Файл қосу

Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты         |ПОӘК                |                      |
|                              |                    |ПОӘК                  |
|                              |                    |042-18-37.1.39/02-2014|
|ПОӘК                          |05.06.2014 ж.  № 1  |                      |
|Студенттерге арналған         |басылым             |                      |
|пәндердің оқу жұмыс           |                    |                      |
|бағдарламасы «Математиканы    |                    |                      |
|дифференциалдық оқытудың      |                    |                      |
|дидактикалық негіздері»       |                    |                      |









                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





       «Математиканы дифференциалдық оқытудың  дидактикалық негіздері»





                    5В060100 – “Математика” мамандық үшін



           СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    Семей
                                    2014

1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2014__.
Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Математика және МОӘ» кафедрасының аға
оқытушысы, математика магистрі

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында

«____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2 физика математика  факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында

«____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама.

Төраға      ______________        К. А. Батырова



3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2014___ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________   Г. К. Искакова


4   05.06.2014 ж.  № 1 басылым






















                                   Мазмұны

     1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4
     2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік
        ұсынымдар.............................................5
     3. Курс форматы және
        саясаты.............................................................
        ............................5
     4. Баға қоюдың
        саясаты.............................................................
        ........................................5
     5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды
        бөлу........................6
     6. СОӨЖ және СӨЖ
        мазмұны.............................................................
        .............................7
     7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
        кестелері......................................................8





































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
            • Оқытушының тегi Нурсултанова Г. К. – математика магистрі, аға
              оқытушы
            • Кафедра –Математика және МОӘ;
            • Ақпарат –  № і оқу ғимараты, кабинет № 226
            • Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша
Пәннiң атауы – Математиканы дифференциалдық оқытудың  дидактикалық
негіздері;
            • Кредит саны – 3;


      1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте):
      1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс       |Семестр   |Кредиттер|ЛК             |
|           |          |         |(сағ)          |
|A          |4,0       |95-100   |               |
|           |          |         |Өте жақсы      |
|A-         |3,67      |90-94    |               |
|B+         |3,33      |85-89    |               |
|           |          |         |Жақсы          |
|B          |3,0       |80-84    |               |
|B-         |2,67      |75-79    |               |
|C+         |2,33      |70-74    |               |
|           |          |         |               |
|           |          |         |Қанағаттанарлық|
|C          |2,0       |65-69    |               |
|C-         |1,67      |60-64    |               |
|D+         |1,33      |55-59    |               |
|D          |1,0       |50-54    |               |
|F          |0         |0-49     |Қанағаттанарлық|
|           |          |         |сыз            |


      5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ
      2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу
|№  |Тақырып-тың аты                        |Дәріс  |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ    |
|   |                                       |       |ну     |       |       |
|Математика                                                                 |
|1  |2                                        |3   |4      |5      |6      |
|1  |Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы   |2   |1      |1      |3      |
|   |мәселелері. Математиканы оқытудң пәні,   |    |       |       |       |
|   |математиканы оќытудың теориясы мен       |    |       |       |       |
|   |әдістемесі. МОӘ-нің пәні, мазмұны,       |    |       |       |       |
|   |мақсаты мен міндеттері.                  |    |       |       |       |
|2  |Математиканы оқытудың мақсаттары.        |1   |       |1      |3      |
|   |Математиканы оқыту әдістемесінің тарихы, |    |       |       |       |
|   |ќәзіргі жайы, даму перспективалары       |    |       |       |       |
|3  |Мектеп математикасы курсын оқытудағы     |1   |1      |1      |3      |
|   |ғылыми таным әдістері ( бақылау және     |    |       |       |       |
|   |эксперимент, салыстыру).                 |    |       |       |       |
|4  |Мектеп математикасы курсын оқытудағы     |2   |1      |1      |3      |
|   |ғылыми таным әдістері (анализ бен        |    |       |       |       |
|   |синтез).                                 |    |       |       |       |
|5  |Мектеп математикасы курсын оқытудағы     |1   |1      |1      |3      |
|   |ғылыми таным әдістері (индукция мен      |    |       |       |       |
|   |дедукция).                               |    |       |       |       |
|6  |Математиканы оқытудың ғылыми әдістері    |1   |       |1      |3      |
|   |(аналогия және модельдеу, жалпылау және  |    |       |       |       |
|   |нақтылау).                               |    |       |       |       |
|7  |Математиканы оқытудың ғылыми ідістері    |2   |1      |1      |3      |
|   |(жалпылау және нақтылау, абстракциялау). |    |       |       |       |
|8  |Математиканы оқыту әдістері мен          |1   |1      |1      |3      |
|   |принциптері (математиканы оқытудың       |    |       |       |       |
|   |дидактикалық принциптері).               |    |       |       |       |
|9  |Математиканы оқыту әдістері мен          |1   |1      |1      |3      |
|   |принциптері (оқытудың әдістері, дәстүрлі |    |       |       |       |
|   |әдістер).                                |    |       |       |       |
|10 |Математиканы оқыту әдістері мен          |1   |       |1      |3      |
|   |принциптері (оқытудың дәстүрлі емес      |    |       |       |       |
|   |әдістер).                                |    |       |       |       |
|11 |Математиканы оқыту әдістері мен          |1   |1      |1      |3      |
|   |принциптері (оқушылардың өзіндік жұмысы).|    |       |       |       |
|12 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |1   |1      |1      |3      |
|   |(Ұғым - логикалық категория. Ұғымныц     |    |       |       |       |
|   |негізгі мінездемелері).                  |    |       |       |       |
|13 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |2   |1      |1      |3      |
|   |(ұғымдарды қалыптастыру).                |    |       |       |       |
|14 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |1   |       |1      |3      |
|   |(математикалық ұғымдардың анықтамасы және|    |       |       |       |
|   |олармен жүргізілетін жұмыстар).          |    |       |       |       |
|15 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды    |1   |1      |1      |3      |
|   |дәлелдеу әдістері.                       |    |       |       |       |
|19 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды    |1   |       |       |       |
|   |дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және         |    |       |       |       |
|   |оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі).|    |       |       |       |
|17 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды    |2   |1      |       |       |
|   |дәлелдеу әдістері (мектеп математика     |    |       |       |       |
|   |курсында теоремаларды оқыту).            |    |       |       |       |
|18 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды    |1   |       |       |       |
|   |дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және         |    |       |       |       |
|   |оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі, |    |       |       |       |
|   |жалғасы).                                |    |       |       |       |
|19 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды    |1   |1      |       |       |
|   |дәлелдеу әдістері.                       |    |       |       |       |
|20 |Математиканы есептер арқылы оқыту        |1   |       |       |       |
|   |әдістемесі (есептің математиканы         |    |       |       |       |
|   |оқытудағы орны және міндеттері. Есеп     |    |       |       |       |
|   |түрлері).                                |    |       |       |       |
|21 |Математиканы есептер арқылы оқыту        |1   |1      |       |       |
|   |әдістемесі (Есеп шығаруға қойылатын      |    |       |       |       |
|   |негізгі талаптар . Оқушыны есеп шығаруға |    |       |       |       |
|   |үйрету).                                 |    |       |       |       |
|22 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру (сабақ, |2   |       |       |       |
|   |оның құрылым және түрлері).              |    |       |       |       |
|23 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру (Сабақты|1   |1      |       |       |
|   |талдау схемасы. Мұғалімнің сабаққа       |    |       |       |       |
|   |дайындалуы және жұмыс жоспары).          |    |       |       |       |
|24 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру         |1   |       |       |       |
|   |(оқушылардың білімі мен іскерлігін       |    |       |       |       |
|   |тексерудің түрлері мен әдістері).        |    |       |       |       |
|   |Барлығы                                  |30  |15     |15     |45     |




      6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ
      3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары


      |СОӨЖ                                              |СӨЖ                      |
|Аудиториялық             |Аудитормядан тыс         |                         |
|1                        |2                        |3                        |
|                         |Тапсырмалардың түрімен   |2 –тақырыпқа дайындық.   |
|                         |танысу. Үй тапсырмасын   |                         |
|                         |беру.                    |                         |
|Үй тапсырмасының         |Ауызша сұрақ – жауапқа   |3 –тақырыпқа дайындық. Үй|
|орындалуы бойынша жалпы  |дайындалу туралы жеке    |тапсырмасымен жұмыс.     |
|кеңестер. Ауызша сұрақ – |кеңестер.                |                         |
|жауап.                   |                         |                         |
|Үй тапсырмасын тапсыру.  |Үй тапсырмасын орындау   |4 –тақырыпқа дайындық.   |
|                         |туралы жеке кеңестер.    |                         |
|Аудиториялық бақылау     |Ауызша сұрақ – жауапқа   |5 –тақырыпқа дайындық.   |
|жұмысына дайындалу туралы|дайындалу туралы жеке    |                         |
|кеңестер. Ауызша сұрақ – |кеңестер.                |                         |
|жауап.                   |                         |                         |
|Аудиториялық бақылау     |Тестке дайындалу туралы  |6 –тақырыпқа дайындық.   |
|жұмыс                    |жеке кеңестер.           |Тестке дайындалу.        |
|                         |Үй тапсырмасын беру.     |                         |
|Тест алу.                |Үй тапсырмасын орындау   |7 –тақырыпқа дайындық. Үй|
|                         |туралы жеке кеңестер.    |тапсырмасымен жұмыс.     |
|Үй тапсырмасын тапсыру.  |Үй тапсырмасын беру.     |8 –тақырыпқа дайындық.   |
|Бірінші межелік бақылау. |                         |                         |
|Ауызша сұрақ – жауап     |Ауызша сұрақ – жауапқа   |9 –тақырыпқа дайындық.   |
|бойынша кеңестер.        |дайындалу туралы жеке    |                         |
|                         |кеңестер.                |                         |
|Ауызша сұрақ – жауап.    |Үй тапсырмасын орындау   |10–тақырыпқа дайындық. Үй|
|                         |туралы жеке кеңестер     |тапсырмасымен жұмыс.     |
|Үй тапсырмасының есептері|Үй тапсырмасын орындау   |11–тақырыпқа дайындық. Үй|
|бойынша кеңестер.        |туралы жеке кеңестер.    |тапсырмасымен жұмыс.     |
|Үй тапсырмасын тапсыру.  |Ауызша сұрақ – жауапқа   |12–тақырыпқа дайындық.   |
|                         |дайындалу туралы жеке    |                         |
|                         |кеңестер.                |                         |
|Ауызша сұрақ – жауап.    |Үй тапсырмасын беру.     |13-тақырыпқа дайындық.   |
|Аудиториялық бақылау     |Тестке дайындалу туралы  |14-тақырыпқа дайындық.   |
|жұмыс.                   |жеке кеңестер.           |Тестке дайындалу. Үй     |
|                         |                         |тапсырмасымен жұмыс.     |
|Тест алу.                |Үй тапсырмасын орындау   |15-тақырыпқа дайындық. Үй|
|                         |туралы жеке кеңестер.    |тапсырмасымен жұмыс.     |
|Үй тапсырмасын тапсыру.  |Тестілік эмтихан         |Эмтиханға дайындалу.     |
|Екінші межелік бақылау.  |сұрақтары бойынша жеке   |                         |
|                         |мағлұматтар.             |                         |


7 «Математиканы дифференциалдық оқытудың  дидактикалық негіздері» ПӘНІ
БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ

4 кесте – «Математиканы дифференциалдық оқытудың  дидактикалық негіздері»
ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
|Апталар   |1                                                                |




Пәндер