Файл қосу
Жабайы құс
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |П | | | |042-14-4.04.01.20.39| | | |/01-2012 | |ПОӘК | № 2басылым № 1 | | |«Биотехния және жабай аң |басылымның орнына | | |мен құс өсіру» | | | |пәнінің оқытушысына | | | |арналған оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Биотехния және жабайы аң мен құс өсіру» 050803-«Аң өсіру және аңшылық» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2012 Кіріспе 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының доцент м.а. Туманбаев В.М. және кафедра оқытушысы Айткалиев Б.М. 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. «28» 08 2012ж. № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі: ___________________Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюро мәжілісінде. «10» 09 2012 ж. № 1 хаттама Төрағасы: ____________________Сатиева К.Р. 1. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған. «13» 09 2012ж. № 1 хаттама. ОӘК төрағасы, оқу- ісі жөніндегі проректор: ______________ Рскелдиев Б.А. Мазмұны 1. Колдану саласы. 2. Ереже белгілейтін сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің қартасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Биотехния және жабай аң мен құс өсіру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені кешені 050803 -«Аң өсіру және аңшылық» мамандығының студенттеріне арналған. Кешен студенттерді пәннің өзектілігі және қажетілігімен, оқу барысындағы студенттің үйренер білімі мен қалыптасар дағдысымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді игеру барысында негізгі құжат болып табылады. 2. ЕРЕЖЕ БЕЛГІЛЕЙТІН (НОРМАТИВТІК) СІЛТЕМЕЛЕР Осы мамандықты бітірушілерге бакалавр академиялық дәрежесі беріледі. Осы мамандықтар бойынша кадрларды дайындау Қазақстан республикасының мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарына сәйкес ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді. –«Аңшылық және аң өсіру» мамандықтарына ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, ҚР МЖМБС 03.08.365-2004, ҚР БҒМ №779 бұйрығымен 2005 ж. 23.10. бекітілген және іске енгізілген. 042-РГКП-СГУ-8-2007 -ДП 042-08.10.12-2007 документациялық құжаттар 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Биотехния және жабай аң мен құс өсіру пәні – аңшылықтану пәнінің бір бөлімі, ол аңшылыққа пайдаланылатын жерлер өнімдігі және өнімін жоғарылату мүмкіндіктерін қарастырады. Биотехния - аңшылықтану пәнінің негізгі бөлімі. Биотехния теориялық негізгі жалпы сыртқы орта жайдайларын қорғауға багыталған, табигат қорғау жүмыстарын, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және оларды үдайы өсіру үрдістерімен бірге қарастырылады. 3.2 Пәннің мақсаты: Курстың мақсаты – табиғи жабайы жануарлар тіршілігін баскарудың теориялық негізін зерттеп білу және жануарлар мен олардың өмір сүру орталарына биотехникалық шаралар қолдану, нақты табиғи —экономикалық аймақтарга биотехникалық шаралар жүргізуге білу. 3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Пәнді оқудың негізгі міндеті – биотехния шараларының жіктелуін; жануарлар әлемі ресурстарын тиімді пайдалану принциптерін; аңшылық шаруашылықта зиян келтіретін жануарларга қолданылатын уларды, кәсіптік жолмен ауланатын жануарларға жасанды ұяларды даярлау және оларды пайдаланылуды; өсімдіктер түрлерін және отырғызу технологиясын; қосымша қоректендірудің биологиялық және экомомикалық тиімділігін; аңшылық жануарлар өнімін арттыру жолдарын қарастыру. 3.4 Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: -биотехниялық шаралардың жіктелуін, жануарлар дүниесінің тиімді пайдалануды, аңшылық шаруашылықта зиянды жануарлар санын шектеу үшін қолданатын уларды білу, жасанды ұяларды даярлау және оларды су құстарының пайдалану көлемін анықтау, қоректік өсімдіктер түрлерін, оларды отырғызу технологиясын, жануарларды үстеме қоректендірудің биологиялық және экологиялық тиімділігін, аңшылық жануарлар өнімін жоғарлату жолдары; - ремиздерді дайындауды білу, аңшылық шаруашылықта үстеме қоректендіруді ұйымдастыру, қорек сапасын анықтау, жануарларды жерсіндіру үшін жіберу орындарын анықтау; -аңшылық-кәсіптік жануарларды аулау кезінде қолданылатын тірідей аулайтын аңшылық құрал-жабдықтарды пайдалану, қоректі жинау, оны сақтау жолдарын білу; - жабайы аң мен құс өсіруде, және биотехнялық шараларды өткізуді меңгеру; - биотехня мен жабайы аң мен құс өсірудің кәсіптік жануарлар санын көбейтудің аңшылық шаруашылық экономикасын тұрақты деңгейде ұстауына әсерін түсіну. 3.5 Курстың пререквизиті: «Биотехния және жабайы аңдар мен құстарды өсіру» пәнін меңгеру үшін студент «Жануарлар систематикасы», «Орнитология», «Териология», «Кәсіптік жануарлар биологиясы», «Аңдар мен құстарды есепке алу» пәндерін білуі қажет. 3.6 Курстың постреквизиті: «Биотехния және жабайы аңдар мен құстарды өсіру» пәнін меңгере отырып, болашақта бірнеше пәнге қолдана алады: «Трофейлік іс», «Аңшылық шаруашылық өнімін өңдеу технологиясы», «Тері және бағалы-тері шикізатының технологиясы және тауартану», «Аңшылықты ұйымдастыру» 1кесте - оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр|Кредит | |1 |2 |3 | |Кіріспе |Аңшылық шаруашылығыңда биотехниялық |1 |1,2,3,4| | |шаралардың жәнс жабайы жануарларды | |,5,6,7 | | |өсірудің рөлі. Жабайы жануарлар | | | | |популяциясын баскару. | | | |Биотехнияның |"Биотехния" терминінің мазмұны. Б.М. |1 |1,2,3,4| |теориялық негіздері |Житков, П.А. Мантейфель биотехния | |,5,6,7 | | |негізін құрушылар. Биотехния | | | | |шараларының жіктелуі. Биотехния арқылы| | | | |аң шаруашылыгының баска табиги | | | | |ресурстарды пайдаланатын салалармен | | | | |байланысы. | | | |Аңшылық жануарларын |Аңшылық жануарларын қоргауды реттейтін|1 |1,2,3,4| |қорғау |қүжаттар. Қорьіктар, үлттық парктер, | |,5,6,7 | | |заказниктер қызметі. Аң аулау | | | | |мерзімдері. Сирск кездесетін | | | | |жануарларды қорғау. Аңшылық | | | | |жануарларын аулау мөлшеріне шек қою. | | | |Аңшылық алқаптарының |Қолайсыз сыртқы орта жағдайлары |1 |1,2,3,4| |қорғаныш және ұялық |бойынша алқаптар корғаны-шының сапа | |,5,6,7 | |сапасын жоғарлату |жағдайын жіктеу. Орман алкаптарын | | | | |қорганышынын сапасын жақсарту. | | | | |Ремиздерді құру. Дала және егіс | | | | |жайылымдарының қорганыш сапасын | | | | |жақсарту. Орман алқаптарын отырғызудың| | | | |маңызы. Орман жолактарын негізгі | | | | |тіршілік ететін жануарлар тобына | | | | |байланысты жіктеп бөлу. Қолданылатын | | | | |екпе түрлері. Биік дінді өсімдіктерді | | | | |себу. | | | |Жануарларға жасанды |Аңшылық жануарларына жасанды |1 |1,2,3,4| |қорғаныштарды даярлау|қорғаныштарды жасаудың объективті | |,5,6,7 | | |жағдайлары. Ондатрларға істелінетін | | | | |жасанды індер. Олардың сипатамасы және| | | | |жіктелуі. Тұяқты жануарлар | | | | |қорғаныштары және жыртқыш андар | | | | |жасырынатын жерлер. Жасанды ұялар | | | | |типтері және оларды су құстарының | | | | |пайдалануы. Қырғауыл тұқымдас екілдері| | | | |жасырынатын жерлер. | | | |Аңшылық алқаптарының |Аңшылық алқаптарының азықтық қорын |1 |1,2,3,4| |азықтық қорын |жақсарту жолдары және онын қажеттігі. | |,5,6,7 | |жақсарту |Орман алқаптарының азықтық қорын | | | | |жоғарылату. Азык ретінде | | | | |пайдаланылатын аса бағалы және қымбат | | | | |ағаш түрлерін отырғызу. Ремиздерде | | | | |және қорғаныс жолақтарда азықтық | | | | |өсімдіктерді пайдалану. Дала | | | | |аймақтарындағы аңшылық алқаптарыңда | | | | |азықтық өсімдіктерді отырғызу және | | | | |себу орындары. Ұсынылатын азықтық | | | | |екпелер және бұталар. | | | | |Су алқаптарының азықтық қорларын | | | | |көбейту. Үйрек және ондатр | | | | |алкаптарында су өсімдіктері құрамын | | | | |байыту. Су жағалауында және суда | | | | |өсетін өсімдіктерді отырғызу | | | | |технологиясы. | | | |Аңшылық жануарларын |Аңшылық жануарларын қоректендірудің |1 |1,2,3,4| |қоректендіру |теориялық дәлелдігі. Қоректендірудің| |,5,6,7 | | |биологиялық және экономикалық | | | | |тиімділігі. Тұяқты жануарлардың | | | | |қоректендіру нормасын есептеу | | | | |әдістері. Аңшьшық жануарларын | | | | |қоректендіру бойынша жұмыстардың алкап| | | | |өнімділігі жоғарлауына әсері. | | | | |Қоректендіру азықтары түрлері. | | | | |Жапырақты азықтар, шөп, сүрлем, | | | | |пішендеме. Оларды дайындау әдістері | | | | |ерекшеліктері және аңшьшық шаруашьшық | | | | |жағдайында оларды сақгау. Шөп сапасын | | | | |органолептикалык әдіспен далада | | | | |анықтау әдістемесі. | | | |Минералды |Қоректендіру құрылыстары. Қоректендіру|1 |1,2,3,4| |коректендіру түрлері.|алаңшалары, азықтар қоймасы, маялар | |,5,6,7 | | |және шөмелелер. Түздықтар, олардың | | | | |типтері жонс қиыршық тасты жерлер. | | | | |Суат, шатырлар, жел және жаңбырдан | | | | |қорғану орындары. Жануарлардың негізгі| | | | |топтарына (тұяқты, қоян тәрізді, тауық| | | | |тәрізді, су құстары) қолданылатын | | | | |қоректендіру құрылыстарының | | | | |ерекшеліктері. | | | |Аңшылық |Аңшылық шаруашылықтарында жыртқыш |1 |1,2,3,4| |шаруашылықтарға зиян |жануарлардыц пайдалы және зиянды ролі.| |,5,6,7 | |келтіретін жануарлар |Тұяқты, қоян және құс өсіретін аңшылык| | | |санын реттеу |шаруашылықтарында жыртқыш жануарлар | | | | |келтіретін зияны. Аңшылық | | | | |шаруашылықтарында жыртқыштардың | | | | |оптималды тығыздығы. | | | | |Жыртқыш жануарлардың келтіретін зиянын| | | | |есептеу: жырткыштар мен жемтіктерін | | | | |біркалыпты реттеу, жырткыш жануарларды| | | | |жою, жыртқыш түрлері құрамын оптималды| | | | |тандау | | | |Аңшылық жануарларын |Жерсіндіру жұмыстары жақсы өтуін |1 |1,2,3,4| |жерсіндіру және қайта|анықтайтын теориялық дәлелденген | |,5,6,7 | |жерсіндіру |негіздер және факторлар. | | | | |Жерсіндіру үрдісінің негізгі кезеңдері| | | | |және маңызы. Кайта жерсіндіру туралы | | | | |түсінік. Жерсіңдіру жұмыстарын | | | | |экономикалық бағалау принциптері. | | | | |Казақстанда аңшылық жануарларын | | | | |жерсіндіру жүмыстарының даму тарихы. | | | | |Негізгі бағытары, объектілері және | | | | |нәтижелері. | | | |Жануарлардың жеке |Ондатрды жерсіндіру. Казақстанда |1 |1,2,3,4| |түрлерін жерсіндіру |ондатрды жерсіндіру жұмыстарының | |,5,6,7 | | |дамуы. Республиканың негізгі | | | | |аймақтарында ондатр өсіру және оның | | | | |бұл бағдарламаның болашағы. Қүндызды | | | | |жерсіңдіру." Казақстанда қүндызды | | | | |жерсіндіру: нәтижелері, теориялық және| | | | |практикалык маңызы. Жыртқыштарды | | | | |жерсіндіру. Америка қара күзені, | | | | |жанат, жанат тәрізді иттер және тағы | | | | |басқа жыртқыштарды жерсіндіру бойынша | | | | |жүргізілген жұмыс мәліметтері. Тұяқты | | | | |жануарларды жерсіндіру. Жерсіндіру | | | | |объектілері. | | | |Аңшылық жануарларын |Аңшылық және басқа да жабайы |1 |1,2,3,4| |қоныстандыру әдістері|жануарлармен аңшылык шаруашылықтарында| |,5,6,7 | | |интродукция жұмыстарын жүргізу | | | | |практикасы. Аң жіберілетін жерлер мен | | | | |орындар таңдау. Интродукцияга жататын | | | | |аң өмір сүруіне және дамуына кажетті | | | | |экологиялык жагдайлар. Баска жерларге | | | | |көшіру аумақтары мен орындарын | | | | |тандау. Тұқымдык және өнімді | | | | |жануарлар қоныстаңдырылатын орынның | | | | |экологиялық жағдайларына сәйкестігі. | | | | |Аңшылық жануарларын басқа жерге көшіру| | | | |үшін олардьг ұстау. Аңшылық | | | | |жануарларын үстауға қойылатын | | | | |талаптар. Тор жәнс құрықты пайдалану. | | | | |Ұсталган аңдарды баптап бағу және | | | | |көлік түрлеріне топтастыру. | | | | |Интродукциялык жерлерге жануарларды | | | | |босатып жіберу. Жіберілетін жерлерде | | | | |дайындық жұмыстарын жүргізу. | | | | |Жануарларды иимобилизациялау. Аңдарды | | | | |зоопарктерде ұстау. | | | |Жабайы жануарларды |Жабайы жануарлар өсіру туралы жалпы |1 |1,2,3,4| |өсіру. Казақстанда |түсінік және істелінетін жұмыстар | |,5,6,7 | |және шет елдерде |бойынша объективті көзкарас. Жабайы | | | |жабайы жануарларды |жануарлар өсірудің кажеттілігі және | | | |өсіру жағдайы |маңыздылығы. Республика халқын етпен | | | | |қамтамасыз ету шараларында жабайы | | | | |жануарлар өсірудің орны. Аңшылық | | | | |шаруашылығында жабайы жануарларды | | | | |өсірудің ұтымдылыгы мен кемшілігі. | | | |Жабайы құстарды |Дәнді азықтар. Азық ондірісі және |1 |1,2,3,4| |фермаларда ұстау және|ауылшаруашылык дақылдарын өндегендегі | |,5,6,7 | |қоректендіру |қалдықтар. Витаминді және минералды | | | | |азықтар. Жануар текті азықтар. | | | | |Биологиялық белсенді заттар. Қүрама | | | | |азықтар. Құрама азықтар түрлері, | | | | |олардың негізгі сипаттамасы. Жабайы | | | | |құс тагамдарындагы судың орны. Рацион | | | | |құрастырудың негізгі принциптері. | | | | |Жабайы құстарды азықтандырганда, | | | | |олардың құрамын бақылау. | | | |Жабайы құс |Жұмыртқаларды инкубацияға дайындау. |1 |1,2,3,4| |жұмыртқаларын |Жұмырткаларды дезинфекциялау әдістері | |,5,6,7 | |инкубациялау және |мен кұралдары. Сақтау кезеңі және | | | |балапандар өсіру |жағдайлары. Жұмыртқалардың салмағы, | | | | |түрі, қауыз қалыңдығы, белок индексі, | | | | |сары уыз, витамин құрымы, ұрықтандыру | | | | |бойынша таңдап алу. Жұмыртқалардың | | | | |инкубациялық сапасын жұмыртқа салу | | | | |ұзақтығына байланысты сипаттау. | | | | |Инкубация. Инкубаторлар кұрамы және | | | | |типтері. Инкубаторларды пайдалану. | | | | |Инкубация режимі. Инкубаторлардағы | | | | |биологиялық бақылаулар. | | | | | | | | | | | | | |Зертханалық сабақтар | |Аңшылық мезгілдермен тәсілдерін реттеу |1 |1,2,3,4| | | |,56 | |Жабайы жануарларды сұрыптап ату. Жыртқыш аңдарды санитарлық |1 |1,2,3,4| |жою | |,5,6,7 | |Аңшылық алқаптары қорганыштылыгын жақсартуга арналган |2 |1,2,3,4| |орман және ауылшаруашылық шаралары | |,5 | |Ауылшаруашылық жұмыстарын жүргізгенде құстардың мерт болмауы|2 |2,3,4,7| |үшін істелінетін шаралар. Құс және жануарларға арналған | | | |жасанды қорғаныш құрылысы түрлерін оқып үйрену. | | | |Қоректендіру құрылыстары құрылымы түрлерін оқып үйрену |1 |1,2,3,4| | | |,5,6,7 | |Аңшылық шаруашылықтарында арнайы азықтық шөп өсіру |1 |1,2,3,4| |технологиясы | |,5,6,7 | |Су жағасында және суда өсетін өсімдіктерді отырғызу |1 |1,2,3,4| |технологиясы | |,5,6,7 | |Аңшылық шаруашылықтарында қоректендіруді ұйымдастыру |2 |1,2,3,4| | | |,5,6,7 | |Азық қорын анықтау әдістері. Шөп сапасын анықтау әдістері |2 |1,2,3,4| | | |,5,6,7 | |Тұяқты жануарлардың орман және ауыл шаруашылығына зиян |2 |1,2,3,4| |келтірмеулерін салыстыру шаралары | |,5,6,7 | |Аңшылық шаруашылықтарында қорықшы өткізетін мерзімдік |1 |1,2,3,4| |биотехникалық шаралар | |,5,6,7 | |Жыртқыш аңдар зияндығын реттеу әдістері |1 |1,2,5,6| | | |,7 | |Аңдарды тірідей ұстау және оларды күтіп-баптау, қоныстандыру|2 |1,4,5,6| |әдістемесі | |,7 | |Құстарды жіберілетін орындарды тандау әдістері |1 |1,2,3,4| | | |,5,6,7 | |Жіберілетін орындар тандау әдістері |1 | | |Жұмыртқаларды инкубацияға жинау. Инкубаторлар құрылыстары |1 | | |Қырғауыл, бөдене өсіретін брудерлердің конструкциялық |1 | | |ерекшеліктері | | | |Жабайы құстардың балапандарына қолда ұстау кезінде |2 | | |рациондарын құрау | | | |Қырғауыл балапандарын өсіру әдістері. Бөденелерді өсіру |1 | | |Жабайы аңдар мен құстардың негізгі қоректерін даярлау мен |2 | | |жинақтау. | | | |Ремиздер мен ұяларды жасау үшін ағаш және бұталарды отырғызу|1 | | |Су құстарының жұмыртқа басу және балапандарын шығаруға |1 | | |жағдайды қамтамасыз ету | | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҮМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ. 5.1. Бұланның негізгі қорек түрлері. 5.2. Сібір елігінің негізгі қорек түрлері 5.3. Қабанның негізгі қорек түрлері 5.4. Қырғауылдардың негізгі қорек түрлері 5.5. Су құстарына арналған негізгі қорек түрлері 5.6. Орман құстарының негізгі қорек түрлері 5.7. Бағалы терілі аңдардың негізгі қорек түрлері. 5.8. Жабайы аңдарды жерсіндірдің биологиялық негіздері. 5.9. Аңшылық алқаптардың сыйымдылығы жайлы түсінік. 5.10. Қоректік заттардың нәрлілігін анықтау. 5.11. Алқаптарға аңдар мен құстарды жіберуге арналған көлік түрлері. 5.12. Аңдар мен құстарды аулау тәсілдері. 5.13. Тиін тұқымдасының өкілдерін аулау. 5.14. Ұсақ сусартәрізділерді және қояндарды ұстау. 5.15. Мысық және ит тұқымдасты аңдарды аулау тәсілдері. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3 кесте - Пәнің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау| | |құралдар,ТОҚ,пла|дайындалуға |түрлері| | |каттар |арналған | | | | |сұрақтар | | |Дәрістер |Зертхалық сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе |Аңшылық мезгілдермен|слайдтер, |Биотехнияның |ТК | | |тәсілдерін реттеу |кестелер |мақсаты мен | | | | |схемалар |маңызы | | |Биотехнияның |Жабайы жануарларды |слайдтер, |Аңшы |ТК | |теориялық |сұрыптап ату. |кестелер |ғалымдардың | | |негіздері |Жыртқыш аңдарды |схемалар, |биотехния жайлы| | | |санитарлық жою | |еңбектері | | |Аңшылық |Аңшылық алқаптары |слайдтер, |Жабайы құс |ТК | |жануарларын |қорганыштылыгын |кестелер |өсіру бойынша | | |қорғау |жақсартуга |схемалар |алғашқы | | | |арналган орман және | |жұмыстар | | | |ауылшаруашылық | | | | | |шаралары | | | | |Аңшылық |Ауылшаруашылық |слайдтер, |Ұялық жағдайды |ТК | |алқаптарының |жұмыстарын |кестелер |жақсарту | | |қорғаныш және |жүргізгенде |схемалар |барысында | | |ұялық сапасын |құстардың мерт | |тиісті | | |жоғарлату |болмауы үшін | |шараларға | | | |істелінетін шаралар.| |қойылатын | | | |Құс және жануарларға| |талаптар | | | |арналған жасанды | | | | | |қорғаныш құрылысы | | | | | |түрлерін оқып | | | | | |үйрену. | | | | |Жануарларға |Қоректендіру |слайдтер, |Аңшылық аңдар |ТК | |жасанды |құрылыстары құрылымы|кестелер |мен құстарды | | |қорғаныштарды |түрлерін оқып үйрену|схемалар, |қорғауда | | |даярлау | |қақпандар |мемлекеттің | | | | | |рөлі | | |Аңшылық |Аңшылық |слайдтер, |Әртүрлі аңшылық|ТК | |алқаптарының |шаруашылықтарында |кестелер |алқаптардың | | |азықтық қорын |арнайы азықтық шөп |схемалар |қоректік қорын | | |жақсарту |өсіру технологиясы | |анықтау | | |Аңшылық |Су жағасында және |слайдтер, |Қыс мерзімінде |ТК | |жануарларын |суда өсетін |кестелер |жануарларды | | |қоректендіру |өсімдіктерді |схемалар |үстеме | | | |отырғызу | |қоректендірудің| | | |технологиясы | |маңызы | | |Минералды |Аңшылық |слайдтер, |Қоректік |ТК | |коректендіру |шаруашылықтарында |кестелер |аланшалар мен | | |түрлері. |қоректендіруді |схемалар |тұздықтарды | | | |ұйымдастыру | |орналастыру | | | | | |әдістері | | |Аңшылық |Азық қорын анықтау |слайдтер, |Алқаптарда |ТК | |шаруашылықтарға |әдістері. Шөп |кестелер |жыртқыштардың | | |зиян келтіретін |сапасын анықтау |схемалар |тиісті санын | | |жануарлар санын |әдістері | |анықтау | | |реттеу | | | | | |Аңшылық |Тұяқты жануарлардың |слайдтер, |Жерсіндіру |ТК | |жануарларын |орман және ауыл |кестелер |кезінде | | |жерсіндіру және |шаруашылығына |схемалар |жануарлардың | | |қайта жерсіндіру |зиян келтірмеулерін | |физиолргиялық | | | |салыстыру шаралары | |сипаттамаларыны| | | | | |ң өзгеруі | | |Жануарлардың жеке|Аңшылық |слайдтер, |Ондатраның |ТК | |түрлерін |шаруашылықтарында |кестелер |Қазақстанда | | |жерсіндіру |қорықшы өткізетін |схемалар |жерсіндірудің | | | |мерзімдік | |маңызы | | | |биотехникалық | | | | | |шаралар | | | | |Аңшылық |Жыртқыш аңдар |слайдтер, |Жануарларды |ТК | |жануарларын |зияндығын реттеу |кестелер |алқаптарға | | |қоныстандыру |әдістері |схемалар |жіберу алдында | | |әдістері | | |ұстаудың маңызы| | |Жабайы |Аңдарды тірідей |слайдтер, |Шет |ТК | |жануарларды |ұстау және оларды |кестелер |мемлекеттердің | | |өсіру. |күтіп-баптау, |схемалар |жабайы | | |Казақстанда және |қоныстандыру | |жануарларды | | |шет елдерде |әдістемесі | |өсіру бойынша | | |жабайы | | |тәжірибелері | | |жануарларды өсіру| | | | | |жағдайы | | | | | |Жабайы құстарды |Құстарды жіберілетін|слайдтер, |Жануарларды |ТК | |фермаларда ұстау |орындарды тандау |кестелер |жасына | | |және қоректендіру|әдістері |схемалар |байланысты | | | | | |қоректендіру | | |Жабайы құс |Жіберілетін орындар |слайдтер, |Жұмыртқаларды |ТК | |жұмыртқаларын |тандау әдістері |кестелер |инкубация | | |инкубациялау және| |схемалар |тәртібін сақтау| | |балапандар өсіру | | |технологиясы | | | |Жұмыртқаларды | |Инкубациялық | | | |инкубацияға жинау. | |жұмыртқалардың | | | |Инкубаторлар | |сапасын анықтау| | | |құрылыстары | | | | | |Қырғауыл, бөдене | |Жабайы құс | | | |өсіретін | |өсіру фермасына| | | |брудерлердің | |брудерлерді | | | |конструкциялық | |есептеу | | | |ерекшеліктері | | | | | |Жабайы құстардың | |Әртүрлі құстар | | | |балапандарына қолда | |түрлерін қолда | | | |ұстау кезінде | |ұстау кезінде | | | |рациондарын құрау | |қорек нормасын | | | | | |анықтау | | | |Қырғауыл | |Қырғауыл | | | |балапандарын өсіру | |тұқымдасы | | | |әдістері. | |өкілдерінің ас | | | |Бөденелерді өсіру | |қорыту | | | | | |ерекшеліктері | | | |Жабайы аңдар мен | |Консервация | | | |құстардың негізгі | |кезіндегі | | | |қоректерін даярлау | |қоректердің | | | |мен жинақтау. | |сапасы | | | |Ремиздер мен ұяларды| |Ремиздерге | | | |жасау үшін ағаш және| |арналған | | | |бұталарды отырғызу | |отырғызу | | | | | |материалды | | | | | |таңдау және | | | | | |даярлау | | | |Су құстарының | |Сулы-батпақты | | | |жұмыртқа басу және | |алқаптардағы | | | |балапандарын | |негізгі | | | |шығаруға жағдайды | |биотехниялық | | | |қамтамасыз ету | |шаралар | | 7.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 4 Кесте- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы |Наименование учебников, |Количество |Количество |Процент | |учебно-методических пособий |экземпляров |студентов |обеспеченнос| | | | |ти | |1 |2 |3 |4 | |Кузнецов Б.А. Биотехнические |5 |9 |55 | |мероприятия в охотничьем | | | | |хозяйстве. – М.: Лесная | | | | |промышленность, 1974 | | | | |Гаврин В.Ф. и др. Охотоведение, |1 |9 |11 | |том - 1.- Киров: Кировское | | | | |отделение Волго-Вятского книжного | | | | |издательства, 1970 | | | | |Кузнецов Б.А. Дичеразведение. - |9 |9 |100 | |М.: Лесная промышленность, 1972 | | | | |Львов И.А. Дикая природа: грани |1 |9 |11 | |управления. - М.: Мысль, 1984 | | | | |Злобин Б.Д. Подкормка охотничьих |5 |9 |55 | |животных. - М.: Агропромиздат, | | | | |1985 | | | | |Фолитарек С.С., Шило А.А. |5 |9 |55 | |Биотехния: Теоретические основы и | | | | |практические работы в Сибири. – | | | | |Новосибирск, 1980. | | | | |Юргенсон Б.П. Биологические основы|9 |9 |100 | |охотничьего хозяйства в лесах. – | | | | |М., 1973. | | | | |Олейников Н.С. Искусственные |2 |9 |22 | |гнездовья для диких уток. – М., | | | | |1966 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 1. Кузнецов Б.А. Биотехнические мероприятия в охотничьем хозяйстве. – М.: Лесная промышленность, 1974 2. Гаврин В.Ф. и др. Охотоведение, том - 1.- Киров: Кировское отделение Волго-Вятского книжного издательства, 1970 3. Кузнецов Б.А. Дичеразведение. - М.: Лесная промышленность, 1972 4. Данилов Д.Н., Русанов Я.С. Основы охотоустройства. - М: Лесная промышленность, 1966 5. Львов И.А. Дикая природа: грани управления. - М.: Мысль, 1984 6. Злобин Б.Д. Подкормка охотничьих животных. - М.: Агропромиздат, 1985 7. Мартин Кулих. Практическая охота. – М.: Лесная промышленность, 1980. 8. Фолитарек С.С., Шило А.А. Биотехния: Теоретические основы и практические работы в Сибири. – Новосибирск, 1980. 9. Юргенсон Б.П. Биологические основы охотничьего хозяйства в лесах. – М., 1973. 10. Олейников Н.С. Искусственные гнездовья для диких уток. – М., 1966. Қосымша әдебиеттер 1 .Русанов Л.С. Основы охотоведения. - М., МГУ, 1986 2.Методические указания по проведению внутрихозяйственного охотустройства в Казахской ССР. - А..1991. З.Кузнецов Б.А. Дичеразведение.- М., Лесная промышленность, 1972. 4.Рахманов А.И. Бессарабов Б.Ф. Фазановые: содержание и разведение.- М.,Агропромиздат.,1991. 5. Гусев В.Г. Коваленко Н.Е. Охотнику о дичи. – М., 1973. 6. Павлов М.П., Лавров И.П. Акклиматизация охотничье-промысловых зверей и птиц в СССР. Ч. 1. – Киров: ВНИИОЗ, 1973. 7. Насимович А.А., Юргенсон Б.П. Преобразование фауны позвоночных нашей страны. – М., 1953. 8. Русанов Я. С. Охота и охрана фауны. – М., 1973. 9. Стахровский Е.В., Дерягин В.Н., Дежкин В.В. Организация охотничьего хозяйства. – М.: Агропромиздат, 1985.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz