Файл қосу
Ата - аналар
| | | | | | | | | | | | | | |«Мектепке дейінгі ұйымдағы ата-анамен жұмыс» ПӘНІ БОЙЫНША | |ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ | |5В010100-«мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» | | | | | |ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Семей – 2014ж. | | | | | |Алғы сөз | |1 ЖАСАЛЫНДЫ | |Құрастырған: педагогикалық психология | |кафедрасының аға оқытушысы ____________ Г.А. Жакпарова | | | | | |2 ҚАРАЛДЫ | |2.1 Психология кафедра | |меңгерушісі, псх.ғ.к. : ____________ Г.К.Джумажанова | |Хаттама № 2014 ж. | | | | | | | |2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында | |талқыланды: | |Хаттама № 2014 | |Оқу – әдістемелік кеңесінің төрайымы: _______ Ахметова Т.Ш. | | | |3 БЕКІТІЛДІ | |3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және | |баспаға ұсынылды | |Хаттама № 2014 жыл | | | |ОӘК төрайымы, | |оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _______ Г.К. Искакова | | | |4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Мазмұны | | | |Жұмыс бағдарламасы | |Дәріс сабақтарының мазмұны | |Семинар (практикалық) сабақтарының мазмұны | |Оқытушы жетекшілігімен орындалатын | |студенттің өздік жұмыстарына әдістемелік нұсқаулар | |Бақылау құралдары. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1 кесте - Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр|Кредит-т|АС |ҚК |СӨЖ |Барлығы |Қорытынды бақылау | | | |ер |(сағат)|(сағат)|(сағат) |(сағат) |формасы | |4 |8 |3 |4 |5 |126 |135 |емтихан | Студенттердің өздік жұмысы және оны орындау кестесі |№ |Жұмыс тақырыбы |Мақсаты, мазмұны |Әдебиеттер |Ұпай |Өтілу |Формасы | | | | | |саны |мерзімі | | |1 |Педагогикалық |Педагогикалық |Выготский |4 |1 апта |Реферат | | |ұжымның тиімді |ұжымның тиімді |Л.С. | | | | | |жұмыс жасауының бір|жұмыс жасауының |Педагогическа| | | | | |жағдайы ретінде |бір жағдайы |я | | | | | |отбасы мен мектепке|ретінде отбасы мен|психология.М.| | | | | |дейінгі |мектепке дейінгі |,1991 | | | | | |мекемелердің өзара |мекемелердің өзара| | | | | | |әрекеттесуі. |әрекеттесуі жайлы | | | | | | | |түсінік беру | | | | | |2 |МДМ-де ата-анамен |МДМ-де ата-анамен |Волков К.Н. |4 |2 апта |Баяндама | | |жұмысты |жұмысты |Психологи о | | | | | |ұйымдастыру. |ұйымдастыруы жайлы|педагогически| | | | | | |мағлұмат беру |х | | | | | | | |проблемах.М:П| | | | | | | |росвещение, | | | | | | | |1981 | | | | |3 |МДМ мен отбасының |МДМ мен отбасының |Крутецский |4 |3 апта |Ауызша | | |өзара әрекетіне |өзара әрекетіне |В.А.Основы | | |пікір | | |қазіргі заманғы |қазіргі заманғы |педагогически| | |алысу | | |қатынасы. |қатынасы жайлы |х | | | | | | |түсінік беру |психологии.М.| | | | | | | |,1972 | | | | |4 |МДМ-дегі ата-анамен|МДМ-дегі |Немов |4 |4 апта |Конспект | | |жұмыстың формалары.|ата-анамен |Р.С.Психологи| | | | | | |жұмыстың формалары|я.Книга 2. | | | | | | |жайлы түсінік беру|М.,2000г. | | | | | | | | | | | | |5 |Баланың дамуы |Баланың дамуы |Зимняя И.А. |4 |5 апта |Конспект | | |туралы МДМ-ң және |туралы МДМ-ң және |Педагогическа| | | | | |отбасының |отбасының |я | | | | | |функционалдық өзара|функционалдық |психология.М.| | | | | |әрекеттесу моделі. |өзара әрекеттесу |,1995 | | | | | | |моделі жайлы | | | | | | | |мағлұмат беру | | | | | |6 |МДМ-гі ата-аналар |МДМ-гі ата-аналар |Мұқанов М. |4 |6 апта |Конспект | | |жиналысы. |жиналысы жайлы |Педагогика | | | | | | |түсінік беру |лық | | | | | | | |психология | | | | | | | |очерктері.Алм| | | | | | | |аты.1962 | | | | |7 |Ата-аналармен |Ата-аналармен |Крутецский |4 |7 апта |ассоциогра| | |жұмыстағы |жұмыстағы |В.А | | |мма | | |диагностикалық |диагностикалық |Психология | | | | | |әдістер. |әдістер жайлы |обучения и | | | | | | |түсінік беру |воспитание | | | | | | | |школьников.М:| | | | | | | |1976 | | | | |8 |Ата-аналармен |Ата-аналармен |Айсмонтас |4 |8 апта |Конспект | | |қарым-қатынастың |қарым-қатынастың |Педагогическа| | | | | |дағдыларын |дағдыларын |я | | | | | |қалыптастыру. |қалыптастыру жайлы|психологияМ;2| | | | | | |мағлұмат беру |000 | | | | |9 |Отбасы дағдарысы |Отбасы дағдарысы |НемовР.С. |4 |9 апта |Реферат | | | |жайлы мағлұмат |Психология.Кн| | | | | | |беру |ига 2. | | | | | | | |М.,2000г. | | | | |10 |Ата-аналарды |Ата-аналарды |Мұқанов М. |4 |10 апта |Конспект | | |психологиялық-педаг|психологиялық-педа|Педагогикалық| | | | | |огикалық |гогикалық |психология | | | | | |сауаттандырудың |сауаттандырудың |очерктері.Алм| | | | | |интерактивті |интерактивті |аты.1962 | | | | | |әдістері. |әдістері жайлы | | | | | | | |түсінік беру | | | | | |11 |МДМ мен ата-аналар |МДМ мен ата-аналар|МарковаА.К.Ма|4 |11 апта |Реферат | | |арасындағы |арасындағы |тис Т.А., | | | | | |қарым-қатынастағы |қарым-қатынастағы |Орлов А.Б. | | | | | |қиындықтар |қиындықтар жайлы |Формирова | | | | | | |түсінік беру |ние мотивации| | | | | | | |учение.М.,199| | | | | | | |0 | | | | |12 |Отбасымен жұмыс |Отбасымен жұмыс |Крутецский |4 |12 апта |Ауызша | | |жүргізу кезеңдері |жүргізу кезеңдері |В.А | | |пікір | | | |жайлы түсінік беру|Психология | | |алысу | | | | |обучения и | | | | | | | |воспитания | | | | | | | |школьников.М:| | | | | | | |1976 | | | | |13 |Кеңес беру |Кеңес беру - |Айсмонтас |4 |13 апта |Кесте | | |-МДМ-дегі |МДМ-дегі |Педагогическа| | | | | |ата-аналармен |ата-аналармен |я | | | | | |жұмыстың бір |жұмыстың бір |психология.М;| | | | | |формасы ретінде. |формасы ретінде |2000 | | | | | | |түсінік беру | | | | | |14 |Отбасында бала |Отбасында бала |Выготский |4 |14 апта |Ауызша | | |тәрбиелеуде |тәрбиелеуде |Л.С. | | |пікір | | |кездесетін |кездесетін |Педагогическа| | |алысу | | |қателіктер |қателіктер жайлы |я | | | | | | |түсінік беру |психология.М.| | | | | | | |,1991 | | | | |15 |Ата–аналар |Ата–аналар |ИльясовИ.И.Ст|4 |15 апта |Топпен | | |белсенділіктері |белсенділіктері |руктура | | |жұмыс | | |және қоғамдық |және қоғамдық |процесса | | | | | |ұйымдарымен өзара |ұйымдарымен өзара |учения.М.,198| | | | | |әрекет етуі |әрекет етуі жайлы |6 | | | | | | |түсінік беру | | | | | Оқу- әдістемелік (технологиялық) карта |апт| Тақырыптар атаулары |Аудиториялық |СӨЖ № |СӨЖ |Көрнекілік | |а | |сағаттың бөлінуі | |балл |материалдық | | | | | | |жабдықталу | | |Дәріс |тәжірибе | | | | | |Негізгі әдебиеттер | | | | | |1 |Выготский Л.С. Педагогическая |1 |20 |5 | | | |психология.М.,1991 | | | | | |2 |Волков К.Н. Психологи о |2 |20 |4 | | | |педагогических | | | | | | |проблемах.М:Просвещение, 1981 | | | | | |3 |Крутецский В.А.Основы |2 |20 |4 | | | |педагогических | | | | | | |психологии.М.,1972 | | | | | |4 |Немов Р.С.Психология.Книга 2. |1 |20 |5 | | | |М.,2000г. | | | | | |5 |Зимняя И.А. Педагогическая |10 |20 |50 | | | |психология.М.,1995 | | | | | |6 |Мұқанов М. Педагогикалық |1 |20 |5 | | | |психология | | | | | | |очерктері.Алматы.1962 | | | | | |7 | Крутецский В.А Психология |1 |20 |5 |Кітапхан| | |обучения и воспитания | | | |ада жоқ,| | |школьников.М:1976 | | | |бірақ | | | | | | |студентт| | | | | | |ің | | | | | | |оқытушы | | | | | | |әдебиеті| | | | | | |н | | | | | | |қолдана | | | | | | |алуға | | | | | | |мүмкінді| | | | | | |к бар | |8 |Айсмонтас Педагогическая |2 |20 |4 | | | |психология.М;2000 | | | | | |9 |Маркова А.К., Матис Т.А., Орлов|3 |20 |15 | | | |А.Б. Формирование мотивации | | | | | | |учение.М.,1990 | | | | | |10 | Ильясов И.И.Структура процесса|1 |20 |5 | | | |учения.М.,1986 | | | | | Дәрістердің қысқаша конспекттері Тақырыбы 1. Педагогикалық ұжымның тиімді жұмыс жасауының бір жағдайы ретінде отбасы мен мектепке дейінгі мекемелердің өзара әрекеттесуі. Мақсаты: Ата- ана мен педагогтар арасындағы карым-катынастардың принциптері,міндеттері туралы елестетуді қалыптастыру.Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қатынасқа түсудің профессоналдық компитенттілігінің белгілерін шығару. Жоспары: 1.Ата-аналармен педогогтардың қарым-қатынас орнатуының принциптері. 2.Ата-анамен жұмыс атқарудағы бала-бақшаның маңызды міндеттері 3.Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қарым-қатынастағы педагогтың профессионалдық компитенттілігі. 4.Отбасыға деген қатынастағы мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелейтін мекемелердің атқару және ұйымдастыру рөлі. Дәрістің қысқаша мазмұны: Қарым-қатынас әріптестердің өзара теңдігі ретінде өтіп жатыр. Ата- аналар мамандардың кеңестерін белсенді тыңдайды,ал өздері баламен үйде жұмыс істеудің жоспарын жасауға қатысады.Сенімді қарым-қатынастар орнату үшін қамтамасыз ету керек: -Әр баланың даму ерекшелігіне байланысты нақты мәлімет беру Ата-аналардың балалар тәрбиесіне қатысуға қызықтыру Ата-аналардың эгоцентризмін бұзу Ата-аналармен әріптестік қарым-қатыныс орнату Отбасымен жұмыс жасауды ұйымдастырудың маңызды негіздері: - ата-аналардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру - тәрбие процессіне қатысатын ата-ана, отбасының басқа мүшелері, педагогтардың талаптарын біріктіру - балалардың психикалық, физикалық, эмоционалдық жағынан дамуына мектепке дейінгі мекемелер мен үйде жағдай жасау - балаларды тәрбиелеу сұрақтары бойынша ата-аналарға көмектесу Тиімді өзара әрекеттесудің арқасында ата-аналар баларды оқыту мен тәрбиелеу жұмысына қатысады, олар келесі принциптерді ұстануы керек: • Ата-аналар балалардың тәрбиесі мен оқытуына байланысты шешім қабылдауға құқықтары бар және олар соған жауап береді • Отбасымен байланыс орнатылады • Ашық әрі достасастық қатынас пен өзара сыйластық қамтамасыз етіледі. Қазіргі замандағы педагогикалық теорияда ата-анамен жұмыс жсасауда бала-бақшаның келесі маңызды міндеттері бар: - отбасымен жеке жұмыс жасауды ұйымдастыру - әртүрлі типтегі отбасылардың қиын, маңызды сұрақтарына мамандардың қатысуын тыс қалдырмау Қазіргі замандағы мектепке дейінгі мекемелерде бала-бақша мен ата- аналардың бірігіп жұмыс жасауында маңызды жағдайлар бар: ➢ Мәселелік семинар-тренингтер кезінде педагогтар мен ата-аналардың баларды тәрбиелеу мен оқыту туралы көзқарастарын біріктіру ➢ Педагогтар мен ата-аналарды дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістермен қарым- қатынас жасауға үйрету ➢ Ұжымдық шығармашылық әрекеттердегі ата-ана мен балалардың жеке дара және шығармашылық қабілеттерін дамыту ➢ Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қатынастағы педагогтың профессионалдық компетенттілігі Профессиналдық компетенттіліктің құрамына келесі жеке дара қасиеттер мен ұстанымдар, білім, білік, дағдылар кіреді: Жеке дара сапалар мен ұстанымдар (жеке даралық компонент) Білім (мазмұнды компонент) Біліктер мен дағдылар(әрекеттік компонент) Коммуникативтілік біліктер мен дағдылар Әдебиет: 1. Зверева О.Л. Кротова Т.В. МДМ педагогтың ата-анамен қарым-қатынасы- 2005 2. Денякина Л.М. МДМ-дегі басқару әрекетіне деген қатынасы М., 1997. 3. Дуброва В.П., Милошевич С.П. МДМ-де әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру. М., 1995. 4. Давыдова О.И., Богославец Л.Г., Майер А.А. МДМ-де ата-аналармен жұмыс. – М., 2005 Тақырыбы 2. МДМ-де ата-анамен жұмысты ұйымдастыру. Мақсаты: отбасымен жұмыс жасауды ұйымдастыру жұмысының бағыттары туралы ұғым қалыптастыру. Оның сәтті ұйымдастырылуына шолу жасау Жоспар: 1.Оқыту ұйымдарының отбасымен жұмыс жасауының негізгі бағыттары 2. МДМ-ң отбасымен жұмыс жасауының системасы 3. Ата-анамен жұмысты сәтті ұйымдастыруға шолу Дәрістің қысқаша мазмұны: Оқыту ұйымдарының отбасымен жұмыс жасауының негізгі бағыттары Отбасыларға мінездеме жасау.Отбасыларды зерттеу үшін диагностикалық жұмыстарды ұйымдастыру.Ата-аналарды психолого-педагогикалық жағынан білімдерін кеңейту жұмыстарын ұйымдастыру. Отбасылық тәрбиенің тәжірибесін қолдану.Отбасылық тәрбиелеуге халық педагогикасының дәстүрлерін енгізу. Отбасымен жұмысқа психолгты белсенді түрде енгізу. Ата-анамен жұмысты ұйымдастырудың маңызды шолулары: -Басқарманың қолдауы -психолгтың тәрбиешілермен бірігіп жұмыс атқаруы -ата-аналардың түрткісі -мақсаттарға жету үшін ата-аналарды қатыстыру( жоспарлаау мен талқылыауды ұйымдастыру арқылы -ата-аналармен жақсы байланыс және тиімді әрекеттесу -әрекет еркіндігін қамтамасыз ететін жұмыстағы инновациялық климат. Ата-анамен жұмысты тиімді ұйымдастыруға бөгет жасайтын факторларды айтып өтуге болады: ✓ Тез әрі оңай сәттілікті тосу( киын сұрақтарға оңай жауап іздеу) ✓ Топтық өара әрекеттесуінің тәжірибесінің жоқтығы ✓ Педагог пен психологтан мүмкін емес өте жоғары қорытынды; ✓ Дұрыс емес қалыптасқан топтар (атап айтқанда топта конфликтілік жақтардың болуы). Ата-аналармен жұмыс жасаудағы тағы бір қиындық ата-аналар үлкен адамдар, олардың өз көзқарастары, стереотиптері бар. Мысалы: - «мен онсыз да бәрін білемін» - жаңа тәжірибе алу мүмкіндігін терістеу, - «сіз мені неге үйрете аласыз, менің сізден жасым үлкен» - жасының үлкендігін көрсету. - «тәрбие-еркектің жұмысы емес» - жынысына, - «сіз педагог не психологсыз, сіз айналысыңыз» - міндеттеу және т.б. Ата-аналарға теориялық материалды көрсетуде қиындықтар кехздеседі. Ата- аналар консультацияға әртүрлі деңгейдегі профессионалдықпен, біліммен түрлі деңгейдегі жұмысқа деген қызығушылықпен келеді. Кейде теорияны жеткізуге жалпы платформаны жеткізуге уақыт жоқ. Теория тәжірибемен біріккен интеграцияда жақсы танылады. Практикалық жаттығулар арқылы ата-аналар теориялық материалды жақсы біріктіреді. Қарым-қатынас психологиясында түсінбеушіліктің 4 деңгейі бар: — фонематикалық барьер — семантикалық барьер — стилистикалық немесе синтаксистік барьер — логикалық барьер Барьерлерді жеңу мүмкін: фонематикалықты — нақты дикциямен, орынды ым- ишара арқылы; семантикалықты — аудитория білімімен және оған таныс терминдер мен түсініктерді қолдану арқылы, жаңа сөздерді үйрету арқылы; стилистикалықты — оратордың мәліметті дұрыс қалыптастыру арқылы, стилистикалық бояуы бар сөздерді дұрыс қолдану. Әңгімелесудің басы мен аяғы жақсы есте сақталады, ортасына қарағанда. Мәліметтің өзі нақты ұйымдастырылған болу керек, ол үшін 1-ден, 2-ден деген сөздерді қолдануға болады; логикалық барьерді жеңу үшін тыңдаушылардың психологиялық бағытын білу керек: егер аудитория мәлімен тақырыбына онша қызықпаса оратор мәліметтің басында ең мықты аргумент айту керек. Жоғары қызығушылық танытқан адамдар үшін аргументациялық системаны қолданады. Ата-аналардың назарылығы мынандай кездерде болады: ✓ жұмыстың мақсатф түсіндірілмегенде; ✓ Біріккен жұмысты жоспарлауда ата-аналар қатыспады. Ата- аналарға кез-келген өзгешеліктерді қолдау тән, егер олар дайындыққа қатысса. Біздің барлығымызға өз кеңестерімізге құлақ асу тән; ✓ Ұжымның дәстүрлері жауапсыз қалады. Жұмыстың әдеттегі жағдайына қалыптасу керек, мысалы ата-аналар жиналысының мүмкіндіктері қолдану; ✓ Өткізілетін жұмыс қосымша энергетикалық ресурстарды қажет етеді, кететін уақыттың көбеюімен қауіпті; ✓ Бәрі онсыз да жақсы сияқты («бұның бәрін неге ойлап тапты?»); ✓ Жұмысты ұйымдастырушы сенім мен құрметке ие емес. Өкінішке орай біз жиі жобаның өзіне емес, оның авторына қараймыз. Әдебиет: 1. Козлова А.В., Дешеулина Р.П. Работа ДОУ с семьей. – М., 2004 2. Белая К.Ю. Методическая работа в ДОУ. – М., 2006 3. Давыдова О.И., Богославец Л.Г., Майер А.А. Работа с родителями в ДОУ. – М., 2005, стр. 76. 4. Микляева Н.В. Создание условий эффективного взаимодействия с семьей. М.,2006 5. Фалькович Т.А., Толстоухова Н.С., Обухова Л.А. Нетрадиционные формы работы с родителями. – М., 2005 Тақырыбы 3. МДМ мен отбасының өзара әрекетіне қазіргі заманғы қатынасы. Мақсаты: отбасы мен МДМ-ның өзара әрекеті туралы ұғым қалыптастыру. Жоспары: 1.Балабақша мен отбасы қарым-қатынасының өзара әрекеті мен бірігіп жұмыс істеуі. 2.Балабақшаның ашықтығы. 3.Ата-анамен жұмысқа деген дифференциялдық қатынас; 4.МДМ мен ата-аналардың жұмыс жасауының мазмұны, ұйымдастырылуы және әдістемесі. Дәрістің қысқаша мазмұны: Отбасылық тәрбиенің приоритетін мойындау балабақша мен отбасының жаңа қатынасын талап етеді. Бұл қатынастардың жаңалығы «бірігіп жұмыс жасау», «өзара әрекеттесу» сияқты ұғымдармен анықталады. Бірігіп жұмыс жасау – бұл тең дәрежеде қатынас жасау, мұнда ешкім бұйрық беріп бақылап, бағалай алмайды. «Отбасы – МДМ» деген контекстегі бастысы – сәттіліктер, сәтсіздіктер, сенімсіздік, белгілі бір отбасындағы баланы тәрбиелеудегі қиындықтар. Педагогтар мен ата-аналардың қарым-қатынасының жаңа формаларына ену үшін балабақша ашық системамен жұмыс істеу керек. Шетелдермен отандық зерттеулерге қарағанда – МДМ-ның «ішке ашық», «сыртқа ашық» түрлерін түсіндіреді. Бала-бақшаға «ішкі ашықтық» беру дегеніміз – педагогикалық процессті еркін, дифференционалды қылу, балалар, педагогтар, ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты ізгілендіру. «бала-бақшадағы ішкі ашықтық» - бұл білім беру процессіне ата-аналарды қатыстыруАта-аналар, отбасы мүшелері МДМ-де балалардың өмірін түрлендіруге көп үлес қоса алады.Бұл әр отбасы жасай алатын эпизодтық іс-шара болуы мүмкін. Кейбір ата-аналар,отбасы мүшелері өткізілетін оқыту, денсаулық шараларына қатысады.Мысалы, үйірмелер ұйымдастырады, театрлық жұмыстарға қатысады. Осылайша, МДМ жұмысына ата-аналардың қатысуынан барлық субъектілер ұтады. Ең бастысы балалар. Тек қана жаңаны біліп қоймайды, ең маңыздысы олар көп қызықты нәрсе білетін, қолы алтын ата-аналарын, апаларын, аталарын одан сайын жақсы көріп, құрметтейді. Педегогтар, өз кезегінде отбасыларды жақсы тануға, үйдегі тәрбиенің мықты және әлсіз жақтарын білуге мүмкіндік алады, үйренеді.. «Бала-бақшаның сыртқа ашықтығы» дегеніміз – бала-бақша микросоциумның , өз микроауданының әсерін қабылдауға дайындығы, территориясында орналасқан соционалдық институттармен яғни, жалпы орта мектеппен, музыкалық мектеппен, спорттық кешенмен, кітапханамен т.б. бірігіп жұмыс істеуге дайындығы.мысалы кітапхана көлемінде «кітап мерекесі» өтеді, оған бала- бақшаның ересек топтағы балалры қатысады, музыкалық мектептің оқушылары бала-бақшаға келіп концерт қояды, ата-аналар, балалар, қызметкерлер аудандық іс-шараларға қатысады. Бала-бақша ашық деклорациялық системаға айналу үшін ата-аналар мен педегогтар психолгиялық сенімді қарым-қатынаста болу керек, ата-аналар педагогтың балаға деген қатынасы жақсы екендігіне сенімді болу керек. Сондықтан да педагог балаға мейірімді көзқараспен қарау керек; ол баланың дамуындағы жағымды жақтарын көруге тырысып, жақсы жақтарын дамытудың жолдарын қарастыру керек. Ашық бала-бақшаның жағдайында ата-аналар өздеріне ыңғайлы уақытта топқа келіп, баласын бақылап,баламен ойнауға мумкіндік алады.Педагогтар мұндай жоспарланбаған, еркін келулерді кейде ұнатпайды,өз жұмыстарын тексеру деп ойлап қалады. Бірақ ата-аналар бала-бақшаның өмірін бақылыай отырып,көптеген қиындықтарға (ойыншықтың аздығы, жуынатын бөлменің тарлығы т.б.) көз жеткізе отырып көмектесуге. Ұқсас мәселесі бар ата-аналар тобында өзара әрекеттесуді дифференционалдық қатынас дейміз. Дифференционалдық қатынас ата-аналармен жұмысты ұйымдастыруда керек, - ол педагогикалық білім мен дағдыларды шыңдауға пайдалы. Ата-аналарға деген дифференционалдық қатынасты тәрбиешілер іске асыру үшін олар жалпыпедагогикалық, спецификалық жағдайларды жасауы керек: - ата-аналар мен педагогтар арасындағы сенімді қарым-қатынас; - ата-аналарға деген қатынаста такт, ізгілік, сыпайылық білдіру; - әр отбасының өмір сүру жағдайларын, ата-анасының жасын, тәрбиелеу мәселелелеріне дайындығын ескеру ; - ата-аналармен жұмыстың әртүрлі формаларының өзара байланысы -ата-аналр мен балаларға бірдей әсер ету; - ата-анамен жұмыс жасағанда белгілі бір бірізділікті, системаны сақтау Дифференциация тестілеу, анкеталау түрінде отбасын зерттейтін белгілі бір бағдарламамен жұмыс істеулер і керек: 1. Отбасы құрылымы (қанша адам, жасы, білімі, мамандығы), 2. Отбасының психологиялық климаты (өзара жеке қарым-қатынас, сөйлесу стилі). Бұл үшін педагог балалардың ата-аналарымен жек-дара әңгіме жүргізуі, әртүрлі әдістемелерді қолдануы керек. Отбасылық өмірдің стилі мен фоны: отбасылық жағдайдың (жағымды, жағымсыз) қандай әсері бар екенін, отбасылық конфликті мәселелерінің себебі 3. Анасының, әкесінің отбасындағы әлеуметтік статусы, тәрбие процессіне қатысу деңгейі, баланы тәрбиелеуге деген ынтасы 4. Отбасының тәрбиелік климаты (мақсаттарды мойындау, үйдегі педагогикалық жүйенің болуы не болмауы) Әдебиеттер: 1. ЗвереваО. Л., Кротова Т. В. «Общение педагога с родителями в ДОУ. Методический аспект». М, 2005 2. СолодянкинаО. В. «Сотрудничество дошкольного учреждения с семьей.пособие для работников ДОУ». М. 2005 3. ДороноваТ. Н. «Взаимодействие дошкольного учреждения с родителями». М., 2002 Бақылау құралдары. 1. Қазіргі балабақшадағы әдістемелік жұмыстардың ерекшелігі. 2. Мектепке дейінгі ұйымның жоспар құру технологиясы 3. Педагогтың біліктілігін жоғарлату формасы 4. Әдіскердің негізгі әрекеті - жоспарлау мен қадағалау. 5. Шығармашылық топты ұйымдастыру жолдары 6. МДМ-де ата-анамен жұмысты ұйымдастыру. 7. Әдіскердің негізгі әрекетін жоспарлау. 8. Мектепке дейінгі ұйымдардың әдістемелік жұмыстарының белсенді әдістері. 9. МДМ мен отбасының өзара әрекетіне қазіргі заманғы қатынасы. 10. Шығармашылық топтарды ұйымдастыру жолдары 11. Педагогтың біліктілігін жоғарлату формасы 12. МДМ-де ата-анамен жұмысты ұйымдастыру. 13. Балабақшадағы педагогикалық кеңес пен жиналыс өткізу. 14. Баланың дамуы туралы МДМ-ң және отбасының функционалдық өзара әрекеттесу моделі. 15. МДМ-дегі ата-анамен жұмыстың формалары. 16. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс формасы. 17. Ата – аналармен қарым-қатынасты дамыту. 18. МДМ-гі ата-аналар жиналысы 19. Мектепке дейінгі ұйымда ата-аналармен жұмысты ұйымдастару. 20. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтар арасында тәжірибе алмасу. 21. Ата-аналармен жұмыстағы диагностикалық әдістер. 22. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік кабинет. 23. Ата-аналармен қарым-қатынастың дағдыларын қалыптастыру. 24. Ата-аналардың әртүрлі жас кезеңдерінің топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктері. 25. Педагогтың балалармен өзара әрекеті. 26. Ата –аналармен жұмыс істеуде интерактивті әдістерді қолдану. 27. Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық сауаттандырудың интерактивті әдістері. 28. Педагогтардың біліктілігін жоғарлату формасының бірі -өз бетімен білім алу. 29. Ата-аналар жиналысы барысындағы педагог ықпалы. 30. МДМ мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастағы қиындықтар. 31. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық кеңесті жүргізу әдістемесі. 32. Ата-аналармен жұмыста анкетілеуді қолдану 33. Отбасылық клубтарды ұйымдастыру арқылы ата-аналарды балабақшаның өміріне араластыру 34. Танымдық дамудағы сенсорлық тәрбиенің орны 35. Консультация-МДМ-дегі ата-аналармен жұмыстың бір формасы ретінде. 36. Мектепке оқуға психологиялық дайындық 37. Мектепке дейінгі балаларды оқытудың педагогикалық мәні 38. Оқытудың негізгі прициптері. 39. Отбасымен жұмысты жоспарлау 40. .Ата-аналармен педогогтардың қарым-қатынас орнатуының принциптері 41. Ата-анамен жұмыс атқарудағы бала-бақшаның маңызды міндеттері 42. Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қарым-қатынастағы педагогтың профессионалдық компитенттілігі. 43. Балабақшадағы оқытудың психологиялық негіздері 44. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру 45. Педагогтың біліктілігін жоғарлату формасы 46. Оқыту ұйымдарының отбасымен жұмыс жасауының негізгі бағыттары 47. МДМ-ң отбасымен жұмыс жасауының системасы 48. Балабақшадағы оқытудың психологиялық негіздері. 49. Балабақша мен отбасы қарым-қатынасының өзара әрекеті мен бірігіп жұмыс істеуі 50. Мектепке дейінгі жас- бала дамуындағы сензитивтік кезең. 51. Ата-аналар мен педагогтар арасындағы сенімді қарым-қатынас 52. Ата-аналар жиналысы кезіндегі өара әрекеттің принциптері 53. Ата-аналар жиналысыны ұйымдастырудың өнімділігін жоғарылату 54. 3.Педагогтар мен ата-аналардың өзара әрекеттесу формалары. 55. Ата-аналармен жағымды қарым-қатынас орнату техникасы 56. Ата-аналармен жұмыстың белсенді әдістері. 57. Ата-аналармен жұмыс формаларының классификациясы 58. Ата-аналарды анкетілеу. Анкеталарды жасаудың әдістемесі 59. Ата-аналармен жұмыстағы тесттер мен сұрақ-жауаптар. 60. Тәрбиешінің кіші топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері. 61. Тәрбиешінің орта топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері 62. Ата-аналар жиналысының жасалған бағдарлама үлгісі 63. Ата-аналар жиналысын өткізудің өзіндік бөліктері, анализ бен бағалау 64. Тәрбиешінің ересек топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері 65. Ата-аналармен жұмыстың жылдық жұмыс жоспарының үлгісі 66. Ата-аналар жиналысын өткізудің өзіндік бөліктері, анализ бен бағалау 67. Ата-аналармен жұмыстағы тесттер мен сұрақ-жауаптар. 68. Тәрбиешінің кіші топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері. 69. Ата-аналар жиналысын өткізудің өзіндік бөліктері, анализ бен бағалау 70. .Әдіскердің негізгі әрекетін жоспарлау. 71. Мектепке дейінгі ұйымдардың әдістемелік жұмыстарының белсенді әдістері. 72. МДМ мен отбасының өзара әрекетіне қазіргі заманғы қатынасы. 73. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік кабинет. 74. Ата-аналармен қарым-қатынастың дағдыларын қалыптастыру. 75. Ата-аналардың әртүрлі жас кезеңдерінің топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктері.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz