Файл қосу

Курс оқытылуы аяқталған кезінде студент




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ОӘК               |ПОӘК   042-18-20.1.20/02-2013   |
|«Мемлекеттік қызмет және  |                  |                                |
|басқару» пәнінің          |№1 басылым 2013ж  |                                |
|оқу-әдістемелік кешені    |                  |                                |





























                               СТУДЕНТТЕР ҮШІН
                      «Мемлекеттік қызмет және басқару»
                          ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                          5В030400 КЕДЕН  МАМАНДЫҒЫ
























                                    СЕМЕЙ
                                    2013









 1. ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университеті  «құқықтану»
кафедрасы аға оқытушысы                                   Ахметова А.Ж.

 2. ТАЛҚЫЛАҒАН
      2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің   «құқықтану»
      кафедрасының отырысында № 1 хаттама    «  »   09. 2013ж.
      Кафедра меңгерушісі                                     Елеманов  С.Х.



      2.2.   Гуманитарлық-заң    факультетінің   оқу-әдістемелік   бюросында
      отырысында
      № 1 хаттама  «   »  09.  2013ж.
          Төраға
        Кеңесбаева Ш.С




 3. БЕКІТІЛДІ
      Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында шығаруға  мақұлданған
      және  ұсынылған №1 «  » 09. 2013ж. №   хаттама


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор                       Искакова Г.К


      АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ  № 1




























Мазмұны
1. Жалпы ереже
2.  Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу
3. Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама
4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты
7. Әдебиеттер





































































         1.  Жалпы ереже
         -  Оқытушының аты-жөні – Ахметова А.Ж.
         -  Кафедра – «Құқықтану»;
         -  Байланыс ақпараты- тел350426, оқу ғимараты №1, кабинет
         -  Пән атауы –««Мемлекеттік қызмет және басқару»
         -  Кредиттер саны – 3;
         -  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1);
      1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты.
      «Мемлекеттік қызмет және басқару» пәні  мемлекеттің  құқықтық  циклдің
алдыңғы қатарлы құқық салалары мен ғылымдарының бірі болып  табылады.Бұл  өз
алдына оқытушыларға пәннің  аса  маңызды  бөлімдерін  жүйелі  әрі  тереңірек
оқытуды жауапты міндет жүктейді.
      1.3 «Мемлекеттік қызмет және басқару» курсының  негізгі  мақсаты:  Пән
ретіндегі “Мемлекеттік қызмет  және  басқару”  курсы  мемлекеттік  қызметтің
түсінігін, қағидаларын, мемлекеттік қызметке тұру, атқару және  ұйымдастыру,
мемлекеттік басқарудың  түсінігін,  қағидалары  мен  әдістерін,  мемлекеттік
басқару  салаларын,  сондай-ақ  осы   айтылған   мемлекеттік   қызмет   және
мемлекеттік басқару саласында туындайтын  қоғамдық  қатынастарды  зерттейді.
Бүгінгі таңда құқықтық мемлекет қалыптастыру жолына түскен еліміз  үшін  осы
пәннің беретіні мол  деуге  болады.  студенттерге  қаржы  құқығының  негізгі
теориялық ережелерін түсіндіру.
      1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті:   Мемлекеттік қызмет және  басқару
құқық саласы ретінде зерделеу мақсатына мыналар жатады:
      - Мемлекеттік қызмет және басқарудың  негізгі  теориялық   мәселелерін
зерделеп, зерттеу;
      - Мемлекеттік қызмет және басқарудың  құқық  саласы  ретіндегі  өзекті
мәселелермен  студентерді   жете   таныстыру   арқылы   саяси,   әлеуметтік,
экономикалық – қаржылық  қатынастарды  реттеуге  арналған  және  бағытталған
көптеген нормативтік – құқықтық актілерді,  олар  реттейтін  аяларды  бір  –
бірінен ажырата білу;
- басқару заңдарды іс жүзінде, тәжірибе асқан біліктілікпен қолдануға  баулу
және   үйрету.студенттердің   аталған   курсқа    қызығушылығын    арттыруға
бағытталған.Студенттердің  әрбір  курс  институттарының  жалпы  және  арнайы
бөлімдерін  меңгеру  керек.  Құқықтық  қатынастарда  туындайтын   нормаларды
қолдану тәртібін оқуы қажет.
      1.5  Курс оқытылуы аяқталған кезінде студент :
    • Негізгі теориялары мен қағидаларын игеру;
    •  Қазақстан    Республикасынның   иемлекеттік   қызмет   және   басқару
      мақсаттары,  элементтері,  қағидалары  және   тұжырымдамаларын   толық
      меңгеруі;
    •  Мемлекеттік  қызмет  және  басқару   теорияларын,   тұжырымдамаларын,
      стратегияларын, зерттеулерін және  элементтерін  тәжірибеде  толығымен
      қолдана білу;
    • Қазіргі  нарық жағдайында құқықтың құқықтық жағдайын,  заңдарын,  даму
      қағидаларын    түсінуі қажет;
    • Мемлекеттік қызмет  және  басқару  пәнінің  міндеттерін,  мақсаттарын,
      стратегияларын және тұжырымдамаларын дұрыс пайдаланып  ие болуы.


  .       1.6 Курстың  басты деректемелері:
      -   мемлекет және құқық теориясы
     -   конституциялық құқық
     -   әкімшілік құқық
     -   еңбек құқығы пәндер бойынша білім негіздері қажет.
     1.7 Курстың деректемелері:
        -ҚР конституциялық құқық
        -ҚР әкімшілік құқық
        -ҚР салық құқығы
        -ҚР шаруашылық құқығы
        -ҚР қылмыстық құқық
        -ҚР азаматтық құқық
        -ҚР жер құқығы
        -ҚР экологиялық құқық
         -ҚР құқық қорғау органдары т.б

      2 Пәннің мазмұны бойынша және сабақ  түрлеріне  байланысты  сағаттарды
бөлу
                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырып атаулары     |Сағаттар                      |Әдебиеттер       |
|п/п|                     |                              |                 |
|   |                     |дәріс|семин |СОЖӨЖ    |СӨЖ   |                 |
|1  |2                    |3    |4     |5        |6     |7                |
|1  |Мемлекеттік          |2    |2     |3        |3     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |басқарудың мазмұны.  |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|2  |Мемлекеттік органның |2    |2     |4        |4     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |құқықтық мәртебесі   |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|3  |Әлеуметтік жүйе      |2    |2     |3        |3     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |мемлекеттік          |     |      |         |      |5,               |
|   |басқарудың объектісі |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|   |ретінде              |     |      |         |      |                 |
|4  |Мемлекеттік          |2    |2     |4        |4     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |басқарудың           |     |      |         |      |5,               |
|   |функциялары,         |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|   |нысандары            |     |      |         |      |                 |
|   |және әдістері.       |     |      |         |      |                 |
|5  |Мемлекеттік-басқарушы|3    |3     |3        |3     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |лық шешімдер.        |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|6  |Әкімшілік            |2    |2     |4        |4     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |процедуралар         |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|7  |Мемлекеттік басқаруды|2    |2     |3        |3     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |қамтамасыз ету.      |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|8  |Мемлекеттік қызмет   |2    |2     |4        |4     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |жария-құқықтық       |     |      |         |      |5,               |
|   |институт ретінде     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|9  |Мемлекеттік          |3    |3     |3        |3     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |қызметшілердің       |     |      |         |      |5,               |
|   |құқықтық мәртебесі   |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|10 |Мемлекеттік қызметке |2    |2     |4        |4     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |түсу                 |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|11 |Мемлекеттік қызметті |2    |2     |3        |3     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |өткеру               |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|12 |Мемлекеттік қызметті |3    |3     |3        |3     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |тоқтату              |     |      |         |      |5,               |
|   |                     |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|13 |Мемлекеттік қызмет   |3    |3     |4        |4     |7.1,7.27,3,7.4,7.|
|   |пен мемлекеттік      |     |      |         |      |5,               |
|   |басқаруды            |     |      |         |      |7.6,7.7,7.8,7.9  |
|   |реформалаудың негізгі|     |      |         |      |                 |
|   |бағыттары            |     |      |         |      |                 |

3 Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама
«Мемлекеттік қызмет және басқару» пәні мемлекеттің құқықтық циклдің  алдыңғы
қатарлы құқық салалары мен ғылымдарының бірі болып  табылады.Бұл  өз  алдына
оқытушыларға пәннің аса маңызды  бөлімдерін  жүйелі  әрі  тереңірек  оқытуды
жауапты міндет жүктейді.

4. Курс форматы
Аудиториялық  уақытқа  кіретіндер:  дәрістер,  оқылған  материалдарды  пікір
алмасу, әртүрлі  материалдарды  және  нормативтік  актілерді  талдау.  Әрбір
сабаққа студенттер жоспардағы  негізгі  және   қосымша  әдебиеттер  тізіміне
сәйкес  дайындалуы  тиіс  (негізгі  бөлімдер  мен  тараулар  әрбір   сабаққа
анықталып  отырады).  Бақылау  жұмысқа  қатыспаған  және  кешіккен   студент
ешқандай балл алмайды.

5. Курс саясаты
Әрбір дәріске қатысып белсенділік танытқаны үшін  5  баллдан  беріледі.Әрбір
семинарда «өте жақсы» жауап  максималды 15 баллмен теңестіріледі.
          Негізгі ұғымдар әрбір дәріс  барысында  түсіндіріледі.  Сабақтарға
қатысу  және  негізгі  ұғымдарды,   анықтамаларымен,   түсініктерімен   жазу
студенттердін  міндеті.  Егер  студент  белгілі  бір   себептермен   сабаққа
қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы  керек.  Ал  оқытушы
дәрісті сабақтан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес  (қандай  себеп-
салдары  болса  да).  Дәріс  материалдары  және  семинар,   өздік   жұмыстар
тақырыптарына студенттер алдын  ала  таныса  алады,  универсиеттің  сайтында
электронды журналға енгізілген.
           Әрбір  сабақта   студент   қаралатын   материалдарды   талқылауға
белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы  негізінде
бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады.
           Дәріске қатыспау 0  балл  деп  есептелінбейді,Студенттің  семинар
сабағына  дайын  болмауы  -0  балл   болып   есептелінбейді   және   айыппұл
санкциялары  қолданылады.  Егер  себепті  түрде  сабақтан  қалса  және   оны
растайтын  құжаттары  мөр  басылып  расталса  онда  студент  қалған  сабағын
оқытушының уақыты бос болса тапсырмаларды  ауызша  жауап  беру  арқылы  өтей
алады.  Бірақ ескерте кететін жайт әрбір сабақты бағалау  аптасына  бір  рет
міндетті түрде электронды  журналға  қойылады.  Қойылған  бағалар  автоматты
түрде базада сақталады. Әрбір студен 1 -межелік бақылауды  яғни,  максималды
балл 270 + 30 балл дәріске қатысқаны үшін қосылады  сонда  жалпы  жиыны  300
балл, 100 пайызды деген көрсеткішті жинауы  мүмкін.   2-  межелік  бақылауда
максималды 300 балл, 100 пайыз екуінің жиыны  600  баллды  құрап  100  пайыз
деген көрсеткішке ие болады.
Төмендегі таблицада әрбір сабаққа берілетін баллдар көрсетілген.
        Студенттерге   жазбаша   жұмыстарды   орындау   барысында    Шәкәрім
университетінің  компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі
       Студенттер  Шәкәрім  университетінің  кітапханасында   жұмыс   істеп,
кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады
      Емтихан: қорытыды емтихан тест  бойынша өткізіледі.


6. Бағалау саясаты
Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері
                                                                     Кесте 2
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |ескертулер   |
|       |                                             |баллдар|             |
|       |                                             |саны   |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|1      |1 және 7 апта бойынша барлық аудиториялық    |30     |             |
|       |сабақтарға қатысу                            |       |             |
|2      |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта   |105    |             |
|       |бойынша                                      |       |             |
|3      |Студенттің өздік жұмысы үй тапсырмасы        |70     |СӨЖ          |
|4      |Эссе (әрбір жұмысқа), Жазбаша ситуациялық    |35     |СОЖӨЖ        |
|       |жұмыс (әрбір жұмысқа), Реферат (әрбір        |       |             |
|       |жұмысқа), Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |       |             |
|5      |                                             |60     |             |
|       |                                             |       |             |
|1 ден 7 апталық оқытудың қорытынды баллдары          |300    |             |СРСП         |
|       |                                             |       |             |
|1      |8 және 15 апта бойынша барлық аудиториялық   |30     |             |
|       |сабақтарға қатысу                            |       |             |
|2      |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта   |105    |             |
|       |бойынша                                      |       |             |
|3      |СӨЖ                                          |70     |             |
|4      |СОЖӨЖ                                        |35     |             |
|5      |2-Межелік бақылау                            |60     |             |
|       |8 ден 15 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300    |             |
|Емтихадағы жалпы баллдар                             |400    |             |
|Академиялық кезеңдегі қорытынды баллдар              |1000   |             |

7. Әдебиеттер
 Ұсынылатын нормативтік актілер
1.    Қазақстан Республикасының Конституциясы. 30.08.1995ж.
2.    «Мемлекеттік қызмет туралы» ҚР Заңы. 23.07.1999ж.
3.    Қазақстан Республикасының Еңбек туралы Кодексі. 10.12.1999ж.
4.    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» ҚР Заңы. 02.07 1998ж.
5.    «Әкімшілік процедуралар туралы» ҚР Заңы. 27.11.2000ж.
6.    ҚР Қылмыстық Кодексі. 16.07.1997 ж.
7.    «Нормативтік құқықтық актілер туралы» ҚР Заңы. 24.03.1998ж.
Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлықтары:
8.    «Вопросы Агентства Республики Казахстан по делам государственной
службы» от 03.12.1999 г., №280.
9.    « Об утверждении Реестра должностей политических государственных
служащих и Правил порядка наложения дисциплинарных взысканий на
политических государственных служащих» от 29.12.1999 года №317
10.   « Об утверждении Реестра должностей административных государственных
служащих и Перечня категорий административных государственных должностей»
от 29.12.1999 года №318
11.   « Об утверждении текста присяги административного государственного
служащего и порядка принесения присяги административными государственными
служащими» от 29.12.1999 года №319
12.   « Об утверждении Правил наложения дисциплинарных взысканий на
административных государственных служащих Республики Казахстан» от
31.12.1999 года №321
13.   «Об утверждении Правил служебной этики государственных служащих
Республики Казахстан» от 21.01.2000 года №328
14.   « Об утверждении Правил проведения аттестации административных
государственных служащих» от 21.01.2000 года №327
15.   « Об утверждении Положения о кадровом резерве для занятия должностей
административных государственных служащих» от 04.04.2000 года №330
16.   « Об утверждении Положения о порядке прохождения государственной
службы» от 10.03.2000 года №357
17.   « Об утверждении текста Присяги политического государственного
служащего Республики Казахстан и Порядка принесения Присяги политическими
государственными служащими Республики Казахстан» от 13.04.2000 года №372
18.« Об утверждении Перечня должностей работников, осуществляющих
техническое обслуживание и обеспечивающих функционирование государственных
органов и не являющихся государственными служащими» от 30.12.1999 года
№2021
19.   « Вопросы государственного учреждения «Центр информации и
тестирования Агентства Республики Казахстан по делам государственной
службы» от 12.12.2000 года №50
20.   « О порядке передачи имущества государственных служащих в
доверительное управление» от 20.01 2000 года №99
21.   « Об утверждении размера базового должностного оклада» от 25.01.2000
года №123
22.   «О некоторых вопросах оплаты труда» от 23.02.2000 года №281
23.   «Правила проведения конкурсов на занятие административной
государственной должности» от 24.11.1999 года № А-202
24.   « О типовых квалификационных требованиях к категориям
административных государственных должностей» от 30.12.1999 года № А-242
25.   « Об утверждении порядка проведения тестирования кандидатов,
программы тестирования на занятие вакантных административных должностей,
пороговых значений результатов тестирования» от 13.01.2000 года № 02-1-7/2
26.   Положения об Управлениях Агентства по областям. От 03.02.2000 года №
02-1-7/6
27.   « Об утверждении методических рекомендаций по использованию Типовых
квалификационных требований к категориям административных государственных
должностей, формы квалификационных требований к должностям административной
государственной службы, формы должностной инструкции административного
государственного служащего» от 03.03.2000года № 02-1-7/18
28.   Уваров В.Н. Государственная служба и управление. Петропавловск: СКЮА,
2004.
29.   Чиркин В.Е. Государственное управление - М.: ЮРИСТ, 2002.
30.   Байменов А.М. Государственная служба в Республике Казахстан. Астана,
2000.
31.   Пикулькин А.В. Система государственного управления - М.: ЮНИТА-
ДАНА,2001.
32.   Глазунова Н.И. Система государственного управления - М.: ЮНИТА-ДАНА,
2002.
33.   Оболонский А.В. Государственная служба - М.: ДЕЛО, 2000.
34.   Старилов Ю.Н. Служебное право - М.: БЕК, 1996.
35.   Атаманчук Г.В. Теория государственного управления. Курс лекц.
М.:Юр.лит. 1997.
36.   Бахрах Д.Н. Административное право. Учебник, изд. «Бек», М., 1996.
37.   Таранов А.А. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқығы. Академиялық
курс. Алматы, “ҚазГЗУ Баспа үйі” ЖШС, 2003.
38.   Таранов А.А. Административное право Республики Казахстан.
Академический курс. Алматы, ТОО “Баспа”, 2000.
39.   Овсянко Д.М. Административное право: Учебное пособие.Москва,Юристъ,
2000.
40.   Административное право Республики Казахстан: Часть особенная: учебник
для юридических вузов. Отв.ред. Таранов А.А. Алматы, Жеті Жарғы, 1997.
41.   В.И. Григорьев. Административное право Республики Казахстан. Общая
часть. Альбом схем и толковый словарь (учебно-наглядное пособие). Алматы,
2003.
42.   Жампиисов С.Д., Нұрбаев Н.К., Қарамурзин Т.А. Қазақстан
Республикасының Әкімшілік құқығы бойынша 100 сұрақ пен 100 жауап. Оқу
құралы. Семей, 2002.
43.   Б.Жетписбаев. Административная ответственность в Республике
Казахстан. Учебное пособие. Алматы, “Дәнекер”, 2000.
44.   Матюхин А. Государство в сфере права: инвеституционный подход.-
Алматы: ВШП «Әділет»,2000.
45.   Сапаргалиев Г.С. Конституционное право Республики Казахстан. -
Алматы: Жеті Жарғы, 1998.
46.   Таранов А.А. Проблемы организации местного государственного
управления и самоуправления//Вестник Министерства юстиции РК, 1996, №6.
47.   Токтыбеков А.А. Теоретические основы реформирования государственного
уп-равления. В кн.: Модернизация: мировой опыт и современный Казахстан.
Часть 1.-Алматы:1998.
48.    Уваров В.Н.Теория государственного управления: предмет и
система//Право и государство,1998, №1.
49.    Уваров В.Н. Предмет и методология науки государственного
управления// Право и государство, 1998, №2.
50.   Вельский К.С. Административная власть государственного служащего.// В
кн. «Служба в государственных и общественных организациях» .  Свердловск,
1998.
51.   Досмухамет Нур-Ахмет. Стратегия развития Казахстана до 2030 года и
система реформирования государственной службы (Концептуальное положение).-
Государственная служба. Информационный бюллетень № 4 НВШГУ при Президенте
Республики Казахстан. Алматы, 1998.
52.    Игнатов В.Г., Белолипецкий В.К. Профессионализм в системе
государственной службе. - Ростов-на-Дону: Изд. СК НЦ ВШ, 1997.
53.   Манохин В.М. Служба и служащий в Российской Федерации: правовое
регулирование. - М.: Юрист. 1997.
54.   Маторико В.И. Проблемы кадровой политики в государственном аппарате.
М., 1996.
55.   Ноздрачев А.Н. Новое в правовом статусе государственных служащих//
Вестник государственной службы. 1994, №4.
56.    Овсянко Д.М. Государственная служба Российской Федерации. Учебное
пособие. - М.: Юрист, 1996.
57.   Старилов Ю.Н. Служебное право. - М.: БЕК, 1996.
58.    Слепцов Н.С. Особенности российской системы профессиональной
подготовки государственных служащих// В кн. Модернизация государственного
управления на пороге 21 века: мировой опыт и Центральная Азия. Материалы
международной конференции. Алматы, 1997.
59.    Токтыбеков А.А. Проблемы реформирования государственной службы:
некото-рые аспекты теории и практики.- Государственная служба.
Информационный бюллетень № 1 НВШГУ при Президенте Республики Казахстан.
Алматы, 1997.
60.   Уваров В.Н. Государственная служба.- Алматы: КазГЮУ, 1996.
61.   Уваров В.Н. Стратегия 2030: Подготовка государственных служащих новой
генерации// Правовая инициатива.1998, №7.
62.    Уваров В.Н. Государственная служба: концепция, правовое
обеспечение// В кн. Модернизация государственного управления на пороге 63
века: мировой опыт и Центральная Азия. Материалы международной
конференции.Алматы,25-26 апреля 1997 г. Алматы, 1997.
64.   А.Э.Алиев «Закон «О борьбе с коррупцией» действует». // «Закон и
время», стр.68, 2002г., №5.
65.   . 45. Ю.Хитрин «Анализ ситуации в контексте объявленных мер по борьбе
с коррупцией в Казахстане». // Журнал «Закон и время», стр.4, 1999г., №4.
66.   М.Абаев «Коррупционные правонарушения и специфика деятельности
органов внутренних дел РК по борьбе с коррупционными правонарушениями». //
Ж-л «Закон и время». стр.116., 2003г., №6.
67.   Е.Кемали «Борьба с коррупцией должна быть эффективной». // «Закон и
время», стр.111. 2003г. №3.
68.   А.Ишмухамедова «Профессиональный государственный служащий- чиновник
новой генерации» // Ж-л «Закон и время», 1999г., №4.
69.   49.И.С.Крылова «Государственная служба основных капиталистических
стран» - М.: 1997.
70.   А.А.Гришковец «Правовое обеспечение государственной службы»-М.:1998.
71.   С.К.Шокатаев «Роль Конституции в обеспечении законности, прав и
свобод граждан». // Ж-л «Закон и время»2002, №5.
72.   Актуальные проблемы государственного строительства, управления: Сб.
науч. Тр. / Под ред. Н.И.Глазуновой. - М.: ГУУ, 2000.
73.   Антикризисное управление: Учебник/Под ред. Э.М. Короткова.-М., 2000.
74.   Атаманчук Г.В. Управление: всегда есть варианты. - М.: РАГС, 1999.
75.   Афанасьев В.Я., Глазунова Н.И. Система государственного управления -
М., 2000.
76.   Глазунова Н.И. Государствоведение: Учеб. Пособие. М.: ГУУ, 2000.
77.   Государственная служба. Административно-правовой прцесс. Зарубежный
опыт. - М.: РАГС, 1998.
78.   Государственное и муниципальное управление: Справочник / Под.ред.
Н.И.Глазуновой, Ю.М.Забродина, А.Г. Поршнева. - М.: Магистр, 1997.
79.   Государство, власть, управление и право: Учебно-методическое пособие
для государственных служащих / Под.ред.Н.И.Глазунова - М.: ГУУ, 2000.
80.   Граждан В.Д. Деятельностная теория управления: Уч.пос. по
спецкурсу.М., 1997.
81.   Гуторова А.Л.Система государственного управления/Государство и
политика.М., 2000.
82.   Казанцев Н.М. Публично- правовое регулирование государсвенной службе.
- М.: РАГС, 1999.
83.   Тихомиров Ю.А. Курс административного права и процесса. - М., 1998.


Пәндер