Файл қосу

Музыкалық жастар сауығы пәннің бағдарламасы



[pic]ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
 «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/02-2013    |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Мұғалімдерге арналған      |Редакция № 1  ______    |                       |
|«Музыкалық жастар сауығы»  |                        |                       |
|пәннің бағдарламасы        |                        |                       |


















                    «Музыкалық білім берудің әдіснамасы»
                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                  5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін


      МҰҒАЛІМДЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ































                                    Семей


                             2013-2014 оқу жылы



      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  2__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |
                                      1



                                  Алғы сөз


      1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім»

кафедрасының аға оқытушысы : ______________________ Тыныбаева Ж.Т.


      2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл

«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл.  Хаттама №

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.



3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл.

Хаттама №

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.


4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН






















                                   Мазмұны




      |1   |Қолдану саласы                                                 |    |
|2   |Нормативті сілтемелер                                          |    |
|3   |Жалпы ережелер                                                 |    |
|4   |Пәннің оқу мазмұны(модульдер)                                  |    |
|5   |Студенттердің  өздік жұмыс тақырыптарының атаулары             |    |
|6   |Пәннің оқу-әдістемелік картасы                                 |    |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы           |    |
|8   |Әдебиеттер                                                     |    |
                                      2

|    |   |
|    |   |


























































      1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
      Мұғалімдерге  арналған  «Музыкалық  білім  берудің  әдіснамасы»   пәні
5В010600  –  «Музыкалық  білім»  мамандығы  бойынша   жоғары   оқу   орының
студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған.


      2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

         Негізгі мұғалімдерге арналған «Музыкалық білім берудің  әдіснамасы»
   пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай  тәртіп  бойынша  төмендегі
   құжаттарға енгізілегн:

   1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің  Қазақстан  халқына
      арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б.

   2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы.  –  Егемен  Қазақстан.  –
      2007. – 15 тамыз. – Б.5-8.
   3. Қазақстан Республикасында білім беруді  дамытудың  2005-2010  жылдарға
      арналған Мемлекеттік бағдарламасы.  –  Орталық  Қазақстан,  28  қазан,
      2004. –Б. 4-7.
   4.  «5В010600»  – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша  пәнінің  типтік
      оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру.
   5. СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета «Общие требования к  разработке
      и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;

   6.   ДП    042-1.01-2013    Документированная    процедура«Структура    и
      содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин».



      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Музыкалық білім берудің  әдіснамасы  5В010600  –
«Музыкалық білім» мамандығы бойынша  пәннің  Оқу-әдістемелік  кешені  жоғары
оқу орының 4 – курс студенттерінің 8 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я  ғни,
 іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы  бұл  пән  базалық  пәндерге
жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін  тереңдетуге,  практикада  қолдануға
көмектеседі.

3.2 Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби  бағыттағы  мақсатты   әдіснамалық
дайындығы.  Әдіснамалық  дәрежеде  өз  бетімен  білім   алуға   қажеттілікті
қалыптастыру, алған  білімдерін  практикада  қолдану,  жалпы  білім  беретін
мектептің  әр  сыныптарында   музыкадан   бағдарламаларды   жүзеге   асыруда
оқушылардың жас  ерекшеліктерін,  қызығушылықтарын,  бейімділіктерін  ескере
отырып,  музыкалық  жұмыстардың  әдістемелерін   меңгеруге   көмектесу.   Өз
тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.


3.3 Курстың негізгі міндеттері:
    - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер
      алуларына мүмкіндік туғызу;
    -   музыкалық  білім  беудің  педагогикасының   мәселерімен   байланысты
      әдіснамалық білімдерді меңгеру;
    - музыкалық білім  беудің  педагогикасына  қатысты  әдебиеттермен  жұмыс
      жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны  әдіснамалық  шығармашылық
      тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
    - әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
    -  болашақ  музыка  мұғалімінің   жеке   тұлғалық   кәсіби-педагогикалық
      қасиеттерін тауып көмектесу.



3.4 Оқытудың нәтижесі:

      Сонымен  бірге  тұлғаны  білім  арқылы  дамуы,   тұлғаның   танымдылық
қабілеттерін және танымдық  жүйені:  ойлауды,  ынтаны,  қабылдау  қабілетін
арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға,  сондай  –  ақ
тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту,  қарым
–   қатынас,   ойын,    танымдық    және    шығармашылық    қажеттіліктерін
қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын  молайту,  студенттерге  мектептегі
музыка мұғалімнің күнделікті  тәжірбиелік  жұмысында  кездесетін  және  өте
қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория  сыннан  білім  беру,
осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана  білуге
үйрету.


































































      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  6_                  |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |

3.5 Курсттың пререквизиттері:
Музыкалық білім берудің әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің тарихи-
теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы
пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан
алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.
3.6 Курсттың постреквизиттері:
Музыкалық білім беру әдістемесі,   оқу  –  педагогикалық  және  диплом  алды
практикасы
3.7 Оқу пәннің  бағдарламасынан көшірме:

|Курс  |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |Барлығы  |Бақылау    |
|      |        |тер    |            |         |      |         |түрі       |
|4 курс|семестр |1      |15 сағат    |7,5 сағат|22,5  |45       |емтихан    |
|      |        |       |            |         |сағат |сағат    |           |



