Файл қосу
Проблемалық оқыту психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1.09/01-2014 | |ПОӘК | | | |«Психологияны оқыту |16.06.2014 жылғы | | |әдістемесі» пәнінің оқытушыға|№ 2 басылым | | |арналған | | | 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығына арналған «Психологияны оқыту әдістемесі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: аға оқытушы, педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А. ____________ «25» 08. 2014ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама № 1 «11» 09. 2014ж. ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К. 4 «16» 06. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Психологияны оқыту әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Психологияны оқыту әдістемесі» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011жылғы «08» тамыз №349 бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Психологиялық ғылымдардың кез-келген мәселесі адам өмірінің сан алуан салаларымен тығыз байланысты. Соңғы жылдары психология ғылымдарының аса мән беріп отырған маңызды мәселелерінің бірі - ол адамдар психологиясын зерттеу. Психологияны оқыту әдістемесі - ғылымдар жүйесінде ерекше орын алатын, тұлғаның оқыту ерекшеліктерін зерттейтін дербес ғылыми психологиялық пән. Студенттерде түрлі әлеуметтік педагогикалық практикада психологиялық оқыту іс-әрекетін ұйымдастыру, қолдана алу технологиялары туралы түсінік беріледі. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: - орта жалпы білім беретін мектептерде, орта арнаулы оқу орындарында, жоғары оқу орындарында оқу пәні ретінде психологияны оқытудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және теориялық негіздерін жіктеу және негіздеу. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - студенттерде гуманитарлық білім беру концепциясы туралы, психологияны оқыту әдістемесін ғылым ретінде, оның мәселелері және міндеттері жайлы түсінік қалыптастыру; - педагогикалық үрдіс логикасы, қазіргі сабақ, оның міндеттері, құрылымы, ұйымдастырылу формалары жайлы түсінік беру; - оқытудың тиімді әдістері, проблемалық оқыту қызметі мен критерийлері, сабақтағы оқытушының бақылау-бағалау іс-әрекеті жайлы түсінік беру; - студенттерді әр түрлі типтегі оқу орындарында психология курсын оқытудың мазмұнымен таныстыру және сабақтың әр түрлерімен типтерін жоспарлау мен өткізу дағдысын қалыптастыру. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - мектепте, педагогикалық колледжде және жоғары оқу орындарында психологияны оқытудың классикалық және жаңа әдістерін; - оқу іс-әрекетінің психологиялық теориясын және оқу іс-әрекетінің қалыптасу жолдарын; - оқытудың негізгі концепцияларын; - білім беру саласында оқыту және оқу концепцияларын; - психология бойынша сабақ ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формаларын. Игеру керек: -психология бойынша сабаққа қойылатын жалпы, әдістемелік, психологиялық, тәрбиелік, физиологиялық-гигиеналық талаптарды; - сабақ типтері, оның құрылымдық компоненттерін; - психология сабағында жұмысты ұйымдастыру әдістемесін. Меңгеру керек: - педагогикалық колледжде психологияны оқытудың классикалық және жаңа әдістерін; - оқу іс-әрекетінің психологиялық теориясын және оқу іс-әрекетінің қалыптасу жолдарын; - оқытудың негізгі концепцияларын; - психология бойынша сабақ ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формаларын; - психология сабағында жұмысты ұйымдастыру әдістемесі; - психология бойынша бақылауды ұйымдастыру принциптері; - сабақ конспектілерін, оқу және календарлық жоспарларды жазуға талаптарды. Қолдана білу керек: - педагогикалық колледжде психологияны оқытудың классикалық және жаңа әдістерін; - психология бойынша сабақ ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формаларын; - сабақ конспектілерін, оқу және календарлық жоспарларды жазуға талаптар. Түсінуі керек: - негізгі ұғымдарды: білім, іскерлік, дағды, оқу, білім беру, тәрбие, моделдеу, оқу үрдісі, оқыту әдістері, сабақ түрлері, қарым-қатынас қағидалары, оқу іс-әрекеті, оқыту субъектісі, проблемалық оқыту, интерактивті оқыту, педагогикалық үрдіс; - оқытудың негізгі концепцияларын; -психология бойынша сабаққа қойылатын жалпы, әдістемелік,психологиялық, тәрбиелік, физиологиялық-гигиеналық талаптарды; - психология бойынша әртүрлі өздік жұмыстарды ұйымдастыру және өткізуге талаптар; - сабақ конспектілерін, оқу және календарлық жоспарларды жазуға талаптарды. Істей алуы керек: - психология бойынша сабақ ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формаларын; - сабақ типтері, оның құрылымдық компоненттері; - психология сабағында жұмысты ұйымдастыру әдістемесі; - психология бойынша әртүрлі өздік жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу. Иемдену керек: - педагогикалық колледжде психологияны оқытудың классикалық және жаңа әдістерін; - оқу іс-әрекетінің психологиялық теориясын және оқу іс-әрекетінің қалыптасу жолдарын; - білім беру саласында оқыту және оқу концепцияларын; - психология бойынша сабақ ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формаларын; -психология бойынша сабаққа қойылатын жалпы, әдістемелік, психологиялық, тәрбиелік, физиологиялық-гигиеналық талаптарды; - сабақ типтері, оның құрылымдық компоненттері; - психология бойынша бақылауды ұйымдастыру принциптерін. 3.5 Курстың пререквизиттері: Психология және адам дамуы, мамандыққа кіріспе. 3.6 Курстың постреквизиті: Педагогиканы оқыту әдістемесі, педагогикалық колледждегі практика. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1. Кіріспе | |Оқу іс-әрекетінің психологиялық теориясы және оқу іс-әрекетінің |1 | |қалыптасуы. | | |Оқу іс-әрекеті және оның компонеттері. Оқу әрекеттері және олардың | | |орындалу кезектігі. Проблемалық оқыту психологиясы. | | |Оқыту теориясы және оқыту білім беру саласындағы. Оқытудың негізгі |2 | |концепциялары. Психология бойынша оқулықтар және оқу әдебиеттер. | | |Стандарттар, оқу жоспарлары, типтік, жұмыс бағдарламалары. Оқулықтың | | |қызметі. Психологиялық әдебиеттермен жұмыс ұйымдастыру принциптері. | | |Модуль 2. Оқу сабақтарының формалары мен әдістері | | |Оқу сабақтарының формалары және оларды өткізу әдістемесі. Қазіргі |2 | |сабақтың мақсаты, міндеттері, оны ұйымдастыру ережелері. Психология | | |бойынша сабақ типтері мен түрлері.Сабаққа талаптар.Зертханалық және | | |практикалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізуге әдістемелік | | |талаптар. | | |Психологияны оқыту әдістері. |2 | |Оқытудың белсенді әдістері. Психологияны оқытудың сөздік әдістері. | | |Дәрістің негізгі қызметтері, дәріс материалын іріктеу принциптері, | | |дәрісті оқу әдістемесі. Дәріс оқуға оқытушының даярлығы. Психологияны| | |оқытудың көрнекі әдістері. Бақылау. | | |Эксперимент психологияны оқыту әдісі ретінде. Оның түрлері, | | |ұйымдастырылуы | | |Проблемалық оқыту әдістері. |1 | |Бағдарламалап оқыту әдістері. |1 | |Интерактивті оқыту әдістері. |2 | |Модуль 3. Оқу іс-әрекетін бағалау | | |Оқушылардың оқу іс-әрекетін бақылау және түзету. Бақылау-бағалау |1 | |іс-әрекетінің қызметтері. Білімді тіркеу түрлері.Білімді тіркеуді | | |ұйымдастыру формалары. | | |Психологияны оқыту теориялық ғылым ретінде. |1 | |Қолданбалы психологияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. |1 | |Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру. Оқушылардың өздік |1 | |жұмыстарын ұйымдастыруға комплекті бағдар.Психология бойынша өздік | | |жұмыс түрлері.Психология бойынша өздік жұмысты ұйымдастыруға | | |талаптар. | | |Тәжірибелік (семинар) және зертханалық сабақтар | | |№1-тәжірибелік Стандарттар, оқу жоспарлары, типтік, жұмыс |2 | |бағдарламалары. | | |Жоспар | | |1.Жоғары және орта арнаулы педагогикалық білім стандарттары. | | |2.Пән бойынша оқу жоспарлары мен типтік бағдарламалар. | | |3.Жұмыс бағдарламаларын құру. Күнтізбелік жоспарлар. | | |№2-тәжірибелік Оқыту теориясы және оқыту білім беру саласындағы. |2 | |Жоспар | | |1.Оқытудың негізгі концепциялары. | | |2.Психология бойынша оқулықтар және оқу әдебиеттер. | | |3.Стандарттар, оқу жоспарлары, типтік, жұмыс бағдарламалары. | | |№1 зертханалық Оқу сабақтарының формалары және оларды өткізу |2 | |әдістемесі | | |Жоспар | | |1.Психология бойынша семинар және практикалық сабақтарды | | |ұйымдастырумен өткізудің дәстүрлі емес формалары. | | |2.Оқытуды ұйымдастырудың ойын формасы. | | |№3-тәжірибелік Психологияны оқыту әдістері. |3 | |Жоспар | | |1.Психологияны оқытудың сөздік әдістері. | | |2.Дәрістің негізгі қызметтері, дәріс материалын іріктеу принциптері, | | |дәрісті оқу әдістемесі. | | |3.Психологияны оқытудың көрнекі әдістері. | | |№2 зертханалық Оқытудың белсенді әдістері. |2 | |№4-тәжірибелік Проблемалық оқыту әдістері. |2 | |№5-тәжірибелік Бағдарламалап оқыту әдістері. |2 | |№6-тәжірибелік Интерактивті оқыту әдістері. |2 | |Жоспар | | |1.Қазіргі дидактикалық әдістер классификациясы. | | |2. Интерактивті оқыту, оның сипаттамасы. | | |3. Интерактивті оқыту әдістерінің түрлері. | | |4. Психологияны оқытуда оларды пайдалану ерекшеліктері. | | |№3-зертханалық Интерактивті оқыту әдістері. |2 | |Жоспар | | |1. Интерактивті оқыту әдістерінің түрлері. | | |2. Психологияны оқытуда оларды пайдалану ерекшеліктері. | | |№4-зертханалық Оқу пікірталасын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. |3 | |№7-тәжірибелік Оқушылардың оқу іс-әрекетін бақылау және түзету. |2 | |Жоспар | | |1.Бақылау-бағалау іс-әрекетінің қызметтері. | | |2. Білімді тіркеу түрлері. | | |3.Білімді тіркеуді ұйымдастыру формалары. | | |№5- зертханалық Психологияны оқыту теориялық ғылым ретінде. |2 | |Жоспар | | |1.Жалпы психология бойынша дербес жасалған сабақ конспектілерінің | | |тұсау кесері. | | |2.Конспектілерге талдау және баға, өзара баға. | | |№6- зертханалық Қолданбалы психологияны оқытудың әдістемелік |2 | |ерекшеліктері. | | |Жоспар | | |1.Жас ерекшелігі психологиясы бойынша сабақ конспектілерін құру және | | |оның тұсау кесері. | | |2. Конспектілерге талдау және баға, өзара баға. | | |№7- зертханалық Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру. |2 | |Жоспар | | |1.Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыруға комплекті бағдар. | | |2.Психология бойынша өздік жұмыс түрлері. | | |3.Психология бойынша өздік жұмысты ұйымдастыруға талаптар. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Психология бойынша оқулықтар мен оқу әдебиеттері. 5.2 Оқу сабақтарының формалары және оларды өткізу әдістемесі. 5.3 Психологияны оқыту теориялық және қолданбалы ғылым ретінде (Дәріс жоспарының тұсау кесері, өзара талдау). 5.4 Қолданбалы психология бойынша семинар сабақтарды жоспарлау және өткізу ерекшеліктері. 5.5 Психология бойынша сабақтың тұсау кесері. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3-Кесте |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны |Кітап |Студе|% | | | |саны |нттер|Қамту| | | | |саны |пайыз| | | | | |ы | |1 |2 |3 |4 |5 | |1. |Онищук В.А. Урок современной школе. М.,2011. |2 |16 |12 | |2. |Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии.-М.,2009. |16 | |100 | |3. |Герасимова В.С. Методика преподованния психологии.-М.,2004.|2 | |12 | |4. |Панибратцева З.П. Методика преподованния психологии. |5 | |31 | | |–М.,2008.. | | | | |5. |Ляудис В.Я. Методика преподованния психологии.-М.,2004. |10 | |621 | |6. |Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе.-М.,1991. |3 | |18 | |7. |Смолкин А.М. Методы активного обучения.-М.,1991. |5 | |31 | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер тізімі. 7.1.1Онищук В.А. Урок современной школе. М.,2011. 7.1.2Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии.-М.,2009. 7.1.3Герасимова В.С. Методика преподованния психологии.-М.,2004. 7.1.4Панибратцева З.П. Методика преподованния психологии. –М.,2008. 7.1.5Ляудис В.Я. Методика преподованния психологии.-М.,2004. 7.1.6Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе.-М.,1991. 7.1.7Смолкин А.М. Методы активного обучения.-М.,1991. 7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі 7.2.1Амонашвили Ш.А. Воспитатальная и образовательная функция оценки учения школьников.-М.,1984. 7.2.2Ананьев Б.Г. Психология педагогической оценки//Избранные психологические труды.-2 т.-1980. 7.2.3Беренгер А.Т. Специфика учебно-воспитатального процесса на начальном этапе обучение студентов в высшей школе.-М.,1989. 7.2.4Скаткин М Н. Совершенствование процесса обучения. 1 Проблемы и суждения. М., 1997. 7.2.5Бойко И.Е. Механизмы умственной деятельности. - М.. 1998. 7.2.6 Гальперин П Я. Психолого-педагогические проблемы программированного обучения на современном этапе. - М..1966. 7.2.7Брушлинский А.В. Психология мышления и проблемное обучение. М.. 1999. 7.2.8 Граф В.. Ильясов Ш. и др. Основы организации учебной деятельности и самостоятельной работы студентов. - М.. 1997. 7.2.9 Зорина Л.Я. Слово учителя в учебном процессе. - М.. 1984 7.2.10Игровое моделирование. Методология и практика/Под ред. Ладенко И.С. - М..1997. 7.2.11Полонский В.М. Оценка знаний школьников - М.. 1998. 7.2.12 Инновационные технологии в учебно-педагогическом процессе школы и вуза. Волгоград. 1999. 7.2.13 Самоукииа Н. В Организационнообучающие игры» обучении. - М . 1999. 7.2.14Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. - М. 1998. 7.2.15Никишина И.В. Инновационная деятельность современного педагога. -Волгоград. 2007. 7.2.16 Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитателельного и методического процессов и школе. - Волгоград, 2007. 7.2.17Обучающие семинары. Методическая поддержка компетентностного обучения/ cocт. Т.Н. Хуртова. - Волгоград, 2007. 7.2.18 Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. М., 2007.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz