Файл қосу

сапа - исо - слайдтар - жұмысты - принцип - жөніндегі - качеством



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                            |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                    |
|3 деңгейдегі СМЖ құжаты      |ПОӘК              |                           |
|                             |                  |                           |
|                             |                  |ПОӘК 042-18-9.1.16/01-2013 |
|ПОӘК                         |                  |                           |
|«Сапа менеджменті жүйесі»    |18.09.2013 ж.     |                           |
|пәнінен оқытушыға арналған   |№ 1 басылым       |                           |
|пәннің бағдарламасы          |                  |                           |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


            5В073200 «Стандарттау, сертификаттау және метрология


                    (салалар бойынша)» мамандығы бойынша


                      «Сапа менеджменті жүйесі» пәнінен

                             ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ






































                                    Семей


                                     2013







                                  Алғы сөз


    1 ӘЗІРЛЕГЕН
    Құрастырушы т.ғ.к., «Стандарттау және биотехнология»  кафедрасының  аға
оқытушысы Төлеубекова С.С.__________




    2 ТАЛҚЫЛАҒАН
    2.1  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
«Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында


    «29» ___08____2013 ж., № 1 хаттама


    Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х. Кәкімова


    2.2   Инженерлі-технологиялық   факультеттің    оқу-әдістемелік    бюро
мәжілісінде


    «12» ___09____2013 ж., № 1 хаттама


    Төрайымы_____________С.С. Төлеубекова


    3 БЕКІТІЛГЕН
    Университеттің   Оқу-әдістемелік   кеңесінің    мәжілісінде    шығаруға
мақұлданған және ұсынылған


    «18» ___09____2013 ж., № 1 хаттама


    Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы,
                                                                   проректор
___________ Г.Қ. Искакова




    4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН























                                   Мазмұны



    |1   |Қолданылу саласы                                                  |4   |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                            |4   |
|3   |Жалпы ережелер                                                    |4   |
|4   |Оқу пәннің (модульдің) мазмұны                                    |5   |
|5   |Студенттердің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі                |8   |
|6   |Пәннің оқу-әдістемелік картасы                                    |8   |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы                 |9   |
|8   |Әдебиеттер                                                        |10  |




    1 Қолданылу саласы


    «Сапа  менеджменті  жүйесі»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік   кешенінің
құрамына   кіретін   оқытушыға   арналған   пәннің   бағдарламасы   5В073200
«Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)»  мамандығының
студенттеріне  арналған.  Студенттерді  курс  мазмұнымен,  өзектілігі   және
қажеттілігімен, курс саясатымен, машықтану және  білгірлігімен  таныстырады.
Пәннің оқу-әдістемелік кешені пәнді оқыту барысында  негізгі  жетекші  болып
саналады.


    2 Нормативтік сілтемелер


    «Сапа менеджменті жүйесі» пәні  бойынша  нағыз  оқу-әдістемелік  кешені
пәннің  оқу   процесін   ұйымдастырылу   ережесін   бекітеді   және   келесі
құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленеді:
    - 2012 жылдың 23 тамызында қабылданған № 1080 Қазақстан Республикасының
мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сай;
    -  5В073200  «Стандарттау,  сертификаттау  және   метрология   (салалар
бойынша)»  мамандығының типтік оқу жоспарына сәйкес;
         -  УСТ  042  СМУ-4-2013  «Пәндердің  оқу-әдістемелік   кешендерінің
жасалуына  және   ресімделуіне   қойылатын   жалпы   талаптар»   университет
стандартына сай;
        - ҚП 042-1.01-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің  құрылымы
мен мазмұны» құжаттамалық процедурасына сай.


    3 Жалпы ережелер


    3.1 Пәннің қысқаша мазмұнын қысқаша сипаттау.
      Пәннің мақсаттары болып  студенттерге  стандарттау  ғылымы  және  сапа
жүйесін  басқару   жөнінідегі   түсінік   беру;   студенттерді   Халықаралық
стандарттау жөніндегі  ұйым  (ISO)  әзірленген  сапа  жүйелері  және  оларды
басқару бойынша  Халықаралық  стандарттарымен  таныстыру;  студенттерге  ИСО
9000 сериялы  стандарттармен  жұмыс  істеу,  олардың  өздерінің  тәжірибелік
жұмыстарында қолдану жөніндегі дағдылар беру болып табылады.
    3.2 Осы курстың мақсаты студенттерді  пәндік  саламен  таныстыру  болып
табылады.
    3.3 Осы курсты оқудың негізгі міндеті  студенттерге  ИСО  9000  сериялы
стандарттармен  жұмыс  істеу,  олардың  талаптарын   өздерінің   тәжірибелік
жұмыстарында қолдану жөнінде дағдылар беру болып табылады.
     3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент  түсінік алу керек:
•  хабарлы болуға;
•   сапа менеджментінің жүйелері жөнінде;
•    сапа менеджменті жүйесін құрудың негізгі принциптері жөнінде;
•    білуге;
•  стандарттау  бойынша  заңдылық   және   нормативтік–құқықтық   актілерді,
әдістемелік материалдарды.
    •  стандарттау  саласындағы  стандарттарды  және  ведомствоаралық  және
      ведомстволық бақылау жүйесін;
    • қолдана білуі:
    •  стандарттау  жұмыстарын  жобалау  және  өткізу   үшін   компьютерлік
      технологияларды;
    • дағдылы болуы:
    • стандарттармен жұмыс істеуге;
    • стандарттау әдістерін қолдануға;
    •  кәсіпорында  қолданылатын   стандарттар   және   басқа   нормативтік
      құжаттарды жүйелі түрде тексеруге;
    • стандарттау саласындағы отандық және  шет  елдік  тәжирибені  зерттеу
      және тануға.

    3.5 Курстың пререквизиттері:
    3.5.1 Стандарттау;
    3.5.2 Сертификаттау;
    3.5.3 Өнімнің сапасын бақылау мен басқарудың статистикалық әдістері.


     3.6 Курстың постреквизиттері:
     3.6.1 Стандарттар мен нормативтік құжаттаманы жасау технологиясы;
     3.6.2 Сапа аудиті.

        3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді көшірме 1 кестеде көрсетілген:
                                                                     1 кесте
|Курс                                                |Семестр |Кредиттер     |
|1                                                   |2       |3             |
|1 модуль – Сапаны қамтамасыз етудің маңыздылығы                             |
|Дәрістік сабақтар                                                           |
|№ 1 дәріс. Сапаны қамтамасыз етудің даму кезеңдері  |1       |8.1.38.1.4    |
|                                                    |        |8.1.5         |
|1                                                   |2       |3             |
|№ 2 дәріс. Сапа менеджмент жүйесі                   |1       |8.1.1         |
|                                                    |        |8.1.3         |
|                                                    |        |8.1.5         |
|№ 3 дәріс. Сапа менеджментінің қазіргі заманғы      |1       |8.1.1         |
|концепциялары                                       |        |8.1.3         |
|                                                    |        |8.1.5         |
| № 4 дәріс. Сапа менеджмент жүйесінің ИСО 9000      |1       |8.2.1         |
|сериялы стандарттар талабына сәйкестігі             |        |              |
|№ 5-6 дәрістер. Сапа менеджмент жүйесінің негізгі   |2       |8.1.3         |
|принциптері                                         |        |              |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|№ 1-2 тәжірибелік сабақтар. ҚР СТ ИСО 9000 «Сапа    |2       |8.2.1         |
|менеджмент жүйесі. Негізгі ережелер және сөздік».   |        |              |
|Өнім  сапасын жақсартуды және сапаны басқаруды      |        |              |
|қамтамасыз етудің негізгі терминдерінің мазмұнын ашу|        |              |
|№ 3-4 тәжірибелік сабақтар. ҚР СТ ИСО 9000 «Сапа    |2       |8.2.1         |
|менеджмент жүйесі. Негізгі ережелер және сөздік».   |        |              |
|Сапаға қатысты терминдердің мазмұнын ашу            |        |              |
|№ 5-6 тәжірибелік сабақтар. ҚР СТ ИСО 9000 «Сапа    |2       |8.2.1         |
|менеджменті жүйесі. Негізгі ережелер және сөздік».  |        |              |
|Менеджментке қатысты терминдердің мазмұнын ашу      |        |              |
|№ 7-8 тәжірибелік сабақтар. ҚР СТ ИСО 9000 «Сапа    |2       |8.2.1         |
|менеджменті жүйесі. Негізгі ережелер және сөздік».  |        |              |
|Ұйымға  қатысты терминдерді терминдердің мазмұнын   |        |              |
|ашу                                                 |        |              |
|№ 9-10 тәжірибелік сабақтар. ҚР СТ ИСО 9001 «Сапа   |2       |8.2.2         |
|менеджменті жүйесі. Талаптар» мазмұнымен танысу     |        |              |
|1 модуль – Сапа менеджмент жүйесіне қойылатын талаптар                      |
|Дәрістік сабақтар                                                           |
|№ 7 дәріс. Сапа менеджмент жүйесіне қойылатын       |1       |8.2.2         |
|талаптар                                            |        |              |
|№ 8 дәріс. Сапа менеджмент жүйесін құжаттандыру     |1       |8.1.1         |
|                                                    |        |8.1.2         |
|                                                    |        |8.1.3         |
|№ 9-10 дәрістер. Қазақстан Республикасында сапа     |2       |8.1.3         |
|менеджмент жүйесін енгізу және сертификаттау        |        |              |
|№ 11 дәріс. Сапаға қатысты ұлттық мадақтаулар және  |1       |8.1.3         |
|олардың белгіленуі                                  |        |              |
|1                                                   |2       |3             |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|№ 11-12 тәжірибелік сабақтар. ҚР СТ ИСО 9004 «Сапа  |2       |8.2.3         |
|менеджменті жүйесі. Қызметті жақсарту жүйесі        |        |              |
|жөніндегі ұсыныстар» стандартының мазмұнымен танысу |        |              |
|№ 13-14 тәжірибелік сабақтар. ҚР СТ ИСО 19011 «Сапа |2       |8.2.4         |
|менеджменті жүйесіне және/немесе экологиялық        |        |              |
|менеджментіне аудит жүргізу бойынша басқарушы       |        |              |
|нұсқаулар» стандартының мазмұнымен танысу           |        |              |
|№ 15-16 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 1 принцип –тұтынушыға|        |              |
|бейімделу                                           |        |              |
|№ 17-18 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 2 принцип –басшылық  |        |              |
|жетекшілігі                                         |        |              |
|№ 19-20 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 3 принцип            |        |              |
|–қызметкерлерді қызықтыру                           |        |              |
|3 модуль - Сапа менеджмент жүйесін жақсарту                                 |
|Дәрістік сабақтар                                                           |
|№ 12-13 дәрістер. Сапа менеджмент жүйесін жақсарту  |2       |8.1.3         |
|бойынша ұсыныстар                                   |        |              |
|№ 14 дәріс. Сапа жүйесін бағалау және сертификаттау |1       |8.1.3         |
|бойынша нүктелер мен ұйымдар                        |        |              |
|№ 15 дәріс. Сапаны басқарудың халықаралық тәжірибесі|1       |8.1.3         |
|                                                    |        |8.1.4         |
|                                                    |        |8.1.5         |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|№ 21-22 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 4 принцип – үрдістік |        |              |
|келісім                                             |        |              |
|№ 23-24 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 5 принцип            |        |              |
|–менеджментке жүйелік келісім                       |        |              |
|№ 25-26 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 6 принцип – ұдайы    |        |              |
|жақсарту                                            |        |              |
|№ 27-28 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 7 принцип –          |        |              |
|фактілерге негізделген шешімдерді қабылдау          |        |              |
|1                                                   |2       |3             |
|№ 29-30 тәжірибелік сабақтар. Сапа менеджмент       |2       |8.1.3         |
|жүйесінің негізгі принциптері. 8 принцип            |        |              |
|–жеткізушілермен өзара тиімді қатынастар            |        |              |

    5   СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
    5.1 Сапаны қамтамасыз етудің даму кезеңдері
    5.2 Деминг аксиомалары мен принциптері
    5.3 Кәсіпорын әрекеттеріне үрдістік тәсілдеме
    5.4 Сапа менеджменті жүйесін жобалау және енгізу
    5.5 Стандарттау жөніндегі Халықаралық ИСО ұйымы
    5.6 Өнім сапасын басқару жөніндегі Жапонияның тәжірибесі
    5.7 ИСО 9000 сериялы халықаралық стандарттарын шығару тарихы
    5.8 Сапа менеджменті жүйесін құрудың жалпы ережелері


   6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте
|Тақырыбы                    |Көрсету      |Өз бетімен оқуға  |Бақылау   |
|                            |құралдары    |арналған сұрақтар |түрі      |
|Дәрістік сабақ      |Практ.  |             |                  |          |
|                    |сабақ   |             |                  |          |
|1                   |2       |3            |4                 |5         |
|Сапаны қамтамасыз   |№       |Слайдтар, ҚР |Сапаны қамтамасыз |Жұмысты   |
|етудің даму         |1-2     |СТ ИСО 9000  |етудің даму       |қорғау    |
|кезеңдері           |        |             |кезеңдері         |          |
|Сапа менеджмент     |№       |Слайдтар,    |Деминг аксиомалары|Жұмысты   |
|жүйесі              |3-4,    |ҚР СТ ИСО    |мен принциптері   |қорғау    |
|                    |5-6     |9000         |                  |          |
|Сапа менеджментінің |№       |Слайдтар,    |Кәсіпорын         |Жұмысты   |
|қазіргі заманғы     |7-8,    |ҚР СТ ИСО    |әрекеттеріне      |қорғау    |
|концепциялары       |№       |9000         |үрдістік тәсілдеме|          |
|                    |9-10    |             |                  |          |
|Сапа менеджмент     |№11-12, |Слайдтар,  ҚР|Сапа менеджменті  |Жұмысты   |
|жүйесінің ИСО 9000  |№13-14  |СТ ИСО 9000  |жүйесін жобалау   |қорғау    |
|сериялы стандарттар |        |             |және енгізу       |          |
|талабына сәйкестігі |        |             |                  |          |
|Сапа менеджмент     |№15-16, |Слайдтар, ҚР |                  |          |
|жүйесінің негізгі   |№17-18  |СТ ИСО 9001  |                  |          |
|принциптері         |        |             |                  |          |
|1                   |2       |3            |4                 |5         |
|Сапа менеджмент     |№ 19-20 |Слайдтар, ҚР |Стандарттау       |Жұмысты   |
|жүйесіне қойылатын  |        |СТ ИСО 9004  |жөніндегі         |қорғау    |
|талаптар            |        |             |Халықаралық ИСО   |          |
|                    |        |             |ұйымы             |          |
|Сапа менеджмент     |№ 21-22 |Слайдтар,    |Өнім сапасын      |Жұмысты   |
|жүйесін құжаттандыру|        |ҚР СТ ИСО    |басқару жөніндегі |қорғау    |
|                    |        |19011        |Жапонияның        |          |
|                    |        |             |тәжірибесі        |          |
|Қазақстан           |№ 23-24 |Слайдтар     |                  |          |
|Республикасында сапа|        |             |                  |          |
|менеджмент жүйесін  |        |             |                  |          |
|енгізу және         |        |             |                  |          |
|сертификаттау       |        |             |                  |          |
|Сапаға қатысты      |№ 25-26 |Слайдтар     |Кәсіпорынның сапа |Жұмысты   |
|ұлттық мадақтаулар  |        |             |саясатын дайындау |қорғау    |
|және олардың        |        |             |                  |          |
|белгіленуі          |        |             |                  |          |
|Сапа менеджмент     |        |Слайдтар     |ИСО 9000 сериялы  |Жұмысты   |
|жүйесін жақсарту    |        |             |халықаралық       |қорғау    |
|бойынша ұсыныстар   |        |             |стандарттарын     |          |
|                    |        |             |шығару тарихы     |          |
|Сапа жүйесін бағалау|№ 27-28 |Слайдтар     |                  |          |
|және сертификаттау  |        |             |                  |          |
|бойынша нүктелер мен|        |             |                  |          |
|ұйымдар             |        |             |                  |          |
|Сапаны басқарудың   |№ 29-30 |Слайдтар     |Сапа менеджменті  |Жұмысты   |
|халықаралық         |        |             |жүйесін құрудың   |қорғау    |
|тәжірибесі          |        |             |жалпы ережелері   |          |

    7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
                                                                     4 кесте
|Оқулықтар мен       |Даналардың саны|Студентер саны |Қамтамасыз ету пайызы |
|оқу-әдістемелік     |               |               |                      |
|құралдардың атаулары|               |               |                      |
|1                   |2              |3              |4                     |
|Основы              |2              |5              |50                    |
|стандартизации,     |               |               |                      |
|метрологии,         |               |               |                      |
|сертификации и      |               |               |                      |
|менеджмента качества|               |               |                      |
|1                   |2              |3              |4                     |
|Сертификация        |10             |5              |100                   |
|Основы              |10             |5              |100                   |
|стандартизации,     |               |               |                      |
|метрологии и        |               |               |                      |
|сертификации        |               |               |                      |
|Квалиметрия и       |5              |5              |100                   |
|управление          |               |               |                      |
|качеством:          |               |               |                      |
|Японские методы     |1              |5              |20                    |
|управления качеством|               |               |                      |
|Метрология,         |10             |5              |100                   |
|стандарттау және    |               |               |                      |
|өнім сапасын басқару|               |               |                      |
|Метрология,         |10             |5              |100                   |
|стандарттау және    |               |               |                      |
|сертификаттау       |               |               |                      |
|негіздері           |               |               |                      |

    8 ӘДЕБИЕТТЕР
    8.1 Негізгі
    8.1.1    Шишкин И.Ф., Станякин В.М. Квалиметрия и управление качеством:
Учебное пособие. - М.:Изд-во ВЗПИ, 1992.-255 с.
    8.1.2 Менеджмент систем качества: Учебное пособие/Круглов М.Г., Сергеев
С.К., Такташов В.А. и др. – М.: ИПК, Издательство стандартов,  1997.  –  368
с.
    8.1.3 Основы стандартизации,  метрологии,  сертификации  и  менеджмента
качества. – Алматы: Казахстанская ассоциация маркетинга, 2003. – 564 с.
    8.1.4  Стандартизация и управление  качеством  продукции:  Учебник  для
вузов / Под редакцией В.А. Швандера. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 487 с.
    8.1.5  Басовский Л.Е., Протасьев В.Б. Управление  качеством:  Учебник.-
М.:ИНФРА. – 2000. – 212 с.
    8.1.6 Мишин В.М. Управление  качеством:  Учебное  пособие  для  вузов.-
М.:ЮНИТИ-ДАНА, 2000.-303 С.


    8.2    Қосымша
    8.2.1  ҚР СТ ИСО 9000 «Сапа менеджмент жүйесі.  Негізгі  ережелер  және
сөздік»;
    8.2.2 ҚР СТ ИСО 9001 «Сапа менеджменті жүйесі. Талаптар»;
    8.2.3 ҚР СТ ИСО 9004 «Сапа менеджменті жүйесі. Қызметті жақсарту жүйесі
жөніндегі ұсыныстар»;
    8.2.4  ҚР  СТ  ИСО  19011  «Сапа   менеджменті   жүйесіне   және/немесе
экологиялық менеджментіне аудит жүргізу бойынша басқарушы нұсқаулар»;
    8.2.5 Исикава К. Японские методы управления  качеством:  Сокр.  пер.  С
анг. / Науч. ред. и авт. предисл. Гличев А.В. – М.: Экономика, 1988. –  215
с.;
    8.2.6 Метрология, стандарттау және сертификаттау негіздері: Оқу  құралы
/ Шәкібаева Г.Х., Оспанов Х.Қ., Сыздықов Р.Р.,  Сыздықова  Л.И.  –  Алматы:
Қазақ университеті, 2002. – 285 б.
    8.2.7 Әубәкіров Ғ. Метрология, стандарттау және өнім  сапасын  басқару:
Оқулық. – Алматы: Республикалық баспа кабинеті, 1996. – 140 б.;








Пәндер