Файл қосу
Графолардың тапсырмалар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ОӘК | |«Басқару нысандарын |Баспа №2 | | |модельдеу және | | | |идентификациялау» пәннің | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | «Басқару нысандарын модельдеу және идентификациялау» пәнінен оқу-әдістемелік кешен 050702 – Автоматтандыру және басқару мамандағы бойынша СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2009 Алғы сөз 1 Құрастырған Құрастырған ___________Оспанов Е.А., Бекешова Г.Б., «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының оқытушылары, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті «_____» ____________________ 2009 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Автоматтандыру және басқару» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2009 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Золотов А.Д. 2.2 Институттың оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2009 ж. Төрағасы __________ 3 бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № ___ «___»______________2009ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР мазмұны |1. |Жалпы мағлұматтар |4-бет | |2. |Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар |5-бет | |3. |Курс форматы және саясаты |5-бет | |4. |Баға қою саясаты |6-7 беттер | |5. |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |8-бет | |6. |ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны |9-10 беттер | |7. |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі |11-бет | 1 Жалпы мағлұматтар 1.1 Оқытушылар және пән туралы жалпы мағлұматтар • Оқутышының аты-жөні – Оспанов Ербол Амангазыевич, Бекешова Гульвира Бауыржановна; • Кафедра – Автоматтандыру және басқару; • Хабарлау ақпараты – тел: 35-84-38, № 7 оқу ғимараты, № 701 кабинет; • Оқудың өту орны – № ___аудитория; • Тәртіптің аталуы – Басқару нысандарын модельдеу және идентификациялау; • Несие саны – 3; • Жұмысшы оқу жоспарының көшірмесі 1 кестеде көрселген: 1 кесте - Жұмысшы оқу жоспарынан көшірме |Курс|Семестр |Несиелер | |1. |Дәріс және практика сабақтарына қатысу |Әрбір сабаққа 2/3 | | | |баллдан (30 балл) | |2. |Тәжірибие сабақтарында жауап беру |Әрбір сұраққа 2,5 | | | |баллдан, | | | |әрбір тақырыпқа 5 | | | |баллдан көп емес | |3. |Тәжірибиелік тапсырмаларды орындау |Әрбір тапсырмаға 2 | | | |баллдан | |4. |ОБСӨЖ-ді орындау |Әрбір тапсырмаға 5 | | | |баллдан | |5. |СӨЖ-ді орындау |5 балл | ОБСӨЖ үй жұмысы формасында орындалады және студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес өздік жұмыс дәптерлерінде немесе А4 форматындағы беттерде (бекітілген және арнайы папкаға салынған) тапсырылады. Әрбір жұмысты келесі тапсырма алғанға дейін тапсыру керек. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) реферат түрінде орындалады және студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес тапсырылады. Өздік жұмысты бақылау келесі формада өтуі мүмкін: – жасалған жұмысты көрсету; – өздік меңгерген тақырып бойынша баяндама; – аудиториялық сабақтарды немесе ОБСӨЖ-де ауызша сұрау; – жазбаша орындалған тапсырмаларды қорғау. Өздік жұмысының нәтижелерін тапсырмаған студент қорытынды аттестацияға жіберілмейді. Өз бетімен меңгерген материал оқытушумен бірге меңгерілген материалмен қоса қорытынды бақылауға шығарылады. Ескерту: Жақсы баға алу үшін аттестация қоюдан 3 күн бұрын барлық тапсырмаларды орындау керек, бірақ бұл мерзімнен кейін тапсырған студенттерге балл қосылмайды. Кесте 3 – Студенттердің рейтингтерін есептеу |№ |Студент аты-жөні |Сабаққа қатысу |Пр.сабақтардағы жауаптар | |п/п | | | | |A |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |Кесте 4 –жалғасы | |C+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |прошел |Пәнді өтті | 5. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |Тақырып № |Тақырыптың аталуы |Сағат саны | | | |ЛК |ПЖ |ЗЖ |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |АБЖ-ң ақпараттық қамтамасыз |2 |1 |– |3 |3 | | |етуiнiң құрамы мен сипаттамалары| | | | | | |2 |Ақпараттық қамтамасыз ету жүйесi|2 |1 |– |3 |3 | | |синтезiнiң жалпы тапсырмасы | | | | | | |3 |Массивтi ұйымдастырғанда |2 |1 |– |3 |3 | | |қабылданатын графтар теориясының| | | | | | | |элементтерi | | | | | | |4 |Ақпараттық массив синтеi |2 |1 |– |3 |3 | | |тапсырмаларын формалау | | | | | | |5 |Массивке жазба жиынын тиiмдi |2 |1 |– |3 |3 | | |ұйымдастыру тапсырмасы | | | | | | |6 |Ақпараттық массив синтезiнiң |2 |1 |– |3 |3 | | |әдiсi | | | | | | |7 |Ақпараттық массив синтезiнiң |2 |1 |– |3 |3 | | |әдiсi | | | | | | |8 |Ақпараттық массив синтезiнiң |2 |1 |– |3 |3 | | |әдiсi | | | | | | |9 |Ақпараттық массив синтезiнiң |2 |1 | |3 |3 | | |мысалы | | | | | | |10 |Массивтi түрлендiру |2 |1 | |3 |3 | | |процедуралары | | | | | | |11 |Процедура синтезiнiң жалпы |2 |1 | |3 |3 | | |тапсырмасы | | | | | | |12 |Процедураның тиiмдi синтез |2 |1 | |3 |3 | | |әдiсi | | | | | | |13 |Процедура синтезi тапсырмасының|2 |1 | |3 |3 | | |мысалы | | | | | | |14 |Басты массивтердi |2 |1 | |3 |3 | | |ұйымдастырудың тиiмдi нұсқасын | | | | | | | |таңдау әдiсi | | | | | | |15 |Мәлiметтер банкi үшiн басты |2 |1 | |3 |3 | | |массивтердi анықтау | | | | | | |Барлығы: |15 |30 |0 |45 |45 | 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны |№ |ОСӨЖ |СӨЖ | |п/п | | | | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1. |АБЖ-ң ақпараттық |Ақпараттық қамтамасыз |Массивті | | |қамтамасыз етуiнiң |ету жүйесi синтезiнiң |ұйымдастырғанда | | |құрамы мен |жалпы тапсырмасы. Жүйе |қолданылатын графолар | | |сипаттамалары. АБЖ-ң |моделi. Мультиграф және|теориясының | | |ақпараттық жүйе iшiлiк |оның құрылымдық |элементтері. Граф | | |жүйесiн өңдегенде |элементтерi. Ақпараттық|төбесін бағындыру. | | |туындайтын негiзгi |массивтердi түрлендiру |Графолардың | | |тапсырмалар. АБЖ-дегi |процедуралары. |компоненттері мен | | |кез-келген тапсырманың |Ақпараттық массивтердi |псевдокомпоненттері. | | |таралым процесiнiң |классификациялау. |Төбелік қиылысу. Граф | | |негiзгi кезеңдерi. |Конспект |контуры. Контурда кері | | |Ақпараттық массивтер |5 сағат |байланыс доғасын бөлу.| | |классификациясы. | |Конспект | | |Конспект | |3 сағат | | |4 сағат | | | |2. |Цикл. Контур. Жол. |Контурларды ұйымдасқан |Кері байланысты графтық| | |Маршрут. Граф |графоларға бөлу. |модельдерге бөлу | | |төбелерiнiң дәрежесi. |Кiрiстiк және шығыстық |алгоритмдері. Үш | | |Екi бөлiктi, үш бөлiктi|төбелер. Қарапайым |қасиет, олардың | | |графолар. Көп бөлiктi |контур. Ұйымдасқан |орындалуы кері | | |графолардың төбелер |графта контурды |байланыстарының доғасын| | |дәрежесiн анықтау. Граф|анықтауға қолданылатын |анықтау үшін міндетте. | | |төбелерiнiң |шекаралар мен бұтақтар |Конспект | | |сыбайластығы. Толық |әдiсi. |3 сағат | | |граф. |Конспект | | | |Конспект |5 сағат | | | |4 сағат | | | |3. |Байланысқан граф. |Массивке жазба жиынының|Ақпараттық өрістер мен | | |Графолардың |тиімді ұйымы |жазбалардыұйымдастыруды| | |компоненттерi мен |тапсырмасы. Массив |ң негізгі әдістері: | | |псевдокомпоненттерi. |синтезінің неізгі |белгіленген өріспен, | | |Графолардың төбелiк |кезеңдері мен |фиксирленген өріспен, | | |қиылысы – критикалық |тапсырмалары. Бұл |қайталанатын өріспен. | | |және артық. Екi бөлiктi|кезеңдерді орындау |Конспект | | |және үш бөлiктi |нәтижесіндегі мүмкін |3 сағат | | |графолар. Көп бөлiктi |шығыстар. | | | |графтағы доғалардың |Конспект | | | |максималды саны. |5 сағат | | | |Төбелер дәрежесi. | | | | |Сыбайлас граф. | | | | |Конспект | | | | |4 сағат | | | |4. |Ақпараттық массив |Ақпараттық массив |V типіндегі ақпарат | | |элементтерiне |синтезі. МТӘЖ-ң анықтау|көлемі, жазбаның t – | | |жүгiнуiнiң негiзгi |алгоритмі. Көпшіліктің |типінде. Ақпарат | | |тәсiлдерi: массив |көмекші белгілеулерін |көлемін анықтау | | |басына оралумен, |қолдану: өріс |формулары. | | |массивтерiнiң кей |индекстерін; қолданушы |Конспект | | |фиксирленген |жазбасы типінің |3 сағат | | |нүктелерiне оралу, |индекстері: S t. | | | |кездейсоқ адасу, туынды|Конспект | | | |ену, массивті |5 сағат | | | |бір-біріне тең n | | | | |бөлікке бөлу. | | | | |Конспект | | | | |4 сағат | | | |5. |Ақпараттық массив |Ақпараттық массив |Ақпараттық массив | | |сипаттамалары: массив |сипаттамалары: массив |синтезінің әдісі. | | |ұйымының бағасы. Уақыт |типіне жүгіну уақыты. |Жазбаның барлық рұқсат | | |бөлігінде массивті |Массив элементі типіне |типтерін анықтау | | |сақтау бағасы. Массив |жүгінуінің орташа |алгоритмі. Массивті | | |эксплуатациясы бағасы. |уақыты. |ұйымдастыру | | |Массивті ұйымдастыру |Массивті |үшін покрытие типін | | |тәсілін еспке алумен |эксплуатациялағандағы |таңдаудың жалғыздық | | |жүйе сапасының негізгі |уақыт шығыны. Массив |шарты. | | |критерийлерін анықтау |элементтеріне жүгіну |Конспект | | |формулары. |әдісін есепке алумен |3 сағат | | |Конспект |жүйе сапасының негізгі | | | |4 сағат |критерилерін анықтау | | | | |формулары. | | | | |Конспект | | | | |5 сағат | | |6. | | |Процедуралардың тиімді | | | | |синтез әдісі. Қайта | | | | |орналастыру ұғымы. | | | | |Декомпозиция. «Бұтақтар| | | | |мен шекаралар» әдісі. | | | | |Бөліктік және толық | | | | |шешім. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |7. | | |Массивті түрлендіру | | | | |процедуралары. | | | | |Процедура тиімділігінің| | | | |әртүрлі көрсеткіштері | | | | |бағасы. Түрлендіру | | | | |процедуралардың | | | | |типтері: активті және | | | | |пассивті. Мысалдар. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |8. | | |Процедура синтезі | | | | |тапсырмасының мысалы. | | | | |Процедура синтезі | | | | |тапсырмасының шешім | | | | |ағашы: декомпозициялы | | | | |және декомпозициясыз. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |9. | | |Граф байланыстылығының | | | | |псевдокомпоненттері. | | | | |Төбелік қиылысу. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |10. | | |Мәліметтер банкіне | | | | |арналған басты | | | | |массивтерді | | | | |анықтау.Байланыстылық | | | | |псевдокомпоненті. Басты| | | | |массив. Төбелік | | | | |қиылысу. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |11. | | |Басты массивтерді | | | | |ұйымдастыруының тиімді | | | | |нұсқасын таңдау әдісі. | | | | |Кірістік және межелік | | | | |массивтер. Төбелер | | | | |сыбайлыстығының | | | | |матрицасы. Төбелік | | | | |қиылысу: критикалық | | | | |және артық. Конспект | | | | |3 часа | |12. | | |Басты массивтерді | | | | |таңдау мысалы. | | | | |Процедура синтезінің | | | | |жалпы тапсырмасы. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |13. | | |Процедуралардың негізгі| | | | |сипаттамалары: | | | | |Процедура таралуының | | | | |бағасы; | | | | |Процедура таралуының | | | | |уақыты; | | | | |Процедураларды | | | | |таратқандағы бос емес | | | | |тәсілдер уақыты; | | | | |Оператор таралымы | | | | |уақыты. | | | | |Оператордан соң | | | | |орындалатын ақпараттың | | | | |жалпы көлемі. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |14. | | |Ақпараттық өріс пен | | | | |жазбаны ұйымдастырудың | | | | |негізгі тәсілдері: | | | | |белгіленген өріспен, | | | | |фиксирленен өріспен, | | | | |қайталанатын өріспен. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |15. | | |Ақпараттық массив | | | | |элементтеріне жүгінуді | | | | |негізгі әдістері: | | | | |массив басына оралу, | | | | |массивтің кей | | | | |фиксирленген | | | | |нүктелеріне оралу, | | | | |кездейсоқ адасу, туынды| | | | |ену, бір-біріне тең | | | | |етіп массивті n бөлікке| | | | |бөлу. | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | 7. «ЭЛЕКТРОНДЫҚ СҰЛБАЛАРДЫҢ АВТОМАТТЫ ЖОБАЛАУЫНЫҢ ЖҮЙЕЛЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ Кесте 7 – «Басқару нысандарын модельдеу және идентификациялау» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі |Бақылау |Апта | |түрі | | | |1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz