Файл қосу
Тұлға психологиясының мәселелері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК 042-14.05.01.20.65 |
| | |/02-2014 |
| | | |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 1 05.09.14. | |
|жұмыс оқу бағдарламасы | | |
|«Тұлға психологиясының | | |
|мәселелері» | | |
«ТҰЛҒА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В010300-«Педагогика және психология»
СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2014
Алғы сөз
1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы: педагогикалық психология
кафедрасының аға оқытушысы__________ К.С. Адильжанова
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының
меңгерушісі, псх.ғ.к. ________________Г.К.Джумажанова
№ 1 хаттама «03» қыркүйек 2014 жыл
2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында
талқыланды:
Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 жыл
Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.
3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды
және баспаға ұсынылды
Хаттама№1 «11» қыркүйек 2014 жыл
ОӘК төрайымы,
Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _________ Искакова Г.К.
Мазмұны:
1.Жалпы талаптар
2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
3.Курс саясаты
4.Студент рейтингісін санау саясаты
5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
7.«Тұлға психологиясының мәселелері» пәнінің оқу процесінің
күнтізбелік графигі.
1 Пәннің қысқаша мазмұны.
1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс |Семестр |Кредит |ЛК |
| | |Саны |(сағ.) |
|А |4 |95-100 | |
|А |3,6 |90-94 |Үздік |
|В+ |3,4 |85-89 | |
|В |3,2 |80-84 |Жақсы |
|В- |3,0 |75-79 | |
|С+ |2,8 |70-74 | |
|С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық |
|С- |2,4 |60-64 | |
|Д+ |2,2 |55-59 | |
|Д |2,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз |
|I |NA | |Аяқталмаған |
|P |- |өтті |Пәнді өтті |
5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі
|№ | Тақырып атауы | Сағаттар саны |
| | |Дәріс |Тәж-лік |СОӨЖ |СӨЖ |
|1 |Жеке тұлға психологиясы: пәнге|2 | |2 |2 |
| |кіріспе. | | | | |
|2 |Жеке тұлға психологиясындағы | |1 |1 |1 |
| |зерттеулер мен баға. | | | | |
|3 |Классикалық психоанализ. |2 | |2 |2 |
|4 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 |
| |психодинамикалық бағыт: З. | | | | |
| |Фрейд. | | | | |
|5 |Аналитикалық теория. |2 | |2 |2 |
|6 |Психодинамикалық бағытты қайта| |1 |1 |1 |
| |қараудың нәтижелері: А. Адлер.| | | | |
| |Тұлға түсінігін зерттеудің |2 | |2 |2 |
| |әлемдік теориялары. | | | | |
| | | | | | |
|7 | | | | | |
|8 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 |
| |эго-психология және онымен | | | | |
| |байланысты бағыттар: Э. | | | | |
| |Эриксон. | | | | |
|9 |Бихевиоралдық бағыт. |2 | |2 |2 |
|10 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 |
| |диспозициялық бағыт. | | | | |
|11 |Тұлғаның әлеуметтік |2 | |2 |2 |
| |психологиялық теориялары. | | | | |
|12 |Әлеуметтік мәдени теория: К. |2 |1 |3 |3 |
| |Хорни. | | | | |
|13 |К. Роджерстің клиентке |2 | |2 |2 |
| |орталықтанған бағыты.. | | | | |
|14 |Р. Кеттел: жеке тұлға |2 |1 |3 |3 |
| |қасиеттерінің құрылымдық | | | | |
| |теориясы. | | | | |
|15 |Тұлға феноменін тұлға |2 | |2 |2 |
| |теориялары негізінде зерттеу | | | | |
| |жолдары. | | | | |
|16 |Жеке тұлға теориясындағы |2 |2 |4 |4 |
| |үйретуші-бихевиоралды және | | | | |
| |әлеуметтік-когнитивтік | | | | |
| |бағыттар. | | | | |
|17 |Әлеуметтік мінездер (типтер). |2 | |2 |2 |
|18 |Жеке тұлғадағы когнитивтік | |2 |2 |2 |
| |бағыт. | | | | |
|19 |Тұлға теориялары және |2 | |2 |2 |
| |психология тарихы. | | | | |
|20 |Гуманистік және |2 |2 |4 |4 |
| |феноменологиялық бағыттар. | | | | |
|21 |Жеке тұлға теориясындағы жаңа |2 |2 |4 |4 |
| |бағыттар. | | | | |
| |Барлығы |30 |15 |45 |45 |
6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
Кесте 3
|СӨЖО |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|2 |3 |4 |
|Жеке тұлға түсінігі деген |Анықтамалармен жұмыс |Конспект1 |
|не? | | |
|Жеке тұлға |Жалпы психология |Конспект2 |
|психологиясындағы зерттеу |әдістерінен | |
|әдістері. |айырмашылығы | |
|З. Фрейдтің психоанализіне |Бейсаналылық мәселесі |Баяндама3 |
|сипаттама. | | |
|Психоаналитикалық |Психоаналитикалық |Конспект4 |
|терапия-санасыздықты |терапия | |
|зерттеу. | | |
|Психодинамикалық бағыттағы |Адлер теориясын схема |Схема5 |
|А.Адлер теориясы. |түрінде көрсету | |
|Невроздар және олардың |Невроздарға жалпы |Реферат6 |
|зерттелуі. |сипаттама | |
|К. Юнгтің өмірбаяны. |Юнг теориясының мазмұны|Реферат7 |
|Жеке тұлға теориясындағы |Эго-психология |Конспект8 |
|эго-психологиямен | | |
|байланысты бағыттыр. | | |
|Диспозициялық бағыт |Тұлға қасиеттеріне |Тест9 |
|өкілдері: Г. Олпорт, Р. |арналған тесттер | |
|Кеттел, Г. Айзенк. | | |
|ЖТТ-дағы |Бихевиоралды бағыт |Баяндама10 |
|үйретуші-бихевиоралды | | |
|бағыт. | | |
|Әлеуметтік-когнитивтік |А. Бандура Және Дж. |Салыстырмалы |
|бағыт: А. Бандура Және Дж. |Роттер өмірбаяндары |схема11 |
|Роттер. | | |
|Дж. Келлидің когнитивтік |Когнитивтік теория |Реферат12 |
|ЖТТ-сы. | | |
|А. Маслоу: ЖТТ-ның |Гуманистік бағыт |Таблица құру13 |
|гуманистік бағыты. | | |
|Феноменологиялық бағыт: К. |К. Роджерс өмірбаяны |Хабарлама14 |
|Роджерс. | | |
|Тұлға психологиясындағы |Тұлға теорияларының |Хабарлама15 |
|жаңа бағыттар. |болашағы | |
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 4
№Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар015202020151510101010101010103СОӨЖ0101010101010104СӨЖ002525250252522551 РБ60756Ұпайлар02545304525402702035203520352075270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz