Файл қосу
Қазақ этнопедагогикасы. Халықтық білімдер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18.30-2013 | |«Этнопедагогика» пәнінің | | | |оқу-әдістемелік кешені |№ 2 – басылым | | |(оқытушылар үшін) | | | «Этнопедагогика» ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ БАРЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАРҒА АРНАЛҒАН Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2013 1. Құрастырған Құрастырған: ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті. «Педагогика» кафедрасының оқытушылары: Мұхметова Р.Ж., Карипбаева Ш.Т. «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Этнопедагогика» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің барлық мамандықтардың 1-2-3 курстың оқу топтарына арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі құбылыстар мен процестерді, оларды этнопедагогикалық теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс- тәсілдері, этникалық маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: Этнопедагогика пәнінен осы оқу бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Этнопедагогика пәні қазіргі уақытта барлық мамандықтарға міндетті өткізілетін пән. Себебі этнопедагогика пәні адамзат мәдениетінің ерекше саласы ретінде қоғамдағы әлеуметік - мәдени тұтастықты жасап, бүкіл адамзаттың ақыл-ойын жинақтаушы ғылым. Этнопедагогика пәнін оқыту арқылы Қазақстан Республикасын мекендеген әрбір этностың дамуын ынталандыру, жалпы мәдени құндылықтарды меңгеру, этникалық мәдениетті өзара шығармашылықпен байыту бағытында студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттеліктерін қалыптастыру. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты. Бұл курстын мақсаты болашақ мұғалімдерді жан-жақты педагогикалық білімге сәйкес халықтық педагогикалық дәстүрлерді сақтау, қайта жаңғырту, нығайту, жұмысына теориялық дайындау, алған білімді тәжірибеде қолдану дағдысын қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: • студенттер санасында қазіргі заманғы этнопедагогикалық білімін қалыптастыру, • болашақ мамандардың этнопедагогикалық ой-өрісін дамыту, • қоғамдағы этникалық мәселелер мәнін дұрыс түсінуге және дұрыс шешудің жолдарын таба білуге дағдыландыру. 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: а) білімдерді меңгеруге: - этнопедагогиканың базалық ұғымдары, Қазақстан Республикасы этностарының мәдениеті мен салт-дәстүрлері туралы; - көпұлтты ортадағы педагогикалық іс-әрекет ерекшеліктері туралы; - білім беру мекемелерінің тәрбиелік іс-әрекеттері тәжірибесіне ҚР этностары этнопедагогикасының негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын енгізу материалдарын түсіну туралы; - ҚР этностары мен әлем халықтары этнопедагогикасының мәселелерін зерттеу негіздері туралы; б) біліктіліктерді игеруге: - этнопедагогика бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алу; - әр түрлі халықтардың этнопедагогикалық жүйесін теңестіре-салыстырмалы талдау; - этнопедагогика мәселелері саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстары; - этнопедагогика материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізу. 3.5 Пәннің пререквизиті: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6 Пәннің постреквизиті: Этнопедагогика курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика тарихы, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме |Курс |Семестр |Несие |Лек (сағ)|Сем (сағ)|СОӨЖ |СӨЖ |Бақылау | | | | | | |сағ | |түрі | |2 |4 |2 |15 |15 |15 |45 |емтихан | 4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу |Модуль |Тақырып атауы |Мазмұны |Әдебиет | |атауы | | | | | | | | | |1 |2 |3 |8 | |1 модуль | |Этнопедагог|Этнопедагогиканың |Халықтық |О. Табылдиев. | |икаға |методологиялық |педагогиканың мазмұны|Қазақ | |кіріспе. |негіздері. |және негізгі қызметі.|этнопедагогикасы | | | |Этнопедагогиканың |А-2001ж | | | |басқа ғылыми | | | | |салаларымен | | | | |байланысы. | | | |Этнопедагогика және|Халықтық әлеуметтік |О. Табылдиев. | | |оның қалыптасуы мен|тәжірибесі мен |Қазақ | | |дамуының тарихы. |халықтық дәстүрлері |этнопедагогикасы | | | |педагогикалық ойдың |А-2001ж | | | |дамуының негізі |Косков Г.Н., | | | |ретінде. Орта |Этнопедагогика | | | |ғасырдағы Орта Азия |.Чебоксары, 1990 | | | |және Қазақстанның жас| | | | |ұрпақ тәрбиелеудегі | | | | |халықтық | | | | |педагогикалық | | | | |дәстүрлерінің мәні | | | | |туралы. | | | |Этнопедагогиканың |Этнос, ұлт және халық|Қалиұлы С. | | |этникалық |ұғымдары |Қазақ | | |компоненті. |Этностар мәдениетін |этнопедагогикасыны| | | |зерттейтін қоғамдық |ң теориялық | | | |ғылымдар және олардың|негіздері мен | | | |өзара байланысы |тарихы. Алматы, | | | |Қазақ этносының пайда|«Білім» 2003. – | | | |болу тарихы |280 бет. | | | | | | | | | | | | |Этнопедагогика |Этнопедагогика |Культурно-философс| | |бойынша |әдіснамасы. |кий | | |зерттеулерді |2.Интегративті |энциклопедический | | |талдау. |этнопедагогика. |словарь /Сост. | | | |3.Этнопедагогикалық |Т.Габитов, | | | |менеджмент. |А.Кулсариева и др.| | | |4.Этнопедагогикалық |– А: Раритет, | | | |антропология. |2007-416с. | | |Қазақ |Қазақ |К.Б.Жарықбаев. | | |этнопедагогикасы. |этнопедагогикасының |Қазақтың тәлімдік | | | |негіздері, қызметі, |ой-пікір | | | |ұстанымдары, |антологиясы А-І994| | | |заңдылықтары. | | | | |2.Қазақтың халықтық | | | | |педагогикасының | | | | |қайнар көздері. | | | | |3.Қазақтың халықтық | | | | |педагогикасының | | | | |мазмұны. | | | |Этномәдениет – |Этникалық мәдениет |Б.Мұқанова, | | |этнопедагогика |және білім. |Р.Ильясова. | | |негізі ретінде. |Этномәдени білім |Этнопедагогика. | | | |туралы түсінік. |Оқу құралы. | | | |2.Білімнің мәдени |Астана. 2008ж. | | | |сәйкестілігі. |Көшербаева А.Н., | | | |3.Қазақстанда |Шолпанқұлова Г.К.,| | | |этномәдени |Тленбаева М.Б., | | | |қызығушылықтарды |Махметова Б.Т. | | | |жүзеге асыру. |Этнопедагогикалық | | | |Этномәдени білімді |білім негіздері. | | | |іске асыру |Оқу құралы. | | | |ұстанымдары. |-Алматы, 2009. | | | |Мәдениетаралық |-131б. | | | |толеранттылық. | | | | |Полиэтникалық | | | | |білімдік орта. | | |2-модуль | |Халықтық |Тұлға |Тұқышқуалаушылық, |Б.Мұқанова, | |педагогикад|қалыптастырудағы |орта, тәрбиеге деген |Р.Ильясова. | |ағы тұлға |халықтық |халықтық көзқарас. |Этнопедагогика. | |қалыптастыр|педагогиканың |Табиғат. |Оқу құралы. | |у |негізгі факторлары.|Қарым-қатынас. |Астана. 2008ж. | |мәселелері.| |Тұрмыс. Балалар | | | | |ортасының уақытша | | | | |топтар, артельдер, | | | | |ұжымдар. Халықтық | | | | |ойындар, жарыстар. | | | |Халық идеалындағы |Халық ұғымындағы |К.Б.Жарыкбаев, | | |«жетілген тұлға» |тұлға. Балаларды |С.Қалиев Қазактың | | |және оны |оқыту мен |халық | | |тәрбиелеудің |тәрбиелеудегі халық |педагогикасының | | |тәжірибесі. |ауыз әдебиеті және |тарихы.А-І992 | | | |оның жанрлары, |К.Ж.Қожахметов | | | |мақал-мәтелдер |Халыктық | | | |адамгершілік, |педагогиканы | | | |имандылық тәрбиесінің|зерттеудің кейбір | | | |құралы ретінде. Халық|ғылыми және | | | |ертегілері. Этнос. |теориялык | | | |Аңыздар. Балалар |мәселелері. А-1993| | | |фольклоры. | | | |Халық |Отбасы тәрбиесі |З.Ә | | |педагогикасындағы |халықтық |Әбілова,К.М.Қалиев| | |балалар мен |педагогиканың негізі |а. | | |жастарды өмірге |ретінде. |Этнопедагогика.А-1| | |тәрбиелеу. |Отбасының әлеуметтік |999ж | | | |тарихи дамуы. | | | | |Халықтық | | | | |педагогикадағы | | | | |отбасындағы қыз және | | | | |ер балалар | | | | |тәрбиесінің | | | | |ерекшеліктері. Отбасы| | | | |тәрбиесінің жетекші | | | | |ұлттық дәстүрлері | | |3-модуль | |Халық |Ақыл-ойды дамыту |Ақыл-ой тәрбиесіне |З.Ә | |педагогикас|халық қамқорлығының|халықтық көзқарас. |Әбілова,К.М.Қалиев| |ындағы |бастауы. |Балаларды білімге, |а. | |тәрбие | |ой-өрісті кеңейту |Этнопедагогика.А-1| |құралдары. | |икемділіктерімен |999ж | | | |дағдаларына таратудың|Б.Мұқанова, | | | |халықтық құралдары. |Р.Ильясова. | | | |Халықтық білімдер |Этнопедагогика. | | | |және оны күнделікті |Оқу құралы. | | | |өмірде қолдану. |Астана. 2008ж. | | |Еңбек халық |Халақтық еңбек |З.Ә | | |педагогикасының |дәстүрлері және |Әбілова,К.М.Қалиев| | |өзегі. |олардың педагогикалық|а. | | | |мәні. Еңбек дәстүрлі |Этнопедагогика.А-1| | | |түрлерін үйрету. |999ж | | | |Еңбек тәрбиесінің |Б.Мұқанова, | | | |әдістері: түсіндіру, |Р.Ильясова. | | | |әрекет түрлерін |Этнопедагогика. | | | |көрсету,жаттығу, |Оқу құралы. | | | |өсиет, мадақтау, |Астана. 2008ж. | | | |тыйым т.б. | | | |Халық ұғымындағы |Халық ұғымындағы |З.Ә | | |адамгершілік |адамгершілік |Әбілова,К.М.Қалиев| | |тәрбиесі. |тәрбиесінің мазмұны: |а. | | | |гуманизмді, |Этнопедагогика.А-1| | | |азаматтықты, жағымды |999ж | | | |адамгершілік |Б.Мұқанова, | | | |қасиеттерді, ата-ана |Р.Ильясова. | | | |алдындағы парыз |Этнопедагогика. | | | |сезімін, оларға деген|Оқу құралы. | | | |сүйіспеншілігін. |Астана. 2008ж. | | | |адалдығын, | | | | |шыншылдығын | | | | |қалыптастыру. | | | |Әсемдік халықтың |Халықтық |З.Ә | | |идеалы. |педагогикасындағы |Әбілова,К.М.Қалиев| | | |эстетикалық тәрбиенің|а. | | | |негізгі бағыттары. |Этнопедагогика.А-1| | | |Әсемдіктің халықтық |999ж | | | |идеалы, эстетикалық |Б.Мұқанова, | | | |талғам, ұғым, |Р.Ильясова. | | | |балаларды қолданбалы |Этнопедагогика. | | | |өнер, музыка, |Оқу құралы. | | | |халықтық әндер және |Астана. 2008ж. | | | |билер, ертегілер, | | | | |жырлар, мерекелер, | | | | |салт-дәстүрлер т.б. | | | | |арқылы көркемдікке | | | | |баулу. | | | |Мектептегі |Этнопедагогикалық |Магауова А.С. | | |этнопедагогикалық |білімдерді мұғалімнің|Этнопедагогика в | | |жұмыстардың |кәсіптік |система | | |мазмұны. |іс-әрекетінде |профессиональной | | | |қолдану, |подготовки | | | |этнопедагогика |учителя. | | | |бойынша сыныптан тыс |-Семипалатинск, | | | |жұмысты |2002. | | | |ұйымдастырудың |Көшербаева А.Н., | | | |түрлері. Қазақстанның|Шолпанқұлова Г.К.,| | | |жалпы білім беретін |Тленбаева М.Б., | | | |мектептеріне |Махметова Б.Т. | | | |этнопедагогиканы |Этнопедагогикалық | | | |еңгізудің қазіргі |білім негіздері. | | | |жағдайы «Атамекен», |Оқу құралы. | | | |«Елім-ай», «Жұлдыз», |-Алматы, 2009. | | | |«Кәусар бұлақ», |-131б. | | | |ұлттық | | | | |бағдарламалары, | | | | |олрадың Қазақстан | | | | |Республикасыны орта | | | | |және жалпы білім | | | | |беретін | | | | |мектептеріндегі | | | | |бағыттары және | | | | |қолданылуы. | | 4.1 Практикалық сабақтың тақырыптары Кесте 3 |№ |Семинар сұрақтары |Прак-қ |Әдебиеттер | | | |сағат саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1Тақытып.Этнопедагогиканың |2 |Қосков Г.Н., | | |методологиялық негіздері. | |Этнопедагогика | | |Жоспар: | |Чебоксары, 1990 | | |Халықтық педагогиканың мазмұны және | |О. Табылдиев. | | |негізгі қызметі. | |Қазақ | | |Этнопедагогиканың басқа ғылыми | |этнопедагогикасы | | |салаларымен байланысы. | |А-2001ж | | |Халықтық педагогикалық көзқарас және | | | | |этнопедагогика. | | | |2 |2.Тақытып.Этнопедагогика және оның |1 |Арғынбаев X, Қазақ| | |қалыптасуы мен дамуының тарихы. | |халқының қол | | |Жоспар: | |өнері, Алматы, | | |1.Халықтық әлеуметтік тәжірибесі мен | |1987 | | |халықтық дәстүрлері педагогикалық ойдың| |Табылдиев. Қазақ | | |дамуының негізі ретінде. | |этнопедагогикасы | | |2.Орта ғасырдағы Орта Азия және | |А-2001ж | | |Қазақстанның жас ұрпақ тәрбиелеудегі | |Жарықбаев Қ., | | |халықтық педагогикалық дәстүрлерінің | |Қалиев С. Қазақтың| | |мәні туралы. Я.А.Коменский, | |халық | | |И.Г.Песталоцци, Ш.Уәлиханов, | |педагогикасының | | |А.Құнанбаев, К.Д.Ушинский, Ы.Алтынсарин| |тарихынан. Алматы,| | |шығармаларындағы тәрбиенің халықтық | |«Кітап», 1992 | | |қағидасы. | | | |3 |3Тақытып.Этнопедагогиканың этникалық |1 |Жарықбаев Қ., | | |компоненті. | |Қалиев С. Қазақтың| | |Жоспар: | |халық | | |1.Этнос, ұлт және халық ұғымдары | |педагогикасының | | |2.Этностар мәдениетін зерттейтін | |тарихынан. Алматы,| | |қоғамдық ғылымдар және олардың өзара | |«Кітап», 1992 | | |байланысы | |Қалиев С., Базилов| | |3.Қазақ этносының пайда болу тарихы | |Ж. Қазақ халқының | | | | |салт-дәстүрлері. | | | | |Алматы, РБК, 1993 | |4 |Тақытып. Этнопедагогика бойынша |1 |Жарықбаев Қ., | | |зерттеулерді талдау. | |Қалиев С. Қазақ | | |Жоспар: | |тәлім-тәрбиесі. | | |1.Этнопедагогика әдіснамасы. | |Алматы, «Сана», | | |2.Интегративті этнопедагогика. | |1995 | | |3.Этнопедагогикалық менеджмент. | |Қалиев С., Базилов| | |4.Этнопедагогикалық антропология. | |Ж. Қазақ халқының | | | | |салт-дәстүрлері. | | | | |Алматы, РБК, 1993 | | | | |Мырзатаева | | | | |Б.Халықтық | | | | |салт-дәстүрлердің | | | | |бала дамуына | | | | |ықпалы. Ұлағат – | | | | |2002 №5 37 б. | |5 |Тақытып. Қазақ этнопедагогикасы. |1 |Жарықбаев Қ., | | |Жоспар: | |Қалиев С. Қазақтың| | |1.Қазақ этнопедагогикасының негіздері, | |халық | | |қызметі, ұстанымдары, заңдылықтары. | |педагогикасының | | |2.Қазақтың халықтық педагогикасының | |тарихынан. Алматы,| | |қайнар көздері. | |«Кітап», 1992 | | |3.Қазақтың халықтық педагогикасының | |З.Әбілова, | | |мазмұны. | |Қ.Қалиева | | | | |«Этнопедагогика | | | | |оқулығы» Алматы | | | | |1999жыл | |6 | Тақытып. Этномәдениет – этнопедагогика|1 |З.Әбілова, | | |негізі ретінде. | |Қ.Қалиева | | |Жоспар: | |«Этнопедагогика | | |1.Этникалық мәдениет және білім. | |оқулығы» Алматы | | |Этномәдени білім туралы түсінік. | |1999жыл | | |Білімнің мәдени сәйкестілігі. | |Арғынбаев Х. Қазақ| | |2.Қазақстанда этномәдени | |отбасы: /Қазақ | | |қызығушылықтарды жүзеге асыру. | |отбасының кешегісі| | |Этномәдени білімді іске асыру | |мен бүгінгісі | | |ұстанымдары. Мәдениетаралық | |жайындағы ғылыми | | |толеранттылық. Полиэтникалық білімдік | |зерттеу еңбек/ | | |орта. | |Алматы: Қайнар, | | | | |1996 – 286 б. | | | | |4. Ақбаев Н. Ата | | | | |салтыңды аяла: | | | | |салт-дәстүрлері | | | | |туралы таным. | | | | |Алматы: Ана тілі, | | | | |1998 – 159 | |7 |Тақытып. Тұлға қалыптастырудағы |1 |З. З.Ә Әбілова, | | |халықтық педагогиканың негізгі | |К.М.Қалиева. | | |факторлары. | |Этнопедагогика.А-1| | |Жоспар: | |999ж | | |1.Тұқышқуалаушылық, орта, тәрбиеге | |4. Ә. | | |деген халықтық көзқарас. | |Табылдиев.Халық | | |2.Табиғат. Қарым-қатынас. Тұрмыс. | |тағылымы. А-1992 | | |3.Балалар ортасының уақытша топтар, | |Ғаббасов С. Халық | | |артельдер, ұжымдар. Халықтық ойындар, | |педагогикасының | | |жарыстар. | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |8 |Тақытып. Халық идеалындағы «жетілген |1 |З. З.Ә Әбілова, | | |тұлға» және оны тәрбиелеудің | |К.М.Қалиева. | | |тәжірибесі. | |Этнопедагогика.А-1| | |Жоспар: | |999ж | | |1.Халық ұғымындағы тұлға. | |4. Ә. | | |2.Балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі | |Табылдиев.Халық | | |халық ауыз әдебиеті және оның жанрлары,| |тағылымы. А-1992 | | |мақал-мәтелдер адамгершілік, имандылық | |Ғаббасов С. Халық | | |тәрбиесінің құралы ретінде. | |педагогикасының | | |3.Халық ертегілері. Этнос. Аңыздар. | |негіздері Алматы, | | |Балалар фольклоры. | |1995 ж. | |9 |Тақытып. Халық педагогикасындағы |1 |С.Ғаппасов.Ізгілік| | |балалар мен жастарды өмірге тәрбиелеу. | |әліппесі А-1991 | | |Отбасы тәрбиесі халықтық педагогиканың | |З. З.Ә Әбілова, | | |негізі ретінде. | |К.М.Қалиева. | | |Жоспар: | |Этнопедагогика.А-1| | |1.Отбасының әлеуметтік тарихи дамуы. | |999ж | | |2.Халықтық педагогикадағы отбасындағы | |4. Ә. Табылдиев. | | |қыз және ер балалар тәрбиесінің | |Халық тағылымы. | | |ерекшеліктері. | |А-1992 | | |3.Отбасы тәрбиесінің жетекші ұлттық | |Ғаббасов С. Халық | | |дәстүрлері. | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |10 |Тақытып Ақыл-ойды дамыту халық |1 |1. Мырзатаева Б. | | |қамқорлығының бастауы. | |Халықтық | | |Жоспар: | |салт-дәстүрлердің | | |1.Ақыл-ой тәрбиесіне халықтық көзқарас.| |бала дамуына | | | | |ықпалы. Ұлағат – | | |2.Балаларды білімге, ой өрісті кеңейту | |2002 №5 37 б. | | |икемділіктері мен дағдыларына таратудың| |З. З.Ә | | |халықтық құралдары. | |Әбілова,К.М.Қалиев| | |3.Халықтық білімдер және оны күнделікті| |а. | | |өмірде қолдану. | |Этнопедагогика.А-1| | | | |999ж | | | | |4. Ә. | | | | |Табылдиев.Халық | | | | |тағылымы. А-1992 | | | | |5. Ғаббасов С. | | | | |Халық | | | | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |11 |Тақытып Еңбек халық педагогикасының |1 |1. Мырзатаева Б. | | |өзегі. | |Халықтық | | |Жоспар: | |салт-дәстүрлердің | | |1.Халықтық еңбек дәстүрлері және | |бала дамуына | | |олардың педагогикалық мәні. | |ықпалы. Ұлағат – | | |2.Еңбек дәстүрлі түрлерін үйрету. | |2002 №5 37 б. | | |3.Еңбек тәрбиесінің әдістері: | |З. З.Ә | | |түсіндіру, әрекет түрлерін көрсету, | |Әбілова,К.М.Қалиев| | |жаттығу, өсиет, мадақтау, тыйым т.б. | |а. | | | | |Этнопедагогика.А-1| | | | |999ж | | | | |4. Ә. | | | | |Табылдиев.Халық | | | | |тағылымы. А-1992 | | | | |5. Ғаббасов С. | | | | |Халық | | | | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |12 |Тақытып Халық ұғымындағы адамгершілік |1 |1. Мырзатаева Б. | | |тәрбиесі. | |Халықтық | | |Жоспар: | |салт-дәстүрлердің | | |1.Халықтық педагогикада балаларды | |бала дамуына | | |адамгершілікке тәрбиелеудің негізгі | |ықпалы. Ұлағат – | | |міндеттері. | |2002 №5 37 б. | | |2.Халық ұғымындағы адамгершілік | |З. З.Ә | | |тәрбиесінің мазмұны: гуманизмді, | |Әбілова,К.М.Қалиев| | |азаматтықты, жағымды адамгершілік | |а. | | |қасиеттерді, ата-ана алдындағы парыз | |Этнопедагогика.А-1| | |сезімін, оларға деген сүйіспеншілігін. | |999ж | | |адалдығын, шыншылдығын қалыптастыру. | |4. Ә. | | | | |Табылдиев.Халық | | | | |тағылымы. А-1992 | | | | |5. Ғаббасов С. | | | | |Халық | | | | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |13 |Тақытып Әсемдік халықтың идеалы. |1 |1. Мырзатаева Б. | | |Жоспар: | |Халықтық | | |1.Халықтық педагогикасындағы | |салт-дәстүрлердің | | |эстетикалық тәрбиенің негізгі | |бала дамуына | | |бағыттары. | |ықпалы. Ұлағат – | | |2.Әсемдіктің халықтық идеалы, | |2002 №5 37 б. | | |эстетикалық талғам, ұғым, балаларды | |З. З.Ә | | |қолданбалы өнер, музыка, халықтық әндер| |Әбілова,К.М.Қалиев| | |және билер, ертегілер, жырлар, | |а. | | |мерекелер, салт-дәстүрлер т.б. арқылы | |Этнопедагогика.А-1| | |көркемдікке баулу. | |999ж | | | | |4. Ә. | | | | |Табылдиев.Халық | | | | |тағылымы. А-1992 | | | | |5. Ғаббасов С. | | | | |Халық | | | | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |14 |Тақытып Мектептегі этнопедагогикалық |1 |1. Мырзатаева Б. | | |жұмыстардың мазмұны. | |Халықтық | | |Жоспар: | |салт-дәстүрлердің | | |1.