Файл қосу
Еңбек психологиясы. Әлеуметтік психология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.21 | | | |/02-2013 | |«Еңбек ұжымының |Баспа № 1 18.09.2013. | | |әлеуметтік-психологиялық | | | |мәселелері» пәнінен | | | |студентке арналған пәннің| | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелері» «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “_13_____” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1_____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1_____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрайымы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1_____ «_18_»___09_____ 2013 жыл ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс форматы 4. Курс саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Бураханова Айгуль Турарбековна, аға оқытушы, психология магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1203 Берілген пән бойынша кредиттер саны-3 2. Пәннің қысқаша мазмұны Қоғамдық өмір тәжірибесі бірлестіктер, фирмалардың табыстығы көбінесе басқару әдістерінің қоғамның дамуындағы әлеуметтік және экономикалық міндеттері мен ғылыми-техника жетістіктерінің талаптарына сәйкестілігіне тәуелді болатынын көрсетіп отыр. Осыған орай, басқару мәселелрін жан-жақты зерттеу бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады. Қазіргі ғылымда басқару мәселелсі - бірлестіктердің бірден-бір мақсаттарын шешуге бағытталған адам іс-әрекетінің арнайы саласы ретінде қарастырылады. Өз мазмұны жағынан басқару іс-әрекеті өте күрделі әрі жан-жақты жоспардан көрінеді. 1.3 Пәннің мақсаты қазіргі басқару психологиясының негізгі мәселелеріне шолу жасау, жетекші іс-әрекетінің құрылымдық психологиялық аспектілерін ашу,болашақ мамандар бойында - басқару өнімділігін төмендететін психологиялық себептерді талдай білу іскерлігін қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: -басқару жүйесіндегі психологиялық білімдердің маңызын ашу, -студенттерді басқару іс-әрекетінің құрылымы және негізгі функцияларын таныстыру, - студенттерді бірлестік құрылымдар ерекшеліктерімен таныстыру; -студенттер бойында басқару жүйесінде практикалық жұмыс жасау іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Басқару психологияның негізгі категорияларын білуі; ✓ Басқару психологиялық жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ Басқару психология ғылымының категориялық құрылымын меңгеруі; ✓ Басқару психологиядағы жағдаяттарды талдауға дағдылануы; психологияның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі; ✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 Экономика негіздері 1.6.2 Әлеуметтану 1.6.3 Менеджмент негіздері 1.6.4 Этика 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Жалпы писхология 1.7.2 Әлеуметтік психология 1.7.3 Еңбек психологиясы 2. ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ Кесте1 |№ |Тақырып атауы |Тақырып мазмұны | Сағат саны |Әдебиетт| | | | | |ер | | | | |Д |СПС |Сөж |Сөжо | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 Модуль Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріне кіріспе | |1 |Ұжымның |Ғылыми білімдер |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |әлеуметтік – |жүйесіндегі еңбек | | | | |7.1.2; | | |психологиялық |ұжымының | | | | |7.1.3; | | |хал-ахуалы |әлеуметтік-психологиялы| | | | |7.1.4; | | | |қ мәселелерінің алатын | | | | |7.1.5; | | | |орны | | | | |7.1.6. | |2 |Топтың |Еңбек ұжымының |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |әлеуметтік |әлеуметтік-психологиялы| | | | |7.1.2; | | |психологиясы. |қ мәселелерінің алатын| | | | |7.1.3; | | | |орны | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |3 |Шағын топ-әлеу |Еңбек ұжымының |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |меттік-психоло |әлеуметтік-психологиялы| | | | |7.1.2; | | |гиялық феномен |қ мәселелеріның ғылым | | | | |7.1.3; | | |ретінде |ретінде қалыптасуы | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |4 |Көпшілік |Басқару іс-әрекетіне |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |психологиясы |психологиялық | | | | |7.1.2; | | | |мінездеме беру | | | | |7.1.3; | | | | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |2 модуль Басқару ісін ұйымдастыру ерекшеліктері | |5 |Басқару |Жоспарлау функциясының|2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |іс-әрекетіне |психологиялық | | | | |7.1.2; | | |психологиялық |ерекшеліктері | | | | |7.1.3; | | |мінездеме беру | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |6 |Жоспарлау |Басқару іс-әрекетінің |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |функциясының |құрылымындағы бақылау | | | | |7.1.2; | | |психологиялық |функциясының | | | | |7.1.3; | | |ерекшеліктері |психологиялық | | | | |7.1.4; | | | |ерекшеліктері | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |7 |Басқару |Басшы іс-әрекет |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |іс-әрекетінің |құрылымындағы | | | | |7.1.2; | | |құрылымындағы |басқарушылық өзара | | | | |7.1.3; | | |бақылау |әрекеттің орны | | | | |7.1.4; | | |функциясының | | | | | |7.1.5; | | |психологиялық | | | | | |7.1.6. | | |ерекшеліктері | | | | | | | |8 |Басшы іс-әрекет |Басқарушылық өзара |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |құрылымындағы |әрекет субъектісі | | | | |7.1.2; | | |басқарушылық |ретінде | | | | |7.1.3; | | |өзара әрекеттің| | | | | |7.1.4; | | |орны | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |9 |Басқарушылық |Басқарушылық өзара |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |өзара әрекет |әрекет стратегиясы | | | | |7.1.2; | | |субъектісі | | | | | |7.1.3; | | |ретінде | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |3 модуль Басқару және қарым-қатынас | | |10 |Мекемедегі |Мекемедегі лидер және |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |лидер және |басшы мәселесі | | | | |7.1.2; | | |басшы мәселесі | | | | | |7.1.3; | | | | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |11 |Басқарудағы |Басқарудағы шешім |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |шешім қабылдау |қабылдау | | | | |7.1.2; | | | | | | | | |7.1.3; | | | | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |12 |Басқару |Басқару міндеттері және|2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |міндеттері және |оның негіздері | | | | |7.1.2; | | |оның негіздері | | | | | |7.1.3; | | | | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |13 |Басқарудағы |Басқарудағы шешім |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |шешім қабылдау |қабылдау процестеріне | | | | |7.1.2; | | |процестеріне |психологиялық талдау | | | | |7.1.3; | | |психологиялық |жасау | | | | |7.1.4; | | |талдау жасау | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |14 |Кадрларды |Кадрларды іріктеу |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |іріктеу |бағалаудың | | | | |7.1.2; | | |бағалаудың |психологиялық | | | | |7.1.3; | | |психологиялық |аспектілері | | | | |7.1.4; | | |аспектілері | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |15 |Кадрлық |Кадрлық процестің |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |процестің |ортаңғы элементі - | | | | |7.1.2; | | |ортаңғы элементі|басшыны бағалау | | | | |7.1.3; | | |- басшыны |процедурасы | | | | |7.1.4; | | |бағалау | | | | | |7.1.5; | | |процедурасы | | | | | |7.1.6. | | | | |30 |15 |45 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелері» пәні бойынша 30сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс- әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. 1. Реферат жазуда не ескеріледі? 2. Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. 3. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. 4. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. 5. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. 6. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. 7. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. 8. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; 2. Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. 3. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; 4. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; 5. Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; 6. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: 1. Сабаққа кешікпеу. 2. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. 3. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. 4. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. 5. СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелері» пәні бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта бойы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | |2 |Семинар- 0; СОӨЖ-0;СӨЖ-0 . |0 | | |3 |Семинар-15 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |40 | | |4 |Семинар-20 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10 . |35 | | |5 |Семинар- 20; СОӨЖ-5;СӨЖ- 15. |40 | | |6 |Семинар-20 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |45 | | |7 |Семинар-25 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |110 | | | |Рубеждік бақылау-1-60. | | | |1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |8 |8-15-ші апта бойы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтар түрлеріне | | | | |қатысу | | | |9 |Семинар- 15; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |25 | | |10 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |20 | | |11 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |25 | | |12 |Семинар-15; СОӨЖ-5;СӨЖ- 10. |30 | | |13 |Семинар-15 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |30 | | |14 |Семинар-15;СОӨЖ-5;СӨЖ-15. |35 | | |15 |Семинар-20;СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |105 | | | |Рубеждік бақылау-2-60. | | | |8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |Емтиханға берілетін барлық ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Самыгин С.И.,Столяренко Л.Д. Психология управления. – Ростов – на – Дону, 2008 7.1.2 Аймаганбетова О.Х. Экономическая психология. – А., 2005 7.1.3 Қозыбай А., Жексенбиева Н., Өстеміров К. Топ жетекшісі. Астана, 2010 7.1.4 Молдабеков Ж., Маханбетова А., Оралбекова А. Кәсіби этика. Астана, 2012 7.1.5 Андреева Г.М. Социальная психология. М.,2004 7.1.6 Розанова В.А. Психология управления. М.,2007 7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі 7.2.1 Бороздина Г.В. Психология делового общения. М.,2000 7.2.2 Панасюк А.Ю. Управленческое общение.М.,2001 7.2.3 Паркинсон С.Н., Рустомджи М.К. Искусство управления. С-Пб,2002 7.2.4 Руденский Е.В. Основы психотехнологии общения менеджмента.М.,1998
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz