Файл қосу
Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-37.1.39/02-2014| |ПОӘК |05.06.2014 ж. № 1 | | |Студенттерге арналған |басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы «Математиканы | | | |дифференциалдық оқытудың | | | |дидактикалық негіздері» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері» 5В060100 – “Математика” мамандық үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2014__. Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Математика және МОӘ» кафедрасының аға оқытушысы, математика магистрі 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ К. А. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2014___ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 05.06.2014 ж. № 1 басылым Мазмұны 1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.............................................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ............................5 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ........................................5 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу........................6 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны............................................................. .............................7 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері......................................................8 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегi Нурсултанова Г. К. – математика магистрі, аға оқытушы • Кафедра –Математика және МОӘ; • Ақпарат – № і оқу ғимараты, кабинет № 226 • Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша Пәннiң атауы – Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері; • Кредит саны – 3; 1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте): 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер|ЛК | | | | |(сағ) | |A |4,0 |95-100 | | | | | |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 | | | | | |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |C+ |2,33 |70-74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық| |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлық| | | | |сыз | 5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу |№ |Тақырып-тың аты |Дәріс |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ | | | | |ну | | | |Математика | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы |2 |1 |1 |3 | | |мәселелері. Математиканы оқытудң пәні, | | | | | | |математиканы оќытудың теориясы мен | | | | | | |әдістемесі. МОӘ-нің пәні, мазмұны, | | | | | | |мақсаты мен міндеттері. | | | | | |2 |Математиканы оқытудың мақсаттары. |1 | |1 |3 | | |Математиканы оқыту әдістемесінің тарихы, | | | | | | |ќәзіргі жайы, даму перспективалары | | | | | |3 |Мектеп математикасы курсын оқытудағы |1 |1 |1 |3 | | |ғылыми таным әдістері ( бақылау және | | | | | | |эксперимент, салыстыру). | | | | | |4 |Мектеп математикасы курсын оқытудағы |2 |1 |1 |3 | | |ғылыми таным әдістері (анализ бен | | | | | | |синтез). | | | | | |5 |Мектеп математикасы курсын оқытудағы |1 |1 |1 |3 | | |ғылыми таным әдістері (индукция мен | | | | | | |дедукция). | | | | | |6 |Математиканы оқытудың ғылыми әдістері |1 | |1 |3 | | |(аналогия және модельдеу, жалпылау және | | | | | | |нақтылау). | | | | | |7 |Математиканы оқытудың ғылыми ідістері |2 |1 |1 |3 | | |(жалпылау және нақтылау, абстракциялау). | | | | | |8 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |1 |1 |3 | | |принциптері (математиканы оқытудың | | | | | | |дидактикалық принциптері). | | | | | |9 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |1 |1 |3 | | |принциптері (оқытудың әдістері, дәстүрлі | | | | | | |әдістер). | | | | | |10 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 | |1 |3 | | |принциптері (оқытудың дәстүрлі емес | | | | | | |әдістер). | | | | | |11 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |1 |1 |3 | | |принциптері (оқушылардың өзіндік жұмысы).| | | | | |12 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |1 |1 |1 |3 | | |(Ұғым - логикалық категория. Ұғымныц | | | | | | |негізгі мінездемелері). | | | | | |13 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |2 |1 |1 |3 | | |(ұғымдарды қалыптастыру). | | | | | |14 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |1 | |1 |3 | | |(математикалық ұғымдардың анықтамасы және| | | | | | |олармен жүргізілетін жұмыстар). | | | | | |15 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 |1 |1 |3 | | |дәлелдеу әдістері. | | | | | |19 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 | | | | | |дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және | | | | | | |оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі).| | | | | |17 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |2 |1 | | | | |дәлелдеу әдістері (мектеп математика | | | | | | |курсында теоремаларды оқыту). | | | | | |18 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 | | | | | |дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және | | | | | | |оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі, | | | | | | |жалғасы). | | | | | |19 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 |1 | | | | |дәлелдеу әдістері. | | | | | |20 |Математиканы есептер арқылы оқыту |1 | | | | | |әдістемесі (есептің математиканы | | | | | | |оқытудағы орны және міндеттері. Есеп | | | | | | |түрлері). | | | | | |21 |Математиканы есептер арқылы оқыту |1 |1 | | | | |әдістемесі (Есеп шығаруға қойылатын | | | | | | |негізгі талаптар . Оқушыны есеп шығаруға | | | | | | |үйрету). | | | | | |22 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру (сабақ, |2 | | | | | |оның құрылым және түрлері). | | | | | |23 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру (Сабақты|1 |1 | | | | |талдау схемасы. Мұғалімнің сабаққа | | | | | | |дайындалуы және жұмыс жоспары). | | | | | |24 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру |1 | | | | | |(оқушылардың білімі мен іскерлігін | | | | | | |тексерудің түрлері мен әдістері). | | | | | | |Барлығы |30 |15 |15 |45 | 6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ 3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары |СОӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудитормядан тыс | | |1 |2 |3 | | |Тапсырмалардың түрімен |2 –тақырыпқа дайындық. | | |танысу. Үй тапсырмасын | | | |беру. | | |Үй тапсырмасының |Ауызша сұрақ – жауапқа |3 –тақырыпқа дайындық. Үй| |орындалуы бойынша жалпы |дайындалу туралы жеке |тапсырмасымен жұмыс. | |кеңестер. Ауызша сұрақ – |кеңестер. | | |жауап. | | | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Үй тапсырмасын орындау |4 –тақырыпқа дайындық. | | |туралы жеке кеңестер. | | |Аудиториялық бақылау |Ауызша сұрақ – жауапқа |5 –тақырыпқа дайындық. | |жұмысына дайындалу туралы|дайындалу туралы жеке | | |кеңестер. Ауызша сұрақ – |кеңестер. | | |жауап. | | | |Аудиториялық бақылау |Тестке дайындалу туралы |6 –тақырыпқа дайындық. | |жұмыс |жеке кеңестер. |Тестке дайындалу. | | |Үй тапсырмасын беру. | | |Тест алу. |Үй тапсырмасын орындау |7 –тақырыпқа дайындық. Үй| | |туралы жеке кеңестер. |тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Үй тапсырмасын беру. |8 –тақырыпқа дайындық. | |Бірінші межелік бақылау. | | | |Ауызша сұрақ – жауап |Ауызша сұрақ – жауапқа |9 –тақырыпқа дайындық. | |бойынша кеңестер. |дайындалу туралы жеке | | | |кеңестер. | | |Ауызша сұрақ – жауап. |Үй тапсырмасын орындау |10–тақырыпқа дайындық. Үй| | |туралы жеке кеңестер |тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасының есептері|Үй тапсырмасын орындау |11–тақырыпқа дайындық. Үй| |бойынша кеңестер. |туралы жеке кеңестер. |тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Ауызша сұрақ – жауапқа |12–тақырыпқа дайындық. | | |дайындалу туралы жеке | | | |кеңестер. | | |Ауызша сұрақ – жауап. |Үй тапсырмасын беру. |13-тақырыпқа дайындық. | |Аудиториялық бақылау |Тестке дайындалу туралы |14-тақырыпқа дайындық. | |жұмыс. |жеке кеңестер. |Тестке дайындалу. Үй | | | |тапсырмасымен жұмыс. | |Тест алу. |Үй тапсырмасын орындау |15-тақырыпқа дайындық. Үй| | |туралы жеке кеңестер. |тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Тестілік эмтихан |Эмтиханға дайындалу. | |Екінші межелік бақылау. |сұрақтары бойынша жеке | | | |мағлұматтар. | | 7 «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ 4 кесте – «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері» ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ |Апталар |1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz