Файл қосу

Тұлға психологиясының мәселелері





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.65  |
|                         |                         |/02-2014                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 1  05.09.14.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |                         |                         |
|«Тұлға психологиясының   |                         |                         |
|мәселелері»              |                         |                         |







               «ТҰЛҒА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    5В010300-«Педагогика және психология»


              СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ















                                 Семей  2014









      Алғы сөз
      1 ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы: педагогикалық психология
      кафедрасының аға оқытушысы__________ К.С. Адильжанова


      2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1 Педагогикалық психология кафедрасының
      меңгерушісі, псх.ғ.к. ________________Г.К.Джумажанова
       № 1 хаттама «03» қыркүйек  2014 жыл




      2.2  Педагогика  факультетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің   бюросында
талқыланды:



      Хаттама №1  «05» қыркүйек 2014 жыл


      Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _________    п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.


      3 БЕКІТІЛДІ
      3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
және баспаға ұсынылды
      Хаттама№1  «11»  қыркүйек 2014 жыл


      ОӘК төрайымы,
      Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _________ Искакова Г.К.




































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Тұлға   психологиясының   мәселелері»   пәнінің   оқу    процесінің
      күнтізбелік графигі.






































































 1  Пәннің қысқаша мазмұны.

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |














   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы


   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі

|№  | Тақырып атауы                | Сағаттар саны                          |
|   |                              |Дәріс    |Тәж-лік   |СОӨЖ     |СӨЖ     |
|1  |Жеке тұлға психологиясы: пәнге|2        |          |2        |2       |
|   |кіріспе.                      |         |          |         |        |
|2  |Жеке тұлға психологиясындағы  |         |1         |1        |1       |
|   |зерттеулер мен баға.          |         |          |         |        |
|3  |Классикалық психоанализ.      |2        |          |2        |2       |
|4  |Жеке тұлға теориясындағы      |         |1         |1        |1       |
|   |психодинамикалық бағыт: З.    |         |          |         |        |
|   |Фрейд.                        |         |          |         |        |
|5  |Аналитикалық теория.          |2        |          |2        |2       |
|6  |Психодинамикалық бағытты қайта|         |1         |1        |1       |
|   |қараудың нәтижелері: А. Адлер.|         |          |         |        |
|   |Тұлға түсінігін зерттеудің    |2        |          |2        |2       |
|   |әлемдік теориялары.           |         |          |         |        |
|   |                              |         |          |         |        |
|7  |                              |         |          |         |        |
|8  |Жеке тұлға теориясындағы      |         |1         |1        |1       |
|   |эго-психология және онымен    |         |          |         |        |
|   |байланысты бағыттар: Э.       |         |          |         |        |
|   |Эриксон.                      |         |          |         |        |
|9  |Бихевиоралдық бағыт.          |2        |          |2        |2       |
|10 |Жеке тұлға теориясындағы      |         |1         |1        |1       |
|   |диспозициялық бағыт.          |         |          |         |        |
|11 |Тұлғаның әлеуметтік           |2        |          |2        |2       |
|   |психологиялық теориялары.     |         |          |         |        |
|12 |Әлеуметтік мәдени теория: К.  |2        |1         |3        |3       |
|   |Хорни.                        |         |          |         |        |
|13 |К. Роджерстің клиентке        |2        |          |2        |2       |
|   |орталықтанған бағыты..        |         |          |         |        |
|14 |Р. Кеттел: жеке тұлға         |2        |1         |3        |3       |
|   |қасиеттерінің құрылымдық      |         |          |         |        |
|   |теориясы.                     |         |          |         |        |
|15 |Тұлға феноменін тұлға         |2        |          |2        |2       |
|   |теориялары негізінде зерттеу  |         |          |         |        |
|   |жолдары.                      |         |          |         |        |
|16 |Жеке тұлға теориясындағы      |2        |2         |4        |4       |
|   |үйретуші-бихевиоралды және    |         |          |         |        |
|   |әлеуметтік-когнитивтік        |         |          |         |        |
|   |бағыттар.                     |         |          |         |        |
|17 |Әлеуметтік мінездер (типтер). |2        |          |2        |2       |
|18 |Жеке тұлғадағы когнитивтік    |         |2         |2        |2       |
|   |бағыт.                        |         |          |         |        |
|19 |Тұлға теориялары және         |2        |          |2        |2       |
|   |психология тарихы.            |         |          |         |        |
|20 |Гуманистік  және              |2        |2         |4        |4       |
|   |феноменологиялық бағыттар.    |         |          |         |        |
|21 |Жеке тұлға теориясындағы жаңа |2        |2         |4        |4       |
|   |бағыттар.                     |         |          |         |        |
|   |Барлығы                       |30       |15        |45       |45      |

6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 3

|СӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Жеке тұлға түсінігі деген  |Анықтамалармен жұмыс   |Конспект1         |
|не?                        |                       |                  |
|Жеке тұлға                 |Жалпы психология       |Конспект2         |
|психологиясындағы зерттеу  |әдістерінен            |                  |
|әдістері.                  |айырмашылығы           |                  |
|З. Фрейдтің психоанализіне |Бейсаналылық мәселесі  |Баяндама3         |
|сипаттама.                 |                       |                  |
|Психоаналитикалық          |Психоаналитикалық      |Конспект4         |
|терапия-санасыздықты       |терапия                |                  |
|зерттеу.                   |                       |                  |
|Психодинамикалық бағыттағы |Адлер теориясын схема  |Схема5            |
|А.Адлер теориясы.          |түрінде көрсету        |                  |
|Невроздар және олардың     |Невроздарға жалпы      |Реферат6          |
|зерттелуі.                 |сипаттама              |                  |
|К. Юнгтің өмірбаяны.       |Юнг теориясының мазмұны|Реферат7          |
|Жеке тұлға теориясындағы   |Эго-психология         |Конспект8         |
|эго-психологиямен          |                       |                  |
|байланысты бағыттыр.       |                       |                  |
|Диспозициялық бағыт        |Тұлға қасиеттеріне     |Тест9             |
|өкілдері: Г. Олпорт, Р.    |арналған тесттер       |                  |
|Кеттел, Г. Айзенк.         |                       |                  |
|ЖТТ-дағы                   |Бихевиоралды бағыт     |Баяндама10        |
|үйретуші-бихевиоралды      |                       |                  |
|бағыт.                     |                       |                  |
|Әлеуметтік-когнитивтік     |А. Бандура Және Дж.    |Салыстырмалы      |
|бағыт: А. Бандура Және Дж. |Роттер өмірбаяндары    |схема11           |
|Роттер.                    |                       |                  |
|Дж. Келлидің когнитивтік   |Когнитивтік теория     |Реферат12         |
|ЖТТ-сы.                    |                       |                  |
|А. Маслоу: ЖТТ-ның         |Гуманистік бағыт       |Таблица құру13    |
|гуманистік бағыты.         |                       |                  |
|Феноменологиялық бағыт: К. |К. Роджерс өмірбаяны   |Хабарлама14       |
|Роджерс.                   |                       |                  |
|Тұлға психологиясындағы    |Тұлға теорияларының    |Хабарлама15       |
|жаңа бағыттар.             |болашағы               |                  |

7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Кесте 4
№Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар015202020151510101010101010103СОӨЖ0101010101010104СӨЖ002525250252522551 РБ60756Ұпайлар02545304525402702035203520352075270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер