарлар әлемі.  |            |         |              |әлемі.Олар|       |
|                  |            |         |              |дың       |       |
|                  |            |         |              |экологиялы|       |
|                  |            |         |              |қ         |       |
|                  |            |         |              |мәселелері|       |
|                  |            |         |              |.         |       |
|Қорықтар желісінің|Қорықтар    |         |Әдістемелік   |          |ауызша |
|даму перспективасы|желісінің   |         |нұсқау,       |          |сұрау  |
|                  |даму        |         |плакаттар,    |          |       |
|                  |перспективас|         |слайдтар      |          |       |
|                  |ы           |         |              |          |       |
|Коллоквиум        |            |         |              |          |       |












































           7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ


      Кесте 7 - Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы

|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың |Даналардың|Студентте|Қамтамасы|
|атауы                                     |саны      |рдің саны|зетулі   |
|                                          |          |         |пайызы   |
|«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы»|Электрон  |         |         |
|Қазақстан Республикасының  Заңы. Алматы,: |дық       |         |100      |
|Юрист 2006.-184 б.                        |          |         |         |
|Заповедники и национальные парки          |15        |         |100      |
|Казахстана.- Алматы, 2007                 |          |         |         |
|Заповедники Средней Азии и Казахстана     |15        |         |100      |
|(серия «Заповедники СССР»). – М.: Мысль,  |          |         |         |
|1990.-399 с.                              |          |         |         |
|Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология.   |15        |         |100      |
|Оқулық. – Алматы: ЖШС РПК «Дәуір», 2011. –|          |         |         |
|264 б.                                    |          |         |         |
|Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007;  |1         |         |50       |
|Т.2                                       |          |         |         |
|Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, |5         |         |100      |
|Позвоночные Восточного Казахстана.-       |          |         |         |
|Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с       |          |         |         |
|Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж.,   |15        |         |100      |
|Құлманова Г.А. Қазақстан құстары мен      |          |         |         |
|аңдарының биологиясы. Алматы:             |          |         |         |
|«Агроуниверситет», 2010. – 212 б.         |          |         |         |
|Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, |1         |         |50       |
|Позвоночные Восточного Казахстана.-       |          |         |         |
|Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с.      |          |         |         |
|О концессиях; Об обязательном             |электронды|         |100      |
|гарантировании депозитов, размещенных в   |қ         |         |         |
|банках второго уровня Республики          |          |         |         |
|Казахстан; Об особо охраняемых природных  |          |         |         |
|территориях :Законы Республики            |          |         |         |
|Казахстан.-Алматы,2006                    |          |         |         |
|Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы.   |1         |         |50       |
|4-басылым, қайта өнделген және            |          |         |         |
|толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім:    |          |         |         |
|Омыртқалылар – Алматы, «Нұр-Принт»,       |          |         |         |
|2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.-   |          |         |         |
|324  (көбейтіп шғару)                     |          |         |         |
|Қазақстанның Қызыл кітабы. Том 1.         |1         |         |50       |
|Жануарлар, 1-ші бөлім. Омыртқалылар. 3-ші |          |         |         |
|басылым. Алматы, 2006. - 326 б.           |          |         |         |
|Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы,    |1         |         |50       |
|2006. - 520 б.                            |          |         |         |
|Особо охраняемые природные территории     |электронды|         |100      |
|Республики Казахстан. Сборник нормативных |қ         |         |         |
|актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с.      |          |         |         |











      8  ӘДЕБИЕТ


    8.1  Негізгі


    8.1.1.«Ерекше   қорғалатын   табиғи    аумақтар    туралы»    Қазақстан
Республикасының  Заңы. Алматы,: Юрист 2007.-184 б.
    8.1.2. Заповедники и национальные парки Казахстана.- Алматы, 2006
    8.1.3.  Заповедники  Средней  Азии  и  Казахстана  (серия  «Заповедники
СССР»). – М.: Мысль, 1990.-399 с.
    8.1.4. Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология. Оқулық.  –  Алматы:  ЖШС
РПК «Дәуір», 2011. – 264 б.
    8.1.5. Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007; Т.2.
    8.1.6..  Прокопов  К.П.,  Стариков  С.В.,   Браташ   И.В,   Позвоночные
Восточного Казахстана.- Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с
    8.1.7. Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж., Құлманова Г.А. Қазақстан
құстары мен аңдарының биологиясы. Алматы: «Агроуниверситет», 2010. – 212 б.
    8.1.8. Жұмалиев М., Есжанов  Б.  Жануарлар  әлемінің  биоалуантүрлілігі
(Сүтқоретілер). 4-ші бөлім. Алматы: «Қазақ  университеті», 2007. – 272 б.
    8.1.9.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экология. Алматы, 2002
    8.1.10.Оспанова  Г.С.,  Бозшатаева  Г.Т.  Экологиядан   оқу-әдістемелік
құрал. Алматы, 2000


    8.2. Қосымша


    8.2.1.О   концессиях;   Об   обязательном   гарантировании   депозитов,
размещенных  в  банках  второго  уровня  Республики  Казахстан;   Об   особо
охраняемых природных территориях :Законы Республики Казахстан.-Алматы,2006
    8.2.2.  Қазақстан  Республикасының  Қызыл  кітабы.   4-басылым,   қайта
өнделген және толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім: Омыртқалылар –  Алматы,
«Нұр-Принт», 2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.- 324  (көбейтіп шғару)
    8.2.3.  Қазақстанның  Қызыл  кітабы.  Том  1.  Жануарлар,  1-ші  бөлім.
Омыртқалылар. 3-ші басылым. Алматы, 2006. - 326 б.
    8.2.4. Особо  охраняемые  природные  территории  Республики  Казахстан.
Сборник нормативных актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с.
    8.2.5. Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы, 2006. - 520 б.
    8.2.6. Особо  охраняемые  природные  территории  Казахстана:  экология,
биоразноообразия и перспективы развития их сети. –Алматы,2000.-172 с.
    8.2.7.Красная  книга  Казахской  ССР.  Ч.1.Позвоночные   животные.Алма-
Ата,1978.-204 с.
    8.2.8.Экологический энциклопедический словарь. 2004.
    8.2.9.  Охрана  окружающей  среды.  Учебник.  /Автор  составитель  А.С.
Степановских/.- М.: Юнити – Дана, 2000
    8.2.10. Панин С.М.  Экология  Казахстана:  /Учебник  /.-  Семипалатинск
2005.
    8.2.11.  www.zapovednik.com
    8.2.12. www.geosite.com

    8.2.13. http:// www.buriatia.ru

    8.2.14. http:// www.rambler.ru – поисковый семблер
Пәндер