Файл қосу

Курстың постреквизиттері. КУРС САЯСАТЫ





    |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы                                            |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты       |ПОӘК                    |                      |
|                            |                        |ПОӘК 042-18-6.1.75/   |
|                            |                        |02-2014               |
|ПОӘК                        |                        |                      |
|оқушыға арналған пәннің     |№1 басылым              |                      |
|бағдарламасы                |«__» ________ 2014 ж.   |                      |
|«Кәсіптік-бағдарламалық шет |                        |                      |
|тілі»                       |                        |                      |


















                       ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                      «Кәсіптік-бағдарламалық шет тілі»
                5В072300- «Техникалық физика» мамандығы үшін
                              ОҚУШЫҒА АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ


























                                    Семей
                                    2014
                                   Кіріспе


    1 ҚҰРАСТЫРҒАН
    Құрастырушы   ________ «_29_» _тамыз_ 2014 ж.
    Сейсенбаева М.К., «Техникалық физика және жылуэнергетика»  кафедрасының
аға оқытушысы.


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1  Семей  қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университеті
«Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында.
    «_29_» _тамыз_ 2014 жылы, № 1 хаттама.


    Кафедра меңгерушісі ___________ О. А. Степанова


    2.2  Инженерлік  -  технологиялық  факультеттің  оқу-әдістемелік   бюро
отырысында
    «__» _______ 2014 жылы, № 1  хаттама.


    Төрайымы ______________ С. С. Толеубекова


    3 БЕКІТІЛГЕН
    Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің  отырысында  қабылданған  және
баспадан шығаруға кеңес берді.
     «___»_________ 2014 жылы, № 1  мәжілісхат.


    ОӘК төрайымы, проректор __________  Г. Ж. Искакова


    4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН.






























                                   МАЗМҰНЫ


  1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 4
  1.1 Оқытушының және пәннің жалпы мағлуматтар.   4
  1.2 Пәннің қыскаша мазмұны:   4
  1.3 Пәнді оқытудың мақсаты:   4
  1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:    4
 1.5 Білім беру нәтижесі   4
  1.6  Курстың пререквизиттері  4
  2 САБАҚТАР ТҮРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ПӘН САҒАТТАРЫНЫҢ БӨЛІНУІ ЖӘНЕ ПӘН МАЗМҰНЫ
  6
  3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР   8
  4 КУРС ФОРМАТЫ   9
  5 КУРС САЯСАТЫ   10
  6 БАҒАЛАРДЫ  ҚОЮ САЯСАТЫ  10
  7 ӘДЕБИЕТТЕР     13
  7.1 Негізгі әдебиеттер    13
  7.2 Қосымша әдебиеттер    13





      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР



      1.1 Оқытушының және пәннің жалпы мағлуматтар.

      Оқытушы – Сейсенбаева Маржан Касымхановна, аға оқытушы.
      Кафедра – Техникалық физика және жылуэнергетика.
      Байланыс ақпараты  – тел: 53-82-50, №9 ғимарат, №201 кабинет.
      Сабақты өткізу орны – дәрісхана № ___
      Пәннің аталуы - «Кәсіптік-бағдарламалық шет тілі»
      Берілген пән бойынша кредиттер саны – 1;



      1.2 Пәннің қыскаша мазмұны:

    Бұл  пән  «Техникалық  физика»  бакалавр  мамандығы  бойынша  Қазақстан
Республикасының білім беру жүйесі туралы мағұлмат береді.
    «Кәсіптік-бағдарламалық шет тілі» пәннің бағдарламасы  оқытудың  үшінші
циклына жатады (бакалавриаттың екінші курсы)  .  бағдарлама  пәнді  оқытудың
мақсаттарың, шет тілінде сөйлеудің академиялық  және  кәсіби  қатынаста  осы
білгендер іске асыруда, академиялық  жіне  кәсіби  сөйлесуде  қажет  болатын
негізгі тілдік материал.



      1.3 Пәнді оқытудың мақсаты:

      Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің шет тілінде кәсіби сөйлесе  алуы,
ғылыми жұмыстарды жасай білу оның ішінде: доклад, тезис, мақала және т.б



      1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:

    Қойылған  мақсаттарға  жету  үшін   бір-бірімен   байланысқан   мынадай
мәселелерді шешу керек:
      - курс бойынша терминологияны меңгеріп оны қолданылуы;
      - презентациялық материалдарды құру және ұсына білу, техникалық  және
ғылыми құжаттарды кәсіби жағдайларда қолдана білу;
      - шет тілін тыңдай түсіне білу.



      1.5 Білім беру нәтижесі

      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде оқушы мыналарды:
      Білу керек:
      -  ауызша  және  жазбаша  кәсіби-бағдарланған,  соның  ішінде  ғылыми-
техникалық мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін;
      Меңгеру керек:
      - хат және сөйлеу үшін ғылыми-техникалық лексиканы;
      Игеру:
      - зерттеу жұмыстарына байланысты ғылыми еңбектерді рәсімдеуге, әлемдік
стандарттар мен талаптарды және өткен материалды;
      Істей білу керек:
      - ғылыми академиялық және коммерциялық сөйлесу мақсатында ауызша  және
жазбаша байланысты жузеге асыру;
      - ғылыми мақаламаны және тезистарын жазу;
      - кәсіби-бағдарлаңған ғылыми әдебиеттер мен жұмыс істеу  және  алыңған
ақпараттарды өндеу.
      Түсіну керек:
      Шетел тілдегі ғылыми-зерттеу әдебиеттерді;
      Хабардар болу керек:
      - әрбір бағытта өз ойын білдіру үшін заманауи техникалық шет тілін.
      Іс тәжірибелік дағдыларға ие болу:
      -  Мақаламаларды, тезистарды, баяндамаларды шет тілінде жазу;


      1.6 Курстың пререквизиттері

      1.6.1 шет тілі 1;
      1.6.2  шет тілі 2.


      1.7 Курстың постреквизиттері
      1.7.1 базалық және профильдік пән.

2 САБАҚТАР ТҮРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ПӘН САҒАТТАРЫНЫҢ БӨЛІНУІ ЖӘНЕ ПӘН МАЗМҰНЫ


                                                                    1- кесте
|№  |Тақырыптың аталуы /          |Сағаттар саңы/             |Литература/|
|п/п|The name of theme.           |Number of hours            |References |
|   |                             |ДС |СС |ЗЖ |ОӨЖБ   |ОӨЖ   |           |
|1  |2                            |   |4  |5  |6      |7     |8          |
|1  |General information about    |   |1  |   |       |      |7.1.1.,    |
|   |professional English         |   |   |   |       |      |7.1.2.;    |
|   |language. The world of       |   |   |   |       |      |           |
|   |science                      |   |   |   |       |      |           |
|2  |The scientific attitude      |   |1  |   |       |      |7.1.3.,    |
|   |Scientific methods and the   |   |   |   |       |      |7.2.1.,    |
|   |methods of science.          |   |   |   |       |      |7.2.3,     |
|3  |Scientific progress. Reading.|   |2  |   |       |      |7.1.3.,    |
|   |Writing of abstract on the   |   |   |   |       |      |7.2.1,     |
|   |scientific topic.            |   |   |   |       |      |           |
|4  |Образец составления          |   |   |   |1,5    |      |7.1.3.,    |
|   |Abstract-а Знать материал    |   |   |   |       |      |7.2.1.,    |
|   |практики. 1 час              |   |   |   |       |      |7.2.2.     |
|5  |Abstract on the text «solar  |   |   |   |0,5    |2     |7.1.2.,    |
|   |energy for cooling systems»  |   |   |   |       |      |7.1.3.,    |
|   |                             |   |   |   |       |      |7.2.3      |
|6  |Abstract on the text         |   |   |   |0,5    |2     |7.2.3.     |
|   |«biofuel - the other         |   |   |   |       |      |           |
|   |alternative energy source»   |   |   |   |       |      |           |
|7  |Abstract on the text «plasma |   |   |   |0,5    |2     |7.1.2.,7.2.|
|   |technology for pollution     |   |   |   |       |      |2.         |
|   |control» 1 час               |   |   |   |       |      |           |
|8  |Abstract on the text         |   |   |   |0,5    |2     |7.1.2.,    |
|   |«electrohydraulic technology |   |   |   |       |      |7.2.2.     |
|   |for cleaning Machine parts   |   |   |   |       |      |           |
|   |and units from undesirable   |   |   |   |       |      |           |
|   |Deposits or»                 |   |   |   |       |      |           |
|9  |Technology and innovation.   |   |1  |   |       |      |7.1.2.,    |
|   |                             |   |   |   |       |      |7.2.3.     |
|10 |Science  and its future. The |   |2  |   |       |      |7.1.1.,    |
|   |achievement of science and   |   |   |   |       |      |7.1.2.,    |
|   |technical revolution and our |   |   |   |       |      |7.1.3.,    |
|   |day-to-day life.             |   |   |   |       |      |7.2.2.,    |
|11 |Problems of power generation |   |2  |   |       |      |7.1.3.,    |
|   |                             |   |   |   |       |      |7.2.2.     |
|12 |Abstract on the text         |   |   |   |0,5    |1     |7.1.3.,7.2.|
|   |«innovative air purification |   |   |   |       |      |3.         |
|   |system» 1                    |   |   |   |       |      |           |
|13 |Abstract on the text         |   |   |   |0,5    |2     |7.1.1.,    |
|   |«man-machine communication   |   |   |   |       |      |7.1.2.,    |
|   |system based on electro      |   |   |   |       |      |7.1.3.,    |
|   |oculography»                 |   |   |   |       |      |7.2.2.,    |
|14 |Abstract on the text         |   |   |   |0,5    |1     |7.1.1.,    |
|   |«nanotechnologies: past,     |   |   |   |       |      |7.1.2.,    |
|   |present and future»          |   |   |   |       |      |7.1.5,     |
|   |                             |   |   |   |       |      |7.2.3.     |
|15 |Abstract on the text «size   |   |   |   |0,5    |1     |7.1.1.,    |
|   |does matter»                 |   |   |   |       |      |7.1.4.,    |
|   |                             |   |   |   |       |      |7.1.7.,    |
|   |                             |   |   |   |       |      |7.2.3      |
|16 |Abstract on the text  «dawn  |   |   |   |0,5    |1     |7.1.4.,7.1.|
|   |of a new age»                |   |   |   |       |      |5.,7.1.6., |
|   |                             |   |   |   |       |      |7.2.3.     |
                                                       Продолжение таблицы 1
|17 |Impact of chemical elements  |   |2  |   |       |     |7.1.6.,     |
|   |on human organism            |   |   |   |       |     |7.1.7.,     |
|   |                             |   |   |   |       |     |7.2.2.,7.2.3|
|   |                             |   |   |   |       |     |.           |
|18 |Environment. Problems of     |   |1  |   |       |     |7.1.7.,     |
|   |pollution                    |   |   |   |       |     |7.2.2.,7.2.3|
|   |                             |   |   |   |       |     |.           |
|19 |IT-technology in the modern  |   |1  |   |       |     |7.1.6.,     |
|   |word                         |   |   |   |       |     |7.1.7.,     |
|   |                             |   |   |   |       |     |7.2.2.,7.2.3|
|   |                             |   |   |   |       |     |.           |
|20 |Abstract on the text         |   |   |   |0,5    |1    |7.1.7.,     |
|   |«challenge of molecular      |   |   |   |       |     |7.2.2.,7.2.3|
|   |Manufacturing»               |   |   |   |       |     |.           |
|21 |Abstract on the text  «energy|   |   |   |0,5    |1,5  |7.1.4.,7.1.5|
|   |in a vacuum»                 |   |   |   |       |     |.,7.1.6.,   |
|   |                             |   |   |   |       |     |7.2.3.      |
|22 |Abstract on the text         |   |   |   |0,5    |2    |7.1.7.,     |
|   |«assessing education         |   |   |   |       |     |7.1.5.,     |
|   |And training needs for n & n»|   |   |   |       |     |7.2.2.,7.2.3|
|   |2 часа                       |   |   |   |       |     |.           |
|23 |Abstract on the text         |   |   |   |       |2    |7.1.6.,     |
|   |«advances in neutron         |   |   |   |       |     |7.1.7.,     |
|   |detection»                   |   |   |   |       |     |7.2.2.,7.2.3|
|   |                             |   |   |   |       |     |.           |
|24 |Abstract on the text   «mass |   |   |   |       |2    |7.1.7.,     |
|   |spectrometer has             |   |   |   |       |     |7.1.5.,     |
|   |The f ingerprint for success»|   |   |   |       |     |7.2.2.,7.2.3|
|   |                             |   |   |   |       |     |.           |
|25 |Write of paper.              |   |1  |   |       |     |7.1.4.,7.1.5|
|   |                             |   |   |   |       |     |.,7.1.6.,   |
|   |                             |   |   |   |       |     |7.2.3.      |
|26 |The role of international    |   |1  |   |       |     |7.1.4.,7.1.5|
|   |certificates. Sample IELTS.  |   |   |   |       |     |.,7.1.6.,   |
|   |                             |   |   |   |       |     |7.2.3.      |
|   |ВСЕГО                        |   |15 |   |7,5    |22,5 |            |



      3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР



      Студенттің  берілген пәнді оқып үйренуін  қамтамасыз  ететін  кеңестер
мен түсіндірмелер  жиынтығы.  Кеңесті  асаған  кезде,  курстың  бір  бөлігін
студенттің  өздік  оқып  үйренуімен  жүретінін  ескеру  керек.   Әдістемелік
кеңестің мазмұны:
      Пәнді оқып үйренуге қажетті уақытты жоспарлауға және оны ұйымдастыруға
керекті ақыл-кеңестер.
      Бұрын пәннің теориялық бөлігіне бөлінген жалпы сағат санының  60-70%-і
бөлігі қарастырылса қазір оған небәрі 15-30 %  қана,  ал  қалған  70-85  %-і
студенттің оқытушының қадағалауымен жүретін өздік жұмысына (ОСӨЖ)  және  тек
студент өзі  ғана  жасайтын  СӨЖ   (студенттің  өздік  жұмысы)  жұмсалатының
ескерту керек.




4 КУРС ФОРМАТЫ



      Аудиториялық  сабақтар  келесі   түрлерде   болады:   дәрістер   (ДР),
зертханалық (ЗЖ) және оқытушымен студеннтердің өздік жұмыс жасауы (ОСӨЖ).
      Бір қатар тақырыптарды студенттер сабақ үстінде оқиды, ал бір  бөлігін
өзбетімен оқиды.
      Дәріс – оқудың ең маңызды түрі. Ғылыми- техникалық  ақпаратдың  көлемі
күннен күнге өскендіктен, дәрістің мазмұнын  кеңейтіп  және  оған  қойылатын
талапты да жаңартып, жақсартып отыру керек. Дәрістің студенттің  пәнді  оқып
үйренуін ұйымдастыруға тигізетін пайдасы көп.  Бірақ  діәріс  алушы  дәріске
иек артып алмауы шарт. Дәріс  өздік  жұмысты  алмастыра  алмайды.  Сондықтан
студент дәріске өз бетімен  дайындалуы  керек.  Ол  оқулықтан  немесе  басып
шығарылған дәрістер жинағынан дәрістің  мазмұнымен  танысып,  оны  ар  қарай
дамытып конспект жазуы керек. Барлық дәріске дайындалу уақыты кемінде  20-40
минуттан  кем  болмауы  қажет.  Бұл  уақытты  үнемдеуге  мүмкіндік   береді.
Практикалық сабаққа және зертханалық  жұмысқа дайындық пәнді  оқып  үйренуде
студенттің білімінің жетіле беруіне қол жеткізеді.
      Екі сағаттық практикалық сабақтың кемінде  бір сағат дайындалу  керек.
Практикалық  сабаққа  дайындықты  тексеру  әр  сабақтың  басында   болатынын
студент  білуі  керек.  Практикалық  сабақта  көрсетілген   өздік   жұмыстың
творчествалық  элементі   ескерусіз   қалмайтының   студент   білуі   керек.
Практикалық сабақта есепті әр  студент  оқытушының  қадағалауымен  өзі  жеке
шығарады.  Студенттің  жұмысы  аралық  үлгерімді  тексеру   арқылы   жүреді,
сондықтан  студент  әрбір  жіберілген  (босатылған)  сабақтың  оған  тигізер
залалы үлкен екенін естен шығармауы керек.
      Оқу әдістемелік  кешеннің  (ОӘК)  материалдарын  пайдалануға  арналған
кеңес.
      Студент оқу материалдарымен бірінші рет  таныса  отырып,  оның  берген
жаңалықтарын, ерекшелік  нысандарын  қабылдап,  сол  арқылы  пәннің  негізгі
жағдайын түсінуі керек.
      Оқу процесіндегі негізгі рольге  оқытушының  материалдарды  түсіндіруі
және пайдаланылатын  көрнекті  құралы  жатады.  Ары  қарай  жаңадан  алынған
ақпарат бұрынғы  алынған  білімдермен  араласып,  олардың  арасында  пайдалы
байланыс құралына айналады. Сонда барып  студентте  оқытылатын  пән  бойынша
белгілі бір түсінік (ұғым) пайда болады.
      Студент оқу пәнінің негізгі ережелерін және заңдылықтарын иеленіп, оқу
материалдарын  жалпы  түрде  меңгеріп   оны   күнделікті   жұмыста,   өмірде
пайдалануға дайын тұрады.
      Оқулықтар мен қосымша оқу құралдарымен жұмыс істеуге арналған кеңес.
      Егер студент берілген материал көрсетілген оқулықта жеткіліксіз  түрде
берілген деп есептесе немесе онда  берілген  материалды  оқып  зерттеу  қиын
екенін  білсе,  онда  ол  берілген  басқа   оқулықтардағы   немесе   қосымша
құралдардағы материалдарды пайдалану керек. Жақсы оқулықты  дұрыс  таңдаудың
алатын орны зор. Сондықтанда оқулықтар негізгі және қосымша болып  бөлінеді.
Егер негізгі оқулықтарда берілген материал жеткіліксіз болса,  онда  қосымша
оқулықтарды пайдаланғаны жөн.
      Оқулықтар тізімі стандарт бойынша жасалады.
      Берілген тақырып бойынша  оқулықтарды  және  басқа  ғылыми  көпшілікке
арналған материалдарды оқыған соң, конспект құру керек.  Онда  пайдаланылған
оқулықтардың  реттік  нөмірі,  беті,  кестелері   және   т.б.   берілгендері
көрсетілуі шарт.





      5 КУРС САЯСАТЫ



      Сабаққа қатысу. Дәріске, зертхана жұмысына қатысу  қатаң  түрде  талап
етіледі. Егер қандай да бір себеп пен сабаққа  қатыса  алмасаныз,  онда  сіз
материалды тапсырғанға дейін оған жауаптысыз.
      Тәртіп. Сабақ  кезінде  жүйелі  түрде  тәртіп  бұзғандар  аудиториядан
шығарылады   немесе   бүкіл   курс   бойынша    «қанағаттанбайтын»    немесе
«қанағаттанғысыз» бағасы қойылады.
      Бақылау тапсырмасы. Бақылау  тапсырмалары  міндетті  түрде  орындалып,
белгіленген   мерзімде  тапсырылуы  керек.  Кешігіп  орындалған  жұмыстардың
бағасы автоматты түрде төмендетіледі.
      Аралық бақылау.  Аралық бақылаудың  нәтежесі  дәріс  алушының  сабаққа
қатысуын,  дәріс  алушының  өздік  жұмысың  (ДӨЖ)  дер  кезінде   орындауын,
сабақтағы  ауызша  және  жазбаша  түрдегі  жауабын  және  аралық  бақылаудың
нәтежесін есепке ала отырып қойылады.
      Көшіру және плагиат. Кез келген көшіру  немесе  плагиат  (басқа  дәріс
алушының есебің, дайын  тапсырмасын  пайдалану  және  көшірмесін  пайдалану)
дәріс алушыны аудиториядаң шығару  және  «қанағаттанғысыз»  бағасымен  қатан
түрде жазаланады.



      6 БАҒАЛАРДЫ  ҚОЮ САЯСАТЫ



    Бақылау түріне байланысты келесідей бағалар (балдар) қарастырылады:
    1. Дәрісханалық  сабақтарға   қатысуы  және  дайындалуы  –  бұл  балдар
       электронды  журналға  қойылмайды,  оқытушы  тек   оқушының   сабаққа
       қатыспаған жағдайында ғана белгілейді – 30 балл;
    2. Практикалық және сарамандық сабақтарта білімдерін тексеру –  ауызша,
       жазбаша, аралас бақылау, тестік бақылау және т.б. – 80 – 100 бал;
    3. Оқушының өзіндік жұмысы  –  ұй  тапсырмаларын  орындау  (эссе  жазу,
       бақылау жұмысы, курстық жұмыс және т.б.) – 80 – 140 балл;
    4. Аралық бақылау – 50 – 90 балл.
       Аралық бақылау бекітілген график бойынша  ақадемиялық  периодтың   7
       және 15 аптасында жүргізіледі.
       Студент  пән  бойынша  қорытынды  бақылауға  семестр   ішінде   оның
       рейтингінің сомасы 50 % - ке  тең  немесе  одан  жоғары  болса  ғана
       жіберіледі.
       Апталар мен бақылаулардың түріне байланысты балдардың бөлінуі келесі
       кестеде көрсетілген.



      Предусматриваются следующие оценки (баллы) по видам контроля:

   1. Посещение и подготовка к аудиторным занятиям – эти баллы не вносятся в
      электронный журнал,  преподаватель  отмечает  только  факт  отсутствия
      обучающегося на занятиях – 30баллов;

   2. Проверка знаний на практических (семинарских) и лабораторных  занятиях
      – устный, письменный, комбинированный опрос, тест-контроль,  дискуссия
      и др. – 80-100 баллов;

   3.  Самостоятельная  работа  обучающегося  (СРО)  –  выполнение  домашних
      заданий (написание эссе, контрольная работа, курсовая работа и др.)  –
      80-140 баллов;

   4. Рубежный контроль – 50-90 баллов.




      Рубежный контроль знаний проводится согласно утвержденному графику  на
7-й (Р1) и 15-й (Р2) неделях в течение академического периода.
      Студент, допускается к итоговому контролю  (экзамену)  по  дисциплине,
если за семестр его суммарный рейтинговый балл больше или равен 50%.
      Распределения баллов  по  неделям  и  видам  контроля  представлено  в
таблице.
                                                                     2-кесте
|апта   |Бақылау түрі                             |Барлық  |Қосымша     |
|       |                                         |ұпайлар |            |
|1      |2                                        |3       |4           |
|1      |1-шіден 7-шіге дейін апталардың дәріс    |30      |            |
|       |сабақтарға қатысуы және  дайындығы.      |        |            |
|2      |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                    |0       |            |
|       |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|3      |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                    |30      |            |
|       |Сармандық сабақ                          |10      |            |
                                                       Продолжение таблицы 2
|4      |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                    |30      |            |
|       |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|5      |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                    |40      |            |
|       |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|6      |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                    |0       |            |
|       |Сармандық сабақ                          |10      |            |
|7      |Аралық бақылау 1.                        |70      |            |
|1-шіден және 7-шіге дейін апталар аралығындағы   |300     |            |
|оқу нәтижесі бойынша барлық ұпайлары.            |        |            |
|1      |2                                        |3       |4           |
|       |8-ден 15-ші апта аралығындағы            |30      |            |
|       |дәрісханалық сабақтардың барлық түріне   |        |            |
|       |қатысуы.                                 |        |            |
|8      |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                     |0       |            |
|       |Сармандық сабақ                           |30      |            |
|9      |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                     |0       |            |
|       |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|10     |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                     |30      |            |
|       |Сармандық сабақ                           |0       |            |
|11     |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                     |0       |            |
|       |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|12     |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                     |30      |            |
|       |Сармандық сабақ                           |0       |            |
|13     |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                     |0       |            |
|       |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|14     |Сармандық сабақ                           |10      |            |
|       |Оқушының өздік жұмысы                     |10      |            |
|       |Сармандық сабақ                           |0       |            |
|15     |Аралық бақылау 2.                         |70      |            |
|8-шіден 15-шіге дейін апталар аралығындағы оқу    |300     |            |
|нәтижесі бойынша барлық ұпайлары.                 |        |            |
|Емтихан бойынша ұпайлары                          |400     |            |
|Академиялық мерзімі бойынша барлық ұпайлар.       |1000    |            |
7 ӘДЕБИЕТТЕР


      7.1 Негізгі әдебиеттер

      7.1.1 Freitag-Lawren A. Business Presentation. Longman, 2005.
      7.1.2 Laws A. Presentations. 2001.
      7.1.3 Powell M. Presenting in English. LTP Business, 1996.
      7.1.4 Comfort J.  Effective  Presentation.  Oxford  University  Press,
1996.
      7.1.5 Kerridge D. Presenting facts and figures. Longman, 1992.
      7.1.6 Ellis M., O’Driscoll N. Giving presentation. Longman, 1995.
      7.1.7.Tullis G., Trappe T. New Insight into Business. Longman, 2005.
      7.1.8 Mascull W. Market Leader. Pearson, 2002.
      7.1.9. Болсуновская  Л.М.,  Демченко  В.Н.,  Шендерова  И.В.  «Учебное
пособие  по  аннотированию  и  реферированию  научно-популярных  и   научных
текстов на английском языке для студентов  старших  курсов,  магистрантов  и
аспирантов ИГНД» – Томск: Изд-во ТПУ, 2008.



      7.2 Қосымша әдебиеттер

      7.2.1 Everyday Technical English. [2003]. Longman
      7.2.2 Общие требования к оформлению текстовых документов СТУ 042-РГКП-
СГУ-6-2005.
      7.2.3 Волков Ю.Г. Как написать диплом, курсовую, реферат.   –  Ростов-
н/Д: Феникс, 2003. - 128 с.




Пәндер