Файл қосу

Отандық тарихтың іргелі



|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                   |
|                                                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжат     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18-18.1.65/01-2014   |
|Магистрантарға арналған  |                         |                         |
|"Отандық тарихтың іргелі |№1 басылым 18.09.08.     |                         |
|мәселелері"              |орнына №2 басылым        |                         |
|пәні                     |30.09.2009               |                         |
|оқу- әдістемелік кешені  |                         |                         |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    "Отандық тарихтың іргелі мәселелері"
                                 пәні бойынша
                    «6М011400»- Тарих мамандығына арналған


                       МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                        ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                    СЕМЕЙ
                                    2014







      1 ӘЗІРЛЕГЕН
6М011400  «Тарих»  мамандығы  үшін  Қазақстан  Республикасының   Мемлекеттік
стандарты  арнайы   пәннің   типтік   бағдарламасы   негізінде   жасалынған.
Құрастырған Семей қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының  профессоры, т.ғ.д. Байсарина Қ.Қ.


   2. ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1.  Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды.

Хаттама № 1
«4»09.2014 ж.


       Кафедра меңгерушісі                        Мухаметжанова Н.А.


2.2.  Экономика,  құқық  және  гуманитарлық  факультетінің   оқу-әдістемелік
кеңесінің бюросының отырысында мақұлданды

Хаттама № 1
  «9»09.2014 ж.

                                   ОӘБ                              төрайымы
Тойкин С.Х.

    3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және  ұсынылған

Хаттама №1
 «11»09.2014 ж.


Университеттің ОӘК төрайымы,
Оқу-әдістемелік жұмыстар жөніндегі
проректор
     Искакова Г.К.






4







                                   Мазмұны


1   Жалпы ережелер
2   Пән бойынша әдістемелік нұсқаулар
3   Курс саясаты және форматы
4   Бағалау саясаты
5   Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6   МӨЖ мазмұны
7   Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы






































































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1. Оқытушы және пән жайында жалпы мағлұмат
   Оқытушының аты – жөні Байсарина Қ.Қ.профессор, т.ғ.д.
«Қазақстан тарихы» кафедрасы
Қатыстық  ақпарат: №1 оқу ғимараты, №1006
Сабақ өткізілу орны –1011/1012аудитория
Пән бойынша кредиттер саны – 3


2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте)

1 кесте - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме


|Курс  |Семес|Кредит   |ЛК     |Практик|МӨЖ    |Барлығы|Қорытынды   |
|      |тр   |саны     |(сағ.) |алық   |(сағ.) |(сағ.) |бақылаудың  |
|      |     |         |       |сабақ  |       |       |формасы     |
|ІІ    |ІІІ  |3        |30     |15     |90     |135    |Емтихан     |




   3. Пәннің қысқаша сипаттамасы

"Отандық тарихтың іргелі мәселелері"  курсы ҚР қазіргі территориясында  адам
қоғамының қалыптасу процесін,  оның  дамуын,  тарихи  оқиғаларды  объективті
түрде жан-жақты дамуын нақты тарихи материал негізінде қарастырады.


        Қазақстан  территориясында  басқа  мемлекеттермен  тығыз  байланыста
болған тарихи оқиғаларды  көрсететеін  отандық  тарихтың  басты  және  жалпы
тарихи процесстер бағытын ашуға бағытталған.

1.4 Пәнді оқытудың мақсаты

Курсты оқыту магистранттардың  тарихи  танымын  қалыптастыруға,  олардың  ҚР
алдында тұрған  міндеттерді,  маңызды  ғылыми  мәселелерді  шешуге  белсенді
қатысуына жағдай жасауға бағытталады.

    1.5 Пәнді оқыту міндеттері

Магистранттардың отандық тарих мәселелеріне байланысты ғылыми  зерттеулердің
қазіргі әдістерін игеруі.


       Қазақстан тарихын  оқудың  теориялық,  нақты  тарихи,  деректік  және
тарихнамалық аспектілерін ескеруді білу.


Магистранттардың  қазақстандық   патриотизм   сезімін,   ұлтаралық   келісім
принциптеріне тұрақтылықты қалыптастыру.



1.6 Пәнді зерттеу нәтижесінде магистрант меңгеру керек

Қазақстан   жеріндегі   тарихи   дамудың   ерекшеліктері    туралы    ғылыми
түсініктердің ғылыми негізінің болуы.


        Әлемдік  тарихи  процесте  Қазақстанның   орнын,   оның   өркениеті,
мәдениеті және саяси өмірі  туралы тың деректемелер негізінде жасалған  жаңа
ізденістерді  игеру.


Қазақстан тарихының деректемелері және  зерттеу  әдебиетімен  жаңа  деңгейде
жұмыс істеуге дағдылану.


         Қазақстанның  бірнеше  ғасырға  созылған  дипломатия   тарихы   мен
халықаралық қатынастары  туралы мағлұмат алу


 1.7 Пәннің пререквизиттері

         Басты  назар  магистранттардың  тарихи  түсініктерін  дамыту  болып
табылады. Кейбір  тарихи  процестерге  деректер  мен  тарихнамалық  мағлұмат
негізінде жаңа ғылыми көзқарас қалыптасады,  ұстаным талаптар   және  өзекті
мәселелер төңірегінде  пікірталас, талдау жасау сабақтары жүргізіледі.


       Өзіндік зерттеулер жүргізу арқылы реферат, баяндама  дайындау  сияқты
жұмыс түрлері таңдалады.


1.8 Пәннің постреквизиттері
      "Отандық  тарихтың  іргелі  мәселелері"   пән  бойынша  алынған  білім
Қазақстанның көне заман тарихын, Ортағасырлық Қазақстан тарихын , Орта  Азия
елдерінің тарихын сондай-ақ түркі халықтарының тарихы пәндерін меңгеру  үшін
қажет.




2 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
"Отандық  тарихтың   іргелі   мәселелері"   пәні   бойынша   әрбір   сабаққа
магистранттар жоспардағы негізгі және  қосымша  әдебиеттер  тізіміне  сәйкес
және баспасөз материалдарын пайдаланып  дайындалуы  тиіс  (негізгі  бөлімдер
мен  тараулар  әрбір  сабаққа  анықталып  отырады).  Магистрантарға  жазбаша
жұмыстарды  орындау   барысында   Шәкәрім   университетінің   компьютерлерін
пайдалануға, сол арқылы интернетке кіріп, мағлұматтар және ақпараттар  алуға
рұқсат беріледі.

3 КУРС ФОРМАТЫ ЖӘНЕ САЯСАТЫ

Кеңестер: оқу үрдісінде, қарым-қатынаста  компетентті  болыңыз;  топта  және
оқытушылармен ашық, сыпайы, шыншыл болыңыз; оқу процесіне  белсенді  қатысу,
топпен жұмыс істей білуіңіз керек; тапсырманы шығармашылылықпен орындаңыз.
Курсқа қойылатын талаптар. Курсты толықтай  игеру  мақсатында  магистранттар
қойылған талаптарды орындаулары тиіс.
Сабаққа қатысу: дәріс және тәжірибелік  сабақтарға  міндетті  түрде  қатысу.
Егер магистрант белгілі бір  себептер  мен  сабаққа  қатыса  алмаса,  барлық
өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс.
Тәртіп: сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған магистрант аудиториядан  шығарылып
жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады.
Бақылау  жұмыстары:  бақылау  жұмысын  магистрант  міндетті  түрде  орындап,
белгіленген уақытта тапсыруы тиіс.
Межелік бақылау: межелік бақылау қорытындысы  магистрант  сабаққа  қатысуын,
өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша  түрде  жауап
беруін ескере отырып қойылады.
Емтихан:  қорытынды   емтиханға  барлық  магистранттар  үшін  билеттік  жүйе
немесе  тестік  жүйе  негізінде  жүргізіледі.  Билеттің  әрбір  нұсқасы   үш
сұрақтан, ал тест 3 нұсқалы 50 сұрақтан, 5 жауаптан тұрады.





   4. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ


   |Жұ-    |Тапсырма мақсаты          |Әде   |Орын- |Балл-    |Бақы-  |Тап-   |
|мыс    |мен мазмұны               |биет- |дау   |дар      |лау    |сыру   |
|түрі   |                          |тер   |ұзақ- |рейтинг  |форма- |мер-   |
|       |                          |      |тығы  |шкала    |сы     |зімі   |
|       |                          |      |      |бойы-    |       |       |
|       |                          |      |      |нша      |       |       |
|Ауыз-ша|Магистранттардың   өткен  |1-35  |2-4   |10 балл  |Кол    |5 – ші |
|       |материалды естерінде қайта|      |апта  |         |лок-   |аптада |
|       |жаңғырту, білімнің        |      |      |         |виум   |       |
|       |сақталуы деңгейін бағалау.|      |      |         |алу    |       |
|       |Магистранттардың  әдебиет |1-35  |6-7   |4 балл;  |1-кре  |7-ші   |
|Жаз-баш|термен жұмыс істей алу    |      |апта  |Рефе     |дит:   |аптада |
|а      |дағдысын бағалау.         |      |аралы |Рат      |бақылау|       |
|жұ-мыс:|                          |      |ғында |6 балл.  |жұмысын|       |
|Рефе   |                          |      |8-9   |         |жазу;  |10 –ші |
|рат.   |                          |      |Апта  |         |2-кред.|аптада.|
|       |                          |      |да    |         |Рефе-ра|       |
|       |                          |      |рефе  |         |т қор- |       |
|       |                          |      |рат   |         |ғау.   |       |
|       |                          |      |қор-ға|         |       |       |
|       |                          |      |у     |         |       |       |
|Жаз-   |Магистранттардың  өткен   |1-35  |11-14 |10 балл  |Тест   |15- ші |
|баша   |материалды игеру деңгейін |      |апта  |         |тап-   |апта   |
|жұмыс  |бағалау.                  |      |      |         |сыру   |       |
|тест   |                          |      |      |         |       |       |
|       |                          |      |      |         |       |       |


4.1 Баға көрсеткіші:

|Бағалау      |         |      |             |         |                      |
|көрсеткіші   |Пайыз    |Балл  |Баға         |Әріп     |Ескерту               |
|(бағалау)    |         |      |             |тік      |                      |
|             |         |      |             |балама   |                      |
|345-327,1    |100-95   |4,00  |Өте          |А        |Ең жоғары             |
|             |         |      |жақсы        |         |                      |
|323,1-310,1  |94-90    |3,67  |Өте          |А-       |Жоғары                |
|             |         |      |жақсы        |         |                      |
|307,1-295    |89-85    |3,33  |Жақсы        |В+       |Ортадан жоғары        |
|292-280      |84-80    |3,00  |Жақсы        |В        |Орта                  |
|277-266      |79-75    |2,67  |Жақсы        |В-       |Ортадан төмен         |
|264-253      |74-70    |2,33  |Қанағат-     |С+       |Орташадан жоғары      |
|             |         |      |танарлық     |         |                      |
|251-241      |69-65    |2,00  |Қанағат-танар|С        |Орташа                |
|             |         |      |лық          |         |                      |
|238-229      |64-60    |1,67  |Қанағат-танар|С-       |Орташадан төмен       |
|             |         |      |лық          |         |                      |
|226-217      |59-55    |1,33  |Өтпелі       |Д+       |Төменнен жоғарылау    |
|215-206      |54-50    |1,00  |Төмен өтпелі |Д        |Төмен                 |
|204-0,00     |49-0,00  |0,00  |Өте төмен    |Ғ        |Жеткіліксіз білім жоқ |

| Реферат (уақытында тапсырылса) + 10 балл                                   |
|Семестрдегі жалпы бағалау жүйесі: 75 (дәріс) +75 (семинар)+(75 сөж)+ 100    |
|(межелік бақылау)+ 20 (реферат) = 345 бал                                   |

| Межелік және қортынды бағалау жоғарыда аталған жүйе бойынша жүзеге         |
|асырылады                                                                   |
|Межелік– 172,5б (100%)                   Қорытынды– 345б (100%)             |
| Апелляция:                                                                 |
|Қортынды бағалауды қайта қарау студенттердің оқытушыларға ауызша, офис      |
|регистратора мен кафедра меңгерушісіне жазбаша арыз беруі арқылы жүзеге     |
|асырылуы мүмкін                                                             |
|Қортынды бағалауды қайта қарау Шәкәрім атындағы СМУ – дың Кредиттік         |
|технология негізінде оқу процесін ұйымдастыру туралы қаулысына сәйкес       |
|(Семей, 2004/ 75 бөлім) жүзеге асырылуы мүмкін.                             |



Бағалау саясаты
    Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық  балдар  жинақталып,  бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған ақтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  мен  емтихан  бағаларының   қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі.
Бағалау жүйесі
«Қазақ  халқының  рухани  мәдениетінің   тарихы»  пәні  емтихан   тапсырумен
аяқталады.  Семестр  бойына   магистрант   рейтингілік   жүйесімен   тиесілі
ұпайларын  жинауы   тиіс.   Ол   үшін   магистрант   бағдарламада   берілген
тапсырмаларды толыққанды орындауы қажет.
Рейтінгілік жүйе:

Күнделікті бақылау
А) Лекция – 30сағат.
Қатысу және лекцияны жазу 1б.
- белсенді қатынасу (сұраққа жауап беру, пікірталаста қатынасу) – 1б.
- сабақты босату және дәрістің болмауы ұпайды 1б. төмендетеді.
Б) Семинар сабақтары:
- Сабақ айту   - 6 б. дейін.
- Реферат        - 8 б. дейін.
- толықтыру, сұрақ қою 4 б. дейін.
- қорытынды бақылау (коллоквиум түрінде) 10 б. дейін.
Қосымша ынталандыру
- семестр бойына жүйелі және белсенді қатынасқаны үшін 10 б. дейін.
- ғылыми конференциясына қатынасуы  10 б. дейін.
- Кроссвордтар және тестер құрастыру










|Бағаның әріпті   |Баға               |Балл            |Пайыз (%)        |
|эквиваленті      |                   |                |                 |
|А                |Өте жақсы          |4,00            |95 – 100         |
|А-               |Өте жақсы          |3,67            |90 – 94          |
|В+               |Жақсы              |3,33            |85 – 89          |
|В                |Жақсы              |3,00            |80 – 84          |
|В-               |Жақсы              |2,67            |75 – 79          |
|С+               |Қанағаттанарлық    |2,33            |70 – 74          |
|С                |Қанағаттанарлық    |2,00            |65 – 69          |
|С-               |Қанағаттанарлық    |1,67            |60 – 64          |
|D+               |Өту балы           |1,33            |55 – 59          |
|D                |Ең төмен өту балы  |1,00            |50 – 54          |
|F                |Ең төмен           |0,00            |0 – 49           |
|I                |Аяқталмаған        |NA              |                 |
|W                |Оқудан шығарылған  |NA              |                 |
|AW               |Әкімшілік үкім     |NA              |                 |
|                 |бойынша оқудан     |                |                 |
|                 |шығарылған         |                |                 |
|P                |Өтті (қорытынды    |NA              |0                |
|                 |тестке ғана)       |                |                 |






















5 САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРЫН БӨЛУ
|Тақырып аттары             |Сағат саны                                        |
|                           |Дәріс        |Практикалық сабақ|МӨЖ              |
|1                          |2            |3                |4                |
|Тақырып 1. Көне Қазақстан  |2            |1                |8                |
|тарихының мәселелері       |             |                 |                 |
|Тас ғасырының зерттеудің   |             |                 |                 |
|шешілмеген мәселелері.     |             |                 |                 |
|. Қола ғасыры тарихын      |             |                 |                 |
|танудың өзекті мәселелері  |             |                 |                 |
|Тақырып 2. Көне тайпалардың|2            |1                |6                |
|тарихи, діни-дүниетанымдық |             |                 |                 |
|және мәдени сабақтары      |             |                 |                 |
|Сақтар мен үйсін-қаңғуй,   |             |                 |                 |
|ғұн-сармат замандарының    |             |                 |                 |
|мәселелері                 |             |                 |                 |
|Тақырып 3. Көшпелі         |2            |1                |10               |
|шаруашылықтың шығуы.       |             |                 |                 |
|Көшпелі мал шаруашылығына  |             |                 |                 |
|өтудің өндірістік          |             |                 |                 |
|алғышарттары               |             |                 |                 |
|Тақырып 4. Көшпелі         |2            |1                |8                |
|шаруашылыққа өтудегі       |             |                 |                 |
|табиғи-климаттық фактор    |             |                 |                 |
|Көшпелі шаруашылыққа өту   |             |                 |                 |
|уақыты                     |             |                 |                 |
|Тақырып 5. Көшпелі мал     |2            |1                |8                |
|шаруашылығының аймақтық    |             |                 |                 |
|ерекшеліктері              |             |                 |                 |
|Көшпелі қоғамдағы          |             |                 |                 |
|мемлекеттер                |             |                 |                 |
|Тақырып 6. Көшпелілер      |2            |1                |8                |
|мемлекетінің шығу          |             |                 |                 |
|жағдайлары                 |             |                 |                 |
|Көшпелілер мемлекеттігінің |             |                 |                 |
|негізгі түрлері.           |             |                 |                 |
|Мемлекетаралық байланыстар |             |                 |                 |
|әсері.                     |             |                 |                 |
|Тақырып 7. Ортағасырлық    |2            |1                |7                |
|қазақтардың шаруашылығы    |             |                 |                 |
|Ортағасырлық қазақстардың  |             |                 |                 |
|мал шаруашылығы            |             |                 |                 |
|Тақырып 8. Қолөнер мен     |2            |1                |8                |
|сауда дамуының             |             |                 |                 |
|ерекшеліктері.             |             |                 |                 |
|Мал шаруашылығы  үстумдік  |             |                 |                 |
|еткен қоғамдағы егіншілік  |             |                 |                 |
|Отырықшы халықтармен       |             |                 |                 |
|экономикалық байланыс      |             |                 |                 |
|негіздері                  |             |                 |                 |
|Тақырып 9. Қазақ хандығы   |2            |1                |8                |
|тарихының мәселелері       |             |                 |                 |
|Тақырып 10. Қазақ хандығы  |2            |1                |9                |
|сыртқы саясатының негізгі  |             |                 |                 |
|бағыттары және оның жүзеге |             |                 |                 |
|асу жолдары                |             |                 |                 |
|Тақырып 11. ХҮ-ХҮІ ғғ.     |2            |1                |6                |
|Қазақ хандығы және қазақ   |             |                 |                 |
|хандары тарихының көмескі  |             |                 |                 |
|тұстары                    |             |                 |                 |
|ХҮІІ-ХҮІІІ ғғ. басындағы   |             |                 |                 |
|Қазақ хандығы тарихына     |             |                 |                 |
|байланысты мәселелер       |             |                 |                 |
|Тақырып 12. Ортағасырлық   |2            |1                |8                |
|жазба мәдениет             |             |                 |                 |
|Тақырып 13. Араб жазуындағы|2            |1                |8                |
|қыпшақ-шағатай жазба       |             |                 |                 |
|ескерткіштерінің мәтіндік  |             |                 |                 |
|ерекшеліктері              |             |                 |                 |
|Тақырып 14. Тарих          |2            |1                |8                |
|тақырыбына жазылған        |             |                 |                 |
|ХҮІ-ХҮІІ ғғ. Хроникалар    |             |                 |                 |
|тілі                       |             |                 |                 |
|Ортағасырлық әдеби         |             |                 |                 |
|шығармалар тілі.           |             |                 |                 |
|Тақырып 15. Түркі жазуы мен|2            |1                |10               |
|әдебиеті ескерткіштері     |             |                 |                 |




   2. МӨЖ МАЗМҰНЫ
3 кесте – МӨЖ жоспары
|№   |Тақырыптың атауы                         |МӨЖ                           |
|1   |Тақырып 1. Көне Қазақстан тарихының      |Көне Қазақстан тарихының      |
|    |мәселелері                               |мәселелері басты назар бөлу.  |
|    |Тас ғасырының зерттеудің шешілмеген      |                              |
|    |мәселелері.                              |                              |
|    |. Қола ғасыры тарихын танудың өзекті     |                              |
|    |мәселелері                               |                              |
|2   |Тақырып 2. Көне тайпалардың тарихи,      |Сақтар мен үйсін-қаңғуй,      |
|    |діни-дүниетанымдық және мәдени сабақтары |ғұн-сармат замандарының       |
|    |Сақтар мен үйсін-қаңғуй, ғұн-сармат      |мәселелерін атап көрсету.     |
|    |замандарының мәселелері                  |                              |
|3   |Тақырып 3. Көшпелі шаруашылықтың шығуы.  |Көшпелі шаруашылықтың шығуы   |
|    |Көшпелі мал шаруашылығына өтудің         |және дамуы.                   |
|    |өндірістік алғышарттары                  |                              |
|4   |Тақырып 4. Көшпелі шаруашылыққа өтудегі  |Көшпелі шаруашылыққа өтудегі  |
|    |табиғи-климаттық фактор                  |табиғи-климаттық факторға     |
|    |Көшпелі шаруашылыққа өту уақыты          |ерекшілігін көрсету.          |
|5   |Тақырып 5. Көшпелі мал шаруашылығының    |Көшпелі мал шаруашылығының    |
|    |аймақтық ерекшеліктері                   |аймақтық ерекшеліктерін       |
|    |Көшпелі қоғамдағы мемлекеттер            |көрсету.                      |
|6   |Тақырып 6. Көшпелілер мемлекетінің шығу  |Көшпелілер мемлекетінің шығу  |
|    |жағдайлары                               |жағдайлары және олардың       |
|    |Көшпелілер мемлекеттігінің негізгі       |маңызы.                       |
|    |түрлері.                                 |                              |
|    |Мемлекетаралық байланыстар әсері.        |                              |
|7   |Тақырып 7. Ортағасырлық қазақтардың      |Ортағасырлық қазақтардың      |
|    |шаруашылығы                              |шаруашылығы және оның қоғамда |
|    |Ортағасырлық қазақстардың мал шаруашылығы|лалатын орны.                 |
|8   |Тақырып 8. Қолөнер мен сауда дамуының    |Қолөнер мен сауда дамуының    |
|    |ерекшеліктері.                           |ерекшеліктері.                |
|    |Мал шаруашылығы  үстумдік еткен қоғамдағы|Мал шаруашылығы  үстумдік     |
|    |егіншілік                                |еткен қоғамдағы егіншіліктің  |
|    |Отырықшы халықтармен экономикалық        |пайда болуы.                  |
|    |байланыс негіздері                       |                              |
|9   |Тақырып 9. Қазақ хандығы тарихының       |Қазақ хандығы тарихының       |
|    |мәселелері                               |мәселелері                    |
|    |                                         |Қазақ хандығы сыртқы          |
|    |                                         |саясатының негізгі бағыттары  |
|    |                                         |және оның жүзеге              |
|    |                                         |асу жолдары                   |
|10  |Тақырып 10. Қазақ хандығы сыртқы         |Сыртқы саясат мақсаттарының үш|
|    |саясатының негізгі бағыттары және оның   |ғасыр шеңберінде өзгеріске    |
|    |жүзеге асу жолдары                       |ұшырауы (ХҮІ-ХҮІІІ ғғ.)       |
|11  |Тақырып 11. ХҮ-ХҮІ ғғ. Қазақ хандығы және|ХҮ-ХҮІІІ ғғ. Қазақ хандығы    |
|    |қазақ хандары тарихының көмескі тұстары  |және қазақ хандары тарихының  |
|    |ХҮІІ-ХҮІІІ ғғ. басындағы Қазақ хандығы   |көмескі тұстарын көрсету.     |
|    |тарихына байланысты мәселелер            |                              |
|12  |Тақырып 12. Ортағасырлық жазба мәдениет  |Ортағасырлық жазба            |
|    |                                         |мәдениетерінің пайда болуы.   |
|13  |Тақырып 13. Араб жазуындағы              |Араб жазуындағы               |
|    |қыпшақ-шағатай жазба ескерткіштерінің    |қыпшақ-шағатай жазба          |
|    |мәтіндік ерекшеліктері                   |ескерткіштерінің мәтіндік     |
|    |                                         |ерекшеліктері мен тарихтағы   |
|    |                                         |қалған орны.                  |
|14  |Тақырып 14. Тарих тақырыбына жазылған    |Тарих тақырыбына жазылған     |
|    |ХҮІ-ХҮІІ ғғ. Хроникалар тілі             |ХҮІ-ХҮІІ ғғ. хроникалар тілі  |
|    |Ортағасырлық әдеби шығармалар тілі.      |Ортағасырлық әдеби шығармалар |
|    |                                         |тілі, олардың пайда болуы.    |
|15  |Тақырып 15. Түркі жазуы мен әдебиеті     |Түркі жазуы мен әдебиеті      |
|    |ескерткіштері                            |ескерткіштерінің маңызы       |





7  "Отандық  тарихтың  іргелі  мәселелері"  пәні   бойынша   оқу   үрдісінің
күнтізбелік сызбасы

Жұмалар123456789101112131415Бақылау түріАБАБАБАБАБАБРБ1АБАБАБАБАБАБАБРБ2Баллдар161616161616961616161616161696
Пәндер