Файл қосу
Кітаптану ғылымы
5В050504 «Журналистика» мамандығына арналған «Кітаптану негіздері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы _________ «___» _______ 2014 жыл. қолы Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының мәжілісінде қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» _______ 2014 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеттің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» _______ 2014 жыл. Төрағасы: ___________ Тойкин С.Х. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде мақұлданып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 «___» _______ 20 ж. шыққан ПОӘК-нің №2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль бойынша) 5 БӨЖ тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Кітаптану негіздері» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Кітаптану негіздері» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В050400 «Журналистика» мамандығының 1080-23.08.2012 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - 5В050400 «Журналистика» мамандығының эликтивті пәндер катологы бойынша жүзеге асады. Эликтивті пәндер катологы ОӘК-тің __________ жылғы №____ хаттамасымен бекітілген; - СТУ 042-ГУ-4-2014 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Басты мәселе кітап туралы ғылым, оның кітап және кітап ісін дамытудағы ролі. мерзімді және беймерзімді баспасөздің зерттелу жайы. қазақстанда кітаптану ғылымының соңғы жылдарда ғана қолға алып қарастырылуда. кітаптану негіздері пәні бойынша ұсынылатын әдебиеттерге шолу. Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі: – кітаптану ғылымы туралы; – кітап және оның даму заңдылықтары; – жалпы кітаптың пайда болуы – Қазақстанда кітап ісінің дамуы; – қолға алынып жатқан қазіргі іс-шаралар. 3.2 Осы курстың мақсаты: «Кітаптану негіздері» оқу пәнін оқыту кітаптану негіздерімен таныстыру, оларға кітап туралы ғылымның жалпы теориялық және методологиялық принциптерін түсіндіру мақсатын көздейді. Курс журналист мамандығын оқытудағы негізгі пәннің бірі болып есептеледі. Осы оқу пәнінің негізгі мақсатын журналистика мамандығы бойынша кәсіптік мамандануда кітап және кітап практикасында туатын проблемаларды шешуде неғұрлым тиімді жолдарын таныстыру арқылы жетілдіріп күшейту құрайды. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: 3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Студенттер курсты меңгеру барысында: - дәріс, семинар сабақтарын өткізу жолымен, әлемдік қолжазба және баспа кітабы тарихының негізінде кітаптың адам мен қоғам өміріндегі рөлін; - кітаптану ғылымының туу, қалыптасу, даму тарихын, осы ғылымның жүйесін, теориясы мен методологиясын, өзге ғылымдармен байланысын бүгінгі заман талаптары тұрғысынан талдап талқылауды; - баспа ісі, полиграфия, библиополистика, кітапханатану, библиографиятану ғылымдарының қыр-сырын меңгерту көзделеді. - курстың теориялық және әдістемелік базасы отандық және орыс ғалымдарының зерттеулері мен ғылыми еңбектері мен осы саладағы арнайы әдебиеттер. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Журналистикаға кіріспе 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Мамандыққа баулу 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |1. Кітаптану ғылымы жайында. |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |2. Кітаптану ғылымының туу, қалыптасу, даму |1+1 ОСӨЖ |1,2,8 | |тарихынан. | | | |3. Кітап және оның адам мен қоғам өміріндегі |1+1 ОСӨЖ |1,2,5 | |ролі. | | | |4. Қолжазба кітап. |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |5. Баспа кітап. |1+1 ОСӨЖ |1,2,7 | |6. Кітаптану ғылымының функционалдық, |1+1 ОСӨЖ |1,2,3,4 | |қызметшілдік тұжырымдамасы. | | | |7. Жүйелі типологиялық тұжырымдама. |1+1 ОСӨЖ |1,2,7 | |8. Кітап музейі. |1+1 ОСӨЖ |1,2,3 | |9. Кітап баспагерлік білімі жүйесі. |1+1 ОСӨЖ |1,2,3, | |10. Кітапханатану білімі жүйесі. |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |11. Кітаптану білімінің ғылымдар жүйесінде |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |алатын орны және басқа ғылымдармен байланысы.| | | |12. Кітап және кітап ісінің материалдық, |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |экономикалық негізін нығайтып, байытып отыру.| | | |13. Кітап және кітап ісінің маман кадрларын |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |даярлау. | | | |14. Кітап және кітап ісін ғылыми басқаруда |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің маңызы. | | | |15. Балалар мен жасөспірімдерге арналған |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |басылымдар. | | | |Семинар сабақтар | |1. Кітаптану ғылымы жайында |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |2. Баспасөз бостандығы. |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |3. Кітаптану ғылымының туу, қалыптасу, даму |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |тарихынан | | | |4. Кітап және оның адам мен қоғам өміріндегі |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |ролі | | | |5. Қазақстандағы кітап тарихын зерттеуші |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |ғалымдар | | | |6. Қолжазба кітап |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |7. Алғашқы қолжазба басылымдар |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |8. Баспа кітап |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |9. Иоганн Гутенбергтің кітап тарихындағы |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |жаңалығы | | | |10. Кітаптану ғылымының функционалдық, |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |қызметшілдік тұжырымдамасы | | | |11. Кітаптану туралы ғылымның кешенділігі |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |тұжырымдамасы | | | |12. Жүйелі типологиялық тұжырымдама |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |13. «Қиылысушы ғылымдар» тұжырымдамасы |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |14. Кітаптанудың идеялық-саяси, ғылыми өрісі |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |15. Кітап музейі |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |16. Аралық бақылау жұмысы |1+1 ОСӨЖ |1,2,3,4,5,6,7,| | | |8 | |17. Кітап баспагерлік білімі жүйесі |1+1 ОСӨЖ |1,2,3 | |18. Кітап саудасы білімі жүйесі |1+1 ОСӨЖ |1,2,3,4 | |19. Кітапханатану білімі жүйесі |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |20. Библиографиятану білімі жүйесі |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |21. Кітаптану білімінің ғылымдар жүйесінде |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |алатын орны және басқа ғылымдармен байланысы | | | |22. Кітаптану және оған салалас пәндер |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |23. Кітап және кітап ісінің материалдық, |1+1 ОСӨЖ |1,2,8 | |экономикалық негізін нығайтып, байытып отыру | | | |24. Кітаптанудың нарық экономикасына көшуі |1+1 ОСӨЖ |1,2,3,4,5,6,7,| | | |8 | |25. Кітап және кітап ісінің маман кадрларын |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |даярлау | | | |26. Ғылыми –техникалық революция жетістіктерін|1+1 ОСӨЖ |1,2 | |өндіріске енгізу. | | | |27. Кітап және кітап ісін ғылыми басқаруда |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | |ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің маңызы | | | |28. Жекеменшік баспалар |1+1 ОСӨЖ |1,3,2 | |29. Балалар мен жасөспірімдерге арналған |1+1 ОСӨЖ |1,2 | |басылымдар | | | |30. Аралық бақылау жұмысы |1+1 ОСӨЖ |1,3,4 | 5 БІЛІМ АЛУШЫНЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Кітап және кітап ісін дамыту. 5.2 ХХ ғ.б. қазақ тіліндегі кітаптар. 5.3 Жүйелі типологиялық тұжырымдама. 5.4 Кітаптану ғылымының қазіргі жайы мен міндеттері. 5.5 Кітап және БАҚ. 5.6 ХХ ғ.б. қазақ тіліндегі кітаптар. 5.7 Кітаптанудың функционалдық, қызметшілдік тұжырымдамасы. 5.8 Кітаптану ғылымының Кеңес дәуіріндегі қалыптасуы, негізгі бағыттары. 5.9 Кітаптанумен көршілес, іргелес ғылымдар. 5.10 Кітап және оның адам мен қоғам өміріндегі рөлі. 5.11 Кітап баспагерлік білімі жүйесі. 5.12 Кітаптың алғашқы түрлері. 5.13 Қиылысушы ғылымдар тұжырымдамасы. 5.14 Кітаптану және оған салалас пәндер. 5.15 Баспа кітап. 5.16 Қолжазба кітап. 5.17 Кітаптану және оған салалас пәндер. 5.18 Қазақ балаларына арналған алғашқы басылымдар. 5.19 Кітап және информация жөніндегі түсінік. 5.20 Кітап басылымы туралы түсінік. 5.21 Кітаптану туралы ғылымның кешенділігі. 5.22 Қазан төңкерісіне дейінгі кітаптану ғылымының туу процесі. 5.23 Кітап және оның даму заңдылықтары. 5.24 Атамұра» баспасының тарихы. 5.25 Жалпы кітаптың пайда болуы. 5.26 Кітап саудасы білімі жүйесі. 5.27 «Мектеп» баспасының тарихы. 5.28 Ресейдегі кітап дамуының алғашқы кезеңдері. 5.29 Кітаптың алғашқы түрлері. 5.30 «Санат» баспасының тарихы. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Семниар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |1. Кітаптану |1. Кітаптану ғылымы |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |ғылымы жайында. |жайында |Мерзімді |материалдары-мен| | | | |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | | |материалдары | | | | |2. Баспасөз |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |бостандығы. |баспасөз |материалдары-мен| | | | |материалдары |жұмыс жұмыс | | |2. Кітаптану |3-4. Кітаптану |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |ғылымының туу, |ғылымының туу, |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | |қалыптасу, даму |қалыптасу, даму |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |тарихынан. |тарихынан |материалдары | | | |3. Кітап және |5. Кітап және оның |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |оның адам мен |адам мен қоғам |Мерзімді |материалдары-мен| | |қоғам өміріндегі |өміріндегі ролі |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |ролі. | |материалдары | | | | |6. Қазақстандағы кітап|Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |тарихын зерттеуші |баспасөз |материалдары-мен| | | |ғалымдар |материалдары |жұмыс жұмыс | | |4. Қолжазба |7. Қолжазба кітап |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |кітап. | |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | | | |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | | |материалдары | | | | |8. Алғашқы қолжазба |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |басылымдар |баспасөз |материалдары-мен| | | | |материалдары |жұмыс жұмыс | | |5. Баспа кітап. |9. Баспа кітап |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | | | |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | | | |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | | |материалдары | | | | |10. Иоганн |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |Гутенбергтің кітап |баспасөз |материалдары-мен| | | |тарихындағы жаңалығы |материалдары |жұмыс жұмыс | | |6. Кітаптану |11. Кітаптану |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |ғылымының |ғылымының |Мерзімді |материалдары-мен| | |функционалдық, |функционалдық, |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |қызметшілдік |қызметшілдік |материалдары | | | |тұжырымдамасы. |тұжырымдамасы | | | | | |12. Кітаптану туралы |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |ғылымның кешенділігі |баспасөз |материалдары-мен| | | |тұжырымдамасы |материалдары |жұмыс жұмыс | | |7. Жүйелі |13. «Қиылысушы |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша | |типологиялық |ғылымдар» |бақылау |материалдары-мен| | |тұжырымдама. |тұжырымдамасы |тапсырмалары |жұмыс жұмыс | | | |14. Кітаптанудың |Мерзімді |Тест |Ауызша | | |идеялық-саяси, ғылыми |баспасөз |тапсырмалары-мен| | | |өрісі |материалдары |жұмыс | | |8. Кітап музейі. |15. Кітап музейі |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | | | |Мерзімді |материалдары-мен| | | | |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | | |материалдары | | | | |16. Аралық бақылау |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |жұмысы |баспасөз |материалдары-мен| | | | |материалдары |жұмыс жұмыс | | |9. Кітап |17. Кітап баспагерлік |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |баспагерлік |білімі жүйесі |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | |білімі жүйесі. | |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | | |материалдары | | | | |18. Кітап саудасы |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |білімі жүйесі |баспасөз |материалдары-мен| | | | |материалдары |жұмыс жұмыс | | |10. Кітапханатану|19. Кітапханатану |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |білімі жүйесі. |білімі жүйесі |Мерзімді |материалдары-мен| | | | |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | | |материалдары | | | | |20.Библиографиятану |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |білімі жүйесі |баспасөз |материалдары-мен| | | | |материалдары |жұмыс жұмыс | | |11. Кітаптану |21. Кітаптану |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |білімінің |білімінің ғылымдар |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | |ғылымдар |жүйесінде алатын орны |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |жүйесінде алатын |және басқа ғылымдармен|материалдары | | | |орны және басқа |байланысы | | | | |ғылымдармен | | | | | |байланысы. | | | | | | |22. Кітаптану және |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |оған салалас пәндер |баспасөз |материалдары-мен| | | | |материалдары |жұмыс жұмыс | | |12. Кітап және |23. Кітап және кітап |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |кітап ісінің |ісінің материалдық, |Мерзімді |материалдары-мен| | |материалдық, |экономикалық негізін |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |экономикалық |нығайтып, байытып |материалдары | | | |негізін нығайтып,|отыру | | | | |байытып отыру. | | | | | | |24. Кітаптанудың |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |нарық экономикасына |баспасөз |материалдары-мен| | | |көшуі |материалдары |жұмыс жұмыс | | |13. Кітап және |25. Кітап және кітап |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |кітап ісінің |ісінің маман |Мерзімді |материалдары-мен| | |маман кадрларын |кадрларын даярлау |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |даярлау. | |материалдары | | | | |26. Ғылыми –техникалық|Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |революция |баспасөз |материалдары-мен| | | |жетістіктерін |материалдары |жұмыс жұмыс | | | |өндіріске енгізу. | | | | |14. Кітап және |27. Кітап және кітап |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс |Ауызша | |кітап ісін ғылыми|ісін ғылыми басқаруда |Мерзімді | | | |басқаруда |ғылыми-зерттеу |баспасөз | | | |ғылыми-зерттеу |жұмыстарын жүргізудің |материалдары | | | |жұмыстарын |маңызы | | | | |жүргізудің | | | | | |маңызы. | | | | | | |28. Жекеменшік |Мерзімді |Газет-журнал |Ауызша | | |баспалар |баспасөз |материалдары-мен| | | | |материалдары |жұмыс жұмыс | | |15. Балалар мен |29. Балалар мен |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |жасөспірімдерге |жасөспірімдерге |бақылау |материалдары-мен| | |арналған |арналған басылымдар |тапсырмалары |жұмыс жұмыс | | |басылымдар. | | | | | | |30. Аралық бақылау |Мерзімді |Тест сұрақтарына|Жазбаша | | |жұмысы |баспасөз |жауап беру | | | | |материалдары | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Ш.Елеукенов. |2 |16 |12,5% | |Кітаптану негіздері. | | | | |2. А.М.Ловягин Основы |3 |16 |18,75% | |книговедения. | | | | |3. Ш.Р.Елеукенов, |2 |16 |12,5% | |Ж.Шалғымбаева Қазақ | | | | |кітабының тарихы. | | | | |4. Сұбханбердина Ү. |2 |16 |12,5% | |Қазақтың революциядан | | | | |бұрынғы мерзімді | | | | |баспасөзіндегі | | | | |материалдар. | | | | |5. Бекхожин Қ. Қазақ |2 |16 |12,5% | |баспасөзінің даму | | | | |жолдары. | | | | |6. Н.М.Лисовский |1 |16 |6,25% | |Книговедение, его | | | | |предмет и задачи. | | | | |7. Иоффе А.М. История |4 |16 |25% | |книги и книговедения. | | | | |8. Беловецкая А.А. |4 |16 |25% | |Общее книговедения. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Ш.Елеукенов. Кітаптану негіздері. А., Санат. 2010. 8.1.2 А.М.Ловягин Основы книговедения. М., 2010. 8.1.3 Ш.Р.Елеукенов, Ж.Шалғымбаева Қазақ кітабының тарихы, А, Санат. 2011. 4. Беловецкая А.А. Общее книговедения. – М.,2014. 5. Люблинский С.Б. Подвижники книги М.,2010. 8.1.6 Н.М.Лисовский Книговедение, его предмет и задачи. П., 2012. 8.1.7 Рукописная книга в культуре народов Востока т.2. М.,2011. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Сикорский Н.М. Исследования и материалы, 2011. 8.2.2 Барсуков А.И. Вопросы общей теории книговедения, 2011. 8.2.3 Новосадский И.В. Теория книговедения, 2010. 8.2.4 Галактионов И.Д. Технические правила набора и их изменения 2010. 8.2.5 Сұбханбердина Ү. Қазақтың революциядан бұрынғы мерзімді баспасөзіндегі материалдар. – А., 2013. 8.2.6 Книга Исследования и материалы. - ., 2014. 8.2.7 Иоффе А.М. История книги и книговедения. 8.2.8 Тюличев Д.В. Книгоиздательская деятельность Петербургской Академии наук им. М.В.Ломоносова. Л.,2011.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz