Файл қосу
Шығармашылық ойлау психологиясы пәніне кіріспе
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-05.1.60/01-2014 | |ПОӘК |№ __ басылым | | |Оқытушыға арналған |«__» ________ 2014 ж. | | |«Шығармашылық ойлау | | | |психологиясы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУ ПСИХОЛОГИЯСЫ» «6M050300» – «Психология» мамандығының магистранттарына арналған оқытушыға арналған пән бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған ________ «28» тамыз 2014 ж. “Психология” кафедрасының профессоры,психология және педагогика ғылымдарының кандидаты Б.Қ.Жарықбаев 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында. Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ профессор,психология ғылымдарының кандидаты Ш.С.Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «09» 09. 2014 ж. Төрайымы ___________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09. 2014 ж. ОӘК төрайымы, оқу әдістеме жөніндегі проректор ___________Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ 4 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 4 3 жалпы нұсқаулар 4 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: 4 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: 4 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: 5 3.4 Оқыту нәтижелері: 5 3.5 Пән пререквизиттері: 5 3.6 Пән постреквизиттері: 5 3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді 5 4 оқу пәнінің мазмұны (МОДУЛьдің) 6 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 7 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта 8 7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 11 8 Әдебиет 11 8.1 Негізгі әдебиет 11 8.2 Қосымша әдебиет 11 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Шығармашылық ойлау психологиясы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен университеттің магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады.. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған «Шығармашылық ойлау психологиясы» пәні бойынша оқытушыларға арналған жұмысшы бағдарлама төмендегі кұжаттарға сәйкес жасалынып және осы пән бойынша оку процессін ұйымдастыруға қажетті ұсыныстарға сәйкестендірілген: = Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті стандарты. Жоғарғы білім. Магистратура. Негізгі ережелер. ҚР ҚР МЖОс 5.04.033-2011. Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі 2011 жылғы 17 маусымда №261бекітілген және енгізілген. = 6М050300 – «Психология» мамандығының типтік оқу жоспары; = УСТ 042-СГУ-5-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»; = ҚП 042-1.07-2014 Қужаттық процедура «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің структурасы мен мазмұны». 3 жалпы нұсқаулар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі,оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жоғары оқу орнындағы психологиялық қызмет курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы магистранттары үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста жоғары мектеп психологиясы жалпы мәселелері, әсіресе ұлт проблемасы және тұлғаның ұлтжандылық сезімі мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми- қолданбалы ақпарат осы заманғы этнопсихологиялық теориялар негізінде беріледі. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Шығармашылық ойлау психологиясы» курсын оқытудың мақсаты – магистранттарға кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: Болашақ мамандардың шығармашылық ойлау психологиясы саласын оқып- зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді білуі қажет: білімі: - шығармашылық ойлау психологиясы пәні (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар); игеру: - шығармашылық ойлау психологиясы методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін; игеру: - шығармашылық ойлау психологиясының технологиялық негізгі модельдерін; икемі: - «Шығармашылық ойлау психологиясы» пәнінде алынған білімді мамандығында қолдану; түсіну: - психологиялық-педагогикалық әсер ету спецификасы мен мазмұнын; хабардар болу: - жоғары оқу орнында білім алу үрдісіндегі студент тұлғасы және интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.), жоғары оқу орнындағы белсенді оқыту әдістері мен тәрбие жұмыстарының психологиялық негізі; іс тәжірибелік дағдыларға ие болу: - жеке тұлғаның өсуі білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5 Пән пререквизиттері: - Жалпы психология. - Психология мамандығына кіріспе. - Психодиагностика негіздері. 3.6 Пән постреквизиттері: - Жеке адам психологиясы - Психологиялық практикум - Психологиялық тренинг . 3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді Жұмысшы оқу жоспарының үзіндісі 1 кестеде көрсетілген. 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Лекциялық сабақтар | |Шығармашылық ойлау психологиясы пәніне кіріспе. Шығармашылық |1 | |ойлау психологиясының ғылымдық мәні, міндеттері, басқа | | |ғылымдармен байланысы. Шығармашылық ойлау психологиясының | | |педагогикалық технологиямен байланысы. | | |«Сын тұрғысынан ойлауды оқу мен жазу арқылы дамыту» |1 | |технологиясы. | | |Сыни ойлауды дамыту технологиясының базалық үлгісі. Сабақтың |1 | |базалық үлгісінің 3 стадиясы | | |Құрылымдық-мазмұндық үлгі. Ұйымдасқан – бекітілген этап. Үйрету|1 | |этапы. Рефлексивті этап | | |Сыни ойлаудың стратегиялары. |1 | |Ойлауды ойластыру форма ретінде кластер қолдану. Кластер ұғымы,|1 | |мәні. | | |Контепцуалды таблица. |1 | |Ақыл-ой және жалпы қабілеттер диагностикасы. Интеллекті тестік |1 | |тексерудің теориялық сұрақтары. Қазіргі уақытта шетел | | |психологиясында интеллект тесттерінің пайдаланылуы. Шетел | | |психологиясында креативтіліктің зерттелуі. Креативтілікті | | |диагностикалау. | | |Жетістік деңгейінің диагностикасы. Оқу жетістіктерінің |1 | |диагностикасы. Кәсіби жетістіктерінің диагностикасы. | | |Адамның табиғи психофизиологиялық ерекшеліктерінің |1 | |диагностикасы. Адамның табиғи ерекшеліктері туралы түсінік. | | |Адамның жекелей психофизиологиялық ерекшеліктерін | | |диагностикалаудың әдістері. Ойлау және тілдік әрекеттегі жүйке | | |жүйесінің күшін және тұрақсыздығын диагностикалаудың бланкілік | | |әдістемелері. Бақылау әдісі. | | |Қабілеттер диагностикасы. Кәсіби жарамдылық. Кәсіби кеңес және |1 | |арнаулы қабілеттер тесттері. | | |Жеке тұлғаның кейбір параметрлерін өлшеудің психодиагностикасы.|1 | |Жеке тұлға параметрлерін диагностикалау мәселесі. Мотивацияның | | |диагностиклық әдістері мен психологиялық принциптері. Өзіндік | | |сананың диагностикалық әдістері және принциптері. Жеке тұлға | | |аралық қарым – қатынастың диагностикалық әдістерімен | | |принциптері. | | |Жетістік деңгейінің диагностикасы. Оқу жетістіктерінің |1 | |диагностикасы. Кәсіби жетістіктерінің диагностикасы. | | |Жеке тұлғаның кейбір параметрлерін өлшеудің психодиагностикасы.|1 | |Моральді-психологиялық статусты зерттеу. Проективті әдістемелер| | |мен сұрақшалар. Жеке тұлғаны жас ерекшелігіне байланысты | | |зерттеу. Жеке тұлға әдістемелерін өңдеудегі жаңа бағыт. | | |Жетістіктер деңгейінің диагностикасы. Оқу жетістіктерінің |1 | |диагностикасы.Кәсіби жетістіктер диагностикасы | | |Практикалық сабақтар | |Шығармашылық ойлау психологиясы пәніне кіріспе. |2 | |«Сын тұрғысынан ойлауды оқу мен жазу арқылы дамыту» |2 | |технологиясы. | | |Сыни ойлауды дамыту технологиясының базалық үлгісі. |2 | | Құрылымдық-мазмұндық үлгі. |2 | |Сыни ойлаудың стратегиялары. |2 | |Ойлауды ойластыру форма ретінде кластер қолдану. |2 | |Ақыл-ой және жалпы қабілеттер дамуының диагностикасы. |2 | |Ақыл-ой және жалпы қабілеттер диагностикасы. |2 | |Жетістік деңгейінің диагностикасы. |2 | |Адамның табиғи психофизиологиялық ерекшеліктерінің |2 | |диагностикасы. | | |Қабілеттер диагностикасы. |2 | |Жеке тұлғаның кейбір параметрлерін өлшеудің психодиагностикасы.|2 | |Жетістік деңгейінің диагностикасы. |2 | |Жеке тұлғаның кейбір параметрлерін өлшеудің психодиагностикасы.|2 | |Жетістіктер деңгейінің диагностикасы. |2 | 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 5.1. Методологиялық негіздерге шолу жасау (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.2. ҚР МЖМБС 309.277-2006 оқу жылдарына арналған мемлекеттік стандартқа шолу жасау (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.3. ЖОО оқу-тәрбие жұмысының психологиялық мінездемесі (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.4. Студенттердің іс-әрекетіне психологиялық талдау (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.5. Студенттердің негізгі іс-әрекеттерін қарастыру (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.6. ЖОО оқытушысы іс-әрекетінің психологиялық мінездемесі (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.7. ЖОО оқытушысы іс-әрекетінің түрлері және олардың психологиялық ерекшелігі (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.8. ЖОО оқытушысы мен студенттер қарым-қатынасы (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.9. ЖОО оқытушысының тартымдылығын анықтау (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.10. Студенттерде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.11. Студенттердің ЖОО бітірген кезде мамандық даярлығын анықтау (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.12. Студенттік отбасының типологиясы (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3 кестеде көрсетілген. 3 кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптар |Бейнелеуіш |Жеке |Бақылау | | |құралдар, ТСО, |қарастыруға |формасы | | |плакаттар, |арналған | | | |стендтер |сұрақтар | | |Дәріс |Семинар |Зертханалық| | | | |сабағының |сабағының |жұмыстың | | | | |1 |2 | |3 |4 |5 | |Жоғары оқу |Методологиялық | |Плакаттар, | |Плакаттар,| |орнындағы |негіздерге шолу | |карточкалар, |(Терминологи|карточкала| |психологиялы|жасау | |суреттер |ялық |р, | |қ қызмет | | |тізбегі |сөздікпен |суреттер | |пәнінің | | | |жұмыс) |тізбегі | |әдістері мен| | | | | | |методологисы| | | | | | |Білім |ҚР МЖМБС | |ЖОО маманы |(Терминологи|ЖОО маманы| |берудегі |309.277-2006 оқу| |мәселесіне |ялық |мәселесіне| |психологиялы|жылдарына | |арналған мысал |сөздікпен |арналған | |қ қызметінің|арналған мемле | |дардан үзінді |жұмыс) |мысал | |жүйесі. |кеттік | | | |дардан | | |стандартқа шолу | | | |үзінді | | |жасау | | | | | |Білім |ЖОО оқу-тәрбие | |ЖОО оқу-тәрбие |В.Сатир, |ЖОО | |берудегі |жұмысының | |жұмы |еңбектерінен|оқу-тәрбие| |психологиялы|психологиялық | |сының психо |біреуін |жұмы | |қ қызметінің|мінездемесіне | |логиялық |өзіңіздің |сының | |мақсаты мен |жоспар құру | |мінездемесіне |қалауыңыз |психо | |міндеттері. | | |жоспар құрыл |бойынша оқып|логиялық | | | | |ған мысалдар |танысу қажет|мінездемес| | | | | | |іне жоспар| | | | | | |құрыл | | | | | | |ған | | | | | | |мысалдар | |Студенттерді|Студенттер | |Социограммадан |Психологиялы|Социограмм| |ң |ұжымын зерттеу | |үзінді |қ анықтама |адан | |іс-әрекетіне| | | |беру. |үзінді | |психоло | | | | | | |гиялық | | | | | | |талдау | | | | | | | |Жеке бастың | |Әдістемелерден |А.Маслоу, |Әдістемеле| |Студенттерді|психоаналитика | |үзінді |еңбектері |рден | |ң негізгі |лық диагностика | | |нен біреуін |үзінді | |іс-әрекеттер|сын анықтау | | |өзіңіздің | | |і | | | |қалауыңыз | | | | | | |бойынша оқып| | | | | | |танысу қажет| | |Оқу |Оқытушының | |Оқытушының |Әлемдік |Оқытушының| |үрдісінде |сөйлеу мәдение | |сөйлеу |дүниетаным |сөйлеу | |балаларадың |тіне арналған | |мәдениетіне |негіздерін |мәдениетін| |психо |мысалдар әзірлеу| |арналған |түсіндірудег|е арналған| |логиялық | | |мысалдар әзір |і түрлі |мысалдар | |саулығын | | |ленген тапсыр |концепциялар|әзір | |қамтамасыз | | |малар |ды |ленген | |ету. | | | |салыстыру. |тапсыр | | | | | | |малар | | ЖОО |Студенттің жеке | |Жеке тұлғаға |В.Франкл |Жеке | |оқытушысы |тұлғасын қалып | |арналған |еңбектерінен|тұлғаға | |іс-әрекетіні|тастыруда дүние | |үзінділер |өзіңіздің |арналған | |ң түрлері |танымына мінез | | |қалауыңыз |үзінділер | |және олардың|деме әзірлеу | | |бойынша оқып| | |психологиялы| | | |танысу қажет| | |қ ерекшелігі| | | | | | |ЖОО –да |Студенттердің | |Ғылыми |Монаграфияме|Ғылыми | |психология |ғылыми мақала | |әдебиеттер мен |н жұмыс: |әдебиеттер| |лық |ларына шолу | |мақалалардан |1.Жарықбаев |мен | |қызметтің |жасау | |үзінде |Қ.Б. |мақалалард| |құрылысы | | | |Этнопсихолог|ан үзінде | |оқытушысы | | | |ия. | | |мен | | | |–А:ҚазМҰУ. | | |студенттер | | | |2008. | | |қарым-қатына| | | |Сөздікпен | | |сы | | | |жұмыс: | | | | | | |2.Этнопсихол| | | | | | |огический | | | | | | |словарь/ Под| | | | | | |ред. Крысько| | | | | | |В.Г. – М.: | | | | | | |Моск.психол.| | | | | | |–соц.ин-т.20| | | | | | |09. | | |ЖОО оқытушы |Мамандық даяр | |Әдістемелерден |ЖОО |Әдістемеле| |сының |лық дәрежесін | |үзінді |бітірушілерг|рден | |тартымдылығы|әдістеме арқылы | | |е қойылатын |үзінді | | |анықтау | | |талаптарға | | | | | | |талдау | | | | | | |жасау. | | |Болашақ |Арнайы және | |Арнайы және |Студенттерді|Арнайы | |маманды |ғылыми әдебиет | |ғылыми әде |ң |және | |қалыптастыру|терге шолу | |биеттер |іс-әрекетіне|ғылыми әде| |дың |жасаудың | | |психологиялы|биеттер | |психологиялы|әдіс-тәсілдерін | | |қ | | |қ-педагогика|меңге | | |ғылыми-теори| | |лық |ру жолдарын | | |ялық тұрғыда| | |негіздері |көрсететін мысал| | |зерттеудің | | | |дар даярлау | | |қазіргі | | | | | | |кездегі | | | | | | |жай-күйіне | | | | | | |талдау | | | | | | |жасау. | | |Оқыту |Оқу-тәрбие | |Әдістемелер, | |Студенттер| |үдерісін |үрдісінде психо | |тапсырмалар | |дің ғылыми| |басқару |логиялық қызмет | | | |мақалала | | |көрсетудің орны | | | |рына шолу | | |туралы реферат | | | |жасау | | |әзірлеу | | | | | |Студент - |Студенттік отба | |Отбасының | |Мамандық | |оқу |сының типология | |сиптаттамасы | |даярлық | |іс-әрекетіні|сы мен ерекшелі | |жазылған | |дәрежесін | |ң субьектісі|гіне байланысты | |әдебиеттерден | |әдістеме | |ретінде |материалдар | |үзінді | |арқылы | | |әзірлеу | | | |анықтау | |Психологиялы|ЖОО басқару | |Басқару стиль | |Студенттік| |қ және |шылық | |дері жазылған | |отбасының | |педагогикалы|іс-әрекеттер | |үзінділер | |типология | |қ |туралы | | | |сы мен | |қарым-қатына|мағлұматтар | | | |ерекшелі | |с |іріктеу | | | |гіне байла| | | | | | |нысты | | | | | | |материал | | | | | | |дар | | | | | | |әзірлеу | |Педагогикалы|ЖОО ҒЕҰ-дың | |ЖОО ҒЕҰ-дың | |Хабарлама | |қ әсер ету |психологиялық-пе| |психологиялық-п| |әзірлеу | |психологиясы|дагогикалық | |едагогикалық | | | | |ғылыми | |ғылыми негізде | | | | |негіздерін ата | |рінен үзінді | | | | | | |мысалдар | | | |Педагогикалы|ЖОО ҒЕҰ-дың | |ЖОО ҒЕҰ-дың | | Хабарлама| |қ |психологиялық-пе| |психологиялық-п| |әзірлеу | |іс-әрекеттің|дагогикалық | |едагогикалық | | | |негізгі |ғылыми | |ғылыми негізде | | | |психологиялы|негіздерін ата | |рінен үзінді | | | |қ мәселелері| | |мысалдар | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 4 кестеде көрсетілген. 4 кесте - Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру |Оқулықтардың атаулары , |Экземпляр |Оқушылар |Қамтамасыздандыру| |Оқу- әдістемелік құралдар |сандары |саны саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |И. В.дубровина и др. |5 | |100 | |Психологическая служба в | | | | |современном образовании высшей | | | | |школы Питер 2009. | | | | |В.Пахальян Развитие и |5 | |100 | |психологическое здоровье Питер | | | | |2006 | | | | |Сто великих психологов М., 2004.|5 | |100 | |Берн Э. Игры, в которые играют |5 | |100 | |люди. Л., 2008. | | | | |Даму психологиясы |10 | |100 | 8 Әдебиет 29 Негізгі әдебиет 8.1.1 Дьяченко М.И и др. Психология высшей школы Минск 2006. 8.1.2 Ольшанский Д.В. Новая педагогическая психология М., 2008. 8.1.3 Сто великих психологов М., 2004. 8.1.4 Вундт В. Введение в психологию. Питер, 2008. 8.1.5 Демидова И.Ф. Педагогическая психология. Росов-на-Дону, 2006. 8.1.6 Исаев Е.И. Пути совершенствования психолого-педагогической подготовки будущего учителя. Тула, 2009. 8.1.7 Семенова Е.М. Советы психолога учителю. М., 2005. 8.2 Қосымша әдебиет 8.2.1.Берн Э. Игры, в которые играют люди. Л., 2008. 8.2.2 Добрович А.Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. М., 2007. 8.2.3 Скотт Дж. Г. Способы разрешения конфликтов. Киев., 2008. 8.2.4 Цукерман Г.А. Виды общения в обучении. Томск, 2006.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz