Файл қосу
Тұлға психологиясының мәселелері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.65 | | | |/02-2014 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 1 05.09.14. | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | |«Тұлға психологиясының | | | |мәселелері» | | | «ТҰЛҒА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300-«Педагогика және психология» СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы__________ К.С. Адильжанова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының меңгерушісі, псх.ғ.к. ________________Г.К.Джумажанова № 1 хаттама «03» қыркүйек 2014 жыл 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 жыл Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама№1 «11» қыркүйек 2014 жыл ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _________ Искакова Г.К. Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Тұлға психологиясының мәселелері» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі. 1 Пәннің қысқаша мазмұны. 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |№ | Тақырып атауы | Сағаттар саны | | | |Дәріс |Тәж-лік |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |Жеке тұлға психологиясы: пәнге|2 | |2 |2 | | |кіріспе. | | | | | |2 |Жеке тұлға психологиясындағы | |1 |1 |1 | | |зерттеулер мен баға. | | | | | |3 |Классикалық психоанализ. |2 | |2 |2 | |4 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 | | |психодинамикалық бағыт: З. | | | | | | |Фрейд. | | | | | |5 |Аналитикалық теория. |2 | |2 |2 | |6 |Психодинамикалық бағытты қайта| |1 |1 |1 | | |қараудың нәтижелері: А. Адлер.| | | | | | |Тұлға түсінігін зерттеудің |2 | |2 |2 | | |әлемдік теориялары. | | | | | | | | | | | | |7 | | | | | | |8 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 | | |эго-психология және онымен | | | | | | |байланысты бағыттар: Э. | | | | | | |Эриксон. | | | | | |9 |Бихевиоралдық бағыт. |2 | |2 |2 | |10 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 | | |диспозициялық бағыт. | | | | | |11 |Тұлғаның әлеуметтік |2 | |2 |2 | | |психологиялық теориялары. | | | | | |12 |Әлеуметтік мәдени теория: К. |2 |1 |3 |3 | | |Хорни. | | | | | |13 |К. Роджерстің клиентке |2 | |2 |2 | | |орталықтанған бағыты.. | | | | | |14 |Р. Кеттел: жеке тұлға |2 |1 |3 |3 | | |қасиеттерінің құрылымдық | | | | | | |теориясы. | | | | | |15 |Тұлға феноменін тұлға |2 | |2 |2 | | |теориялары негізінде зерттеу | | | | | | |жолдары. | | | | | |16 |Жеке тұлға теориясындағы |2 |2 |4 |4 | | |үйретуші-бихевиоралды және | | | | | | |әлеуметтік-когнитивтік | | | | | | |бағыттар. | | | | | |17 |Әлеуметтік мінездер (типтер). |2 | |2 |2 | |18 |Жеке тұлғадағы когнитивтік | |2 |2 |2 | | |бағыт. | | | | | |19 |Тұлға теориялары және |2 | |2 |2 | | |психология тарихы. | | | | | |20 |Гуманистік және |2 |2 |4 |4 | | |феноменологиялық бағыттар. | | | | | |21 |Жеке тұлға теориясындағы жаңа |2 |2 |4 |4 | | |бағыттар. | | | | | | |Барлығы |30 |15 |45 |45 | 6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 3 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Жеке тұлға түсінігі деген |Анықтамалармен жұмыс |Конспект1 | |не? | | | |Жеке тұлға |Жалпы психология |Конспект2 | |психологиясындағы зерттеу |әдістерінен | | |әдістері. |айырмашылығы | | |З. Фрейдтің психоанализіне |Бейсаналылық мәселесі |Баяндама3 | |сипаттама. | | | |Психоаналитикалық |Психоаналитикалық |Конспект4 | |терапия-санасыздықты |терапия | | |зерттеу. | | | |Психодинамикалық бағыттағы |Адлер теориясын схема |Схема5 | |А.Адлер теориясы. |түрінде көрсету | | |Невроздар және олардың |Невроздарға жалпы |Реферат6 | |зерттелуі. |сипаттама | | |К. Юнгтің өмірбаяны. |Юнг теориясының мазмұны|Реферат7 | |Жеке тұлға теориясындағы |Эго-психология |Конспект8 | |эго-психологиямен | | | |байланысты бағыттыр. | | | |Диспозициялық бағыт |Тұлға қасиеттеріне |Тест9 | |өкілдері: Г. Олпорт, Р. |арналған тесттер | | |Кеттел, Г. Айзенк. | | | |ЖТТ-дағы |Бихевиоралды бағыт |Баяндама10 | |үйретуші-бихевиоралды | | | |бағыт. | | | |Әлеуметтік-когнитивтік |А. Бандура Және Дж. |Салыстырмалы | |бағыт: А. Бандура Және Дж. |Роттер өмірбаяндары |схема11 | |Роттер. | | | |Дж. Келлидің когнитивтік |Когнитивтік теория |Реферат12 | |ЖТТ-сы. | | | |А. Маслоу: ЖТТ-ның |Гуманистік бағыт |Таблица құру13 | |гуманистік бағыты. | | | |Феноменологиялық бағыт: К. |К. Роджерс өмірбаяны |Хабарлама14 | |Роджерс. | | | |Тұлға психологиясындағы |Тұлға теорияларының |Хабарлама15 | |жаңа бағыттар. |болашағы | | 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар015202020151510101010101010103СОӨЖ0101010101010104СӨЖ002525250252522551 РБ60756Ұпайлар02545304525402702035203520352075270 Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz