Файл қосу
Практикалық жұмысты орындау күні
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-34.1.49 | | | |/03-2014 | |ПОӘК | | | |«Ғылыми-техникалық |№ 1 басылым | | |ақпараттарды іздестіру |11.09.2014 ж. | | |әдістемесі» пәнінің | | | |оқу-әдістемелік | | | |материалдары | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Ғылыми-техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі» «5В0011200 – Химия» мамандығы үшін ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛДАРЫ Семей 2014 МАЗМҰНЫ бет |1. |Пән бойынша глоссарий. |4 | |2. |Зертханалық жұмысты орындау туралы әдістемелік нұсқаулар. |6 | |3. |Оқытушының жетекшілігімен орындалатын өздік жұмыстарына |10 | | |(ОЖОӨЖ) әдістемелік нұсқау. | | |4. |Студенттердің өздік жұмыстарына (СӨЖ) әдістемелік нұсқау. |19 | |5. |Бақылау-өлшеу құралдары. |28 | ПӘН БОЙЫНША ГЛОССАРИЙ Гранттар – грант берушілер мен грант алушылар арасындағы келісім-шартта ескерілген жағдайда нақты ғылыми зерттеулер өткізу үшін ақысыз берілетін және қайтарылмайтын ақша мен басқа мүлік. ҒЗЖ туралы есеп – ғылыми-зерттеу жұмысы туралы жүйеге келтіру деректері бар, ғылыми-зерттеулер процесі мен нәтижелері, ғылыми-техникалық мәселелер күйін сипаттайтын ғылыми-техникалық құжат. Ғылым – табиғат байлықтарын тиімді пайдалану мен қоғамды нәтижелі басқару мақсатында шындық туралы объективтік заңдар жасайтын және теориялық жүйеге келтіретін адамдық қызмет саласының функциясы табиғат, қоғам мен ойлау заңдарын оқып білу болып табылады. Ғылым докторы – ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар, ізденушінің бұқаралық диссертация қорғауынан кейін қабылданған диссертациялық кеңес шешімі негізіндегі Қазақстан Республикасының мемлекеттік аттестациялау органымен берілген ғылыми дәреже. Ғылым және ғылыми техникалық қызмет нәтижесі – жаңа білімнен немесе жаңа шешімдерден тұратын кез келген ақпаратты жеткізушілерді анықтап белгілейтін және қолдануға арналған ғылым және ғылыми техникалық қызметтің объективтік нәтижесі. Ғылым және ғылыми техникалық қызмет субъектілері – ғылым және ғылыми техникалық қызметті жүзеге асыратын физикалық және жеке тұлға. Ғылым кандидаты – Қазақстан Республикасының мемлекеттік аттестациялау органымен бекітілген және арнайы жоғары білімді маман біліктілігі немесе магистр академиялық дәрежесі бар, ізденушінің бұқаралық диссертация қорғауы негізіндегі диссертациялық кеңеспен берілген ғылыми дәреже. Ғылыми зерттеу институты – белгілі білім саласындағы ғылыми қызметті жүзеге асыратын коммерциялық емес ұйым. Ғылыми зерттеу қызметі - практикадан алынған білімді қолданумен және зерттеу объектілеріне, құбылыстарға тән ерекшеліктерді, заңдылықтар мен заңдарды айқындау мақсатында қоршаған шындықты білуге байланысты қызмет түрі. Ғылыми техникалық қызмет – ғылым, техника мен өндірістің тұтас жүйе ретінде қызмет жасауын қамтамасыз ететін технологиялық, инженерлік, экокномикалық, әлеуметтік, гуманитарлық және басқа да мәселелерді шешу үшін жаңа білім алу мен қолдануға бағытталған қызмет. Диссертация – ғылым саласына сәйкес нақты мамандық бойынша ізденушінің өздік немесе ғылыми жетекшісімен дайындаған квалификациялық ғылыми жұмысы. Диссертациялық кеңес – ғылыми орталықтар, ғылыми ұйымдар мен республиканың жоғары оқу орындарында құрылған, кандидат ғылыми дәрежесі немесе ғылым докторына ізденушілікке ұсынылған ғылыми жұмыстарды қарау жөніндегі кеңес. Инновациялық қызмет - әртүрлі өндірістер мен қоғамдық басқару саласы аясында жаңа идея, ғылыми білім, технологиялар мен өнім түрлерін ендіруге бағытталған қызмет нәтижесіндегі экономикалық өсу мен бәсекеге қабілеттілік үшін пайдаланылады. Қолданбалы ғылыми зерттеулер – практикалық мүдделерге жету үшін жаңа білім алу мен қолдануға бағытталған қызмет. Мемлекеттік ғылыми техникалық сараптама – ғылыми-техникалық прогрестің басты мәселелері бойынша қабылданған шешімдердің тұрақталу деңгейін анықтау мақсатында, сараптау объектісінен тәуелсіз аналитикалық баға алу үшін мемлекеттік органның өкілеттілігімен ұйымдастырылған бағалау әрекеті мен тұжырымдар жүйесі. Негізгі ғылыми зерттеулер – табиғат, қоғам, адамның негізгі даму заңдылықтары мен олардың өзара байланыстары туралы жаңа білім алуына бағытталған теориялық және интеллектуалды экспериментальдық қызмет. Философия докторы (PhD) – магистр академиялық дәрежесі немесе ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар, ізденушінің бұқаралық диссертация қорғауы негізіндегі өкілетті органмен берілген ғылыми дәреже. Ізденушілік – аспирантура мен докторантурадан тыс оқу орындары мен ғылыми ұйымдардағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлар дайындау түрі. Эксперименталдық зерттемелер – ғылыми зерттеулер өткізу нәтижесінде немесе практикалық тәжірибе негізінде алынған білімге негізделген және адамның өмірі мен денсаулығын сақтауға, жаңа материалдар, өнімдер, процестер, құралдар, қызметтер, жүйелер немесе әдістер шығаруына немесе оларды әрі қарай жетілдіруге бағытталған. ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫ ОРЫНДАУ ТУРАЛЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР. Практикалық жұмысты орындау бейорганикалық химия пәнінен білімдерін бекітуді қамтамасыз етеді, студенттердің эксперимент жүргізу дағдысын қалыптастырады және студенттердің өз беті мен жұмыс істеуін дамытады. Зертханада жұмыс табысты өту үшін, химиялық практикум әдістемесінен және дәрістерінен, оқулықтан теориялық материалды алдын-ала оқып білу қажет. Сонымен бірге эксперимент техникасын сапалы түрде орындау қалыптасады, жасалған жұмыс ойластырылған, түсінікті болады. Химия зертхансында жұмыс істеуші қауіпсіздік техникасының ережесін сақтау қажет және химиялық құралдар, ыдыстармен жұмыс істеу ережесін қатаң сақтау керек. Химиялық практикумда көрсетілген құралдар мен химиялық реактивтерді қолдану жолдарын үйрену қажет. Берілген нұсқаулар студенттің өз бетімен жұмыс істеуін және инициативасын жоғалтапай, керісінше көрсетілген нұсқау жұмысты орындау жылдамдығын арттырады, құралдардың істен шығуын, ыдыстардың сынуын, реактивтердің бүлінуін ескертеді. Эксперимент жұмысының табысты орындалуы, жұмыс әдістемесін дұрыс таңдауға, өлшеуді орындау ретіне, өлшеуге және жүйелі түрде нәтижесін дұрыс жазуға байланысты. Тақырып бойынша теориялық білімін мұғалім тексерген соң, зертханалық жұмыстың орындалу әдісін меңгеріп және тақырып бойынша зертханалық жұмысты жазу журналын дайындаған студент ғана зертханалық жұмысты орындауға рұқсат алады. Зертханалық журналды толтырғанда келесі талаптар қойылады: • Практикалық жұмысты орындау күні; • Практикалық жұмыстын реті; • Практикалық жұмыстын тақырыбы; • Практикалық жұмыстын мақсаты; • Практикалық жұмыстын барысы, байқаулары; • Химиялық реакциялар мен есептеулер; • Қорытынды. Практикалық жұмысты орындап болған соң студент жұмыс орнын ретке келтіріп кезекшіге немесе лаборантқа тапсыру керек. Студент зертханалық журналында жұмыс нәтижесін толтырған соң есебін оқытушыға тапсыру керек. Бейорганикалық химия курсында көп уақыт химиядан есеп шығаруға бөлінеді. Жұмыстың бұл түрі студенттің өздігінен жұмыс істеуін, дәріс кезінде алған білімін кеңінен қолдануын қажет етеді. Практикалық жұмыстың тапсырмасы, бақылау сұрақтары және тақырып бойынша есептер «Практикум по неорганической химии»: Пед. институт студенттеріне арналған оқу құралы/ Л.В.Бабич, С.А.Балезин, Ф.Б.Гликина – М.: Просвещение, 1991. – 320 с. оқулығында берілген. «ҒЫЛЫМИ-ТЕХНИКАЛЫҚ АҚПАРАТТЫ ІЗДЕУ ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР ЖОСПАРЫ |№ |Тақырыбы | |1. |Есеп шығарудағы логикалық-психологиялық процестің анализі. | |2. |Модельдік әдістердің классификациясы. | |3. |Шығармашылық методологиясы. | |4. |Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздестіру. | |5. |Ғылыми-техникалық хабарлардың негізгі теориялары мен практикалары. | |6. |Эксперимент түрлері. | |7. |Ғылыми жұмыстардың нәтижелерін өңдеу. | |8. | Баяндама және ғылыми хабарлау. | |9. |Ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі және оны өндіріске енгізу. | |10. |Ғылыми ұжымдағы жұмыстарды ұйымдастыру. | ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ МАҚСАТЫ ЖӘНЕ ТАҚЫРЫПТЫ БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ. |№ |Тақырыптардың |Сабақтың мақсаты |Бақылау сұрақтары | | |аталуы | | | |1. |Есеп шығарудағы |Есеп шығарудағы | Бақылау, салыстыру, өлшеу. | | |логикалық-психологи|логикалық-психологиялы|Тәжірибе және | | |ялық процестің |қ процестің талдауымен|аналитикалық-тәжірибелік | | |анализі. |танысу. |әдістер. | | | | |Заттық материалдың | | | | |объектілерінің қасиеттерін | | | | |бейнелеудегі модельдеудің рөлі. | |2. |Модельдік |Модельдік әдістердің |Математикалық модель және оның | | |әдістердің |классификациясымен |түрлері. | | |классификациясы. |танысу. |Физикалық модель. Макет | | | | |проектісін құрастыру әдістері. | | | | |Функционалды модель. | | | | |Априорлы модельдеу. | | | | |Модельдің масштабы және | | | | |критерийлары. | |3. |Шығармашылық |Шығармашылық |Жаңа идеяларды тудырудың қазіргі| | |методологиясы. |методологиясының |заман әдістері. | | | |негізгі сұрақтарымен |Ғылыми-техникалық мәселелерді | | | |танысу. |шешудегі шығармашылық ойлауды | | | | |дамыту. | |4. |Ғылыми жаңалықтарды|Ғылыми жаңалықтарды |Ғылыми зерттеулердің түрлері. | | |жинау және |жинау және іздестіру |Ақпараттың таралуы және ескіруі.| | |іздестіру. |әдісетімен танысу. |Ғылыми-техникалық ақпараттың | | | | |мемлекеттік жүйесі. | | | | |Ғылыми-техникалық бағыттағы | | | | |периодтық басылымдар. | | | | |Ақпаратты іздестіру жүйелері: | | | | |қарапайым және автоматты. | | | | |Ғылыми хабарлардың жинақталуы. | |5. |Ғылыми-техникалық |Ғылыми-техникалық |Ізденіс аппарат қоры және оның | | |хабарлардың негізгі|хабарлардың негізгі |жүйесі. | | |теориялары мен |теориялары мен |Елдердің ізденіс қорлары. | | |практикалары. |практикаларымен |Универсалды ондық классификация:| | | |танысу. |құрылымы, класы, белгілері. | |6. |Эксперимент |Эксперимент түрлерімен|Табиғи және жасанды, бірфакторлы| | |түрлері. |танысу. |және көпфакторлы, активті және | | | | |пассивті, лабораториялық және | | | | |өндіріс, ашық зерттеу жүргізу. | | | | |Эксперимент жүргізу негізін | | | | |жоспарлау критерийлары. | | | | |Метрологияның негізі. | |7. |Ғылыми жұмыстардың |Ғылыми жұмыстардың |Тәжірибе нәтижелерін графикалық | | |нәтижелерін өңдеу. |нәтижелерін өңдеуінің |тұрғыдан өндеу әдістері. | | | |негізгі әдістерін |Графикалық дифференциялау және | | | |білу. |интеграциялау әдістері. | | | | |Зерттелетін процесстердің | | | | |математикалық сипаттамасы. | | | | |Эмпирикалық формулалардың | | | | |іріктеп алу әдістері. Тегістеу | | | | |әдісі. | |8. |Баяндама және |Баяндама және ғылыми |Ерекше хабарлардың ауызша | | |ғылыми хабарлау. |хабарлау |ұсынулары. | | | |анықтамалармен танысу.|Баяндама тезистері. | | | | |Көрнекілік материал және оның | | | | |техникасы. | | | | |Рецензиялау және ғылыми жұмыстың| | | | |оппонированиесі. | | | | |Конкурстарға, көрмелерге, | | | | |конференцияларға студенттік | | | | |ғылыми жұмыстарды дайындау. | |9. |Ғылыми |Ғылыми зерттеулердің |Мемлекеттік енгізу жүйесі. | | |зерттеулердің |нәтижелілігі және оны |Енгізу кезеңі. | | |нәтижелілігі және |өндіріске енгізу |Жеке-жеке және комплексті енгізу| | |оны өндіріске |тәсілдерімен танысу. |тәсілдері. | | |енгізу. | |Авторлық қадағалау. | |10. |Ғылыми ұжымдағы |Ғылыми ұжымдағы |Ғылыми ұжымды басқарудың негізгі| | |жұмыстарды |жұмыстарды ұйымдастыру|принциптері. | | |ұйымдастыру. |ережелерімен танысу. |Іс жүргізу жұмысының негіздері. | | | | |Ұжымды құру және біріктіру | | | | |әдістері. | | | | |Ғылыми еңбекті ұйымдастыру және | | | | |оның гигиенасы. | ОҚЫТУШЫНЫҢ ЖЕТЕКШІЛІГІМЕН ОРЫНДАЛАТЫН ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА (ОЖОӨЖ) ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ. Оқытушының жетекшілігімен орындалатын өздік жұмыстар зертханадағы жұмысты, бақылау тапсырмаларын, берілген тапсырманың теориялық негізін түсінуге, тақырып бойынша зертханалық тәжірибиелерді орындау әдістемесі, зертханалық журналардарына жасалған жұмыстарын жазу, есеп шығару, зертханалық жұмыс бойынша есеп тапсыру, курстың негізгі бөлімдері бойынша коллоквиум тапсыруды қамтиды. Оқытудың бұл түрі студенттердің алған білімін бекітуге бағытталған. ОЖОӨЖ кеңес беру және бақылау функциясын атқарады. ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАРҒА АРНАЛҒАН ОЖОӨЖ ЖОСПАРЫ |№ |Аудиториялық сабақтың тақырыбы |Сабақтың мақсаты |Әдебиет | | | |мен мазмұны |негізгі | | | | |қосымша | |1. |Қазақстан Республикасы жоғарғы мектеп орындағы |Конспект, бақылау|7 апта | | |студенттердің ғылыми педагогикалық жұмыс |жұмыс, жеке | | | |жүйесі. Творчества мен ғылыми танымның |есептерді шығару,| | | |методологиялық негіздері. Ғылыми зерттеудегі |коллоквиум | | | |таңдау бағыттары және ғылыми педагогикалық | | | | |жұмыстарының этаптары. | | | | |Қазақстан Республикасы жоғарғы мектеп орындағы | | | | |студенттердің ғылыми педагогикалық жұмыс | | | | |жүйесі. Творчества мен ғылыми танымның | | | | |методологиялық негіздері. Тәжірибе. Тәжірибелік| | | | |зерттеу нәтижелерін өңдеу. | | | | |Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының | | | | |организациялық және методикалық негіздері. Оқу | | | | |процесіндегі және бос уақыттағы студенттердің | | | | |ғылыми жұмыс формалары мен әдістері. Оқу | | | | |процесіндегі УИР және оны өткізу | | | | |методикасындағы студенттердің ғылыми | | | | |жұмыстарының дәстүрлі элемент формалары. Сапты | | | | |аяқтар, СКБ, хоздоговорнойға қатысу және | | | | |қаражаттық тематикаға, ғылыми-техникалық | | | | |насихат, химшколда оқытушылық жұмыс және т.б. | | | | |ұйымдарда СКО, СНЦ, СтудНИИ жөнелтулер, көмек | | | | |здравохранения практикалыққа бұқаралық | | | | |студенттік ғылыми-техникалық және | | | | |ғылыми-әдістемелік шараны. Роль ғылыми басшылық| | | | |кафедра жағынан немесе ЖОО-да ғылыми мекемені. | | | | |Есеп және НИРС бақылауы, НИРС нәтижелілігі. | | | | |Эмпирикалық және теориялық зерттеулерде | | | | |пайдаланылатын әдістер: олардың маңызы, | | | | |мүмкіншіліктеріне шек қоюда. Индукция және | | | | |дедукция. Анализ және синтез. Абстрактісі. | | | | |Идеализация. Формализация. Тарихи әліс. | | | | |Аналитикалық әдіс. Есеп шығарудағы | | | | |логика-психологиялық процестің анализі. | | | | |Бақылау, салыстыру, өлшеу. Тәжірибе және | | | | |аналитикалық-тәжірибелік әдістер. Үлгілеу құрал| | | | |сияқты заттық объектілердің, қасиеттердің | | | | |тойтарыстары. | | | | |Ғылыми зерттеудегі таңдау бағыттары және ғылыми| | | | |педагогикалық жұмыстарының этаптары. Ғылыми | | | | |жаңалықтарды жинау және іздену. Ғылыми | | | | |зерттеудегі тану, қолдану және экономикалық | | | | |функциялары. Ғылыми жұмыстардың | | | | |классификациясы. Ғылыми жұмыстың қорытындысын | | | | |іске асыру. Ғылыми зерттеудегі таңдау | | | | |бағыттары. Ғылыми жұмыстардың актуальды | | | | |критерийлері. Ғылыми зерттеу жұмыстарының | | | | |этаптары. Зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты | | | | |жинау және анализдеу. Жұмыс гипотезасының | | | | |разработкасы, зерттеу жұмысына жоспар | | | | |құрастыру. Жалпы және жеке методиканың | | | | |разработкасы және таңдау. Жаңалықтармен | | | | |таныстыру және жеткізу. Алдағы зерттеулерді | | | | |жоспарлау. | | | | |Ғылыми зерттеулердің түрлері. Ғылыми | | | | |жаңалықтарды жинау және іздену. | | | | |Информатика ғылым ретінде. Хабарлардың ескіруі | | | | |мен жаңаруы. Ғылыми техникалық хабарлардың | | | | |мемлекеттік систематикасы (ұжымдық құрылымы, | | | | |ғылыми-техникалық баспа негізі, мекеме). Ғылыми| | | | |техникалық периодтық басылым. Информациялық | | | | |іздену системалары: қарапайым, құжатты, | | | | |универсалды ондық классификация. Ғылыми | | | | |хабарлардың жинақталуы. Картотека және үй | | | | |кітапханасы, ғылыми әдебиеттермен жұмыс | | | | |орнындағы ұжымның байланысы. Оқу түрлері. | | | | |Көшірме, пікір, конспект, тезистер. | | | |2. |Тәжірибе. Тәжірибелік зерттеу нәтижелерін |Конспект, бақылау|15 апта | | |өңдеу. Тәжірибе мақсаты: объектінің құрамын |жұмыс, жеке | | | |және белгісіз сипаттаманы анықтау: гипотезаны |есептерді шығару,| | | |тексеру, байланыс моделін құрастыру, оптимумды |коллоквиум | | | |іздеу. Жұмысшы орны және оның ұйымы. Оперативті| | | | |құжаттаманың дайындығы. Эксперименттің сапасы | | | | |мен жүруіне психологиялық факторлардың әсері. | | | | |Жүйелі қателіктерді шығару әдістері. Кездейсоқ | | | | |қатедердің теория негіздері және математикалық | | | | |статистиктері. Кездейсоқ қатедердің анықтама | | | | |әдістері. Процесс тұрақтылығының құруы. | | | | |Белгілер аралық байланыс анықтамасы. | | | | |Тәжірибелік тап осы графикалық өндеу әдістері. | | | | |Зерттейтін процесс математикалық суреттеуі. | | | | |Ғылыми жұмыс нәтижелерін дайындау және хабар | | | | |беру. Ғылыми есептеу нәтижесі ГОСТ 19600-74 | | | | |ғылыми есептеу нәтижесі дайындауында: есептеу | | | | |нәтижесі ұстауы ГОСТ 7.9.-74 реферат | | | | |дайындауына. Шамаланған ойлап табуға мәлімдеме | | | | |дайындауы. Түрлер, белгілер және патент | | | | |қабілеттік техникалық экспертизасы. Баяндама | | | | |және ғылыми хабарлау. Ерекше хабардың ауызша | | | | |ұсынулары. Баяндама тезистері. Рецензиялау және| | | | |ғылыми жұмыс оппонированиясы. Енгізу және | | | | |ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі. Ғылыми | | | | |ұжымда жұмыс ұйымы.Енгізу мемлекеттік жүйесі. | | | | |Енгізу кезені. Жеке-жеке комплексті енгізу | | | | |тәсілдері. Авторлық қадағалау. Басқарудың | | | | |негізгі принциптері ғылыми ұжыммен. Іс жүргізу | | | | |жұмысы негіздері. Өндіріс мәжілістерінің ұйымы.| | | | |Құру және ұжым біріктіру әдістері. Бастық өзара| | | | |қатынастарының психологиялық аспектілері және | | | | |бағыныштығы. | | | ӘДЕБИЕТ ТІЗІМІ: Негізгі әдебиет тізімі 1. Потапов Р.М., Кочетова Э.К. Химическая иформация. Что, где и как искать химику в литературе. – М., 1978. 2. ГОСТ 8011-72. Показатели точности измерений и формы представления результатов измерений. 3. Гавриленко А.Г., Тусупова К.С., Тарасенко С.В. Оформление курсовых и дипломных работ. – Семипалатинск: СГУ им. Шакарима, 2000. 4. Основы научных исследований: Учебник для технических вузов/ В.И. Крутов, И.М. Грушко, В.В. Попов и др. – М.: ВШ, 1989.-400 с. 5. Курсовые и дипломные работы. Планирование, написание, защита. Методические указания/ Б.Г. Иоганзен, Н.А. Залозный, В.И. Романов. – Томск, 1989. – 42 с. 6. Кузнецов И.Н. Научные работы. Методика подготовки и оформления. – Минск: Амалорея, 1998. – 272 с. 7. СТ РК 1.5-95 «Общие требования к тестовым документам». 8. Автоматизация поискового конструирования/Под ред. Половинкина А.И. – М.: Радио и связь, 1981. 9. Сиденко В.М., Грушко И.М. Основы научных исследований. – Харьков: Вища школа, 1977. 10. Юшков А.В. Основы планирования научных исследований: метод. Пособие. – Алматы: Қазақ университеті, 1999. – 55 с. Қосымша әдебиет тізімі 11. ГОСТ 7.1.-84 «СИБИД. Библиографическое описание документа. Общие требования и правила оформления». – М.: Изд-во стандартов, 1984. – 77 с. 12. ГОСТ 7.11.-78 «СИБИД. Сокращение русских слов и словосочетаний в библиографическом описании произведений печати». – М.: Изд-во стандартов, 1996. – 24 с. 13. ГОСТ 7.32-81 «»СИБИД. Отчет о научно-исследовательской работе. Общие требования и правила оформления». – М.: Изд-во стандартов, 1981. – 13 с. 14. ГОСТ 15.011-97 «Отчет о патентных исследованиях» Стандарт предприятия СТП-02-99 «Правила оформления издательской деятельности». – Семипалатинск: ГУ «Семей», 1999.- 12 с. БАҚЫЛАУ-ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫ. ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫ. 1. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының организациялық және методикалық негіздері. 2. Оқу процесіндегі және бос уақыттағы студенттердің ғылыми жұмыс формалары мен әдістері. 3. Оқу процесіндегі УИР және оны өткізу методикасындағы студенттердің ғылыми жұмыстарының дәстүрлі элемент формалары. 4. Ғылыми зерттеудегі таңдау бағыттары және ғылыми педагогикалық жұмыстарының этаптары. 5. Ғылыми зерттеудегі таңдау бағыттары және ғылыми педагогикалық жұмыстарының этаптары. 6. Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздену. 7. Ғылыми зерттеудегі тану, қолдану және экономикалық функциялары. 8. Ғылыми жұмыстардың классификациясы. 9. Ғылыми жұмыстың қорытындысын іске асыру. 10.Ғылыми зерттеудегі таңдау бағыттары. 11.Ғылыми жұмыстардың актуальды критерийлері. 12. Ғылыми зерттеу жұмыстарының этаптары. 13. Ғылыми зерттеулердің түрлері. 14. Сапты аяқтар, СКБ, хоздоговорнойға қатысу және қаражаттық тематикаға, ғылыми-техникалық насихат, химшколда оқытушылық жұмыс және т.б. ұйымдарда СКО, СНЦ, СтудНИИ жөнелтулер, көмек здравохранения практикалыққа бұқаралық студенттік ғылыми-техникалық және ғылыми-әдістемелік шараны. 15. Роль ғылыми басшылық кафедра жағынан немесе ЖОО-да ғылыми мекемені. 16. Есеп және СҒЗЖ бақылауы, СҒЗЖ нәтижелілігі. 17. Жұмыс гипотезасының разработкасы, зерттеу жұмысына жоспар құрастыру. 18. Жалпы және жеке методиканың разработкасы және таңдау. 19. Жаңалықтармен таныстыру және жеткізу. 20. Алдағы зерттеулерді жоспарлау. 21. Қазақстан Республикасы жоғарғы мектеп орындағы студенттердің ғылыми педагогикалық жұмыс жүйесі. 22. Қазақстан Республикасындағы жоғарғы білім дамытудағы негізгі бағыттары. 23. Өмір талабына сай мамандардың қалыптасуына ғылымның тигізетін әсері. 24. Үкіметтің жоғарғы мектепте бекіту жолдары. 25. Информатика ғылым ретінде. 26. Хабарлардың ескіруі мен жаңаруы. 27. Ғылыми техникалық хабарлардың мемлекеттік систематикасы (ұжымдық құрылымы, ғылыми-техникалық баспа негізі, мекеме). 28. Ғылыми техникалық периодтық басылым. 29. Универсалды ондық классификация: құрылымы, класы, белгілері. 30. Ғылыми хабарлардың жинақталуы. 31. Картотека және үй кітапханасы, ғылыми әдебиеттермен жұмыс орнындағы ұжымның байланысы. 32. Оқу түрлері. Көшірме, пікір, конспект, тезистер. 33. Информациялық іздену системалары. 34. Қарапайым информациялық ізденіс системасы: көрсеткіш, каталог, кілт. 35. Документті информациялық ізденіс системасы. 36. Автоматты информациялық ізденіс системасы. 37. Ғылыми және техникалық информацияның халықаралық жүйесі. 38. Ғылыми-техникалық хабарлардың негізгі теориялары мен практикалары. 39. Ізденіс аппарат қоры және оның жүйесі. 40. Елдердің ізденіс қорлары. 41. Өмір талабына сәйкестілігі және ұсыныстардың, материалдардың басылым факторлары (сканирование, скимирования). 42. Эмпирикалық және теориялық зерттеулерде пайдаланылатын әдістер: олардың маңызы, мүмкіншіліктеріне шек қоюда. 43. Индукция және дедукция. Анализ және синтез. 44. Абстрактісі. Идеализация. Формализация. 45. Тарихи әдіс. Аналитикалық әдіс. 46. Есеп шығарудағы логика-психологиялық процестің анализі. 47. Бақылау, салыстыру, өлшеу. 48. Үлгілеу құрал сияқты заттық объектілердің, қасиеттердің тойтарыстары. 49. Модельдік әдістердің классификациясы. 50. Физикалық модель. 51. Макет проектісін құрастыру әдістері. 52. Функционалды модель. 53. Математикалық модель және оның түрлері. 54. Априорлы модель (тәжірибелік сұрастыру әдісі). 55. Модельді масштабы және критерийлері. 56. Тәжірибе мақсаты: объектінің құрамын және белгісіз сипаттаманы анықтау: гипотезаны тексеру, байланыс моделін құрастыру, оптимумды іздеу. 57. Жұмысшы орны және оның ұйымы. 58. Оперативті құжаттаманың дайындығы. 59. Жүйелі қателіктерді шығару әдістері. 60. Кездейсоқ қатедердің теория негіздері және математикалық статистиктері. 61. Кездейсоқ қатедердің анықтама әдістері. 62. Процесс тұрақтылығының құруы. 63. Белгілер аралық байланыс анықтамасы. 64. Тәжірибелік тап осы графикалық өндеу әдістері. 65. Зерттейтін процесс математикалық суреттеуі. 66. Эксперимент түрлері: табиғи және жасанды, бірфакторлы және көпфакторлы, активті және пассивті, лабораториялық және өндіріс, ашық зерттеу жүргізу. 67. Эксперимент жүргізу негізі: жоспарлау критерийі, түрлендіруші факторлар таңдау, сынаулардың және үлгілердің сұрыптау принциптері. 68. Бірлік өлшеудегі мемлекеттік жүйесін қамтамасыз ету, ГОСТ 1623-70. 69. Өлшеу құралдарының тексерілуі: мемлекеттік, ведомстволық, жұмысшы, жөнге салу және градустау. 70. Эксперименттің сапасы мен жүруіне психологиялық факторлардың әсері. 71. Процестердің оқылатын объектілердің үлгілеу және ЭВМ-ға құбылыстарды ғылыми зерттеулердің автоматтандырылған жүйелері, олардың топтастыруы, құрылымы, сапа бағалау және мүмкіншіліктерді математикалық қамтамасыз ету. 72. Ғылыми ұйым және зерделі еңбек гигиенасы, еңбек орынды тәртіп және демалыс. 73. Өлшеудің әдісі мен тәсілі. 74. Тікелей және жанама өлшеу, шартты және шартсыз, абсолютті және салыстырмалы. 75. Өлшеу әдісінің ортасыз және дифференцияциалануы. Өлшеу қателігі. 76. Өлшеу құрал принципі және оны таңдау. 77. Ғылыми жұмыс нәтижелерін дайындау және хабар беру.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz