Файл қосу
Орфография ережелері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ | | | |құжаты |УМКД | | | | |УМКД 042-18-28.1.37/01-2013 | |УМКД | | | |« Орфографиядағы қиындықтар »|______ 2013 жылғы| | |пәнінің оқытушыға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы |№ 1 басылым | | 5 В 011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған «Орфографиядағы қиындықтар» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы , ф.ғ.к. Тәттімбетова Сымбат Жеңісқызы_____________ «___» ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова А.М. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Төрайым _________________ Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама №___ «___» ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _____________ Г. Искакова 4 «____» __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Орфографиядағы қиындықтар» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы «5В011700» «Қазақ тілі мен әдебитеті» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Орфографиядағы қиындықтар» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - «5 В 011700» «Қазақ тілі мен әдебитеті» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: “Орфографиялық қиындықтар” пәні - сөздердің дұрыс жазылуын оқытатын ең негізгі пән. Адамдар айтайын деген ойын бір – біріне ауызша да, жазбаша түрде де жеткізе алады, орфография немесе емле, дұрыс жазу қағидаларын белгілейді. Ал дұрыс жазу нормаларының көздейтін негізгі мақсаты – айтылмақ ойды жазба түрде дәл, айқын жеткізіп беру. Әдетте жазу жалпыға ортақ болғандықтан, оның ережелері де көпшілікке бірдей болып, қалың жұртшылықтың пайдалануына арналады. Сондықтан емле ережелері әрі ортақ, әрі тұрақты болуы тиіс. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Бұл курста емле мәселелері, тыныс белгілері, сөздерді дұрыс айту заңдылықтары, сөз сазы қарастырылады. Мұнда сауатты жазу мен сөзді дұрыс айту нормалары ереже түрінде баяндалып, ол ережелер дәлелді түрде түсіндіріліп, мысалдармен бекітіліп, түйінделеді, сондай – ақ жаттығу жұмыстары, бақылау – пысықтау тапсырмалары беріліп, орфографиялық сөздіктермен жұмыстар жүргізіледі. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: “ Орфографиялық қиындықтар ” пәні төмендегідей мәселелерді қарастыруды өзіне мақсат етіп қояды: - кейдір дыбыстардың жазылуы; - түбір сөздердің және қосымшалардың жазылуы; - сөздердің бірге, бөлек және дефис арқылы жазылуы; - шылаулар мен одағайлардың жазылуы; - бас әріптердің қолданылуы; - сөздерді тасымалдау. Сонымен, қазақ тілі мен әдебиеті мамандарын дайындайтын жоғары оқу орындарында оқытылатын “ Орфографиялық қиындықтар ” пәні тәжірибелік сабақтар арқылы студенттерге тіл фактілерін нақты танытып, олардың сөйлеу мәдениетін, жазу сауатын жетілдіруді міндет етеді. 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Осы саланың өзекті мәселелерін біліп шығады; - Алған білімдерін практикада қолдана біледі; - Сөздердің дұрыс жазылуы жайлы емле ережелерді меңгереді; - Теориялық талдау жасай алады; - Ауызша сөйлеу үстінде сөздерді дұрыс дыбыстау, айту заңдылықтары меңгереді ; - Өзіндік пікір айта алады; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай біледі. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Жалпы тіл білімі 3.5.2 Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы 3.5.3 Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы 3.5.4 Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1. Қазақ тілінің лексикологиясы» 3.6.2.«Қазақ әдеби тілінің тарихы» 3.6.3. «Жалпы тіл білімі». 3.6.4. Қазақ тілінің фонетикалық жүйесін, дыбыстық құрамы мен ерекшеліктері, 3.6.үндестік заңы, орфоэпия мен орфографияның тілдік даму заңдылықтары. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |1Модуль. Пәннің теориялық-әдістанымдық негізі | | |1-тақырып. Қазақ орфографиясының принциптері жөнінде. Қазақ |2 | |орфографиясының негізгі морфологиялық, фонематикалық, және | | |фонетикалық принциптері | | |2-тақырып. Орфография ережелері. |2 | |Фонема, дыбыс және әріп. | | |3-тақырып. Дауыссыз дыбыстардың орфографиясы. |2 | |Диктант. Талдау жұмыстары | | |4-тақырып. Дауысты дыбыстардың орфографиясы. | | |Диктант. Талдау жұмыстары. | | |5-тақырып. Дыбыс құбылыстарының орфографиядағы көріністері. |2 | |Диктант. Талдау жұмыстары. | | |6- тақырып. Шылау сөздердің жазылуы. |2 | |2 Модуль. Түбір мен қосымшалардың жазылуы. | | |7-тақырып. Бөлек жазылатын сөздер. Бірге жазылатын сөздер. |2 | |Біріккен сөздер. Күрделі сөздер емлесі. | | |Талдау жұмыстары. | | |8-тақырып. Дефис арқылы жазылатын сөздер және тасымал. Қысқарған|2 | |сөздердің жазылуы. Қос сөздер. Саяси - әлеуметтік терминдер. | | |Талдау жұмыстары. | | |9-тақырып. Қазақ тілі орфографиялық сөздіктердің түзілу |2 | |принциптері мен жетілдіру бағыттары. | | |Талдау жұмыстары. | | |10-тақырып. Лексикалогияға байланысты орфографиялық ережелер. |2 | |Мәтіндермен жұмыс. | | |11-тақырып. Морфологияға байланысты орфографиялық ережелер. |2 | |Мысал теру. | | |3. Модуль. Тыныс белгілері және олардың қолданылу ережелері. | | |12-тақырып. Тыныс белгілері / нүкте, сұрау белгісі, үтір, леп |2 | |белгісі, көп нүкте, нүктелі үтір, сызықша, тырнақша, жақша, қос | | |нүкте/ Кейбір тыныс белгілерінің қабаттаса қолданылуы. | | |Мәтіндермен жұмыс. | | |13-тақырып. Сөзді дұрыс айту (дыбыстау) нормалары және олардың |2 | |қолданылу жайы. Орфоэпиялық ережелер немесе сөз сазын келтіру | | |қағидалары және оларды игеруде ескерілетін жайттар. | | |Мәтіндермен жұмыс. | | |14- тақырып. Шет тілінен енген сөздердің орфографиясы. Орыс |2 | |тілінен енген сөздердің орфографиясы. Араб- парсы тілдерінен | | |енген сөздердің орфографиясы. | | |15- тақырып. Қазақ емлесіндегі дәстүрлі және фонетикалық |2 | |принциптердің арақатысы. | | |Семинар сабақтары | | |1 модуль. Пәннің теориялық-әдістанымдық негізі | | |1-тақырып. Қазақ орфографиясының принциптері жөнінде. Қазақ |1 | |орфографиясының негізгі морфологиялық, фонематикалық, және | | |фонетикалық принциптері | | |2-тақырып. Орфография ережелері. |1 | |Фонема, дыбыс және әріп. | | |3-тақырып. Дауыссыз дыбыстардың орфографиясы. |1 | |Диктант. Талдау жұмыстары | | |4-тақырып. Дауысты дыбыстардың орфографиясы. | | |Диктант. Талдау жұмыстары. | | |5-тақырып. Дыбыс құбылыстарының орфографиядағы көріністері. |1 | |Диктант. Талдау жұмыстары. | | |6-тақырып. Орфографиялық сөздіктің құрылысы. Орфографиялық |1 | |сөздікті пайдалана отырып ауызша және жазбаша жаттығу | | |жұмыстарын орындату. | | |2 Модуль. Түбір мен қосымшалардың жазылуы. | | |7- тақырып. Дыбыстар тіркесі. Қайталама дыбыстар. Дыбыстық үнем.|1 | |8- тақырып. Сингорманизм. Ассимиляция. Диссимиляция. | | |9- тақырып. Транскрипция мен транслитерация |1 | |10- тақырып. Буын. Буын жігі. Тасымал. Дыбыс жылысуы. |1 | |11-тақырып.Сөздерді бірге, бөлек таңбалаудың ұғымдық және тілдік|1 | |дискреттілікке қатысы. | | |3. Модуль. Тыныс белгілері және олардың қолданылу ережелері. | | |12-тақырып.Тыныс белгілерінің қолданылуы. Тыныс белгілерінің |1 | |қосымша қызметі. | | |13-тақырып.Тыныс белгілерінің қабаттаса қолданылуы. Тыныс | | |белгілеріне жаттпайтын шартты белгілер. | | |14-тақырып.Қазақ графикасын ауыстыру мәселесі: ұсыныстар, жоба |1 | |15-тақырып. Өтілген материалдар бойынша сұрақтар қою арқылы |1 | |білімдерін тексеру. Бақылау жұмысы /диктант алу/. Тест. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Тыныс белгілерінің қолданылуы. Тыныс белгілерінің қосымша қызметі. Конспект. Слайд түрінде. 5.2 Тыныс белгілерінің қабаттаса қолданылуы. Тыныс белгілеріне жаттпайтын шартты белгілер. Конспект. Слайд түрінде. 5.3 Дауысты дыбыстардың орфографиясы. Конспект. 5.4 Дауыссыз дыбыстардың орфографиясы. Конспект. 5.5 Пәнге байланысты глоссарий жасау. Слайд түрінде. 5.6 А.Байтұрсынұлының емле ұстанымы, орфограммалау тәсілдері. Баяндама жасау. Слайд түрінде. 5.7 Қ.Жұбановтың әліпби, емле туралы тұжырымдары. Баяндама жасау. Слайд түрінде. 5.8 Н.Уәлиұлының емле ұстанымы мен тұжырымдары. Баяндама жасау. Слайд түрінде. 5.9 Қазақ тілі орфографиясының негізгі ережелеріне енгізілген өзгерістердің фонологиялық, семантикалық сипаты. 5.10 Қазақ тілі орфографиясы негізгі ережелерінің графика- морфонологиялық сипаты. 5.11 Қазіргі қазақ орфографиясы негізгі принципінің сипаты. 5.12 Қазақ тіліндегі позиция түрлері. 5.13 Орфографияны оқытудың лингвистикалық, негіздері. 5.14 Орфографияны оқытудың психологиялық негіздері. 5.15 Орфографияны оқытудың дидактикалық негіздері. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, |дайындалу |түрі | | |ОТҚ, |сұрақтары | | | |плакаттар, | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабағы |Семинар сабағы | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |1Модуль. Пәннің |1-тақырып. Қазақ |Дәріс |Ғылыми |Талдау | |теориялық-әдістанымдық |орфографиясының |тезисі, |еңбектерге |жасау | |негізі. |принциптері |слайд |шолу жасау | | |1-тақырып. Қазақ |жөнінде. Қазақ |түрінде. | | | |орфографиясының принциптері|орфографиясының | | | | |жөнінде. Қазақ |негізгі | | | | |орфографиясының негізгі |морфологиялық, | | | | |морфологиялық, |фонематикалық, | | | | |фонематикалық, және |және фонетикалық | | | | |фонетикалық принциптері |принциптері | | | | |2-тақырып. Орфография |2-тақырып. |Дәріс |Мысалдар |Талдау | |ережелері. |Орфография |тезисі, |теру | | |Фонема, дыбыс және әріп. |ережелері. |слайд | | | | |Фонема, дыбыс және|түрінде. | | | | |әріп. | | | | |3-тақырып. Дауыссыз |3-тақырып. |Дәріс |Мысалдар |Көркем | |дыбыстардың орфографиясы. |Дауыссыз |тезисі, |теру |шығармалар| |Диктант. Талдау жұмыстары |дыбыстардың |слайд | |дан | | |орфографиясы. |түрінде. | |мысалдар | | |Диктант. Талдау | | |теру | | |жұмыстары | | | | |4-тақырып. Дауысты |4-тақырып. Дауысты|Дәріс |Жаттығу |конспект | |дыбыстардың орфографиясы. |дыбыстардың |тезисі, |жұмыстары. | | |Диктант. Талдау жұмыстары. |орфографиясы. |слайд | | | | |Диктант. Талдау |түрінде. | | | | |жұмыстары. | | | | |5-тақырып. Дыбыс |5-тақырып. Дыбыс | Дәріс |Көркем |Баяндама | |құбылыстарының |құбылыстарының |тезисі, |әдебиеттерде|жасау | |орфографиядағы көріністері.|орфографиядағы |слайд |н мысалдар | | | |көріністері. |түрінде. |теру. | | |Диктант. Талдау жұмыстары. |Диктант. Талдау | | | | | |жұмыстары. | | | | |6- тақырып. Шылау сөздердің|6-тақырып. |Дәріс |Ғылыми |конспект | |жазылуы. |Орфографиялық |тезисі, |еңбектерге | | | |сөздіктің |слайд |шолу жасау | | | |құрылысы. |түрінде. | | | | |Орфографиялық | | | | | |сөздікті пайдалана| | | | | |отырып ауызша және| | | | | |жазбаша жаттығу | | | | | |жұмыстарын | | | | | |орындату. | | | | |2 Модуль. Түбір мен |7-тақырып. |Дәріс |Жаттығу |Талдау | |қосымшалардың жазылуы. |Дыбыстар тіркесі. |тезисі, |жұмыстары | | |7-тақырып. Бөлек жазылатын |Қайталама |слайд | | | |сөздер. Бірге жазылатын |дыбыстар. Дыбыстық|түрінде. | | | |сөздер. Біріккен сөздер. |үнем. | | | | |Күрделі сөздер емлесі. | | | | | |Талдау жұмыстары. | | | | | |8-тақырып. Дефис арқылы |8-тақырып. |Дәріс |Жаттығу |Талдау | |жазылатын сөздер және |Сингорманизм. |тезисі, |жұмыстары | | |тасымал. Қысқарған |Ассимиляция. |слайд | | | |сөздердің жазылуы. Қос |Диссимиляция. |түрінде. | | | |сөздер. Саяси - әлеуметтік | | | | | |терминдер. | | | | | |Талдау жұмыстары. | | | | | |9-тақырып. Қазақ тілі |9-тақырып. |Дәріс |Жаттығу |Мысалдар | |орфографиялық сөздіктердің |Транскрипция мен |тезисі, |жұмыстары |теру | |түзілу принциптері мен |транслитерация |слайд | | | |жетілдіру бағыттары. Талдау| |түрінде. | | | |жұмыстары. | | | | | |10-тақырып. Лексикологияға |10-тақырып. Буын. |Дәріс |Жаттығу |конспект | |байланысты орфографиялық |Буын жігі. |тезисі, |жұмыстары | | |ережелер. |Тасымал. Дыбыс |слайд | | | |Мәтіндермен жұмыс. |жылысуы. |түрінде. | | | |11-тақырып. Морфологияға |11тақырып.Сөздерді|Дәріс |Жаттығу |Жаттығу | |байланысты орфографиялық |бірге, бөлек |тезисі, |жұмыстары |жұмыстары.| |ережелер. Мысал теру. |таңбалаудың |слайд | | | | |ұғымдық және |түрінде. | | | | |тілдік | | | | | |дискреттілікке | | | | | |қатысы. | | | | |3. Модуль. Тыныс белгілері |12-тақырып. Тыныс |Дәріс |Мысалдар |Бақылау | |және олардың қолданылу |белгілерінің |тезисі, |теру |жұмысыжазб| |ережелері. |қолданылуы. Тыныс |слайд | |аша | |12-тақырып. Тыныс белгілері|белгілерінің |түрінде. | | | |/ нүкте, сұрау белгісі, |қосымша қызметі. | | | | |үтір, леп белгісі, көп | | | | | |нүкте, нүктелі үтір, | | | | | |сызықша, тырнақша, жақша, | | | | | |қос нүкте/ Кейбір тыныс | | | | | |белгілерінің қабаттаса | | | | | |қолданылуы. Мәтіндермен | | | | | |жұмыс. | | | | | |13-тақырып. Сөзді дұрыс |13-тақырып. Тыныс |Дәріс |Мысалдар |Ауызша | |айту (дыбыстау) нормалары |белгілерінің |тезисі, |теру | | |және олардың қолданылу |қабаттаса |слайд | | | |жайы. Орфоэпиялық ережелер |қолданылуы. Тыныс |түрінде. | | | |немесе сөз сазын келтіру |белгілеріне | | | | |қағидалары және оларды |жаттпайтын шартты | | | | |игеруде ескерілетін |белгілер. | | | | |жайттар. | | | | | |Мәтіндермен жұмыс. | | | | | |14- тақырып. Шет тілінен |14-тақырып. Қазақ |Дәріс |Мысалдар |Ауызша | |енген сөздердің |графикасын |тезисі, |теру | | |орфографиясы. Орыс тілінен |ауыстыру мәселесі:|слайд | | | |енген сөздердің |ұсыныстар, жоба |түрінде. | | | |орфографиясы. Араб- парсы | | | | | |тілдерінен енген сөздердің | | | | | |орфографиясы. | | | | | |15- тақырып. Қазақ |15-тақырып. |Тест. |Тест . |Ауызша | |емлесіндегі дәстүрлі және |Өтілген | | | | |фонетикалық принциптердің |материалдар | | | | |арақатысы. |бойынша сұрақтар | | | | | |қою арқылы | | | | | |білімдерін | | | | | |тексеру. Бақылау | | | | | |жұмысы /диктант | | | | | |алу/. | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Байтұрсынов А. Тіл құрал, |15 |15 |100% | |ІІІ тіл танытқыш құрал – | | | | |тіл тағылымы. – А., 1992. | | | | |Сыздық Р. Қазақ тілінің |15 |15 |100% | |анықтағышы. – Алматы, 2000.| | | | | Сыздықова Р. Қазақ |15 |15 |100% | |орфографиясы мен | | | | |пунктуациясы жайында | | | | |анықтағыш. – Алматы, 1960. | | | | |Сыздықова Р. Емле және |15 |15 |100% | |тыныс белгілері. –А., 1996.| | | | |Жұбанов Қ. Қазақ тілі |15 |15 |100% | |жөніндегі зерттеулер. – А.,| | | | |1966. | | | | |Мұсабекова Ф. Қазіргі қазақ|15 |15 |100% | |тіліндегі жай сөйлем | | | | |пунктуациясының негіздері. | | | | |– Алматы, 1959. | | | | |Дүйсебаева М. Қазақ тілінің|15 |15 |100% | |қысқаша орфоэпиялық | | | | |сөздігі. – Алматы, 1981. | | | | |Неталиева Қ. Қазақ тілінің |15 |15 |100% | |орфоэпиялық сөздігі. – А., | | | | |1977. | | | | |Қазақ тілінің орфографиялық|15 |15 |100% | |сөздігі. – Алматы, 1978. | | | | |Қазақ тілінің орфографиялық|15 |15 |100% | |сөздігі. – Алматы, 1988. | | | | |Дүйсебаева М. Қазақ тілінің|15 | |100% | |қысқаша орфоэпиялық | | | | |сөздігі. – Алматы, 1981. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі әдебиеттер 1. Байтұрсынов А. Тіл құрал, ІІІ тіл танытқыш құрал – тіл тағылымы. – А., 1992. 2. Сыздық Р. Қазақ тілінің анықтағышы. – Алматы, 2000. 8.1.3 Сыздықова Р. Қазақ орфографиясы мен пунктуациясы жайында анықтағыш. – Алматы, 1960. 3. Сыздықова Р. Емле және тыныс белгілері. –А., 1996. 4. Жұбанов Қ. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. – А., 1966. 5. Мұсабекова Ф. Қазіргі қазақ тіліндегі жай сөйлем пунктуациясының негіздері. – Алматы, 1959. 2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Дүйсебаева М. Қазақ тілінің қысқаша орфоэпиялық сөздігі. – Алматы, 1981. 3. Неталиева Қ. Қазақ тілінің орфоэпиялық сөздігі. – А., 1977. 4. Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі. – Алматы, 1978. 5. Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі. – Алматы, 1988. 6. Ишмұхамедов Ә. Қызықты грамматика. – Алматы, 1995. 7. Қазақ тілінен диктанттар жинағы. – Алматы, 1998 8. Қазақ грамматикасы. – Астана, 2002. 9. Күдеринова. Қ. Қазақ жазуының теориялық негіздері. 10. Рүстемов. Л.З. Қазіргі қазақ тіліндегі араб-парсы кірме сөздері. Алматы: Ғылым,1982. 11. Уәлиұлы. Н. Бұқаралық коммуникация және сөз мәдениеті// Қазақ тілі орфоэпия анықтағышы. Алматы: Арыс, 2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz