Файл қосу
Модельдеу мақсаты
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |Физика-математика факультеті | | | | | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042.39.1.58/02-2014 | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |03.09.2014ж | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Ақпараттық модельдеу» пәні | | | |бойынша жұмыс бағдарламасы | | | | | | | «Ақпараттық модельдеу» пәнінен оқыту-әдістемелік кешен 5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы Семей 2014. Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:_______________ Информатика және АТ кафедрасының аға оқытушысы Болсынбекова Ш.Ж., Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «28» тамыз 2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика және АТ кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 “10” қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Г.Е.Берікханова 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №1 «11» қыркүйек 2014 ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» қыркүйек 2014 ж. Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы _____________ Г.К.Искакова БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс саясаты мен форматы | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | | |бөлінуі | | |СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары | | |Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі | | 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Болсынбекова Ш.Ж., аға оқытушы Кафедра – Информатика және АТ Байланыс жүйелері – тел.36-02-75, №3 оқу корпусы, 102-кабинет Пәннің өтілу орны – 206 аудитория Кредит саны -2 1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | Кесте 4 – Семестрде ұпайларды есептеу |№ |Шарттары |Ұпай | |1. |Дәріс сабақтарына қатысу |әрбір сабаққа 1 ұпайдан| | | |(15 ұпай) | |2. |Зертханалық жұмыстарға қатысу және |әрбір сабаққа 3 ұпайдан| | |тапсырмаларды орындау |(45 ұпай) | |3. |СОӨЖ орындау |әрбір тақырыпқа 3 | | | |ұпайдан (15 ұпай) | |4. |СӨЖ орындау |әрбір тақырыпқа 3 | | | |ұпайдан (15 ұпай) | |5. |Межелік бақылауға жауап беру. (7 және 15 |әр бақылауға 5 ұпайдан | | |аптада) |(10 ұпай) | 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 3 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу |Тақырып атаулары |Дәріс |Зертханалық |СОӨЖ |СӨЖ | | | |сабақтар | | | |«Ақпараттық моделдеу» курсының мақсаты мен|1 | | | | |міндеттері | | | | | |«Модель» түсінігінің анықтамасы |2 | | | | |Модельдеу мақсаты |2 | | | | |Модель құрудың негізгі кезеңдері |3 | | | | |Модель түрлері |4 | | | | |Модель қасиеттері |1 | | | | |Модельдердің сандық және сапалақ бағалары |2 | | | | |Ақпарат. Негізгі анықтамалар. Ақпаратты | |1 | | | |көрсету әдістері. Сандарды көрсету | | | | | |формалары. | | | | | |Microsoft Visio ортасымен танысу. Block | |2 | | | |Diagram категориясы. | | | | | |Microsoft Visio ортасымен танысу. | |2 | | | |Категория Building Plan. | | | | | |Microsoft Visio ортасымен танысу. Map | |2 | | | |категориясы. | | | | | |Microsoft Visio ортасымен танысу. Network | |2 | | | |категориясы. | | | | | |Microsoft Visio ортасымен танысу. Software| |3 | | | |категориясы. | | | | | |Microsoft Visio ортасымен танысу. Web | |3 | | | |Diagram категориясы. | | | | | |Физикалық үрдістерді модельдеу: Дененің | | |5 | | |еркін құлауы. Ракетаның ұшуы. Горизонтқа | | | | | |бұрышпен лақтырылған дененің қозғалысы. | | | | | |Физикалық үрдістерді модельдеу: Аспан | | |5 | | |денелерінің қозғалысы. Маятник қозғалысы. | | | | | |Электрлік өрістерді бейнелеу. Стерженде | | | | | |жылуды тарату. | | | | | |Популяциялардың динамикасын модельдеу: | | |5 | | |Дискретті көбеюмен популяциядағы ішкі | | | | | |түрдегі конкуренция. Үздіксіз көбеюмен | | | | | |популяциядағы сыртқы түрдегі конкуренция. | | | | | |Түраралық конкуренция. Жыртқыш – жемтік | | | | | |жүйесі. | | | | | |Кездейсоқ үрдістерді модельдеу. | | |5 | | |Жаппай қызмет ету жүйелеріндегі кезектер. | | |5 | | |Ақпараттық модельдеу: Жүйетануға кіріспе. | | | |5 | |Орта. Жүйеге ену және шығу. «Қара жәшік» | | | | | |Ақпараттық модельдеу: Құрылым. Ақпараттық | | | |5 | |модель. Жүйелік классификация. | | | | | |Графтардағы ақпараттық модельдер: Негізгі | | | |5 | |ұғымдар. Классификациялар. Блок-схемалар. | | | | | |Кестелік ақпараттық модельдер: Негізгі | | | |5 | |ұғымдар. «Объектілер-қасиеттер» типті | | | | | |кестелер. | | | | | |Кестелік ақпараттық модельдер: Күрделі | | | |5 | |типті кестелер. Есептелетін кестелер. | | | | | |Барлығы ( сағат) |15 |15 |30 |30 | 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 4 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары |СОӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториялық емес | | |1 |2 |3 | |Физикалық үрдістерді |Физикалық үрдістерді |Ақпараттық модельдеу: | |модельдеу: Дененің еркін |модельдеу: Горизонтқа |Жүйетануға кіріспе. Орта. | |құлауы. Ракетаның ұшуы. |бұрышпен лақтырылған |Жүйеге ену және шығу. | | |дененің қозғалысы. |«Қара жәшік» | |Физикалық үрдістерді |Физикалық үрдістерді |Ақпараттық модельдеу: | |модельдеу: Аспан |модельдеу: Электрлік |Құрылым. Ақпараттық | |денелерінің қозғалысы. |өрістерді бейнелеу. |модель. Жүйелік | |Маятник қозғалысы. |Стерженде жылуды тарату. |классификация. | |Популяциялардың |Популяциялардың |Графтардағы ақпараттық | |динамикасын модельдеу: |динамикасын модельдеу: |модельдер: Негізгі | |Дискретті көбеюмен |Түраралық конкуренция. |ұғымдар. Классификациялар.| |популяциядағы ішкі түрдегі|Жыртқыш – жемтік жүйесі. |Блок-схемалар. | |конкуренция. Үздіксіз | | | |көбеюмен популяциядағы | | | |сыртқы түрдегі | | | |конкуренция. | | | |Кездейсоқ үрдістерді | |Кестелік ақпараттық | |модельдеу. | |модельдер: Негізгі | | | |ұғымдар. | | | |«Объектілер-қасиеттер» | | | |типті кестелер. | |Жаппай қызмет ету | |Кестелік ақпараттық | |жүйелеріндегі кезектер. | |модельдер: Күрделі типті | | | |кестелер. Есептелетін | | | |кестелер. | СӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ программасы оқытушыға электронды түрде өткізіледі. Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін: – орындалған жұмыстың презентациясы; – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы; – оқытушының ауызша сұрауы; – жазбаша түрде; Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz