Файл қосу

Негізгі музыкалық аспап. Негізгі музыкалық аспап пәннің бағдарламасы



|ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|«МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ                                                 |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/02-2014    |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Студенттерге арналған      |Редакция № 1            |                       |
|«Негізгі музыкалық аспап»  |                        |                       |
|пәннің бағдарламасы        |                        |                       |












                          «Негізгі музыкалық аспап»
                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                  5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін


      СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ





































                                    Семей


                             2014-2015 оқу жылы



      |ПОӘК                     |Ред. № 1. 2014 ж.        |Бет  2/8                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |



                                  Алғы сөз
      1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ «___»________ 2013 ж. «Музыкалық білім»
кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Какимов Е.Е.
      2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № ___ от «___»_____ 2014 жыл
«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл.  Хаттама №
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3. БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің  отырысында  бекітілген  «___»____  2014  жыл.
Хаттама №
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.


4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН














































      |ПОӘК                     |Ред. № 1. 2014 ж.        |Бет  3/8                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |



                                   Мазмұны
|1   |Жалпы ережелер                                                  |   |
|2   |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                             |   |
|3   |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                         |   |
|4   |Курс форматы                                                    |   |
|5   |Курс саясаты                                                    |   |
|6   |Баға қою саясаты                                                |   |
|7   |Әдебиеттер                                                      |   |


































































      |ПОӘК                     |Ред. № 1. 2014 ж.        |Бет  4/8                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |


      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
   Какимов Ербол Еркенович, «Музыкалық білім» кафедрасының  оқытушысы, тел:
   35-46-46, № 2 ғибарат,216-а. дәрісхана
    - Пәннің аты - «Негізгі музыкалық аспап»;
- Кредиттер саны -  2
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны:
 Негізгі музыкалық аспап 5В010600  –  «Музыкалық  білім»  мамандығы  бойынша
пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 2 – курс студенттерінің  3-4
семестріне, 2 кредит 30 (сағат)  арналған. Жалпы бұл  пән  базалық  пәндерге
жатады, бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге,  практикада  қолдануға
көмектеседі.
1.3  Негізгі музыкалық аспап  пәнінің  мақсаты:  Негізгі  музыкалық  аспапты
еркін ойнау. Түрлі  музыкалық  шығармаларды  беттен  оқып  ойнау  тәсілдерін
үйрену.   Техникалық   жаттығулардың   әр   түрін   біліп   ойнау.    Мектеп
бағдарламасына кіретін әндерді басқа тональноске транспорт жасай  білу.Таныс
әндерді  аспапта  есту  қабілеті  бойынша  ойнау.  Музыкалык,   қабіліттерін
дамыту. Осы  курсты  жүргізгенде  оқу  негізі  тарихи  –  теориялық,  музыка
орындаушылық, психология –  педагогикалық  циклындағы  пәндердің,  музыкалық
білім тарихымен теориясы курсынан алған  білімдерінде,  іскерліктеріне  және
дағдыларына сүйенеді. музыкалық оймен артистік және музыкалық  есте  сақтау,
ырғақты сезіну, музыкалық есту қабілетіне жол ашады.
1.4    Пәннің негізгі міндеттері:
   Негізгі  аспапты  меңгеру  курсының  жеке-дара  сабақтарының  түрлері  әр
студенттің мүмкіндігіне назар салып,  жан-жақы  зерттеуге  жағдай  туғызады.
Негізгі аспапты оқып үйрену курсының  алғашқы  кезеңінде  студенттің  кәсіби
дайындығының деңгейі мен орындаушылық шеберлігі анықталады.
   Музыкалық материал техникалық және көркемдік жағынан  әртүрлі,  әрі  жан-
жақты болуы тиіс.  Студенттің  ойнау  дағдылары  мен  шеберлікті  меңгеруіне
байланысты музыкалық шығармалардың стилі мен сипатын бірте-
бірте күрделендірілген  жөн.  Сонымен  қатар,  студенттер  мажор  мен  минор
гаммалары мен арпеджио ойнауды меңгеріп,  күрделі  шығармалармен  қатар  көп
дауысты  үлгіде  жазылған  шығармаларды  үйреніп  орындағаны  жөн.  Сонымен,
музыкалық шығармаларды жоғары кәсіби деңгейде орындау.
 3.4  Оқытудың нәтижесі:
 - Жалпы білім беретін мектепте музыка сабағын кәсіптік деңгейде жүргізу;
 -  Музыкалық  аспаптарды  (күйсандық,  сырнай)   еркін   меңгеріп,   мектеп
   бағдарламасында белгіленген музыкалық шығармаларды орындау.


|ПОӘК                     |Ред. № 1.2014 ж.         |Бет  5/8                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |

 - Сүйемелдеу дағдыларын меңгеріп, өз орындауындағы  әндерді,  жеке  әншілер
   мен хорды сүйемелдей білу.
 - Нотаны оқып ойнау, нотасы  жоқ  әндерді  есту  арқылы  сүйемелдеу,  түрлі
   сарындылыққа көше білу, ансамбль, оркестрге қосылып ойнай білу;
 - Музыкалық репертуарлармен өздігінше жұмыс істей білу;
 - Оқу әдістемелік әдебиеттермен танысып, оларды пайдалану;
 - Педагогикалық шеберлікті меңгеріп,  мектеп  оқушыларының  алдында  музыка
   жөнінде қызықты әңгіме өткізіп, музыкалық шығарманы шебер орындай білу.

3.5. Пререквизиттер:
-  Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық
аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем
бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу.
3.6. |Постреквизиттер:
-  Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау,   -
Музыкалық білім әдістемесі.

1       Пәннің       мазмұны       мен        жалпы        сағат        саны

|№  |Тақырыптың аты       |                       |Әдебиеттер                 |
|   |                     |Т/К   |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |                           |
|1  |2                    |3     |4        |5     |6                          |
|1  |Пәннің мақсаты,      |10    |1        |6     |1. Б.Мустафин, Т.Мустафин, |
|   |міндеттері, аспапты  |      |         |      |Т.Алыбаев, З.Смакова       |
|   |еркін ойнау, түрлі   |      |         |      |«Сырнай үйрену мектебі»    |
|   |музыкалық            |      |         |      |Алматы «Білім» 2004.       |
|   |шығармаларды беттен  |      |         |      |                           |
|   |ойнау тәсілдерін     |      |         |      |                           |
|   |білу.                |      |         |      |                           |
|2  |Орындаушылық         |10    |1        |6     | А.Сурков «Пособие для     |
|   |техниканы дамыту,    |      |         |      |начального обученияигре на |
|   |техникалық           |      |         |      |баяне» М., 1979            |
|   |жаттығуларды аспапа  |      |         |      |Ф.Липс «Искусство игры на  |
|   |үнемі ойнауды        |      |         |      |баяне» М.,1983.            |
|   |дағдылау.            |      |         |      |                           |










      |ПОӘК                     |Ред. № 1. 2013 ж.        |Бет  6/8                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |


      |3  |Классикалық          |10    |2        |4,5   | А.Басурманов «Самоучитель |
|   |шығармаларды,        |      |         |      |игры на баяне».            |
|   |қазақстан            |      |         |      |А.Онегин «Школа игры на    |
|   |композиторларының    |      |         |      |баяне» М.,1983.            |
|   |балаларға арналған   |      |         |      |                           |
|   |шығармаларын аспапта |      |         |      |                           |
|   |ойнау.               |      |         |      |                           |
|   |Барлығы:             |30    |4        |22,5  |                           |


      3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
   а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық аспапта  ойнау,  музыкалық
сауаттылықты қажет етеді. Күнделікті  аспапта  ойнап    жаттығулардың   неше
түрін ойна - есте сақтау қабілетін, саусақ қимылын дамытады.
   ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық аспапта  ойнау   –
студенттердің    тарихи-теориялық,    музыкалық-орындаушылық,    психология-
педагогикалық  циклындағы  пәндерден,  музыкалық   білімнің   теориясы   мен
практикасы  курсынан  алған  білім,  іскерлік  және  дағдыларына   сүйенеді.
Музыкалық шығарма талдау кезінде, логикалық ойлауды меңгеру, шығарманың мән-
мағынасын анықтау, оқушының шығармашылық  өсуінің  негізгі  көрсеткіштерінің
бірі болып табылады.
   б) Тәжірбиелік сабақтарды  дайындаудағы  нұсқау:  Сонымен  бірге  тұлғаны
білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және  танымдық  жүйені:
ойлауды, ынтаны,  қабылдау  қабілетін  арнайы  жасалған  оқу  және  танымдық
жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін,  өзін  -  өзі
өзектілендіру, өзін - өзі бекіту,  қарым  –  қатынас,  ойын,  танымдық  және
шығармашылық  қажеттіліктерін  қанағаттандыруға,   белсенді   сөздік   қорын
молайту, студенттерге мектептегі музыка  мұғалімнің  күнделікті  тәжірбиелік
жұмысында кездесетін және  өте  қажет  нақты  да  жүйелі  музыка  тарихынан,
музыка-теория  сыннан  білім  беру,  осы  алған  білімдерін  музыкалық  оқу-
үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету,  өз  бетімен  жұмыс  істеуге
дағдыландыру.
     в)  оқу-әдістемелік  кешеннің  қолданудағы  нұсқаулар   кредиттік   оқу
жүйесінде  СӨЖ  жұмыстары  студенттердің  екі  есеге  ұлғаяды,   бұл   білім
жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
    г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық  сессияға  дайын
болу үшін ең  алдымен  берілген  тапсырмаларды  тәжірбиелік,  СӨЖ  уақытында
өткізілсе,  сонда  ғана  адал  еңбек  сіңірген  студен  қандай  да   болсада
қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.
4  КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі
аттестация және аспапта ойнау.
5  КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде
|ПОӘК                     |Ред. № 1. 2014 ж.        |Бет  7/8                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |

студенттер алдына мынадай администрациялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл
Сабақты босату – минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ:
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда ; және 75 балл 2 аттестацияда  .

ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда
Бақылау жұмысы 7 және  15  апталарда  қойылады,  қорытынды  нәтижесінде  1-2
аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл,  ал  семестр  бойынша  әр  рейтинг
аттестация бойынша 300 балл

Пәннің балға бөлінуі «_________________________»








|Курс |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |Барлығы  |Бақылау түрі   |
|     |        |тер    |            |         |      |         |               |
|2    |3-4     |2      | 30 сағат   |15сағат  |      |45       |Музыкалық      |
|курс |семестр |       |            |         |сағат |сағат    |шығармаларды   |
|     |        |       |            |         |      |         |аспапта ойнау, |
|     |        |       |            |         |      |         |емтихан        |


Қысқаш атаулары: Қ-сабаққа  қатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1  – 1 рубеждік бақылау;
РК 2 –  2 рубеждік бақылау
Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:

|Бағасы   |Мағынасы                            |Балл          |Пайыздар,%  |
|А        |Өте жақсы                           |4,00          |95 – 100    |
|А-       |Өте керемет                         |3,67          |90 – 94     |
|В.+      |Жақсы                               |3,33          |85 – 89     |
|В        |Жақсыға жақын                       |3,00          |80 – 84     |
|В -      |Сәл жақсы                           |2,67          |75 – 79     |
|С.+      |Толық қанағаттанарлық               |2,33          |70 – 74     |
|С        |Қанағаттанарлық                     |2,00          |65 – 69     |
|ПОӘК                     |Ред. № 1. 2014 ж.        |Бет  8/8                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |

|С-       |Сәл қанағаттанарлық                 |1,67          |60 – 64     |
|Д +      |Нашар                               |1,33          |55 - 59     |
|Д        |Өте нашар                           |1,00          |50 - 54     |
|F        |Қанағаттанарлықсыз                  |0,00          |0-49        |





      7 Қолданылған әдебиеттер
         Музыкально - педагогическая подготовка учителя. - М., 1973
    • Краткий музыкальный словарь-справочник.-М.,2002
    • Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания. – А., 1987
    • Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған
      жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006.
    • Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған
      жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006.
    • Сарыбаев, Б.   Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные
      инструменты :Альбом .-Алматы,1978
    • Прозорова, А.Н.   Первые шаги в мир музыки :Учебное пособие .-М.,2005
    • Хрестоматии к программам по музыке 1 – 6 классы


Пәндер