      4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер)
                                                                    Кесте  2
|Пәннің  мазмұны                                                |сағат саны  |
|1                                                              |2           |
|Тәжірбиелік сабақтар                 |
|Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық       |3           |
|музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны    |            |
|Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні                     |3           |
|Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен,            |4           |
|психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы    |            |
|Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық    |5           |
|талдауы                                                        |            |


      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ  ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ


5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-
педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
5.2. 7-12 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
5.3. 13-18 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен,
психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
5.4. 19-22,5 Музыкалық білім  беруде  педагогика  мәселелерінің  әдіснамалық
талдауы


      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  7_                  |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |


      6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы


                                                                    Кесте  3
|Тақырыбы                               |Көрнекл|Өзбетімен дайындалу|Б|
|                                       |ік     |сұрағы             |а|
|                                       |құралда|                   |қ|
|                                       |р      |                   |ы|
|                                       |       |                   |л|
|                                       |       |                   |а|
|                                       |       |                   |у|
|                                       |       |                   |т|
|                                       |       |                   |ү|
|                                       |       |                   |р|
|                                       |       |                   |і|
|Дәріс|Тәжірбиелік сабақтар    |ЛАБ.   |       |                   |         |
|     |                        |Сабақ  |       |                   |         |
|     |                        |тар    |       |                   |         |
|1    |2                       |3      |4      |5                  |6        |
|     |Пәннің мақсаты,         |       |Презен |Пәннің мақсаты,    |ауызша   |
|     |міндеттері, жалпы       |       |тация  |міндеттері, жалпы  |         |
|     |бағыттары, оның вуздық  |       |арқылы |бағыттары неде деп |         |
|     |музыка-педагогикалық    |       |       |ойлайсыңдар?       |         |
|     |мұғалім дайындау        |       |       |                   |         |
|     |жүйесінде алатын орны   |       |       |                   |         |
|     |Әдіснама, музыкалық     |       |презент|Музыкалық білім    |жазбаша  |
|     |білім ұғымдараның мәні  |       |ация   |беру зерттеудің    |         |
|     |                        |       |       |әдіснамалық        |         |
|     |                        |       |       |сипаттамасын       |         |
|     |                        |       |       |талдау             |         |
|     |Музыыкалық білім беруде |       |презент|Музыканың басқа    |реферат  |
|     |педагогиканың           |       |ация   |пәндермен          |         |
|     |философиямен,           |       |       |байланысы,         |         |
|     |психологиямен,          |       |       |Олардың            |         |
|     |музыкатумен және басқа  |       |       |ерекшеліктері мен  |         |
|     |ғылымдармен байланысы   |       |       |ұқсастықтары       |         |
|     |Музыкалық білім беруде  |       |презент|Музыкант-педагог-зе|реферат  |
|     |педагогика мәселелерінің|       |ация   |рттеушінің         |         |
|     |әдіснамалық талдауы     |       |       |тәжірбиелік жұмысы,|         |
|     |                        |       |       |Сізге музыкадан қай|         |
|     |                        |       |       |бағдарлама ыңғайлы |         |














               7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
                                   КАРТАСЫ


                                                                    Кесте  4
|Оқулықтардың  және оқу - әдістемелік           |Дана   |Студент |Қамтама-у     |
|құралдардың аттары                             |саны   |саны    |пайызы        |
|1                                              |2      |3       |4             |
|Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер  |1      |13      |100           |
|және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы |       |        |              |
|/Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия  |       |        |              |
|Момбек. – Алматы, 2007. – 238б.                |       |        |              |
|Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория        |1      |13      |100           |
|музыкального образования: учебник для студ.    |       |        |              |
|Высш. Пед. Учеб. Заведений. – М., 2004.        |       |        |              |
|Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер  |1      |13      |100           |
|және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы |       |        |              |
|/Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия  |       |        |              |
|Момбек. – Алматы, 2007. – 238б.                |       |        |              |
|М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении         |1      |13      |100           |
|методологии традиционной художественной        |       |        |              |
|культуры в процессе преподования музыки а школе|       |        |              |
|/ Вопросы музыкальной педагогики, теории и     |       |        |              |
|испольнительства // КазГПУ им. Абая. – Алматы, |       |        |              |
|1992.                                          |       |        |              |


      8 ӘДЕБИЕТТЕР
1. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004.
 Қосымша әдебиеттер:
   1. Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және  дамыту  бағыттары:
      Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған  Әлия
      Момбек. – Алматы, 2007. – 238б.
   2. Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы.
   3. Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім  беру  педагогикасы.  Талдықорған,
      2006.
   4.  С.  Мирсеитова  мен  Ә.Іргебаева   редакциялаған.   Әрекеттегі   RWCT
      философиясы  мен  әдістері.  Қазақстан  Оқу  Ассоциациясы.  –  Алматы:
      ИздатМаркет, 2004.
   5. А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім
      беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра,
      2006.
   6. Загвянский В.И. Методология и методика дидактического исследования.  –
      М., 1982.

Пәндер