Файл қосу
Пәнді оқытушы туралы жалпы деректер
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-14.4.05.1.20.49/02-2012 | |ПОӘК «Табиғи сипаттағы |№3 басылым | | |құбылыстар » пәнінің | | | |студенттерге арналған оқу| | | |жұмыс бағдарламасы | | | Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Табиғи сипаттағы құбылыстар» пәнінен 5В073100 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығына арналған студенттерге арналған жұмыс оқу бағдарламасы Семей 2012 АЛҒЫ СӨЗ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Бакирова Л.С. _________________ «28» 08. 2012 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. Кафедра меңгерушісі _________ профессор Апсаликов К.Н. 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. АФ ОӘБ төрағасы _________ профессор м.а. Сатиева К.Р. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «13» 09. 2012 жыл. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу жұмысы бойынша проректор _________ профессор Рскелдиев Б.А. 4 №2 басылым 30.09.2009 ж. орнына енгізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 0.04.019.-2011. Бакалавриат. МАЗМҰНЫ 1. Жалпы ережелер ....................................................................... ................ 4 2. Пәнді меңгеру жөніндегі әдістемелік ұсыныстар .................................. 5 3. Сабақтарды ұйымдастыру және пәнді оқыту саясаты .......................... 6 4. Студенттердің үлгерімін бағалау саясаты .............................................. 6 5. Пәннің мазмұны мен сабақ түріне байланысты сағаттардың бөлінуі . 9 6. СОӨЖ мазмұны ....................................................................... ............... 10 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы ................................ 12 8. Әдебиеттер ....................................................................... ....................... 13 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Пәнді оқытушы туралы жалпы деректер Бакирова Ляйля Сапарбаевна, аға оқытушы «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасы Жұмыс телефоны 53-17-19, оқу ғимараты № 6г, кабинет 12 Сабақ өткізілетін аудитория № 6г оқу ғимараты, 8 аудитория Пән бойынша кредит саны - 3 Кесте1. Оқу жоспарынан көшірме | | | | | |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |А |өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- | |3.67 |90-94 | |В+ |жақсы |3.33 |85-89 | | | | | | |В | |3.00 |80-84 | |В- | |2.67 |75-79 | |С+ |қанағаттарлық |2.33 |70-74 | | | | | | | | | | | | | | | | |С | |2.00 |65-69 | |С- | |1.67 |60-64 | |Д+ | |1.33 |55-59 | |Д | |1.00 |50-54 | |Ғ |қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | Барлық тапсырмалар уақытында өткізілуі қажет. Кешігіп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланады (10 пайызға). Сабаққа кешіккені үшін 0.5 балл төмендетіледі. Қалған сабақтар, сесепті босатқан сабақтар график бойынша өтеледі. Осы талаптарды орындау емтиханға рұқсатты қамтамасыз етеді. 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды |Тақырыптың аталуы |Сағат саны | | |Дәріс |Тәж. |Зерт.|ОСӨЖ |СӨЖ | | | |сабақ |сабақ| | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. ҚР «Табиғи және техногенді |2 |2 | |3 |3 | |сипаттағы төтенше жағдайлар туралы» | | | | | | |заңы. | | | | | | |Литосферада болатын стихиялық |3 |4 | |3 |3 | |құбылыстар, құбылыстар түрлері, | | | | | | |олардың жіктелуі. | | | | | | |Көшкіндер. Анықтамасы, жіктелуі, |1 |2 | |3 |3 | |жағымсыз факторлары. | | | | | | |Сел. Туындау орындары, түрлері. |1 |3 | |3 |3 | |Қар көшкіні. Қар көшкінінің түрлері, |1 |3 | |3 |3 | |туындау орындары, қар көшкінінің болу| | | | | | |периодтары және жағымсыз факторлары. | | | | | | |Гидросферада болатын стихиялық |3 |4 | |3 |3 | |құбылыстар. | | | | | | |Атмосферада болатын стихиялық |2 |4 | |3 |3 | |құбылыстар. | | | | | | |Табиғи өрттер |1 |4 | |3 |3 | |Адамдардың, ауыл шаруашылық малдың |1 |4 | |3 |3 | |жұқпалы аурулары, аурулармен және | | | | | | |зиянкестермен ауыл шаруашылық | | | | | | |өсімдіктердің, дақылдардың | | | | | | |зақымдануы. | | | | | | |Барлығы |15 |30 | |45 |45 | Кесте 3. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптарының аталуы, олардың мазмұны, сағат көлемі |Тәжірибелік сабақтардың тақырыптарының аталуы |Сағат | | |саны | |Стихиялық құбылыстар мен табиғи процесстер |2 | |дің жіктелуі. | | |Жер сілкінісі. |4 | |Көшкіндер. |2 | |Сел. |3 | |Қар көшкіні. |3 | |Гидросферада болатын стихиялық құбылыстар. |4 | |Метеороглогиялық табиғи құбылыстар. |4 | |Табиғи өрттер. |4 | |Жұқпалы аурулар және зиянкестермен ауыл шаруашылық |4 | |өсімдіктердің, дақылдардың зақымдануы. | | |Барлығы |30 | 6. ОСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ Кредиттік жүйемен оқыту кезінде студенттің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын жоғарлату, оның ішінде әртүрлі үй тапсырмаларын орындау талаптары жоғары орын алады. Оқытушының көмегімен студенттің өздік жұмысы – кредиттік жүйемен оқыту кезіндегі оқу жұмысының бір түрі болып табылады. Ол аудиториялық сабақ диалог режим түрінде, сонымен қатар, аудиториядан тыс уақытта кеңес түрінде өткізіледі. Студенттің ОСӨЖ және СӨЖ 4 кестеде көрсетілген. |ОСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |Қазақстан аймағындағы |Жер сілкінісін зерттеу |Қазақстандағы сейсмикалық| |қолайсыз және қауіпті |мен болжадағы әлемдін |кауіптің мониторінгі мен | |табиғи құбылыстардың |жетістектер |болжауы | |алуан түрлілігі. | | | |Стихиялық апаттар |ҚР теңіздік |Әр түрлі генезистегі | |кезіндегі материалдық |гидрологиялық қауіпті |табиғи сипаттағы төтенше | |шығындар мен адам |құбылыстар |жағдайлардың салыстырмалы| |шығындары |Стихиялық апаттар |қайталануы туралы | | |кезіндегі инфекциялық |мәліметтер | | |аурулар | | |Қазақстанның елді |Ғимараттар мен |Стихиялық апаттар | |мекендерінің табиғи |құрылыстардың |кезіндегі материалдық | |сейсмикалық қауіпке |сейсмикалық тұрақтылығы|және адам шығындары | |ұшырауы | | | |Ғарыштағы жағымсыз және|Табиғи өрттердің |Адамдардың өте қауіпті | |қауіпті құбылыстар және|түрлері: ормандық, |жұқпалы аурулары | |олардың негативті әсері|далалық және |(эпидемиялар) | | |шымтезектік. Олардың |Клиникалық белгілер және | | |сипаттамалары, туындау,|аурулардың ерекшелігі, | | |даму және таралу |алдын алу және қорғану | | |ерекшеліктері. Жағымсыз|шаралары. | | |әсерлері, болжам, алдын|Эпизотии, клиникалық | | |алу шаралары, табиғи |белгілері және аурулардың| | |өрттерді таратпау және |ерекшелігі, алдын алу | | |сондіру тәсілдері. |және қоршаған шаралары.. | |22,5 |22,5 |45 | 7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТЕЗБЕЛІК СЫЗБАСЫ Кесте 5 «Табиғи сипаттағы құбылыстар» бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы |апта |1 |2 |3 |4 |5 | Дәріс222222221622222221430ТС122626262626262619428282828282828196390ОСӨЖ ------------------СӨЖ0020020020060020020020060120Сағат саны 142848284828482827030503050305030270540 Р1, Р2- бірінші және екінші аралық рейтингтер 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: Михно Е.П «Ликвидации последствий аварий и стихийных бедствий» 1979ж Справочник спасателя: Общие сведения о ЧС. Права и обязанности спасателей. 1995 Справочник спасателя: Спасательные работы при ликвидации последствий новаднений, затоплений и цунами. 1995ж Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий землетрясений, взрывов, бурь, тайфунов.1995ж ҚР «Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың мәртебесі» заңы Құтқарушы. Оқу құралы. Абдрахманов С.К. - Алматы, АҚ және ТЖ Республикалық курстары, 2009 - 247 б. Учебное пособие для занятий по ЧС и ГО. Республиканские курсы ЧС и ГО. Алматы, 2002, 124 с. 8. 2 Қосымша әдебиеттер: Шубин Е.П. Гражданская оборона. М. 1996. С 96-105 Основы безопасности жизнедеятельности Учебное пособие АЧС РК, Алматы .2001 с- 52-71 Приходько Н.Г, Безопасность жизнедеятельности. Высшая школа. Алматы . 2001. С-106-135. Закон Республики Казахстан « О чрезвычайных ситуациях природного и техногенного характера». Алматы. 5 июля 1996 года. ГОСТ Р 22.0.03.-95. БЧС. Природные чрезвычайные ситуации. Термины и определения /ИПК Издательство стандартов. 1995. ГОСТ Р 22.0.09.-95. БЧС. Чрезвычайные ситуации на акваториях. Термины и определения/ИПК Издательство стандартов. 1995 . СНиП 2.01.15-90. Инженерная защита территорий, зданий и сооружений от опасных геологических процессов. Основные положения проектирования/Госстрой СССР. М.: АПП ЦИТП . 1991. Хегай А.Ю. Укрощение « черного дракона» . Алма- Аты. 1988. Колесников Е. Буйные ветры казахских степей. Алматы. ТОО « Паритет». 1994. Кондрашов И.,Колесников Е. Белые стрелы гор. Алматы. ТОО «Паритет».1994
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz