Файл қосу

Кәсіпке баулу мазмұнын




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ                                                     |
|ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ                                                      |
|СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК                  |                        |
|                         |                      |УМКД 042-18.19/016-2013 |
|«Кәсіби  педагогика»     |                      |                        |
|пәнінің оқу-әдістемелік  |№ 1-басылым           |                        |
|кешені (оқытушылар үшін) |                      |                        |








                             «Кәсіби педагогика»

                      ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                        5В012000 Кәсіптік білім беру

                      Оқытушыларға арналған пәннің оқу
                             жұмыс бағдарламасы



















                                 Cемей -2013

1. Құрастырған
Құрастырған:  ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік
университеті. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Карипбаева Ш.Т.

 «25» тамыз 2013  ж.

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
 «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.


Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж.


Кафедра меңгерушісі __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.


Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж.


Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды
және  мақұлданды.


Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж.


ОӘК төрағасы    _______________ Искакова Г.К.































                               М А З М Ұ Н Ы :
1.Қолдану  аясы
2.Нормативтік сілтемелер
3.Жалпы ережелер
4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің)
5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8.Әдебиеттер
































1. ҚОЛДАНУ  АЯСЫ:
   «Кәсіби педагогика» пәні бойынша  оқу-әдістемелік  кешені  университеттің
барлық мамандықтардың  2 курстың  оқу  топтарына  арналған.  Оқу-әдістемелік
кешенде  қоғам  өміріндегі  күрделі  құбылыстар  мен   процестерді,   оларды
этнопедагогикалық теориялар арқылы  түсіндірудің  бағдарламалары  мен  әдіс-
тәсілдері, этникалық маңызды мәселелерді түсіну  мен  шеше  білудің  жолдары
сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді  курс
мазмұнымен,   оның   өзектілігі   және   қажеттілегімен,   курс   саясатымен
студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-әдістемелік кешені студенттердің  пәнді
танудағы  басшылыққа  алатын  оқу   көмекші   құралы   ретінде   пайдалануға
құрастырылды.

2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР:
     Кәсіби  педагогика  пәнінен  осы   оқу   бағдарламасы   пәннен   типтік
бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін  ұйымдастыруда  мына  құжаттар
негізінде негіз болады:
     - Барлық мамандығының жалпы  білім  беретін  стандарты  ҚР,   Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен  толықтырулар
енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы,
      -СТУ  042-ГУ-4-2013  университетінің   «Пәннің   оқу   -   әдістемелік
кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты.
     - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы  және
мазмұны» құжаттық процедурасы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР:
      3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
      Кәсіби  педагогика пәні қазіргі уақытта барлық мамандықтарға  міндетті
өткізілетін пән.  Себебі  Кәсіптік  педагогика  –  жалпы  педагогиканың  бір
тармағы ретінде енді өркендкп, дамып келе жатқан жас ғылым.

      3.2 Пәнді оқыту мақсаты.
Бұл курстын мақсаты жоғары  оқу орындарында  болашақ  кәсіптік  оқыту
мұғалімдерін дайындаудағы  орындалатын  ғылыми-зерттеу  жұмыстары барысында
дидактикалық зерттеу әдістері, жалпы ғылыми таным мен шығармашылық
әдіснамасы жөніндегі мағұлматттар негізінде педагогикалық зерттеу бағыты
мен оны таңдау, зерттеу логикасын түзу педагогикалық эксперименттерді
жүргізу әдістері,зерттеу нәтижелерін өңдеудің математикалық тәсілдерімен
таныстыру.



      3.3  Пәнді оқытудын негізгі міндеттері:
    • Ғылыми таным мен шығармашылық негіздерін;
    • Педагогикалық зерттеулердің бағытын таңдау;
    • Ғылыми ақпаратттарды іздестіру,жинақтау және өңдеу;
    • Педагогикалық эксперимент мазмұнын,логикасын түзу;
    • Зерттеу жұмыстарының айқындаушы және қалыптастырушы эксперименттері
      мазмұнын жасау,оларды жүргізу;
    • Зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындауды қарастырады.

      3.4  Пәнді оқу барысында студент білу керек:
    • педагогикалық негізгі ұғымдарды,
    • педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
    • педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
    • мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
    • теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
    • оқу-тәрбие процесінің технологиясын.

      3.5 Пәннің пререквизиті:
«Кәсіптік педагогика» курысын меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді
қосымша оқуы қажет:
-социология
-философия
-психология
-мәдениет тану

          3.6 Пәннің постреквизиті:
Пәні  туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:
-жалпы педагогиканы;
-педагогика тарихы;
-этнопедагогиканы;
-әлеуметтік педагогиканы;
-дидактиканы;
-мектеп педагогикасы;

       КЕСТЕ  1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме
|Курс  |Семестр  |Несие |Лек (сағ)|Сем (сағ)|СОӨЖ    |СӨЖ   |Бақылау  |
|      |         |      |         |         |сағ     |      |түрі     |
|2     |4        |2     |15       |15       |15      |45    |емтихан  |








4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
  Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу
|№  |Тақырып аты       |Мазмұны                    |Сағат |Әдебиеттер      |
|   |                  |                           |саны  |                |
|1  |2                 |3                          |4     |5               |
|Лекциялық сабақтар                                                        |
|1  |Кәсіби            |1. Кәсіптік білім беру     |2     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |педагогиканың     |педагогикасының            |      |ва «Кәсіби      |
|   |ғылыми теориялық  |философиялық әдіснамалық   |      |педагогика»-    |
|   |негіздері         |негіздері.                 |      |А,-2012ж.       |
|   |                  |2. Ғылыми зерттеулерді     |      |2.Бабанский     |
|   |                  |басқару.Кәсіби             |      |Ю.К., Потамник  |
|   |                  |педагогикадағы зерттеу     |      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |әдістері.                  |      |педагогического |
|   |                  |3. Кәсіптік білім беру     |      |процесса /В     |
|   |                  |жүйесін дамытудың негізгі  |      |вопросах и      |
|   |                  |бағыттары. Шет елдердегі   |      |ответах.- Киев: |
|   |                  |кәсіптік білім беру.       |      |Родянская школа,|
|   |                  |                           |      |1984.-286       |
|2  |Кәсіпке баулу     |1.Кәсіптік білім берудің   |2     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |мазмұны           |мемлекеттік стандарты.     |      |ва «Кәсіби      |
|   |                  |Кәсіпке баулу              |      |педагогика»-    |
|   |                  |бағдарламаларын түзудің    |      |А,-2012ж.       |
|   |                  |ғылыми теориялық негіздері.|      |2.Бабанский     |
|   |                  |2.Кәсіпке баулу мазмұнын   |      |Ю.К., Потамник  |
|   |                  |іріктеудегі жалпы тәсілдер.|      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |Оқыту мазмұнын макро және  |      |педагогического |
|   |                  |микро деңгейде құрылымдау. |      |процесса /В     |
|   |                  |                           |      |вопросах и      |
|   |                  |                           |      |ответах.- Киев: |
|   |                  |                           |      |Родянская школа,|
|   |                  |                           |      |1984.-286       |
|3  |Кәсіпке баулу     |1. Кәсіпке баулу формалары |2     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |формалары мен     |мен әдістері туралы түсінік|      |ва «Кәсіби      |
|   |әдістері          |2. Оқытудың мақсаты мен    |      |педагогика»-    |
|   |                  |мазмұнына байланысты оқыту |      |А,-2012ж.       |
|   |                  |формалары мен әдістерін    |      |2.Бабанский     |
|   |                  |таңдау.                    |      |Ю.К., Потамник  |
|   |                  |3.Кәсіпке баулуды          |      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |ұйымдастырудың формалары   |      |педагогического |
|   |                  |мен әдістерін оңтайландыру.|      |процесса /В     |
|   |                  |4.Оқушылардың білімін      |      |вопросах и      |
|   |                  |ептілігі мен дағдысын      |      |ответах.- Киев: |
|   |                  |бақылаудың ерекшеліктері.  |      |Родянская школа,|
|   |                  |                           |      |1984.-286       |
|4  |Кәсіпке баулудың  |1. Педагогикалық           |2     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |қағидалары мен    |процестердің маңызы,       |      |ва «Кәсіби      |
|   |жүйелері          |құрылымы мен жобалануы     |      |педагогика»-    |
|   |.                 |2. Кәсіпке баулудың        |      |А,-2012ж.       |
|   |                  |қағидалары,құрамы,өзара    |      |2.Бабанский     |
|   |                  |ықпалы және оларды         |      |Ю.К., Потамник  |
|   |                  |оқу-тәрбие процесінде      |      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |жүзеге асырудың            |      |педагогического |
|   |                  |ерекшеліктері.             |      |процесса /В     |
|   |                  |3.Кәсіпке баулудың жүйелері|      |вопросах и      |
|   |                  |туралы түсінік және олардың|      |ответах.- Киев: |
|   |                  |элементтері. Оқушыларды    |      |Родянская школа,|
|   |                  |кәсіпке баулудың негізгі   |      |1984.-286       |
|   |                  |жүйелерінің сипаттамасы    |      |                |
|5  |Кәсіптік білім    |1.Педагогикалық            |2     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |берудегі          |технологияны жобалаудың    |      |ва «Кәсіби      |
|   |инновациялық      |әдіснамасы. Оқыту          |      |педагогика»-    |
|   |технологиялар.    |технологиясын              |      |А,-2012ж.       |
|   |                  |ұйымдастырудағы            |      |2.Бабанский     |
|   |                  |инновациялық тәсілдер.     |      |Ю.К., Потамник  |
|   |                  |2. Педагогикалық           |      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |технологияларды жіктеу.    |      |педагогического |
|   |                  |Педагогикалық технологияны |      |процесса /В     |
|   |                  |жобалау.                   |      |вопросах и      |
|   |                  |3.Оқытудағы қазіргі        |      |ответах.- Киев: |
|   |                  |ақпараттық және            |      |Родянская школа,|
|   |                  |коммуникативтік            |      |1984.-286       |
|   |                  |технологиялар. Оқыту       |      |                |
|   |                  |процесін компьютермен      |      |                |
|   |                  |қамтамасыз ету.            |      |                |
|   |                  |4.Кәсіптік білім берудегі  |      |                |
|   |                  |модульдік және тұлғаға     |      |                |
|   |                  |бағдарлы білім беру        |      |                |
|   |                  |технологиялары.            |      |                |
|6  | Кәсіптік білім   |1. Кәсіптік білім беру     |2     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |берудегі          |аймағындағы педагогикалық  |      |ва «Кәсіби      |
|   |педагогикалық     |менеджменттің негізгі      |      |педагогика»-    |
|   |менеджмент        |мақсаты және міндеттері    |      |А,-2012ж.       |
|   |                  |2. Білім беру аймағындағы  |      |2.Бабанский     |
|   |                  |менеджер қызметінің        |      |Ю.К., Потамник  |
|   |                  |қағидалары мен әдістері    |      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |3. Педагогикалық жүйе      |      |педагогического |
|   |                  |қызметінің тиімділігін     |      |процесса /В     |
|   |                  |арттыруда менеджер         |      |вопросах и      |
|   |                  |тұлғасының рөлі            |      |ответах.- Киев: |
|   |                  |                           |      |Родянская школа,|
|   |                  |                           |      |1984.-286       |
|7  |Кәсіптік білім    |1. Адамгершілік            |2     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |беру оқу          |(гуманистік) тәрбие        |      |ва «Кәсіби      |
|   |орындарындағы     |заңдылықтары мен қағидалары|      |педагогика»-    |
|   |тәрбие            |2. Жеке тұлғалық бағдарлы  |      |А,-2012ж.       |
|   |жұмыстарының      |тәрбие. Еңбек, жеке        |      |2.Бабанский     |
|   |теориясы мен      |тұлғаның негізгі сапаларын |      |Ю.К., Потамник  |
|   |практикасы        |қалыптастыру құралы ретінде|      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |3.Кәсіптік оқу орындарында |      |педагогического |
|   |                  |тәрбие процестерін         |      |процесса /В     |
|   |                  |ұйымдастырудың             |      |вопросах и      |
|   |                  |ерекшеліктері              |      |ответах.- Киев: |
|   |                  |                           |      |Родянская школа,|
|   |                  |                           |      |1984.-286       |
|8  |Еңбек технологиясы|1.Кәсіпке баулу            |1     |1.Р.Қ.Дүйсембіно|
|   |және кәсіпке баулу|мұғалімдерінің             |      |ва «Кәсіби      |
|   |мұғалімдерін      |(оқытушыларының)           |      |педагогика»-    |
|   |даярлау және қайта|әдістемелік және арнайы    |      |А,-2012ж.       |
|   |даярлау           |дайындығына қойылатын      |      |2.Бабанский     |
|   |                  |талаптар. Қазіргі          |      |Ю.К., Потамник  |
|   |                  |оқу-тәрбие процесінде      |      |М.М. Оптимизация|
|   |                  |кәсіпке баулу              |      |педагогического |
|   |                  |мұғалімдерінің             |      |процесса /В     |
|   |                  |(оқытушыларының) қызметтік |      |вопросах и      |
|   |                  |міндеттері және құқығы.    |      |ответах.- Киев: |
|   |                  |2.Еңбекке және кәсіпке     |      |Родянская школа,|
|   |                  |баулу бойынша              |      |1984.-286       |
|   |                  |(мектепте,ауданда,қалада,об|      |                |
|   |                  |лыста) әдістемелік жұмыстар|      |                |
|   |                  |жүйесі. Кәсіпке баулу      |      |                |
|   |                  |мұғалімдерінің             |      |                |
|   |                  |(оқытушыларының) даярлығы  |      |                |
|   |                  |және олардың біліктілігін  |      |                |
|   |                  |жетілдіру.                 |      |                |
|Барлығы                                           |15    |                |


                    4.1 Практикалық сабақтың тақырыптары
      Кесте 3
|№  |Семинар сұрақтары                     |Прак-қ    |Әдебиеттер          |
|   |                                      |сағат саны|                    |
|1  |2                                     |3         |4                   |
|1  |Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық |2         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |негіздері                             |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |Жоспар:                               |          |А,-2012ж.           |
|   |1. Кәсіптік білім беру педагогикасының|          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |философиялық әдіснамалық негіздері.   |          |Потамник М.М.       |
|   |2. Ғылыми зерттеулерді басқару.Кәсіби |          |Оптимизация         |
|   |педагогикадағы зерттеу әдістері.      |          |педагогического     |
|   |3. Кәсіптік білім беру жүйесін        |          |процесса /В вопросах|
|   |дамытудың негізгі бағыттары. Шет      |          |и ответах.- Киев:   |
|   |елдердегі кәсіптік білім беру.        |          |Родянская школа,    |
|   |                                      |          |1984.-286           |
|2  |Кәсіпке баулу мазмұны                 |2         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |Жоспар:                               |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |1.Кәсіптік білім берудің мемлекеттік  |          |А,-2012ж.           |
|   |стандарты. Кәсіпке баулу              |          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |бағдарламаларын түзудің ғылыми        |          |Потамник М.М.       |
|   |теориялық негіздері.                  |          |Оптимизация         |
|   |2.Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі  |          |педагогического     |
|   |жалпы тәсілдер. Оқыту мазмұнын макро  |          |процесса /В вопросах|
|   |және микро деңгейде құрылымдау.       |          |и ответах.- Киев:   |
|   |                                      |          |Родянская школа,    |
|   |                                      |          |1984.-286           |
|3  |Кәсіпке баулу формалары мен әдістері  |2         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |Жоспар:                               |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |1. Кәсіпке баулу формалары мен        |          |А,-2012ж.           |
|   |әдістері туралы түсінік               |          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |2. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына     |          |Потамник М.М.       |
|   |байланысты оқыту формалары мен        |          |Оптимизация         |
|   |әдістерін таңдау.                     |          |педагогического     |
|   |3.Кәсіпке баулуды ұйымдастырудың      |          |процесса /В вопросах|
|   |формалары мен әдістерін оңтайландыру. |          |и ответах.- Киев:   |
|   |4.Оқушылардың білімін ептілігі мен    |          |Родянская школа,    |
|   |дағдысын бақылаудың ерекшеліктері.    |          |1984.-286           |
|4  |Кәсіпке баулудың қағидалары мен       |2         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |жүйелері                              |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |Жоспар:                               |          |А,-2012ж.           |
|   |1. Педагогикалық процестердің маңызы, |          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |құрылымы мен жобалануы                |          |Потамник М.М.       |
|   |2. Кәсіпке баулудың                   |          |Оптимизация         |
|   |қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және   |          |педагогического     |
|   |оларды оқу-тәрбие процесінде жүзеге   |          |процесса /В вопросах|
|   |асырудың ерекшеліктері.               |          |и ответах.- Киев:   |
|   |3.Кәсіпке баулудың жүйелері туралы    |          |Родянская школа,    |
|   |түсінік және олардың элементтері.     |          |1984.-286           |
|   |Оқушыларды кәсіпке баулудың негізгі   |          |                    |
|   |жүйелерінің сипаттамасы.              |          |                    |
|5  |Кәсіптік білім берудегі инновациялық  |2         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |технологиялар. Этнопедагогика курсы   |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |бойынша тәрбие жұмысының әдістемесі.  |          |А,-2012ж.           |
|   |(1 сағат. 9 апта)                     |          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |Жоспар:                               |          |Потамник М.М.       |
|   |1.Педагогикалық технологияны          |          |Оптимизация         |
|   |жобалаудың әдіснамасы. Оқыту          |          |педагогического     |
|   |технологиясын ұйымдастырудағы         |          |процесса /В вопросах|
|   |инновациялық тәсілдер.                |          |и ответах.- Киев:   |
|   |2. Педагогикалық технологияларды      |          |Родянская школа,    |
|   |жіктеу. Педагогикалық технологияны    |          |1984.-286           |
|   |жобалау.                              |          |                    |
|   |3.Оқытудағы қазіргі ақпараттық және   |          |                    |
|   |коммуникативтік технологиялар. Оқыту  |          |                    |
|   |процесін компьютермен қамтамасыз ету. |          |                    |
|   |4.Кәсіптік білім берудегі модульдік   |          |                    |
|   |және тұлғаға бағдарлы білім беру      |          |                    |
|   |технологиялары.                       |          |                    |
|6  | Кәсіптік білім берудегі педагогикалық|2         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |менеджмент                            |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |Жоспар:                               |          |А,-2012ж.           |
|   |1. Кәсіптік білім беру аймағындағы    |          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |педагогикалық менеджменттің негізгі   |          |Потамник М.М.       |
|   |мақсаты және міндеттері               |          |Оптимизация         |
|   |2. Білім беру аймағындағы менеджер    |          |педагогического     |
|   |қызметінің қағидалары мен әдістері    |          |процесса /В вопросах|
|   |3. Педагогикалық жүйе қызметінің      |          |и ответах.- Киев:   |
|   |тиімділігін арттыруда менеджер        |          |Родянская школа,    |
|   |тұлғасының рөлі                       |          |1984.-286           |
|   |                                      |          |3.Батышев С.Я.      |
|   |                                      |          |Трудовая подготовка |
|   |                                      |          |школьников. Вопросы |
|   |                                      |          |теории и            |
|   |                                      |          |методики.-М.:       |
|   |                                      |          |Педагогика,         |
|   |                                      |          |1981.-192с.         |
|   |                                      |          |4. Батышев С.Я. и   |
|   |                                      |          |др. Профессиональная|
|   |                                      |          |педагогика.-М.Ассрци|
|   |                                      |          |ация                |
|   |                                      |          |«Профессиональное   |
|   |                                      |          |образования»,       |
|   |                                      |          |1999.-904с.         |
|7  |Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы |2         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |тәрбие жұмыстарының теориясы мен      |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |практикасы                            |          |А,-2012ж.           |
|   |Жоспар:                               |          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |1. Адамгершілік (гуманистік) тәрбие   |          |Потамник М.М.       |
|   |заңдылықтары мен қағидалары           |          |Оптимизация         |
|   |2. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие.     |          |педагогического     |
|   |Еңбек, жеке тұлғаның негізгі сапаларын|          |процесса /В вопросах|
|   |қалыптастыру құралы ретінде           |          |и ответах.- Киев:   |
|   |3. Кәсіптік оқу орындарында тәрбие    |          |Родянская школа,    |
|   |процестерін ұйымдастырудың            |          |1984.-286           |
|   |ерекшеліктері                         |          |3.Батышев С.Я.      |
|   |                                      |          |Трудовая подготовка |
|   |                                      |          |школьников. Вопросы |
|   |                                      |          |теории и            |
|   |                                      |          |методики.-М.:       |
|   |                                      |          |Педагогика,         |
|   |                                      |          |1981.-192с.         |
|8  |Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу |1         |1.Р.Қ.Дүйсембінова  |
|   |мұғалімдерін даярлау және қайта       |          |«Кәсіби педагогика»-|
|   |даярлау                               |          |А,-2012ж.           |
|   |Жоспар:                               |          |2.Бабанский Ю.К.,   |
|   |1.Кәсіпке баулу мұғалімдерінің        |          |Потамник М.М.       |
|   |(оқытушыларының) әдістемелік және     |          |Оптимизация         |
|   |арнайы дайындығына қойылатын талаптар.|          |педагогического     |
|   |Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке |          |процесса /В вопросах|
|   |баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) |          |и ответах.- Киев:   |
|   |қызметтік міндеттері және құқығы.     |          |Родянская школа,    |
|   |2.Еңбекке және кәсіпке баулу бойынша  |          |1984.-286           |
|   |(мектепте,ауданда,қалада,облыста)     |          |3.Батышев С.Я.      |
|   |әдістемелік жұмыстар жүйесі. Кәсіпке  |          |Трудовая подготовка |
|   |баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) |          |школьников. Вопросы |
|   |даярлығы және олардың біліктілігін    |          |теории и            |
|   |жетілдіру.                            |          |методики.-М.:       |
|   |                                      |          |Педагогика,         |
|   |                                      |          |1981.-192с.         |
|   |Барлығы                               |15        |                    |


5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары

   6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
      Кесте 4
|№ |Сабақтын     |Сағат  |Тапсырмалар          |Қойылатын ұпай|Формасы           |   |
|  |тақырыбы     |саны   |                     |              |                  |   |
|  |                            |д      |п           |СОӨЖ       |СӨЖ      |
|1 |Бабанский Ю.К.., Потамник   |5      |16          |20 %       |         |
|  |М.М.Оптимизация             |       |            |           |         |
|  |педагогического процесса/ В |       |            |           |         |
|  |вопросах и ответах.-Киев:   |       |            |           |         |
|  |Родянская школа, 1984.-286  |       |            |           |         |
|2 |Батышев С.Я. Трудовая       |20     |            |22%        |         |
|  |подготовка школьников.      |       |            |           |         |
|  |Вопросы теории и            |       |            |           |         |
|  |методики.-М.: Педагогика,   |       |            |           |         |
|  |1981.-192 с.                |       |            |           |         |
|3 |Батышев С.Я. и др.          |30     |            |50%        |         |
|  |Профессиональная            |       |            |           |         |
|  |педагогика.-М.Ассоциация    |       |            |           |         |
|  |«Профессиональное           |       |            |           |         |
|  |образование», 1999.-904с.   |       |            |           |         |
|4 |Под ред. С.Я. Батышева      |50     |            |50%        |         |
|  |«Энциклопедия               |       |            |           |         |
|  |профессионального           |       |            |           |         |
|  |образовании» М.: АПО,       |       |            |           |         |
|  |1999-Т2.-П-44ос             |       |            |           |         |
|5 |Сейтешов А.П.               |10     |            |20%        |         |
|  |Профессиональная            |       |            |           |         |
|  |направленность личности.    |       |            |           |         |
|  |Алматы,Наука.1990г.         |       |            |           |         |
|6 |Кыверляг А.А. Методы        |5      |            |20%        |         |
|  |исследования в              |       |            |           |         |
|  |профессиональной педагогике.|       |            |           |         |
|  |Талин,1980г.                |       |            |           |         |
|7 |Симонов В.П. Педагогияеский |20     |            |20%        |         |
|  |менеджмент: 50 нау-хау в    |       |            |           |         |
|  |области управления          |       |            |           |         |
|  |образовательным процессом   |       |            |           |         |
|  |учебное пособие.-М.,1997г.  |       |            |           |         |
|8 |Устемиров К.,Шаметов        |10     |            |20%        |         |
|  |А.,Васильев И.              |       |            |           |         |
|  |Профессиональная педагогика.|       |            |           |         |
|  |Алматы,2005.-432с.          |       |            |           |         |


8. Әдебиеттер
Әдебиеттер:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.
5. Батышев С.Я. «Энциклопедия профессионального образования» М.: АПО, 1999-
Т2.-П-44ос.
6.Сейтешев А.П. Профессиональная направленность личности. Алматы, Наука.-
1990г.
7.Кыверляг А.А. Метды исследования в профессиональной педагогике. Талин,
1980г.
8.Устемиров К., Шаметов А., Василев И. Профессиональная педагогика.-
Алматы,2005.-432с.
9.Симонов В.П. Педагогический менеджмент:50 нау-хау в области управления
образовательным процессм учебное пособие.-М., 1997г.
Қосымша әдебиеттер:
1.Беспалько В.П. Слогаемые педагогической технологий. –М «Педагогика»,
1989г.
2.Кузьмина Н.В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера
пройзводственного обучения профтехучилище.-М.: Высшая школа,1989г.



Пәндер