Файл қосу
Құрттардың сыртқы құрылыс ерекшеліктері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 28 | | | |/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |2013 ж. | | |«Омыртқасыздар | | | |зоологиясы ҮП» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Омыртқасыздар зоологиясы ҮП 5В011300 – «Биология» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., б.ғ.к. Қуанышбаева М.Ғ. « Биология» кафедрасының доценті 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі м.а._______ Қуанышбаева М.Ғ. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Қуанышбаева Меруерт Ғалымқызы, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент Биология кафедрасы Байланыс ақпараты – тел: 77-38-15, оқу ғимараты № 3, кабинет № 112 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 122 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Омыртқасыздар зоологиясы ҮП» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Биология» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені, студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, орындай алуы тиіс. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттердің жануарлардың алуан түрлілігін, құрылыс ерекшеліктерін, тіршілік әрекеттерін, ортаға бейімделушіліктерін, таралу заңдылықтарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану және оның табиғаттағы қорын сақтау болып табылады. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Зоологияның міндеттері – жануарлардың негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын оқып білу. Халықаралық ғылыми терминдерді меңгерту. Зертханалық құралдармен жұмыс істеуді үйретіп, тірі организмдерді бақылап, объектілермен өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Жануарлар әлемінің алуан түрлілігіне және оларды зерттеу әдістерінің ерекшеліктеріне байланысты зоология екі үлкен бөлімге бөлінеді: омыртқалылар зоологиясы – хордалылар типіне жататын жануарларға қатысты деректерді біріктіреді және омыртқасыздар зоологиясы – жануарлар дүниесінің қалған 22 типтерін зерттеумен айналысады. Осы ұсынылып отырған оқу- әдістемелік кешені омыртқасыздар зоологиясын оқуға арналған. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • өздік жұмыстарды белсендіру; • білім сапасын көтеру; • омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың эволюциясындағы тіршілік құрылымының барлық деңгейлерін және негізгі этаптарын білу; • омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың барлық таксономиялық рангілерін білу; • жануарларды анықтау бойынша зертханалық дағдыларды меңгеру; • объектілерді морфологиялық зерттеудің қарапайым әдістемелерін білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Биологияға кіріспе 1.6.2 Экология 1.6.3 Палеозоология 1.6.6 Жануарлар ұлпалары 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Зоогеография 1.7.2 Педагогикалық практика 1.7.3 Гидробиология 1.7.4 Топырақ биологиясы 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |ЗС |БАӨЖ | | |1 |Микроскопиялық техника |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |негіздері. | | | | |2 |Бірклеткалылар. Жалаңаш |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |амебалардың құрылысының | | | | | |ерекшеліктері және олардың | | | | | |әртүрлілігі. Бақалшақты | | | | | |амебалардың