Файл қосу
Омыртқалылар зоологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1-57/ | | | |02-2014 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |16.06. 2014 ж. | | |«Омыртқалылар | | | |зоологиясы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Омыртқалылар зоологиясы «5В011300» – «Биология» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., Жилкыбаева С.Д. « Биология» кафедрасының оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4. 05.09.2013 ж. №1 БАСПАНЫҢ ОРНЫНА КІРГІЗІЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Жилкыбаева Сауле Джакановна Байланыс ақпараты – тел:50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 219 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 230 Берілген пән бойынша кредиттер саны – 3 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны: Зоология – жануарлар туралы ғылым. Ол биологиядан мамандарды дайындау саласында іргелі пәндердің бірі болып саналады. Зоологияның негізгі мақсаты – жануарлардың алуан түрлілігін, құрылыс ерекшеліктерін, тіршілік әрекеттерін, ортаға бейімделушіліктерін, таралу заңдылықтарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану және оның табиғаттағы қорын сақтау болып табылады. Зоологияның міндеттері – жануарлардың негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын оқып білу. Халықаралық ғылыми терминдерді меңгерту. Зертханалық құралдармен жұмыс істеуді үйретіп, тірі организмдерді бақылап, объектілермен өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Жануарлар әлемінің алуан түрлілігіне және оларды зерттеу әдістерінің ерекшеліктеріне байланысты зоология екі үлкен бөлімге бөлінеді: омыртқалылар зоологиясы – хордалылар типіне жататын жануарларға қатысты деректерді біріктерді және омыртқасыздар зоологиясы – жануарлар дүниесінің қалған 22 типтерін зерттеумен айналысады. Осы ұсынылып отырған оқу- әдістемелік кешені омыртқасыздар зоологиясына арналған. 1.3 . Пәннің оқыту мақсаты: - жас маман-зоологтарды ғылыми зерттеушілік жұмыстарға дайындау: - өткен материалды есте сақтау және айта білу; - практикалық және зерттеушілік жұмыстарда зоологиялық әдістерді меңгеру; - өткен материалды анализдей білу; - өткен материалды дұрыс бағалай білу. 1.4. Пәнді оқытудың басты міндеттері: омыртқасыздар зоологиясы және омыртқалы жануарлар туралы білімді кеңейту; зоологиялық объектілердіің құрылысын нақты білу; арнайы әдебиеттермен өздік жұмыстар; зерттеу объектілерінің техникалық түрде суреттерін сала білу. 1.5. Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді меңгергеннен кейін мынаны білу керек: - негізгі отрядтарды, - омыртқалы жануарлар әлемінің көптүрлілігін. - жануарлар әлемінің негізгі эволюциялық этаптарын. - жануарларды зерттейтін негізгі биологиялық пәндерді. - Зертханалық сабақтарда өздік жұмыс тапсырмаларын орындауда студенттер үйреніп шығады: - Жануарлар дүниесіне қолданылатын мөлшерді және сапаны дұрыс қолдана білуді; - Практикалық мақсатпен алынған зерттеулерге нақтылы баға, қорытынды беруді. 1.6. Курстың пререквизиттері: 1.6.1 омыртқасыздар зоологиясы 1.7. Курстың постреквизиттері: 1.7.1 омыртқалы зоологиясының үлкен практикумы; 1.7.2 оқу практика. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б| | | | | | |1 | |3. | |6. | |10 |Құстар класы (Aves). |1 |2 | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | | | |1 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша | |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |2 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |3 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |4 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |5 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |30 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |6 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |7 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |- |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 | | |Оқушының өздік жұмысы | |3 |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ |55 |Порталға еңгізу| | |электронды түрінде орындауы: Дөңгелек| | | | |ауыздылар класы. Отряд Миксиндер. | | | | |Құрылыстық ерекшеліктері, биологиясы,| | | | |таралуы мен маңызы. | | | |6 |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ |55 |Порталға еңгізу| | |электронды түрінде орындауы: | | | | |Қостыныстылар класс тармағы. Сүйекті | | | | |балықтардың ежелгі тобы. Таралуы мен | | | | |экологиясы. | | | | |Барлығы |110 | | |Шекаралық бақылау | |7 |Тапсырманы график бойынша орындау |70 | | | |1 – 7 аптаның оқу нәтижесінің |300 | | | |барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |8 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша | |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |9 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |10 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |11 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |12 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |13 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |14 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |15 |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | |15 |Зертханалық сабақты орындау, ауызша |- |Зертханалық | | |жауап беру, тақырып бойынша тест | |сабақта | | |жазу. | | | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 |Зертханалық | | | | |сабақта | |Оқушының өздік жұмысы | |10 |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ |55 |Порталға еңгізу| | |электронды түрінде орындауы: | | | | |Бауырымен жорғалаушылар классы. | | | | |Жылдық циклі, географиялық таралуы, | | | | |биоценоздағы алатын орыны . | | | |14 |Берілген тақырыптар бойынша СОЖ |55 |Порталға еңгізу| | |электронды түрінде орындауы: | | | | |Кеміргіштер отряды. Кеміргіштер | | | | |отрядының негізгі тұқымдастары және | | | | |кең тараған өкілдерінің сипаттамасы. | | | | |Кеміргіштердің биологиялық маңызы. | | | | |Барлығы |110 | | |Шекаралық бақылау | |15 |Тапсырманы график бойынша орындау |70 | | |8 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |1 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |600 | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР ЖӘНЕ ҚОРЛАР 7.1 Негізгі: 7.1.1 Омыртқалылар зоологиясы. 1 бөлім :оқулық /К.Б.Олжабеков,Б.Е.Есжанов.- Алматы:Эверо,2011.-400б. 7.1.2 Олжабекова,К.Б. Омыртқалылар зоологиясы. 2 бөлім :оқулық /К.Б.Олжабеков, Б.Е.Есжанов.-Алматы:Эверо,2011.-368с. 7.1.3 Дәуітбаева К.Ә.,т.б. Жануарлар алуан түрлілігі.1 және 2- бөлімдер.Жоғары оқу орындарына арналған оқулық.-Алматы.,2011.-712б. 7.1.4 Божбанов, А.Ж. Экологиялық зоогеография негіздері: оқулық / А.Ж. Божбанов, М.Қ. Байбатшанов.- Алматы, 2013.- 339б. 7.2 Қосымша: 7.2.1 Наумов Н.П. Омыртқалылар зоологиясы. – Алматы.: “Мектеп”, 1970. 7.2.2 Наумов Н.П., Карташев Н.Н. Зоология позвоночных. I, и II тома. – М.: Высшая школа, 1979г. 7.2.3 Адольф Т.А. и др. Руководство и лабораторные занятия по зоологии позвоночных. 7.2.4 Карташев Н.Н., Соколов В.Е., Шилов И.А. Практикум по зоологии позвоночных . – М.: Высшая школа, 1976. 7.2.5 Курс зоологии/Под ред. Матвеева Б.С. – М.: Высшая школа. 1966, т.2. 7.2.6 Лукин Е.И. Зоология. М.: Агропромизд.1989г. 7.2.7 БанниковА.Г.,Денисова М.Н. Очерки по биологии земноводных.– М.: Учпедгиз1956. 7.2.8 Гриффин Д.Э., Новик Э. Живой организм. – М.: Мир, 1973 7.2.9 Жизнь животных 4-7 т.т “Просвещение” 1983г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz