Файл қосу

Психологиялық тренингі


















                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                       Қарым-қатынас психологиясы пәні


         5В010300 «Педагогика және психология» мамандығына арналған


                     ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2013

                                   Алғысөз


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к.
30.08.2013 ж.  ___________  Джумажанова Г.К.


2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.:
_____________Г.К. Джумажанова
 Хаттама №1 «03» 09  2013   ж.


2.2.   Педагогика   факультетінің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    бюросында
талқыланды:
Хаттама №1 «05» 09 2013 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________  Т.Ш. Ахметова

3 БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1 «18» 09  2013  ж.

ОӘК төрайымы,
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова

4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН
















                                  Мазмұны:

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер














































      1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ
      «Қарым-қатынас  психологиясы»  пәні  бойынша  оқу  әдістемелік   кешен
5В010300 «Педагогика және  психология»мамандығы  магистранттарына  арналған.
Ол  студенттерді  курстың  мазмұнымен,  оның  аталған  мамандықты  игерудегі
маңыздылығы және  көкейкестілігімен,  курстың  саясатымен,  оқыту  үрдісінде
меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік  кешен
пәнді оқып-зерттеуде негізгі басшылық болып табылады.


      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы  «Қарым-қатынас  психологиясы»  пәнінен  оқу-  әдістемелік   кешен
төмендегі құжаттардағы барлық талаптармен ұсыныстарға сай  пән  бойынша  оқу
процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған.
      5В010300 «Педагогика және психология»  мамандығы  бойынша  мемлекеттік
жалпыға бірдей оқу стандарты ҚР МЖОС  3.08.037-2006  Қазақстан  Республикасы
білім және ғылым министірлігі 2006 жылғы 7 тамызындағы №671 бекітілген  және
енгізілген


      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
      Пәннің оқу-әдістемелік кешені Семей қаласының Шәкәрім атындағы  МУ-нің
пәндерге   арналған   оқу-әдістемелік   кешені    туралы    ережесіне    сай
құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс,  тәжірибелік,  сондай-ақ
СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары құрастырылады. Оқу жоспарының  көшірмесінде  бөлініп
берілген  әр  сабақ  түрлері  сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша   мазмұны,
мақсаттары мен міндеттері  көрсетілген.  ОӘК  оқу  пәнін  меңгерудің  барлық
талаптарына  сай  келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер  тізімі   бар.
Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған  жүмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жұмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  СӨЖ  және  ӨСӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар
      3.2 Пәннің мақсаты
      Студенттерге қарым-қатынас саласы  бойынша  психологиялық  білім  және
іскерлікті  меңгеруге  көмектесу.  Қарым-қатынас  мәселелері  жайлы  түсінік
беру.  Студенттердің  қазіргі  өмірдегі  қарым-қатынас  туралы   білімдерін,
осылардың таңдалынған  мамандық  шеңберінде  кәсіби  қалыптасу  процесіндегі
рөлі мен оның мәнін  анықтау,  зерттеуге  қызығушылығын  тудыру.  Студенттер
қарым-қатынастың анықтамасы, құрылымы, құралдары және мазмұны, оның  түрлері
мен формалары, қарым-қатынастағы  келіспеушіліктер  және  олардын  алдын-алу
жолдары тәрізді мәселелермен танысу.
      3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
         –    студенттерді    қарым-қатынас    психологиясының    теориялық
           негіздерімен қаруландыру;
         – қарым-қатынастың психологиялық аспсктілерін ашып көрсету;
         – студенттердің өздігінен  психологиялық-педагогикалық  зерттеулер
           жүргізуіне мүмкіндік беретін  білім,  іскерлік  және  дағдыларын
           қалыптастыру.
      3.4 Оқу нәтижесі
      Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
      - білуі  керек:  қарым-қатынастың  ғылыми  анықтамасын,  оның  негізгі
түсініктерін, құрылымын, құралдарын және мазмұнын; қарым-қатынастың  түрлері
мен формаларын; қарым-қатынас үрдісіндегі әсер ету механизмдерін.
      - игеруі керек: қарым-қатынастағы келіспеушіліктер, олардың пайда болу
себептерін  және  олардың  алдын-алу  жолдарын;  адамдар  арасындағы  қарым-
қатынасты зерттеу әдістемелерін және оларды жүргізе білу.
      - меңгеруі керек: қарым-қатынастағы келіспеушіліктер,  олардың  пайда
болу себептерін және олардың алдын-алу жолдарын; адамдар арасындағы  қарым-
қатынасты зерттеу әдістемелерін және оларды жүргізуін.
      - істей алуы керек: пән бойынша меңгерген білімін  күнделікті  өз  іс-
әрекетінде, сонымен қатар, кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен.
      - түсінуі керек: қарым-қатынастың  ғылыми  анықтамасын,  оның  негізгі
түсініктерін, құрылымын, құралдарын және мазмұнын; қарым-қатынастың  түрлері
мен формаларын; қарым-қатынас үрдісіндегі әсер ету механизмдерін.
      -   болуы   керек:   адамдар   арасындағы   қарым-қатынасты    зерттеу
әдістемелері.
      - қабылдауы керек: курс бойынша меңгерген білімін  күнделікті  өз  іс-
әрекетінде, сонымен қатар, кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен.
      3.5 Курс пререквизиттері:
      3.5.1 Өзін-өзі тану
      3.5.2 Психология және адам дамуы
      3.5.3 Жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
      3.6 Курстың постреквизиті:
      3.6.1 Әлеуметтік психологиясы
      3.6.2 Психологиялық тренингі
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан
                                                                     Кесте 1

|Кур|Семестр          |Кредит                                    |ЛК           |
|с  |                 |саны                                      |(сағ.)       |
|   |                 |Дәріс  |Семи-  |Лаб.  |ОЖСӨЖ     |СӨЖ      |             |
|   |                 |       |нар    |      |          |         |             |
|1  |2                |3      |4      |5     |6         |7        |8            |
|1  |Қарым-қатынас    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 35-48   |
|   |әлеуметтік       |       |       |      |          |         |3 Б. 5-9     |
|   |психологиялық    |       |       |      |          |         |7 Б. 47-210  |
|   |проблема ретінде |       |       |      |          |         |             |
|2  |Қарым-қатынас,   |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 51-55   |
|   |оның түрлері     |       |       |      |          |         |8 Б. 210-225 |
|3  |Қарым-қатынас    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |6 Б. 29-56   |
|   |техникасы мен    |       |       |      |          |         |7 Б. 105-135 |
|   |тәсілдері        |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|4  |Қарым-қатынастағы|2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 32-95   |
|   |вербальды емес   |       |       |      |          |         |7 Б. 12-165  |
|   |құралдар         |       |       |      |          |         |8 Б. 14-28   |
|5  |Қарым-қатынас    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 35-48   |
|   |және жеке бастық |       |       |      |          |         |3 Б. 5-9     |
|   |қатынастар       |       |       |      |          |         |7 Б. 47-210  |
|6  |Жеке бас аралық  |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 32-95   |
|   |психикалық өзара |       |       |      |          |         |7 Б. 12-165  |
|   |әрекеттесу       |       |       |      |          |         |8 Б. 14-28   |
|   |формалары        |       |       |      |          |         |             |
|7  |Қарым-қатынас    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 32-95   |
|   |этикасы          |       |       |      |          |         |7 Б. 12-165  |
|   |                 |       |       |      |          |         |8 Б. 14-28   |
|8  |Педагогикалық    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 32-95   |
|   |қарым-қатынастың |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|   |психологиялық    |       |       |      |          |         |7 Б. 12-165  |
|   |аспектілері      |       |       |      |          |         |8 Б. 14-28   |
|9  |Көпшілік алдында |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |6 Б. 29-56   |
|   |сөйлеудің        |       |       |      |          |         |7 Б. 105-135 |
|   |психологиялық    |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|   |ерекшеліктері    |       |       |      |          |         |             |
|10 |Қарым-қатынас    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |6 Б. 29-56   |
|   |мәдениеті        |       |       |      |          |         |7 Б. 105-135 |
|   |                 |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|11 |Келіспеушілік    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 32-95   |
|   |                 |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|   |                 |       |       |      |          |         |7 Б. 12-165  |
|   |                 |       |       |      |          |         |8 Б. 14-28   |
|12 |Дауласу және     |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 32-95   |
|   |пікірталас       |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|   |олардың          |       |       |      |          |         |7 Б. 12-165  |
|   |психологиялық    |       |       |      |          |         |8 Б. 14-28   |
|   |ерекшеліктері    |       |       |      |          |         |             |
|13 |Қарым-қатынас    |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |6 Б. 29-56   |
|   |техникасы мен    |       |       |      |          |         |7 Б. 105-135 |
|   |тәсілдері        |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|14 |Қарым-           |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |6 Б. 29-56   |
|   |қатынастағы      |       |       |      |          |         |7 Б. 105-135 |
|   |вербальды емес   |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|   |құралдар         |       |       |      |          |         |             |
|15 |Жеке бас аралық  |2      |1      |-     |1,5       |4,5      |1 Б. 32-95   |
|   |психикалық өзара |       |       |      |          |         |4 Б. 52-69   |
|   |әрекеттесу       |       |       |      |          |         |7 Б. 12-165  |
|   |формалары        |       |       |      |          |         |8 Б. 14-28   |
|   |Барлығы:         |30     |15     |-     |22,5      |67,5     |             |

5 СӨЖ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
5.1. Қарым-қатынас психологиясы бойынша оқулықтар мен оқу құралдары
5.2. Қарым – қатынас психологиясы бойынша терминдер сөздігі
5.3. Басқарушының тұлғалық қасиеті
5.4. Тартыстың туындау себептері мен оларды шешу жолдары
5.5. Іскер адамның іс-әрекетіндегі этикет
5.6.   Іскерлік   кездесулерді   даярлау   және   өткізудің    психологиялық
ерекшеліктері
5.7. Психологиялық қорғаныш тәсілдері
5.8. Қарым-қатынасты зерттейтін әдістемелер
5.9. Көпшілік алдында сөйлеудің психологиялық ерекшеліктері
5.10. Қарым-қатынас мәдениеті
5.11. Келіспеушілік
5.12. Дауласу және пікірталас олардың психологиялық ерекшеліктері








6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ:
                                                                     Кесте 3


      |Тақырыптар                     |Көрнекіліктер, |Өздік оқуға       |Бақылау   |
|                               |ТСО, плакаттар,|арналған сұрақтар |формасы   |
|                               |лабораториялық |                  |          |
|                               |стенд          |                  |          |
|Дәрістер       |Практикалық    |               |                  |          |
|               |(семинар)      |               |                  |          |
|               |сабақтар       |               |                  |          |
|1              |2              |3              |4                 |5         |
|Қарым-қатынас  |Қарым-қатынас  |Ғылыми         |Қарым-қатынас     |Ауызша    |
|психологиясы   |психологиясы   |әдебиеттерге   |психологиясы      |сұрау     |
|бойынша        |бойынша        |шолу           |бойынша бар       |          |
|оқулықтар мен  |оқулықтар мен  |               |оқулықтар мен оқу |          |
|оқу құралдары  |оқу құралдарына|               |құралдары         |          |
|               |аннотация жасау|               |                  |          |
|Қарым- қатынас |Қарым – қатынас|Тақырып бойынша|А.В Морозов       |Ауызша    |
|психологиясы   |психологиясы   |мультимедия-лық|Деловая психология|сұрау     |
|бойынша        |бойынша        |тақта          |                  |          |
|терминдер      |терминдер      |               |                  |          |
|сөздігі        |сөздігін құру  |               |                  |          |
|Басқарушының   |Басқарушының   |Тақырып бойынша|С.М. Елеусізова   |Ауызша    |
|тұлғалық       |тұлғалық       |мультимедия-лық|Қарым-қатынас     |сұрау     |
|қасиеті        |қасиетін       |тақта          |психологиясы      |          |
|               |сипаттау       |               |                  |          |
|Тартыстың      |Тартыстың      |сызбалар       |С.М. Елеусізова   |Ауызша    |
|туындау        |туындау        |               |Қарым-қатынас     |сұрау     |
|себептері мен  |себептері мен  |               |психологиясы      |          |
|оларды шешу    |оларды шешу    |               |                  |          |
|жолдары        |жолдарын       |               |                  |          |
|               |сипаттау       |               |                  |          |
|Іскер адамның  |Іскер адамның  |слайдтар       |Борисова К.М.,    |Ауызша    |
|іс-әрекетіндегі|сөйлеу мәнері, |               |Гуревич Е.М.      |сұрау     |
|этикет         |сөйлеу         |               |Психологическая   |          |
|               |мәдениеті      |               |диагностика детей |          |
|               |               |               |и подростков      |          |
|Іскерлік       |Іскерлік       |сызбалар       |А.В Морозов       |Ауызша    |
|кездесулерді   |кездесулерді   |               |Деловая психология|сұрау     |
|даярлау және   |даярлау жолдары|               |                  |          |
|өткізудің      |               |               |                  |          |
|психология-лық |               |               |                  |          |
|ерекшеліктері  |               |               |                  |          |

      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ:
                                                                     Кесте 4

|№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік      |Саны     |Студенттер |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы                  |         |саны       |ету пайызы  |
|1    |Агеева В.С. Межгрупповое        |4        |7          |50          |
|     |взаимодействие. социально-      |         |           |            |
|     |психологические проблемы. - М., |         |           |            |
|     |1990.                           |         |           |            |
|2    |Мелибруда Е.Я. - Ты - Мы.       |4        |7          |62          |
|     |Психологические возможности     |         |           |            |
|     |улучшения общения. -М., 1986.   |         |           |            |
|3    |Рагозин Ю.Т. Секреты общения.   |7        |7          |100         |
|     |-М.,1991.                       |         |           |            |
|4    |Фромм Э. Психоанализ иэтика.-М.,|3        |7          |50          |
|     |1993                            |         |           |            |
|5    |Айви А. Лицом к лииу.           |7        |7          |100         |
|     |Практическое пособия для        |         |           |            |
|     |освоение приемов и навыков      |         |           |            |
|     |делового общения. - Новосибирск,|         |           |            |
|     |1994                            |         |           |            |
|6    |Айви А. Лицом к лииу.           |2        |7          |42          |
|     |Практическое пособия для        |         |           |            |
|     |освоение приемов и              |         |           |            |
|     |навыков делового общения. -     |         |           |            |
|     |Новосибирск, 1994               |         |           |            |

      8 ӘДЕБИЕТТЕР
      8.1. Негізгі әдебиеттер:
      8.1.1 Андреева Г.М. Социальная психология. -М.,1996.
      8.1.2 Абрамова Г.С. Введение в психологическую психологию. М.,1997.
      8.1.3   Агеева   В.С.    Межгрупповое    взаимодействие.    Социально-
психологические проблемы. - М., 1990.
      8.1.4 Шепель В.М. Управленческая психология М., 1984.
      8.1.5 Шепель В. Управленческая этика. М; 1989.
      8.1.6 Айви А. Лицом к лииу. Практическое пособия для освоение  приемов
и навыков делового общения. - Новосибирск, 1994.
      8.1.7 Мелибруда Е.Я. - Ты - Мы. Психологические возможности  улучшения
общения. -М., 1986.
      8.1.8 Рагозин Ю.Т. Секреты общения. - М.,1991.
      8.1.9 Миникес А.В. Деловое общение. - М, 1994.
      8.1. 10 Сафронов В.И. Культура общения. - М, 1992.
      8.2. Қосымша әдебиеттер:
      8.2.1 Социальная психология и этика делового общения. Учебное  пособие
под ред. Лавриненко В.Л. -М., 1995.
      8.2.2  Соколов  В.М.  Социология  нравственного   развития   личности.
-М.,1986. І3.Фромм Э. Психоанализ иэтика.-М., 1993.
      8.2.3 Фиппер Р., Юри У. Путь к согласию или переговоры без  поражения.
-М., 1990.
      8.2.4 Чернышева М.А. Этика деловых общений. -М., 1988.
      8.2.5 Внедиктова В.И. О деловой этике и этикете. -М., 1994.
      8.2.6 Мицич П. Как проводить деловые беседы. -М., 1987.
      8.2.7 Бароздина Г.В. Психология делового общения. - М., 2001. 295 стр.

      8.2.8 Федосихина Е.А. Кашник О.И.  Звягинцев  В.В.  Психотехнология  и
этика делового общения. Н., 1998.
      8.2.9 Кузин Ф.А. Культураделового общения. М.3 2000. 240стр.


Пәндер