құрылыс | | | | | |ерекшеліктері және олардың | | | | | |табиғаттағы алуан түрлілігі. | | | | | |Фораминифералар бақалшағының | | | | | |құрылысы және олардың алуан | | | | | |түрлілігі. Күнтәрізділер мен | | | | | |сәулелілердің құрылысы. | | | | |3 |Талшықты қарапайымдылардың |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |құрылыс ерекшеліктері. | | | | | |Өсімдік тектес талшықтылардың| | | | | |құрылысы және олардың алуан | | | | | |түрлілігі. Паразиттік | | | | | |талшықтылар. Құрылысы және | | | | | |тіршілік циклдерінің | | | | | |ерекшеліктері. | | | | |4 |Споралылардың құрылысы және |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |тіршілік циклдерінің | | | | | |ерекшеліктері. | | | | |5 |Инфузориялардың құрылыс |2 |15 |7.1.1-7.1.13 | | |ерекшеліктері, олардың | | | | | |әртүрлілігі және тіршілік | | | | | |әрекеттері. | | | | |6 |Ұлпалы төменгі сатыдағылар. |2 | |7.1.1-7.1.13 | | |Сәулелілер. Губкалардың | | | | | |құрылысы. Қаңқа | | | | | |ерекшеліктері. Көбеюі. | | | | |7 |Ішекқуыстылардың әртүрлі |2 |15 |7.1.1-7.1.13 | | |түрлерінің құрылысы, олардың | | | | | |алуан түрлілігі. | | | | |8 |Ұлпалы жоғары сатыдағылар. |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |Билатералды симметриялылар. | | | | | |Құрттардың систематикалық | | | | | |орны, сыртқы морфологиясы, | | | | | |жабындары. | | | | |9 |Жалпақ, жұмыр және буылтық |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |құрттардың тірек-қимыл | | | | | |құрылымдары. | | | | |10 |Зат алмасу жүйелері. Жалпақ, |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |жұмыр және буылтық құрттардың| | | | | |асқорыту жүйелерінің | | | | | |құрылысы. | | | | |11 |Жалпақ, жұмыр және буылтық |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |құрттардың зәр шығару | | | | | |жүйелерінің шығу тегі және | | | | | |құрылысы. Немертиндер мен | | | | | |буылтық құрттардың қан айналу| | | | | |және тыныс алу жүйелері. | | | | |12 |Жалпақ, жұмыр және буылтық |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |құрттардың жүйке жүйелерінің | | | | | |шығу тегі, құрылысы және | | | | | |эволюциясы. | | | | |13 |Құрттардың әртүрлі типтерінің|1 | |7.1.1-7.1.13 | | |өкілдерінің сезім мүшелерінің| | | | | |құрылысы. | | | | |14 |Жалпақ, жұмыр және буылтық |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |құрттардың жыныс жүйелерінің | | | | | |құрылысы және эволюциясы. | | | | |15 |Жалпақ, жұмыр және буылтық |1 |15 |7.1.1-7.1.13 | | |құрттардың тіршілік циклдері | | | | | |және дернәсілдерінің | | | | | |құрылысы. | | | | |16 |Буынаяқтылар типінің жалпы |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |сипаттамасы. | | | | | |Шаянтәрізділердің сыртқы | | | | | |морфологиясы. | | | | | |Шаянтәрізділердің ішкі | | | | | |құрылысы. Дамуы. | | | | |17 |Шаянтәрізділерді анықтау. |1 | |7.1.1-7.1.13 | |18 |Өрмекшітәрізділердің сыртқы |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |және ішкі құрылысы. | | | | |19 |Өрмекшітәрізділерді анықтау. |1 | |7.1.1-7.1.13 | |20 | Бунақденелілердің сыртқы |1 | |7.1.1-7.1.13 | | |құрылыс ерекшеліктері. Бас | | | | | |және оның өсінділері. | | | | | |Бунақденелілердің сыртқы | | | | | |құрылыс ерекшеліктері. Кеуде | | | | | |және құрсақ, олардың | | | | | |өсінділері. Тері жабындары. | | | | |21 |Бунақденелілердің ішкі |1 |15 |7.1.1-7.1.13 | | |құрылысы. Бунақденелілердің | | | | | |көбеюі және дамуы. | | | | |22 |Бунақденелілерді анықтау. |2 | |7.1.1-7.1.13 | |23 |Былқылдақденелілердің сыртқы |2 | |7.1.1-7.1.13 | | |морфологиясы. | | | | |24 |Былқылдақденелілердің ішкі |2 | |7.1.1-7.1.13 | | |морфологиясы. | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |30 |60 | | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Омыртқасыздар зоологиясы курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, зертханалық сабақ, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспекті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспекті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық сабағына дайындалуда келесі қажет болады: зертханалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен танысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Омыртқасыздар зоологиясы ҮП» – 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 100 минуттық зертханалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ- ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Зертханалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір жануарларды анықтамалық кітаптан тауып, жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Омыртқасыздар зоологиясы ҮП» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30+270 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |1 |Микроскопиялық техника негіздері. Тірі | |Зертханалық | | |объектілермен жұмыс принциптері. | |сабақта | | |Бірклеткалылар. Саркодалар класы. | | | | |Жалаңаш амебалардың құрылысының | | | | |ерекшеліктері және олардың әртүрлілігі. | | | | | | | | | |Фиксаторлар, оларды дайындау жолдары. | | | | |Бояғыш ерітінділерді дайындау тәсілдері.| | | | |Жалаңаш амебалардың құрылыс | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Амебалардың тіршілік әрекеттері. | | | | 2 |Талшықты қарапайымдылардың құрылыс |18 |Зертханалық | | |ерекшеліктері. Өсімдіктектес | |сабақта | | |талшықтылардың құрылысы және олардың | | | | |алуан түрлілігі. Паразиттік талшықтылар.| | | | |Құрылысы және тіршілік циклдерінің | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Өсімдіктектес талшықтылардың құрылысы. | | | | |Олардың алуан түрлілігі. | | | | |Паразиттік талшықтылар. | | | | |Құрылысы және тіршілік циклінің | | | | |ерекшеліктері. | | | |3 |Споралылардың құрылысы және тіршілік |18 |Зертханалық | | |циклдерінің ерекшеліктері. | |сабақта | | |1. Споралылардың құрылысы. | | | | |2. Тіршілік циклдерінің ерекшеліктері | | | | |және олардың алуан түрлілігі. | | | |4 |Инфузориялардың құрылыс ерекшеліктері, |18 |Зертханалық | | |олардың әртүрлілігі және тіршілік | |сабақта | | |әрекеттері. | | | | |1. Кірпікшелі қарапайымдылардың құрылыс | | | | |еркшеліктері. | | | | |2. Инфузориялардың алуан түрлілігі және | | | | |тіршілік әркеттерінің кейбір жақтары. | | | |5 |Төменгі сатыдағы ұлпалылар. Сәулелілер. |18 |Зертханалық | | |Губкалардың құрылысы. Қаңқа | |сабақта | | |ерекшеліктері. Көбеюі. | | | | |Губкалардың құрылысы. | | | | |2.Қаңқаларының ерекшеліктері. | | | | |3.Көбеюі. | | | |6 |Ішекқуыстылардың әртүрлі түрлерінің |18 |Зертханалық | | |құрылысы, олардың алуан түрлілігі. | |сабақта | | |Ішекқуыстылардың әртүрлі түрлерінің | | | | |құрылысы. | | | | |Ішекқуыстылардың алуан түрлілігі. | | | |7 |Жоғары сатыдағы ұлпалылар. Билатералды | |Зертханалық | | |симметриялылар. Құрттардың | |сабақта | | |систематикалық орны, сыртқы | | | | |морфологиясы, жабындары. Жалпақ, жұмыр | | | | |және буылтық құрттардың тірек-қимыл | | | | |құрылымдары. | | | | |Құрттардың сыртқы құрылыс ерекшеліктері.| | | | |Құрттардың жабындарының ерекшеліктері. | | | | |Құрттардың қозғалу ерекшеліктері. | | | | |Құрттардың тірек-қимыл құрылымдары. | | | |8 |Зат алмасу жүйелері. Жалпақ, жұмыр және |15 |Зертханалық | | |буылтық құрттардың асқорыту жүйелерінің | |сабақта | | |құрылысы. Жалпақ, жұмыр және буылтық | | | | |құрттардың зәр шығару жүйелерінің шығу | | | | |тегі және құрылысы. Немертиндер мен | | | | |буылтық құрттардың қан айналу және | | | | |тыныс алу жүйелері. | | | | |Құрттардың асқорыту жүйелерінің құрылыс | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Пассивті және активті қоректену. | | | | |Құрттардың зәр шығару жүйелерінің | | | | |құрылыс ерекшеліктері. | | | | |Тыныс алуда бүкіл дене бетінің ролі. | | | | |Желбезектер. | | | | |Немертиндер мен буылтық құрттардың қан | | | | |айналу жүйелерінің құрылысы. | | | |9 |Жалпақ, жұмыр және буылтық құрттардың |15 |Зертханалық | | |жүйке жүйелерінің шығу тегі, құрылысы | |сабақта | | |және эволюциясы. Құрттардың әртүрлі | | | | |типтерінің өкілдерінің сезім мүшелерінің| | | | |құрылысы. | | | | |Құрттардың жүйке жүйелерінің құрылысы. | | | | |Құрттардың жүйке жүйелерінің типтері. | | | | |Иіс сезу және химиялық сезім мүшелері. | | | | |Сипап сезу мүшелері. | | | | |Дәм сезу мүшелері. | | | | |Көру мүшелері. | | | |10 |Жалпақ, жұмыр және буылтық құрттардың |15 |Зертханалық | | |жыныс жүйелерінің құрылысы және | |сабақта | | |эволюциясы. Жалпақ, жұмыр және буылтық | | | | |құрттардың тіршілік циклдері және | | | | |дернәсілдерінің құрылысы. | | | | |Құрттардың жыныс жүйелерінің құрылыс | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Жыныссыз және жынысты көбею. | | | | |Гермафродитизм. | | | | |Жанама және негізгі иелер. | | | | |Құрттардың дернәсілдері. | | | | |Құрттардың тіршілік циклдері. | | | |11 |Шаянтәрізділердің сыртқы морфологиясы. |15 |Зертханалық | | |Шаянтәрізділердің ішкі құрылысы. | |сабақта | | |Шаянтәрізділерді анықтау. | | | | |Шаянтәрізділердің су жануарлары | | | | |ретіндегі құрылыс ерекшеліктері. | | | | |Денелерінің бөлімдерге бөлінуі, әртүрлі | | | | |қызмет атқаратын аяқтары. | | | | |Шаянтәрізділердің ішкі құрылысына жалпы | | | | |шолу. | | | | |Төменгі сатыдағы шаянтәрізділерді | | | | |анықтау. | | | | |Жоғары сатыдағы шаянтәрізділерді | | | | |анықтау. | | | |12 |Өрмекшітәрізділердің сыртқы және ішкі |15 |Зертханалық | | |құрылысы. | |сабақта | | |1. Өрмекшітәрізділердің сыртқы | | | | |құрылысына сипаттама, денесінің | | | | |бөлімдері. | | | | |2. Өрмекшітәрізділердің ішкі құрылысының| | | | |ерекшеліктері. | | | | |3.Өрмекшітәрізділерді анықтау. | | | |13 |Бунақденелілердің сыртқы құрылыс |15 |Зертханалық | | |ерекшеліктері. Бас және оның өсінділері.| |сабақта | | |Кеуде және құрсақ, олардың өсінділері. | | | | |Тері жабындары. | | | | |Бунақденелілердің сыртқы құрылысы. | | | | |Денесінің бөлімдерге бөлінуі. | | | | |Қоректенуге байланысты ауыз | | | | |аппараттарының типтері. | | | | |Аяқтарының типтері. | | | | |Қанаттарының типтері. | | | |14 |Бунақденелілердің ішкі құрылысы. |15 |Зертханалық | | |Бунақденелілердің дамуы. | |сабақта | | |Бунақденелілерді анықтау. | | | | |Бунақденелілердің ішкі құрылысының | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Нағыз құрылық жануарлары ретіндегі | | | | |бейімделушіліктері. | | | | |Бунақденелілердің дамуы. Шала және толық| | | | |түрленіп даму онтогенезі. | | | | |4. Бунақденелілерді анықтау. | | | |15 |Былқылдақденелілердің сыртқы | |Зертханалық | | |морфологиясы. Былқылдақденелілердің ішкі| |сабақта | | |морфологиясы. | | | | |Былқылдақденелілердің сыртқы құрылыс | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Бақалшақтары. | | | | |Былқылдақденелілердің ішкі құрылысының | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Былқылдақденелілердің кластары қатарында| | | | |ішкі құрылысын салыстыру. | | | |Білім алушының өздік жұмысы (БАӨЖ) | |1 |Бірклеткалы жануарлар. |60 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |2 |Губкалар және ішекқуыстылар типтері. |60 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |3 |Құрттар бөлімі. |60 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |4 |Буынаяқтылар типі. |60 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері |30+270 | | |бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Білім алушының өздік жұмыстарының тапсырмалары 1 тапсырма: Бірклеткалы жануарлар. 1) Қауымды талшықтылардың көпклеткалы жануарлардың шығу тегін зерттеп білуде маңызы қандай? Палинтомиялық және монотомиялық қауымдар, ерекшеліктері. 2) Кестені толтыр. Паразиттік бірклеткалылар. |Паразит |Тудыратын аурулары|Жұғу жолдары |Күресу жолдары | |Дизентерия амебасы| | | | |Лямблия | | | | |Ішек балантидиясы | | | | |Токсоплазма | | | | |Лейшмания | | | | |Безгек плазмодиі | | | | 3) Кестені толтыр. Амебалардың тіршілік әрекеттерінің ерекшеліктерін салыстыру. |Амеба түрі |Тіршілік ету |Қоректенуі |Көбеюі |Таралуы | | |ортасы | | | | |Амеба протей | | | | | |Дизентерия | | | | | |амебасы | | | | | 4) Қандай ауруларды трансмиссивті аурулар деп атайды? Мысалдар келтір. Е.Н. Павловскийдің еңбектері. 2 тапсырма: Губкалар және ішекқуыстылар типтері. 1) Губкалардың құрылыс ерекшеліктері. 2) Маржандардың жер рельефін түзуде ролі бар, оны қалай түсіндіруге болады? Рифтер түрлері. 3) Адамға қауіпті ішекқуыстылар. 4) Кестені толтыр. Ішекқуыстылардың кластарының салыстырмалы сипаттамасы. |Сипаттамалары |Гидроидтылар |Сцифомедузалар|Маржан полиптері| | |клдасы |класы |класы | |Өкілдері | | | | |Тіршілік ету ортасы | | | | |Тіршілік әрекеттері | | | | |Симметриясы | | | | |Дене пішіні | | | | |Қоректенуі | | | | |Ас қорыту жүйесі | | | | |Зәр шығару жүйесі | | | | |Жүйке жүйесі | | | | |Сезім мүшелері | | | | |Жыныс клеткаларының | | | | |түзілуі | | | | |Даму стадиялары | | | | 3 тапсырма. Құрттар бөлімі. 1) Жалпақ құрттардың дернәсілдері қалай аталады және олар қандай өкілдеріне тән? 2) Азқылтанды құрттардың топырақ түзілісіндегі ролі қандай? 3) Төмендегі ауруларды қандай құрттар тудырады, сәйкес өкілдерінің атын жазыңдар: Дракункулез – Анкилостомоз- Тениаринхоз- Энтеробиоз-- Трихоцефалез - Трихинеллез- Описторхоз- Дифиллоботриоз- Декроцелиоз- Аскаридоз-- 4) Кестені толтыр. Паразиттік құрттар. |Гельминт түрі |Зақымдалатын|Адамға жұғу |Негізгі және|Күрес және | | |мүшелер |жолдары |аралық |профилактика | | | | |иелері |жолдары | |Сібір сорғышы | | | | | |Альвеококк | | | | | |Трихинелла | | | | | |Өкпе сорғышы | | | | | 5) Кестені толтыр. Жұмыр құрттардың кластарының салыстырмалы сипаттамасы. |Сипаттамалары |Коловраткалар класы |Нематодтар класы | |Өкілдері | | | |Тіршілік ету ортасы | | | |Тіршілік әрекеттері | | | |Дене пішіні | | | |Тері-ет қапшығы | | | |Дене қуысы | | | |Ас қорыту жүйесі | | | |Зәр шығару жүйесі | | | |Заттар тасымалы | | | |Тыныс алуы | | | |Тыныс алу мүшелері | | | |Жүйке жүйесі | | | |Сезім мүшелері | | | |Жыныс жүйесі | | | |Дамуы | | | 4 тапсырма: Буынаяқтылар типі. 1) Кестені толтыр. Буынаяқтылардың кластарының салыстырмалы сипаттамасы. |Сипаттамалары |Шаянтәрізділер|Өрмекшітәрізділе|Бунақденелілер | | | |р | | |Өкілдері | | | | |Тіршілік ету ортасы | | | | |Тіршілік әрекеттері | | | | |Дене құрылысы | | | | |Бас бөліміндегі мұртшалар| | | | |Аяқтарының типтері | | | | |Жабыны және бұлшық-ет | | | | |жүйесі | | | | |Дене қуысы | | | | |Ас қорыту жүйесі | | | | |Зәр шығару жүйесі | | | | |Қан айналу жүйесі | | | | |Тыныс алу жүйесі | | | | |Жүйке жүйесі | | | | |Сезім мүшелері | | | | |Жыныс жүйесі | | | | |Дамуы | | | | 2) Шаянтәрізділерді кәсіптік мақсатта қолдану (түрлері, қандай елдер айналысады?). 3) Кестені толтыр. Бал арасының өнімдері және оларды қолдану. |Бал арасы өнімі |Өнімнің арада түзілуі |Адам шаруашылығында | | |(қалай? неден?) |қолдану аймағы | |Ара балы | | | |Ара балауызы | | | |Гүл тозаңы (цветочная | | | |пыльца) | | | |Прополис | | | |Аналық сүті | | | |Ара уы | | | 4) Кестені толтыр. Бунақденелілер отрядтары. |Отряд |Өкілдері |Ауыз |Дамуы |Отрядқа тән | | | |аппараты | |белгі | |Түзуқанаттылар | | | | | |Теңқанаттылар | | | | | |Қатқылқанаттылар | | | | | |Инеліктер | | | | | |Торқанаттылар | | | | | |Қабыршаққанаттылар | | | | | |Қосқанаттылар | | | | | |Веснянкалар | | | | | |Жарғаққанаттылар | | | | | |Жартылайқатқылқанаттылар| | | | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 1. Догель В.А. Зоология беспозвоночных. – М., 1981. 2. Түсіпова К.Т. Омыртқасыздар зоологиясы. – Алматы, 1998, 1999. Т. 1, 2. 3. Курс зоологии. Зоология беспозвоночных. В 2-х томах. – М., 1961, 1966. 4. Фролова Е.Н. и др. Практикум по зоологии беспозвоночных. – М., 1985. 5. Натали В.Ф. Зоология беспозвоночных. – М., 1981. 6. Зеликман А.Л. Практикум по зоологии беспозвоночных. – М., 1969. 7. Мамаев Б.М. и др. Определитель насекомых евпропейской части СССР. –М., 1976. Қосымша әдебиеттер. 8. Иванова-Казас О.М. Курс сравнительной эмбриологии беспозвоночных животных. – Л., 1988. 9. Беклемишев К.В. Зоология беспозвоночных (методические указания). – М., 1975. 10. Омыртқасыздар зоологиясы пәнінен студенттердің өз бетінше дайындалуына арналған оқу құралы /Салина Р.М., Дәуітбаева К.Ә., Сатыбалдиева Г.Қ., Исадықов Н.С. –Алматы, 1999. 11. Фомичева Л.И. и др. Полевая практика по зоологии беспозвоночных с заданиями. –М., 1975. 12. Захваткин Ю.А. Эмбриология насекомых. – М., 1975. 13. Жизнь животных. Т. 1-3, М., 1969.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz