Файл қосу
Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-18-37.1.39/02-2014|
|ПОӘК |05.06.2014 ж. № 1 | |
|Студенттерге арналған |басылым | |
|пәндердің оқу жұмыс | | |
|бағдарламасы «Математиканы | | |
|дифференциалдық оқытудың | | |
|дидактикалық негіздері» | | |
ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері»
5В060100 – “Математика” мамандық үшін
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014
1 ӘЗІРЛЕНГЕН
Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2014__.
Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Математика және МОӘ» кафедрасының аға
оқытушысы, математика магистрі
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында
«____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама.
Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев
2.2 физика математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында
«____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама.
Төраға ______________ К. А. Батырова
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған
«____» _______________ 2014___ж., № ___хаттама.
ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова
4 05.06.2014 ж. № 1 басылым
Мазмұны
1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4
2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік
ұсынымдар.............................................5
3. Курс форматы және
саясаты.............................................................
............................5
4. Баға қоюдың
саясаты.............................................................
........................................5
5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды
бөлу........................6
6. СОӨЖ және СӨЖ
мазмұны.............................................................
.............................7
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
кестелері......................................................8
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
• Оқытушының тегi Нурсултанова Г. К. – математика магистрі, аға
оқытушы
• Кафедра –Математика және МОӘ;
• Ақпарат – № і оқу ғимараты, кабинет № 226
• Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша
Пәннiң атауы – Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық
негіздері;
• Кредит саны – 3;
1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте):
1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредиттер|ЛК |
| | | |(сағ) |
|A |4,0 |95-100 | |
| | | |Өте жақсы |
|A- |3,67 |90-94 | |
|B+ |3,33 |85-89 | |
| | | |Жақсы |
|B |3,0 |80-84 | |
|B- |2,67 |75-79 | |
|C+ |2,33 |70-74 | |
| | | | |
| | | |Қанағаттанарлық|
|C |2,0 |65-69 | |
|C- |1,67 |60-64 | |
|D+ |1,33 |55-59 | |
|D |1,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттанарлық|
| | | |сыз |
5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ
2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу
|№ |Тақырып-тың аты |Дәріс |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ |
| | | |ну | | |
|Математика |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|1 |Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы |2 |1 |1 |3 |
| |мәселелері. Математиканы оқытудң пәні, | | | | |
| |математиканы оќытудың теориясы мен | | | | |
| |әдістемесі. МОӘ-нің пәні, мазмұны, | | | | |
| |мақсаты мен міндеттері. | | | | |
|2 |Математиканы оқытудың мақсаттары. |1 | |1 |3 |
| |Математиканы оқыту әдістемесінің тарихы, | | | | |
| |ќәзіргі жайы, даму перспективалары | | | | |
|3 |Мектеп математикасы курсын оқытудағы |1 |1 |1 |3 |
| |ғылыми таным әдістері ( бақылау және | | | | |
| |эксперимент, салыстыру). | | | | |
|4 |Мектеп математикасы курсын оқытудағы |2 |1 |1 |3 |
| |ғылыми таным әдістері (анализ бен | | | | |
| |синтез). | | | | |
|5 |Мектеп математикасы курсын оқытудағы |1 |1 |1 |3 |
| |ғылыми таным әдістері (индукция мен | | | | |
| |дедукция). | | | | |
|6 |Математиканы оқытудың ғылыми әдістері |1 | |1 |3 |
| |(аналогия және модельдеу, жалпылау және | | | | |
| |нақтылау). | | | | |
|7 |Математиканы оқытудың ғылыми ідістері |2 |1 |1 |3 |
| |(жалпылау және нақтылау, абстракциялау). | | | | |
|8 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |1 |1 |3 |
| |принциптері (математиканы оқытудың | | | | |
| |дидактикалық принциптері). | | | | |
|9 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |1 |1 |3 |
| |принциптері (оқытудың әдістері, дәстүрлі | | | | |
| |әдістер). | | | | |
|10 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 | |1 |3 |
| |принциптері (оқытудың дәстүрлі емес | | | | |
| |әдістер). | | | | |
|11 |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |1 |1 |3 |
| |принциптері (оқушылардың өзіндік жұмысы).| | | | |
|12 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |1 |1 |1 |3 |
| |(Ұғым - логикалық категория. Ұғымныц | | | | |
| |негізгі мінездемелері). | | | | |
|13 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |2 |1 |1 |3 |
| |(ұғымдарды қалыптастыру). | | | | |
|14 |Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі |1 | |1 |3 |
| |(математикалық ұғымдардың анықтамасы және| | | | |
| |олармен жүргізілетін жұмыстар). | | | | |
|15 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 |1 |1 |3 |
| |дәлелдеу әдістері. | | | | |
|19 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 | | | |
| |дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және | | | | |
| |оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі).| | | | |
|17 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |2 |1 | | |
| |дәлелдеу әдістері (мектеп математика | | | | |
| |курсында теоремаларды оқыту). | | | | |
|18 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 | | | |
| |дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және | | | | |
| |оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі, | | | | |
| |жалғасы). | | | | |
|19 |Математикалық сөйлемдер, теоремаларды |1 |1 | | |
| |дәлелдеу әдістері. | | | | |
|20 |Математиканы есептер арқылы оқыту |1 | | | |
| |әдістемесі (есептің математиканы | | | | |
| |оқытудағы орны және міндеттері. Есеп | | | | |
| |түрлері). | | | | |
|21 |Математиканы есептер арқылы оқыту |1 |1 | | |
| |әдістемесі (Есеп шығаруға қойылатын | | | | |
| |негізгі талаптар . Оқушыны есеп шығаруға | | | | |
| |үйрету). | | | | |
|22 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру (сабақ, |2 | | | |
| |оның құрылым және түрлері). | | | | |
|23 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру (Сабақты|1 |1 | | |
| |талдау схемасы. Мұғалімнің сабаққа | | | | |
| |дайындалуы және жұмыс жоспары). | | | | |
|24 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру |1 | | | |
| |(оқушылардың білімі мен іскерлігін | | | | |
| |тексерудің түрлері мен әдістері). | | | | |
| |Барлығы |30 |15 |15 |45 |
6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ
3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары
|СОӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудитормядан тыс | |
|1 |2 |3 |
| |Тапсырмалардың түрімен |2 –тақырыпқа дайындық. |
| |танысу. Үй тапсырмасын | |
| |беру. | |
|Үй тапсырмасының |Ауызша сұрақ – жауапқа |3 –тақырыпқа дайындық. Үй|
|орындалуы бойынша жалпы |дайындалу туралы жеке |тапсырмасымен жұмыс. |
|кеңестер. Ауызша сұрақ – |кеңестер. | |
|жауап. | | |
|Үй тапсырмасын тапсыру. |Үй тапсырмасын орындау |4 –тақырыпқа дайындық. |
| |туралы жеке кеңестер. | |
|Аудиториялық бақылау |Ауызша сұрақ – жауапқа |5 –тақырыпқа дайындық. |
|жұмысына дайындалу туралы|дайындалу туралы жеке | |
|кеңестер. Ауызша сұрақ – |кеңестер. | |
|жауап. | | |
|Аудиториялық бақылау |Тестке дайындалу туралы |6 –тақырыпқа дайындық. |
|жұмыс |жеке кеңестер. |Тестке дайындалу. |
| |Үй тапсырмасын беру. | |
|Тест алу. |Үй тапсырмасын орындау |7 –тақырыпқа дайындық. Үй|
| |туралы жеке кеңестер. |тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасын тапсыру. |Үй тапсырмасын беру. |8 –тақырыпқа дайындық. |
|Бірінші межелік бақылау. | | |
|Ауызша сұрақ – жауап |Ауызша сұрақ – жауапқа |9 –тақырыпқа дайындық. |
|бойынша кеңестер. |дайындалу туралы жеке | |
| |кеңестер. | |
|Ауызша сұрақ – жауап. |Үй тапсырмасын орындау |10–тақырыпқа дайындық. Үй|
| |туралы жеке кеңестер |тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасының есептері|Үй тапсырмасын орындау |11–тақырыпқа дайындық. Үй|
|бойынша кеңестер. |туралы жеке кеңестер. |тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасын тапсыру. |Ауызша сұрақ – жауапқа |12–тақырыпқа дайындық. |
| |дайындалу туралы жеке | |
| |кеңестер. | |
|Ауызша сұрақ – жауап. |Үй тапсырмасын беру. |13-тақырыпқа дайындық. |
|Аудиториялық бақылау |Тестке дайындалу туралы |14-тақырыпқа дайындық. |
|жұмыс. |жеке кеңестер. |Тестке дайындалу. Үй |
| | |тапсырмасымен жұмыс. |
|Тест алу. |Үй тапсырмасын орындау |15-тақырыпқа дайындық. Үй|
| |туралы жеке кеңестер. |тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасын тапсыру. |Тестілік эмтихан |Эмтиханға дайындалу. |
|Екінші межелік бақылау. |сұрақтары бойынша жеке | |
| |мағлұматтар. | |
7 «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері» ПӘНІ
БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
4 кесте – «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері»
ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
|Апталар |1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz