Файл қосу

Ежелгі Үндістандағы мектеп пен тәрбие



|                                                                          |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                  |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ               |
|                        |                 |                               |
|3-деңгейлі  СМЖ құжаты  |ПОӘК             |                               |
|                        |                 |                               |
|                        |                 |                               |
|                        |                 |ПОӘК  042-18.30-2013           |
|                        |                 |                               |
|  ПОӘК                  |                 |                               |
|«Педагогика тарихы»     |____2013 жылғы   |                               |
|пәнінің оқытушыға       |№ 2 басылым      |                               |
|арналған  жұмыс         |                 |                               |
|бағдарламасы            |                 |                               |




       5 В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу  мамандығына
                                  арналған

                         «Педагогика тарихы» пәнінің
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                                        Семей - 2013


                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің педагогика
кафедрасының  д.м.а.,  педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова
Жүнісбекқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогика кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.

Кафедра меңгерушісі _______________  Джанбөбекова М.З.

2.2  Педагогикалық  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.

Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  Кеңесінде  талқыланды және бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.
Төрайымы (төрағасы)_______________ Искакова Г.К.


ЕКІНШІ БАСЫЛЫМЫ (  Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.)


























                                   Мазмұны


1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің  өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Әдебиеттер




































      1 ҚОЛДАНЫС  АЯСЫ
        «Педагогика  тарихы»   пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына
жататын оқытушыға арналған пәннің жұмыс  бағдарламасы  5В010100  –  Мектепке
дейінгі оқыту және тәрбиелеу  мамандығының студенттеріне арналған.
      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
       Осы   «Педагогика   тарихы»   пәнінің   оқытушыға   арналған   жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
  1. ҚР «Білім туралы» Заңы. – Астана,2011.
  1. ҚР МЖМБС 6.08.058-2010;
  2. Типтік оқу бағдарламасы. – Алматы,2007.
  3.  ДП  042-1.01.-2013  Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.
      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
      Қазіргі қоғамда болып  жатқан  өзгерістер  әлемдік  деңгейде  мамандар
даярлау  мәселесіне  жаңаша  қарауды  талап  етуде.  Бұл  талаптарға  сәйкес
мектепке  дейінгі  ұйым  мамандарын  даярлауда  педагогиканың   бір   саласы
«Педагогика тарихы» пәнінің маңызы зор. Болашақ  мамандарды  терең  де  жан-
жақты біліммен, біліктілікпен  қаруландыру;  кәсіби  педагогикалық  білімнің
ғылыми негіздерін қалыптастыру; болашақ педагогтың педагогикалық ойлауы  мен
көзқарасын қалыптастыру; болашақ педагогтардың тұлғалық-кәсіби тұрғыда өзін-
өзі жетілдіру   қажеттіліктерін қалыптастыру.
      Пәннің мазмұны студенттерді жалпы  және  мектепке  дейінгі  педагогика
ғылымдарының қалыптасу  тарихымен  таныстыруды  қамтиды:  алғашқы  қауымдағы
тәрбие;  құл  иеленушілік  қоғамдағы  тәрбие  мен   мектеп;   Батыс   Европа
елдеріндегі педагогикалық ойлар,   мектеп  пен  тәрбие;  Ресейдегі  мектепке
дейінгі мекеме,  мектеп  және  педагогикалық  ойлар;  Қазақстандағы  тәрбие,
мектеп және педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасуы.
      3.2 Курстың  мақсаты:
      Курстың негізгі мақсаты:  студенттерді  жалпы  және  мектепке  дейінгі
педагогика ғылымдарының қалыптасу тарихымен таныстыру.
      3.3 Курстың  міндеттері:
         -студенттерде    өркениеттік-антропологиялық    тұрғыдан    тарихи-
педагогикалық білім жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік жасау;
       -тәрбие  ісімен  айналысқан  көрнекті   ойшылдармен,   түрлі   тарихи
дәуірлердегі және халықтардағы педагогтармен таныстыру;
       -жетекші  педагогикалық   мәселелерді   тарихи-салыстырмалы   сипатта
қарастыру;
      - педагогикалық мұраға қызығушылығын  және  оны  зерттеуге,  меңгеруге
ұмтылысын ояту;
       -  тарихи-педагогикалық  әдебиеттермен  жұмыс   істеудің   біліктерін
қалыптастыру;
      - педагогикалық сана мен тарихи-педагогикалық идеяларға  өзіндік  жеке
   бағасын беру біліктілігін қалыптастыру.
      3.4  Курс нәтижесі:
      Курстың соңында студентер:
      - жалпы және мектепке дейінгі педагогика  тарихы  курсының  теориялық-
әдіснамалық негіздері туралы  білімді;
       -  шетел   педагогикасы   мен   мектептері   тарихындағы   көкейкесті
мәселелерді  айқындай  білу және қалыптасу тарихын меңгеруі;
      -  Ресейдегі   жалпы  және  мектепке  дейінгі  педагогикадағы  тәрбие,
мектеп, педагогиканың қалыптасу тарихын;
      - Қазақстандағы жалпы және  мектепке  дейінгі  педагогикадағы  тәрбие,
мектеп және педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасу тарихын білуі керек.
      3.5 Курстың пререквизиттері
«Педагогика  тарихы»  курсын  меңгеру  үшін  студенттерге  келесі   пәндерді
қосымша оқуы қажет:
    - педагогика;
    - социология;
    - философия;
    - әлеуметтік педагогика;
    - мамандыққа кіріспе;
    - психология.
   3.6 Курстың постреквизиті:  пән туралы  білім  мамандық  бойынша  тиісті
білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.
      3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте 1


|Курс                                                     |Семестр            |
|1                                                        |2                  |
|Дәріс сабақтар                                           |                   |
| Модуль 1.«Педагогика тарихы» ғылым ретінде              |                   |
|Кіріспе. Жалпы және мектепке дейінгі педагогика тарихы   |2                  |
|пәні, міндеттері, мазмұны                                |                   |
|Жалпы және мектепке дейінгі педагогика тарихы пәні.      |                   |
|Пәннің  міндеттері және  мазмұны. Педагогика тарихының   |                   |
|әдіснамалық негіздері.Педагогика тарихының басқа         |                   |
|ғылымдармен байланысы.                                   |                   |
|Модуль 2. Шетелдік жалпы және мектепке дейінгі           |                   |
|педагогика тарихындағы мектепке қоғамдық тәрбие және     |                   |
|педагогикалық ойлар, мектеп, тәрбие                      |                   |
|Алғашқы қауымдағы тәрбие және  құл иеленушілік қоғамдық  |4                  |
|құрылыстағы тәрбиелеу, мектеп және педагогикалық         |                   |
|теориялар                                                |                   |
|Алғашқы қауымдағы тәрбие. Тәрбиенің әрекеттің ерекше түрі|                   |
|ретінде пайда болуы. Ежелгі мектеп және тәрбие. Ежелгі   |                   |
|Шығыс өркениеті жағдайындағы тәрбие мен оқыту. Ежелгі    |                   |
|египет мектебі. Ежелгі Үндістандағы мектеп пен тәрбие.   |                   |
|Ежелгі Қытайдағы мектеп ісі мен педагогикалық ойлардың   |                   |
|пайда болуы .Ежелгі Грециядағы мектеп пен тәрбие.Ежелгі  |                   |
|Римдегі мектеп пен тәрбие.                               |                   |
|                                                         |4                  |
|Батыс Европа елдеріндегі мектеп пен тәрбие               |                   |
|Я.А.Коменскийдің педагогикалық теориясы. Ж.Ж.Руссо       |                   |
|педагогикалық теориясы. И.Г.Пестолоцийдің мектебі. Р.Оуэн|                   |
|мектепке дейінгі тәрбиедегі педагогикалық қызметі.       |                   |
|Ф.Фребельдің балабақшасы. Джон Локктың теориялары. Марья |                   |
|Монтессоридің педагогикалық ойлары.                      |                   |
|Модуль 3. Ресейдегі мектепке дейінгі мекеме, мектеп және |                   |
|педагогикалық ойлар                                      |                   |
|XIX ғасырдың бірінші жартысындағы Ресейдегі мектепке     |4                  |
|дейінгі мекеме, мектеп және  педагогикалық ойлар         |                   |
|М.В.Ломоносов, И.И.Бецкий, Л.Н.Толстой, Н.И.Пироговтың   |                   |
|педагогикалық көзқарастары. Н.Г.Чернышевский,            |                   |
|Н.А.Добролюбовтың ойлары. П.Ф.Лесгафт,  Н.И.Новиков,     |                   |
|А.Н.Радищевтің тәрбиеге көзқарастары,  педагогикалық     |                   |
|ойлары. В.Ф. Одаевскийдің мектепке дейінгі тәрбиеге      |                   |
|көзқарасы. Қазан революциясынан кейінгі мектеп және      |                   |
|мектепке дейінгі тәрбие.                                 |                   |
|                                                         |4                  |
|XIX ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың басындағы  жалпы және  |                   |
|мектепке дейінгі тәрбиенің негізін салушылардың          |                   |
|көзқарастары. Кеңес дәуіріндегі тәрбие теориясы мен      |                   |
|практикасы                                               |                   |
|К.Д.Ушинскийдің  педагогикалық ойлары. С.Т.Шацкий,       |                   |
|П.П.Блонскийдің педагогикалық көзқарастары               |                   |
|.А.С.Макаренконың тәрбие жүйесі және педагогикалық       |                   |
|қызметі. В.А.Сухомлинскийдің тәрбиені гуманистік тұрғыдан|                   |
|қарауы. В.Ф. Шаталовтың қызметі.                         |                   |
|                                                         |                   |
|Модуль 4. Қазақстан тарихындағы тәрбие,мектеп және       |                   |
|педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасуы                  |                   |
|Қазақ ағартушыларының  педагогикалық ой-пікірлерінің     |4                  |
|қалыптасуы және дамуы                                    |                   |
|Ш.Ш.Уәлихановтың көзқарасындағы білім беру,оқыту және    |                   |
|тәрбиелеу жүйесіне байланысты мәселелер. Ы.Алтынсариннің |                   |
|педагогикалық ой-пікірлері. А.Құнанбаевтың педагогикалық |                   |
|көзқарастары.                                            |                   |
|XX ғасырдағы Қазақстан педагогикасының қалыптасуы және   |4                  |
|дамуы                                                    |                   |
|А.Байтұрсыновтың қоғамдық,ұйымдастырушылық және          |                   |
|ғылыми-педагогикалық қызметі. М.Жұмабаевтың педагогикалық|                   |
|көзқарастары. Ж.Аймауытовтың педагогикалық іс-әрекеті.   |                   |
|Н.Құлжанованың мектепке дейінгі бала тәрбие теориясы     |                   |
|мәселелері.                                              |                   |
|Р.Г.Лембергтің ғылыми мұрасындағы педагогика мәселелері. |                   |
|А.И.Сембаевтың мектептің тұтас тарихи және кеңес         |                   |
|дәуіріндегі Қазақстандағы педагогиканы жасауы.           |                   |
|Т.Тәжібаевтың педагогикалық көзқарасы мен                |                   |
|идеялары.Қ.Бержановтың педагогикалық мұрасы.             |                   |
|Қазіргі кездегі Қазақстандағы жалпы және мектепке дейінгі|2                  |
|педагогиканың өркендеуі және тенденциясы                 |                   |
|Қазіргі замандағы Қазақстандық педагогика ғылымының      |                   |
|қалыптасуы және дамуы. Жалпы педагогиканың  дамуы.       |                   |
|Қазіргі кездегі мектепке дейінгі педагогикалық негізгі   |                   |
|ой-пікірлер. Б.Б.Баймұратова, А.К.Меңжанова,  Г.Х.       |                   |
|Дүкенбаева, З.Д. Еденбаева, Г.Ж. Меңлібекова,            |                   |
|Ф.Н.Жұмабекова, т.б. мектепке дейінгі педагогика туралы  |                   |
|ойлары және қызметі.                                     |                   |
|Мектепке дейінгі білімді реформалау, оның басымдылығы    |2                  |
|Қазақстан Республиксындағы мектепке дейінгі білім берудің|                   |
|негізгі міндеттері. Мектепке дейінгі білім берудің       |                   |
|мемлекеттік саясаты және негізгі бағыттары.  Мектепке    |                   |
|дейінгі білім беруді ұйымдастыру бойынша                 |                   |
|нормативтік-құқықтық және бағдарламалық-әдістемелік      |                   |
|құжаттармен қамтамасыз етілуі және мектепке дейінгі білім|                   |
|берудегі реформалар. Жаңа формацияға педагог даярлау.    |                   |
|Барлығы                                                  |30 сағат           |
|Тәжірибелік сабақтары                                    |                   |
|Модуль1. Шетелдік жалпы және мектепке дейінгі  педагогика|                   |
|тарихындағы мектепке қоғамдық тәрбие және педагогикалық  |                   |
|ойлар, мектеп, тәрбие                                    |                   |
|Алғашқы қауымдағы тәрбие және  құл иеленушілік қоғамдық  |2                  |
|құрылыстағы тәрбиелеу, мектеп және педагогикалық         |                   |
|теориялар                                                |                   |
|Алғашқы қауымдағы тәрбие. Тәрбиенің әрекеттің ерекше түрі|                   |
|ретінде пайда болуы. Ежелгі мектеп және тәрбие. Ежелгі   |                   |
|Шығыс өркениеті жағдайындағы тәрбие мен оқыту. Ежелгі    |                   |
|египет мектебі. Ежелгі Үндістандағы мектеп пен тәрбие.   |                   |
|Ежелгі Қытайдағы мектеп ісі мен педагогикалық ойлардың   |                   |
|пайда болуы .Ежелгі Грециядағы мектеп пен тәрбие.        |                   |
|Аристотельдің ілімдері, Демокрит тәрбие туралы, Платонның|                   |
|тәлімдері, Сократтың ойлары.                             |                   |
|Ежелгі Римдегі мектеп пен тәрбие. Қайта өрлеу дәуіріндегі|                   |
|педагогикалық ойлар: Томас Мор, Томазо Кампанелла, Марк  |                   |
|Квинтилиан.                                              |                   |
|Батыс Европа елдеріндегі мектеп пен тәрбие               |2                  |
|Я.А.Коменскийдің педагогикалық теориясы. Ж.Ж.Руссо       |                   |
|педагогикалық теориясы. И.Г.Пестолоцийдің мектебі. Р.Оуэн|                   |
|мектепке дейінгі тәрбиедегі педагогикалық қызметі.       |                   |
|Ф.Фребельдің балабақшасы. Джон Локктың теориялары.       |                   |
|И.Гербарттың педагогикалық теориясы. К.А. Гельвецийдің   |                   |
|педагогикалық ой-пікірлері. А.Дистервегтің тәрбие туралы |                   |
|ойлары.                                                  |                   |
|Модуль3. Ресейдегі мектепке дейінгі мекеме, мектеп және  |                   |
|педагогикалық ойлар                                      |                   |
|XIX ғасырдың бірінші жартысындағы Ресейдегі мектепке     |2                  |
|дейінгі мекеме, мектеп және  педагогикалық ойлар         |                   |
|М.В.Ломоносов, И.И.Бецкий, Л.Н.Толстой, Н.И.Пироговтың   |                   |
|педагогикалық көзқарастары. Н.Г.Чернышевский,            |                   |
|Н.А.Добролюбовтың ойлары. П.Ф.Лесгафт,  Н.И.Новиков,     |                   |
|А.Н.Радищевтің тәрбиеге көзқарастары,  педагогикалық     |                   |
|ойлары. В.Ф.Одаевскийдің мектепке дейінгі тәрбиеге       |                   |
|көзқарасы. Қазан революциясынан кейінгі мектеп және      |                   |
|мектепке дейінгі тәрбие.                                 |                   |
|XIX ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың басындағы  жалпы және  |2                  |
|мектепке дейінгі тәрбиенің негізін салушылардың          |                   |
|көзқарастары. Кеңес дәуіріндегі тәрбие теориясы мен      |                   |
|практикасы                                               |                   |
|К.Д.Ушинскийдің  педагогикалық ойлары. С.Т.Шацкий,       |                   |
|П.П.Блонскийдің педагогикалық көзқарастары               |                   |
|.А.С.Макаренконың тәрбие жүйесі және педагогикалық       |                   |
|қызметі. В.А.Сухомлинскийдің тәрбиені гуманистік тұрғыдан|                   |
|қарауы. В.Ф. Шаталовтың қызметі.                         |                   |
|Модуль 4. Қазақстан тарихындағы тәрбие,мектеп және       |                   |
|педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасуы                  |                   |
|Қазақ ағартушыларының  педагогикалық ой-пікірлерінің     |3                  |
|қалыптасуы және дамуы                                    |                   |
|Ш.Ш.Уәлихановтың көзқарасындағы білім беру,оқыту және    |                   |
|тәрбиелеу жүйесіне байланысты мәселелер. Ы.Алтынсариннің |                   |
|педагогикалық ой-пікірлері. А.Құнанбаевтың педагогикалық |                   |
|көзқарастары.                                            |                   |
|XX ғасырдағы Қазақстан педагогикасының қалыптасуы және   |2                  |
|дамуы                                                    |                   |
|А.Байтұрсыновтың қоғамдық,ұйымдастырушылық және          |                   |
|ғылыми-педагогикалық қызметі. М.Жұмабаевтың педагогикалық|                   |
|көзқарастары. Ж.Аймауытовтың педагогикалық іс-әрекеті.   |                   |
|Н.Құлжанованың мектепке дейінгі бала тәрбие теориясы     |                   |
|мәселелері.                                              |                   |
|Р.Г.Лембергтің ғылыми мұрасындағы педагогика мәселелері. |                   |
|А.И.Сембаевтың мектептің тұтас тарихи және кеңес         |                   |
|дәуіріндегі Қазақстандағы педагогиканы жасауы.           |                   |
|Т.Тәжібаевтың педагогикалық көзқарасы мен                |                   |
|идеялары.Қ.Бержановтың педагогикалық мұрасы.             |                   |
|Қазіргі кездегі Қазақстандағы жалпы және мектепке дейінгі|2                  |
|педагогиканың өркендеуі және тенденциясы                 |                   |
|Қазіргі кездегі педагогикалық негізгі ой-пікірлер.       |                   |
|Қазақстандағы  жалпы педагогиканың жағдайы. Жаңашыл      |                   |
|педагогтар және олардың идеялары мен тәжірибелері.       |                   |
|Б.Б.Баймұратова, А.К.Меңжанова,  Г.Х. Дүкенбаева, З.Д.   |                   |
|Еденбаева, Г.Ж. Меңлібекова, Ф.Н.Жұмабекова, т.б.        |                   |
|мектепке дейінгі педагогика туралы ойлары және қызметі.  |                   |
|                                                         |                   |
|Барлығы:                                                 |15 сағат           |



5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

      Студенттердің оқытушы жетекшілігімен   орындайтын  өздік  жұмыстарының
тапсырмалары:
1. Алғашқы қауымдағы тәрбие.
2. Құл иеленушілік қоғамдағы тәрбие мен мектеп.
3. Батыс Европа елдеріндегі педагогикалық ойлар,  мектеп пен тәрбие.
4. Ресейдегі мектепке дейінгі мекеме, мектеп және педагогикалық ойлар.
5. Қазақстан тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогикалық ой-пікірлердің
қалыптасуы.
6. Қазақстан тарихындағы тәрбие, мектеп  және  педагогикалық  ой-пікірлердің
қалыптасуы.
          Студенттердің орындайтын өздік жұмыстарының тапсырмалары:
1. Пән бойынша библиография әзірлеу.
2. Батыс Европа елдеріндегі педагогикалық ойлар,  мектеп пен тәрбие.
3. Ресейдегі мектепке дейінгі мекеме, мектеп және педагогикалық ойлар.
4. Сақтар мәдениеті мен тәрбие ілімі.
5. XX ғасырдағы Қазақстан педагогикасының қалыптасуы және дамуы.
6. Қазақстандағы қазіргі кезеңдегі  мектепке дейінгі тәрбиенің қалыптасуы
және дамуы.

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 3

|Дәріс сабағының      |Тәжірбиелік сабақтар      |Көрнекі       |Өздігінен   |Бақы    |
|тақырыбы             |тақырыбы                  |құралдар,     |дайындалу   |лау түрі|
|                     |                          |плакаттар,    |ға сұрақтар |        |
|                     |                          |лаборатория-лы|            |        |
|                     |                          |қ стендтер    |            |        |
|1                    |2                         |4             |5           |6       |
|Модуль1.«Педагогика  |                          |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|тарихы» ғылым        |                          |              |дарында     |ауызша  |
|ретінде. Жалпы және  |                          |              |берілген    |        |
|мектепке дейінгі     |                          |              |            |        |
|педагогика тарихы    |                          |              |            |        |
|пәні,  міндеттері,   |                          |              |            |        |
|мазмұны              |                          |              |            |        |
|Модуль2.Шетелдік     |Модуль 2. Шетелдік жалпы  |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|жалпыжәне мектепке   |және мектепке дейінгі     |кесте         |дарында     |ауызша  |
|дейінгі  педагогика  |педагогика тарихындағы    |              |берілген    |        |
|тарихындағы мектепке |мектепке қоғамдық тәрбие  |              |            |        |
|қоғамдық тәрбие және |және педагогикалық ойлар, |              |            |        |
|педагогикалық        |мектеп, тәрбие.           |              |            |        |
|ойлар,мектеп,        |Алғашқы қауымдағы         |              |            |        |
|тәрбие.Алғашқы       |тәрбие.Тәрбиенің пайда    |              |            |        |
|қауымдағы            |болуы. Құл иеленушілік    |              |            |        |
|тәрбие.Тәрбиенің     |қоғамдық құрылыстағы      |              |            |        |
|пайда болуы.Құл      |тәрбиелеу, мектеп және    |              |            |        |
|иеленушілік қоғамдық |педагогикалық теориялар   |              |            |        |
|құрылыстағы          |                          |              |            |        |
|тәрбиелеу, мектеп    |                          |              |            |        |
|және педагогикалық   |                          |              |            |        |
|теориялар            |                          |              |            |        |
|Батыс Европа         |Батыс Европа елдеріндегі  |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|елдеріндегі          |педагогикалық ойлар,      |кесте         |дарында     |ауызша  |
|педагогикалық ойлар, |мектеп пен тәрбие         |              |берілген    |        |
|мектеп пен тәрбие    |                          |              |            |        |
|Модуль3.Ресейдегі    |Модуль3.Ресейдегі мектепке|Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|мектепке дейінгі     |дейінгі мекеме, мектеп    |кесте         |дарында     |ауызша  |
|мекеме, мектеп және  |және педагогикалық ойлар  |              |берілген    |        |
|педагогикалық ойлар  |XIX ғасырдың бірінші      |              |            |        |
|XIX ғасырдың бірінші |жартысындағы Ресейдегі    |              |            |        |
|жартысындағы         |мектепке дейінгі мекеме,  |              |            |        |
|Ресейдегі мектепке   |мектеп және  педагогикалық|              |            |        |
|дейінгі мекеме,      |ойлар                     |              |            |        |
|мектеп және          |                          |              |            |        |
|педагогикалық ойлар  |                          |              |            |        |
|XIX ғасырдың аяғы мен|XIX ғасырдың аяғы мен XX  |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|XX ғасырдың басындағы|ғасырдың басындағы  жалпы |              |дарында     |ауызша  |
|жалпы және мектепке  |және мектепке дейінгі     |              |берілген    |        |
|дейінгі тәрбиенің    |тәрбиенің негізін         |              |            |        |
|негізін салушылардың |салушылардың көзқарастары.|              |            |        |
|көзқарастары.  Кеңес |Кеңес дәуіріндегі тәрбие  |              |            |        |
|дәуіріндегі тәрбие   |теориясы мен практикасы   |              |            |        |
|теориясы мен         |                          |              |            |        |
|практикасы           |                          |              |            |        |
|Модуль4.Қазақстан    |Модуль4.Қазақстан         |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша |
|тарихындағы тәрбие,  |тарихындағы тәрбие, мектеп|кесте         |дарында     |        |
|мектеп және          |және педагогикалық        |              |берілген    |        |
|педагогикалық        |ой-пікірлердің қалыптасуы |              |            |        |
|ой-пікірлердің       |Қазақ ағартушыларының     |              |            |        |
|қалыптасуы           |педагогикалық             |              |            |        |
|Қазақ ағартушыларының|ой-пікірлерінің қалыптасуы|              |            |        |
|педагогикалық        |және дамуы                |              |            |        |
|ой-пікірлерінің      |                          |              |            |        |
|қалыптасуы және дамуы|                          |              |            |        |
|XXғасырдағы Қазақстан|XX ғасырдағы Қазақстан    |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикасының      |педагогикасының қалыптасуы|кесте         |дарында     |ауызша  |
|қалыптасуы және дамуы|және дамуы                |              |берілген    |        |
|Қазіргі кездегі      |Қазіргі кездегі           |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|Қазақстандағы жалпы  |Қазақстандағы жалпы және  |              |дарында     |ауызша  |
|және мектепке дейінгі|мектепке дейінгі          |              |берілген    |        |
|педагогиканың        |педагогиканың өркендеуі   |              |            |        |
|өркендеуі және       |және тенденциясы          |              |            |        |
|тенденциясы          |                          |              |            |        |
|Мектепке дейінгі     |Мектепке дейінгі білімді  |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|білімді реформалау,  |реформалау, оның          |              |дарында     |ауызша  |
|оның басымдылығы     |басымдылығы               |              |берілген    |        |




7 ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
   1. Әбиев Ж. Педагогика тарихы. – Алматы, 2006.
     2. Ақынжанова М. Қазақ ағартушылары. Алматы, 1995.
   2. Әсіпов С.Ы. Ы Алтынсарин-ұлы ағартушы. Алматы, 1985.
   3. Әбиев Ж. Педагогика тарихы. Алматы, 2006.
   4. Әлсатов Т. Орта ғасыр ойшылдарының педагогикалық ой-пікірлері.  Тараз,
      1999.
   5. Бержанов Қ, Мусин С. Педагогика тарихы. Алматы, 1984.
   6. Дербісалиев Ә. Қазақ даласының жұлдыздары. Алматы, 1995.
   7. Қалиев С.Ы.Алтынсариннің таңдамалы педагогиклық мұрасы. Алматы, 1991
   8. Из истории школьного образования Казахстана. Алматы, 2002.
   9. Латышина Д.И. История педагогики.Москва, 2006.
  10. ҚР Конституциясы. А.,1992.
  11. Закон РК “Об образовании” // Казахстанская правда, 11 июня 1999.
  12.  Қазақстан  Республикасының  Білім  туралы   Заңы   (баптары   бойынша
      түсіндірмелерімен) және оны жүзеге асыру жөніндегі  негізгі  құжаттар.
      Астана, 2011жыл.
  13. Очерки истории школы и педагогические мысли народов СССР с  древнейших
      времен до конца ХУІІ века. М., 1989.
  14. Титов В.А. История педагогики. Конспект лекции. М., 2003.
  15. Қалиев C. Қазақ этнопедагогикасының теориялық  негіздері  мен  тарихы.
      А., 1998.
  16. Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы. 1-2 том. А., 2005.
  17. Орта Азия мен Қазақстанның ұлы ғалымдары. А., 1964.
  18. Мағауин М. Қазақ тарихының әліппесі. А., 1995.
  19. Қазақ халқының тәлім-тәрбие тарихынан. А., 1992.
  20. Қазақ  Ұлттық энциклопедиясы. 7 том. А., 2004.
  21.  Жұмабаев М. Педагогика. А., 1992.
  22. Әл-Фараби. Философиялық трактаттар. А., 1973.
  23. Әл-Фараби. Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары. А., 1978.
  24. Баласағұн Ж. Құтты білік. А.,1995.
  25. Адамбаев Б. Халық даналығы. А., 1976.
  26. Аспандияров С.Қазақ тарихының очерктері. А., 1957.
  27. Асан қайғы жырау. // Бес ғасыр жырлайды. А., 1984.
  28. Аронұлы С. // Бес ғасыр жырлайды. 1т. А., 1984.
  29. Мағауин М. Қазақ хандығы дәуіріндегі  әдебиет  (ХУ-ХУІІ  ғасырлар)  //
      Қазақ әдебиетінің тарихы. А., 1992.
  30.  Жарықбаев  Қ.Б.  Развитие  педагогической  мысли  в   дореволюционном
      Казахстане. Киев, 1982.
  31. Өсерұлы Н. Қазақтың үкім-кесімдері. А., 1994.
  32. Өсерұлы Н. Жеті жарғы. А., 1995.
  33. Жарықбаев Қ., Қалиев С. Қазақ тәлім-тәрбиесі. А., 1995.
  34.  Ситдиков  А.  Педагогические  идеи  и  просветительские  деятельности
      И.Алтынсарина. А., 1968.
  35. Алтынсарин Ы. Таза бұлақ. А., 1988.
  36. Алтынсариннің таңдамалы педагогикалық мұралары. А., 1991.
  37. Алтынсарин Ы. Таңдамалы шығармалар. А., 1995.
  38. Уәлиханов Ш. Таңдамалы шығ. 2-бас. А., 1985.
  39. Валиханов Ч. Избранные произведения. М., 1987.
  40. Уәлиханов Ш. Шығыс Түркістанға саяхат күнделігі.  Таңдамалы  шығ.  А.,
      1980.
  41. Құнанбаев А. Қарасөздер. Поэмалар. А.,1993.
  42. Есімов Ғ. Хакім Абай (даналық дүниетанымы) А., 1994.
  43. Абай  шығармаларының толық жинағы. 1-2 том А.: Жазушы,       1977.
  44. Жарықбаев Қ.  Аталар сөзі-ақылдың көзі. Алматы. 1993ж.
  45. Құдайбердіұлы Ш. Үш анық. А., 1981.
  46. Дала ойшылдары  /XY-XYII  ғ.ғ/  Жарықбаев  Қ,  Әлсатов  Т.  //Бастауыш
      мектеп. 1999. №6.18-бет
  47. Аймауытов Ж. Үлгі мектептері керек. // Жаңа мектеп. 1925. №11-13.
  48. Аймауытов Ж. Ана тілін қалай оқыту керек. // Жаңа мектеп, 1925.
  49. Жұмабаев М. Педагогика.-  А., 1992.
  50. Дулатов М. История происхождения казахов и киргизов. А., 1991.
  51. Байтұрсынов А. Шығармалары. А., 1989.
  52. Досмұхамедұлы Х. Қазақ-қырғыз білім комиссиясына // Аламан. А., 1991.
  53. Аймауытов Ж. Психология. А., 1992.
  54. Волков Г.Н.Этнопедагогика. М., 2000.
  55. Джуринский А.Н. История зарубежной педагогики. Москва, 1998.
  56. Джуринский А.Н.История педагогики.Москва, 1999.
  57. Коменский Я.А. Ұлы дидактика. Алматы, 1993.














Пәндер