Файл қосу
Қазақстандағы тарихи ойдың негізгі бағыттары пәні оқу - әдістемелік кешені
|Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-1.01-2013 | |ПОӘК | | | |Магистранттарға арналған |№1 басылым 05.09.2013 | | |"Қазақстандағы тарихи | | | |ойдың негізгі бағыттары" | | | |пәні | | | |оқу- әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ "Қазақстандағы тарихи ойдың негізгі бағыттары" пәні бойынша «6М020300»- Тарих мамандығына арналған МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасы, т.ғ.д., профессор Атантаева Б.Ж Хаттама № 1 «__»___2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама № 1 «__»___2014 ж. Кафедра меңгерушісі Мухаметжанова Н.А. 2.2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросының отырысында мақұлданды Хаттама № 1 «__»___2014 ж. ОӘБ төрайымы Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған Хаттама № 1 «__»___2014 ж. Университеттің ОӘК төрайымы, бірінші проректор Искакова Г.К. 4 Мазмұны 1 Қолданылу аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Магистранттарға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны 5 Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ "Қазақстандағы тарихи ойдың негізгі бағыттары"пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6М020300 – «Тарих» мамандығының магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында алынатын дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Қазақстандағы тарихи ойдың негізгі бағыттары» пәні бойынша осы оқу- әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : «6М020300» -«Тарих» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.0.ХХ-2013, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «____»______ 2013 жылғы, № ____ бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді. - ДП 042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедурасы 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы Отандық тарихтың қазіргі кезеңдегі теорилық – әдістемелік түпкілікті мәселелері курсы ҚР қазіргі территориясында адам қоғамының қалыптасу процесін, оның дамуын, тарихи оқиғаларды объективті түрде жан-жақты дамуын нақты тарихи материал негізінде қарастырады. Қазақстан территориясында басқа мемлекеттермен тығыз байланыста болған тарихи оқиғаларды көрсететеін отандық тарихтың басты және жалпы тарихи процесстер бағытын ашуға бағытталған. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты Курсты оқыту магистранттардың тарихи танымын қалыптастыруға, олардың ҚР алдында тұрған міндеттерді, маңызды ғылыми мәселелерді шешуге белсенді қатысуына жағдай жасауға бағытталады. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері Магистранттардың отандық тарих мәселелеріне байланысты ғылыми зерттеулердің қазіргі әдістерін игеруі. Қазақстан тарихын оқудың теориялық, нақты тарихи, деректік және тарихнамалық аспектілерін ескеруді білу. Магистранттардың қазақстандық патриотизм сезімін, ұлтаралық келісім принциптеріне тұрақтылықты қалыптастыру. 3.4 Пәнді зерттеу нәтижесінде магистрант меңгеру керек Қазақстан жеріндегі тарихи дамудың ерекшеліктері туралы ғылыми түсініктердің ғылыми негізінің болуы. Әлемдік тарихи процесте Қазақстанның орнын, оның өркениеті, мәдениеті және саяси өмірі туралы тың деректемелер негізінде жасалған жаңа ізденістерді игеру. Қазақстан тарихының деректемелері және зерттеу әдебиетімен жаңа деңгейде жұмыс істеуге дағдылану. Қазақстанның бірнеше ғасырға созылған дипломатия тарихы мен халықаралық қатынастары туралы мағлұмат алу 3.5 Пәннің пререквизиттер * тарихты оқыту әдістемесі 3.6 Пәннің постреквизиттері * Диссертациялық жұмыс жазу 1 кесте - жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1 |2 | |Тақырып 1. Кіріспе | | |Тақырып 2. Қазақстан тарихнамасының теоретико – |4с | |методологиялық мәселелері | | |Тақырып 3. Ежелгі дүниедегі Орта Азия |4с | |территориясында тарихи білімнің пайда болуы | | |Тақырып 4. ҮІ-ХІІІғғ ерте және ортағасырлардағы |4с | |тарихи ақпараттың жинақталуы | | |Тақырып 5. ХІҮ-ХҮІІғғ парсы және түркі тілді |4с | |еңбектерде қазақтар және олардың мемлекеті жайлы | | |жинақталған мәліметтер | | |Тақырып 6. ХҮІІІғ тарихи білімнің ғылымға айналуы|2с | |Тақырып 7. ХІХ-ХХғғ басындағы тарихи зерттеулердің|4с | |дамуы. Қазақстан тарихы Ресей еңбектерінде | | |(дворяндық, буржуазиялық кзең) | | | | | |Тақырып 8. Кеңес үкіметі кезінде 1920-1930жж |4с | |тарихи білімнің дамуы | | |Барлығы |30сағ | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | |Тақырып 1. Антикалық авторлардың Қазақстан |2с | |территриясындағы сақ тайпасы жайлы тарихи | | |білімдері | | |Тақырып 2. Қазақстан территориясындағы көне түркі|2с | |руналық ескерткіштер және ҮІ-ҮІІІғғ Түркі қағанаты| | |Тақырып 3. Араб жазуларындағы Қазақстан |2с | |территроиясындағы тайпалар мен халықтар | | | | | | | | | | | |Тақырып 4. Тарихи білімнің ғылымға айналуы |1с | |(ХҮІІІғ) | | |Тақырып 5. Кеңес үкіметі тұсында Қазақстандағы |2с | |тарих ғылымының дамуы | | |Тақырып 6. Қазіргі таңда тарих ғылымының дамуы |2с | |Тақырып 7. 1950-1970жж аралығындағы тарих |2с | |ғылымының дамуы | | |Тақырып 8. Тәуелсіздік жылдарынан кейінгі тарих |2с | |ғылымының дамуы | | |Барлығы |15сағ | 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1. Қытай тарихнамасы 2. Кадырғали Жалаири бірінші қазақ тарихнамашы 3. Ұлттық – демократиялық интелегенциясының тарихи көзқарастары 4. Қазіргі Қазақстандағы тарих ғылымындағы методологиялық ізденістер 5. «Мәңгілік ел» тақырыбына эссе жазу 6. А.Х. Маргулан шығармалары 7. Диссертация тақырыбына қатысты бір авторефератқа сараптамалық жұмыс жазу. 8. Түрік империялары бойынша тарихи еңбектер 9. Оғыз, қарлұқ, қимақ, қыпшақтар жайлы тарихи шығармалар 10. Қазақстан Тарихнамаға Ш.Уалихановтың қосқан үлесі 11. Қараханидтер жайлы тарихнама 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 2. кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырып |Әдістемелік |Бақылау формасы | | |материалдар, | | | |плакаттар | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | |(семинар) | | | | |сабақтары | | | |Тақырып 1. Кіріспе|Тақырып 1. |Көрнекі | | | |Антикалық |құралдар, | | | |авторлардың |журналдар | | | |Қазақстан | | | | |территриясындағы| | | | |сақ тайпасы | | | | |жайлы тарихи | | | | |білімдері | | | |Тақырып 2. |Тақырып 2. |Көрнекі |Колоквиум | |Қазақстан |Қазақстан |құралдар, | | |тарихнамасының |территориясындағ|журналдар | | |теоретико – |ы көне түркі | | | |методологиялық |руналық | | | |мәселелері |ескерткіштер | | | | |және ҮІ-ҮІІІғғ | | | | |Түркі қағанаты | | | |Тақырып 3. Ежелгі|Тақырып 3. Араб|Көрнекі |Берілген тақырыпқа | |дүниедегі Орта |жазуларындағы |құралдар, |эссе жазу | |Азия |Қазақстан |журналдар | | |территориясында |территроиясындағ| | | |тарихи білімнің |ы тайпалар мен | | | |пайда болуы |халықтар | | | |Тақырып 4. |Тақырып 4. |Көрнекі |Берілген тақырыпқа | |ҮІ-ХІІІғғ ерте |Тарихи білімнің |құралдар, |презентация даярлау | |және |ғылымға айналуы |журналдар | | |ортағасырлардағы |(ХҮІІІғ) | | | |тарихи ақпараттың | | | | |жинақталуы | | | | |Тақырып 5. |Тақырып 5. Кеңес|Көрнекі |Колоквиум | |ХІҮ-ХҮІІғғ парсы |үкіметі тұсында |құралдар, | | |және түркі тілді |Қазақстандағы |журналдар | | |еңбектерде |тарих ғылымының | | | |қазақтар және |дамуы | | | |олардың мемлекеті | | | | |жайлы жинақталған | | | | |мәліметтер | | | | |Тақырып 6. ХҮІІІғ|Тақырып 6. |Көрнекі |Колоквиум | |тарихи білімнің |Қазіргі таңда |құралдар, | | |ғылымға айналуы |тарих ғылымының |журналдар | | | |дамуы | | | |Тақырып 7. | |Көрнекі |Берілген тақырыпқа | |ХІХ-ХХғғ басындағы| |құралдар, |эссе жазу | |тарихи | |журналдар | | |зерттеулердің | | | | |дамуы. Қазақстан | | | | |тарихы Ресей | | | | |еңбектерінде | | | | |(дворяндық, | | | | |буржуазиялық кзең)| | | | |Тақырып 8. Кеңес | |Көрнекі |Колоквиум | |үкіметі кезінде | |құралдар, | | |1920-1930жж тарихи| |журналдар | | |білімнің дамуы | | | | |Тақырып 9. | |Көрнекі |Берілген тақырыпқа | |1930-1950жж | |құралдар, |сараптамалық жұмыс | |Қазақстандағы | |журналдар |жазу | |тарихи ғылымның | | | | |дамуы | | | | |Тақырып 10. | |Көрнекі |Берілген тақырыпқа | |1950-1990жж | |құралдар, |баяндама жазу | |Қазақстандағы | |журналдар | | |тарихи ғылымның | | | | |дамуы | | | | |Тақырып 11. | |Көрнекі |Берілген тақырыпқа | |Қазіргі таңдағы | |құралдар, |эссе жазу | |Қазақстан тарихын | |журналдар | | |зерттеудегі қалпы | | | | 7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4. кесте – Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтар, |Жалпы саны |Магистранттар |Қамтамасыз етілу | |оқу-әдістемелік | |саны |пайызы | |әдебиеттердің | | | | |аттары | | | | |Козыбаев И.М. |1 |3 |90% | |Историография | | | | |Казахстана: уроки| | | | |истории. Переизд.| | | | |- Алматы, 2007. | | | | |2. Дулатова Д.И. |1 |3 |90% | |Историография | | | | |дореволюционного | | | | |Казахстана (1861 | | | | |-1917гг.). | | | | |Переизд. - | | | | |Алматы, 2007. | | | | 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер: 1. Козыбаев И.М. Историография Казахстана: уроки истории. Переизд. - Алматы, 2007. 2. Дулатова Д.И. Историография дореволюционного Казахстана (1861 -1917гг.). Переизд. - Алматы, 2007. 3. Абусеитова М.Х и Баранова Ю.Г. Письменные источники по истории и культуре Казахстана и Центральной Азии в XIII-XVIII вв. (биобиблиографические обзоры), Алматы, 2001, 422 с. 4.Аманжолов А. С. История и теория древнетюркского письма, Алматы, 2003 5. Козыбаев М.К. Проблемы методологии, историографии и источниковедения истории Казахстана: (избранные труды) - Алматы: ғылым, 2006 6. Абдилдабекова А.М. Историография присоединения Казахстана к России. Алматы, 2005. 7. Несипбаева К.Р. Современная англо-американская историография российского владычества в Центральной Азии и Казахстане (XVIII начало ХХвв.). - Алматы, 2007. 8. Рахимбекова Б.К. Проблемы истории Казахстана второй половины XIX начала XX вв. в современной историографии (1985 -2000-е гг.). - Алматы, 2007. 9. Толебаев Т. А. Историография роникновения капиталистических отношений в Казахстан во второй половине XIX -начале XX вв. - Алматы, 2005. 10. Нурмагамбетова Р.К. Проблема Алаш и Алаш Орда в казахстанской историографии 20-80-х годов. - Алматы, 2009. 12. Асфендияров С.Д. История Казахстана (с древнейших времен). – Алматы, 1993. 13. Атамекен / құрастырған К.Боранбаев/. Алматы, 1990 14.Несипбаева К.Р. Современная англо-американская историография российского владычества в Центральной Азии и Казахстане (XVIII начало ХХвв.). - Алматы, 2007. Қосымша әдебиеттер: 1. Омарбеков,Т Қазақстан тарихына және тарихнамасына ұлттық көзқарас/ Т. Омарбеков, Ш Омарбеков.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2004.- 388б. 2. Қазақтың тәлімдік ойлар антологиясы. Онтомдық. Т.6. Ұлттық тәлім- тәрбиелік ғылымдардың дамып, қалыптасу тарихынан (1920- 2000 жылдар) / [Құраст.: С.Қ.Қалиев, К.Қ.Аюбай].- Алматы: Сөздік- Словарь, 2009.- 399 б. 3. Абпазов,А.К. История идеологического обеспечения просветительных кампаний по ликвидации неграмотности тоталитарного советского режима в Казахстане(1920-1933гг): историко-критический анализ: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. ист. наук / А. К. 4. Абпазов; Международный казахско-турецкий ун-т им. Х. А.Ясави.- Алматы, 2007.- 27с. 5. Асаубаева,А.К. Саяси қуғын- сүргін құрбандары болған қазақ зиялыларының педагогикалық көзқарастары (1930-1938 жж.): Педагогика ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін алу үшін дайын... дис. автореф. / А.К. Асаубаева; Еуразия гуманит. ин-ті.- Астана, 2007.- 26б. 6. Ескеева, М.Қ. Орхон, Енисей, Талас ескерткіштері және қазіргі қыпшақ тілдеріндегі моносиллабтардың құрылымдық ерекшеліктері: Филол. ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін алу үшін дайынд. дис. автореф. / М.Қ. Ескеева; А.Байтұрсынұлы атынд.Тіл білімі ин-ты.- Алматы, 2007.- 55б. 7. Абылхожин Ж.Б. и др. Очерки по историографии и методологии истории Казахстана: монография. – Алматы: КазАТиСО, 2007. - 340 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz