Файл қосу

мектеп - дейінгі - тәрбие - мектепке - история - қалыптасу - саны



|                                                                          |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                  |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ               |
|                        |                 |                               |
|3-деңгейлі  СМЖ құжаты  |ПОӘК             |                               |
|                        |                 |                               |
|                        |                 |                               |
|                        |                 |ПОӘК  042-18.30-2013           |
|  ПОӘК                  |                 |                               |
|«Педагогика тарихы»     |____2013 жылғы   |                               |
|пәнінің студенттерге    |№ 1 басылым      |                               |
|арналған  жұмыс         |                 |                               |
|бағдарламасы            |                 |                               |






                         «Педагогика тарихы» пәнінің
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

              5 В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу


                            мамандығына арналған


                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ











                                Семей - 2013





                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің педагогика
кафедрасының  д.м.а.,  педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова
Жүнісбекқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогика кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.

Кафедра меңгерушісі  _______________ Джанбөбекова М.З.

2.2  Педагогикалық  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.

Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  Кеңесінде  талқыланды және бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.
Төрайымы (төрағасы)__________________ Искакова Г.К.


ЕКІНШІ БАСЫЛЫМЫ (Хаттама     №___  «___» ___________2012ж. орнына)





                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер


































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Алма Едігенова Жүнісбекқызы – д.м.а., п.ғ.к.
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы: Тәңірбергенов көшесі,1
Ақпараттық қатынас: 42-25-33
Сабақ өтетін орын:  № 2 оқу ғимараты, 423 дәрісхана
Кредит саны: 3
      1.2 Курстың қысқаша мазмүны:
Қазіргі қоғамда болып жатқан өзгерістер әлемдік  деңгейде  мамандар  даярлау
мәселесіне жаңаша қарауды талап етіп отыр. Бұл  талаптарға  сәйкес  мектепке
дейінгі ұйым  мамандарын  даярлауда  педагогиканың  бір  саласы  «Педагогика
тарихы»  пәнінің  маңызы  зор.  Болашақ   мамандарды  терең   де   жан-жақты
біліммен, біліктілікпен қаруландыру; кәсіби  педагогикалық  білімнің  ғылыми
негіздерін  қалыптастыру;  болашақ  педагогтың  педагогикалық   ойлауы   мен
көзқарасын қалыптастыру; болашақ педагогтардың тұлғалық-кәсіби тұрғыда өзін-
өзі жетілдіру   қажеттіліктерін қалыптастыру.
      Пәннің мазмұны студенттерді жалпы  және  мектепке  дейінгі  педагогика
ғылымының  қалыптасу  тарихымен  таныстыруды  қамтиды:   алғашқы   қауымдағы
тәрбие;  құл  иеленушілік  қоғамдағы  тәрбие  мен   мектеп;   Батыс   Европа
елдеріндегі педагогикалық ойлар,   мектеп  пен  тәрбие;  Ресейдегі  мектепке
дейінгі мекеме,  мектеп  және  педагогикалық  ойлар;  Қазақстандағы  тәрбие,
мектеп және педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасуы.
      1.3 Пәннің мақсаты:
      Курстың негізгі мақсаты:  студенттерді  жалпы  және  мектепке  дейінгі
педагогика ғылымының қалыптасу тарихымен таныстыру.
      1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
        -   студенттерде   өркениеттік-антропологиялық   тұрғыдан    тарихи-
педагогикалық білім жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік жасау;
       -  тәрбие  ісімен  айналысқан  көрнекті  ойшылдармен,  түрлі   тарихи
дәуірлердегі және халықтардағы педагогтармен таныстыру;
       -  жетекші  педагогикалық  мәселелерді  тарихи-салыстырмалы   сипатта
қарастыру;
      - педагогикалық мұраға қызығушылығын  және  оны  зерттеуге,  меңгеруге
ұмтылысын ояту;
       -  тарихи-педагогикалық  әдебиеттермен  жұмыс   істеудің   біліктерін
қалыптастыру;
   педагогикалық  сана  мен  тарихи-педагогикалық  идеяларға  өзіндік   жеке
   бағасын беру біліктілігін қалыптастыру.
   1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:
      -   Жалпы және мектепке дейінгі педагогика тарихы курсының  теориялық-
әдіснамалық негіздері туралы  білімді;
       -   шетел  педагогикасы   мен   мектептері   тарихындағы   көкейкесті
мәселелерді  айқындай  білу және қалыптасу тарихын меңгеруі;
      -  Ресейдегі   жалпы  және  мектепке  дейінгі  педагогикадағы  тәрбие,
мектеп, педагогиканың қалыптасу тарихын;
      - Қазақстандағы жалпы және  мектепке  дейінгі  педагогикадағы  тәрбие,
мектеп және педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасу тарихын білуі керек.
      1.6 Курстың пререквизиттері:
«Педагогика  тарихы»  курсын  меңгеру  үшін  студенттерге  келесі   пәндерді
қосымша оқуы қажет:
    - педагогика;
    - социология;
    - философия;
    - әлеуметтік педагогика;
    - мамандыққа кіріспе;
    - психология.
   1.7 Пәннің постреквизиті:  пән  туралы  білім  мамандық  бойынша  тиісті
білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.


2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
                                                                     Кесте 1

|№  |Тақырып мазмұны       |Сағат саны                       |Әдебиеттер  |
|      |                    |ДС                          |ТС                |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-8 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|2     |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|3     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|4     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|5     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|6     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|7     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік            |60                          |                  |
|                          |300                         |                  |
|1-8 апта бойынша барлық   |                            |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|      |8-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|8     |                    |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|9     |                    |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|10    |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|11    |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|12    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|13    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|14    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|15    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік            |60                          |                  |
|8-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|Емтиханға балл            |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық балл              |                            |                  |

       «Педагогика тарихы» пәні бойынша дәріс сабағы, тәжірибелік  сабақтар,
ОСӨЖ,  СӨЖ  жұмыстары  арнайы  көрсетілген,  белгіленген  ұпайлар  негізінде
бағаланады.
 |1
ап
та |2
апта |3 апта |4
апта |5
апта |6 апта |7 апта |8 апта |9 апта |10
апта |11
апта |12
апта |13
апта |14 апта |15
апта | |Дәріс |- | | | | | | | | | | | | | | | |Тәжір |-  |15  |20  |15  |20
|20 |15 |15 |15 |15 |15 |15 |15 |15 | | |ОСӨЖ |- |10 |- |10 |- |10 |- |10 |-
 |10 |- |10 |- |- | | |СӨЖ |- |- |25 |- |25 |- |25 |- |25 |- |25 |-  |-  |25
| | |руб | | | | | | |60 | | | | | | |60 | | |Барлы
ғы |- |25 |45 |25 |45 |30 |100 | |45 |25 |40 |25 |15 |100 | | |Барлы
ғы |- | | | | | |270 | | | | | | | |270 | |
      Емтихан түрінде өткізілетін қорытынды  бақылауға  400  балл  беріледі.
Академиялық  кезеңдегі  баллдың   жалпы  жиыны  -  1000  балл.  Пән  бойынша
аудиториялық сабақтарға: (дәріс, тәжірибелік) 30 балл беріледі, оны  оқытушы
электрондық журналда белгілейді. Дәріс сабақтары  бойынша  балл  берілмейді.
Бірінші межелік 7 аптада өткізіледі, екінші бақылау 15 аптада өткізіледі.

7  ӘДЕБИЕТТЕР


Негізгі әдебиеттер:
   1. Әбиев Ж. Педагогика тарихы. – Алматы, 2006.
     2. Ақынжанова М. Қазақ ағартушылары. Алматы, 1995.
   2. Әсіпов С.Ы. Ы Алтынсарин-ұлы ағартушы. Алматы, 1985.
   3. Әбиев Ж. Педагогика тарихы. Алматы, 2006.
   4. Әлсатов Т. Орта ғасыр ойшылдарының педагогикалық ой-пікірлері.  Тараз,
      1999.
   5. Бержанов Қ, Мусин С. Педагогика тарихы. Алматы, 1984.
   6. Дербісалиев Ә. Қазақ даласының жұлдыздары. Алматы, 1995.
   7. Қалиев С.Ы.Алтынсариннің таңдамалы педагогиклық мұрасы. Алматы, 1991
   8. Из истории школьного образования Казахстана. Алматы, 2002.
   9. Латышина Д.И. История педагогики.Москва, 2006.
  10. ҚР Конституциясы. А.,1992.
  11. Закон РК “Об образовании” // Казахстанская правда, 11 июня 1999.
  12.  Қазақстан  Республикасының  Білім  туралы   Заңы   (баптары   бойынша
      түсіндірмелерімен) және оны жүзеге асыру жөніндегі  негізгі  құжаттар.
      Астана, 2011жыл.
  13. Очерки истории школы и педагогические мысли народов СССР с  древнейших
      времен до конца ХУІІ века. М., 1989.
  14. Титов В.А. История педагогики. Конспект лекции. М., 2003.
15. Қалиев C. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы.  А.,
  1998.
  16. Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы. 1-2 том. А., 2005.
  17. Орта Азия мен Қазақстанның ұлы ғалымдары. А., 1964.
  18. Мағауин М. Қазақ тарихының әліппесі. А., 1995.
  19. Қазақ халқының тәлім-тәрбие тарихынан. А., 1992.
  20. Қазақ  Ұлттық энциклопедиясы. 7 том. А., 2004.
  21.  Жұмабаев М. Педагогика. А., 1992.
22. Әл-Фараби. Философиялық трактаттар. А., 1973.
23. Әл-Фараби. Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары. А., 1978.
24. Баласағұн Ж. Құтты білік. А.,1995.
25. Адамбаев Б. Халық даналығы. А., 1976.
26. Аспандияров С.Қазақ тарихының очерктері. А., 1957.
27. Асан қайғы жырау. // Бес ғасыр жырлайды. А., 1984.
28. Аронұлы С. // Бес ғасыр жырлайды. 1т. А., 1984.
29. Мағауин М. Қазақ  хандығы  дәуіріндегі  әдебиет  (ХУ-ХУІІ  ғасырлар)  //
  Қазақ әдебиетінің тарихы. А., 1992.
30.  Жарықбаев  Қ.Б.  Развитие  педагогической   мысли   в   дореволюционном
  Казахстане. Киев, 1982.
31. Өсерұлы Н. Қазақтың үкім-кесімдері. А., 1994.
32. Өсерұлы Н. Жеті жарғы. А., 1995.
33. Жарықбаев Қ., Қалиев С. Қазақ тәлім-тәрбиесі. А., 1995.
34.  Ситдиков  А.  Педагогические  идеи  и   просветительские   деятельности
  И.Алтынсарина. А., 1968.
35. Алтынсарин Ы. Таза бұлақ. А., 1988.
36. Алтынсариннің таңдамалы педагогикалық мұралары. А., 1991.
37. Алтынсарин Ы. Таңдамалы шығармалар. А., 1995.
38. Уәлиханов Ш. Таңдамалы шығ. 2-бас. А., 1985.
39. Валиханов Ч. Избранные произведения. М., 1987.
40. Уәлиханов Ш. Шығыс Түркістанға  саяхат  күнделігі.  Таңдамалы  шығ.  А.,
  1980.
41. Құнанбаев А. Қарасөздер. Поэмалар. А.,1993.
42. Есімов Ғ. Хакім Абай (даналық дүниетанымы) А., 1994.
43. Абай  шығармаларының толық жинағы. 1-2 том А.: Жазушы,       1977.
44. Жарықбаев Қ.  Аталар сөзі-ақылдың көзі. Алматы. 1993ж.
45. Құдайбердіұлы Ш. Үш анық. А., 1981.
46. Дала ойшылдары /XY-XYII ғ.ғ/ Жарықбаев Қ, Әлсатов Т. //Бастауыш  мектеп.
  1999. №6.18-бет
47. Аймауытов Ж. Үлгі мектептері керек. // Жаңа мектеп. 1925. №11-13.
48. Аймауытов Ж. Ана тілін қалай оқыту керек. // Жаңа мектеп, 1925.
49. Жұмабаев М. Педагогика.-  А., 1992.
50. Дулатов М. История происхождения казахов и киргизов. А., 1991.
51. Байтұрсынов А. Шығармалары. А., 1989.
52. Досмұхамедұлы Х. Қазақ-қырғыз білім комиссиясына // Аламан. А., 1991.
53. Аймауытов Ж. Психология. А., 1992.
54. Волков Г.Н.Этнопедагогика. М., 2000.
  55. Джуринский А.Н. История зарубежной педагогики. Москва, 1998.
  56. Джуринский А.Н.История педагогики.Москва, 1999.
  57. Коменский Я.А. Ұлы дидактика. Алматы, 1993.









Пәндер