Файл қосу

Мемлекеттік бюджет





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжатты          |ОӘК             |ПОӘК 042-18-4.1.39/02-2013|
|ПОӘК «Мемлекеттік бюджет»       |Баспа № 1       |                          |
|студентке арналған              |29. 08.2013     |                          |
|                                |                |                          |




















                     «5В050900»  «Қаржы» мамандығы үшін


                            «Мемлекеттік бюджет»


                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ







                           СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    Семей


                                    2013


                                  Алғы сөз


1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ

Құрастырушы  _________  29.08.2013  ж.  И.С.  Жұртыбаева,  қаржы   магистрі,
«Қаржы» кафедрасының аға оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Қаржы» кафедрасының отырысында талқыланды

Хаттама №1  29.08. 2013 ж.

«Қаржы» кафедрасының меңгерушісі __________ С.Ж. Масалимова

2.2 Қаржы-экономикалық факультетеінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
мақұлданды

Хаттама №1    05.09.2013 ж.

Оқу-әдістемелік бюросының төрағасы __________ С.Х. Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және
басылымға жіберуге  ұсынылды

Хаттама №1  18.09.2013 ж

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрағасы ___________ Г.К. Искакова





















                                   Мазмұны



    |1   |Жалпы ереже                                                       |    |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу         |    |
|3   |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар                         |    |
|4   |Курс форматы                                                      |    |
|5   |Курс саясаты                                                      |    |
|6   |Баға қою саясаты                                                  |    |
|7   |Әдебиет                                                           |    |























































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат
Оқытушының аты-жөні – Жұртыбаева  Индира  Сапаровна  –  қаржы  магитрі,  аға
оқытушы
Ассистенттің  аты-жөні – Омарова Алия Каттабаевна – қаржы магистрі, оқытушы
Кафедра – «Қаржы»
Байланыс ақпараты- т.53-03-16, №8 оқу корпусы, № 229, 230 кабинет
Пәннің өткізілу орны- № 202 аудитория
Несие саны- 2



    1.2  «Мемлекеттік  бюджет»  курсы  мемлекеттік  бюджетті   экономикалық
категория  ретінде  экономиканы  басқару  үшін  мемлекет  қолданылатын  және
мемлекеттің негізгі қаржылық жоспары ретінде қарастырады.
    Мемлекеттегі қаржылық-экономикалық  реттеу  әдістері  мен  нысандарының
өзгеруі мемлекеттік және аумақтық қаржылар  мәселесін  егжей-тегжейлі  және
жан-жақты зерттеуді қажет етеді.
     Бұл курста әрі қарай ҚР-ның бюджет жүйесі, бюджеттердің жеке түрлерінің
 мазмұны мен мақсаттары, бюджет жүйесін басқару бойынша  қаржы  органдарының
 жұмысы қарастырылады.

  1.3 «Мемлекеттік бюджет»  курсы  –  бұл  арнайы  пән  және  оның  мақсаты
бюджеттердің  құрылуы,  атқарылуы  бойынша  студенттердің   теориялық   және
практикалық жағынан дайындығын қамтамасыз етеу.

    1.4  «Мемлекеттік бюджет» курсының  міндеті  болып  бюджеттің  жіктелуін
оқу табылады (функционалдық топ, функция, ішкі функция, мекеме,  бағдарлама,
ішкі бағдарлама, санат, сынып, ішкі сынып және ерекшелік).  Курстағы  ерекше
орынды   жоспарлау   әдістемесі   негізгі   функционалдық   топтар   бойынша
мемлекеттік бюджет шығындарының әдістемесі  алады.  (білім  беру,  денсаулық
сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру т. с. с.). Бұл  жағдайда  бюджет  ақшаларын
қайта бөлу арқылы қарастырылады, яғни  Қазақстанның  әртүрлі  аймақтарындағы
халықты  бюджеттік   қамтамасыз   етуінің   бірқалыпсыз   болуы,   бюджеттік
теңестірудің, бюджет ақшаларын үнемдеу режимін енгізудің ғылыми  негізделген
әдістемесін қажетсінеді.
              Бюджет жүйесінің мынадай мәселелері ашылған: құру  қағидалары,
бюджет құрылысы мен процесі, барлық деңгейдегі  бюджеттердің  кірістері  мен
шығыстары, бюджеттің кассалық орындалуы.

       1.5 Оқытудың нәтижесі
        Студент пәнді оқу барысында келесілерді білуге міндетті:
      • курс бағдарламасының мазмұнына сай «Мемлекеттік бюджет» курсын білу;
      • ҚР қазіргі нарықтық экономика жағдайындағы  бюджеттік  қатынастардың
        теориясын білу, оның ішінде әсіресе бюджеттік  процесті  ұйымдастыру
        бойынша;
      • елдегі бюджеттік  жүйе  қызметінің  негізгі  теориялық  аспектілерін
        білу;
      • бюджеттік жіктелуге сәйкес түсімдер мен шығындарды есептеу  тәртібін
        білу (функционалдық  топ,     функция,     ішкі  функция,    мекеме,
        бағдарлама,  ішкі  бағдарлама,  санат,  сынып,   ішкі   сынып   және
        ерекшелік);
      • бюджеттік жүйенің маңызды сұрақтарын түсіну: құру қағидалары, бюджет
        құрылысы мен процесі, барлық деңгейдегі бюджеттердің  кірістері  мен
        шығыстары, бюджеттің кассалық орындалуы;
      •  Экономикалық  білім  берудің  негізгі  артықшылығының  бірі   болып
        мемлекеттің бюджет жүйесін ұйымдастырудың негізі болып табылады;
      • Алған теориялық білімін практикада пайдалану қабілетінің болуы.


      1.6 Курстың прекреквизиттары:
      1.6.1       Экономикалық теория


        2. Микроэкономика


        3.  Қаржы

      1.7 Курстың постреквизиттары:
      Жоқ

  2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ


                                                                     Кесте 1
|№ р/б|Тақырыптың атауы    |Сағат саны                               |Әдебиет  |
|     |                    |Дәріс   |Семинар    |ОСӨЖ     |СӨЖ      |         |
|1    |2                   |3       |4          |5        |6        |7        |
|1    |Тақырып 1.          |1       |1          |2        |2        |8.1.1,   |
|     |Мемлекеттік         |        |           |         |         |8.1.2,   |
|     |бюджеттің           |        |           |         |         |8.1.3,   |
|     |экономикалық мәні   |        |           |         |         |8.1.4,   |
|     |және мағынасы.      |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.8,   |
|2    |Тақырып 2. Бюджет   |1       |1          |2        |2        |8.1.1,   |
|     |жүйесі.             |        |           |         |         |8.1.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.10., |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|3    |Тақырып 3. Бюджеттік|1       |1          |2        |2        |8.1.1,   |
|     |жіктелу.            |        |           |         |         |8.1.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.9,   |
|4    |Тақырып 4. Бюджет   |1       |1          |2        |2        |8.1.1,   |
|     |түсімдерінің        |        |           |         |         |8.1.2,   |
|     |экономикалық        |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |мазмұны.            |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|5    |Тақырып 5. Бюджетке |1       |1          |2        |2        |8.1.1,   |
|     |түсетін салықтық    |        |           |         |         |8.1.2,   |
|     |және салықтық емес  |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |түсімдерді болжау.  |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.10., |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.1,   |
|6    |Тақырып 6.          |1       |1          |2        |2        |, 8.1.8, |
|     |Мемлекеттік         |        |           |         |         |8.1.9,   |
|     |бюджеттің шығыстар  |        |           |         |         |8.1.10., |
|     |жүйесі.             |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|7    |Тақырып 7. Білім    |1       |1          |2        |2        |8.1.1.,  |
|     |беруге арналған     |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |бюджет шығыстары.   |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.7,   |
|8    |Тақырып 8. Денсаулық|1       |1          |2        |2        |8.1.4,   |
|     |сақтауға арналған   |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |бюджет шығыстары.   |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.10., |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|9    |Тақырып 9.          |1       |1          |2        |2        |8.1.2,   |
|     |Тұрғындарды         |        |           |         |         |8.1.3,   |
|     |әлеуметтік          |        |           |         |         |8.1.4,   |
|     |қамтамасыз ету және |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |әлеуметтік көмекке  |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |арналған бюджет     |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |шығыстары.          |        |           |         |         |8.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|10   |Тақырып 10. Қорғаныс|1       |1          |2        |2        |8.1.10., |
|     |және басқаруға      |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |арналған бюджет     |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |шығыстары           |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.8    |
|11   |Тақырып 11.         |1       |1          |2        |2        |8.1.5,   |
|     |Бюджеттің тұрғын    |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |үй-коммуналдық      |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |шаруашылығына       |        |           |         |         |8.1.8,   |
|     |арналған шығыстары  |        |           |         |         |8.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.10., |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.6,   |
|12   |Тақырып 12. Бюджет  |1       |1          |2        |2        |8.1.3,   |
|     |процесін            |        |           |         |         |8.1.4,   |
|     |ұйымдастырудың      |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |негізі              |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|13   |Тақырып 13.         |1       |1          |2        |2        |8.1.1,   |
|     |Мемлекеттік         |        |           |         |         |8.1.2,   |
|     |бюджеттің атқарылуын|        |           |         |         |8.1.3,   |
|     |ұйымдастыру         |        |           |         |         |8.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.8    |
|14   |Тақырып 14.         |1       |1          |2        |2        |8.1.8,   |
|     |Бюджеттің           |        |           |         |         |8.1.9,   |
|     |атқарылуындағы      |        |           |         |         |8.1.10., |
|     |қазынашылықтың рөлі |        |           |         |         |8.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.2.8    |
|15   |Тақырып 15.         |1       |1          |2        |2        |8.1.1,   |
|     |Бюджеттік бақылауды |        |           |         |         |8.1.2,   |
|     |ұйымдастыру         |        |           |         |         |8.1.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |8.1.10., |
|     |Барлығы             |15      |15         |30       |30       |         |




























      3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

      Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулық келесі жағдайда құрылуы керек,
яғни студент әдістемелік нұсқаулықпен таныса отырып, пәнді  үйрену  процесін
ұйымдастырудың үйлесімді жағын қарауы қажет.
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігімен бекітілген,  жұмыс
бағдарламасына  сәйкес,   ұсынылып   отырған   ПОӘК   әртүрлі   экономикалық
мамандықта оқитын студенттердің негізгі  курс  сұрақтарын  қамтиды..   Бұнда
қаржылық   ортаның   мазмұны   мен   ұйымдастырудың   негізі   және    шетел
мемлекеттерінің   қаржыларының   қызметі   мен    мақсаттары    көрсетілген.
Мемлекеттік  қаржылық  басқару  органдарының  ақша   қатынастарының   жүйесі
қарастырылған.
  «Мемлекеттік  бюджет»  курсын  оқу   барысында   студент   қаржы-несиелік
сұрақтары бойынша ҚР  және  шетел  мемлекеттерінің  үкіметінің  экономикалық
саясаты бойынша, әр түрлі шаруашылық субъектілерінің  қаржылық  жағдайы  мен
даму  болашағына  аналитикалық  талдау  жасай   алуы   бойынша,   өндірістік
тиімділік пен қаржылық нәтижелілік бойынша, шетел  мемлекеттерінің  қаржылық
жүйесінің  қызметіне  салыстырмалы  талдау  жүргізе  алуы  бойынша   білімін
көрсетуі қажет.
  Студент ол үшін оқытушының келесі ұсыныстарын пайдалануы қажет:
      • Дәрістік және тәжірибелік сабақтарға арналған дәптерлерді енгізу;
      •  СТС-на міндетті түрде дайын боуы керек;
      • Үй тапсырмаларын орындау.
      Сондықтанда оқу барысында  заңдық  және  нормативті-құқықтық  базаны,
сонымен  қатар  экономикалық   журналдар   мен   газеттерден   материалдарды
пайдалану қажет;
  Әдістемелік  ұсыныстар:  ұсынылған  курс  бойынша  негізгі   әдебиеттерді
пайдалану,  сабақтың  мазмұнына  сәйкес  құрылған  сұрақтар  бойынша  ауызша
сұрауды  жүргізу,  бақылау   жұмыстары   үшін   сұрақтарды   жазбаша   түрде
тәжірибелік сабақтарға арналған дәптерде жүргізу.




      4 КУРС ФОРМАТЫ



    Аудиторлық дәріс курсы  студент  білімін  жүйелендіретін  негізгі  және
маңызды көзі болып табылады.
    Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын  қарастыру  мақсаты  болып
табылатын оқу сабағының нысаны.
    Дәрістің  негізгі  бағыты  барлық  оқу  сабақтарының,   сонымен   қатар
студенттердің  өздік  жұмыстарының  негізгі  мазмұны  мен  сипатын,  негізгі
бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу.
      Берілген пәнді  тиімді  оқыту  шарты  болып  практикалық  (семинарлық)
сабақтарды жүргізу табылады.
    Практикалық  сабақтар  –  студенттердің  өз  бетінше  жұмыс   орындауын
дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға  бағытталған  оқу
сабақтарының  нысанының  бірі  болып  табылады.  Пән   бойынша   практикалық
сабақтар  студенттерге  ғылыми   әдебиеттер   негізінде   өздік   жұмыстарды
орындауға  және  ауызша  өз  ой-пікірін  жеткізе  білуге  мүмкіндік  беретін
семинарлар түрінде өткізіледі.
    Практикалық  (семинарлық)  сабақтар  жоспар  бойынша  жүргізіледі  және
студенттердің   үнемі  сабаққа   дайындығын,   олардың   жауаптарын   мұқият
тыңдауды, теориялық білімді есептер мен  тапсырмаларды  орындаумен  бекітуді
талап етеді.
    Практикалық сабақтар пәннің күрделі  сұрақтарын  терең  меңгеруге  және
студенттердің  өздік  жұмыстарын  қорытындылаудың   негізгі   нысаны   болып
табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы  білікті  жеткізе
білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді.
   СӨЖ орындауға әдістемелік  нұсқаулар:  «Қаржы-банктік  статистика»  курсы
бойынша кредиттік технология студенттерімен СӨЖ реферат түрінде  орындалады.
СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген ревераттың  тақырыбын  зерттеуі
керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер  мен  инструктивтік  материалдарды
қолдануға  болады.  Жұмыс  А4  стандартты  парақтың  бір  жағына   жазылады.
Студенттерге өздік жұмысты дәптерге жазуға рұқсат етіледі.  Жұмысты  орындау
барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол  жағынан  -  25-30  мм,  оң
жағынан – 10 мм, жоғарғы және  төменгі  жағынан  –  20  мм.  Қызыл  жол  бес
белгіге немесе 15-17 мм-ге тең.
    Рефератқа қысқаша жоспар құру керек. Рефератты орындаған  соң  берілген
тақырып бойынша қолданылған әдебиеттер тізімі жазылып, студенттің  қолы  мен
орындаған мерзімі көрсетілуі керек.

    5 КУРС САЯСАТЫ
Қатысу -  студент дәріске,  практикалық сабақтарға міндетті  түрді   қатысуы
керек.  Егер сіз  белгілі  бір   себептермен   сабаққа   қатыспасаңыз,  онда
меңгермеген мәліметтер үшін  жауапкершілікті өзіңізге аласыз.
Тәртіп  - сабақ   барысында  тәртіп  бұзушылық  үшін  студент   аудиториядан
шығарылып жіберіледі және  курс  бойынша  «қанағаттанарлықсыз»  деген   баға
алады.
Бақылау  тапсырмалары  –  олар   міндетті   түрде  орындалып,    белгіленген
уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен  кеш  тапсырылған   жұмыстардың  бағасы
кемітіледі.
Үй тапсырмасы -  әрбір  сабаққа    студенттер   әдебиеттердің  негізгі  және
қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек.  Сабаққа   кешігіп  қалған  немесе
дәріске  қатыспаған студенттер автоматты түрде 0 балл  алады.
Тапсырмаларды  дайындамау:   кешіктіріліп  тапсырылған  жұмыстарды   балдары
кемітіледі.
Межелік  аттестация  -   межелік  аттестация  қорытындысы   сабаққа   қатысу
есебімен,  студенттің  өздік    жұмысымен   уақытында   тапсыруымен,   сабақ
барысында ауызша  не жазбаша  формада  жауап   беруімен  бағаланып,  межелік
бақылаудың қорытындысы ескеріліп шығарылады. Семестр   барысында  2  межелік
аттестация  өтеді, тезаурустық  әдіс  бойынша  2  рет  компьютермен  межелік
бақылау тапсырылады..
Көшіріп алу және плагиат – кез келген  көшіріп  алу  немесе  плагиат  (басқа
студенттенрдің дайын жұмыстарын көшіріп  алу)  үшін  аудиториядан  шығарылып
жіберіледі  немесе  бүкіл  курс  бойына  «қанағаттанарлықсыз»   деген   баға
қойылады.
Ұялы телефондар – сабақтың  өтуі  барысында  өшіріліп тастауы керек.
Емтихан  –  «Мемлекеттік  бюджет»   курсы  бойынша     қорытынды   емтиханды
студенттер тезаурустық әдіс бойынша компьютермен тест  негізінде  тапсырады.
Емтихан барлық оқытылған курсты  қамтиды.  Емтихан  кезінде   көшіріп  алуға
қатаң  түрде  тыйым  салынады.

      6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

      Сабаққа қатысу: Дәрістік және тәжірибелік сағаттарға  қатысу  міндетті
түрде. Белгілі бір себептермен қатыса  алмаған  жағдайда  барлық  өткізілген
сағаттар бойынша меңгерілген материалдар бойынша жауапкер боласыз.
      Үй жұмысы: Әрбір  сабаққа  студенттер  негізгі  және  қосымша  әдебиет
тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабақта  болмаған  немесе  кешігіп  келген
студенттерге автоматты түрде 0 балл қойылады.
  Студенттің білімін бағалау жүйесі және критерилері
      Пән бойынша емтихандық баға тезаурустық әдіс бойынша анықталады  және
электрондық журналда бағаланады,  межелік  бақылау  бір  семестрде  екі  рет
компьютерлік тестілеу арқылы жүргізіледі: 8 апта және 15 апталар бойынша.


















  Кесте 2 - Тезаурустық  әдіс  бойынша  аттестация  (межелік  рейтинг)  пән
бойынша  студенттердің  білімін  бағалау  келесі  шкаладағы  балдар  бойынша
бағаланады


  |               |1                  |2                |3                |
|Өте жақсы      |А                  |95-100           |4,00             |
|               |А-                 |90-94            |3,67             |
|Жақсы          |В+                 |85-89            |3,33             |
|               |В                  |80-84            |3,00             |
|               |В-                 |75-79            |2,67             |
|Қанағаттанар-лы|С+                 |70-74            |2,33             |
|қ              |С                  |65-69            |2,00             |
|               |С-                 |60-64            |1,67             |
|               |Д+                 |55-59            |1,33             |
|               |Д                  |50-54            |1,00             |
|Қанағаттанар-лы|F                  |0-49             |0,00             |
|қсыз           |                   |                 |                 |














7. ӘДЕБИЕТТЕР

7.1. Негізгі әдебиеттер
7.1.1. Қазақстан Республикасының Конституциясы . А., 1995.
7.1.2. Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі
7.1.3. ҚР Бюджет Кодексі,  2013 ж.
7.1.4. ҚР Салық Кодексі, 2013 ж.
7.1.5. Назарбаев Н.А. Қазахстан - 2030 стратегиясы. - А., 1998.
7.1.6. «2009-2012 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы » ҚР Заңы
7.1.7. Ильясов К.К.,  Мельников  В.Д.  Финансы.  Учебник  для  экономических
специальноетей вузов. Алматы, 2001 г.
7.1.8. Бабич А.М., Павлова Л.П. Государственные и муниципальные финансы -
   учебник для экономических специальностей. - М.: ЮНИТИ, 2000.
7.1.9 Бутов В.И.,Игнатов В.Г.Основы региональной экономики - учебное
   пособие-М. 2000.
7.1.10.Бежаев О.Г. Межбюджетные отношения: теория и практика
   реформирования. - Москва. -Экзамен.-2001.-128 с.
7.2. Қосымша әдебиеттер
7.2.1. Ильясов К.К., Исахова П.Б. Расходы государственного бюджета. // А.,
    Экономика, 2003, С. 290
7.2.2. Золотарева С.В., Амангельдиева Ж.А. Государственный бюджет. Учебное
пособие. –Семипалатинск – 2004 – 113 с.

7.2.3. Елубаева  С.М. Казахстан и стандарты прозрачности  бюджетной  ситемы.
// Кдржы-каражат, 2004, № 2, С. 3-7.
7.2.4. Жуйриков К.К., Жуйриков Р. Планирование доходов в  бюджет.  //  Банки
   Казахстана, 2003, № 7, С. 5-10.
7.2.5. .Аглешов К..   Финансовые   основы  местного  самоуправления.   //
    Кдржы-каражат, 2004, № 2, С. 8-12.
7.2.6. Султанов Б. Реформирование бюджетной системы Р.К. // Экономист  2004,
.№11 .с.70-78.
7.2.7. Саханова А.  Бюджетные  решения:  теоретический  синтез.  //  Финансы
Казахстана 2003, № 31-37.
7.2.8. Бримбетова Н.Ж. Бюджетные  аспекты  централизации  и  децентрализации
управления. // Известия НАН РК , 2003 № 3, С. 58-61.
| |7.2.9. Д.Р. Сихимбаева , Национальный фонд Республики Казахстан:          |
| |инвестиции в устойчивое развитие-2011                                     |

                          7.3. Мерзімді басылымдар
1. «Экономика и жизнь» журналы
2. «Финансы Казахстана» журналы
3.  «Финансы» журналы
4. «Вопросы экономики» журналы
5. «Бизнес и право» журналы
6. «ҚазМБУ Хабаршысы» журналы
7.   Информационный бюллетень Министерства финансов Республики Казахстан.
8. «Панорама» газеті
9. «Деловая неделя» газеті
10. «Азия-Экономика и жизнь» газеті

                         7.4.  Internet мекен-жайы.
1.    www.mgd.kz
2.    www.minfm.kz
3.    www.fiper.i'u
4.    www.dn.kz
5.    www.panorama.kz






























Пәндер