Файл қосу

Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар




|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                           |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университеті                    |
|Физика- математика  факультеті                                                |
|                             |                     |                           |
|3 деңгейдегі СМК құжаты      |ПОӘК                 |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |ПОӘК                       |
|                             |                     |042.14.2.02.01.20.85/01-201|
|                             |                     |3                          |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|ПОӘК                         |                     |                           |
|Студенттерге арналған        |01.09.2009ж          |                           |
|«Қолданбалы программалық     |№1 басылым           |                           |
|жабдықтар» пәні бойынша оқу  |02.09.2013 ж         |                           |
|жұмыс бағдарламасы           |№2 басылым           |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
















                     «Қолданбалы программалық жабдықтар»
                        пәнін оқыту-әдістемелік кешен


                5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған




                  Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы






































                                    Семей
                                    2013.

                                  Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_____ Информатика кафедрасының  аға оқытушысы  Жұмаханова  Д.А.,
Семей қаласының  Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университеті
      «___»__________ 2013 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. ФМФ – нің   әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды


      Хаттама  №____  «____»  __________  2013  ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2013 ж.


Оқыту  әдістемелік  кеңесінің   төрағасы,   1-ші   проректор   _____________
Г.Искакова




01.09.2013 ж.  № 1 басылым орнына    02.09.2013 №2 басылым енгізілді














                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс саясаты мен форматы                                 |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары                                 |       |
|Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі            |       |






























































                             1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні –Жұмаханова Д.А., аға оқытушы
        Кафедра – Информатика
        Байланыс жүйелері – тел. №1 оқу корпусы, 1201-кабинет
        Пәннің өтілу орны – 504 аудитория
        Пән атауы – Қолданбалы программалық жабдықтар
        Кредит саны -3
1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).

1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат

|Курс       |Семестр                                                             |
|Барлығы    |                                                         270        |
|           |270                                                                 |



      Пән бойынша баға 100 %-тық шкала бойынша процентпен қойылады.
      Егер студенттің  семестр бойындағы жинаған ұпайы  50% немесе одан көп
болса қорытынды бақылауға өткізіледі. Пән бойынша қорытынды баға келесі
шкаламен анықталады (Кесте 3).
Кесте 3 - Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті,  балл және пайыздар


      |Бағалардың әріптік  |Баға                           |Балл     |Пайыз       |
|эквиваленті         |                               |         |(%)         |
|A                   |Үздік                          |4.00     |95-100      |
|A-                  |Өте жақсы                      |3.67     |90-94       |
|B+                  |Жақсы                          |3.33     |85-89       |
|B                   |Жақсы                          |3.00     |80-84       |
|B-                  |Жақсы                          |2.67     |75-79       |
|C+                  |Қанағаттанарлық                |2.33     |70-74       |
|C                   |Қанағаттанарлық                |2.00     |65-69       |
|C-                  |Қанағаттанарлық                |1.67     |60-64       |
|D+                  |Өту балы                       |1.33     |55-59       |
|D                   |Төменгі өту балы               |1.00     |50-54       |
|F                   |Төменгі                        |0.00     |0-49        |
|I                   |Аяқталмаған                    |NA       |            |
|W                   |Шығару                         |NA       |            |
|AW                  |Әкімшілік шығару               |NA       |            |
|P                   |Жіберілді  (тек қана қорытынды |NA       |0           |
|                    |тестқа)                        |         |            |

Кесте 4 – Ұпайларды бақылау түріне байланысты бөлу
|     |Бақылау түрі                                 |%          |Баллдар     |
|     |Барлық балдар                                |100        |300         |
|1.   |Дәріс сабақтарына қатысу                     |10         |30          |
|2    |Машықтану сабақтарына қатысу және            |25-35      |75-105      |
|     |тапсырмаларды орындау. Зертханалық           |           |            |
|     |сабақтарына қатысу және тапсырмаларды        |           |            |
|     |орындау- ауызша, жазбаша, тест түрінде,      |           |            |
|     |дискуссия т.б.                               |           |            |
|3.   |Оқытушы басшылығымен – тренинг, дөңгелек     |10-15      |30-45       |
|     |стөл, эссе жазу, бақылау жұмысы т.б.         |           |            |
|4.   |СӨЖ орындау                                  |20-25      |60-75       |
|5.   |Межелік бақылауға жауап беру. (7 және 15     |20-30      |60-90       |
|     |аптада) Компьютерлік тест арқылы жасалатын   |           |            |
|     |болса оқытушымен колонкаға жазылады          |           |            |


          5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Кесте 5 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу


   |Тақырып атаулары         |Дәріс |Машықтану |Зертханалық  |СОӨЖ       |СӨЖ   |
|                         |      |сабақтары |сабақтар     |           |      |
|Графикалық мәліметтердің |1     |1         |1            |3          |3     |
|бейнелену негізі.        |      |          |             |           |      |
|Интерактивті машиналық   |1     |1         |1            |3          |3     |
|графика түрлерінің       |      |          |             |           |      |
|классификациясы және     |      |          |             |           |      |
|графикалық жабдықтардың  |      |          |             |           |      |
|қолданылу облыстары.     |      |          |             |           |      |
|Интерактивті машиналық   |1     |1         |1            |3          |3     |
|графиканың техникалық    |      |          |             |           |      |
|жабдықтары               |      |          |             |           |      |
|Шығармашылық баспа жүйесі|1     |1         |1            |3          |3     |
|PageMaker программасы.   |      |          |             |           |      |
|Программа қызметі,       |      |          |             |           |      |
|интерфейсі, құрамы.      |      |          |             |           |      |
|MSWord текстік           |      |          |             |           |      |
|редакторымен ұқсастығы   |      |          |             |           |      |
|және айырмашылықтары.    |      |          |             |           |      |
|PageMaker программасында |1     |1         |1            |3          |3     |
|мәтіндер және абзацтармен|      |          |             |           |      |
|жұмыс.                   |      |          |             |           |      |
|PageMaker жүйесінде      |1     |1         |1            |3          |3     |
|графикамен жұмыс.        |      |          |             |           |      |
|PageMaker жүйесіндегі    |      |          |             |           |      |
|фреймдер, стильдер,      |      |          |             |           |      |
|түстер. PageMaker        |      |          |             |           |      |
|жүйесіндегі кестелік және|      |          |             |           |      |
|текстік редакторлар.     |      |          |             |           |      |
|CorelDRAW  графикалық    |1     |1         |1            |3          |3     |
|редакторымен   жұмыс     |      |          |             |           |      |
|істеу негізі             |      |          |             |           |      |
|CorelDraw редакторында,  |1     |1         |1            |3          |3     |
|графикамен, мәтіндер және|      |          |             |           |      |
|объектілер тобымен  жұмыс|      |          |             |           |      |
|Логикалық операциялармен |1     |1         |1            |3          |3     |
|жұмыс                    |      |          |             |           |      |
|Графиктер салу. Чертеждар|1     |1         |1            |3          |3     |
|салу.                    |      |          |             |           |      |
|Графикалық редактор      |1     |1         |1            |3          |3     |
|PhotoShop программасы.   |      |          |             |           |      |
|PhotoShop жүйесінде      |1     |1         |1            |3          |3     |
|қабаттармен,             |      |          |             |           |      |
|фильтрлермен, текстермен,|      |          |             |           |      |
|түстермен жұмыс істеу    |      |          |             |           |      |
|формалары.               |      |          |             |           |      |
|Математикалық            |1     |1         |1            |3          |3     |
|есептеулерді             |      |          |             |           |      |
|автоматтандыратын MatCAD |      |          |             |           |      |
|жүйесі.                  |      |          |             |           |      |
|Сканер. Құжаттарды       |1     |1         |1            |3          |3     |
|сканерлеу. Fine Reader   |      |          |             |           |      |
|программасы.             |      |          |             |           |      |
|Үш өлшемді графика       |1     |1         |1            |3          |3     |
|түсінігі. Үш өлшемді     |      |          |             |           |      |
|графиканы өңдеудің       |      |          |             |           |      |
|программалық құралдары.  |      |          |             |           |      |
|Барлығы ( сағат)         |15    |15        |15           |45         |45    |

                          6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

Кесте 6 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|СОӨЖ                                                 |СӨЖ                       |
|аудиториялық              |Аудиториялық емес         |                          |
|1                         |2                         |3                         |
|Көппарақты                |Растрлық редактор Corel   |Баспа жүйесі QuarkXPress  |
|публикациялармен жұмыс    |PhotoPaint программасымен |программасы программасымен|
|істеу ерекшеліктері.      |толық танысу.             |толық танысу.             |
|Баспалау жүйелерінде      |«Шикі» түпнұсқа-макетті   |Растрлық редактор Corel   |
|түстермен жұмыс.          |аяқтау.                   |PhotoPaint программасымен |
|                          |                          |толық танысу.             |
|Публикацияны              |Растрлық редактор Corel   |Растрлық редактор Corel   |
|баспалау.Тақырыптық       |PhotoPaint программасымен |PhotoPaint программасымен |
|бағыттауышты құру.        |толық танысу.             |толық танысу.             |
|                          |                          |                          |
|Гамма-коррекция.Жергілікті|Растрлық редактор Corel   |Растрлық редактор Corel   |
|-коррекция.               |PhotoPaint программасымен |PhotoPaint программасымен |
|                          |толық танысу.             |толық танысу.             |
|Фильтрлер.Каналдар.       |Бейнелерге монтаж жасау.  |Растрлық редактор Corel   |
|                          |                          |PhotoPaint программасымен |
|                          |                          |толық танысу.             |
|Символдарды вектрлық      |Растрлық редактор Corel   |Растрлық редактор Corel   |
|түрленуі.                 |PhotoPaint программасымен |PhotoPaint программасымен |
|                          |толық танысу.             |толық танысу.             |
|Векторлық бейнелерді      |Растрлық редактор PotoShop|Векторлық редактор Adobe  |
|растрлау.                 |программасымен толық      |Illustrator программасымен|
|                          |танысу.                   |толық танысу.             |
|Растрлық бейнелерді       |Растрлық редактор Corel   |Растрлық редактор Corel   |
|векторлау.                |PhotoPaint программасымен |DRAW программасымен толық |
|                          |толық танысу.             |танысу.                   |
|Математикалық жүйелерде   |Растрлық редактор Corel   |Математикалық есептеулерді|
|теңдеулер және            |DRAW программасымен толық |автоматтандыратын Matlab  |
|теңсіздіктер жүйелерін    |танысу.                   |жүйесімен толық танысу.   |
|шешу.                     |                          |                          |
|Математикалық пакеттердегі|Растрлық редактор Corel   |Растрлық редактор Corel   |
|программалау элементтері. |Pont программасымен толық |DRAW программасымен толық |
|                          |танысу.                   |танысу.                   |
|Күрделі құжаттарды        |Сканер мен операциялық    |Құжатты сканерлеу. Cunei  |
|сканерлеу.                |жүйелердің байланысы.     |Form программасымен толық |
|                          |                          |танысу.                   |
|Мәтіндерді автоматты түрде|Растрлық редактор Corel   |3D StudioMax              |
|тану.                     |PhotoPaint программасымен |программасымен толық      |
|                          |толық танысу.             |танысу.                   |


СӨЖ үй тапсырмасы ретінде  дәптерге  не  А4  форматтағы  қағазға  орындалып,
оқытушыға  тапсырылады.   СӨЖ   программасы   оқытушыға   электронды   түрде
өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
  – орындалған жұмыстың презентациясы;
  – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
  – оқытушының ауызша сұрауы;
  – жазбаша түрде;
    Ескерту:  Жақсы бағада  аттестация  алу  үшін  СОӨЖ,  СӨЖ  тапсырмалары
аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет.




















































































































































































Пәндер