Этнопедагогикалық білімдерді | |бала дамуына | | |мұғалімнің кәсіптік іс-әрекетінде | |ықпалы. Ұлағат – | | |қолдану, этнопедагогика 2.бойынша | |2002 №5 37 б. | | |сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың | |З. З.Ә | | |түрлері. | |Әбілова,К.М.Қалиев| | | | |а. | | | | |Этнопедагогика.А-1| | | | |999ж | | | | |4. Ә. | | | | |Табылдиев.Халық | | | | |тағылымы. А-1992 | | | | |5. Ғаббасов С. | | | | |Халық | | | | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | | |Барлығы |15 | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Қазақ ауыз әдебиетінің этонпедагогикалық мәні. 2. Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының тәрбиелік мәні. 3. Қазақстандағы этнопедагогикалық ойлардың даму тарихы. 4. ХХ – ғасырдағы этнопедагогикалық ойлардың дамып, қалыптасуы. 5. Ұлттық тәрбиені сахна арқылы іске асыру жолдары. 6. Қазақ халқының тілашар дәстүрі, оның мектептегі және отбасындағы тәрбие ісіне пайдаланудың әдістемелері. 7. Шешендер. Шешендік дік сөздер. Олардың этнопедагогикалық мәні. 8. Қазақ халқының әдептілік дәстүрлерінің тәрбиелік мәні, оларды өзара пайдалану жолдары. 9. Қорқыт ата шығармаларының тәрбиелік мәні. 10. Құлқожа Ахмет Яссауидың өсиет-өнегелері. 11. Әлемнің Екінші ұстазы әл-Фарабидің этнопедагогикалық еңбектері. 12. Жүсіп Баласағұнидың этнопедагогикалық ойлары. 13. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың тұңғыш педагогы. 14. Ахмет Байтұрсыновтың этнопедагогикалық еңбектері. 15. Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық еңбектері. 16. Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 17. Абай шығармаларының этнопедагогикалық мәні. 18. Ғұлама жазушы Мұхтар Әуезоатың этнопедагогикалық еңбектері. 19. Ұлы тәрбиеші Мұхаммед Хайдар Дулатидың тәлімдік ойлары. 20. Халел Досмұхамедов, Нәзира Құлжанова, Төлеген Тәжібаев және соңғы педагогтардың этнопедагогикалық еңбектері. 21. Ахмет Байтұрсынов,Міржақып Дулатов,Мағжан Жұмабаев,Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 22. Қазақ ауыз әдебиетінің этнопедагогикалық мәні. 23. Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының тәрбиелік мәні. 24. Қазақстандағы этнопедагогикалық ойлардың даму тарихы. 25. ХХ – ғасырдағы этнопедагогикалық ойлардың дамып, қалыптасуы. 26. Қазақ халқының тілашар дәстүрі, оның мектептегі және отбасындағы тәрбие ісіне пайдаланудың әдістемелері. 27. Қазақ халқының әдептілік дәстүрлерінің тәрбиелік мәні, оларды өзара пайдалану жолдары. 28. Қорқыт ата шығармаларының тәрбиелік мәні. 29. Құлқожа Ахмет Яссауидың өсиет-өнегелері. 30. Әлемнің Екінші ұстазы әл-Фарабидің этнопедагогикалық еңбектері. 31. Жүсіп Баласағұнидың этнопедагогикалық ойлары. 32. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың тұңғыш педагогы. 33. Ахмет Байтұрсыновтың этнопедагогикалық еңбектері. 34. Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық еңбектері. 35. Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 36. Абай шығармаларының этнопедагогикалық мәні. 37. Ғұлама жазушы Мұхтар Әуезовтың этнопедагогикалық еңбектері. 38. Ұлы тәрбиеші Мұхаммед Хайдар Дулатидың тәлімдік ойлары. 39. Халел Досмұхамедов, Нәзира Құлжанова, Төлеген Тәжібаев және соңғы педагогтардың этнопедагогикалық еңбектері. 40. Ахмет Байтұрсынов, Міржақып Дулатов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 4 |Тақырып |Көрнекті |Өзіндік оқуға|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтар |форма-сы | | |ТОҚ, | | | | |плакаттар, | | | | |мультимедиал| | | | |ық тақта | | | |Лекциялық |Тәжірибелік |Лаб. | | | | |сабақ |сабақ |сабақ | | | | |Этнопедагогика|Этнопедагогика | |Тест, кесте |Этнопедагогик|Ауызша | |ның |пәні: пәннің | | |а қандай |сұрау | |методологиялық|мақсаттары мен | | |ғылым | | |негіздері. |міндеттері. | | |салаласынан | | | | | | |бөлінген? | | | | | | |Қандай | | | | | | |салалармен | | | | | | |байланысты? | | |Этнопедагогика|Этнопедагогикан| |Викторина, |Этностар |Ауызша | |және оның |ың этникалық | |реферат |мәдениетін |сұрау | |қалыптасуы мен|компоненті. | | |зерттейтін | | |дамуының | | | |қоғамдық | | |тарихы. | | | |ғылымдар және| | | | | | |олардың өзара| | | | | | |байланысы | | |Тұлға |Халықтық тәрбие| |Тест |Қазіргі |Ауызша | |қалыптастыруда|құралдары және | | |тәрбие |сұрау | |ғы халықтық |олардың | | |құралдары мен| | |педагогиканың |факторлары. | | |ертеректе | | |негізгі | | | |қолданылған | | |факторлары. | | | |тәрбие | | | | | | |құралдарына | | | | | | |қандай | | | | | | |салыстырмалы | | | | | | |талдау | | | | | | |жасауға | | | | | | |болады? | | |Халық |Этнопедагогика | |Тест |Тұлға |Ауызша | |идеалындағы |бойынша | | |қалыптасуына |сұрау | |«жетілген |зерттеулерді | | |әсер ететін | | |тұлға» және |талдау. | | |халықтық | | |оны | | | |педагогикалық| | |тәрбиелеудің | | | |факторларды | | |тәжірибесі. | | | |ата. | | |Халық |Қазақ | |Тест |Адам |Ауызша | |педагогикасынд|этнопедагогикас| | |өміріндегі |сұрау | |ағы балалар |ы. | | |халықтың | | |мен жастарды | | | |тәрбиенің | | |өмірге | | | |алатын | | |тәрбиелеу. | | | |маңызды рөлін| | | | | | |анықтаңыз | | |Ақыл-ойды |Этномәдениет – | |Тест |Этникалық |Ауызша | |дамыту халық |этнопедагогика | | |мәдениет |сұрау | |қамқорлығының |негізі ретінде.| | |дегеніміз не?| | |бастауы. | | | | | | |Еңбек халық |Еңбек халық | |Тест |Халықтық |Ауызша | |педагогикасыны|педагогикасының| | |еңбек |сұрау | |ң өзегі. |өзегі | | |дәстүрлері | | | | | | |және олардың | | | | | | |педагогикалық| | | | | | |мәні қандай? | | |Халық |Тұлға | |Тест |Қазақстанның |Ауызша | |ұғымындағы |қалыптастырудағ| | |жалпы білім |сұрау | |адамгершілік |ы халықтық педа| | |беретін | | |тәрбиесі. |гогиканың | | |мектептеріне | | | |негізгі | | |этнопедагогик| | | |факторлары. | | |аны енгізудің| | | | | | |қазіргі | | | | | | |жағдайы | | | | | | |қандай? | | |Әсемдік | | |Мультимедиал|Эстетикалық |Ауызша | |халықтың | | |ық тақта |тәрбиені |сұрау | |идеалы. | | | |ұлттық | | | | | | |педагогикамен| | | | | | |ұштастырып | | | | | | |мәнін | | | | | | |түсіндір | | |Мектептегі |Болашақ | |Викторина, |Этнопедагогик|Ауызша | |этнопедагогика|мұғалімдерді | |реферат |а бойынша |сұрау | |лық |этнопедагогика | | |сыныптан тыс | | |жұмыстардың |бойынша | | |жұмысты | | |мазмұны. |даярлау. | | |ұйымдастыруды| | | | | | |ң түрлерін | | | | | | |атаңыз | | 7.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 5 |Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты|Экземпляр |Студент |Қамтамасыз | | |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |З.Ә Әбілова,К.М.Қалиева. |20 | | | |Этнопедагогика.А-1999ж | | | | |Б.Мұқанова, Р.Ильясова. |30 | | | |Этнопедагогика. Оқу құралы. Астана.| | | | |2008ж. | | | | |Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992|10 | | | |С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991 |40 | | | |К.Б.Жарықбаев. Қазақтың тәлімдік |5 | | | |ой-пікір антологиясы А-І994 | | | | |Б.Адамбаев Шешендік сөздер А-1992 |5 | | | |С.Қалиев. Қазақ этнопедагогикасының|25 | | | |теориялык негіздері мен тарихы. А | | | | |1998 | | | | |К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың |5 | | | |халық педагогикасының тарихы.А-І992| | | | |К.Ж.Қожахметов Халыктық |15 | | | |педагогиканы зерттеудің кейбір | | | | |ғылыми және теориялык мәселелері. | | | | |А-1993 | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 1. О. Табылдиев. Қазақ этнопедагогикасы А-2001ж 2. С.Қалиев, Ж.Молдабеков, Б.Иманбекова. Этнопедагогика. Оқулық. Астана.2007ж. 3. З.Ә Әбілова,К.М.Қалиева. Этнопедагогика.А-1999ж 4. Б.Мұқанова, Р.Ильясова. Этнопедагогика. Оқу құралы. Астана. 2008ж. 5. Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992 6. С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991 7. К.Б.Жарықбаев. Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы А-І994 8. Б.Адамбаев Шешендік сөздер А-1992 9. С.Қалиев Қазақ этнопедагогикасының теориялык негіздері мен тарихы. А 1998 10. К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың халық педагогикасының тарихы.А-І992 11. К.Ж.Қожахметов Халыктық педагогиканы зерттеудің кейбір ғылыми және теориялык мәселелері. А-1993 12. І.М.Әлімбаев Халық ғажап тәлімгер.А-1994 13. С.Ұзақбаева. Тамыры терең тәрбие. А: 1995ж 14. С.Ғаббасов. Халықтық педагогика. А.1991ж 15. Б.Адамбаев. Қазақтың шешендік өнері. А:1984ж 16. Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы – Алматы 1996 17. Абай Құнанбаев. Шығармалары. 2 томдық. А:1968 18. Абайдың қара сөздері. 19. І.Абзелбекова М. Б.Момышұлы және патриоттық тәрбие. Ұлағатты тағылым.: 2009. 20. Момышұлы Б. Ұшқан ұя. Повесть, әңгіме, нақылдар.А: 2003ж. 21. Антология педагогической мысли Казахстана. //составители Жарыкбаев К.Б., С. Калиев. - Алматы, 1995.- 512с. 22. Волков Г.Н. Этнопедагогика. - Чебоксары, 1974. (Москва, 2000) 23. Жарикбаев К.Б., Калиев С. Национальные аспекты обучения и воспитания. - Алма-Ата, 1990. 24. Измайлов А.Э. Народная педагогика: Педагогические воззрения народов Средней Азии и Казахстана. - М.. 1991. 25. Калыбекова А. Теоретические и практические основы народной педагогики казахов. - Алматы, 2005. 26. Этнопедагогика народов Казахстана. - Алматы, 2001. 27. Маргулан А.Х. Древние свидетельства культуры. - Алма-Ата, 1986. 28. Узакбаева С.А., Муканова Е.Н. Казахская этнопедагогика. - Алматы, 1998. 29. Этнопедагогика:С.Ж.Пірәлиев,Г.Т.Хайруллин,Д.Ә.Нұрғалиева,А.А.Бейсенбаева, Қ.Атемова, Г.С.Саудабаева, Б.Т.Махметова, Ғ.Ахатаева, Қ.Қ.Шалғынбаева, А.Д.Қайдарова, М.Б.Тленбаева, Г.К.Шолпанқұлова, М.М.Абсатова, Р.К.Төлеубекова, Е.Ө.Жұматаева. -Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ-ті, 2010. - 465 б. 30. Әлемдік педагогикалық ой-сана. 10-томдық. 1-2 том.–Алматы, 2009.- 400 б. 31. Қалиұлы С. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы. Алматы, «Білім» 2003. – 280 бет. 32. Көшербаева А.Н., Шолпанқұлова Г.К., Тленбаева М.Б., Махметова Б.Т. Этнопедагогикалық білім негіздері. Оқу құралы. -Алматы, 2009. -131б. Қосымша әдебиеттер: 1. Концепция Этнокультурного Образования в Казахстане // казахстанская правда, август, 7. 1996 2. Культурно-философский энциклопедический словарь /Сост. Т.Габитов, А.Кулсариева и др. – А: Раритет, 2007-416с. 3. Магауова А.С. Этнопедагогика в система профессиональной подготовки учителя. -Семипалатинск, 2002. 4. Мустафина P.M. Представления, культы, обряды у казахов. - Алма-Ата, 1992. 5. Назарбаев Н.Н. – 2030. Процветание, безопасность и благополучие народов Казахстана. Послание Народам Казахстана// Мысль – 1997. - №2-стр.3-11 6. Наурызбай Ж.Ж. Этнокультурное образование. - Алматы, 1997. 7. Рудь Ю.А. Методологические и теоретические проблемы изучения народной педагогики. - М., 1980. 8. Руководство по курсу этнопедагогики. /Сост. Жумаканова Р.А. - Алматы, 1994. Қосымша караңыздар: 1. Бастауыш мектеп .N14 -2006 2. Бастауыш мектеп №5 -2006 3. Бастауыш мектеп №7 -2006 4. Бастауыш мектеп .№ 8 . 9-2006 5. Бастауыш мектеп . №1-2007 6. Бастауыш мектеп №4-2007 7. Қазақстан мектебі №'5.6-2007. 8. Қазақстан мектебі №5-2006. 9. Тәрбие құралы №3-2007.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz