Файл қосу
Іскерлік қарым қатынас этикасы пәнінің бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК |ПОӘК 042-18-2.1.027/02 | | | |-2014 | |ПОӘК |Басылым № 1 | | |Студенттер үшін |11.09.2014ж | | |«Іскерлік қарым | | | |қатынас этикасы» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ 5В051000 «Мемлекеттік және жергілікті басқару», 5В050800 «Есеп және аудит», 5В050900 «Каржы», 5В050600 «Экономика» мамандықтардағы студенттеріне арналған «Іскерлік қарым қатынас этикасы» пәні бойынша ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Семей 2014 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы __________ «__29_»___08____2014 ж., Омарбаева Саида Токеновна, аға оқытушы, «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «__29__»___08__ 2014 ж. 2.ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында. «__29__ »__08____ 2014ж. №_1___Хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Г. Орынбекова 2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының отырысында. «__09__ »____09____ 2014ж. № _1_ Хаттама ОӘБ төрағасы____________________ С. Тойкин БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «__11___ »__09_ 2014ж. № _1_ Хаттама ОӘК төрағасы _________________Г.Искакова Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 1.Жалпы ереже 1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер Омарбаева С.Т. – аға оқытушы «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы Байланыс телефоны: 530229, 8-ғимарат, 305- кабинет Сабақ жүргізу орыны- дәрісхана Пән бойынша несие саны- 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұнының сипаттамасы. «Іскерлік қарым қатынас этикасы» курсы эконоимикалық мамандықтарының студенттеріне арналған. Берілген курс өз қызығушылықтарын тактикалық, рационалды қамтамасыз етудегі және тиімді ынтымақтасуға жетудегі әріптестер мен клиенттерге ықпал етудегі дағдыларды меңгеру. 1.3 Пәнді оқытудың тапсырмасы Курстың мақсаты іскерлік қарым қатынас технологиясын, қазіргі этикетті және іскерлік шараларды өткізудің ерекшеліктерн білу болып табылады. Курстың міндеттері: – Іскерлік қарым қатынастың негізгі ережелерін меңгеру – Кәсіби этиканың негізгі ережелерін білу – Іскерлік шараларды ұйымдастырудағы дағдыларды алу - Іскерлік хаттарды жүргізудің технологиясын меңгеру. 1.4 Пәнді оқыту нәтижесінде студент білу қажет: – Қарым қатынас теория, этика және іскерлік қарым қатынас психология саласында теориялық негіздерді білу; – Қарым қатынас теория, іскерлік қарым қатынас этика саласында білімнің болуы; – Келіссөздерді жүргізудің рационалды стратегияларын және тактикасын тәжірибеде қолдана білу; – Іскерлік салада нәтижелі тілдесу құралдар мен дағдыларды меңгеру; – Іскерлік қарым қатынастың реттеушілері мен әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарының көрінісін білу; – ЖОО іскерлік қарым қатынастың нормаларын, ережелерін және принциптерін білу. - әріптестермен, қызметкерлермен іскерлік қарым қатынас процесінде эмоционалды жағдайды реттеу әдістерін меңгеру; – Іскерлік қарым қатынастың әртүрлі қиын жағдайларын талдай білу; 1.5 Курстың пререквизиттері: – Психология; – Философия. 1.6 Курстың постреквизиттері - Менеджмент; - Мемлекетті басқару теориясы 2.Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу Кесте 1 |Тақырып аттары |Сағат саны |Әдебиеттер | | |Дәріс|Практика|ООӨЖ |ОӨЖ | | | | |лық | | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Тақырып 1. Іскерлік |2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |қарым қатынас | | | | |управления – Учебное | |этиканың негізгі | | | | |пособие: Санкт | |түсініктері | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 2. Антикалык|2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |заманындағы | | | | |управления – Учебное | |этикалық ойлар | | | | |пособие: Санкт | | | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 3. Тұлғаның |2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |жеке қасиеттері | | | | |управления – Учебное | | | | | | |пособие: Санкт | | | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 4. Қазақ |4 |2 |3 |9 |1.Громова Л.А. Этика | |этикасының қалыптасуы| | | | |управления – Учебное | | | | | | |пособие: Санкт | | | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 5. Этиканың |4 |2 |3 |9 |1.Громова Л.А. Этика | |заңдар жинағы мен | | | | |управления – Учебное | |сапалы іскерліктердің| | | | |пособие: Санкт | |концепциясы | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 6. Іскерлік |2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |адам имиджін | | | | |управления – Учебное | |қалыптастырудың | | | | |пособие: Санкт | |ерекшеліктері | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 7. |2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |Корпоративтік этика | | | | |управления – Учебное | | | | | | |пособие: Санкт | | | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 8. Риторика |4 |2 |3 |9 |1.Громова Л.А. Этика | |негіздері | | | | |управления – Учебное | | | | | | |пособие: Санкт | | | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 9. |2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |Тұлғааралық қарым | | | | |управления – Учебное | |қатынастардың жалпы | | | | |пособие: Санкт | |заңдылықтары | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 10. Әкімшілік|2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |(басқармалы) этика | | | | |управления – Учебное | | | | | | |пособие: Санкт | | | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 12. |2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |Халықаралық | | | | |управления – Учебное | |компаниялардың | | | | |пособие: Санкт | |іскерлік этикасы | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Тақырып 11. Іскерлік |2 |1 |1,5 |4,5 |1.Громова Л.А. Этика | |келіссөздерді жүргізу| | | | |управления – Учебное | |үрдісі | | | | |пособие: Санкт | | | | | | |–Петербург – 2010г | | | | | | |2. Горбатов А.В., | | | | | | |Елескина О.В Деловая | | | | | | |этика – Учебное пособие:| | | | | | |Кемерово, 2010г. | | | | | | |3. Коробкова С.Н. Этика | | | | | | |делового общения- | | | | | | |Учебное пособие | | | | | | |–Санкт-Петербург, 2009 | | | | | | |г.. | | | | | | |4. Рева В.Е. Деловое | | | | | | |общение : Учебное | | | | | | |пособие. – Пенза: ПГУ, | | | | | | |2011. – 240 с. | |Барлығы |30 |15 |22,5 |67,5 | | 3. Студенттерге арналған «Іскерлік қарым қатынас этикасы» пәнін оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар. Курс барысы: 12 тақырып «Іскерлік қарым қатынас этикасы» курсының барлық мазмұнын қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 45 аудиторлық сағат, соның ішінде 30 сағат дәріс, 15 сағат практикалық (семинарлық) сабақ қарастырылған. Аудиторлық дәріс курсы студент білімін жүйелендіретін негізгі және маңызды көзі болып табылады. Дәріс– берілген пәннің теориялық сұрақтарын қарастыру мақсаты болып табылатын оқу сабағының нысаны. Дәрістің негізгі бағыты барлық оқу сабақтарының, сонымен қатар студенттердің өздік жұмыстарының негізгі мазмұны мен сипатын, негізгі бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу. Берілген пәнді тиімді оқыту шарты болып практикалық (семинарлық) сабақтарды жүргізу табылады. Практикалық сабақтар – студенттердің өз бетінше жұмыс орындауын дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға бағытталған оқу сабақтарының нысанының бірі болып табылады. Пән бойынша практикалық сабақтар студенттерге ғылыми әдебиеттер негізінде өздік жұмыстарды орындауға және ауызша өз ой-пікірін жеткізе білуге мүмкіндік беретін семинарлар түрінде өткізіледі. Практикалық (семинарлық) сабақтар жоспар бойынша жүргізіледі және студенттердің үнемі сабаққа дайындығын, олардың жауаптарын мұқият тыңдауды, теориялық білімді есептер мен тапсырмаларды орындаумен бекітуді талап етеді. Практикалық сабақтар пәннің күрделі сұрақтарын терең меңгеруге және студенттердің өздік жұмыстарын қорытындылаудың негізгі нысаны болып табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы білікті жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді. ОӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Ұйымдастырушылық тәртіп» курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен ОӨЖ орындалады. ОӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген тақырыптарды зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. Студенттер өздік жұмысты өз логин мен пароль арқылы Студенттік порталға енгізеді. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан – 20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм-ге тең. Жұмыс мәтіні компьютерде Microsoft Word мәтіндік редакторінде, TimеsNewRoman шрифімен, 14 мөлшермен, жартылай жоларалық интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс. ОӨЖ орындаған соң берілген тақырып бойынша қолданылған әдебиеттер тізімі жазылып, студенттің қолы мен орындаған мерзімі көрсетілуі керек. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады. Пән бойынша емтихан дәстүрлі тәсіл бойынша, яғни билет сұрақтары қарастырылған. Жалпы курс бойынша 90 сұрақ беріледі. 4 Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, практикалық сабақтар, студенттің оқытушымен өздік жұмысы. Мұнда оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Әрбір сабақтың бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымдарға қатысты ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердің міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, онда кафедрада бекітілген қосымша сабақтың графигі бойынша қосымша сабаққа қатысады. 5 Курс саясаты Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы беріледі. Ол жазбаша түрінде ұсынылады. Сонымен қатар студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік жұмысы беріледі. Онда ол бақылау формасы түрінде немесе сұрақ жауап түрінде жүргізіледі. Студенттің әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасында (4 бөлім Бағалау саясаты) көрсетілген баллдар бойынша бағаланады. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьютерлерді пайдалануға рұқсат беріледі. Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады. 6. Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Кесте 2 Студенттердің білімін бағалау шкаласы |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%) | |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу Кесте 3 «Ұйымдастырушылық тәртіп» пәні бойынша баллдарды бөлу |Апта |Бақылау түрлері |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта аралығында |30 | | | |аудиториялық сабаққа | | | | |қатысу | | | |1 |Практикалық сабақ |0 | | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |0 | | |2 |Практикалық сабақ |10 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |0 | | |3 |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |30 |Эссе | |4 |Практикалық сабақ |30 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |30 |Эссе | |5 |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |30 |Эссе | |6 |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |30 |Баяндама | |7 |Практикалық сабақ |0 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ | 0 | | | |ОӨЖ |0 | | | |Межелік бақылау |50 | | | |Дәріс сабағына қатысуы |30 | | | |Практикалық сабақ |100 | | | |СОӨЖ |0 | | | |СӨЖ |120 | | | |Межелік бақылау 1 |50 | | | |Барлығы |300 | | | |8-15 апта аралығында |30 | | | |аудиториялық сабаққа | | | | |қатысу | | | |8 |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |0 | | |9 |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |34 |Эссе | |10 |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |0 | | |11 |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |34 |Эссе | |12 |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |0 | | |13 |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 |Талқылау | | |ОӨЖ |34 |Эссе | |14 |Практикалық сабақ |16 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |18 |Эссе | |15 |Практикалық сабақ |0 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |ООӨЖ |0 |Талқылау | | |ОӨЖ |0 | | | |Межелік бақылау |50 | | | |Дәріс сабағына қатысуы |30 | | | |Практикалық сабақ |100 | | | |ООӨЖ |0 | | | |ОӨЖ |120 | | | |Межелік бақылау 2 |50 | | | |Барлығы |300 | | |1-15 апта аралығында оқу нәтижесі |600 | | |бойынша жиыны | | | |Емтихан бойынша бал |400 | | |Академиялық кезең бойынша жиыны |1000 | | Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 2 балдан қойылады. Жалпы дәріске қатысқаны үшін 7 аптаға 30 бал берілген. Практикалық сабақтарға жауап бергендері үшін 1 аптадан 15 аптаға дейін 200 бал, ОӨЖ - 240, ООӨЖ – 0 балл қойылады. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы (ООӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге кейс тапсырма береді. Онда студент берілген тапсырма бойынша жағдайды оқып, берілген сұрақтар бойынша өз пікірлерін ортаға салады.Студенттің өздік жұмысы (ОӨЖ) кесте 3мұнда оқытушы студенттерге өздік жұмысының тақырыптарын ұсынады. Ол тақырыптар бойынша студенттер баяндама немесе эссе жазып тапсырады. Жалпы студент курс бойынша 600 балл жинау керек. Емтихан бойынша жиыны 400 бал қойылады. Академиялық кезең бойынша студент 1000 бал жинауы қажет. Студенттердің білімін бағалау шкаласы |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%) | |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Студенттердің өздік жұмыстарының және студенттердің оқытушылармен өздік жұмыстарының тақырыптары 1 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Этикалық білім жүйесіндегі тұлға аралық қарым қатынастардың этикасы- Эссе. 2. Толеранттылық, адамның құқығы және жалпы игілік қарым қатынастың регулятивті идеясы ретінде- Эссе. 3. Қарым қатынастағы әділділік және адамгершілік - эссе. 4. Қарым қатынаста вербальді агрессияның пайда болудың алғышарттары және себептері- Эссе 5. Еңбек келісім шартпен ескертілген ерекше моральді міндеттемелер - Эссе. 6. Көшбасшылықтың моральды негіздері- эссе 7. Корпоративті кодекстер және олардың тағайындалуы- эссе 8. Қарым-қатынаста әртүрлі «Мен» жағдайындағы мінез құлық - Эссе. 2 Студенттердің оқытушылармен өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Басқарудың адамгершілік принциптері. Басқарушының этикеті. 2. Корпоративті этика және оның функциялары. 3. Іскерлік әңгімелесу табыстылығының факторлары. 4. Сөз этикеті вербальді агрессияны болдырмаудың құралы ретінде 5. Іскерлік қарым қатынастағы адамгершілік жауапкершіліктің түрлері. 6. Басқарушылық этика. 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1Громова Л.А. Этика управления – Учебное пособие: Санкт –Петербург – 2010г 7.1.2 Горбатов А.В., Елескина О.В Деловая этика – Учебное пособие: Кемерово, 2010г. 7.1.3 Коробкова С.Н. Этика делового общения- Учебное пособие –Санкт- Петербург, 2009 г.. 7.1.4 Рева В.Е. Деловое общение : Учебное пособие. – Пенза: ПГУ, 2011. – 240 с. 7.1.5 Виханский О.С. Менеджмент: Учебник / Виханский О.С., Наумов А.И. – М.: Экономист, 2011 7.1.6 Узерина М.С. Этика делового общения: Учебное пособие- Ульяновск, 2010г 7.1.7 Шеретов Ведение переговоров: Учебное пособие. – Алматы: Издательство «Юрист», 2010. 8.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1.Киселев Е.А. Основы обшей риторики. Учебное пособие. - М.: Московский международный институт эконометрики, информатики, финансов и права, 2003. – 158 с. 7.2.2. Ведение переговоров и разрешение конфликтов / Пер. с англ.- М: Альпина Бизнес Букс, 2006. 7.2.3 Ковальчук А.С. К 56 Основы имиджелогии и делового общения: Учебное пособие для студентов вузов. 3-е изд., перераб. и доп. - Ростов н/Д: изд-во «Феникс», 2004. 7.2.3 Колтунова М.Ф. Язык и деловое общение. Нормы, Риторика, Этикет: Учебное пособие. М.: Экономика, 2000. 7.2.4 Коробейникова Л.С., Купрюшина О.М. Деловое общение. – Воронеж: Воронежский государственный университет, 2004. – 57 с. 7.2.5 Кузин Ф. А. Культура делового общения: Практическое пособие. - 6-е изд., перераб. и доп. - М.: 2002. 7.2.6 Кузнецов И.Н. Деловое общение. Деловой этикет: Учеб. пособие для студентов вузов. - М.: ЮНИТН-ДАНА, 2005. 7.2.7 Кузнецова О.В. Деловое общение - Ростов н/Д.: Феникс, 2003. 7.2.8 Мельник Г.С. Общение в журналистике: секреты мастерства. 2-е изд., перераб. - СПб.: Питер, 2008. 7.2.9 Ханников А.В. Деловой этикет и ведение переговоров: Правила хорошего тона с комментариями психолога. – М.:, 2005. [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz