Файл қосу
Кітаптану ғылымы жайында
5В050504 «Журналистика» мамандығына арналған «Кітаптану негіздері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы _________ «___» _______ 2014 жыл. қолы Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының мәжілісінде қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» _______ 2014 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеттің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» _______ 2014 жыл. Төрағасы: ___________ Тойкин С.Х. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде мақұлданып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 «___» _______ 20 ж. шыққан ПОӘК-нің №2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибігүл Жұмашқызы, аға оқытушы Кафедра:Журналистика және практикалық қазақ тілі Ақпараттық қатынас: телефон : 36-02-25, кафедраның мекен-жайы : Глинки, 20, 912- бөлме Сабақ өтетін орын: 809 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы а) Басты мәселе кітап туралы ғылым, оның кітап және кітап ісін дамытудағы ролі. мерзімді және беймерзімді баспасөздің зерттелу жайы. қазақстанда кітаптану ғылымының соңғы жылдарда ғана қолға алып қарастырылуда. кітаптану негіздері пәні бойынша ұсынылатын әдебиеттерге шолу. ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі: кітаптану ғылымы туралы; кітап және оның даму заңдылықтары; жалпы кітаптың пайда болуы Қазақстанда кітап ісінің дамуы; қолға алынып жатқан қазіргі іс-шаралар. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: «Кітаптану негіздері» оқу пәнін оқыту кітаптану негіздерімен таныстыру, оларға кітап туралы ғылымның жалпы теориялық және методологиялық принциптерін түсіндіру мақсатын көздейді. Курс журналист мамандығын оқытудағы негізгі пәннің бірі болып есептеледі. Осы оқу пәнінің негізгі мақсатын журналистика мамандығы бойынша кәсіптік мамандануда кітап және кітап практикасында туатын проблемаларды шешуде неғұрлым тиімді жолдарын таныстыру арқылы жетілдіріп күшейту құрайды. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: Журналистика тарихы бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ең алдымен «Қазақстан тарихы» пәнінің негізінде барлық қоғамдық, саяси кезеңдермен байланыстырыла оқытылады.Себебі, әр студенттің бойына қазақ журналистикасының өткен дәуірлердегі жинақтаған мол тәжірибесін, шығармашылық ізденістері мен шеберлік жетістіктерін дарыта білу бұл пәнде қарастырылуы көзделген. - Студенттерге 1917 жылдан бергі кезең аралығындағы қазақ журналистикасының өткен жолы жөнінде жан – жақты мағлұмат ұсыну. - Қазақ газеттері мен журналдарының бағыт – бағдарына, мән – мазмұнына олардың жарық көрген уақытындағы саяси - әлеуметтік жағдайларға сәйкес баға беру. - Қазақ баспасөзі тарихындағы «ақтаңдақ» тұстарға ерекше назар аудару. - Студенттерге қазақ журналистикасы тарихының проблемалары бойынша зерттеу жұмыстарын жазуға ықпал ету. 1.5 Оқыту нәтижелері: Студенттер курсты меңгеру барысында: - дәріс, семинар сабақтарын өткізу жолымен, әлемдік қолжазба және баспа кітабы тарихының негізінде кітаптың адам мен қоғам өміріндегі рөлін; - кітаптану ғылымының туу, қалыптасу, даму тарихын, осы ғылымның жүйесін, теориясы мен методологиясын, өзге ғылымдармен байланысын бүгінгі заман талаптары тұрғысынан талдап талқылауды; - баспа ісі, полиграфия, библиополистика, кітапханатану, библиографиятану ғылымдарының қыр-сырын меңгерту көзделеді. - Курстың теориялық және әдістемелік базасы отандық және орыс ғалымдарының зерттеулері мен ғылыми еңбектері мен осы саладағы арнайы әдебиеттер. - Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана білуді үйренеді; - Кәсіби зерттеу жұмыстарына дағдылары қалыптасады. 1.6 Курстың пререквизиттері 1.6.1 Журналистикаға кіріспе 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Мамандандыққа баулу 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ Кесте 1 |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кітаптану ғылымы жайында |1 |1 | |0,5 |1,5 |1, Б. 12-25 | | | | | | | | |ББ | |2 |Баспасөз бостандығы. | |1 | |0,5 |1,5 |2, 78-99 ББ | |3 |Кітаптану ғылымының туу, |1 |2 | |0,5 |1,5 |3, 91-98 ББ | | |қалыптасу, даму тарихынан | | | | | | | |4 |Кітап және оның адам мен |1 |1 | |0,5 |1,5 |4, 30-40 ББ | | |қоғам өміріндегі ролі | | | | | | | |5 |Қазақстандағы кітап тарихын| |1 | |0,5 |1,5 |3, 45-62 ББ | | |зерттеуші ғалымдар | | | | | | | |6 |Қолжазба кітап |1 |1 | |0,5 |1,5 |5, 65-22 ББ | |7 |Алғашқы қолжазба басылымдар| |1 | |0,5 |1,5 |10, 3-17 ББ | |8 |Баспа кітап |1 |1 | |0,5 |1,5 |1, 16-35 ББ | |9 |Иоганн Гутенбергтің кітап | |1 | |0,5 |1,5 |2, 73-107 ББ | | |тарихындағы жаңалығы | | | | | | | |10 |Кітаптану ғылымының |1 |1 | |0,5 |1,5 |3, 9-19 ББ | | |функционалдық, қызметшілдік| | | | | | | | |тұжырымдамасы | | | | | | | |11 |Кітаптану туралы ғылымның | |1 | |0,5 |1,5 |2, 78-99 ББ | | |кешенділігі тұжырымдамасы | | | | | | | |12 |Жүйелі типологиялық |1 | | |0,5 |1,5 |3, 91-98 ББ | | |тұжырымдама | | | | | | | |13 |«Қиылысушы ғылымдар» | |1 | |0,5 |1,5 |4, 30-40 ББ | | |тұжырымдамасы | | | | | | | |14 |Кітаптанудың идеялық-саяси,| |1 | |0,5 |1,5 |2, 15-23 ББ | | |ғылыми өрісі | | | | | | | |15 |Кітап музейі |1 |1 | |0,5 |1,5 |3, 91-98 ББ | |16 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |0,5 |1,5 |4, 25-39 ББ | |17 |Кітап баспагерлік білімі |1 |1 | |0,5 |1,5 |5, 12-22 ББ | | |жүйесі | | | | | | | |18 |Кітап саудасы білімі жүйесі| |1 | |0,5 |1,5 |1, 43-59 ББ | |19 |Кітапханатану білімі жүйесі|1 |1 | |0,5 |1,5 |2, 11-20 ББ | |20 |Библиографиятану білімі | |1 | |0,5 |1,5 |3, 39-56 ББ | | |жүйесі | | | | | | | |21 |Кітаптану білімінің |1 |1 | |0,5 |1,5 |4,158-172 ББ | | |ғылымдар жүйесінде алатын | | | | | | | | |орны және басқа ғылымдармен| | | | | | | | |байланысы | | | | | | | |22 |Кітаптану және оған салалас| |1 | |0,5 |1,5 |5,200-210 ББ | | |пәндер | | | | | | | |23 |Кітап және кітап ісінің |1 |1 | |0,5 |1,5 |6, 51-24 ББ | | |материалдық, экономикалық | | | | | | | | |негізін нығайтып, байытып | | | | | | | | |отыру | | | | | | | |24 |Кітаптанудың нарық | |1 | |0,5 |1,5 |1, 56-61 ББ | | |экономикасына көшуі | | | | | | | |25 |Кітап және кітап ісінің |1 |1 | |0,5 |1,5 |2, 36-45 ББ | | |маман кадрларын даярлау | | | | | | | |26 |Ғылыми –техникалық | |1 | |0,5 |1,5 |3, 25-33 ББ | | |революция жетістіктерін | | | | | | | | |өндіріске енгізу. | | | | | | | |27 |Кітап және кітап ісін |1 |1 | |0,5 |1,5 |4, 26-35 ББ | | |ғылыми басқаруда | | | | | | | | |ғылыми-зерттеу жұмыстарын | | | | | | | | |жүргізудің маңызы | | | | | | | |28 |Жекеменшік баспалар | |1 | |0,5 |1,5 |1, 29-43 ББ | |29 |Балалар мен жасөспірімдерге|1 |1 | |0,5 |1,5 |2, 69-84 ББ | | |арналған басылымдар | | | | | | | |30 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |0,5 |1,5 |3, 91-120 ББ | | |Барлығы |15 |30 | |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Кітаптану негідері» пәнінде ғылыми публицистиканың кең өріс алып дамуын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда журналистиканың тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Сондықтан студенттерге ғылыми оқулықтар мен ғылыми зерттеу жұмыстарын көр оқып, сараптауға тапсырмалар көртеп беріледі. Ұлы ғалымдардың еңбектері мен жас ғалымдардың еңбектеріндегі бірізділік пен дәстүр жалғастығын тани білуге баулу. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бірде-бір студентке дәрістің бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Кітаптану негіздері» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |0 | | |2 |Семинар |20 | | |3 |Семинар |20 | | | |БӨЖ |48 | | |4 |Семинар |20 | | |5 |Семинар |20 | | |6 |Семинар |20 | | | |БӨЖ |48 | | |7 |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |14 | | |9 |Семинар |14 | | |10 |Семинар |14 | | | |БӨЖ |48 | | |11 |Семинар |14 | | |12 |Семинар |14 | | |13 |Семинар |14 | | |14 |Семинар |16 | | | |БӨЖ |48 | | |15 |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Ш.Елеукенов. Кітаптану негіздері. А., Санат. 2010. 7.1.2 А.М.Ловягин Основы книговедения. М., 2010. 7.1.3 Ш.Р.Елеукенов, Ж.Шалғымбаева Қазақ кітабының тарихы, А, Санат. 2011. 7.1.4 Беловецкая А.А. Общее книговедения. – М.,2014. 7.1.5 Люблинский С.Б. Подвижники книги М.,2010. 7.1.6 Н.М.Лисовский Книговедение, его предмет и задачи. П., 2012. 7.1.7 Рукописная книга в культуре народов Востока т.2. М.,2011. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Сикорский Н.М. Исследования и материалы, 2011. 7.2.2 Барсуков А.И. Вопросы общей теории книговедения, 2011. 7.2.3 Новосадский И.В. Теория книговедения, 2010. 7.2.4 Галактионов И.Д. Технические правила набора и их изменения 2010. 7.2.5 Сұбханбердина Ү. Қазақтың революциядан бұрынғы мерзімді баспасөзіндегі материалдар. – А., 2013. 7.2.6 Книга Исследования и материалы. - ., 2014. 7.2.7 Иоффе А.М. История книги и книговедения. 7.2.8 Тюличев Д.В. Книгоиздательская деятельность Петербургской Академии наук им. М.В.Ломоносова. Л.,2011.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz