Файл қосу
Іргетастар мен негіздер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 дәрежелі СМЖ құжат |ПОӘК |ПОӘК 042-18-14.1.24/02-2014 | |студенттерге арналған |№1 баспа | | |«Іргетастар мен негіздер» |2.09.2014 | | |пәні бойынша ПОӘК | | | «ІРГЕТАСТАР МЕН НЕГІЗДЕР» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072900“Құрылыс”мамандығы СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН 1.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, «Геодезия және құрылыс» кафедрасының аға оқытушысы Уркинбаева Жузимкул Исаевна. «___» _________2014 ж. 2. ҚАРАСТЫРЫЛДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, «Геодезия және құрылыс» кафедрасының отырысында Хаттама № ___ «____» ________ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі, т.ғ.к. _________ Кудеринова Н.А. 2.2. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «___» ______________ 2014 жыл Төрайымы __________ Бекбаева Р.С. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға ұсынылды Хаттама №___ «____» ________ 2014 жыл ОӘК төрайымы _____________ Искакова Г.К. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пән бойынша жұмыс бағдарламасының мазмұны және сабақ түрі бойынша | | | |сағат санын бөлу | | |3 |Пәнді оқу үшін әдістемелік нұсқаулар | | |4 |Курстың форматы | | |5 |Курстың саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | 1 Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының аты,тегі, әкесінің аты –Уркинбаева Жузимкул Исаевна; • Кафедра – Геодезия және құрылыс; • Байланыс тел: 35-84-38, №1 корпус; № 1003 кабинет; • Дәрісті өткізетін орын – 1007,1010 аудиториялар; • Кредит саны – 2: 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: «Іргетастар мен негіздер» пәні құрылыс мамандарын дайындауда жалпы құрылыс негізін қалыптастыратын пән болып табылады. «Іргетастар мен негіздер» пәні белгілі бір инженерлік мәселелерді шешуде қажет әдіс- тәсілдер мен білім береді. 1.3«Іргетастар мен негіздер» пәнін оқытудың мақсаты: - құрылыстағы грунтық негіздердің геологиялық мән-жайлары туралы қажетті білім көлемін игеру - құрылыстың жер асты жұмыстарын жүргiзуге бағытталған әдіс- тәсілдер жүйесiн таңдауды үйрету 1.4 Пәнді оқудағы негізгі міндет: - болашақта құрылыс саласы бойынша кәсіби шеберлігін шыңдауда, өндірістік және ғылыми-техникалық жұмысында көмекші болатын бастапқы теориялық және тәжірибелік білім беру; - әлемдік деңгейде жаңа тиімді құрылыс өндірісінің жер асты технологиясын үйрену; - табиғи климаттық жағдайлар әсеріне байланысты негізгі құрылыстың тиімді жұмыс технологиясын ұйымдастыру; 1.5 Пәнді оқытудың нәтижелері: Пәнді оқып бітіргеннен кейін студент білуі керек: Пәнді оқып бітіргеннен кейін студент білуі керек: - құрылыстық жер асты және жер үсті жұмыстарын жүргізуді; - құрылыстық негіз бен іргетас есептеулерін жүргізіп дайындауды; - құрылыс обьекті жобасының құрамы мен мазмұнын; - құрылыс өндіріс технологиясы бойынша грунттық негіз және іргетастың қазіргі жағдайы, сонымен қатар күшейту перспективаларын; - құрылыс өндірісін басқару мен ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін 1.6 Курстың перереквизиті: 1.6.1 Құрылыс материалдары; 1.6.2 Сәулет; 1.6.3 Геодезия; 1.6.4 Құрылыс машиналары мен жабдықтары; 1.6.5 Құрылыс өндірісінің технологиясы 1,2 1.6.7Құрылыс машиналары мен жабдықтары; 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1Құрылыс өндірісінің технологиясы 3; 1.7.2Құрылыс конструкциялары2, 3; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырыптардың аты мен қысқаша мазмұны |Сағаттар саны |әдебиет| | | | |тер | | | |ЛС |ПС |СӨЖО |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |Модуль 1 Жер асты жұмыстары | | | | |Іргетастар және негіздер туралы |1 |1 |2 |6,5 |7.1.1 | |1 |түсініктер мен анықтамалар.Мақсаты мен | | | | | | | |басты міндеттері | | | | | | | |ІРГЕТАСТАР МЕН НЕГІЗДЕРДІ Ж0БАЛАУДЫҢ |1 |1 |2 |6,5 |7.1.1 | | |БАСТЫ ЕРЕЖЕЛЕРІ | | | | | | |2 | | | | | | | | |Іргетастардың түрлері мен материалдары |2 |2 |2 |6,5 |7.1.1 | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | |Лента пішінді іргетастардың |2 |2 |3,5 |6,5 |7.1.1 | | |конструкциялары. Темірбетоннан | | | | | | |4 |жасалатын құйма іргетастар | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Іргетастардың табандарының өлшемі. |2 |2 |2 |6,5 |7.1.1 | |5 |Іргетастардың салу тереңдігін анықтау | | | | | | | |Жүктің центірінен тыс түскен |2 |2 |2 |6,5 |7.1.1 | | |іргетастардың табандарының өлшемдерін | | | | | | |6 |анықтау | | | | | | | |Жертөлелі ғимараттың іргетастарының |2 |2 |3 |6,5 |7.1.1 | |7 |табандарының өлшемдерін анықтау. | | | | | | | | | | | | | | | |Грунтты негіздердің шекті күйлері. |1 |1 |2 |6,5 |7.1.1 | |8 |Грунтты негіздердің екінші шекті | | | | | | | |/деформациялық/ күйі | | | | | | | |Іргетастар мен негіздерді жобалаудың |1 |1 |2 |6,5 |7.1.1 | |9 |кейбір ерекшеліктері | | | | | | | | Іргетастар мен негіздерді |2 |2 |2 |6,5 |7.1.1 | | |деформация бойынша жобалау | | | | | | |10 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 3 Пәнді оқуға арналған әдістемелік құралдар Пәнді оқыту бойынша жасалатын әдістемелік нұсқаулықтар студент осыны оқу арқылы, пәнді игеру үрдісін өзі жетілдіре алуы керек. Нұсқаулықты әзірлеу барысында берілетін материалдардың жартысын студент өзі игеріп, әзірленуі керектігі ескерілуі қажет. Әдістемелік нұсқаулықта мынадай мәліметтер болуы керек: - пәнді оқуға кететін уақытты ұйымдастыру мен жоспарлауға кеңес беру; - пәнді оқу көрінісін жазу немесе студенттің осы пәнді игеру барысындағы іс-әрекеті; - ОӘК материалдарын пайдалануға нұсқау; - әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау; Пәнді оқыту үш түрлі формада жүргізіледі – дәріс, оқытушы көмегімен студенттің аудиториядағы өздік жұмысы және студенттің өздік жұмысы. Ең маңыздысы лекция болып табылады, себебі мұнда: пәннің күрделі тақырыптары ашылып, практикалық-зертханалық тәжірибені анықтайды, белгілі бір жоба жүргізудің негізгі бағыттары көрсетіледі, қорытынды шығарылады. Ал студенттер өз беттерімен түсініп, оқи алатын тақырыптар CОӨЖ және СӨЖ түрінде беріледі. 4 Курстың форматы Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі, СОӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (5 минут), дәріс (30 минут), материалдарды бекіту, 15 минут СОӨЖ беріледі. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелікті, ұсынылған әдебиеттер мен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Практикалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық СОӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе практикалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туынданған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына 2 рет, кафедрада бекітілген график бойынша жекелей немесе топпен консультация түрінде СОӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, СОӨЖ және СӨЖ жоспары көрсетілген. 5 Курстың саясаты Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде менің сіздерге қоятын талаптарымның барлығын орындайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, практикалық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей және сабақ үстінде бір-бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңыз керек. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. 4. Аудиториялық сабақ уақытында сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болуларыңыз керек. 6. Біреуден көшіріп алу немесе плагиат болған жағдайда оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. Студенттердің үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бағалаумен есептеледі. Бағалау қолданыстағы «Студенттердің білімін рейтингілік бағалау туралы қаулы» бойынша іске асады. Қорытынды бақылауда емтихан алынады: ол тест немесе бақылау сұрақтары ретінде. Қорытынды балл әрбір сабаққа қатысу, рефераттарды қорғау, сондай-ақ емтихан тапсыру нәтижесінде қойылады. Баға курс бойынша қойылып, ағымдық, аралық және қорытынды бақылау қорытындысынан шығарылады. Пән қорытындысын бақылау 300 баллдық шкала бойынша қойылады. «Құрылыс өндірісінің технологиясы» пәнін оқытуда екі аралық бақылау өткізіледі. 1-рейтинг қорытындысы бойынша 1 - 7 апталарда – 300 балл 2-рейтинг қорытындысы бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Семестрдегі жалпы балл саны – 600. Қорытынды бақылау жұмысы бақылау сұрақтары арқылы қабылданады. Уақытында өткізілмеген тапсырмаларды 7-ші және 15-ші апталарда өткізуге болады. 6 Баға қою саясаты Апта және бақылау түрі бойынша баллдардың бөлінуі кестеде келтірілген. «Құрылыс өндірісінің технологиясы» пәні бойынша баллдардың бөлінуі: Кесте 2 |апта |Бақылау түрі |Жалпы | |1 |2 |3 | | |1-7 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |2 |1, 2 дәріс және практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | | |сұрақтары | | |3 |практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | |4 |3,4 дәріс сабақтар бойынша бақылау сұрақтары |20 | | |өздік жұмысты орындау |50 | |5 |5,6,7 дәріс және практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | | |сұрақтары | | |6 |практикалық сабақтар бойынша бақылау сұрақтары |20 | | |өздік жұмысты орындау |50 | |7 |1 аралық бақылау |70 | |1-7 апталардағы жалпы балл саны |300 | | |8-15 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |9 |8,9 дәріс және практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | | |сұрақтары | | |10 |10,11 дәріс және практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | |11 |12,13 дәріс және практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | | |өздік жұмысты орындау |50 | |12 |13,14 дәріс және практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | |13 |14,15 дәріс және практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | |14 |өздік жұмысты орындау | 50 | |15 |2 аралық бақылау |70 | |8-15 апталардағы жалпы балл саны |300 | |Емтиханға жалпы балл саны |400 | |Академиялық периодқа жалпы баға саны |1000 | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 С.Қ. Хамзин. Құрылыс өндірісінің технологиясы мен ұйымдастырылуы. Оқу құралы – Астана. Фолиант, 2007. – 204 бет 7.1.2 Қ.А. Бисенов, Р.Ә. Нарманова, С.С. Үдербаев. Құрылыс материалдары мен бұйымдары. Оқу құралы – Алматы. Издат Маркет, 2007. – 224 бет 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Гальперин М.И., Домбровский Н.Г. Строительные машины. Учебник для ВУЗ-ов, - М., Высшая школа, 1980 – 344 стр. 7.2.2 Комар А.Г. Строительные материалы и изделия. Учебник для строит. ВУЗ-ов. – М.: Вышс школа, 1988. – 527 стр. 7.2.3 Сергеев В.П. Строительные машины и оборудования. - Учебник для строит. ВУЗ-ов. – М.: Вышс школа, 1987 – 376 стр
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz